VARIAN R. HAL
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ: ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0389
Πλήρες και επικαιροποιημένο, το βιβλίο του Hal R. Varian συγκαταλέγεται στα πιο επιτυχημένα εγχειρίδια στο πεδίο της Μικροοικονομικής. Η πληρότητά του οφείλεται στην ενσωμάτωση των πιο σύγχρονων απόψεων και τρόπων ανάλυσης. Στόχος του συγγραφέα είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους της Μικροοικονομικής, με τρόπο που βοηθά τους φοιτητές να εφαρμόσουν μόνοι τους αυτά τα εργαλεία. Για το λόγο αυτό, στο βιβλίο δίνεται έμφαση στα βασικά εννοιολογικά θεμέλια της Μικροοικονομικής και παρέχονται συγκεκριμένα παραδείγματα εφαρμογής τους. Στις επικαιροπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2250-3454
Ένα από τα χαρακτηριστικά στοιχεία της Νέας Οικονομίας είναι η πληθώρα των πληροφοριακών αγαθών (πχ κινηματογραφικές ταινίες, περιοδικά, λογισμικό, μουσική, χρηματιστηριακές υπηρεσίες κ.τ.λ.), γεγονός που διαφοροποιεί σημαντικά τη σημερινή ψηφιακή, αβαρή οικονομία από την παραδοσιακή βιομηχανική οικονομία. Στο νέο οικονομικό περιβάλλον πληροφοριακής αφθονίας, δεν καταργούνται μεν οι νόμοι της οικονομικής επιστήμης, πλην όμως αλλάζουν. Στο βιβλίο τους «Οδηγός στρατηγικής στη διαδυκτιακή οικονομία», οι Καρλ Σαπίρο και Χαλ Βάριαν, καθηγητές σ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ: ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0148 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΩΤΟΥ ΤΟΜΟΥ ΠΡΟΛΟΓΟΣ 1. Η ΑΓΟΡΑ 2. ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ 3. ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ 4. ΩΦΕΛΕΙΑ 5. ΕΠΙΛΟΓΗ 6. ΖΗΤΗΣΗ 7. ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙΣΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ 8. ΕΞΙΣΩΣΗ SLUTSKY 9. ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ 10. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ 11. ΑΓΟΡΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 12. ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ 13. ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΕΧΟΥΝ ΚΙΝΔΥΝΟ 14. ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 15. ΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ 16. ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ 17. ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ: ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0108 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΤΟΜΟΥ 18. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 19. ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ 20. ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ 21. ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ 22. Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 23. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ 24. ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ 25. ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 26. ΑΓΟΡΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ 27. ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ 28. ΘΕΩΡΙΑ ΠΑΙΓΝΙΩΝ 29. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΓΝΙΩΝ 30. ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ 31. ΠΑΡΑΓΩΓΗ 32. ΕΥΗΜΕΡΙΑ 33. ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ 34. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ 35. ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΓΑΘΑ 36. ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΔΗΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 2250-4395
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Η. ΜΠΗΤΡΟΥ ΠΡΟΟΙΜΙΟ 1. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ 2. Η ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ 3. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΚΔΟΧΩΝ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ 4. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ 5. ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΣ 6. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΥ 7. ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΑΝΑΔΡΑΣΗ 8. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ 9. ΠΩΣ ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ 10. ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΗΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 5 από 5
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής