Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΓΚΟΝΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0022

[...] Ο Ανούιγ, δραματουργός μετά τον Πιραντέλο και πριν τον Μπέκετ, στα καλά του έργα ερωτοτροπεί με τη νεωτερικότητα, χωρίς όμως να τολμά και τη ρήξη με το συμβατικό παρελθόν. Το παράδοξο και το υπαρξιστικό (η ηρωίδα επαναστατεί για να επαναστατήσει μην αντέχοντας την ανυπόφορη "ζωή"), με μια πινελιά βαθιάς κατήφειας του αδιεξόδου (ό,τι χαρακτηρίζει το μεταπολεμικό κλίμα), χρωματίζουν την Αντιγόνη. Πολλοί αναχρονισμοί, το σύγχρονο αναπηδά μέσα στο αρχαίο (καθόλου αυτονόητο για εκείνη την εποχή), η γλώσσα λιτή και σκληρή με πολλή πεζή καθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0008

Ο Κονσταντίν Σεργκιέγεβιτς Αλεξέγιεφ (Στανισλάβσκι), ιδρυτής και διευθυντής, μαζί με τον Νεμίροβιτς-Νταντσένκο, του Θεάτρου Τέχνης της Μόσχας, έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους μεγάλους ηθοποιούς, σκηνοθέτες και θεωρητικούς της θεατρικής τέχνης. Από την ίδρυση του Θεάτρου Τέχνης το 1898, ο Στανισλάβσκι επηρέασε ζωτικά και ριζικά το θέατρο στη Ρωσία, ενώ άσκησε μεγάλη επιρροή στο διεθνές θεατρικό δραματολόγιο, κυρίως μετά το θάνατό του. Στο αναγνωρισμένο ως μεγάλη προσφορά στο θέατρο βιβλίο Ένας Ηθοποιός Δημιουργείται, ο Στανισλάβσκι περιγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ
ΤΟ ΑΓΡΙΜΙ - Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0006

Κάθε φορά που επιχειρώ να κάνω τον απολογισμό της εργασίας μου, σαν θεατρικού κριτικού, μέσα στα τελευταία σαράντα χρόνια μια αλήθεια αναπηδά μέσα απ' αυτήν την παράξενα ετερόκλητη πείρα. Απ' όλα τα έργα που έτυχε να δω σε "πρεμιέρα", τον Ζαν Ανούιγ ήταν εκείνα που θα μπορούσα πιο σίγουρα να πω, ότι αποτελούν την έκφραση ενός γεννημένου δραματουργού. Στην εποχή μου, υπήρξαν ένας Κλωντέλ κι ένας Ζιρωντού, καθώς κι ένας Μοντερλάν, κι έχω διακηρύξει αρκετά το θαυμασμό μου για τα καλύτερα απ' τα δράματά τους ή τις κωμωδίες τους. Μα δε θα μπορο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ
ΔΙΑΣΚΕΥΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΧΑΙΛΝΤΕΡΛΙΝ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0020

Η μπρεχτική Αντιγόνη συνιστά ένα δραματουργικό εγχείρημα με ιδιαίτερο θεωρητικό και πρακτικό ενδιαφέρον, αφού σε αυτήν το επικό θέατρο συνδιαλέγεται, ουσιαστικά και μορφολογικά, με την αρχαία ελληνική τραγωδία, κάτι όχι αυτονόητο ή αναμενόμενο τη δεκαετία του 1940. Παράλληλα όμως, αποτελεί ένα πολιτικό και ποιητικό γεγονός του οποίου τις σκηνικές και αισθητικές επιπτώσεις μπορούμε να παρακολουθήσουμε από τις πρώτες κιόλας δεκαετίες μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι σήμερα. [...] Η πολιτική σημασία του κειμένου, με βάση τη δυναμική που αυτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΟΦΟΚΛΗΣ: ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0023

[...] Η Αντιγόνη στην ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή σφραγίζει τον μύθο των Λαβδακιδών, δέκα και πλέον χρόνια πριν από τη διδασκαλία του "Οιδίποδα Τυράννου" (μεταξύ 429 και 425 π.Χ.) και κάπου εξήντα χρόνια, προτού ο Σοφοκλής ολοκληρώσει τη σύνταξη του "Οιδίποδα επί Κολωνώ". Πρόκειται για εντυπωσιακή ανακολουθία μεταξύ μυθολογικού και παραστασιακού χρόνου, που ενισχύει την τραγική ειρωνεία του έργου: ενώ δηλαδή παραστασιακά η προκείμενη τραγωδία ανοίγει τον θηβαϊκό κύκλο των τριών σωζόμενων τραγωδιών του Σοφοκλή, μυθολογικά τον κλείνει και τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ (ΔΙΤΟΜΟ)
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0005

Είχα πια δεθεί με τον Στανισλάβσκι και αποφάσισα να εκδόσω την αυτοβιογραφία μου στην Τέχνη, με τον τίτλο "Η Ζωή μου στην Τέχνη", μάλιστα προανάγγειλα την έκδοση. Τότε με βρήκε η Κα Ντόρα Βολανάκη, η διαλεχτή ηθοποιός του Θεάτρου μας, η οποία είχε μεταφράσει το βιβλίο από τα Γαλλικά. Αγόρασα την μετάφραση, χωρίς να ξέρω ότι οι Γάλλοι είχαν περικόψει το κείμενο, ειδικότερα στα σημεία που αναφέρονταν στα παιδικά χρόνια του Στανισλάβσκι. Μόλις κατάλαβα τις περικοπές ανάμεσα την μετάφραση της αγγλικής έκδοσης Μόσχας στον Άγγελο Νίκα. Εκείνος σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΘΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΡΟΛΟ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0003

(...) Στο βιβλίο του "Πλάθοντας ένα ρόλο" - συνέχεια του "Ένας ηθοποιός δημιουργείται" - ο Στανισλάβσκι εξηγεί την τεχνική του για το πλάσιμο του ρόλου και τη διέγερση της δημιουργικής φαντασίας. Εξετάζει την απόδοση του ρόλου με τα διάφορα εκφραστικά μέσα που έχει στη διάθεσή του ο ηθοποιός, όπως η κίνηση, η χειρονομία, η φωνή και ο λόγος. Μιλά για την εκφραστικότητα του σώματος, την άρθρωση, το ρυθμό στην κίνηση και το λόγο, την αληθινή μεταμφίεση. Η γοητεία της σκηνής και το ήθος στο θέατρο είναι μερικά ακόμη από τα θέματα που τον απασχ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΑΙΚΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0021

[...] η πρώτη έκδοση του βιβλίου συμπίπτει χονδρικά με το κλείσιμο του πρώτου κύκλου της μεταπολίτευσης, τότε που εξαγγελλόταν το πρώτο τέλος της - έμελλε να εξαγγελθούν πολλά ακόμα. Αποτυπώνει μια βαρύνουσα παρέμβαση στην πολιτική, ιδεολογική και θεωρητική διαμάχη της ανανεωτικής Αριστεράς (αλλά ο Ελεφάντης μας θυμίζει κάτι που απωθήσαμε έκτοτε, στη μακρά πορεία διολισθήσεων, μετωνυμιών και υποκαταστάσεων που μας έφερε ως εδώ: η ανανεωτική αριστερά διεκδίκησε καταστατικά την ανανέωση του κομμουνιστικού κινήματος, μας θυμίζει δηλαδή ότι συ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΝΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΟΥ
ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0016

Τα σημειώματα που περιέχονται στο πρώτο μέρος αυτού του βιβλίου δημοσιεύονται με τη σειρά της καταχώρησής τους στο μουσικό ημερολόγιο που ξεκίνησα πριν από μερικά χρόνια. Το έναυσμα για τις εγγραφές μου σ' αυτό ήταν, άλλοτε κάτι που διάβαζα κι άλλοτε μια σύνθεση που άκουγα και μου φαινόταν ότι διαπλέκεται με κάποια άλλη που είχα ακούσει παλιότερα, αλλά που ανήκε σε άλλον συνθέτη. Όταν συγκεντρώθηκαν γύρω στα σαράντα σημειώματα μου γεννήθηκε η επιθυμία να τα εκδώσω, αν και αρχικά τα έγραφα μόνο για τον εαυτό μου. Εδώ είναι απαραίτητο να τον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0002

Στην προμετωπίδα ενός απ' τα δράματά του, ο Τεννεσσή Ουΐλλιαμς μνημονεύει τούτον το στίχο του Ράινερ Μαρία Ρίλκε: "Ποιος, αν φώναζα, ποιος θα μ' άκουγε, από τις στρατιές των αγγέλων;" Αυτή η απόγνωση του γερμανού ποιητή, θα μπορούσε να μπει "σαν οικόσημο" σ' ολόκληρο το έργου του αμερικανού συγγραφέα: Οι ήρωές του -και, για νάμαστε πιο σωστοί, οι ηρωΐδες του- αυτή την αγωνία ζουν: Την κραυγή της απελπισίας τους δεν υπάρχει κανένας για να την ακούσει, ούτε απ' τις στρατιές των αγγέλων, ούτε απ' τις φάλαγγες των ανθρώπων. Κι ολόκληρο το έργο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΛΛΕΡ: ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0000

Να πώς καθορίζει ο ίδιος ο Άρθουρ Μίλλερ το πιστεύω του με τη μέγιστη ευθύνη του δραματουργού: "Το κοινωνικό δράμα της γενιάς μας πρέπει να κάνει κάτι περισσότερο απ' το ν' αναλύει και να δικάζει το περίγραμμα των κοινωνικών σχέσεων. Πρέπει να σκάψει μέσα στην ανθρώπινη φύση και ν' αποκαλύψει ποιες ανάγκες υπάρχουν μ' ένα τέτοιο τρόπο, που αυτές οι ανάγκες να πάρουν έκταση και προβολή κοινωνικής σημασίας". [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0001

"Η τέχνη μου (. . .) είναι γεμάτη πικρή συμπόνια για όλους εκείνους που εξαπατούν τον εαυτό τους. Ωστόσο, αυτή η συμπόνια δε μπορεί παρά να συνοδεύεται από το άγριο περιγέλασμα της μοίρας, που καταδικάζει τον άνθρωπο στην απάτη". Κι αλλού συμπληρώνει: Όταν ένας άνθρωπος ζει, ζει και δε φαίνεται. Λοιπόν, κάντε έτσι ώστε να φαίνεται, δείξτε τον την ώρα που ζει υπό το κράτος των παθών του. Βάλτε μπροστά του έναν καθρέφτη. Τότε, ή μένει κατάπληκτος από την όψη του, ή στριφογυρίζει τα μάτια του για να μη δει τον εαυτό του, ή, έξω φρενών, φτύνει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΥΤΟΠΙΑ (ΕΥΡΩΠΗ)
Ή ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0027

Η σκέψη μιας ενωμένης Ευρώπης είναι μεγάλη ιδέα, όμως δεν υπάρχει Ευρώπη αν δεν υπάρχουν οι πολίτες. Να λοιπόν, έχουμε ανάγκη να γίνουμε ευρωπαίοι πολίτες. Να μάθουμε να κοιτάμε μακριά, διότι «Ευρώπη», λέξη ελληνική, ίσως σημαίνει ακριβώς «μεγάλα μάτια». Αλλά πώς γίνεται; Μια Ευρώπη της οικονομίας δεν αρκεί, μια Ευρώπη του προνομίου δεν έχει νόημα. Χρειάζεται μια Ευρώπη των σκέψεων, μια Ευρώπη της παιδείας: χρειάζονται πολίτες που ζουν μαζί και που συναντιούνται, σε μια πληθυντική και συλλογική συνείδηση καμωμένη από πολλές γλώσσες και ποι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΙ (ΔΙΤΟΜΟ)
ΕΤΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΑΠΟ 1941 ΜΕΧΡΙ 1950
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0017

Ο Θόδωρος Έξαρχος συμπληρώνει το λεξικό του με τον ανά χείρας τόμο, που αναφέρεται στους ηθοποιούς που γεννήθηκαν την πιο δραματική δεκαετία του ελληνικού 20ου αιώνα. Παραδίδει έτσι στον αναγνώστη και τον μελλοντικό ερευνητή, πλάι σε εκείνες αυτών που προηγήθηκαν, τις ταυτότητες των νέων μιας μακρινής εποχής, που ξεκίνησαν τη «ζωή τους στην τέχνη» όταν η Ελλάδα άρχιζε - όπως άρχιζε - να βγαίνει από τα χαλάσματα της κατοχής και της εμφύλιας τραγωδίας για να οδηγηθεί στην ανώμαλη προσγείωση της εφτάχρονης δικτατορίας. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΚΑΤΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0025

Όπως στο αρχαίο θέατρο του Διονύσου στην Αθήνα. μπροστά στους πολίτες, οι "Κλασικοί κατά" μας μιλούν για δημοκρατία, δημαγωγία, λαϊκισμό, επικοινωνία, τυραννία, ελευθερία του λόγου, ταυτότητα, ξενοφοβία. δικαιοσύνη, διαφθορά: με τους μύθους και τις ιστορίες, χωρίς καμία μυθοποίηση. Όλα αυτά που σήμερα αποτελούν πρόβλημα ή ανησυχία. Μέσα από ένα χωρίο, μια ιδέα. ένα σύνολο υποδειγματικών λέξεων, με τη σαφήνεια της παράστασης σε θέατρο και το κύρος της φιλολογίας οι αρχαίοι κλασικοί δρουν σε μια αλληλουχία από φωνές και μορφές που μας εξηγού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΟΔΩΡΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0026

[...] Η Θεοδώρα είχε πολύ ταπεινή καταγωγή: κόρη ενός αρκουδοτρόφου του ιπποδρόμου της πόλης του Βυζαντίου, είχε καταστεί διάσημη ως θεατρίνα τόσο για την ομορφιά της όσο και για τα χαλαρά ήθη της στον κόσμο των χαροκόπων της πρωτεύουσας της ρωμαϊκής Ανατολής. Σε αυτή την τρικυμιώδη ζωή, γεμάτη από θέατρο και σαρκικές ηδονές, που κράτησε λίγο ή πολύ μια εικοσαριά χρόνια, ακολούθησε μια μυστηριώδης διαμονή στη Συρία όπου, επιστρέφοντας από μια περιπέτεια με κακό τέλος, η μελλοντική αυτοκράτειρα ήρθε σε επαφή με τους πιο επιφανείς εκπροσώπου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0015

«. . .Είναι φανερό ότι στα πρώτα χρόνια της θεατρικής του δημιουργίας, ο Πιραντέλο βασίζεται και αντλεί την έμπνευσή του από τα αφηγηματικά του έργα και συγκεκριμένα από τα διηγήματα. Αυτός ακριβώς ο δεσμός διηγήματος - μονόπρακτου μας οδήγησε στην παρούσα έκδοση όπου παρουσιάζονται παράλληλα εννιά μονόπρακτα μαζί με τα αντίστοιχα διηγήματα του μεγάλου δημιουργού. Προσφέρεται κατ' αυτόν τον τρόπο μια σημαντική ευκαιρία συσχετισμού, που αποκαλύπτει την ικανότητα του συγγραφέα να μεταμορφώνει τον αφηγηματικό λόγο σε ζωντανό θέατρο. . .». (ΑΠ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0011

Η προσέγγιση των έργων τέχνης και των αρχαιολογικών αντικειμένων αποτελούσε τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα προνόμιο αφ' ενός των αρχαιολόγων και των ιστορικών της τέχνης και αφ' ετέρου των συντηρητών. Η εποχή όμως του "μοναχικού" αρχαιολόγου και του εμπειρικού συντηρητή δεν υπάρχει πια. Τα ερωτηματικά και οι προβληματισμοί, που η αισθητική-στυλιστική ανάλυση και η αρχαιολογική έρευνα φέρνουν στο φως και τα κάθε είδους προβλήματα φθορών, επεμβάσεων και αλλοιώσεων, που τα αντικείμενα τέχνης παρουσιάζουν στην πορεία τους μέσα στο χρόνο, μπορούν σ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗ ΣΙΚΕΛΙΑ
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΣΣΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΔΥΣΗ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0024

Η σχέση με την πολιτιστική ταυτότητα των Ελλήνων από την μητροπολιτική Ελλάδα και από το Αιγαίο και τον Ελληνισμό στη Δύση (η Μεγάλη Ελλάς) έγκειται στην ίδια την έννοια του "Ελληνικού", σύμφωνα με την οποία, στην χωροταξική και πολιτική προβολή τους, όπως επιβεβαιώνεται και από τις μαρτυρίες του Πινδάρου, του Ηροδότου και ου Θουκυδίδη, οπουδήποτε επεβιβάσθησαν και παρέμειναν οι Έλληνες, με την εξέλιξη των πόλεων, εξακολουθεί να ενσαρκώνεται η Ελλάς. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΑ - ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Εκδότης: ΓΚΟΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0915-0007

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΑΙΩΝΑ
ΑΜΑΝΤΟΣ Ι. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
€22.00 €8.80
(-60%)
Κερδίζετε €13.20
ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ
AUSTEN JANE
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Don Carpenter: Όπου τα λόγια καίνε, ενώ τα μάτια και οι καρδιές είναι παγωμένα Όσο και να προσπαθούσε, δεν μπορούσε να την καταλάβει, εκτός κι αν ίσχυε το προφανές, ότι απλώς είχε κουραστεί να είναι παντρεμένη μαζί του. Ίσως για ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS