SOLOMON R. MICHAEL
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
SOCIAL MEDIA MARKETING
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΥΛΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1150-0378
Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που κάλυψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα. Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΣ
Εκδότης: ΤΖΙΟΛΑΣ Κωδ. Πολιτείας: 4209-0148
Η ενδέκατη βελτιωμένη έκδοση της "Συμπεριφοράς Καταναλωτή" έχει αναθεωρηθεί εκτενώς και έχει επικαιροποιηθεί για να αντικατοπτρίζει τις κύριες τάσεις και τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στο μάρκετινγκ και οι οποίες επηρεάζουν τη μελέτη της συμπεριφοράς καταναλωτή. Οι πιο σημαντικές αλλαγές στην έκδοση αυτή επισημαίνονται παρακάτω: -Ένας ολοκληρωτικά αναδιοργανωμένος Πίνακας Περιεχομένων που παρουσιάζει μια περιεκτική επισκόπηση του γνωστικού αντικειμένου σε 12 κεφάλαια. Η νέα δομή οργανώνει το υλικό σε τρία τμήματα, κάθε ένα από τα οποία... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής