PFOERTSCH WALDEMAR
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
MANAGEMENT ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ B2B
Εκδότης: ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2640-0714
Σε μια εποχή που τα προϊόντα μοιάζουν πλέον ολοένα και περισσότερο, οι εταιρείες στρέφονται στο branding αναγνωρίζοντας σε αυτό έναν τρόπο να δημιουργήσουν μία προτίμηση για τις προσφορές τους. Το branding έχει αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην επιτυχία πολύ γνωστών καταναλωτικών αγαθών όπως: η Coca-Cola, η McDonald's, η Kodak και η Mercedes. Είναι καιρός, περισσότερες βιομηχανικές εταιρείες, να εγκαινιάσουν μία πιο επιδέξια χρήση του branding. Κάποιες από αυτές έχουν ανοίξει το δρόμο... η Caterpillar, η DuPont, η Siemens, η GE. Θα πρέ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
H2H (HUMAN-TO-HUMAN MARKETING) - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 2350-2047 Το H2H Μάρκετινγκ εκπροσωπεί την πλέον σύγχρονη σχολή σκέψης, συνεχίζοντας το καινοτόμο έργο του πρωτοπόρου Philip Kotler. Ο Kotler μαζί με τους Waldemar Pfoertsch και Uwe Sponholz αναπτύσσουν ένα επαναστατικό μοντέλο για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικών μάρκετινγκ. Εισάγουν και εξηγούν νέες έννοιες που θα βοηθήσουν μάρκετερς, ηγέτες και εταιρείες να μεταβούν από ένα παραδοσιακό μοντέλο μάρκετινγκ σε ένα σύγχρονο μοντέλο με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Οι συγγραφείς επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο του μάρκετινγκ ενσωματώνοντας έννοιες... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής