Ο Λογαριασμός μου

-20%, -25%, -30% έως -85% χαμηλότερες τιμές σε 150.000 τίτλους - Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές πάνω από 30 € - 24 άτοκες δόσεις (με πιστωτική κάρτα)

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ: Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ: Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
Τιμή Έκδοσης
€26.00
Τιμή Πολιτείας
€20.80
(-20%)
Κερδίζετε €5.20

- Διευκρινίσεις σχετικά με τις τιμές διάθεσης βιβλίων
- Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Παρουσίαση

Η βία στο χώρο του σχολείου απασχολεί ιδιαίτερα τη διεθνή βιβλιογραφία, καθώς τα τελευταία χρόνια φαίνεται να πληθαίνουν τα περιστατικά χρήσης βίας στο χώρο του σχολείου με θύματα τόσο παιδιά όσο και ενήλικες. Μια συγκεκριμένη μορφή βίας που εκδηλώνεται στο σχολείο αποτελεί και ο εκφοβισμός (bullying), ένα φαινόμενο που αρχικά μελετήθηκε στις Σκανδιναβικές χώρες από τον Dan Olweus στη δεκαετία του 1970.
Με αυτό το μείζον πρόβλημα της σχολικής ζωής ασχολείται το συγκεκριμένο βιβλίο. Πρόκειται για συλλογικό τόμο στον οποίον παρουσιάζονται κυρίως τα αποτελέσματα πανελλαδικής επιστημονικής έρευνας, ενώ παράλληλα γίνεται μια διεξοδική αναφορά στο φαινόμενο του εκφοβισμού στο σχολείο (ορισμός, χαρακτηριστικά, αίτια, επιπτώσεις) και διατυπώνονται προτάσεις για την πρόληψη και αντιμετώπισή του. Επιπλέον, παρουσιάζονται οι απόψεις των γονιών για το θέμα και συζητιέται η καινούρια μορφή του εκφοβισμού, ο ηλεκτρονικός εκφοβισμός (cyberbullying).
Το θέμα που πραγματεύεται το βιβλίο είναι όχι μόνο επίκαιρο, αλλά αποτελεί και ένα ιδιαίτερα σημαντικό κοινωνικό πρόβλημα που επηρεάζει τη σχολική κοινότητα στο σύνολό της. Η ενασχόληση όλων με το φαινόμενο του εκφοβισμού στο σχολικό πλαίσιο καθίσταται επιτακτική, όχι μόνο γιατί οι επιπτώσεις των συγκεκριμένων πράξεων είναι σοβαρές τόσο για τα θύματα όσο και για τους δράστες, αλλά και γιατί το φαινόμενο συνδέεται στενά και με τη γενικότερη στάση της κοινωνίας απέναντι στη βία και την καταπίεση.
Το βιβλίο απευθύνεται σε φοιτήτριες και φοιτητές, εκπαιδευτικούς, επαγγελματίες ψυχικής υγείας, γονείς και σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να να πληροφορηθεί για το συγκεκριμένο φαινόμενο που έχει γνωρίσει τόσο μεγάλη προβολή τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα. Το εύληπτο ύφος γραφής του βιβλίου αλλά και το είδος των πληροφοριών που περιλαμβάνει (δε δίνεται υπερβολική έμφαση σε στατιστικές αναλύσεις, αλλά στο τι σημαίνουν οι αριθμοί και τα ευρήματα), το καθιστούν όχι μόνο ένα απαραίτητο ακαδημαϊκό βοήθημα, αλλά και ένα βιβλίο που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον ενός ευρύτερου αναγνωστικού κοινού με ευαισθησία σε θέματα εκπαίδευσης. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Περιεχόμενα

Βασιλική Δεληγιάννη-Κουϊμτζή
Πρόλογος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αναστασία Ψάλτη - Στέλλα Κασάπη
Σχολικός εκφοβισμός: Άγνωστη λέξη - γνωστή συμπεριφορά
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: Η ΘΕΩΡΙΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;
Peter K. Smith [μετάφραση: Στέλλα Κασάπη]
Εκφοβισμός στο σχολείο: Το ερευνητικό υπόβαθρο
Αναστασία Ψάλτη
Το κοινωνικό πλαίσιο του εκφοβισμού: Μια κοινωνικο-συστημική προσέγγιση του φαινομένου
Σύνοψη
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αναστασία Ψάλτη - Στέλλα Κασάπη
Εισαγωγή: Ο εκφοβισμός στα ελληνικά σχολεία
Βασιλική Δεληγιάννη-Κουϊμτζή - Αναστασία Ψάλτη
Το ερευνητικό πρόγραμμα ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ: Σκεπτικό και στόχοι
Μεθοδολογικά ζητήματα
Μαρία Παπαθανασίου
Μπερδεμένοι στη μετάφραση: Ορίζοντας τον εκφοβισμό στην Ελλάδα
Αναστασία Ψάλτη - Στέλλα Κασάπη
Η μέτρηση του εκφοβισμού στα ελληνικά σχολεία
Σύνοψη
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ: Η ΕΡΕΥΝΑ
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Στέλλα Κασάπη - Αναστασία Ψάλτη
Εισαγωγή
Ερευνητικό πρόγραμμα ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ: Αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας. Οι μαθητές/μαθήτριες
Στέλλα Κασάπη - Ευαγγελία Λαλούμη-Βιδάλη
Εμπειρίες θυματοποίησης σε χώρους προσχολικής αγωγής
Κατερίνα Κωνσταντίνου - Στέλλα Κασάπη
Αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας
Χριστίνα Αθανασιάδου - Βασιλική Δεληγιάννη-Κουϊμτζή
Αποτελέσματα ποσοτικής έρευνας: Η εμπειρία του εκφοβισμού μεταξύ μαθητών/μαθητριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Χριστίνα Αθανασιάδου - Αναστασία Ψάλτη
Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον εκφοβισμό στο σχολείο: Αποτελέσματα ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας
Ευαγγελία Νακοπούλου - Παναγούλα Γαλάνη
Εκφοβισμός και θυματοποίηση στο ελληνικό σχολικό πλαίσιο: Η οπτική των γονέων
Αναστασία Καπατζιά - Ευθυμία Συγκολλίτου
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός (cyberbullying): Το νέο πρόσωπο του σχολικού εκφοβισμού
Σύνοψη
ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ: ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ;
Κατερίνα Κωνσταντίνου - Αναστασία Ψάλτη
Προτάσεις πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού και της θυματοποίησης
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Α, Β, Γ
Οι συγγραφείς του τόμου
Λεπτομέρειες
ISBN139789600115468
ΕκδότηςGUTENBERG
Χρονολογία ΈκδοσηςΟκτώβριος 2012
Αριθμός σελίδων384
Διαστάσεις24x17
ΠρόλογοςΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ - ΚΟΥΙΜΤΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕπιμέλειαΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ - ΚΟΥΙΜΤΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΨΑΛΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ, ΚΑΣΑΠΗ ΣΤΕΛΛΑ
Κωδικός Πολιτείας0920-1159
Θέμα

Οι αναγνώστες του βιβλίου έγραψαν

Δεν υπάρχουν κριτικές γι' αυτόν τον τίτλο.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΕΝΑΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟΣ ΣΟΥΗΔΙΚΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ
PERSSON G. W. LEIF
€15.50 €6.20
(-60%)
Κερδίζετε €9.30
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΔΡΟ ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ
STRAUSS FREDERIC
€36.21 €5.43
(-85%)
Κερδίζετε €30.78

Βίος και ΠολιτείαΠερισσότερα

Θεοδόσης Βολκώφ: Πολιτείας Υπόγειο Οι ποιητικές συλλογές του Θεοδόση Βολκώφ: Τα τραγούδια της ψυχής και της κόρης, Missa Brevis, Γιουβενάλης. Του Γιώργου, της Ραχήλ και του Μιχάλη. / Ι...

Κατά τ’ άλλα ...Περισσότερα

Edward Steichen - Auguste Rodin O σκεπτόμενος του Rodin, το μνημείο του Victor Hugo του Rodin και ο ίδιος ο Auguste Rodin σε φωτογραφία του Edward Steichen, 1902

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Είναι αυτό που λέμε το σόφισμα του παίχτη Το Καλοκαίρι του 1913 στο Μόντε Κάρλο συνέβη κάτι απίστευτο. Όλοι είχαν μαζευτεί γύρω από το τραπέζι της ρουλέτας και δεν πίστευαν στα μάτια τους. Η μ...

Βρείτε μας στο...

Ασφαλείς Συναλλαγές

Verisign Eurobank EFG
Designed by Gospel Creative 2010 - Developed by Kman