Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ
ΚΑΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-2960

Η τηλεόραση είναι «μέλος» της κάθε οικογένειας. «Ενημερώνει», ψυχαγωγεί, ξεναγεί, συμβουλεύει, προσφέρει απόψεις. Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής «εξουσιάζει» μαζί με το κινητό όλες τις λειτουργικές και επικοινωνιακές ανάγκες του ανθρώπου. Η ηλεκτρονική οθόνη αντικαθιστά το βιβλίο, το χαρτί και το μολύβι. Γκρεμίζει από την κυρίαρχη θέση του το γραπτό λόγο. Τσαλακώνει και οδηγεί σε αφανισμό την έντυπη ενημέρωση, ενώ περιορίζει όλο και περισσότερο τη ζωντανή επικοινωνία, που κύριο χαρακτηριστικό της είναι η ζεστασιά της επαφής. Από τότε που η «πέ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΤΑΙ
ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΕΝΟΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2691

Πολιτικοί που είπαν κατά συρροή ψέματα σε καιρό πολέμου, προκειμένου να νικήσουν τον εχθρό και να διασφαλίσουν την κοινωνική συναίνεση. Μεγαλοϊδιοκτήτες ΜΜΕ που άδραξαν την ευκαιρία να κερδοσκοπήσουν. Γνωστοί δημοσιογράφοι στην υπηρεσία της προπαγάνδας. Στρατιώτες που δήθεν έτρωγαν παιδιά. Σκηνοθετημένες βυθίσεις πλοίων που παρουσιάστηκαν ως αληθινές. Βραβευμένες φωτογραφίες που ήταν στημένες. Γραφεία δημοσίων σχέσεων που πρόσφεραν δωρεάν "έγκυρα" ρεπορτάζ. Διεθνή Μέσα που αποσιώπησαν εγκλήματα πολέμου και άλλα που με τις αποκαλύψεις τους ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0024

Ρέκβιεμ για τα μαζικά μέσα επικοινωνίας. Ρέκβιεμ για μια αριστερά στιλ Εντσενσμπέργκερ που φαντασιώνει την κατάκτηση των μέσων επικοινωνίας απαράλλαχτα σαν την κατάκτηση των μέσων παραγωγής: απελευθερώνοντας το δυναμικό τους απελευθερώνουμε την κοινωνία! Ρέκβιεμ για όσους διατηρούν την αυταπάτη πως με μερικά στελέχη στην τηλεόραση και κάποια «ποιοτική» ταινία Παρασκευή βράδυ, εκτρέπουν τα μέσα ενάντια στην εξουσία που τα διαχειρίζεται... Ρέκβιεμ για μια καταστροφή των Μέσων, στη δομή τους, που πάει να πει Ρέκβιεμ για την Εξουσία... (Από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0251

Η σύγχρονη πολιτική είναι κατά κύριο λόγο διαμεσολαβημένη τόσο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί τα μηνύματά της όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνει το περιεχόμενο και τις στρατηγικές της. Η σχέση Πολιτικής και ΜΜΕ είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, πολυδιάστατη και πολυπαραγοντική. Τα σύγχρονα ΜΜΕ έρχονται να παρέμβουν τόσο στο στάδιο παραγωγής όσο και απεύθυνσης του πολιτικού λόγου. Επηρεάζουν την παραγωγή του πολιτικού λόγου, ο οποίος οφείλει να προσαρμοσθεί στις παραμέτρους που θέτουν τα μέσα για την παραγωγή του αλλά και την επικοι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
20+1 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0508

Γιατί ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ του 2015 τόσες πολλές χιλιάδες άνθρωποι φώναξαν μαζικά το σύνθημα "Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι"; Και γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ συγκεντρώνουν τον πιο χαμηλό δείκτη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε 38 χώρες παγκοσμίως; Οι 20 + 1 ιστορίες επιχειρούν μερικές απαντήσεις. Τις συναντάμε στις άθλιες διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών. Στον πατέρα που αυτοκτόνησε μετά τις αβάσιμες κατηγορίες τηλεοπτικής εκπομπής ότι βίασε την κόρη του. Στους 14 ανύποπτους πολίτες που πληροφορήθηκαν από εφημερίδα πως είναι τρομοκράτες. Στα τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0649

Η τηλεοπτική επικοινωνία, σε συνδυασμό με την εμπορευματική συμβολική παραγωγή, οδηγεί στην κρίση των ιδεολογιών της νεωτερικότητας και στην εμφάνιση της «εικονικής ιδεολογίας». Η τηλεόραση και η εικόνα στο σύνολό της δεν καταργεί την ιδεολογία, αλλά την περισώζει, θυσιάζοντας τους ιδεολόγους και τον εξειδικευμένο (κυρίως έντυπο) ιδεολογικό λόγο. Η εικονική ιδεολογία συμβιβάζει τις κοινωνικές αντιθέσεις με φυγόκεντρο τρόπο. Συμβάλλει στην ανάκληση παραδοσιακών αντιλήψεων και στην άρθρωσή τους με το σύγχρονο πολιτισμό, καθώς και σ' ένα γενι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2978

Στις μέρες μας τα Μέσα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας γνωρίζουν δραματικές μεταβολές που επηρεάζουν την ίδια τη φύση της ανθρώπινης επικοινωνίας και της πορείας ανάπτυξης του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος. Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί να συμβάλλει στην κατανόηση των διαδικασιών ανάπτυξης και αλλαγής της βιομηχανίας των Μέσων και του ευρύτερου επικοινωνιακού χώρου στην Ελλάδα και διεθνώς, προσεγγίζοντας τα ζητήματα από τη σκοπιά της πολιτικής οικονομίας. Έτσι, αναλύονται ένα σύνολο οικονομικών, πολιτικών και τεχνολογικών αλλαγών που κατά κύ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4031

Στοιχεία της δημοσιογραφίας είναι: Η πρώτη υποχρέωση της δημοσιογραφίας είναι απέναντι στην αλήθεια. Η δημοσιογραφία οφείλει πρώτα απ' όλα να είναι πιστή στους πολίτες. Η πεμπτουσία της είναι η προσήλωση στη διασταύρωση της πληροφορίας. Οι λειτουργοί της πρέπει να διατηρούν την ανεξαρτησία τους από εκείνους τη δραστηριότητα των οποίων καλύπτουν δημοσιογραφικά. Πρέπει να λειτουργεί σαν ένας ανεξάρτητος ελεγκτής της εξουσίας. Πρέπει να παρέχει βήμα δημόσιας κριτικής και συναίνεσης. Πρέπει να προσπαθεί να κάνει το σημαντικό γεγονός ενδιαφέρον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΜΜΕ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0280

Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, να παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο. Δεύτερον, να διερευνήσει στην κατεύθυνση αυτή, το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ζήτημα στο οποίο τοποθετείται η συγγραφέας αφορά τη συμβολή των δημοσιογράφων στην κρίση αυτή, και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, συνιστά επαρκή συνθήκη για τη διευθέτησή της. Τα οπτικοακουστικά ΜΜ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: FAGOTTO
Κωδ. Πολιτείας: 4360-0111

"Ζητάμε ν' αλλάξουμε την παθητική σχέση ακροατή ραδιοφώνου, που υπήρχε μέχρι σήμερα. Να ενεργοποιήσουμε τον ακροατή με αφυπνιστικούς ερεθισμούς σε προβλήματα σκέψεως και τέχνης", δήλωνε σε συνέντευξή του για το Τρίτο Πρόγραμμα ο Μάνος Χατζιδάκις. Πράγματι, ένας δημόσιος ραδιοφωνικός σταθμός, προσανατολισμένος έως και τις αρχές της μεταπολίτευσης στην κλασική μουσική, κατάφερε μέσα στο διάστημα της επταετίας που ακολούθησε, να εξελιχθεί σε ένα ζωντανό και δημοφιλή πυρήνα πολιτισμού, εντελώς αντισυμβατικού με τις καθιερωμένες πολιτιστικές κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3330

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται με συνοπτικό και κατανοητό τρόπο τα περισσότερα θεωρητικά μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί για να αναλύσουν και να περιγράψουν το φαινόμενο της επικοινωνίας, και ιδιαίτερα της μαζικής επικοινωνίας. Αναπτύσσονται οι πιο σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις για την ανάλυση του φαινομένου της επικοινωνίας, οι οποίες έχουν εκπονηθεί στη διάρκεια των τελευταίων σαράντα ετών στην έρευνα των μέσων μαζικής ενημέρωσης με τη μορφή σχεδιαγραμμάτων. Επιπλέον, οι συγγραφείς εκπονούν νέα μοντέλα με σκοπό να προσαρμόσουν τις ν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0040

Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ως τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ως τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία. Τι είναι τα "μαζικά μέσα"; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσε...
Διαβάστε περισσότερα...
19ος ΑΙΩΝΑΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΗ ΡΕΚΛΑΜΑ
Η ΠΡΩΙΜΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΥΠΟ
Εκδότης: NEXUS PUBLICATIONS
Κωδ. Πολιτείας: 3021-0002

Διαφημιστική καταχώριση - Ιστορία και Προϊστορία: Η διαφήμιση στον Τύπο -ουσιαστικά η διαφημιστική καταχώριση- δεν γεννήθηκε ούτε στον αιώνα μας, ούτε στο χώρο μας. Η αφετηρία της τοποθετείται στην αρχή μιας διαδρομής κοντά τεσσάρων, περίπου αιώνων. Με λίγα λόγια, η διαφημιστική καταχώριση έχει την ιστορία και την προϊστορία της, έχει τις ρίζες της. Ρίζες που εντοπίζονται στην Αγγλία των αρχών του 17ου αιώνα. Ένα δυτικοευρωπαϊκό φαινόμενο: Οι πρώτες καταχωρίσεις-ειδοποιήσεις εμφανίζονται, σε κάποια αγγλικά περιοδικά έντυπα, τουλάχιστον από...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0506

Ο γραπτός λόγος (και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος) στηρίζεται στη συνοχή, την αφηγητική ανάπτυξη από το αίτιο στο αιτιατό, τη γενικότητα και την αφαίρεση, τη σαφήνεια και τον επίπεδο τόνο της φωνής. Η τηλεόραση από την άλλη πλευρά είναι εφήμερη, αποσπασματική, συγκεκριμένη κι έχει ύφος δραματικό. Τα νοήματά-της σχηματίζονται με αντιθέσεις και με την παράταξη αντιφατικών φαινομενικά σημείων, ενώ η "λογική"-της είναι προφορική και οπτική. Θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε πώς η αντίφαση ανάμεσα στο γραπτό και μη γραπτό τρόπο σκέψης είναι αποτέλεσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΗΜΕΡΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΙΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1288

Πως διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας; Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές; Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας; Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική; Κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα κόμματα επηρεάζουν τη διάταξη της ειδησεογραφικής θεματολογίας προεκλογικά; Υπάρχει κομματική προκατά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΕΝΤΥΠΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3877

Το βιβλίο του Δ. Κ. Ψυχογιού "Τα Έντυπα Μέσα Επικοινωνίας: από τον πηλό στο Δίκτυο" έρχεται να καλύψει σημαντικό κενό οτην ελληνική βιβλιογραφία, από την οποία απουσιάζουν έργα που να πραγματεύονται συνολικά τη σημερινή κατάσταση και την ιστορία των μέντια στην Ελλάδα και στον κόσμο. Τα έντυπα μέσα αντιμετωπίζονται εδώ ως τεχνολογίες που στηρίζονται στη γραφή και υπηρετούν την ανάγνωση, για τούτο το βιβλίο ξεκινά παρουσιάζοντας τα διάφορα συστήματα γραφής: την εμφάνιση, εξέλιξη, λειτουργία τους, τη σημερινή κατάστασή τους. Κατά τον ίδιο τρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5093

Ζούμε σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και πιο σύνθετος, πολύπλοκος και αντιφατικός. Παράλληλα, τα μέσα επικοινωνίας καταλαμβάνουν κυρίαρχη θέση σε αυτό τον κόσμο και συνήθως υπερισχύουν άλλων τομέων της κοινωνίας, αλλά και της οικονομίας. Συχνά, οι περισσότεροι κοινωνικοί θεσμοί, αν όχι όλοι, εξαναγκάζονται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης "διαμεσολαβημένης" κοινωνίας. Στόχος του βιβλίου είναι να αναδειχθούν σύγχρονα ζητήματα που απασχολούν το σύγχρονο και πολυσύνθετο πεδίο της επικοινωνίας. Οι συγγραφείς του βιβλίου θίγουν ζητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0498

Με το βιβλίο αυτό επιχειρείται να δοθούν απαντήσεις σε ορισμένα από τα θέματα που αφορούν το δημοσιογραφικό λόγο. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται η φύση και τα χαρακτηριστικά του δημοσιογραφικού λόγου γενικότερα και ειδικότερα του ελληνικού, με αναφορές στις λειτουργίες του, την τυπολογία και την παθολογία του. Απώτερος σκοπός των περιλαμβανομένων στο μέρος αυτό είναι η κατασκευή ενός θεωρητικού πλαισίου οριοθέτησης του δημοσιογραφικού λόγου. Στο δεύτερο μέρος θίγονται ορισμένα θέματα κοινωνιολογικού, παιδαγωγικού, γλωσσοφιλολογικού και πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3841

[. . .] Καθώς η Ελλάδα ζει στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, προσφέροντας μια κατανοητή και σφαιρική επισκόπηση και ανάλυση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον αθλητισμό και στα ΜΜΕ, καθώς και των επιδράσεων που ασκεί αυτή η σχέση στον πολιτισμό. Το συλλογικό αυτό βιβλίο είναι γραμμένο από ειδήμονες στον κόσμο του αθλητισμού, της μαζικής επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας και των πολιτιστικών σπουδών. Μερικά από τα θέματα που καλύπτει είναι τα εξής: Το μάρκετινγκ...
Διαβάστε περισσότερα...
LE MONDE DIPLOMATIQUE: ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Εκδότης: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3710-1319

Τα κείμενα της «Monde Diplomatique» 50 χρόνια πριν, αλλά και σήμερα, παραμένουν κείμενα ανάλυσης και σύνθεσης, κείμενα άποψης - ακόμη κι αν κάποιος διαφωνεί με αυτά. Έτσι, μετατρέπονται σε διαχρονικές καταθέσεις που προσφέρουν στον μελετητή τους πολύτιμους «κρίκους» οι οποίοι συνθέτουν την ιστορική συνέχεια: Ποιο ήταν το Αφγανιστάν το 1961 και που έφτασε σήμερα; Ποιοι συσχετισμοί διαμορφώθηκαν από τον πόλεμο των 6 ημερών στη Μέση Ανατολή μέχρι την τρέχουσα φάση του εκεί δράματος; Και ποια η σχέση του ναυαγίου της κομμουνιστικής Ευρώπης με ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

BUSHCRAFT 101
CANTERBURY DAVE
€20.00 €10.00
(-50%)
Κερδίζετε €10.00
ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΝΩΝΥΜΟΣ
€18.02 €9.01
(-50%)
Κερδίζετε €9.01

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS