Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
LIFE (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΑ ΖΩΑ, ΑΚΡΑΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 8930-0130

Το Life, με μια σειρά αξέχαστων αφηγήσεων, περιγράφει ορισμένες από τις πιο περίεργες και γοητευτικές ιστορίες στον πλανήτη, πολλές από τις οποίες παρουσιάζονται για πρώτη φορά. Εξερευνά τις κύριες ομάδες ζώων -όσων έχουν μείνει στον ωκεανό, έχουν εισβάλλει στην ξηρά, έχουν επιστρέψει στο νερό ή έχουν μάθει να πετούν στον ουρανό. Τα δυο αυτά βιβλία (. . .) με αναλυτικά κείμενα και εξαιρετικής ακρίβειας φωτογραφίες, παρουσιάζουν ορισμένες από τις πιο πρωτότυπες τακτικές επιβίωσης. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΛΑΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Εκδότης: ΑΜΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0270-0169

Τα παλαιά πράγματα πάντοτε με γοήτευαν. Συσκευές τηλεφώνων, ραδιόφωνα, ξεθωριασμένες διαφημίσεις, παιδικά παιγνίδια σημερινών παππούδων... Και με γοητεύουν ακόμη. Δεν θυμάμαι πότε ξεκίνησα να φωτογραφίζω εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα. Τα έβρισκα παντού στην Ελλάδα, στα ταξίδια μου. Μισοκαλυμμένα από χώμα κοντά σε ερειπωμένα χωριατόσπιτα ή πλάι σε ετοιμόρροπες παράγκες στις επαρχιακές πόλεις. Με ξεθωριασμένο ακόμη το κάθισμα από το βάρος του οδηγού, απομεινάρια μιας ζωής του τότε, χαμένης οριστικά. Άφθονα υπήρχαν και στην Αθήνα, κάτι παλιά Op...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΠΛΟΦΑΔΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΛΕΤΟ
Εκδότης: ΔΙΑΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1150-0060

Το Εγκόλπιο του Καλού Μπλοφαδόρου για το Μπαλέτο μέσα από το υγιές χιούμορ, καταφέρνει να σε φέρει σε πλήρη επαφή με το προς εξέταση θέμα, κυρίως γιατί είναι γραμμένο από αληθινά ειδικό. Ο συγγραφέας του συγκεκριμένου βιβλίου, κριτικός, βιογράφος, ακόμα και ιμπρεσάριος, άνθρωπος για όλες τις δουλειές του μπαλέτου, όπως δηλώνει χαριτολογώντας, είναι ο πλέον ειδικός για να σας ξεναγήσει στο πώς να απολαύσετε το μπαλέτο, ποιοι είναι οι μεγάλοι χορογράφοι, τα μεγαλύτερα χορευτικά συγκροτήματα και οι πιο σημαντικοί χορευτές. Το βιβλίο συμπληρών...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΙΑΝΟ - ΟΙ ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟ Α ΩΣ ΤΟ Ω (ΤΡΙΤΟΜΗ-ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
(ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΜΠΕΝΙΘ ΣΤΟΝ ΝΤΕΜΠΙΣΙ-ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΤΒΟΡΤΖΑΚ ΣΤΟΝ ΜΕΝΤΕΛΣΟΝ-ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΤΣΑΡΤ ΣΤΟΝ ΤΣΑΙΚΟΦΣΚΙ)
Κωδ. Πολιτείας: 3024-0036

ΤΟΜΟΣ 1. ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΜΠΕΝΙΘ ΣΤΟΝ ΝΤΕΜΠΙΣΙ Ισαάκ Αλμπένιθ Καταλανικό καπρίτσιο Γιόχαν Σεμπάστιαν Μπαχ Σημειωματάριο για την Άννα Μαγκνταλένα Μικρά πρελούδια και φουγκέτες Το καλοσυγκερασμένο κλειδοκύμβαλο Ι Λούντβιχ βαν Μπετόβεν Κομμάτι για πιάνο Σονάτα του σεληνόφωτος Γιοχάνες Μπραμς Ιντερμέτζο σε μι ύφεση μείζονα Μπαλάντα σε σολ ελάσσονα Βαλς σε σολ δίεση ελάσσονα Φρεντερίκ Σοπέν Το βαλς της στιγμής Μαζούρκα σε σελ ελάσσονα Σπουδή της επανάστασης Νυχτερινό σε μι ύφεση Μούτσιο Κλεμέντι Βαλς σε μι ύφεση μείζονα Φρανσουά Κουπερέν Οι καλόκαρδο...
Διαβάστε περισσότερα...
REBRANDT, HALS ET VEERMER
ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ
Εκδότης: ΑΛΚΥΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 0210-0015

"Ρέμπραντ Βαν Ράιν": Μέσα στο πανόραμα της ολλανδικής ζωγραφικής του 17ου αιώνα, που τη χαρακτηρίζει μια τάση για εξειδίκευση, ο Ρέμπραντ δεν περιορίστηκε σ' ένα μόνο είδος ζωγραφικής, αλλά ασχολήθηκε με τα πάντα. Παρ' όλ' αυτά, τα πορτραίτα του ξεπερνούν σε αριθμό κάθε άλλο είδος με το οποίο καταπιάστηκε, ιδιαίτερα την περίοδο ανάμεσα στο 1630 και το 1645. Τα χρόνια εκείνα, οι παραγγελίες πορτραίτων αποτελούσαν την κύρια πηγή εισοδήματός του. Ανάμεσα στα έργα του βρίσκουμε κι αυτοπροσωπογραφίες, πορτραίτα συγγενών και φίλων, μελέτες κεφαλ...
Διαβάστε περισσότερα...
MANET
ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ
Εκδότης: ΑΛΚΥΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 0210-0018

"Στο εργαστήριο, το πάθος τον έσπρωχνε προς τον άδειο μουσαμά με τόση μανία σαν να μην είχε ξαναζωγραφίσει ποτέ". (Στεφάν Μαλλαρμέ) "Ποιος κατηγορεί τον ιμπρεσιονισμό; Ο Μανέ. Ποιος, μέσα στην οργή του, εναντιώνεται στον τσαρλατανισμό; Ο Μανέ. Και όμως... ποιος έδωσε την πρώτη αφορμή για τη διάσπαση; Όλο το Παρίσι το γνωρίζει, ο Μανέ, ο Μανέ". Με αυτούς τους ειρωνικούς στίχους το 1877 ένας κριτικός, που ήταν και λίγο ποιητής, παρουσίαζε περιληπτικά την προσωπικότητα του ζωγράφου. Τελικά ποιος είναι ο Μανέ; Είναι ένας αστός που, αν και δεν ...
Διαβάστε περισσότερα...
RENOIR
ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ
Εκδότης: ΑΛΚΥΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 0210-0012

«Ο άνθρωπος ζει και πεθαίνει μέσα σ' αυτό που βλέπει, βλέπει όμως μονάχα ό,τι ονειρεύεται» (Paul Valery) Ο Pierre-Auguste Renoir γεννήθηκε στη Λιμόζ στις 25 Φεβρουαρίου του 1841. Ο πατέρας του, Leonard Renoir ήταν ράφτης κι η μητέρα του, Μαργκερίτ Μερλέ, εργάτρια σε βιοτεχνία ρούχων. Ήταν ταπεινή οικογένεια και σίγουρα θα έπρεπε να έκαναν οικονομίες, ανήκαν όμως στην αστική τάξη των χειροτεχνών της πόλης και δε γνώριζαν την ανέχεια. Ήταν τριών ετών όταν ο πατέρας του μετανάστευσε στο Παρίσι με την πολυμελή οικογένειά του, με την ελπίδα να...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΤΕΩΡΑ
(ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΠΟΤΑΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3570-0220

Στα Άγια Μετέωρα, στο σταυροδρόμι αυτό της πίστεως, της ιστορίας και του πολιτισμού, συναντήθηκαν η ευγένεια της ψυχής και η δημιουργική αναζήτηση του Κώστα Μπαλάφα με τη μαγευτική γοητεία του απαράμιλλου τοπίου. Συναντήθηκαν οι αγωνίες του, οι προβληματισμοί και τα οράματά του με την πηγή της Αλήθειας και του νοήματος της Ζωής στην αδιάκοπη Ορθόδοξη μοναχική μαρτυρία στον χώρο. Συναντήθηκαν οι αξίες, οι ιδέες και τα πιστεύματά του με την μακραίωνη ιστορία και την ζωντανή παρουσία της Ελληνορθοδόξου μοναχικής παραδόσεως. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ Π...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΠΕΝΒΕΝΟΥΤΟ ΤΣΕΛΛΙΝΙ
ΦΛΩΡΕΝΤΙΝΟΥ, ΙΣΤΟΡΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0199

Αρχετυπικό πρόσωπο της Αναγέννησης, μυθικός ήρωας μιας όπερας, κάποιων δραμάτων, μυθιστορημάτων και ποιημάτων, ο Μπενβενούτο Τσελλίνι (1500-1571) είναι κυρίως ο ήρωας της ίδιας του της Αυτοβιογραφίας, μιας από τις διασημότερες που γράφτηκαν ποτέ. Χρυσοχόος και γλύπτης, αλλά και ζωγράφος, ποιητής, φλαουτίστας, άνθρωπος του πολέμου, τυχοδιώκτης, αποκρυφιστής σε κάποιες του στιγμές, εκλεκτικός στους έρωτές του, δολοφόνος και μαχαιροβγάλτης, φυλακισμένος του Πάπα και δραπέτης, ευνοούμενος του βασιλιά Φραγκίσκου Α' της Γαλλίας, παραγγελιοδόχος ...
Διαβάστε περισσότερα...
BOTERO
ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ
Εκδότης: ΑΛΚΥΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 0210-0001

Ο Φερνάντο Μποτερό Άνγκουλο γεννήθηκε στις 19 Απριλίου του 1932 στη Μεντελίν, μία μικρή επαρχιακή πόλη των κολομβιανών Άλπεων, πολύ παραδοσιακή, με έντονες ισπανικές επιρροές και πολύ φιλόθρησκη. Ο πατέρας του, Δαβίδ Μποτερό, ήταν έμπορος και ταξίδευε εβδομάδες ολόκληρες, μεταφέροντας με άλογο τα εμπορεύματά του σε γειτονικές περιοχές. Ο Φερνάντο ήταν μόλις τεσσάρων ετών, όταν πέθανε ο πατέρας του, και τότε τον ανέλαβε ο θείος του, Χοακίν, όπως και τα δυο αδέλφια του, Δαβίδ και Ροντρίγκο. Ο Φερνάντο πήγε στο δημοτικό σχολείο και αργότερα, ...
Διαβάστε περισσότερα...
CEZANNE
ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΔΙΑΣΗΜΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ
Εκδότης: ΑΛΚΥΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 0210-0007

"Μια πινελιά χρώμα του Cezanne είναι ένα τίποτε, αλλά είναι ωραίο" (Auguste Renoir) "... ένας υψηλόσωμος και εύρωστος νέος, που τα κάτω άκρα του ήταν κάπως ισχνά για το κορμί του. Βάδιζε με βήμα ρυθμικό, κρατούσε ψηλά το κεφάλι σαν ν' ατένιζε τον ορίζοντα. Η ευγενική φυσιογνωμία του, πλαισιωμένη από μια σγουρή γενειάδα, θύμιζε τα πρόσωπα των Ασσυρίων θεών... Συνήθως είχε ύφος σοβαρό, αλλά όταν μιλούσε, η όψη του ζωντάνευε και μία εκφραστική μίμηση συνόδευε το λόγο του, που τονιζόταν από το μέταλλο της δυνατής φωνής του". Έτσι περιέγραφε τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΔΑΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗ
Εκδότης: ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2640-0151

Από το 19ο αιώνα, η νερομπογιά είναι αδιαμφισβήτητα το πιο δημοφιλές εικαστικό μέσο έκφρασης μεταξύ των ερασιτεχνών ζωγράφων, ενώ συνεχίζει να κυριαρχεί ακόμη και σήμερα. Είναι εύκολο να υποθέσει κανείς τους λόγους γι' αυτό. Η μεγάλη άνοδος της δημοτικότητας αυτού του μέσου συμπίπτει με την προτίμηση που εκδηλώνεται, από την πλευρά των ζωγράφων, στην επιλογή θεμάτων κατά τη βικτοριανή εποχή. Το τοπίο και τα λουλούδια ήταν και εξακολουθεί να είναι τα πιο πολυζωγραφισμένα θέματα, ενώ η νερομπογιά, με τη ροή, τη ζωντάνια και τη λάμψη της προσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΠΑΟΥΧΑΟΥΣ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0756

Από το 1919 έως το 1933, στη Βαϊμάρη, στο Ντεσσάου και κατόπιν στο Βερολίνο, το Μπάουχαους (μετάφραση: «σπίτι της κατασκευής») θα αποτελέσει κάτι πολύ περισσότερο από μια επαγγελματική σχολή ενός νέου είδους: μια μοντέρνα ουτοπία. Ζωγράφοι, παιδαγωγοί, αρχιτέκτονες, πολεοδόμοι, τεχνίτες, μηχανικοί, ηθοποιοί, μουσικοί, φωτογράφοι, στυλίστες, σχεδιαστές, εργάζονται εκεί από κοινού πάνω σε μια νέα αντίληψη της καθημερινότητας. Επιβάλλεται ένα ύφος πειραματικό, πολύ απλό, λειτουργικό, μιας αυστηρής καθαρότητας: το ύφος του 20ου αιώνα. (ΑΠΟ ΤΗΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0180

ΑΔΕΛΦΟΣ: Αργείς πολύ ακόμα. ΚΥΡΙΟΣ: Έρχομαι αμέσως. ΑΔΕΛΦΟΣ: [Χαιρετάει τον Ζαχαροπλάστη] Καλησπέρα κύριε Σταρκ, τι φοβερή ζέστη... [Κάθεται στο παγκάκι] ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ: Καλησπέρα κύριε Πρόξενε, ναι, ναι, κάνει φοβερή ζέστη κι εμείς όλη μέρα σήμερα βράζαμε μαρμελάδες... ΑΔΕΛΦΟΣ: Αλήθεια... είχε πολλά φρούτα φέτος. ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ: Αρκετά κρύα η άνοιξη αλλά το καλοκαίρι ανυπόφορα ζεστό εμείς που μείναμε στην πόλη το νιώσαμε... ΑΔΕΛΦΟΣ: Εγώ χθες γύρισα από την έξοχη. Όταν τα δειλινά μικραίνουν θέλει κανείς να επιστρέψει... ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ: Εγώ μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ: Η ΖΩΗ ΜΟΥ, ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0276

Στην Αθήνα έφτασα στα τέλη του 1936. Δεν ήρθα για να γίνω καλλιτέχνης, για να κάνω δίσκους για τα γραμμόφωνα. Τίποτα από όλα αυτά. Δεν τα σκεπτόμουν όταν πρωτοέφθασα στην πρωτεύουσα. Ήρθα για να σπουδάσω, για να πάω στο πανεπιστήμιο, γιατί βλέπεις είχα όνειρο να γίνω δικηγόρος. Γραφτό όμως ήταν να ασχοληθώ επαγγελματικά με το λαϊκό τραγούδι που πάντα με γοήτευε. Και με τον ερχομό μου στην Αθήνα άρχισε και ο αγώνας της επιβιώσεως. Ήταν δύσκολα και φοβερά χρόνια. Άρχισα να δουλεύω στα διάφορα μαγαζιά για να βγάζω τα έξοδα για τις σπουδές. Εί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΓΗ
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ
Κωδ. Πολιτείας: 9012-0009

Το βιβλίο αποτελεί τη μοναδική μαρτυρία ενός από τους μεγαλύτερους φωτογράφους της εποχής μας, ο οποίος αφιέρωσε την ζωή του στην προστασία του πλανήτη. Ανατρέχοντας στα ρεπορτάζ που έχει πραγματοποιήσει ("La main de l' homme", "Exodes", "Genesis") και στην προσωπική του διαδρομή από τη Βραζιλία στο Παρίσι, μας εξομολογείται την αγάπη του για τη φωτογραφία και την επιθυμία του να ζει ανάμεσα στους ανθρώπους και τη φύση, επιθυμία που τον οδηγεί πάντα να φεύγει για καινούριους τόπους, λαχταρώντας να δει, να κατανοήσει, να καταγράψει. «Ο Σεμπ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ Ο Γ'
Εκδότης: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1560-0001

Το έργο Η Ζωή και ο θάνατος του Βασιλιά Ριχάρδου του Γ' έχει θέμα του ιστορικό τον εμφύλιο πόλεμο, γνωστόν σαν Πόλεμο των Δύο Ρόδων, στην Αγγλία, που το έργο τούτο σημειώνει το τέλος του, και είναι συνάμα σαν συνέχεια των τριών έργων με τον τίτλο Ερρίκος ο ΣΤ', Α' Β' και Γ' Μέρος. Στο Ερρίκος ο ΣΤ'-Γ' Μέρος, ο Γλόστερ, ο μετέπειτα βασιλιάς Ριχάρδος ο Γ' και ήρωας του έργου τούτου, σκοτώνει με τα χέρια του τον βασιλιά, τον Ερρίκο τον ΣΤ'. Στο έργο τούτο παρουσιάζεται από την αρχή αποφασισμένος, όπως ο ίδιος ομολογεί στον μονόλογο, αρχή του ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΕΠΑΙΣΘΗΤΩΣ ΤΟΝ ΒΙΟΝ ΣΥΜΠΛΗΡΟΥΣΑ
ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΗΘΟΠΟΙΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠ' ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0324

Με το λεύκωμα αυτό, μια ζωή ξαναρχίζει με πρόσωπα λησμονημένα. Είναι το τραγούδι του χωρισμού μια νύχτα χωρίς ξημέρωμα, γεμάτη χαμένους αγγέλους. Γκρεμισμένα όνειρα, που ζωντανεύουν πάλι σε ένα κυριακάτικο ξύπνημα. Όνειρα κοριτσιών μια νύχτα στον παράδεισο, στο σταυροδρόμι του πεπρωμένου. (. . .) Ένα όνειρο με πρόσωπα κατάδικά μας που ξεμακραίνουν στο πέρασμα του χρόνου. Πρόσωπα και εικόνες που έχουν τη δική τους ξεχωριστή θέση σε στιγμές αναπόλησης. Βλέμματα που σταμάτησαν το χρόνο στο φακό της φωτογραφικής μηχανής της δημιουργού. Βλέμματ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ
ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0471

"Από όλα τα εκφραστικά μέσα, η φωτογραφία είναι το μόνο που παγιώνει μια συγκεκριμένη στιγμή. Παίζουμε με πράγματα που εξαφανίζονται και που, μετά την εξαφάνισή τους, είναι αδύνατο να τα επαναφέρουμε στη ζωή. [...] Πρέπει, λοιπόν, να πλησιάζουμε το θέμα σαν τη γάτα... Με πέλμα βελούδινο και μάτι ακονισμένο. [...] Μια φωτογραφία είναι για μένα η ταυτόχρονη, εντός κλάσματος του δευτερολέπτου, αναγνώριση της σημασίας ενός γεγονότος και της αυστηρής οργάνωσης των οπτικά αντιληπτών μορφών που το εκφράζουν. Ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας μέσω της ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΜΠΕΙΡΙΑ 'Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ
ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΤΕΧΝΗΣ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0497

Πώς βλέπουμε την τέχνη; Πώς "παρουσιάζεται" η τέχνη; Έναν αιώνα πριν, τα έργα τέχνης εκτίθενταν με εκπαιδευτικά κριτήρια. Τα μουσεία και οι πινακοθήκες αντανακλούσαν τις αντιλήψεις των επιμελητών τους για την ιστορία της τέχνης, αγνοώντας άλλες απόψεις. Σήμερα, οι διαφορετικές προσεγγίσεις αναδεικνύονται με πανηγυρικό τρόπο, ενώ μουσεία και πινακοθήκες θεωρούν ευπρόσδεκτη τη συνεργασία των καλλιτεχνών, δημιουργώντας τις απαραίτητες "εστίες" για τα έργα τους και προωθώντας τον ενεργό διάλογο μεταξύ παρόντος και παρελθόντος. Σε μια εποχή που...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥΛΑΓΕΦ
SERGE VICTOR (VICTOR LVOVICH KIBALCHICH)
€19.08 €9.54
(-50%)
Κερδίζετε €9.54
ΝΑΖΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
RICHARD LIONEL
€15.90 €7.95
(-50%)
Κερδίζετε €7.95

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Virginia Woolf: Κολυμπήσαμε στο Αιγαίο, με αχινούς και ανεμώνες Ποτέ μου δεν είδα τόσα πολλά λουλούδια – στην Αίγινα χτες ολόκληρο το βουνό ήτανε κόκκινο από τα ηλιάνθεμα και τις παπαρούνες – έκοψα μία, αλλά τα πέτ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS