Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΔΙΑΔΡΑΣΗ

Ταξινόμηση κατά:   
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 2019)
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0000

Τα σχολεία 21ου αιώνα χαρακτηρίζονται από την ετερότητα των μαθητών τους. Οι μαθητές διαφέρουν όσον αφορά στην φυλή, στη θρησκεία, στην εθνικότητα αλλά επίσης υπάρχουν και μαθητές με αναπηρίες ή που έχουν κριθεί ως να έχουν ειδικές ανάγκες. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση για τα σχολεία που προσπαθούν να παρέχουν ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές τους. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται η εμπλοκή σε αυτή τη διαδικασία των εκπαιδευτικών. Έτσι η συμπεριληπτική εκπαίδευση γίνεται πρόκληση και για τους εκπαιδευτικούς...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΥΣΤΕΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0135

Η ενασχόληση του συγγραφέα με τις θρησκείες και τη μεταφυσική στάθηκε το έναυσμα για τη συγγραφή του βιβλίου αυτού, που προκαλεί ακόμη το ενδιαφέρον των αναγνωστών παρ' ότι έχουν περάσει πολλές δεκαετίες από την πρώτη του έκδοση (1889). Στις μέρες μας, ημέρες θριάμβου του ορθολογισμού, της τεχνοκρατίας, του υλισμού, ημέρες θριάμβου της διαίρεσης λαών και ανθρώπων, της καταπάτησης όλων των δικαιωμάτων των ασθενών από τους ισχυρούς, ημέρες που οι ιαχές των πολέμων είναι πιο ζωντανές, πιο ισχυρές από ποτέ, τα μηνύματα του συγγραφέα είναι επίκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0148

Η σχολική μάθηση, ως προϊόν πολυεπίπεδου εκπαιδευτικού σχεδιασμού που οδηγεί στη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική εξέλιξη του μαθητή, καθώς και η διδασκαλία, ως σκοποθετικά οριοθετημένο και μεθοδολογικά δομημένο εργαλείο επίτευξης της μάθησης, είναι έννοιες πολυδιάστατες ως προς τα στοιχεία που τις συνθέτουν, σύμφωνα με τη μετανεωτερική θεώρηση του εκπαιδευτικού έργου. Στην παρούσα μονογραφία εξετάζονται οι βασικές πτυχές του εκπαιδευτικού έργου, της σχολικής μάθησης και της διδακτικής αποτελεσματικότητας. Προσδιορίζονται η έννοια κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΝΩΣΤΙΚΗ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ - ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0025

Στο βιβλίο αυτό περιγράφονται και αναλύονται τέσσερα από τα πιο βασικά θέματα της ανάπτυξης του ανθρώπου: οι απαρχές του παιγνιδιού και της δημιουργίας, η αναπτυξιακή πορεία του εγωκεντρισμού, η ανάπτυξη της διαπροσωπικής κατανόησης και η φιλία. Και στα τέσσερα θέματα ενυπάρχουν στοιχεία της γνωστικής, της κοινωνικής και της συναισθηματικής ανάπτυξης του ανθρώπου, από τη γέννηση μέχρι την ενηλικίωση. Η πραγμάτευση κάθε θέματος γίνεται με αναφορά στις κυριότερες σχετικές θεωρητικές απόψεις, όπως αυτές του D.E. Winnicott, της Margaret Mahler...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0075

Να σας συστήσω! Από δω ο Νέστορας και η Αλεξάνδρα, ζευγάρι από τα φοιτητικά τους χρόνια, παντρεύτηκαν στα 28 τους όντας συνομήλικοι, και έχουν δυο παιδιά, τον Ευριπίδη, 10 ετών, και τη Λήδα, 7 ετών. Ζουν λίγα τετράγωνα μακριά από τους γονείς της Αλεξάνδρας, εργάζονται και οι δυο, εκείνος λογιστής και εκείνη διακοσμήτρια. Ένα απλό τυπικό ζευγάρι, μια απλή τυπική οικογένεια, όπως εκατομμύρια άλλες. Γιατί να ενδιαφέρει έναν ψυχολόγο; Αν σας έλεγα, όμως, πως ο Ευριπίδης βρέχει τακτικά το κρεβάτι του τις νύχτες; Ή ότι η Λήδα τραυλίζει; Ή ότι η ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΗΣ,ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0026

Ένας "πονοκέφαλος" για φοιτητές/τριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είναι και η υποχρέωσή τους να συγγράψουν επιστημονικές μελέτες, είτε στο πλαίσιο σεμιναριακών μαθημάτων είτε στο τέλος των σπουδών τους με την πτυχιακή εργασία. Ερωτήματα λανθάνοντα ή και έκδηλα που ανακαλύπτουν είναι, μεταξύ άλλων: - Πώς θα εκμαιεύσω τις αξιώσεις του επόπτη καθηγητή; - Από που θα ξεκινήσω την εργασία μου και πως θα προχωρήσω; - Πως θα τιθασεύσω το βιβλιογραφικό υλικό; - Ποιος είναι ο μεθοδολογικός σχεδιασμός που θα πρέπει να ακολουθήσω; - Πως θα οργαν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΩΠΑΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0124

Το βιβλίο αυτό εξετάζει τις επιδράσεις του ευρωπαϊσμού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση εστιάζοντας σε όλα τα επίπεδα και στάδια της τροχιάς της εκπαιδευτικής πολιτικής: από το υπερεθνικό στο σχολικό επίπεδο και από την ανάπτυξη, στην υιοθέτηση και την εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Ο «δεσποτικός» ρόλος του κράτους στη δημιουργία εκπαιδευτικής πολιτικής αντικατοπτρίζεται στα εκπαιδευτικά συστήματα των πλείστων ευρωπαϊκών κρατών. Το ευρωπαϊκό κοινωνικο-ιστορικό περιβάλλον επιβεβαιώνει την παραδοχή ότι η εκπαιδευτική πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΣΧΕΣΗ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0119

Τα τελευταία χρόνια σε πολλές χώρες του κόσμου τα εκπαιδευτικά συστήματα πιέζουν τα σχολεία να βελτιωθούν και να αυξήσουν την απόδοσή τους. Αυτό το γεγονός δεν φαίνεται ότι πρόκειται να σταματήσει τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια. Τα άτομα που καθορίζουν την εκπαιδευτική πολιτική προσπαθούν να σιγουρέψουν ότι η απόδοση των σχολείων και των μαθητών θα συνεχίσει να βελτιώνεται. Παράλληλα, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των περισσότερων εκπαιδευτικών συστημάτων στον κόσμο είναι να αναπτύξουν πιο συμπεριληπτικές μορφές εκπαίδευσης. Έτσι, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0144

Η Ατζέντα 2030 των Ηνωμένων Εθνών αναδεικνύει την αναγκαιότητα της ανάσχεσης της απώλειας της βιοποικιλότητας, η αξία της οποίας θεωρείται πολύτιμη. Η προσφορά της περιλαμβάνει τόσο τις υλικές ανάγκες της επιβίωσης, όσο και τις πνευματικές. Ωστόσο η "εγγενής αξία" της βιοποικιλότητας υπαγορεύει μια ανάλογη στάση σεβασμού προς τη φύση για την καλύτερη προστασία της. Ο πολιτισμός και η βιοποικιλότητα συνδέονται εγγενώς, καθώς ο πολιτισμός διαμορφώνει τις σχέσεις ανθρώπινου και φυσικού κόσμου και ως εκ τούτου επηρεάζει τη χρήση των περιβαλλον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΘΕΩΡΙΑ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0140

Τα Αναλυτικά Προγράμματα είναι επίσημα έγγραφα τα οποία συντάσσονται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και εκδίδονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ως υπουργικές αποφάσεις, ενδυόμενα κατ' αυτόν τον τρόπο την αυθεντία επίσημων κρατικών εγγράφων. Τα έγγραφα αυτά κωδικοποιούν τις επίσημες εκπαιδευτικές προθέσεις και τους επίσημους σκοπούς της εκπαίδευσης, την επίτευξη των οποίων πρέπει να επιδιώξει ο εκπαιδευτικός με βάση τα περιεχόμενα τα οποία προδιαγράφονται, τα εναλλακτικά μέσα τα οποία υποδεικνύονται και τα μεθοδολογικά εργαλεία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0024

Το βιβλίο αποτελεί συμβολή στην επανεκτίμηση του παραμυθιού ως παιδαγωγικού μέσου, καθώς και στην αξιοποίηση του πολιτισμικού αυτού αγαθού της λαϊκής παράδοσης στην εκπαίδευση (κυρίως στο Δημοτικό Σχολείο). Με αναφορά σε ιστορική-παιδαγωγική βιβλιογραφία, αλλά και σε νεότερη, προσδιορίζεται χρονολογικά η εισαγωγή του παραμυθιού στην εκπαίδευση, καθώς και οι στόχοι αυτού του παιδαγωγικού εγχειρήματος, οι οποίοι ποικίλλουν, εξελίσσονται και διαφοροποιούνται ανάλογα με τις κρατούσες ψυχοπαιδαγωγικές αλλά και ευρύτερα κοινωνικές αντιλήψεις. Π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0028

Η Κλίμακα Αξιολόγησης Δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας αποτελεί μία σταθμισμένη διαδικασία ανιχνευτικού ελέγχου, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σκοπό (α) τον εντοπισμό των παιδιών που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου για εμφάνιση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και (β) την αξιολόγηση της μαθησιακής τους προόδου. Επίσης, αποτελεί ένα χρήσιμο οδηγό για την ομαδοποίηση παιδιών, με βάση τις μαθησιακές τους δυνατότητες, εάν κρίνεται απαραίτητη από τον εκπαιδευτικό προσχολικής ηλικίας. Η Κλίμακα παρέχει μια εστιασμένη βάση για αξιολόγη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΝΩΘΙ ΤΟ CURRICULUM
ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0039

Tο βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και σε εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, απευθύνεται ταυτόχρονα σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για τα θέματα και τη διαδικασία της παιδείας. Ο σκοπός του συγγραφέα είναι να βοηθήσει στο να κατανοηθούν, αφενός τα βασικά και γενικά στοιχεία από τη γνωστική περιοχή των αναλυτικών προγραμμάτων, αφετέρου τα ειδικότερα θέματα που άπτονται της διδασκαλίας και της μάθησης. Η θεματική του βιβλίου είναι ευρεία και περιλαμβάνει τα θέματα του προσανατολισμού των αναλυτικών προγραμμά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0092

Στο παρόν βιβλίο επισημαίνονται οι επιστημολογικές κατευθύνσεις της Παιδαγωγικής και οι παιδαγωγικές τάσεις μέσα στο χρόνο, αποδεικνύοντας το πλάτος και το βάθος της αγωγής που ασφαλώς δεν μπορεί να αποτελεί μόνο ένα σύνολο από τεχνικές μεθόδους. Η προσέγγιση των όρων Αγωγή, Εκπαίδευση και Παιδαγωγική Επιστήμη αποτελεί την καρδιά του έργου το οποίο αποτελεί οδηγό για κάθε πνευματικό άνθρωπο και ασφαλώς για τους εκπαιδευτικούς, ερευνητές και για τους σπουδαστές των επιστημών της αγωγής. Σκοπός του πονήματος είναι η διάδοση παιδαγωγικών αξιώ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0058

Το βιβλίο προσπαθεί: - Να δημιουργήσει ένα πλέγμα επιλογών με τη μορφή πραγμάτευσης διλημμάτων ως μεθοδολογικό εργαλείο ανάπτυξης του διδακτικού σχεδιασμού. Την ανάγκη δημιουργίας ενός πλέγματος επιλογών για τη λήψη αποφάσεων κατά το διδακτικό σχεδιασμό έχουν επισημάνει πολλοί σχεδιαστές. - Να αναπτύξει διδακτική τεχνογνωσία για το σχεδιασμό Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών, Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και Σχεδίου / Πιλότου Διδασκαλίας δημιουργώντας μεθοδολογικές συνθήκες μετασχηματίζουσας μάθησης. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΗΓΕΣΙΑ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0141

Οι απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής επιβάλλουν στη σχολική εκπαίδευση να αναπτύξει τις δυνατότητες και τις ικανότητες των μαθητών, ώστε να αναλάβουν δυναμικό ρόλο στην κοινωνία του αύριο. Για τις σχολικές μονάδες, αυτό σημαίνει ότι οι διευθυντές θα πρέπει να μεριμνήσουν για την ποιότητα της παρεχόμενης διδασκαλίας και να στηρίξουν τον εκπαιδευτικό στο καθημερινό του έργο. Το παρόν βιβλίο διερευνά τη θεωρία και την πράξη της σχολικής ηγεσίας που προσανατολίζεται στο να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό στο έργο του, αλλά και να ενισχύσει την ενεργό ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0018

Τα τελευταία χρόνια η συζήτηση γύρω από τα κοινωνικά κινήματα έχει αναπτυχθεί παράλληλα με τη συζήτηση για την παγκοσμιοποίηση. Μέσα από τη συζήτηση αυτή φαίνεται ότι τα σημερινά κοινωνικά κινήματα είναι όντως σε θέση να αντισταθούν σε εκείνες τις οικονομικές και κοινωνικές πολιτικές που συναντούν τις πιο επαχθείς πλευρές της διαδικασίας της παγκοσμιοποίησης για τις περισσότερο αποκλεισμένες κοινωνικές ομάδες. Ταυτόχρονα, όμως, τα κινήματα αυτά αρχίζουν να επεξεργάζονται έναν θετικό λόγο στο πλαίσιο της πολύπλοκης πραγματικότητας αυτής της...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ - ΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0019

Η κοινωνία μας βρίσκεται σε μια διαρκή μεταβολή, η οποία αφορά σε όλους τους τομείς της ζωής του ανθρώπου. Η σημασία της εργασίας και του ελεύθερου χρόνου, των δύο κεντρικών πεδίων της ζωής, παρουσίασε μια σημαντική αλλαγή. Οι αιτίες είναι φανερές: η αλλοτρίωση της εργασίας, η αυξανόμενη ευημερία του ανθρώπου εξαιτίας της εργασίας, καθώς και η μεταβολή των παραδοσιακών κοινωνικών αξιών είχε ως αποτέλεσμα να αποδοθεί μεγαλύτερη σημασία στον ελεύθερο χρόνο. Η άθληση, ως ένα υποσύστημα του ελεύθερου χρόνου, δεν μένει ανεπηρέαστη από αυτές τις...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ)
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ «ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ» ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0041

Αυτό το βιβλίο έχει ως αντικείμενο την παραγωγή και χρήση ενός φάσματος μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με βάση τα "προγράμματα" διδακτικής δράσης του συμπεριφορισμού, του κοινωνικο-γνωστικού συμπεριφορισμού, του γνωστικισμού/δομισμού και του εποικοδομισμού. Αποτολμάται η κατασκευή μοντέλων και στρατηγικών διδασκαλίας με τη μορφή "πολυπρογράμματος", θεωρητικού και μεθοδολογικού, ώστε η διδακτική πράξη να αντιμετωπίζεται πολύπλευρα. Τα μοντέλα και οι στρατηγικές για τη διδασκαλία να μπορούν να λειτουργούν ανταγωνιστικά, αλλά και συμπλη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0014

Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εξελιγμένη τους μορφή (παγκόσμιος ιστός, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.ά.) διαμορφώνουν ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό πλαίσιο, το οποίο παρέχει σημαντικές δυνατότητες για το σχεδιασμό νέου τύπου μαθησιακών δραστηριοτήτων. Όμως, για να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν τέτοιου είδους δραστηριότητες, είναι ανάγκη να διερευνηθεί και να μελετηθεί με επιστημονική εγκυρότητα η νέα πραγματικότητα σε μια προσπάθεια υιοθέτησης και εφαρμογής εκείνων των καινοτομιών που διευκολύνουν και ενισχύουν το...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΠΑΡΓΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ
BOSSET P. C.. DE
€36.75 €12.86
(-65%)
Κερδίζετε €23.89
ΑΔΥΤΟ
FAULKNER WILLIAM (NOBEL 1949)
€17.49 €8.74
(-50%)
Κερδίζετε €8.75

Βρείτε μας στο...

Review Widget
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS