Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΔΑΜ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΙΚΟΝΕΣ - ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΣΤΗΝ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΘΟΣ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0136

ΠΡΟΛΟΓΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΩΤΗΡ - ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ Ο Χριστός Η Δέηση Η Φιλοξενία του Αβραάμ ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο Ευαγγελισμός Η ΓΕΝΝΗΣΗ Η Γέννηση Η Υπαπαντή ΤΑ ΠΑΘΗ Τα Πάθη Η Σταύρωση Η Αποκαθήλωση Η Άκρα Ταπείνωση Ο Επιτάφιος Θρήνος Η Εις Άδου Κάθοδος Η Ανάσταση ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΕΣ - ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΦΩΤΩΓΡΑΦΙΩΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ - ΕΝΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0162

Ένας άνθρωπος που αφιέρωσε τη ζωή του στο Θεό και στην διακονία της Εκκλησίας, αφήνει πάντοτε πίσω του δυσαναπλήρωτο κενό, όταν ο Θεός τον καλεί να ακολουθήσει τον δρόμο της εξόδου από αυτόν τον βίο. Δεν μπορεί όμως να λησμονηθεί ένας άνθρωπος ο οποίος είχε γνώση Θεού και ανθρώπων, γνώση του κόσμου και των προβλημάτων του, επίγνωση της αποστολής της Εκκλησίας στο σήμερα, και, ταυτόχρονα, εκείνο το χάρισμα να επικοινωνεί με τις καρδιές όλων, μικρών και μεγάλων, συμφωνούντων και διαφωνούντων, ισχυρών αλλά και απλών και καθημερινών, με κύριο ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0085

(. . .) Είναι φανερό ότι μια Ιστορία της Τέχνης ενός ολόκληρου αιώνα δεν είναι δυνατό να συμπεριλαμβάνει όλο το καλλιτεχνικό δυναμικό μιας χώρας, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο άφησε τα δικά του ίχνη σε μια ολόκληρη εποχή. Η έρευνα που επιχειρείται και η κριτική θέση που διατυπώνεται έχουν ως στόχο να ξεχωρίσουν τις προσπάθειες των καλλιτεχνών, που κάτω από δύσκολες συνθήκες προσπάθησαν να συνταιριάξουν το παλιό με το νέο, να διασυνδέσουν την παράδοση με την πρωτοπορία και να αναπτύξουν μια προβληματική γύρω από τις παντοειδείς σχέσεις το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
18ος ΚΑΙ 19ος ΑΙΩΝΑΣ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0131

Η ιστορία της Νεότερης Τέχνης στην Ελλάδα έχει διανύσει μέχρι σήμερα μια πορεία περίπου τριών αιώνων, από τα μέσα δηλαδή του 18ου αιώνα και μετά. Σύμφωνα με τους περισσότερους μελετητές ο 18ος αιώνας είναι εκείνος που επέφερε τις αλλαγές στα Επτάνησα αρχικά, που ως βενετοκρατούμενες περιοχές δέχτηκαν σε ευρεία κλίμακα τις αναγεννησιακού τύπου εικαστικές αλλαγές, οι οποίες προοδευτικά μεταλαμπαδεύτηκαν και στον υπόλοιπο ελληνικό χώρο. Η αναζήτηση ωστόσο των αφετηριών της Νεοελληνικής Τέχνης δεν είναι εύκολη υπόθεση. Γι’ αυτό άλλωστε παρατηρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΡΤΡΕΤΑ ΤΟΥ ΦΑΓΙΟΥΜ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0011

Ένα από τα επαναλαμβανόμενα όνειρα όσων γοητεύονται με το παρελθόν είναι να μπορούσαν να "ξεκλειδώσουν" τις πόρτες της ιστορίας και να δουν τα πρόσωπα ανθρώπων που έζησαν πριν δύο χιλιάδες χρόνια να τους κοιτάξουν στα μάτια, να συλλάβουν την έκφρασή τους, την προσωπικότητά τους, την παρουσία τους. Αυτή ακριβώς την ασυνήθιστη εμπειρία προσφέρουν τα πορτρέτα του Φαγιούμ. (. . .) Οι προσωπογραφίες αυτές είχαν σκοπό να διατηρήσουν ζωντανή τη μνήμη του νεκρού, κάτι που πετυχαίνουν σε απρόσμενο βαθμό, άλλοτε χάρη στον άψογο ρεαλισμό τους, και ά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΣΟΚΛΗΣ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0032

Μόνον βλέποντας τα έργα του Τσόκλη ανακάλυψα γιατί πόσο ωραίες είναι οι σκαλωσιές που κυκλώνουν το γιαπί Ο ορίζων επιβάλλεται οριζοντίως σταματημένος σταματημένος Ο Τσόκλης κόβει το ζωγραφισμένο τοπίο με δέσμες καθέτων Θάθελα να ξαναμιλήσω για τις ελιές και τα κοπάδια όμως μα τα αεροπλάνα βουΐζουν επιβλητικότατα Δεν αγαπώ τους στίχους αφού αγαπώ το στυλ Ο Τσόκλης διολίσθησε μέσα στην δικιά του προσωπική στιγμή Είμαι ελεύθερος σημαίνει αναμένω περιμένω την στιγμή μου [...] (Ηλίας Πετρόπουλος, Παρίσι, 1990) (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΗΝΩΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0153

Οι τοιχογραφίες που κοσμούν το καθολικό της μονής του Αγίου Νικολάου των Φιλανθρωπηνών, μνημείο ευσέβειας και θεοπρόβλητης δόξας της αλλοτινής μοναστικής κοινότητας που στέριωσε στο νησάκι της λίμνης των Ιωαννίνων τα νήνεμα έργα της, πρέπει να είναι το λαμπρότερο ζωγραφικό σύνολο του 16ου αιώνα και όλης της μεταβυζαντινής εποχής στην Ήπειρο. Είναι, επίσης, από τα κορυφαία δημιουργήματα της μετά την Άλωση μνημειακής ζωγραφικής που διασώζονται στην ελληνική επικράτεια. Με την υψηλή στάθμη της τέχνης, την έκταση, την εικονογραφική ευγλωττία κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΧΑΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ 1884-1933
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0118

Ο Μιχάλης Οικονόμου ιδωμένος στο πλαίσιο της ελληνικής ζωγραφικής του πρώτου μισού του 20ού αιώνα αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση από διάφορες απόψεις. Ακολουθώντας μια μοναχική πορεία, δούλεψε με ένα έντονα προσωπικό ύφος καταθέτοντας έναν σημαίνοντα λόγο για τη ζωγραφική και τη ζωγραφική πράξη αυτή καθαυτή, μέσα από ένα καθαρά ιδιοσυγκρασιακό έργο. Καλλιτέχνης με εμμονές, ασχολήθηκε αποκλειστικά με μια θεματική κατηγορία, το τοπίο. Για δεκαετίες μετά τον πρόωρο θάνατό του (το 1933 ) το έργο του παρέμεινε ελάχιστα γνωστό στο ευρύ κοινό (...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΖΙΑΝΗΣ 1885 - 1959
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0000

Ο Γιώργος Μπουζιάνης, απόφοιτος της Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας το 1906 και συμφοιτητής τότε του Τζιόρτζιο Ντε Κίρικο, εγκαταστάθηκε στο Μόναχο σε μια εποχή που συντελούνταν δυναμικές αλλαγές, μέσα από τις εκδηλώσεις των διαφόρων καλλιτεχνικών ομάδων (όπως της «Γέφυρας» και του «Γαλάζιου Καβαλάρη»), στις οποίες εξέχουσα μορφή ήταν ο Καντίνσκι. Ο μεσογειακός ζωγράφος μας, παρακολούθησε από πολύ κοντά αυτές τις εκδηλώσεις, εκτός από το Μόναχο, στη Δρέσδη και το Βερολίνο. Ενδιαφέρθηκε, κυρίως στα πρώτα χρόνια της παραμονής του, να γνωρίσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΓΑΙΟ : ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΕΛΛΙΑ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0086

Το Αιγαίο, μια αγκαλιά θάλασσας χαϊδεμένης από έναν ήλιο ανεμπόδιστο, εκτυφλωτικό, ένα μπλε στολίδι που χωρίζει και ενώνει την Ανατολή με τη Δύση, έχει τα νησιά ολόγυρα απλωμένα σαν τις πολύχρωμες χάντρες ενός περιδέραιου που κρατιούνται από το ίδιο νήμα και σε καλούν να ανακαλύψεις τη μοναδικότητα της καθεμιάς. (. . .) Σκοπός αυτού του βιβλίου είναι να σας ξεναγήσει, μέσα από τα κείμενα και τις φωτογραφίες του, στους μυστηριώδεις κόσμους των κάστρων. Να ταξιδέψει νοερά μαζί σας στο κομμάτι εκείνο της ιστορίας που έχει να κάνει με το Βυζάν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΝ
Η ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0089

Ο Μακεδών, ο γενάρχης των Μακεδόνων, και ο αδελφός του Μάγνης ζούσαν στην "περί τον Όλυμπο και την Πιερίαν" χώρα. Ήταν παιδιά του Διός και της Θυίας, κόρης του βασιλιά της Θεσσαλίας, του Δευκαλίωνα, όπως γράφει ο Ησίοδος γύρω στο 700 π.Χ. Ένας πάπυρος του 1ου αι. μ.Χ. με γενεαλογίες συμπληρώνει ότι αυτός ο Δευκαλίων ήταν που έχτισε στο Δίον της Μακεδονίας, μετά το μεγάλο κατακλυσμό της αρχαιότητας, έναν από τους πρώτους βωμούς του Ολυμπίου Διός. Το Δίον είναι ένας μαγευτικός τόπος στην Πιερία, στο σημείο που σβήνουν οι ανατολικές υπώρειες ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΥΡΟΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0004

Είπα να γράψω εγώ ό ϊδιος λίγα λόγια σ' αυτό το βιβλίο πού πραγματοποιήθηκε χάρη στον κ. Αδάμ καί την τέχνη του, αλλά προπαντός με την αγάπη καί την φροντίδα του φίλου ζωγράφου Βασίλη Φωτόπουλου πού το έστησε, το συνέθεσε ολόκληρο καί τους ευχαριστώ. Θέλησα να γράψω αυτά πού ακολουθούν, γιατί ήταν ευκαιρία να πω τί πιστεύω για το νόημα καί τον σκοπό της ζωγραφικής, Συμπαραστάτες μου είναι δυο κείμενα πού δημοσιεύονται μέσα σ' αυτό το βιβλίο. Το ένα είναι του ζωγράφου Γιάννη Τσαρούχη, το άλλο του ποιητή Ανδρέα Εμπειρίκου. Ό πρώτος σαν ζωγρά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΔΟΥΑΡΔΟΣ ΣΑΚΑΓΙΑΝ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0147

Ο Εδουάρδος Σακαγιάν είναι πάνω απ' όλα ένας μεγάλος αφηγητής, παραμυθάς μεν, σκληρά ρεαλιστής ζωγράφος όταν νομίζει, με την αποδόμηση και την αλληλεναπόθεση στοιχείων ως κυριότερα εργαλεία του. Ένας από τους σημαντικότερους καλλιτέχνες της νεώτερης γενιάς, φαίνεται να υλοποιεί πειστικά στα έργα του, όπου κυριαρχεί το ανθρώπινο πλήθος, η πόλη, η νύχτα, το σύγχρονο χάος, τη γνωστή μεταφορά "η ζωή είναι μια παράσταση". Πίνακες γεμάτοι κρυπτικές αναφορές, αλληγορίες, ελλειπτική αφήγηση, αινιγματική ατμόσφαιρα. Το σύνολο σχεδόν της ζωγραφικής ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΗΤΗΡ ΘΕΟΥ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0013

(. . .) Μια ακόμα προσέγγιση στο θέμα αποτελεί η νέα αυτή προσπάθεια ερμηνείας εικονογραφικών εκφράσεων της Παναγίας Βρεφοκρατούσας μέσα από ειδική σημειολογία, που σχετίζεται τώρα με σημασιολογικά προβλήματα και ειδικούς συμβολισμούς. Η άποψη που επιχειρείται εδώ δεν στοχεύει σε γενικότερα συμπεράσματα και μένει κυρίως σε ορισμένα εικονογραφικά σχήματα, επτά συνολικά εικονογραφικών τύπων της Βρεφοκρατούσας Παναγίας, δηλωτικά της προεικόνισης του μελλοντικού Πάθους του Χριστού. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΑΣΙΑΝΟΣ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0049

Ο Φασιανός γνωρίζει πως οι ζωγράφοι στην αρχαιότητα δούλευαν γρήγορα και χωρίς αναφορά σε μοντέλο. «Είχαν μάθει απ' έξω τις κινήσεις του ανθρώπινου σώματος, με την συνεχή παρατήρηση» λέει. Η διδαχή θα παραμείνει. Εξαιρετικός αφηγητής, διηγείται. Με μολύβι και πινέλο στο χέρι, διηγείται ό,τι παρατηρούν τα μάτια του, ό,τι συγκρατεί η μνήμη του. Ακούραστος οδοιπόρος, περίεργος για τη ζωή, για τις πιο ασήμαντες ομορφιές της, τις πιο ουσιαστικές, συναντά την καθημερινότητα εκεί που βρίσκεται. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΡΑΣ
ΣΧΕΔΙΑ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0035

Το σχέδιο, αυτό το εργαστήρι της φόρμας. Η αρχή και το τέλος. Υπάρχουν ζωγράφοι που δεν σχεδιάζουν ποτέ, μα πόσο το μάτι τους έχει δουλέψει, έχει σμιλέψει το πραγματικό με αέναη παρατήρηση. Χαρά σ' εκείνους που δοθήκανε στο σχέδιο, όσο και στη ζωγραφική. Με ελαφριά εξόπλιση μπόρεσαν να εντοπίσουν το όνειρό τους, να αναμετρήσουν τις δυνάμεις τους μέσα στη λιτότητα και τη σκληράδα του μαυρόασπρου. Γράψανε τη σκέψη τους με τη δύναμη της γραμμής, εξασκηθήκανε στους τόνους και στο ντεγκραντέ, πριν ακόμα γεννηθεί η αισθησιακή και πληθωρική έκρηξ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΥΖΗΣ 1842-1901
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0005

Η πολύπλευρη καλλιτεχνική προσωπικότητα του Νικόλαου Γύζη συνέτεινε στη δημιουργία ενός σύνθετου έργου, που συγκέρασε δύο στην ουσία διαφορετικές κατευθύνσεις, το Ρεαλισμό, και τον Ιδεαλισμό, και αφομοίωσε δύο περαιτέρω μορφές του νέου κινήματος, το Jugend-stil (art nouveau) και, κατά κάποια έννοια, και το συμβολισμού. Η παράλληλη ενασχόλησή του με ηθογραφικές σκηνές, προσωπογραφίες, «νεκρές φύσεις», αλληγορικές και ιδεαλιστικές συνθέσεις, καθώς και με την τέχνη της αφίσας ,δεν διέσπασε το έργο του, αλλά απέδειξε τη δυνατότητά του να υποτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΟΛΑΝΑΚΗΣ
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0042
Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ
ΟΙ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΟΥ HEINRICH SCHLIEMANN
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0021

Ο "Θησαυρός της Τροίας", που φυλάσσεται στο Μουσείο Εικαστικών Τεχνών "Puskin" της Μόσχας, καταλαμβάνει μια ξεχωριστή θέση ανάμεσα στις μεγαλύτερες συλλογές αρχαιοτήτων όλου του κόσμου. Σε άλλες χώρες υπάρχουν συλλογές με αντικείμενα ακόμη αρχαιότερα ή πλουσιότερες σε αριθμό, αλλά γύρω από αυτή τη συλλογή έχει δημιουργηθεί ένας φωτοστέφανος μυστηρίου και αινίγματος. Τόσοι πολλοί είναι οι μύθοι που συνοδεύουν τους τρωικούς Θησαυρούς όλα αυτά τα χρόνια -από την ανακάλυψή τους από τον αρχαιολόγο Heinrich Schliemann μέχρι τις ημέρες μας-, ώστε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΛΕΑΣ (1879-1928)
Εκδότης: ΑΔΑΜ
Κωδ. Πολιτείας: 0040-0104

Μια εργασία για τον Μαλέα είναι εκ των πραγμάτων διείσδυση στις απαρχές του ελληνικού μοντερνισμού: ο ζωγράφος αυτός αναδείχτηκε σε μία από τις φυσιογνωμίες που, λόγω της ευρείας επιρροής του έργου του σε σύγχρονους και μεταγενέστερους ομότεχνους, καθόρισαν τις κατευθύνσεις. Αλλά, επίσης, το διάστημα της δράσης του, τα πρώτα τριάντα χρόνια του 20ου αιώνα, ταυτίζεται με την κρίσιμη εκείνη περίοδο, κατά την οποίαν επιχειρείται η έξοδος της ελληνικής ζωγραφικής από το περιφερειακό πλαίσιό της και η σύνδεσή της με τα ρεύματα της μοντέρνας τέχν...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ
€19.41 €9.70
(-50%)
Κερδίζετε €9.71
ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΧΝΩΝΟΝΤΑΙ
COLPI MONICA
€10.30 €5.15
(-50%)
Κερδίζετε €5.15

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Joseph Roth: Όσο περισσότερες φράουλες ποδοπατούσε τόσο περισσότερες έβγαιναν στο δάσος. Εδώ έβγαιναν οι ωραιότερες φράουλες. Δεν κοίταζαν να κρυφτούν διακριτικά, όπως το συνηθίζουν αλλού. Έκοβαν το δρόμο αυτών που τις έψαχναν. Έτρεμαν βαρ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS