Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΜΠΑΛΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (3η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0099

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική επιστήμη. Η συμπεριφορά καταναλωτή έχει συνδεθεί με τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ, διότι συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι που δημιουργού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0082

Στόχος του βιβλίου είναι να παράσχει στον αναγνώστη τις γνώσεις που απαιτούνται για να σχεδιάσει και να αναπτύξει μοντέλα και να χρησιμοποιήσει εργαλεία και τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, μεθόδους βελτιστοποίησης, εργαλεία προγνωστικής ανάλυσης και συσχέτισης και μεθόδους εξόρυξης γνώσης. Το βιβλίο αποτελείται από δεκατρία κεφάλαια. Η δομή του ακολουθεί μια λογική προσέγγιση, από το πρώτο προς το τελευταίο κεφάλαιο, προκειμένου να επιτευχθεί μια προοδευτική κατανόηση της θεωρίας και των επιμέρους εννοιών και μεθόδων, ωστόσο, κάθε κεφάλαιο εί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0070

Η αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των δικτύων διανομής ενός προϊόντος καθώς και η οργάνωση των logistics, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό αναλύει τις παραπάνω έννοιες και πραγματεύεται, μεταξύ άλλων: -Την έννοια, το αντικείμενο και τη σπουδαιότητα της διανομής ως επιχειρησιακής λειτουργίας -Τα προβλήματα της διανομής -Τους στόχους και τις στρατηγικές της διανομής -Το λιανεμπόριο και το χονδρεμπόριο ως φορείς των δικτύων διανομής -Τη σημασία της πληροφόρησης στα δίκτυα διανομής -...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0008

Το παρόν σύγγραμμα αφορά την επιστήμη και την πρακτική του μάρκετινγκ στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Τα κεφάλαιά του διαπραγματεύονται τα κύρια θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και ιδιαιτερότητες έναντι της γενικής θεώρησης του μάρκετινγκ, η οποία παραδοσιακά εστιάζεται σε επιχειρήσεις παραγωγής. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων αποτελεί σήμερα ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο επιστημονικό κλάδο, ο οποίος ασχολείται με τα ιδ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0022

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική επιστήμη. Η συμπεριφορά καταναλωτή έχει συνδεθεί με τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ, διότι συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι που δημιουργού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0076

Το επιστημονικό αντικείμενο του παρόντος βιβλίου είναι η ανάλυση δεδομένων και η ανάπτυξη περιγραφικών και προβλεπτικών ποσοτικών υποδειγμάτων και μοντέλων βελτιστοποίησης στον ευρύτερο τομέα της επιχειρησιακής αναλυτικής, του μάρκετινγκ και του διαδικτύου. Απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές του ευρύτερου χώρου της διοίκησης επιχειρήσεων, καθώς και σε φοιτητές συναφών κλάδων των διοικητικών, οικονομικών και κοινωνικών επιστημών. Παράλληλα, απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και επαγγελματίες που επιθυμούν να αποκτήσο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0029

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική επιστήμη. Η συμπεριφορά καταναλωτή έχει συνδεθεί με τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ, διότι συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι που δημιουργού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0003

Το παρόν βιβλίο αποπειράται να συνεισφέρει στη συστηματική ολοκληρωμένη προσέγγιση των φαινομένων και των ζητημάτων του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, με έμφαση στη διοικητική και οικονομική θεώρησή τους. Το βιβλίο απευθύνεται σε αναγνωστικό κοινό αποτελούμενο από προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές και διδάσκοντες σχετικών μαθημάτων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, ερευνητές, επιχειρηματίες, στελέχη αλλά και σε κάθε αναγνώστη που θέλει μια έγκυρη και μεθοδική διαπραγμάτευση του θέματος. (...) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΑ ΜΗΛΑ ΤΟΥ ΜΑΓΕΙΡΑ
ΨΑΡΡΟΥ ΠΑΟΛΑ
€20.00 €10.00
(-50%)
Κερδίζετε €10.00
ΧΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΥΧΤΕΣ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΝΩΝΥΜΟΣ
€18.02 €9.01
(-50%)
Κερδίζετε €9.01

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS