Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΥΡΥΔΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:   
Η Αιγαιοπελαγίτικη Λαϊκή Αρχιτεκτονική
(Δίγλωσση έκδοση, Ελληνικά-Αγγλικά)
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0008

Το θέμα μας οδηγεί με μοναδικό φως στο απέραντο μπλε-γαλάζιο-λουλακί του Αιγαιοπελαγίτικου ουρανού και θάλασσας. Κυρίως στον Κυκλαδικό χώρο και στις ακτές του Αιγαίου, με καθαρότητα σε έκταση, η οριζόντια της θάλασσας και η καμπύλη του ουράνιου χώρου, με την πορεία του ήλιου ανατολή-δύση να υπαγορεύουν την κάθετη από ουρανό στη γη και αντίστροφα, μεταφέροντάς μας στις ενωτικές του απόλυτου άσπρου των ασβεστωμένων σπιτιών και εκκλησιών στα νησιά μας. Με μεταφυσική πίστη στο Θεό, αλλά και τη μόνη φυσική νοητή γραμμή σύνδεσης με το Σύμπαν και...
Διαβάστε περισσότερα...
Η διαδρομή της μοντέρνας τέχνης στο ιστορικό της πλαίσιο
(Δίγλωσση έκδοση, ελληνικά-αγγλικά)
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0010

Από τα μέσα του 19ου αιώνα μεγάλες αλλαγές πολιτικές, κοινωνικές, πνευματικές, επιστημονικές, και οικονομικές, μετακινήσεις πληθυσμών αναζήτησης εργασίας και χώρου για καλύτερη διαβίωση, καθόρισαν τη ζωή και την ψυχολογία του νεοτερικού ανθρώπου οδηγούμενου ιστορικά σε παγκόσμια συνύπαρξη και τύχη από τη συνεχή εναλλαγή των εξελίξεων στις κοινωνικές μετακινήσεις και αναπροσαρμογές εκμεταλλευτών και καταπιεζόμενων οι οποίες προκύπτουν από αγώνες και επαναστάσεις, από ανεξέλεγκτες φυσικές αλλαγές αλλά και από σκόπιμες οργανωμένες παρεμβάσεις...
Διαβάστε περισσότερα...
Για τη χρυσή τομή
(Δίγλωσση έκδοση, ελληνικά-αγγλικά)
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0011

Οι Έλληνες πήραν γύρω στα 650 π.Χ. τις αιγυπτιακές μονάδες μέτρησης μήκους: τον Βασιλικό ή μεγάλο πήχη και τον μικρό πήχη, προσαρμόζοντάς τους στη δική τους αισθητική δημιούργησαν τους πόδες με διαφορετικά μεγέθη για διαφορετικά εργαστήρια. Όλοι οι πήχεις είχαν 16 μοιράσματα με ανάλογη αντιστοιχία με τα μοιράσματα του ανθρώπινου σώματος στα 10 μοιράσματα στα 6 και 4. Το ίδιο και τα αιγυπτιακά όμως με συγκεκριμένες ιερατικές προλήψεις. Οι αναλογίες στα όριά τους έδιδαν αξίες που ονομάστηκαν χρυσές τομές. Ο Πυθαγόρας διατύπωσε μαθηματικά αυτ...
Διαβάστε περισσότερα...
(Κασετίνα) Στην ποιητική των γραμμών
(δίγλωσση έκδοση, ελληνικά-αγγλικά)
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0012

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΤΕΧΝΗΣ Από τα μέσα του 19ου αιώνα μεγάλες αλλαγές πολιτικές, κοινωνικές, πνευματικές, επιστημονικές, και οικονομικές, μετακινήσεις πληθυσμών αναζήτησης εργασίας και χώρου για καλύτερη διαβίωση, καθόρισαν τη ζωή και την ψυχολογία του νεοτερικού ανθρώπου οδηγούμενου ιστορικά σε παγκόσμια συνύπαρξη και τύχη από τη συνεχή εναλλαγή των εξελίξεων στις κοινωνικές μετακινήσεις και αναπροσαρμογές εκμεταλλευτών και καταπιεζόμενων οι οποίες προκύπτουν από αγώνες και επαναστάσεις, από ανεξέλεγκτες φυσικές αλλαγές αλλά και από ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ KOLTES
ΜΙΑ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0006

Ο Μπερνάρ Μαρί Κολτές άφησε ένα πλήρες και ολοκληρωμένο έργο, ικανό να διασφαλίσει τη μετάβαση από ένα νεκρό θεατρικό τοπίο στην αναβίωση του θεάτρου και πιο συγκεκριμένα από την παρακμή των θεατρικών μορφών στην αναγέννησή τους. Η δημιουργία ενός ανανεωμένου, πρωτότυπου και επαναστατικού θεατρικού "μοντέλου" αποδεικνύει ότι ο συγγραφέας φέρνει εις πέρας ένα έργο που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μιας μεταβατικής εποχής: στο συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο προβάλλεται επιτακτική η ανάγκη αναζήτησης μιας ταυτότητας ή μιας σταθεράς ακόμα και ...
Διαβάστε περισσότερα...
HOMO AESTHETICUS
Η ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0003

Homo Aestheticus ή το ερώτημα της τέχνης σήμερα. Αρχίζοντας από τις απαρχές της νεότερης Αισθητικής, το 17ο αιώνα, το βιβλίο αυτό επιχειρεί να διαγράψει την πορεία της αισθητικής σκέψης μέχρι τη μετανεωτερικότητα. Μεγάλοι του σταθμοί θα είναι καταρχάς η προκαντιανή σκέψη, αλλά και ο ίδιος ο Kant με κυρίαρχο το ερώτημα κατά πόσον είναι δυνατή μια οποιαδήποτε αισθητική λογομαχία. Ο Hegel και η επιστροφή στο απόλυτο, ή η μετατροπή της τέχνης σε "τέχνη εξόδου από την τέχνη" και επιστροφής στη θρησκεία. Και, βέβαια, ο Nietzsche και η κατάλυση τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ξαναδιαβάζοντας τον Δον Ζουάν του Μολιέρου
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0009

Ο Δον Ζουάν βγαίνει -ή καλύτερα- τον υποχρεώνουμε να βγει από τον κονιορτό του Χρόνου για να τον δείξουμε όπως είναι τώρα. Το τώρα δεν είναι ούτε το χθες ούτε το αύριο. Πρόκειται, περισσότερο, για μία απόλυτη "α-χρονία", ελεγχόμενη, παρόλα αυτά, από το παρόν όπου λαμβάνουν χώρα οι καταστάσεις, τις οποίες βιώνουμε, παρατηρούμε και μελετούμε. Ο Δον Ζουάν ανυψώνεται στο επίπεδο των αρχετύπων και λειτουργεί δυναμικά μέσα στον χώρο και στο περιβάλλον της επικαιρότητας. Είναι μία πρωτεϊκή μορφή, ένας χαμαιλέοντας, ιδιαίτερα αυστηρός, ιδιαίτερα ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ, ΕΧΘΡΟΣ, ΑΠΟΛΙΣ
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0007

Κάθε προβληματισμός πάνω στη σύγχρονη εποχή καταλήγει στην κρίση της. Η κρίση της σύγχρονης κοινωνίας είναι η σύνθεση πολυπληθών και διαφόρων ειδών κρίσεων. Κάθε κρίση της σημερινής εποχής καταλήγει στην κρίση των αξιών της. Το σημείο κατάληξης κάθε προβληματισμού πάνω στην κρίση αποτέλεσε το σημείο αφετηρίας αυτής της ανάλυσης. Κύριος στόχος μας στάθηκε -αφαιρώντας την τεράστια επιφάνεια των επιμέρους κρίσεων- να σχηματίσουμε μια σαφή ιδέα για την ουσία της κρίσης. Σ' αυτή τη μελέτη ήμασταν πολύ απλά υπέρ του τέλους της κρίσης και όχι υπέ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΑΙΜΟΣ ΤΟΥ IONESCO
Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0000

«Έχασε το Φως, έχασε τη διάλυση του χώρου, την κατάλυση των αποστάσεων, την αφή των αισθήσεων, το μπλε (Ανεμομαζώματα). Το συμπέρασμα από την απώλεια του θανάτου αφορά ό,τι απέμεινε. Ό,τι απέμεινε από το θάνατο είναι ένας κοινός θνητός: "Στην πραγματικότητα, δεν είμαστε όλοι εκ γενετής ανάπηροι; Τυφλοί, είμαστε τυφλοί στο Φως, κουφοί στο Λόγο. Επιπλέον, μου ξαναλέω, δεν έχουμε το χάρισμα να βρισκόμαστε ταυτόχρονα παντού, να είμαστε πανταχού παρόντες, δεν μπορούμε να συλλάβουμε το απείρως μικρό, το απείρως μεγάλο, το σύμπαν ούτε πεπερασμένο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ NIETZSCHE
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0001

Ο Nietzsche ανατρέπει την πλατωνική καταδίκη της τέχνης και φθάνει στο αντίθετο άκρο. Κάνει αισθητική τη φιλοσοφία. Δίνει δηλαδή το προβάδισμα στην αισθητική έναντι της φιλοσοφίας. Θεωρεί (όπως ο Kant) την τέχνη ως αλήθεια. Για τον Nietzsche, ο καλλιτέχνης είναι ένας «αναζητητής αλήθειας». (Με δυο λόγια, πήρε τη δουλειά του φιλόσοφου). Άρα, ο φιλόσοφος πρέπει με τη σειρά του να γίνει καλλιτέχνης - για να αναζητήσει την αλήθεια, που είναι πια το έργο του καλλιτέχνη. Καταλαβαίνουμε τώρα πώς η φιλοσοφία πρέπει με τη σειρά της να γίνει αισθητι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ - ΚΕΙΜΕΝΑ
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0004

Σαλόνι Δεύτερης Θέσης, με αεροπορικά καθίσματα. Ένα δωμάτιο καθοδόν είναι αυτό που βλέπουμε στον πίνακα του Edward Hopper. Το δωμάτιο/βαγόνι είναι τρύπιο, δεξιά κι αριστερά του επιτίθεται, από τα παράθυρα, το φως. Το πάτωμα έχει λεκιάσει, ήλιος εσωτερικού χώρου έχει καταλάβει το πάτωμα. (Τα λεκιασμένα δωμάτια δίνουν και παίρνουν στον Hopper). Στο τέλος της ζωής του, ο ήλιος εσωτερικού χώρου έγινε το αγαπημένο θέαμα του Hopper. (Τα ανθρωπάκια του λιάζονται μέσα στα σπίτια τους). Τι ρόλο παίζει η κλειστή κρυφή πόρτα; Κρύβει τον καπετάνιο; Απ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΗ ΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0005

Από τα έθιμα του «Κύκλου της ζωής» θα σταματήσει κυρίως στον γάμο και στον θάνατο. Ο Βρεττάκος δεν κάνει περιγραφές γάμων, όπως ο Σικελιανός στον «Χωριάτικο γάμο» ή ο Κρυστάλλης στο «Κέντημα του μαντηλιού». Γράφοντας, θυμάται κάποιες λεπτομέρειες από τη γαμήλια τελετή και τις πλέκει ευτυχισμένα μέσα στο έργο του. Στο «Περιβόλι» θα πει: Ήρθα στον κόσμο αυτό να φτιάξω περιβόλι / να σχηματίσω ένα δέλτα στην έρημο / να φυτέψω λεμονιές για τους γάμους σας. Αλλού θυμάται το δαχτυλίδι του γάμου χωρίς να ξεχνάει πάλι τα «άνθη της λεμονιάς» που είν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
Εκδότης: ΕΥΡΥΔΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1698-0002

"Δεν έχετε ακούσει να μιλούν για κείνον τον τρελό που κρατούσε ένα αναμμένο φανάρι μέρα μεσημέρι κι έτρεχε στην πλατεία της αγοράς φωνάζοντας ασταμάτητα: "Γυρεύω τον Θεό! Γυρεύω τον Θεό!" Επειδή όμως πολλοί από τους παρευρισκόμενους δεν πίστευαν στον Θεό, οι φωνές του προκάλεσαν ηχηρό γέλιο. Μήπως χάθηκε σαν παιδί; είπε ο ένας. Μήπως κρύβεται; Μήπως και φοβάται; Μήπως μπάρκαρε στο πλοίο; Μήπως ξενιτεύτηκε; Τέτοια έλεγαν και γελούσαν. Ο τρελός πήδησε ανάμεσά τους και τους διαπέρασε με τη ματιά του. "Που πήγε ο Θεός;" φώναξε, "θα σας πω εγώ....
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΑΓΑΠΗ; ΟΧΙ ΠΙΑ!
MELLODY PIA
€16.08 €6.43
(-60%)
Κερδίζετε €9.65
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
GLASSER WILLIAM
€10.20 €3.57
(-65%)
Κερδίζετε €6.63

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS