ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΕΥΧΟΣ 131 - ΙΟΥΛΙΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2009
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
-Κωδ. Πολιτείας: 3434-8779
Περιεχόμενα
ΝΕΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ, «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΟΓΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΣΚΕΥΗ»
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΕΛΠΑΝΙΔΗΣ, ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ: Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ, Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ, ΚΑΙ ΟΙ ΑΙΤΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΡΠΙΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΛΚΑΣ, ΟΠΤΙΚΑ ΣΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΝΗΣ, Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΦΙΛΜ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥΛΑ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΣΕ ΚΟΜΙΚΣ: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΗΜΑΣΙΟΔΟΤΗΣΗ
ΑΙΜΙΛΙΑ ΚΑΛΛΙΛΑ, Λ. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ, Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΔΥΟ ΜΥΘΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΕΝΘΕΤΟ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΧΑΤΖΗΛΟΥΚΑ-ΜΑΥΡΗ, ΑΝΝΑ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚΕΣ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΑΣΛΗΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΓΡΑΦΕΙ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ)
Ν. ΣΙΔΕΡΗΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΨΥΧΟΛΟΓΟ. ΓΟΝΕΙΣ ΘΕΛΟΥΝ! (ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ)
Κριτικές για το προϊόν
Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.