ΔΙΑΔΡΑΣΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ (ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ 2019)
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0000
Τα σχολεία 21ου αιώνα χαρακτηρίζονται από την ετερότητα των μαθητών τους. Οι μαθητές διαφέρουν όσον αφορά στην φυλή, στη θρησκεία, στην εθνικότητα αλλά επίσης υπάρχουν και μαθητές με αναπηρίες ή που έχουν κριθεί ως να έχουν ειδικές ανάγκες. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση για τα σχολεία που προσπαθούν να παρέχουν ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές τους. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται η εμπλοκή σε αυτή τη διαδικασία των εκπαιδευτικών. Έτσι η συμπεριληπτική εκπαίδευση γίνεται πρόκληση και για τους εκπαιδευτικούς... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΙ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0157
Αναντίρρητα, η ενεργός ακρόαση των μαθητικών φωνών συμβάλλει στον εκδημοκρατισμό του σχολείου, μιας και πιστώνει τα παιδιά με το αναφαίρετο δικαίωμά τους να διαμεσολαβούν όχι μόνο στις επίσημες εκπαιδευτικές πολιτικές, αλλά και στις σχολικές πρακτικές αλλάζοντας την κουλτούρα του σχολείου, μέσω των ιδεών, των εμπειριών, των επιλογών, των κοινωνικών σχέσεών τους και, εν τέλει, των δράσεών τους. Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι να εξετάσουμε τις μαθητικές φωνές για τη συμπεριληπτική και διαπολιτισμική εκπαίδευση ως ένα φάσμα που εκτείνεται ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0064
Τα τελευταία χρόνια έχουν γραφτεί από πανεπιστημιακούς και μη αξιόλογα βιβλία, τα οποία αφορούν επιμέρους περιοχές και αντικείμενα της ειδικής αγωγής. Δεν είχαμε όμως ένα βιβλίο το οποίο να καλύπτει με συνοπτικό και συστηματικό τρόπο ολόκληρο τον τομέα αυτό. Το κενό αυτό προσπαθήσαμε να καλύψουμε με το παρόν βιβλίο. Ένα βιβλίο-εγχειρίδιο, το οποίο περιλαμβάνει, με συνοπτική περιγραφή, ό,τι πρέπει να ξέρει ο εκπαιδευτικός, ο ειδικός επιστήμονας, ο φοιτητής και ο γονέας που θέλει να εισαχθεί στο περίπλοκο αντικείμενο της ειδικής αγωγής και ν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ, ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0148
Η σχολική μάθηση, ως προϊόν πολυεπίπεδου εκπαιδευτικού σχεδιασμού που οδηγεί στη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική εξέλιξη του μαθητή, καθώς και η διδασκαλία, ως σκοποθετικά οριοθετημένο και μεθοδολογικά δομημένο εργαλείο επίτευξης της μάθησης, είναι έννοιες πολυδιάστατες ως προς τα στοιχεία που τις συνθέτουν, σύμφωνα με τη μετανεωτερική θεώρηση του εκπαιδευτικού έργου. Στην παρούσα μονογραφία εξετάζονται οι βασικές πτυχές του εκπαιδευτικού έργου, της σχολικής μάθησης και της διδακτικής αποτελεσματικότητας. Προσδιορίζονται η έννοια κα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΟΚΙΜΙΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0100
Το νήμα που συνδέει τα κείμενα τα οποία συγκεντρώσαμε στον τόμο αυτό αφορά στο ερώτημα της σχέσης εκπαίδευσης και κοινωνίας. Η σχέση αυτή αναλυτικά δύναται να μελετηθεί από δυο πλευρές: είτε εξετάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η εκπαίδευση συμβάλλει στην περαιτέρω οργάνωση των κοινωνικών σχέσεων, ή εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία επηρεάζει την εκπαίδευση και το έργο που παρέχει. Στην εργασία αυτή ασχοληθήκαμε με τη δεύτερη πλευρά, καθώς την πρώτη μελετήσαμε ήδη σε προηγούμενη εργασία. Ειδικότερα, μας απασχολεί η απάντηση... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΥΡΩΠΑΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0124
Το βιβλίο αυτό εξετάζει τις επιδράσεις του ευρωπαϊσμού στη διαπολιτισμική εκπαίδευση εστιάζοντας σε όλα τα επίπεδα και στάδια της τροχιάς της εκπαιδευτικής πολιτικής: από το υπερεθνικό στο σχολικό επίπεδο και από την ανάπτυξη, στην υιοθέτηση και την εφαρμογή της διαπολιτισμικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Ο «δεσποτικός» ρόλος του κράτους στη δημιουργία εκπαιδευτικής πολιτικής αντικατοπτρίζεται στα εκπαιδευτικά συστήματα των πλείστων ευρωπαϊκών κρατών. Το ευρωπαϊκό κοινωνικο-ιστορικό περιβάλλον επιβεβαιώνει την παραδοχή ότι η εκπαιδευτική πολι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0073
Η συγκριτική και διαπολιτισμική ανάλυση έχει αποκαλύψει μία ποικιλία παιδικών ηλικιών, παρά μία παιδική ηλικία ως ένα μοναδικό και οικουμενικό γεγονός. Οι αλλαγές στην εμπειρία της παιδικής ηλικίας εξαρτώνται από τη χώρα, την κοινωνική τάξη, το φύλο, την εθνότητα, κάτι που σημαίνει ότι η παιδική ηλικία αποτελεί μία μεταβλητή της κοινωνικής ανάλυσης που δεν μπορεί να διαχωριστεί εντελώς από τις λοιπές προαναφερθείσες μεταβλητές. Η παιδική ηλικία δεν αναφέρεται σε ένα άτομο ή σε ένα παιδί, αλλά επικεντρώνεται στη γενική κατάσταση του να είσα... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0028
Η Κλίμακα Αξιολόγησης Δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας αποτελεί μία σταθμισμένη διαδικασία ανιχνευτικού ελέγχου, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σκοπό (α) τον εντοπισμό των παιδιών που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου για εμφάνιση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών και (β) την αξιολόγηση της μαθησιακής τους προόδου. Επίσης, αποτελεί ένα χρήσιμο οδηγό για την ομαδοποίηση παιδιών, με βάση τις μαθησιακές τους δυνατότητες, εάν κρίνεται απαραίτητη από τον εκπαιδευτικό προσχολικής ηλικίας. Η Κλίμακα παρέχει μια εστιασμένη βάση για αξιολόγη... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0147
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που θέτει στη Θεολογία η σύγχρονη πολυπολιτισμική παγκόσμια κοινότητα είναι η αποτίμηση και η αξιολόγηση των άλλων μη χριστιανικών θρησκειών. Ο χριστιανός πιστός στη σύγχρονη συγκυρία είναι εκ των πραγμάτων αναγκασμένος να συμβιώνει στον ίδιο κόσμο, ακόμα και όταν ευρίσκεται σε γεωγραφική απόσταση, με ανθρώπους άλλων θρησκευτικών δοξασιών με διαφορετική κοσμοθεωρία και διαφορετικές πολιτιστικές αξίες. Αυτή η νέα πραγματικότητα, θα μπορούσαμε να πούμε συνέβαλε και επιτάχυνε στην ανακάλυψη ενός νέου κόσμου,... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΗΣ,ΠΤΥΧΙΑΚΗΣ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0026
Ένας "πονοκέφαλος" για φοιτητές/τριες κατά τη διάρκεια των σπουδών τους είναι και η υποχρέωσή τους να συγγράψουν επιστημονικές μελέτες, είτε στο πλαίσιο σεμιναριακών μαθημάτων είτε στο τέλος των σπουδών τους με την πτυχιακή εργασία. Ερωτήματα λανθάνοντα ή και έκδηλα που ανακαλύπτουν είναι, μεταξύ άλλων: - Πώς θα εκμαιεύσω τις αξιώσεις του επόπτη καθηγητή; - Από που θα ξεκινήσω την εργασία μου και πως θα προχωρήσω; - Πως θα τιθασεύσω το βιβλιογραφικό υλικό; - Ποιος είναι ο μεθοδολογικός σχεδιασμός που θα πρέπει να ακολουθήσω; - Πως θα οργαν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ / ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0131
Το φαινόμενο της μετανάστευσης αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του 21ου αιώνα, αν και η ιστορία έχει αποδείξει ότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης κινητικότητας. Οι άνθρωποι πάντα μετανάστευαν σε αναζήτηση νέων συνθηκών διαβίωσης, αποτελώντας αντικείμενο μελέτης και προβληματισμού. Στη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης, δύο φλέγοντα θέματα είναι ο σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα και η κοινωνική ένταξη προσφύγων/μεταναστών, που έχουν βρεθεί στο επίκεντρο συζητήσεων, αναλύσεων, πολιτικών σχεδιασμών και επιστημονικών ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
ΑΝΑΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΖΟΜΕΝΟΥ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0155
Είκοσι πέντε χρόνια μετά την πρώτη δημοσίευση της Παιδαγωγικής του Καταπιεζόμενου, του κλασικού βιβλίου που έχει χαιρετιστεί από πολλούς ως ο κανόνας της ριζοσπαστικής εκπαιδευτικής παιδαγωγικής, ο Freire ξεκίνησε να επανεξετάσει αυτό το κείμενο, για να αποκαλύψει το νόημά του, για να περιγράψει τη διαδικασία γραφής του. Στην Παιδαγωγική της Ελπίδας, ο Freire ολοκληρώνει αυτό το έργο με ειλικρίνεια και έντονο αυτοστοχασμό, αναδεικνύοντας ξανά την αντίληψή του για μια διαλογική και αντιεξουσιαστική πρακτική της εκπαίδευσης. Για τον Freire,... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑΣ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0156
Η Παιδαγωγική της Αυτονομίας (στα αγγλικά μεταφράστηκε ωςPedagogy of Freedom) είναι το τελευταίο βιβλίο που γράφτηκε από τον Freire πριν τον θάνατό του και αποτελεί το επιστέγασμα της θεωρίας του, ένα Μανιφέστο με πρακτικές οδηγίες για μια παιδαγωγική της χειραφέτησης. Κάθε σελίδα μας καλεί να ανακτήσουμε το κάλεσμά μας και να αντισταθούμε στις απανθρωπιστικές τάσεις της «μάστιγας του νεοφιλελευθερισμού». Η Παιδαγωγική της Αυτονομίας είναι μια κραυγή που μας καλεί να «πούμε αληθινά λόγια» ως εκπαιδευτικοί που αντιδρούν στην πορεία της εντε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΖΩΗΣ
Η ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0030
Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται την ιστορία της βιογραφικής προσέγγισης στην ερμηνευτική κατανόηση των κοινωνικών και πολιτισμικών φαινομένων από τις αρμόδιες επιστήμες (κοινωνιολογία, κοινωνική ανθρωπολογία, προφορική ιστορία, κοινωνική ψυχολογία, πολιτισμικές σπουδές, φιλολογία, λαογραφία) στην Ελλάδα και το διεθνή χώρο. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ερευνητική χρήση της βιογραφικής προσέγγισης και ιδιαίτερα των αφηγήσεων και ιστοριών ζωής από τη σύγχρονη ελληνική λαογραφία στο διεπιστημονικό διάλογο που έχει ανοίξει με άλλες κοινωνικές και... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0115
Πώς ο άνθρωπος είναι ικανός να αντιλαμβάνεται, να μαθαίνει, να θυμάται και να σκέπτεται; Γιατί, παραδείγματος χάρη, θυμόμαστε κάποιον που γνωρίσαμε πριν από χρόνια, αλλά ξεχνάμε το υλικό που μάθαμε σε κάποιο μάθημα αμέσως μετά τις εξετάσεις; Το εγχειρίδιο της γνωστικής ψυχολογίας που κρατάτε στα χέρια σας θα σας βοηθήσει να εξετάσετε όλα τα παραπάνω, αλλά και πολλά άλλα ερωτήματα. Ο αναλυτικός και συστηματικός τρόπος με τον οποίο ο συγγραφέας αυτού του βιβλίου, Robert J. Sternberg, προσεγγίζει τα διάφορα ζητήματα της γνωστικής ψυχολογίας κ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) ΚΑΙ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0116
Οι σύγχρονοι εκπαιδευτικοί οργανισμοί είναι κοινωνικά συστήματα, μικτά (με έμψυχα και υλικά στοιχεία σε αλληλεπίδραση) με υβριδική δομή, έχοντας διαστάσεις στο φυσικό και στον ψηφιακό κόσμο (κυβερνοχώρο). Η διακυβέρνηση των εκπαιδευτικών οργανισμών για αειφορική παραγωγή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού, παιδαγωγικού και κοινωνικού έργου συνιστά περίπλοκο εγχείρημα με απαιτήσεις όπως η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, ο συμβιβασμός αλληλοσυγκρουόμενων στόχων, η προσαρμογή σε ευμετάβλητο περιβάλλον, η κοινωνική απολογισιμότητα, η λήψη σύνθετω... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ECCE HOMO
(ΙΔΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ)
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0134
Η φιλοσοφία του Νίτσε αποτέλεσε ισχυρό πλήγμα εναντίον του ορθολογισμού και της νοησιαρχίας. Ο Νίτσε θεμελίωσε τη φιλοσοφία του σε μια πρωταρχική άρνηση, την άρνηση που πρόβαλε ο πεσιμισμός του Σοπενχάουερ. Το αξίωμα του Σοπενχάουερ "βούληση για ζωή" μετατράπηκε απ' τον Νίτσε σε "βούληση για δύναμη", η οποία αντιτίθεται στην ανθρώπινη δυστυχία στον επίγειο τόπο και μέσω της οποίας εξαγγέλλεται η ευτυχία του ανθρώπου. Τα ερωτήματα που απασχολούν τον Νίτσε είναι κατά πόσο οι καθιερωμένες αξίες συντελούν στην αναβάθμιση ή την υποβάθμιση της ζ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0034
Η μαζική μετακίνηση ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο, επηρεάζει τη δημογραφική σύνθεση των "χωρών υποδοχής" μεταναστών και αποτελεί ένα σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης του "πολυπολιτισμικού" χαρακτήρα των κοινωνιών τους. Η βασική πρόκληση που καλούνται σήμερα να αντιμετωπίσουν οι πολυπολιτισμικές κοινωνίες συνίσταται κυρίως στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ ντόπιων και των αλλοδαπών κατά τέτοιο τρόπο, ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών τους. Το εκπαιδευτικό σύστημα, ως ο κατε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0092
Στο παρόν βιβλίο επισημαίνονται οι επιστημολογικές κατευθύνσεις της Παιδαγωγικής και οι παιδαγωγικές τάσεις μέσα στο χρόνο, αποδεικνύοντας το πλάτος και το βάθος της αγωγής που ασφαλώς δεν μπορεί να αποτελεί μόνο ένα σύνολο από τεχνικές μεθόδους. Η προσέγγιση των όρων Αγωγή, Εκπαίδευση και Παιδαγωγική Επιστήμη αποτελεί την καρδιά του έργου το οποίο αποτελεί οδηγό για κάθε πνευματικό άνθρωπο και ασφαλώς για τους εκπαιδευτικούς, ερευνητές και για τους σπουδαστές των επιστημών της αγωγής. Σκοπός του πονήματος είναι η διάδοση παιδαγωγικών αξιώ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Κωδ. Πολιτείας: 5715-0104
Η παιδεία θεωρείται αναγκαία για την πραγμάτωση και την εξέλιξη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Χωρίς παιδεία για τα ανθρώπινα δικαιώματα το άτομο δεν μπορεί να ασκήσει και να υπερασπιστεί τα δικαιώματά του. Η μάθηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι θεμελιώδης, όπως η μάθηση της ανάγνωσης και της γραφής. Αποτελεί ένα απαραίτητο πολιτισμικό πρότυπο. Να μαθαίνουμε τα δικαιώματα που έχουμε είναι ένα αναγνωρισμένο ανθρώπινο δικαίωμα. Τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν ισχύουν μόνο για τους ενήλικες αλλά και για τα παιδιά. Τα δικαιώματα του παιδιού είναι ... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής