Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ν. ΙΩΑΝΝΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΠΕΛΑΣ. ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ.
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0654

Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας! Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται: Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται, Χειρισμός παραπονούμενων πελατών, Σύνταξη απαντητικής επιστολής, Επιλογή και εκπαίδευσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΑ BRAND NAMES
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0263

Πέρασαν κιόλας 15 χρόνια από τότε που βγήκε για πρώτη φορά στα ράφια των Βιβλιοπωλείων το "Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες", ένα βιβλίο που πραγματευόταν την άγνωστη και συναρπαστική ιστορία των πιο γνωστών εμπορικών επωνυμιών. Ένα βιβλίο με προσωπικές ιστορίες, με ιστορίες ανθρώπων που μόχθησαν, που προσπάθησαν, που πέτυχαν (είτε αυτοί είτε οι διάδοχοί τους) να δημιουργήσουν ένα επώνυμο brand name. Έκτοτε μπήκε πολύ νερό στο αυλάκι, για να φθάσουμε σήμερα να μιλάμε για μία άκρως επιτυχημένη τριλογία με οκτώ συνολικά επανεκδόσεις. Το βιβ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΩΝΥΜΙΕΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0349

Adidas, Barbie, Coca-Cola, Jack Daniels, Nike, Parker, Rolls-Royce, Zippo - είναι λίγες μόνο από τις εμπορικές επωνυμίες οι οποίες βρίσκονται παντού τριγύρω μας. Είναι ίσως από τα πρώτα ονόματα που μαθαίνουμε σε παιδική ακόμα ηλικία και τα οποία, είτε το θέλουμε είτε όχι, μας συντροφεύουν σε όλη μας τη ζωή. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουμε είναι ότι πίσω από κάθε μάρκα κρύβεται μια άγνωστη, «ανθρώπινη» ιστορία. Ιστορίες ανθρώπων με τις ιδιοτροπίες και τα οράματά τους, οι οποίοι κατάφεραν να μετατρέψουν τις μικρές επιχειρήσεις τους σε αυτοκρατο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ
(2η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2130-0314

Παραδοσιακά ο χώρος της εστίασης προσέλκυε φιλόδοξους επιχειρηματίες, που πίστευαν ότι θα βγάλουν εύκολο χρήμα, πολλοί από τους οποίους όμως σύντομα θα διαπίστωναν τη σκληρή πραγματικότητα και θα αποχωρούσαν. Ο σοφός μας ο λαός συνηθίζει να λέει ότι "όλα είναι θέμα μάρκετινγκ" και δυστυχώς ή ευτυχώς η εστίαση δεν αποτελεί εξαίρεση. Σήμερα, στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε, η παροχή ενός καλού προϊόντος από μία ευγενική υπάλληλο ίσως να μην αρκεί. Αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι η απόκτηση γνώσεων μάρκετινγκ, όπως: - Σε ποιο...
Διαβάστε περισσότερα...
Διαδικτυακές κριτικές
Σύμμαχος ή εφιάλτης;
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0688

Ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας είναι η online φήμη της, το τι δηλαδή λένε ή γράφουν γι' αυτή στο διαδίκτυο. Από τα πρώτα πράγμαια που κοιτάζει κάποιος που θέλει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή να δειπνήσει σε εστιατόριο και όχι μόνο (οι βασικές αρχές διαχείρισης κριτικών είναι οι ίδιες αναμαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μια εταιρεία), είναι οι κριτικές (reviews). Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ ά...
Διαβάστε περισσότερα...
AIRBNB
Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΡΕΨΕΙΣ ΩΣ ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΤΗΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0648

Για να διαβάζετε αυτές τις γραμμές είτε είστε ενεργοί οικοδεσπότες της Airbnb είτε σχεδιάζετε να δραστηριοποιηθείτε στο χώρο. Σε οποιαδήποτε από τις δύο κατηγορίες ανήκετε, σίγουρα γνωρίζετε ότι εύκολο χρήμα στο χώρο των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων δεν υπάρχει. Πλέον οι καταχωρίσεις στην Ελλάδα, στην πλατφόρμα της Airbnb, ξεπερνούν τις 100.000, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να έχει ενταθεί. Αν σε όλα αυτά προστεθούν τα καταλύματα ξενοδοχείων και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τότε αντιλαμβανόμαστε ότι δεν αρκεί να είστε καλοί, πρέπει να είστε πολύ ...
Διαβάστε περισσότερα...
SUPER FLOPS
ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΓΚΑΦΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0411

(. . .) Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας παρουσιάζει αναλυτικά στο Πρώτο -και κύριο- Μέρος, με τον τίτλο «Αποτυχημένες Μάρκες», τις πιο ηχηρές αποτυχίες επώνυμων προϊόντων, αλλά και τι έφταιξε. Πρόκειται για προϊόντα πολύ γνωστών εταιρειών στα οποία επενδύθηκαν τεράστια κεφάλαια, χωρίς όμως να καταφέρουν να σταθούν με αξιώσεις και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών αλλά και των δημιουργών τους. Στο Δεύτερο Μέρος, με τον τίτλο «Χαμένοι στη Μετάφραση», παρουσιάζονται συνοπτικά περιπτώσεις προϊόντων που απέτυχαν εξαιτίας κυρί...
Διαβάστε περισσότερα...
55 ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0663

Η αναπτυξιακή πορεία του τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, παρ' όλη την ανακοπή λόγω Covid-19, είναι εντυπωσιακή. Ιδιαίτερα για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελούσε και θα αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πηγές πλούτου. Πέρα από σημαντικός κλάδος οικονομικής δραστηριότητας για την χώρα, ο τουρισμός είναι και σημαντικός εργοδότης. Τα στοιχεία αυτά καθιστούν απαραίτητη την πληρέστερη κατανόηση της τουριστικής βιομηχανίας και των μεθόδων μέσω των οποίων η διαχείριση τουριστικών επιχειρήσεων μπορεί να γίνει αποδοτικότερη. Το Τουριστικό Marketing...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΩΡΑ;
ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 3240-0067

(. . .) Το βιβλίο αυτό μας πάει ένα ταξίδι πίσω στο χρόνο για να μάθουμε, σε πολύ απλή και κατανοητή γλώσσα, την άγνωστη και συναρπαστική ιστορία εφευρέσεων που διαδραματίστηκαν από τον 19ο αιώνα και μετά. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0377
ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
Η ΑΓΝΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0436

Μέσα από πλούσιο αρχειακό φωτογραφικό υλικό αλλά και έρευνα που φέρνει στο φως άγνωστες λεπτομέρειες από τη δραστηριότητα των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του 19ου και 20ού αιώνα, η ιστορική αυτή αναδρομή θα μας θυμίσει τα παιδικά μας χρόνια και θα ξυπνήσει αναμνήσεις και εικόνες από το παρελθόν. Τότε που αφομοιώναμε σαν σφουγγάρι τις διαφημίσεις, τα σλόγκαν, ία σύμβολα ή τις εμπορικές επωνυμίες. Έκτοτε οι μάρκες αυτές όχι μόνο μας συντροφεύουν σε κάθε μας βήμα, αλλά σε μεγάλο βαθμό καθόρισαν, προσδιόρισαν και ομόρφυναν τη ζωή μας. Το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0582

Όσοι πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απλώς οι διασυνδέσεις, οι γνωριμίες, η διοργάνωση εκδηλώσεων, ο πρόσχαρος και εξωστρεφής χαρακτήρας, το χαμόγελο και οι ευγενικοί τρόποι, τότε θα εκπλαγούν όταν μάθουν ότι η παρεξηγημένη αυτή επιστήμη αφορά πολλά παραπάνω. Αυτή την εσφαλμένη εντύπωση έρχεται να αλλάξει το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας, το οποίο επιχειρεί με απλό, πρακτικό και κατανοητό λόγο, να μυήσει τον αναγνώστη στον κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων. Πολύτιμο εργαλείο για τον σπουδαστή-φοιτητή, προκειμένου να αποκτήσει μια αποκρ...
Διαβάστε περισσότερα...
E-TOURISM
Εκδότης: ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2130-0313

Η ταχύτατη διείσδυση του διαδικτύου και των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων έχει αλλάξει άρδην τις ισορροπίες στον τουρισμό. Πλέον μία τουριστική επιχείρηση ανεξαρτήτου μεγέθους δεν αρκεί να προσφέρει ικανοποιητικό value for money, αλλά θα πρέπει, αν επιθυμεί να επιβιώσει και να παραμείνει ανταγωνιστική (μην ξεχνάμε ότι πλέον ο ανταγωνισμός είναι ένα μόλις click μακριά), να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο. Σήμερα απαιτούνται βασικές γνώσεις e-tourism προκειμένου μία τουριστική μονάδα να βρεθεί εκεί που βρίσκεται το κοινό της, στο διαδί...
Διαβάστε περισσότερα...
100+1 ΙΔΙΟΦΥΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0669

Οι 100+1 Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ δεν είναι απλώς ένα ακόμη βιβλίο για to μάρκετινγκ. Είναι το ίδιο to μάρκετινγκ αυτό καθ' αυτό. Είναι ένα βιβλίο που μας ταξιδεύει πίσω στο χρόνο, αλλά και στο παρόν, για να μας μυήσει σε αυτό τον συναρπαστικό κόσμο του μάρκετινγκ, μέσα πάντα από τους σημαντικότερους ανθρώπους που το "όρισαν" στο πέρασμα των χρόνων. Είναι ένα σύγγραμμα που κάθε στέλεχος τους μάρκετινγκ θα πρέπει να διαβάσει. Μέσα από αυτό to βιβλίο "παρελαύνουν" άνθρωποι, επιχειρηματίες και μη, που ανακάλυψαν ένα κενό, μία ανικανοποίητη αν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ 50 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ !ΔΕΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ START-UPS
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0057

"Οι 50 Καλύτερες Επιχειρηματικές Ιδέες μέσα στην Κρίση" είναι η χειροπιαστή απόδειξη ότι η κρίση γεννά ευκαιρίες. Σε πείσμα των καιρών, εν καιρώ κρίσης κάποιοι δεν σταμάτησαν να οραματίζονται και τόλμησαν να κυνηγήσουν το επαγγελματικό τους όνειρο. Άνθρωποι που διαβάζοντας την ιστορία τους και το μυστικό της επιτυχίας τους, θα σας εκπλήξουν ευχάριστα, θα σας ενθυμήσουν ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα και, ίσως το σημαντικότερο, θα αποτελέσουν πηγή έμπνευσης. «Μία εξαιρετική παρουσίαση του πλήρους φάσματος της start up σκηνής που άνθισε τα τελευτα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΤΡΟΧΩΝ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0378

Με το βιβλίο αυτό θα κάνουμε ένα ταξίδι στο χθες, το οποίο χωρίζεται σε δύο ενότητες: μια ενότητα για την ιστορική εξέλιξη του αυτοκινήτου - από τα πρώτα ατμοκίνητα οχήματα του 18ου αιώνα μέχρι σήμερα - και άλλη μια για την ιστορία των πιο γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών και των ανθρώπων που κρύβονται πίσω από αυτές. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0559

"Ο καταναλωτής είναι βασιλιάς. Οι επιθυμίες του είναι νόμοι και οι παραξενιές του πλουτίζουν ή καταστρέφουν τους εμπόρους και τους παραγωγούς. Όποιος κερδίσει την εμπιστοσύνη του κυριαρχεί και όποιος τη χάνει χάνεται.". Τάδε έφη Charles Parlin, ο πατέρας της έρευνας μάρκετινγκ, πριν έναν αιώνα περίπου. Λόγια που αναμφίβολα συνοψίζουν τη φιλοσοφία του μάρκετινγκ ακόμη και σήμερα που ζούμε σ' έναν κόσμο υπηρεσιών που βιώνει επαναστατικές αλλαγές. Στην Ελλάδα, σ' αυτόν τον κόσμο υπηρεσιών, ο τουρισμός αποτελεί πρωταγωνιστή, αλλά και αιμοδότη ...
Διαβάστε περισσότερα...
MARKETING ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ. . . ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙ’ ΑΥΤΟ!
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0407

«Για ποιους λόγους φεύγουν οι πελάτες και δεν ξανάρχονται;» «Τι μπορώ να κάνω για να αποκτήσω πιστή πελατεία;» «Τι τιμές να βάλω;» «Πώς να προβάλλω το εστιατόριό μου;» Στα ερωτήματα αυτά, που βασανίζουν κάθε επιχειρηματία του επισιτιστικού κλάδου, δίνει λύσεις το παρόν εγχειρίδιο, προσεγγίζοντας το εστιατόριο από την πλευρά του επισκέπτη. Στόχος του συγγραφέα είναι να «αποκωδικοποιήσει» τις ανάγκες του επισκέπτη: τι θέλει, τι τον ενοχλεί, πως σκέπτεται, πως αποφασίζει, με κύριο στόχο να αναδείξει τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0170

Βιβλίο-εργαλείο που παραθέτει με τρόπο απλό και κατανοητό τις βασικές αρχές του Τουριστικού Μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας παραδείγματα από την ελληνική αγορά. Ο συγγραφέας δεν κουράζει τον αναγνώστη με ορισμούς και θεωρίες διότι προσεγγίζει το γνωστικό του αντικείμενο κυρίως από πρακτική σκοπιά. Αποτελεί χρήσιμο βοήθημα σε επαγγελματίες και στελέχη του τουριστικού τομέα και σπουδαστές ενώ και οι καταναλωτές θα επωφεληθούν διαβάζοντάς το διότι θα κατανοήσουν καλύτερα τις στρατηγικές των τουριστικών επιχειρήσεων, και έτσι θα είναι σε θέση να κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ: ΜΠΕΛΑΣ. . . 'Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ;
ΜΕΤΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΕ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
Εκδότης: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3930-0368

Έχετε σκεφθεί ποτέ ότι η συνολική εικόνα και φήμη μιας επιχείρησης μπορεί να βελτιωθεί μέσα από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων των δυσαρεστημένων πελατών; Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας! Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρη...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΚΑΡΓΑΚΟΣ Ι. ΣΑΡΑΝΤΟΣ
€29.00 €13.05
(-55%)
Κερδίζετε €15.95
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ (ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΚΔΟΣΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΑΓΓΛΙΚΑ)
ΔΕΠΟΛΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
€33.92 €15.26
(-55%)
Κερδίζετε €18.66

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS