Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ Μ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΤΟ MANAGEMENT ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0089

Με 100.000 πωλήσεις το βιβλίο Οργάνωση και Διοίκηση: "Το μάνατζμεντ της | νέας εποχής" έχει γίνει απαραίτητο βοήθημα για τους σημερινούς και αυριανούς Έλληνες μάνατζερ. Είναι επιστημονικό, περιεκτικό, ευκολοδιάβαστο, με τη δομή του βιβλίου να ικανοποιεί τις ανάγκες τόσο των φοιτητών όσο και των στελεχών επιχειρήσεων. Η 5η έκδοση, εκτός από το βασικό κορμό του μάνατζμεντ που έχει ανανεωθεί, περιλαμβάνει και τα εξής σπουδαία θέματα, άλλα ανανεωμένα και άλλα νέα: -ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ -Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ (+ e-HRM, ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0097

Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων περιλαμβάνει και e-HRM Ψηφιακή προσέγγιση & εφαρμογές Το σύγγραμμα αυτό είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ στη χώρα μας που δίνει λύσεις στη νέα κατάσταση που δημιουργείται στον εργασιακό χώρο στη μετά κορωνοϊό εποχή. Όλα τα θέματα της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων είναι προσαρμοσμένα σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Όλα αλλάζουν στη ΔΑΠ, όπως: - η οργάνωση των επιχειρήσεων - η ανάλυση των θέσεων εργασίας και ο προγραμματισμός σε ανθρώπινο δυναμικό - η παροχή των υπηρεσιών δεν γίνεται πλέον κατ' ανάγκη στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης. ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0037

Όλες οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί στελεχώνονται και διοικούνται από ανθρώπους. Δεν υπάρχει επιχείρηση χωρίς ανθρώπους. Η ποιότητα του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί το βασικότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση. Τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι και όχι ο μηχανολογικός εξοπλισμός και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, αυτοί δεν βάζουν στόχους ούτε σκέπτονται. Τελικά, από τους ανθρώπους εξαρτάται η αποτελεσματικότητα και η επιβίωση κάθε επιχείρησης. Γι' αυτό η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ μπορεί να αποτελ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0012

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι’ αυτό, όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, αγκαλιάζει την ελληνική επιχείρηση από την αρχή μέχρι το τέλος του βιβλίου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0001

Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών τους πάνω σε θέματα Αρχών του Μάρκετινγκ και της εφαρμογής τους στην ελληνική πραγματικότητα. Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει και το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες. Μια πληρέστερη και σφαιρική κάλυψη σε βάθος όλων των ζητημάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ, μπορεί να αναζητήσει ο αναγνώστης στο βιβλίο των ιδίων συγγραφέων με τίτλο Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ, η ελληνική προσέγγιση. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0005

Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια συνέχεια του γνωστού βιβλίου "Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου" που ήταν το πρώτο βιβλίο, το οποίο κυκλοφόρησε στη χώρα μας με αυτό το εξειδικευμένο θέμα του Μάρκετινγκ. Τώρα στο Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου έχουν προστεθεί νέα στοιχεία, όπως: το σύστημα διανομής, το Μάρκετινγκ χονδρικού εμπορίου, καθώς και όλες οι εξελίξεις που έχουν συντελεστεί, τόσο στους παραπάνω τομείς, όσο και στον τομέα του Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ DIGITAL ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0096

Το βιβλίο αυτό: Στο Α' Μέρος - Αναλύει την έννοια και τη σημασία του μάρκετινγκ για την οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα. Είναι η μηχανή του τρένου, που λέγεται επιχείρηση. - Δίνει την ελληνική υπόσταση του μάρκετινγκ μέσα από παραδείγματα και περιπτώσεις, που έχουν άμεση σχέση με την ελληνική επιχείρηση. - Δείχνει με κατανοητό τρόπο ότι η διαφορά μεταξύ επιτυχημένων και αποτυχημένων επιχειρήσεων οφείλεται σε αυτό που ονομάζεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό αποτελεί το επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ και του βιβλίου. - Απ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0040

Ο σκοπός της ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ είναι να παρουσιάσει το αντικείμενο της λιανικής πώλησης όσο πιο απλά γίνεται ώστε η ανάλυση των εννοιών να είναι κατανοητή σε όλους. Δείχνει ποια είναι τα προβλήματα που έχουν σχέση με τη λιανική πώληση και πώς μπορούν να λυθούν. Παρουσιάζει τις αλλαγές που έχουν γίνει και αναφέρεται στο μέλλον του λιανικού εμπορίου στη σημερινή ηλεκτρονική εποχή. Σας καθοδηγεί πώς: - Να επιλέξετε τον καλύτερο τόπο εγκατάστασης και πως να κάνετε τη διαρρύθμιση του καταστήματός σας - Να οργανώσετε την ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0038

Η αρνητική επίδραση της οικονομικής κρίσης στην ελληνική κοινωνία έφερε μια θετική αντίδραση στο ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο. Έτσι, πολλοί Έλληνες δημιούργησαν ή προσπαθούν να δημιουργήσουν επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπως στη γεωργία, στη μεταποίηση, στο εμπόριο, στην πληροφορική και γενικά στις υπηρεσίες, καθώς και να αναδιοργανώσουν τις υπάρχουσες. Το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ αποτελεί μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ένα μοναδικό σύμβουλο για όλους αυτούς που ασχολο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0004

Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν στρέψει σήμερα το ενδιαφέρον τους περισσότερο παρά ποτέ άλλοτε στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Έχει γίνει δηλαδή αντιληπτό ότι οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά σε κάθε επιχείρηση. Επειδή, οι συγγραφείς πιστεύουν ότι κάθε στέλεχος είναι και ένας διευθυντής ανθρωπίνων πόρων το βιβλίο αυτό έχει γραφτεί για στελέχη και φοιτητές που έχουν ως μελλοντικό στόχο να διοικήσουν άλλους κατά την περίοδο της σταδιοδρομίας τους. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΤΟ MANAGEMENT ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0009

Στην 4η έκδοση τα βασικά θέματα του Μάνατζμεντ έχουν αναπροσαρμοστεί για να καλύψουν τις ανάγκες της σημερινής ελληνικής επιχείρησης. Επίσης, η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και θέματα που αναφέρονται στις τελευταίες εξελίξεις της επιστήμης του Μάνατζμεντ, όπως: -ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ -ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (επίκαιρο της παγκοσμιοποίησης) -ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ -ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ -ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει και τα εξής σύγχρονα θέματα όπως: -ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ S.W.O.T. -ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ -T.Q.M....
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΙΟΓΟΝΑ ΚΑΙ ΣΑΜΑΝΙΣΜΟΣ
HARNER MICHAEL
€18.02 €9.01
(-50%)
Κερδίζετε €9.01
ΤΡΙΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
BRECHT BERTOLT
€14.84 €7.42
(-50%)
Κερδίζετε €7.42

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS