Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές άνω των 30€ | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 350.000 τίτλους

ΓΡΗΓΟΡΗ

Ταξινόμηση κατά:   
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΣ
ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0135

-...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΙΑΛΕΚΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΠΕΡΙΕΧΕΙ: ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΝΙΣΜΟΥ, ΤΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΧΡΟΝΩΝ, ΑΡΧΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΡΗΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0114

"Ουδεμία αυτάρκης ανθρώπου φύσις ούτ' εν λόγοις ούτ' εν έργοις αναμάρτητος είναι κρατίστη δ' η πλείστα μεν επιτυγχάνουσα, ελάχιστα δ' αστοχούσα" Με βάση το παραπάνω απόφθεγμα κινήθηκα για τη συγγραφή αυτού του βιβλίου, γνωρίζοντας εκ προοιμίου ότι η συνοπτικότητα και ο ορθολογισμός είναι εργαλεία όλων μας, σήμερα περισσότερο από ποτέ. Παράλληλα κυκλοφορούν δύο ακόμα βιβλία μου που περιέχουν ασκήσεις γραμματικής ο α' τόμος συνδέεται στενά με την παρούσα θεωρία με απευθείας παραπομπές. Ο β' τόμος είναι ανεξάρτητος της παρούσας θεωρίας για...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΟΡΜΟΥ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1015

Το συγκεκριμένο πόνημα αποτελεί μια ιδιαίτερα επιμελημένη προσέγγιση στο κείμενο του «Επιταφίου» του Θουκυδίδη και ταυτόχρονα χρήσιμο εργαλείο για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Με σαφήνεια, οργάνωση και πληρότητα καλύπτονται τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης και παρέχεται η δυνατότητα μύησης στα ουσιώδη νοήματα του αρχαίου κειμένου που αποτελούν το θεματικό του κέντρο. Με σεβασμό στο λεξιλογικό πλούτο της αρχαίας αποδίδεται η μετάφραση, με έμφαση στην αποτύπωση των σημασιολογικών αποχρώσεων των θουκυδιδείων συνθέτων. Τέλος, με επάρκεια παρουσιά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕΝΑΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
ΟΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΜΕΝΤΟΡΕΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0817

Το βιβλίο αυτό ξεκινά από την παραδοχή ότι ο εκπαιδευτικός δε γεννιέται, αλλά γίνεται μέσα από την εκπαίδευση, εξάσκηση και τη στοχαστική παρατήρηση και αποτίμηση του έργου του. Η φιλοσοφία που διέπει το ολιστικό μοντέλο διερευνητικής και στοχαστικής πρακτικής άσκησης εστιάζει στο ότι η πρακτική άσκηση των φοιτητών Παιδαγωγικών Τμημάτων αποτελεί βασικό στοιχείο στην αρχική κατάρτιση των εκπαιδευόμενων εκπαιδευτικών και ότι συνεισφέρει στην επαγγελματική βελτίωσή τους μέσα από την παρατήρηση τάξεων και το στοχασμό πάνω στη διδασκαλία των ασ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0743

Η «ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ» είναι το πρώτο μιας σειράς τριών βιβλίων που αφορούν στο μάθημα της Γραμματικής. Τα άλλα δύο είναι «ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ» και «ΛΕΞΙΚΟ ΡΗΜΑΤΩΝ». Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει -στις αριστερές σελίδες- τη θεωρία που είναι χωρισμένη σε ενότητες (π.χ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ) και η κάθε ενότητα περιλαμβάνει επιμέρους κεφάλαια (π.χ. Α' κλίση - Β' κλίση ουσιαστικών...). Η θεωρία είναι όσο γίνεται πιο πλήρης, με πίνακες - ορθογραφικούς κανόνες - κανόνες τονισμού - επισημάνσεις - σημασίες - ομόηχες λέξεις και συνειρμικές λέξει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0708

Στο βιβλίο περιλαμβάνονται: -Προτεινόμενος τρόπος απάντησης σε ερωτήσεις ανάπτυξης -Πλαγιότιτλοι ανά παράγραφο κάθε ενότητας -Ερωτήσεις ανάπτυξης / αναλυτικές απαντήσεις -Ερωτήσεις του τύπου Σωστό-Λάθος / Απαντήσεις -Ορισμοί -Ερωτήσεις πραγμάτευσης Πηγών / Αναλυτικές-γραπτές απαντήσεις με τη συνδυαστική μέθοδο (περιέχονται απαντήσεις από μαθητές) -Ανάλυση / Λύση Πηγών σχολικού βιβλίου -Τεστ αντιστοίχησης στο τέλος των κεφαλαίων -Επαναληπτική προσέγγιση ανά κεφάλαιο / Ημερομηνίες-γεγονότα -Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων (2001-2016) Αναλυτικέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΟΩ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ - ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1122

Οι περισσότεροι μαθητές της Γ’ δημοτικού έχουν κατακτήσει τον μηχανισμό της αποκωδικοποίησης κατά την ανάγνωση, αλλά αρκετοί είναι αυτοί που δυσκολεύονται να κατανοήσουν όσα διαβάζουν. Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο σχεδιάστηκε, για να αναπτύξει την αναγνωστική κατανόηση των μαθητών της Γ’ Δημοτικού μέσα από κατάλληλες στρατηγικές και εύληπτες διδακτικές τεχνικές. Έτσι, προσφέρεται στους εκπαιδευτικούς ένα εργαλείο αποτελεσματικής διδακτικής τεχνικής, τόσο για την ενίσχυση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών τους όσο και για την ανάπτυξη τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΑΤΡΟ... ΕΝ ΤΑΞΕΙ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0476

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στις νηπιαγωγούς, στους εκπαιδευτικούς των πρώτων τάξεων του Δημοτικού σχολείου και, γενικότερα, στους παιδαγωγούς και σ’ αυτούς που ασχολούνται με παιδιά. Στόχος είναι να βοηθήσει να κατανοήσουν τη διαδικασία της θεατρικής αγωγής και να την εντάξουν στη εκπαιδευτική πράξη. Προσεγγίζει τη θεατρική αγωγή τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Θεωρητικά, επεξηγεί τους παιδαγωγικούς στόχους που επιτυγχάνονται διαμέσου της θεατρικής αγωγής, και πρακτικά εμπλουτίζει τον εκπαιδευτικό με μια μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών και ερε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΑΝΑΤΟΣ, ΠΕΝΘΟΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1243

Και μη μου προβάλεις την ένσταση; "Πώς μπορεί το σώμα να αναστηθεί πάλι και να γίνει άφθαρτο;". Όταν ενεργεί η Δύναμη του Θεού, δεν χωράει το "πώς". Και γιατί λέω για τον Θεό; Εσένα τον ίδιο σε έκανε δημιουργό, είτε με την σπορά, είτε με τις τέχνες, είτε με την ύλη και τα μέταλλα. Τα σπέρματα δεν γεννούν στάχυα, αν προηγουμένως δεν πεθάνουν και σαπίσουν και διαλυθούν. Παρατηρείς τον κόκκο του σιταριού να σαπίζει και να διαλύεται, και δεν έχεις καμία αμφιβολία ότι θα αναστηθεί, απεναντίας η διάλυσή του αυτή αποτελεί σαφέστατη απόδειξη (για ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0113

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου και γράφτηκε σύμφωνα με τα βιβλία της αρχαίας ελληνικής γλώσσας του Νέου Αναλυτικού Προγράμματος. Σκοπός του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους μαθητές να διακρίνουν τα συντακτικά φαινόμενα, να κατανοήσουν τη δομή και τα νοήματα του αρχαίου λόγου και να αποκτήσουν την ικανότητα να μεταφράσουν ακόμη να διευκολύνει τους συναδέλφους στη διδασκαλία του συντακτικού. Το βιβλίο περιέχει: - Ασκήσεις κατά συντακτικό φαινόμενο και ενότητες - Πολύ σύντομη θεωρία συντακτικού με πίνακες παρμέν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΛΟΓΟΥ - ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0281

Η παρούσα εργασία προσπαθεί να δώσει επαρκή εφόδια, για να μπορέσει ο καθένας, κατ' εξοχήν όμως ο μαθητής να κατανοήσει τη δομή του αρχαίου λόγου, να συλλάβει το νόημά του και να το αποδώσει στα νεοελληνικά. Η ανάπτυξη των ενοτήτων γίνεται με σαφήνεια, απλότητα και συντομία. Έτσι κατορθώθηκε σε λίγες σελίδες να δοθεί μία συνολική και ολοκληρωμένη εικόνα της δομής του αρχαίου λόγου, ώστε εύκολα και γρήγορα να αφομοιώσει, τα βασικά φαινόμενα καθένας που θέλει να ασχοληθεί μ' αυτόν. Η όλη ανάπτυξη των ενοτήτων γίνεται εξελικτικά, όπως η διαδι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΛΥΠΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0891

"Καπετάνιος ο π. Θεολόγος κι εκείνος ρασοφορεμένος πια, με το όνομα Μωυσής. Του έδωσαν όνομα από τον Άγιο Μωυσή τον Αιθίοπα που στον πρότερο βίο του ήταν ληστής. Πλήρωμα και επιβάτης ο ίδιος, απολαμβάνει τον περίπλου του Αγίου Όρους. Σαλπάρανε το πρωί και με σιγανή ταχύτητα ταξιδεύουν, χαίρονται, κουβεντιάζουν, αγναντεύουν, δοξολογούν. Μέρες ευλογημένες της ζωής του, μετά την καταιγίδα ή ηρεμία, μετά το σκοτάδι το φως. Ζει ένα θαύμα, η ζωή που ξαναπόκτησε φως γυρεύει τα χαμένα της, αποζητά την χαρά στα ασήμαντα και ταπεινά, στην κάθε στιγμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΘΗΝΑΙΟΣ: ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΑΙ (ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ)
ΕΝΑ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΤΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0518

Τι είναι οι δειπνοσοφιστές; Καλεσμένοι όλοι, εικοσιεννιά συνολικά πρόσωπα, στο ευφορικό τραπέζι του πλούσιου Ρωμαίου Λαρήνσιου, εκπρόσωποι της τέχνης της διανόησης της εποχής: ποιητές, γραμματικοί, φιλόσοφοι, νομικοί, ρήτορες, μουσικοί, γιατροί. Ξέρουν πολύ καλά την τέχνη του ο καθένας, περισσότερο όμως ξέρουν τα μυστικά της ευζωίας και τα παραθέτουν στις κουβέντες τους του τραπεζιού - γεύση μιας συναρπαστικής κοινωνικότητας, που εκδιπλώνεται με την ομορφιά της άνετης πρακτικής γνώσης της καθημερινής ζωής. Στο θεατροποιημένο σκηνικό, σε ζω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0329

Είναι πολύ παλιά η πρόκληση: Πως οι εκπαιδευτικοί πρέπει να επιμερίσουν το χρόνο, τα διδακτικά μέσα και τις προσπάθειες τους για να διδάξουν αποτελεσματικά τόσους πολλούς μαθητές με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, διαφορετικό επίπεδο ετοιμότητας και δεξιοτήτων και με διαφορετικά ενδιαφέροντα: Το βιβλίο «Διαφοροποίηση της εργασίας στην αίθουσα διδασκαλίας: Ανταπόκριση στις ανάγκες όλων των μαθητών» προσφέρει μια δυναμική και πρακτική λύση. Αντλώντας από διδακτική πείρα τριών σχεδόν δεκαετιών, η συγγραφέας Carol Ann Tomlinson περιγράφει έν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΡΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΤΕΡΟΔΟΞΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0484

Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται μια προσέγγιση της χριστιανικής ανθρωπολογίας και ιδιαιτέρως της σημασίας του προσώπου σε αναφορά με τις αντιλήψεις περί ανθρώπου των μη χριστιανικών πολιτισμών των λαών της Μεσογείου και επισημαίνεται η επίδραση του χριστιανισμού σε συγκεκριμένες εκφάνσεις του πολιτισμού στο χώρο που ο χριστιανισμός αναδύθηκε σε κοινότητα πιστευόντων. Επιπλέον προσεγγίζεται η έννοια του προσώπου κατά τη δυτική θεολογική παράδοση σε σχέση με την πατερική διδασκαλία της Ορθοδόξου Εκκλησίας, εφόσον παρατηρείται μια διαφορετι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΝΟΩ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΟΩ ΓΙΑ ΤΗΝ Δ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΧΕΔΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ - ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1088

Οι περισσότεροι μαθητές της Δ' δημοτικού έχουν κατακτήσει τον μηχανισμό της αποκωδικοποίησης κατά την ανάγνωση, αλλά αρκετοί είναι αυτοί που δυσκολεύονται να κατανοήσουν όσα διαβάζουν. Το συγκεκριμένο εγχειρίδιο σχεδιάστηκε, για να αναπτύξει την αναγνωστική κατανόηση των μαθητών της Δ' Δημοτικού μέσα από κατάλληλες στρατηγικές και εύληπτες διδακτικές τεχνικές. Έτσι, προσφέρεται στους εκπαιδευτικούς ένα εργαλείο αποτελεσματικής διδακτικής τεχνικής τόσο για την ενίσχυση της αναγνωστικής ικανότητας των μαθητών τους όσο και για την επαρκή παρα...
Διαβάστε περισσότερα...
Σανίδα σωτηρίας
Εξομολογούμενου αγώνας και αγωνίες
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1290

Η παρούσα μελέτη προσπαθεί να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα: - Η Αγία Γραφή αναφέρεται στην Εξομολόγηση; - Η Εξομολόγηση υπάρχει στη ζωή της Εκκλησίας από το ξεκίνημά της, και αν ναι, ποιον ρόλο διαδραματίζει; - Οι Πατέρες της Εκκλησίας, οι Εκκλησιαστικοί συγγραφείς και οι Σύνοδοι πώς εκφράζονται για την αξία της Εξομολόγησης; - Τι ακριβώς είναι το μυστήριο της Μετάνοιας και πού στοχεύει; - Είναι υποχρεωτικό (δηλ. απόλυτα αναγκαίο για τη σωτηρία μου) ή προαιρετικό; - Είναι κατ' εξοχήν προνόμιο των χριστιανών; - Ο μεταμοντέρνος τρόπος ζ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΣΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΕΣΩ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-1250

Οι άνθρωποι ως «ανώτερα λογικά όντα» επιθυμούν να διατηρούν την ανεξαρτησία τους, καθ' όλη τη διάρκεια του βίου τους. Πρόκειται για μία απαιτητική δια βίου πρόκληση, όπου όλες και όλοι επιθυμούν να ελέγχουν και να κατανοούν ο,τιδήποτε προσλαμβάνουν με τις αισθήσεις τους αλλά και με το αίσθημά τους. Κάθε άτομο για να αντιμετωπίσει αυτήν την πρόκληση με επιτυχία προσπαθεί, συνειδητά ή ασυνείδητα, να καταφεύγει στο αποκλειστικό προνόμιο και εργαλείο, αυτό της σκέψης τους· έτσι, προσπαθεί να αξιοποιεί ανώτερες νοητικές στρατηγικές, αυτές της «...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΙΝ ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0251

Αφετηρία της παρούσης μελέτης υπήρξεν εν υπόμνημα εις το χωρίον των "Εννεάδων": "ούτε ουν τι ούτε ποιόν ούτε ποσόν ούτε νους ούτε ψυχή ουδέ κινούμενον ουδ' αυ εστώς, ουκ εν τόπω ουκ εν χρόνω, αλλά το καθ' αυτό μονοειδές, μάλλον δε ανείδεον προ είδους ον παντός, προ κινήσεως, προ στάσεως ταύτα γαρ περί το ον, α πολλά αυτό ποιεί", το οποίον ανεκοινώθη υπό του γράφοντος την 25 Ιουνίου 1956 εις το περί Πλωτίνου φροντιστήριον του καθηγητού G. Ralfs εν Αμβούργω. Το μελέτημα εκείνο απετέλεσε τον "σπερματικόν λόγον" της ανά χείρας διατριβής. Την...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗΣ, ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1000-0918

Ο τόμος αυτός φιλοξενεί κείμενα πρωτότυπων και δημιουργικών προτάσεων διδασκαλίας που θα κάνουν το μάθημα της Λογοτεχνίας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο πιο ευχάριστο και ενδιαφέρον για τους μαθητές, καθώς και πιο αποτελεσματικό. Κάθε διδακτική πρόταση αποτελεί σχέδιο ωριαίας διδασκαλίας ή διδακτικό σενάριο που αφορά σε μία διδακτική ενότητα. Όλες οι προτάσεις έχουν εφαρμοστεί ή μπορούν να εφαρμοστούν σε πραγματική τάξη. Της παρουσίασης των προτάσεων προηγείται ένα Θεωρητικό Μέρος, όπου αναλύονται όλες οι έγκυρες σύγχρονες μέθοδοι και τεχνικέ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Βιβλία σε τιμές προσφοράςΠερισσότερα

ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΧ ΕΙΜΑΙ ΑΘΕΟΣ (KAFIR)
SHERWAN AMED
€14.84 €7.42
(-50%)
Κερδίζετε €7.42
Ουράνιο μάτι
DICK K. PHILIP
€14.20 €7.10
(-50%)
Κερδίζετε €7.10

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS