Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΜΗΤΣΑΚΗΣ: ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0040

Θέλω να καταστήσω σαφές ότι αυτή είναι η αυτοβιογραφία του Γιώργου Μητσάκη, όπως τη διηγήθηκε ο ίδιος. Δεν είναι η βιογραφία που έγραψα εγώ κι αυτό το σημειώνω διότι δε διεκδικών δάφνες «συγγραφέως». Η αγάπη μου για το τραγούδι και ο σεβασμός για τους δημιουργούς του, ήταν η κινητήρια δύναμη ν' αποδεχθώ την πρότασή του για να γράψω την αυτοβιογραφία του. Αυτή είναι η ζωή του, όπως τη διηγήθηκε ο ίδιος, το έργο του όπως το περιέγραψε και τα περιστατικά όπως τα αποτύπωσε στις ταινίες. Το πρώτο πρόσωπο στη διήγηση έχει μια γοητεία. Και ίσως κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΣΣΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0137

Όταν ο Τζον Κέιβ, πρώην υπάλληλος γραφείου κηδειών, εμφανίζεται στην τηλεόραση κηρύσσοντας ότι ο θάνατος είναι απείρως προτιμότερος από τη ζωή, προκαλεί την έκρηξη ενός θρησκευτικού κινήματος που πολύ γρήγορα κονιορτοποιεί χριστιανισμό και ισλάμ. Με την αρωγή μιας πρωτοφανούς διαφημιστικής εκστρατείας και την υποστήριξη μίας «θεολογίας» εμπνευσμένης από έναν ιστοριοδίφη ξετρελαμένο με μία σαγηνευτική μαθήτρια του Κέιβ, το μήνυμα του Κέιβ θα αποδειχθεί ακαταμάχητο. Η κατάσταση, όμως, αρχίζει να ξεφεύγει από κάθε έλεγχο, όταν η ιδέα του «εθε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0109

Όλοι, μολονότι για διαφορετικούς λόγους, ζητούν από τον Πόντιο Πιλάτο να σταυρώσει τον Ιησού. Αλλά, τι θα συμβεί αν αυτός βρει το κουράγιο να τους αψηφήσει; Αν, εν ονόματι της δικαιοσύνης, αδιαφορήσει για τη σταδιοδρομία και την ασφάλειά του; Αν ο σωτήρας σωθεί από την απροσδόκητα γενναία χειρονομία ενός σκεπτικιστή ρωμαίου αξιωματούχου, η γέννηση του χριστιανισμού ματαιώνεται και δεν πρόκειται να λάβει χώρα σχεδόν κανένα από τα γεγονότα που εικάζεται ότι θα συμβούν στις δύο επόμενες χιλιετίες. Ο Πιλάτος, θρεμμένος με ελληνορωμαϊκή παιδεία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0150

Η εξελικτική ψυχολογία, εξειδικευμένο και κάπως μονόπλευρο παρακλάδι της κοινωνιοβιολογίας, έχει κατορθώσει να επιβάλλει την παρουσία της, αν όχι και τόσο στον ακαδημαϊκό χώρο γενικά, τουλάχιστον στον τομέα της εκλαϊκευμένης επιστήμης. Καθώς βρίσκει εύκολη πρόσβαση και πρόθυμη αντανάκλαση στα ΜΜΕ, ακούμε κάθε τόσο ότι βρέθηκε π.χ. «το γονίδιο της απιστίας» ή «το γονίδιο του αλτρουισμού» και διαβάζουμε βαθυστόχαστα άρθρα που εξηγούν «γιατί αρέσει στις γυναίκες το ροζ χρώμα». Όμως, αν τέτοιες θεωρήσεις φαντάζουν εύλογες σε μια μερίδα του κοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0142

Η πραγματολογία αφορά τη μελέτη της γλωσσικής παραγωγής σε συγκεκριμένες περιστάσεις. Αυτό σημαίνει ότι η γλώσσα μας εξετάζεται στο συμφραστικό της πλαίσιο, δηλαδή σε σχέση με τους συμμετέχοντες, το χρόνο, τον τόπο, κλπ. Έτσι, δίνεται έμφαση στο διαδραστικό χαρακτήρα της γλώσσας και επισημαίνεται η εξάρτησή της από τις ανάγκες και τους στόχους που εξυπηρετεί στις καθημερινές μας φιλοσοφίες. Η πραγματολογία έχει φιλοσοφικές καταβολές και αρχικά εντάχθηκε στη γλωσσολογία για να καλύψει τα κενά των τυπικών (φορμαλιστικών) προσεγγίσεων του γλω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ
Η ΚΡΥΦΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΠΟΥΡΖΟΥΑΖΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0090

«Η γοητεία του καπιταλισμού εντοπίζεται από τον ιδιοφυή αναρχικό σκηνοθέτη Λουίς Μπουνιουέλ, από ταινία του οποίου δανειστήκαμε τον τίτλο του βιβλίου, στην ''αμαρτία'' ή, αν προτιμάτε, στην ανηθικότητα. Όμως, η ανηθικότητα του καπιταλισμού πρέπει να είναι όσο γίνεται πιο διακριτική προκειμένου να είναι γοητευτική. Όπως δεν απατά κανείς τη γυναίκα του φανερά, έτσι δεν πρέπει να απατά και τον συνέταιρό του φανερά. Ο καπιταλισμός δεν χρειάζεται απατεώνες, αλλά πονηρούς και ευέλικτους απατεωνίσκους, προκειμένου το παιχνίδι να γίνεται όσο το δυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
ΤΡΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0201

Το 1943 η Χάνα Άρεντ μιλάει, μ' ένα σπαραχτικό και σαρκαστικό κείμενο, για την κατάσταση του εβραίου πρόσφυγα, γι' αυτό το καινούργιο είδος ανθρώπου "που κλείνεται στα στρατόπεδα συγκέντρωσης από τους εχθρούς του και στα στρατόπεδα εγκλεισμού από τους φίλους του". Πενήντα χρόνια μετά κι αφού ένα νέο κύμα προσφύγων έχει μόλις αρχίσει να διασχίζει τα ευρωπαϊκά σύνορα, ο Αγκάμπεν σχολιάζει το κείμενο της Άρεντ διαπιστώνοντας ταυτόχρονα τα κενά της σύγχρονης φαντασμαγορικής ρητορείας περί δικαιωμάτων του ανθρώπου. Στις αρχές του επόμενου αιών...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΣΚΟΙΝΟΒΑΤΗΣ - Ο ΘΑΝΑΤΟΠΟΙΝΙΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0212

"Ο Θάνατος -ο Θάνατος που σου λέω- δεν ακολουθεί την πτώση σου, έρχεται προτού εμφανιστείς πάνω στο σκοινί. Πεθαίνεις πριν ανέβεις. Όποιος χορέψει, θα πεθάνει - αποφασισμένος να κατακτήσει κάθε ομορφιά, άξιος για κάθε ομορφιά. Όταν εμφανιστείς, θα σε τυλίξει μια χλωμάδα - όχι, δεν εννοώ το φόβο, μα το αντίθετό του, μιαν ακαταμάχητη τόλμη. Παρά τα ψιμύθια και τις πούλιες, θα 'σαι χλωμός και η ψυχή σου πελιδνή. Τότε η ακρίβειά σου θα 'ναι απόλυτη. Τίποτα δε θα σε κρατάει πια στο έδαφος, και θα χορεύεις δίχως να πέφτεις. Μα κοίτα να πεθάνεις ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ (ΚΩΜΙΚΟΤΡΑΓΙΚΗ) ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ 1830-1974 (ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0228

Οι λαοί δεν έχουν μόνο ήρωες, έχουν και καθάρματα. Στην ιστορία ενός τόπου δεν ανήκουν μόνο οι ήρωες, ανήκουν και τα καθάρματα, που κι αυτά γράφουν ιστορία. Εν πάση περιπτώσει, η ιστορία ενός τόπου δεν είναι μόνο μια σειρά από θετικά γεγονότα. Άλλωστε, σε μια διαλεκτική αντίληψη των πραγμάτων, αν δεν υπήρχε άρνηση δεν θα υπήρχε ούτε κατάφαση. Τούτη η συνοπτική ιστορία της Ελλάδας από το 1830 μέχρι το 1974, που γράφτηκε για να είναι κατ' αρχήν ένα ευχάριστο ανάγνωσμα, επιμένει περισσότερο στα αρνητικά παρά στα θετικά γεγονότα της ιστορίας μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΝΑΚΥ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0229

Την άνοιξη του 1988, σε μια σπηλιά του νησιού της Ουβεά, στη Νέα Καληδονία, μια υπόθεση αρπαγής ομήρων από ομάδα αυτοχθόνων αυτονομιστών καταλήγει σε επέμβαση του στρατού, με απολογισμό είκοσι έναν νεκρούς, εκ των οποίων οι δεκαεννιά αυτόχθονες, Κανάκ. Ανάμεσα στα θύματα, ο Αλφόνς Ντιανού, είκοσι οκτώ χρονών, μουσικός, πρώην ιεροσπουδαστής που σχεδίαζε να γίνει παπάς, θαυμαστής του Γκάντι και χαρισματικό στέλεχος του Κανάκ και Σοσιαλιστικού Μετώπου Εθνικής Απελευθέρωσης. Τρομοκράτης ή μάρτυρας; Γάλλος ή «βάρβαρος» Κανάκ; Ειρηνιστής ή δολοφ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΕΧΕΙ ΚΕΦΙΑ
ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΗ ΣΤΑ ΤΟΠΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0230

Είναι αλήθεια όχι υπάρχει αρχαία ελληνική φράση μόνο με φωνήεντα; Πού βρίσκεται η θρυλική Νομανσλάνδη; Από πού πάνε για το Παλιοκατσικόρεμα; Πότε έζησε ο περίφημος βιολιστής Ροβιόλης; Τι είναι τα παντογράμματα και σε τι διαφέρουν από τα λιπογράμματα; Μπορείτε να φτιάξετε μια λέξη με έξι Υ; Ποιος μεγάλος ποιητής αγαπούσε πολύ τις ομοιοκαταληξίες με ομόηχες λέξεις; Σε ποιο μέρος κατοικούν οι Σούρδοι; Ποια είναι η μεγαλύτερη ελληνική λέξη και τι σημαίνει; Γιατί λέμε ψιλόν το ύψιλον και το έψιλον; Πού γεννήθηκε ο Δαίμονας του τυπογραφείου; Πού...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0242

Η ιστορία του πρώιμου χριστιανισμού είναι, σε μεγάλο βαθμό, υπόθεση αποστόλων, μαρτύρων, αγίων, θεολόγων και επισκόπων. Είναι επίσης υπόθεση διωκτών, κατασταλτικών μηχανισμών, παραδοσιακών θρησκευτικών θεσμών που αντιδρούσαν στις καινοτομίες, εθνικών φιλοσόφων και ευσεβών Ιουδαίων. Στη μελέτη αυτή πρωταγωνιστούν αντιθέτως χριστιανοί που ακολούθησαν παράπλευρες ή δευτερεύουσες διαδρομές. Περισσότερο από τις κεντρικές οδούς ιχνηλατώ αδιέξοδες πορείες και οπισθοδρομήσεις· περισσότερο από τις ηρωικές μορφές αναζητώ ανθρώπους που ακολούθησαν σκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0016

Επειδή η αισθητική είναι η ηθική του μέλλοντος, επειδή η αισθητική δεν είναι η ηθική του παρόντος, επειδή η ηθική του ελληνικού παρόντος είναι η απάτη, επειδή η αισθητική δεν έχει παρόν εδώ στην Ελλάδα, επειδή στην Ελλάδα παρόν είναι το παρελθόν, επειδή τούτο το παρελθόν δεν έχει μέλλον, επειδή το μέλλον γενικώς είναι αόριστον παντού στον κόσμο πλην της Ελλάδος όπου είναι οριστικόν καθότι θανατερόν, επειδή η τέχνη είναι μια παρηγοριά κι ένα καταφύγιο απ' τη μιζέρια και την αθλιότητα, επειδή η μιζέρια και η αθλιότητα περίσσεψαν τα τελευταία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0177

Ο όρος "παράπλευρες απώλειες" έχει προστεθεί πρόσφατα στο λεξιλόγιο των στρατιωτικών δυνάμεων κι αναφέρεται στις αθέλητες συνέπειες ένοπλων επεμβάσεων, συνέπειες απροσχεδίαστες αλλά επιβλαβείς, και συχνά με τεράστιο ανθρώπινο κόστος. Όμως οι παράπλευρες απώλειες δεν περιορίζονται στον κόσμο των στρατιωτικών επιχειρήσεων - αποτελούν και μια από τις πιο εμφανείς κι εντυπωσιακές διαστάσεις της σύγχρονης κοινωνικής ανισότητας. Το εύφλεκτο μείγμα της αυξανόμενης κοινωνικής ανισότητας και του αυξανόμενου βάρους των ανθρώπινων δεινών, τα οποία πε...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ
Η ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0164

Η μετάβαση προς μια πραγματικά ρωμαλέα δημοκρατία επηρέασε τις βασιλικές οικογένειες της Ελλάδας και της Αγγλίας καθ' όλη τη διάρκεια του θυελλώδους 20ού αιώνα. Στο βιβλίο αυτό ο Παναγιώτης Δημητράκης φέρνει στο φως τις λεπτομέρειες της Βρετανικής πολιτικής έναντι των βασιλέων της Ελλάδας, την ιδιαίτερη σχέση ανάμεσα στον οίκο των Ουίνδσορ και τον οίκο των Γκλύξμπουργκ κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, του Ψυχρού Πολέμου και της κυπριακής εξέγερσης, και τελικά τον ερχομό της χούντας το 1967. Ρίχνει φως σε διακεκριμένα μέλη της ελ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0111

Ο Robert Layton παρουσιάζει μια έγκυρη εισαγωγή στον πλούτο και την ποικιλία των καλλιτεχνικών μορφών σε μη δυτικές κοινωνίες. Ασχολείται με προβλήματα όπως η αισθητική αποτίμηση μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών, οι ποικίλες χρήσεις της τέχνης, καθώς και με το θεμελιακό ζήτημα του τι αποτελεί τέχνη, σε κοινωνίες που εκτείνονται από τα παραδοσιακά βασίλεια της δυτικής Αφρικής ως τους Αυστραλούς κυνηγούς - τροφοσυλλέκτες. Οι καλλιτεχνικές μορφές που εξετάζονται περιλαμβάνουν τη ζωγραφική σε φλοιό δέντρων, άμμο και βράχο, τη γλυπτική σε ελεφαντ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0017

Τα Βαλκάνια ονομάστηκαν «πυριτιδαποθήκη της Ευρώπης». Και οι Ευρωπαίοι αυτή τη στιγμή δίνουν περισσότερη σημασία στην πυρίτιδα που υπάρχει εδώ παρά στο όνομα της πυριτιδαποθήκης. Τα ονόματα δεν κάνουν ζημιά, παρά μόνο σ’ αυτούς που τα χάνουν και δεν έχουν να εμπορευτούν τίποτα άλλο εκτός από ονόματα. Που, όσο πιο ένδοξα είναι, τόσο πιο καλή τιμή πιάνουν στη μαύρη αγορά των ονομάτων. Τα Σκόπια θέλουν το όνομα Μακεδονία, για τον ίδιο λόγο που δεν τους το δίνουμε εμείς. Ξέρουν πως θα μπορούσαν να το εμπορευτούν, όπως εμείς εμπορευόμαστε το έν...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ
ΔΟΚΙΜΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0207

Ένα βιβλίο για το χρήμα, τα δάνεια, τους τόκους, το πιστωτικό σύστημα αποκτά ιδιαίτερη αξία στην Ελλάδα της οικονομικής κρίσης. Ένα βιβλίο γραμμένο, μάλιστα, από τον Jacques Le Goff, τον μάστορα, με την έννοια του μεσαιωνικού magister, της Ιστορίας αλλά και τον τεχνίτη του λόγου, είναι ένα μαστόρεμα πάνω σε σκληρά υλικά, στον άφθιτο σίδηρο, και ο Le Goff γίνεται αυτό που σημαίνει το επίθετό του, ο μάστορας σιδηρουργός. Ο Μεσαίωνας και το χρήμα δεν απευθύνεται μόνο σε εκείνους που ασχολούνται με τον Μεσαίωνα ή απλώς αγαπούν τον Μεσαίωνα ή θ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΑΚΕΛΟΣ "Ο."
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0037

Βόρεια Αλβανία, γύρω στα 1935. Δύο Ιρλανδοί από τη Νέα Υόρκη, ο Μαξ Ροθ και ο Γουίλλυ Νόρτον, φθάνουν στη μικρή πόλη της Ν..., σκοπεύοντας να πραγματοποιήσουν μία έρευνα για το παλιό αλβανικό έπος και, με τη βοήθεια της μαγνητοφώνησης των τελευταίων πλανόδιων ραψωδών, να φωτίσουν το μυστήριο των ομηρικών ποιημάτων, δηλαδή το περίφημο ζήτημα: ο τυφλός ποιητής είναι ο δημιουργός της Ιλιάδας και της Οδύσσειας ή, αντιθέτως, ένας απλός συλλέκτης, ένα είδος αρχισυντάκτη; Ωστόσο, ενώ η γυναίκα του έπαρχου, που της λείπουν οι κοσμικές συναναστροφέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΡΕΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0151

Η σύνθεση των τριών «μικρομυθιστορημάτων» απλώνεται σε τέσσερις δεκαετίες. «Οι Μέρες καφενείων» είναι το πρώτο σημαντικό έργο του Ισμαήλ Κανταρέ και χρονολογείται στις αρχές της δεκαετίας του ’60, ενώ οι «Ιστορίες τρέλας» γράφτηκαν προς το τέλος του 2004. Ο Κανταρέ ήταν φοιτητής στη Μόσχα όταν άρχισε να γράφει τις «Μέρες καφενείων», έργο που τελείωσε στα Τίρανα και εξέδωσε το 1962 σε μια εφημερίδα για τη νεολαία. Το έργο απαγορεύτηκε γιατί χαρακτηρίστηκε «παρακμιακό», ξένο προς τη σοσιαλιστική πραγματικότητα. Η «Περιφρόνηση» είναι ένα χρον...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ
€15.92 €7.96
(-50%)
Κερδίζετε €7.96
ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΣ Κ. ΓΙΑΝΝΗΣ
€25.44 €12.72
(-50%)
Κερδίζετε €12.72

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Joseph Roth: Όσο περισσότερες φράουλες ποδοπατούσε τόσο περισσότερες έβγαιναν στο δάσος. Εδώ έβγαιναν οι ωραιότερες φράουλες. Δεν κοίταζαν να κρυφτούν διακριτικά, όπως το συνηθίζουν αλλού. Έκοβαν το δρόμο αυτών που τις έψαχναν. Έτρεμαν βαρ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS