ΖΩΤΟΣ Χ. ΓΙΩΡΓΟΣ
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS Κωδ. Πολιτείας: 0870-0670 ...Είναι δύσκολο να απαντηθεί πώς λειτουργεί με ακρίβεια η διαφήμιση, γιατί δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τη λεπτομερή λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Απόψεις παγιωμένες για πολλές δεκαετίες σχετικά με την πρόσληψη της διαφήμισης από τον αποδέκτη, όπως π.χ. τα υποδείγματα "ιεραρχικής κλιμάκωσης των αποτελεσμάτων της διαφήμισης", αμφισβητούνται έντονα και νέες προσεγγίσεις προτείνονται. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος δεν έχει έναν κεντρικό αποθηκευτικό χώρο όπου ταξινομεί τις πληροφορίες για τη διαφήμιση και το προϊόν, θραύσματα μνήμης και... Διαβάστε περισσότερα... |
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS Κωδ. Πολιτείας: 0870-0014 Το εγχειρίδιο αυτό αποτελεί καρπό της προσπάθειας του συγγραφέα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των μαθημάτων, που αναφέρονται στον ευρύτερο χώρο του γνωστικού αντικειμένου του «μάρκετινγκ». Στο μέτρο που εξακολουθεί να ισχύει το σύστημα διανομής του «αποκλειστικού συγγράμματος», το παρόν εγχειρίδιο προορίζεται πρωταρχικά, για τους φοιτητές του Οικονομικού Τμήματος του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, αλλά και για τους φοιτητές άλλων Οικονομικών Πανεπιστημίων και Σχολών. Θα μπορούσε, επίσης να αξιοποιηθεί και από διοικητικά στελέχ... Διαβάστε περισσότερα... |
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS Κωδ. Πολιτείας: 0870-0015 Το εγχειρίδιο αυτό αποτελεί καρπό της προσπάθειας του συγγραφέα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των μαθημάτων "Έρευνα και Ανάλυση Αγοράς II" (παλιό πρόγραμμα) και "Διαφήμιση - Οικονομικός και Κοινωνικός Ρόλος της" (νέο πρόγραμμα). Προορίζεται για τους φοιτητές του τετάρτου έτους και του πέμπτου εξαμήνου του Οικονομικού τμήματος-κατεύθυνσης "Οικονομικής των Επιχειρήσεων" - της Σχολής Νομικών και Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Το πρώτο ερέθισμα για τη συγκέντρωση βιβλιογραφικού υλικού που αναφέρεται στο ε... Διαβάστε περισσότερα... |
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS Κωδ. Πολιτείας: 0870-0196 Το ''ανά χείρας'' βιβλίο είναι δομημένο σε δεκατρία κεφάλαια και τέσσερα παραρτήματα, τα οποία εισάγουν τον αναγνώστη στις έννοιες, στις αρχές και στον τρόπο ''διοίκησης'' της διαφήμισης. Ξεκινά με τις απαραίτητες εννοιολογικές αποσαφηνίσεις για το περιεχόμενό της, τις σχέσεις της με τις άλλες δραστηριότητες της ''προώθησης'' και επιχειρεί να προσδιορίσει το ειδικό της βάρος στα πλαίσια της ελληνικής οικονομίας. Επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στην ανάλυση των δραστηριοτήτων της, από τη σκοπιά της επιχείρησης και της διαφημιστικής εταιρείας... Διαβάστε περισσότερα... |
Αποτελέσματα 1 - 4 από 4
- «« Αρχική
- « Προηγ.
- 1
- Επόμενη »
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής