Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

Παρουσίαση

Η βελτίωση της φυσικής κατάστασης αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους, τόσο στον αγωνιστικό, όσο και στο μαζικό και το σχολικό αθλητισμό.
Η επίτευξη του στόχου αυτού επιτελείται μέσω της χρησιμοποίησης κατάλληλων μέσων, περιεχομένων, μεθόδων και οργανωτικών μορφών προπόνησης.
Μία από τις προσφορότερες οργανωτικές μορφές για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης αποτελεί η κυκλική προπόνηση. Πλεονεκτεί έναντι άλλων μορφών προπόνησης, τόσο γιατί βρίσκει εφαρμογή σε όλο το φάσμα του αθλητισμού, και μάλιστα με όλες τις βασικές μεθόδους προπόνησης, όσο και για τις δυνατότητες που προσφέρει για:
1. την ορθολογική αξιοποίηση του χρόνου και του χώρου άσκησης,
2. την ταυτόχρονη άσκηση πολλών ατόμων,
3. τη χρησιμοποίηση απλών ασκήσεων χωρίς να απαιτούνται ειδικά όργανα,
4. την ταυτόχρονη βελτίωση πολλών ιδιοτήτων της φυσικής κατάστασης, κ.ά.
Για τους παραπάνω λόγους, η κυκλική προπόνηση, από το τέλος της 10ετίας του 1950, που πρωτοεμφανίστηκε στην Αγγλία, μέχρι σήμερα, έχει διαδοθεί πάρα πολύ και χρησιμοποιείται ευρέως. Παράλληλα, έχει εμπλουτισθεί στο διάστημα αυτό με πολλά θεωρητικά και μεθοδολογικά στοιχεία που την καθιστούν την πιο ολοκληρωμένη οργανωτική μορφή προπόνησης.
Για όσους ασχολούνται με την προπόνηση και την άθληση γενικότερα, θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ενδιαφέρον η ύπαρξη ενός βιβλίου που θα περιείχε όλες τις εξελίξεις γύρω από τη θεωρία και τη μεθοδολογία της κυκλικής προπόνησης, διότι θα τους επέτρεπε να την εφαρμόζουν σωστότερα και να αξιοποιούν όσο το δυνατόν περισσότερο τα πλεονεκτήματα που προσφέρει. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)

Περιεχόμενα

Πρόλογος για την ελληνική έκδοση
Πρόλογος
1. Καθορισμός της έννοιας
2. Εξέταση των κανόνων για την ανάπτυξη της φυσικής ικανότητας απόδοσης
3. Το είδος και ο βαθμός της εσωτερικής επιβάρυνσης, σαν έκφραση της σχέσης εναλλαγής που υπάρχει στη διαλεκτική ενότητα της έντασης και της ποσότητας της εξωτερικής επιβάρυνσης
4. Οι βασικές μέθοδοι για την ανάπτυξη των ικανοτήτων φυσικής κατάστασης
Μέθοδος διάρκειας
Μέθοδος ίντερβαλ
Μέθοδος μέτριου ίντερβαλ
Μέθοδος έντονου ίντερβαλ
Επαναληπτική μέθοδος
5. Η κυκλική προπόνηση, ένα οργανωτικό μεθοδικό σχήμα της προπόνησης φυσικής κατάστασης
Ιστορία της δημιουργίας της
Στόχοι των παραλλαγών της κυκλικής προπόνησης
Το σύμβολο της κυκλικής προπόνησης
Συστηματοποίηση των ασκήσεων, σύμφωνα με ανατομικά σημεία αναφοράς και διαφορετικό βαθμό επιβάρυνσης
Ασκήσεις για την ανάπτυξη των μυών των κάτω άκρων
Ασκήσεις για την ανάπτυξη των μυών των άνω άκρων και του ώμου
Ασκήσεις για ενδυνάμωση των μυών της κοιλιακής χώρας
Ασκήσεις για ενδυνάμωση των ραχιαίων
Επιλογή των ασκήσεων σύμφωνα με την ένταση ερεθίσματος
Η ταξινόμηση των ασκήσεων μέσα στο πρόγραμμα της κυκλικής προπόνησης
Η χάραξη των σταθμών εξάσκησης
Εισαγωγή της κυκλικής προπόνησης στην τάξη ή ομάδα προπόνησης μέχρι το 1ο μέγιστο τεστ
Οι παιδαγωγικές δυνατότητες της οργανωτικής - μεθοδικής μορφής της κυκλικής προπόνησης
Μερικοί παιδαγωγικοί κανόνες και βασικές αξίες στην κυκλική προπόνηση
Ασκήσου με τέτοιο τρόπο, ώστε να ενισχύσεις την υγεία σου!
Εξασκήσου πολύπλευρα!
Διάλεγε τέτοιες ασκήσεις και μορφές ασκήσεων που να είναι εφαρμόσιμες!
Να ασκείσαι τακτικά και συνειδητά
Να επαναλαμβάνεις το πρόγραμμα της προπόνησής σου για αρκετό καιρό!
Αύξησε την επιβάρυνση συστηματικά
Αύξησε την επιβάρυνση βαθμιαία, αλλά αυτοκυριαρχήσου
Να ασκείσαι τόσο συστηματικά, ώστε να μπορείς (ακόμη και σε αναγκαστική διακοπή) να διατηρήσεις για αρκετό καιρό τις ικανότητες της δύναμης, ταχύτητας και αντοχής σου
Προπονήσου σύμφωνα με την ηλικία σου, την προπονητική σου κατάσταση και την κατάσταση της υγείας σου
6. Η κυκλική προπόνηση, σύμφωνα με τη μέθοδο διάρκειας
7. Η κυκλική προπόνηση, σύμφωνα με το μέτριο ίντερβαλ
8. Η κυκλική προπόνηση, σύμφωνα με το έντονο ίντερβαλ
9. Η κυκλική προπόνηση, σύμφωνα με την επαναληπτική μέθοδο
10. Οργάνωση και διεξαγωγή της κυκλικής εργασίας
- Κυκλική εργασία, σύμφωνα με τη μέθοδο της διάρκειας και το μέτριο ίντερβαλ
- Κυκλική εργασία, σύμφωνα με το έντονο ίντερβαλ
11. Κυκλική προπόνηση με συνασκήσεις
12. Μέθοδοι εξάσκησης στο σπίτι
13. Αξιολόγηση της απόδοσης στο σχολικό αθλητισμό
14. Συστηματοποίηση των ασκήσεων, σύμφωνα με την ανατομική ταξινόμηση και το διαφορετικό βαθμό επιβάρυνσης
15. Ανάπτυξη και τελειοποίηση της ειδικής ικανότητας για απόδοση μέσω της κυκλικής προπόνησης
Προγράμματα κυκλικής προπόνησης, ειδικά για αθλήματα
Βιβλιογραφία
Λεπτομέρειες
Ξενόγλωσσος τίτλοςKREISTRAINING
ΕκδότηςΣΑΛΤΟ
Χρονολογία ΈκδοσηςΔεκέμβριος 1989
Αριθμός σελίδων248
Διαστάσεις21x14
ΜετάφρασηΣΚΟΡΔΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΕπιμέλειαΤΖΙΩΡΤΖΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ, ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΟΥ ΚΟΥΛΑ, ΠΥΛΙΑΝΙΔΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ
Συγγραφέας/Δημιουργός (Ελληνικά)ΣΟΛΙΧ ΜΑΝΦΡΕΝΤ
Κωδικός Πολιτείας3740-0026
Θέμα
Θέση στο κατάστημαΕίσοδος Δ, Πατάρι

To βιβλίο αυτό προτείνουν οι:

ΛΕΥΤΕΡΗΣΛΚ

Κριτικές για το προϊόν

Δεν υπάρχουν κριτικές για αυτό το προϊόν.
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να γράψετε μία κριτική.

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΤΟΥ ΜΠΑΙΡΟΝ
BEATON RODERICK
€19.90 €8.95
(-55%)
Κερδίζετε €10.95
Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΙ 14 ΑΚΟΜΑ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
€18.90 €9.45
(-50%)
Κερδίζετε €9.45

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Eric Lichtblau: Στην πραγματικότητα, είχε διατελέσει ένοπλος φρουρός σε τρία στρατόπεδα συγκέντρωσης Για να καταφέρουν να σωθούν έπρεπε να εφεύρουν μια νέα ταυτότητα και να σχεδιάσουν ένα καινούργιο μέλλον σαν υποτιθέμενοι πρόσφυγες. Δεν θα ήταν πια Ν...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS