ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ Ι. ΕΛΣΑ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΜΜΕ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. Κωδ. Πολιτείας: 3830-0280
Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, να παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο. Δεύτερον, να διερευνήσει στην κατεύθυνση αυτή, το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ζήτημα στο οποίο τοποθετείται η συγγραφέας αφορά τη συμβολή των δημοσιογράφων στην κρίση αυτή, και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, συνιστά επαρκή συνθήκη για τη διευθέτησή της. Τα οπτικοακουστικά ΜΜ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ (BLOGS) ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΜΕΣΑ
ΝΟΜΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΗΘΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Εκδότης: ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 3040-0798
Το παρόν σύγγραμμα εξετάζει το φαινόμενο των Νέων Μέσων και της δημοσιογραφίας των πολιτών ταυτόχρονα από τη σκοπιά της ηθικής, της επικοινωνίας, αλλά και του δικαίου της επικοινωνίας. Απευθύνεται σε όλους όσοι ασχολούνται σε επίπεδο θεωρίας ή πράξης με τα Νέα Μέσα και το Δίκαιο της Επικοινωνίας και, δεδομένου ότι η γλώσσα γραφής του είναι απλή και κατανοητή, μπορεί να αποτελέσει σημαντικό βοήθημα όχι μόνο για τους νομικούς, αλλά και για κάθε πολίτη-χρήστη των Νέων Μέσων. Εξετάζονται ειδικότερα: - Η επικοινωνιακή διάσταση των Νέων Μέσων, τ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής