ΣΟΛΟΜΩΝ ΙΩΣΗΦ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΤΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΙΑ ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ 1820-1900
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Κωδ. Πολιτείας: 0170-0019
Η υποβολή των παιδικών σωμάτων και πνευμάτων σε συστήματα πειθαρχικών μικρο-μηχανισμών και κανόνων, η καθυπόταξή τους στη σχολική τάξη και εξουσία, η σχολική κανονικοποίηση της παιδικής ηλικίας: αυτοί είναι οι κυριότεροι στόχοι στους οποίους απέβλεπαν τα πρότυπα οργάνωσης του δημοτικού σχολείου, που υιοθετήθηκαν από το ελληνικό κράτος κατά τον 19ο αιώνα, και σε αυτούς κυρίως έγκειται ο πολιτικός και κοινωνικός του ρόλος. Στο βιβλίο αυτό περιγράφονται και αναλύονται διεξοδικά οι κυρίαρχες μορφές σχολικού χώρου και πρακτικής, θεωρημένες κάτω... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 2760-0052
Η εκπαίδευση και η μάθηση στοιχείων των θετικών επιστημών θεωρούνται πλέον σημαντικός στόχος των εκπαιδευτικών συστημάτων στις σημερινές κοινωνίες και για τις κοινωνικές ομάδες που τις συγκροτούν. Η Τρίτη Διεθνής Έρευνα για την Αξιολόγηση της Εκπαίδευτικής Επίδοσης στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Third International Mathematics and Science Study, TIMSS), που οργανώθηκε από τη Διεθνή Ένωση για την Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Επίδοσης (International Association for the Evolution of Education Achievement, ΙΕΑ), είναι μια από τις με... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής