ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1431
Η κοινωνική και πολιτική εκπαίδευση των μαθητών αποσκοπεί στη διαμόρφωση του ενεργού, υπεύθυνου και δημοκρατικού πολίτη με την καλλιέργεια ικανοτήτων και δεξιοτήτων οι οποίες αφορούν στην ενδυνάμωση της δημιουργικής και κριτικής πολιτικής και κοινωνικής σκέψης. Το κεντρικό ζήτημα της μελέτης εστιάζεται στο ερώτημα πώς θα αναπτύξουμε την κριτική σκέψη και τη δημιουργική φαντασία των μαθητών στο σχολείο και πώς θα επηρεάσουμε και θα προκαλέσουμε τη διαμόρφωση του ενεργού δημοκρατικού πολίτη. Η Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, ως ιδιαίτερα σημαν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3146-0251
Ο Δικαιόπολις είναι ήρωας του έργου «Αχαρνής» του Αριστοφάνη. Στο έργο αυτό ο Δικαιόπολις υπερασπίζεται την ειρήνη στη διάρκεια του Πελοποννησιακού Πολέμου μεταξύ Αθηναίων και Σπαρτιατών. Δεν πείθει, όμως, τους Αθηναίους συμπολίτες του να ακολουθήσουν το παράδειγμά του κι έτσι μόνος του αποφασίζει να κλείσει ειρήνη για εκείνον και για την οικογένειά του. Με τον τρόπο του αποδεικνύει τα αγαθά της ειρήνης και διακωμωδεί τη φιλοπόλεμη μερίδα του αθηναϊκού λαού της εποχής εκείνης. Με ευφυή τρόπο ο Αριστοφάνης επέλεξε για τον ήρωα του το όνομα ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-0815
Με το παρόν βιβλίο επιδιώκεται η αποσαφήνιση και ανάλυση βασικών ενοτήτων του θεωρητικού και εννοιολογικού πλαισίου που χρησιμοποιείται από την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης. Με την έννοια αυτή, ο βασικός στόχος επικεντρώνεται στη συλλογή και ανάλυση ιδεών και πορισμάτων από τις θεωρήσεις και αναζητήσεις κοινωνικών στοχαστών και την ενσωμάτωσή τους σε ένα ενιαίο σύνολο, που θα συμβάλει στην κατανόηση της Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης. Οι αξιολογήσεις που γίνονται για τις συγκεκριμένες θεωρητικές προσεγγίσεις σε θέματα όπως οι μεταβολές στ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ (2000-2008)
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1006
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια έρευνα με αντικείμενο τις ενέργειες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εκπαίδευση από το έτος 2000 (με την εφαρμογή της στρατηγικής της Λισαβόνας) ως το 2008 (με τα αποτελέσματα της κοινής έκθεσης του Συμβουλίου και της Επιτροπής ως προς την πρόοδο που έχει επιτευχθεί σε σχέση με το πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2010») και τις συνέπειες των πολιτικών της Ένωσης για την ελληνική εκπαιδευτική πολιτική. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1011
Αντικείμενο του παρόντος βιβλίου αποτελεί η διαδικασία κοινωνικοποίησης στο σχολείο, όπως αυτή έχει προσδιοριστεί από τις κοινωνιολογικές κατευθύνσεις (μακροκοινωνιολογικές και μικροκοινωνιολογικές) του 20ου αιώνα, τον δομικό λειτουργισμό, τις θεωρίες της σύγκρουσης και την ερμηνευτική προσέγγιση. Βάσει αυτών των προσεγγίσεων, ως φορείς αυτής της διαδικασίας εξετάζονται η οικογένεια, οι συνομήλικοι και κυρίως το σχολείο. Από τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την κοινωνικοποίηση στο σχολείο σημαντικό ρόλο παίζουν τα σχολικά εγχειρίδι... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής