Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

CREATIVE REVIEW T.31/3 - MARCH 2011

CREATIVE REVIEW, VOLUME 31, ISSUE 3, MARCH 2011

-
Κωδ. Πολιτείας: 3437-1277




Περιεχόμενα

FROΝT The Grid, What's On, Books and Type P12-18
HI-RES Luke Stephenson's beautiful birds P20
CΑSESTUDY Honda Jazz campaign: We check out Wieden + Kennedy's venture into two-screen advertising P22-24
PROFILE GerdArntz: The German designer who gave Neurath's Isotype pictograms something to say P26-34
FEATURES Filmposters: Are we witnessing a creative renaissance? Gavin Lucas grabs his popcorn and takes a look P36-40
Tony Maidment: With consumate skill and infinite patience, Tony Maidment engraves images for the
world's banknotes P42-48
CRIT Toby Mott revisits the visceral and visual appeal of punk pioneers Crass; Patrick Burgoyne looks at the link between advertising and 'Soft Power'; Jorg M Colberg says the Dutch make the best photobooks; Jeremy Leslie is unimpressed by The Daily; Andy Cameron reveals the media artists ad agencies find irresistible and Gordon Comstock suggests that Lady Gaga's appointment as Polaroid CD is not as daft as it sounds.
Λεπτομέρειες
ΕκδότηςΞΕΝΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
Σειρά
Χρονολογία ΈκδοσηςΦεβρουάριος 2011
Αριθμός σελίδων80
Διαστάσεις25x25
Κωδικός Πολιτείας3437-1277
Θέμα
Θέση στο κατάστημαΕίσοδος Δ, Πατάρι

Κριτικές για το προϊόν

Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS