Περιεχόμενα
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑΓ. ΞΑΝΘΑΚΗ-ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ, ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ κας ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΞΑΝΘΑΚΗ-ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ κ. Μ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ
ΠΡΟΣΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ κ. Γ. ΚΑΛΟΥ
Κ. ΔΟΛΙΑ-ΓΑΒΡΑ, Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΕΙΔΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ
Β. Λ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
Χ. Γ. ΡΩΜΑΣ, ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗ, Ε΄ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ, στ. 999-1018
Γ. Π. ΜΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΥΠΕΡ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΩΝ (ΠΡΟΟΙΜΙΟ)
Ι. Ν. ΗΛΙΟΥΔΗΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ (ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΟΝΟΜΑΤΑ)
Ν. ΠΑΝΑΓΟΥΛΕΑ, ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ (ΜΕΤΟΧΗ ΣΥΝΗΜΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ)
ΣΠ. ΠΑΡΓΙΝΟΣ, ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ
Α. ΑΒΑΓΙΑΝΟΥ, Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (ΟΜΗΡΟΥ ΙΛΙΑΣ, Σ 468-616, ΑΣΠΙΣ ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΩΣ)
Χ. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Ι. Ν. ΚΑΖΑΖΗΣ, ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ: Ο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ» ΚΑΙ Η «ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ» ΤΟΥ ΚΕΓ
Μ. ΚΕΚΚΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ Β΄ ΣΤΑΣΙΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Γ. ΞΑΝΘΑΚΗ-ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ, ΕΝ ΕΙΔΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Χ. Λ. ΤΣΟΛΑΚΗΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δ. Π. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ)
Γ. ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΣΟΛΩΜΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ
Θ. Σ. ΚΑΤΣΟΥΛΑΚΟΣ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
Α. ΚΥΡΚΙΝΗ-ΚΟΥΤΟΥΛΑ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΑΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Δ. Κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΗΓΩΝ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Χ. Ν. ΠΟΛΑΤΩΦ, ΠΕΡΙ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ
ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΝΤ. ΡΗΓΑΤΟΥ, ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Α. Ν. ΔΟΥΛΑΒΕΡΑΣ, Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΚΑΤΑΛΗΚΤΗΡΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Ι. ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ, Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ Υπ.Ε.Π.Θ.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Ι. ΝΤΑΒΑΡΙΝΟΣ, ΛΟΥΚΙΑΝΟΥ, ΠΩΣ ΔΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΝ. ΣΥΝΤΟΜΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΝΕΟΘΕΤΙΚΙΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Κριτικές για το προϊόν
Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.