Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΖΑΧΑΡΗΣ Γ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΡΕΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3196-0000

Στην εργασία μας αυτή δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στους παράγοντες του περιβάλλοντος για την πορεία της εξέλιξης του παιδιού, χωρίς να παραβλέπουμε τη σημασία που έχει η κληρονομικότητα και η ωρίμανση στη μεταβολή της συμπεριφοράς του ανθρώπου και στη μάθηση γενικώς. Η διάκριση της εξέλιξης σε περιόδους (βρεφική και νηπιακή) δε σημαίνει οπωσδήποτε ότι η εξέλιξη ακολουθεί ορισμένες φάσεις ή ορισμένα στάδια, τα οποία χαρακτηρίζονται από περιόδους αλμάτων η ωθήσεως και από περιόδους ηρεμίας. Πολύ περισσότερο θεωρούμε την εξέλιξη μάλλον ως συνέχει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΒΡΕΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0093

«... Όλοι οι φυλετικά αναπαραγόμενοι πολυκύτταροι οργανισμοί αρχίζουν τη ζωή τους τη στιγμή της σύλληψης ως μονοκύτταρα πλάσματα, που περιέχουν ένα σύνολο γενετικά κωδικοποιημένων πληροφοριών (με τη μορφή εντολών για τη σύνθεση πρωτεϊνών) και μια ενεργειακή αποθήκη. Μέσω μιας εκπληκτικής, αν και ακόμη ελλιπώς κατανοητής, σειράς διαδικασιών, που συνιστά την ανάπτυξη (οντογένεση), αυτές οι γενετικές εντολές εκφράζονται στα εντόνως διαφοροποιημένα πολυκύτταρα πλάσματα, όπως εμείς. Η ανάπτυξη όμως δεν είναι αυτόματη και προκαθορισμένη διαδικασ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0159

Ο παρόν τόμος αποτελεί συνέχεια του έργου «Ψυχολογία της βρεφικής και νηπιακής ηλικίας». Καλύπτει την ανάπτυξη του παιδιού από το έκτο μέχρι το δέκατο όγδοο έτος. Το χρονικό αυτό διάστημα συμπίπτει με το χρόνο φοίτησής του στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Κατά την παιδική και νεανική ηλικία σημειώνονται μεταβολές στη σωματική και ψυχοπνευματική εικόνα του ατόμου, οι οποίες διαφοροποιούν σημαντικά τη συμπεριφορά του έναντι των προηγούμενων φάσεων της ανάπτυξης (βρεφικής και νηπιακής). Οι μεταβολές αυτές εξετάζονται από την οπτική των...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0249

Η παρώθηση, το κίνητρο, η βούληση παίζουν ένα σπουδαίο ρόλο στο παιδαγωγικό και διδακτικό γίγνεσθαι. Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων είναι αυτό της παρώθησης των μαθητών. Συχνά ακούει κανείς απ' αυτούς ότι οι μαθητές τους στερούνται ενδιαφέροντος για τα μαθήματα και το σχολείο γενικώς. Οι αξίες τους δεν είναι ίδιες με εκείνες του σχολείου και των ενηλίκων. Οι χαμηλές επιδόσεις του κάθε μαθητή δεν οφείλονται τόσο στην έλλειψη ικανότητας, όσο στην έλλειψη «βούλησης». Το ενδιαφέρον, οι αξίες, η βούλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0418

Η επιθετικότητα είναι ένα συχνό φαινόμενο, τόσο στο ζωικό κόσμο όσο και στις ανθρώπινες κοινωνίες. Από την οπτική των θυμάτων ερμηνεύεται ως απειλή ή ως κίνδυνος για τη ζωή τους. Δεν υπάρχει ομοφωνία για τα αίτιά της επιθετικής συμπεριφοράς ούτε κοινή βάση για τον εννοιολογικό προσδιορισμό τους. (. . .) Η επιθετικότητα αποτελεί ένα πρόβλημα παιδαγωγικό και κοινωνικό, δεδομένου ότι οι εκδηλώσεις της δυσκολεύουν τόσο τη διαδικασία της αγωγής όσο και την κοινωνική συνύπαρξη και συνοχή. (. . .) Μια δυνατότητα οριοθέτησης του προβλήματος προσεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ PIAGET ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-1976

Η παρούσα μελέτη προσεγγίζει τη θεωρία του Piaget για την ενεργητική σκέψη και επιχειρεί την εφαρμογή της στο μάθημα της Ιστορίας. Στο θεωρητικό μέρος της εργασίας εξετάζονται οι λειτουργίες προσαρμογής υπό το πρίσμα της θεωρίας του Piaget για την πνευματική εξέλιξη του ατόμου και με κεντρικό άξονα το πιαζετιανό σχήμα «αμοιβαία αλληλεπίδραση». Στη συνέχεια εξετάζονται οι διδακτικές επιπτώσεις από τη θεωρία του Piaget και το θεωρητικό μέρος συμπληρώνεται με τις απόψεις των μαθητών του Piaget, H. Aebli και J. Bruner. Στο διδακτικό μέρος της ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΦΥΛΑΚΤΟ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-2041
ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0056
ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΑΤΡΑΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0591-0075

Οι νέες κατακτήσεις της Ψυχολογίας, της Μάθησης και της Εξελικτικής Ψυχολογίας ελάχιστα έχουν μέχρι στιγμής βρει είσοδο στην καθημερινή σχολική πραγματικότητα. Το βιβλίο στοχεύει, μέσα από την ανάλυση των βασικών θεωριών μάθησης, την ψυχολογική προσέγγιση των μεταβλητών της διδασκαλίας (μέθοδος για μορφές διδασκαλίας, διδακτικές αρχές, διαδικασία μάθησης) και την παράθεση παραδειγμάτων διδασκαλιών, να αναδείξει τα διδακτικά αιτήματα που πρέπει να ικανοποιεί το σύγχρονο σχολείο, και τα οποία κινούνται γύρω από τρεις βασικούς άξονες: την ενε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΕΡΙ ΨΥΧΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
€9.90 €4.46
(-55%)
Κερδίζετε €5.44
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Γ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€20.00 €10.00
(-50%)
Κερδίζετε €10.00

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS