TUTEN L. TRACY
SOCIAL MEDIA MARKETING
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΥΛΟΣ Κωδ. Πολιτείας: 1150-0378
Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που κάλυψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα. Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής