ΣΤΑΘΗΣ ΦΩΤΙΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΛΕΞΙΑ
ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-2902
Οι μαθησιακές δυσκολίες θα πρέπει να διαχωριστούν από τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες αναφέρονται σε σοβαρά μαθησιακά προβλήματα, που για να ξεπεραστούν ή τουλάχιστον να μειωθούν, χρειάζονται την παρέμβαση "ειδικών" και όχι μόνο του δασκάλου της τάξης. Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αντιμετωπίζουν κυρίως προβλήματα στην ανάγνωση, στην ορθογραφία, στη γραφή και στα μαθηματικά. Και τούτο διότι κάθε λέξη, χρειάζεται αποκωδικοποίηση, όταν συνδεθεί με τους ήχους των συμβόλων αυτών. Θα πρέπει εμείς οι εκπαιδευτικοί να προσαρμόζου... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
(ΝΟΜΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 3699/2008)
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 1985-2903
Η Ειδική Αγωγή έχει κάνει την τελευταία εικοσαετία σημαντικότατα βήματα οργάνωσης και ανάπτυξης στη χώρα μας. Η δημιουργία αρκετών Ειδικών Σχολείων και η λειτουργία σημαντικού αριθμού Τμημάτων Ένταξης (Ειδικών Τάξεων) στα "κανονικά" σχολεία δείχνει την αλλαγή της στάσης της Πολιτείας απέναντι στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, αφού θεωρεί πλέον καθήκον της την εκπαίδευση των ατόμων αυτών. Τα ΑμΕΑ αποτελούσαν για δεκαετίες και αιώνες τα προστατευόμενα μέλη της εκκλησίας, φιλανθρωπικών οργανώσεων, ιδρυμάτων, συλλόγων γονέων κλπ. Σήμερα δεν συμβα... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 2 από 2
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής