BLYTHE JIM
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-0645
Αυτή η δεύτερη αγγλική έκδοση του βιβλίου Εισαγωγή ατό Μάρκετινγκ έχει ενημερωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Η πρώτη έκδοση σημείωσε σημαντική επιτυχία ως ένα βιβλίο φιλικό προς το χρήστη που αποτελούσε μια σύντομη και εύστοχη εισαγωγή στον τομέα του μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί τις τεχνικές, τις θεωρίες που τις στηρίζουν, και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για θέματα τακτικής μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, καλύπτονται και σύγχρονα θέματα όπως αυτά που έχουν σχέση με την προστα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής