Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΙΔΡΥΜΑ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΧΟΡΝ

Ταξινόμηση κατά:   
ΟΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΣΤΟ ΦΡΑΓΚΙΚΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑΤΟ ΤΗΣ ΑΧΑΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0107

Θέμα της σημερινής ομιλίας αποτελεί η προσέγγιση στα προβλήματα της κοινωνικής ιστορίας του φραγκικού πριγκιπάτου της Αχαΐας κατά το 13ο και 14ο αιώνα, ιδιαίτερα η "συμβίωση" των Βυζαντινών με τους νέους εποίκους και η διερεύνηση των εσωτερικών σχέσεων και δομών, όπως αυτές απεικονίζονται σε δυτικές πηγές. Ας μου επιτραπεί κατ' αρχή μια εισαγωγή για το ιστορικό πλαίσιο της εποχής. Στα τέλη του 11ου αιώνα η πολιτική και κοινωνικοοικονομική κατάσταση στη δυτική Ευρώπη είχε λάβει σταθερή μορφή. Οι βαρβαρικές επιδρομές είχαν ανακοπεί, τα κράτη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ
ΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0057

ΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑ που συχνά απασχολεί τους μελετητές της βυζαντινής τέχνης είναι το αν οι βυζαντινοί ζωγράφοι διέθεταν κάποια σχέδια ή οδηγίες για να μπορούν να απεικονίσουν μια παράσταση ή μια μεμονωμένη μορφή. Το ερώτημα γίνεται ιδιαίτερα εύλογο στην περίπτωση που δεν μιλάμε για συνηθισμένες και γνωστότατες παραστάσεις, όπως είναι μια σκηνή Γεννήσεως ή Σταυρώσεως, που ο κάθε βυζαντινός ζωγράφος μπορούσε και από μνήμης να απεικονίσει, αλλά για παραστάσεις πιο ασυνήθιστες. Για παράδειγμα, θεωρούμε λογικό ένας ζωγράφος να ήταν σε θέση, χωρίς καμι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΥΝΝΟΙ, ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΙΜΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0108

Το πρώτο και σημαντικότερο από τα ασιατικά τουρκόφωνα φύλα της στέππας κατά την ύστερη αρχαιότητα -ή τον πρώιμο μεσαίωνα- που έπληξαν την ανατολική και κεντρική Ευρώπη από τα τέλη του τέταρτου μεταχριστιανικού αιώνα, υπήρξαν οι Ούννοι. Οι ασιατικής προέλευσης αυτοί επιδρομείς επέκτειναν μέσα σε λίγες δεκαετίες τις κατακτήσεις τους σε τεράστιες εκτάσεις της ανατολικής και της κεντρικής ευρωπαϊκής ηπείρου, έως τα μέσα του πέμπτου αιώνα. Τότε, ο μεγαλύτερος από τους ηγεμόνες τους, ο περιβόητος Αττίλας, συγκρούστηκε με τις συνασπισμένες δυνάμε...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΡΗΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΝ 16ο ΑΙΩΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0038

1. ΟΙ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ 2. Η ΑΚΜΗ ΤΗΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΑΣ 3. Ο ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΣ, Ο ΚΛΟΝΤΖΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥΣ 4. ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0065

«Στο χώρο της διδασκαλίας της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας βρισκόμαστε σχεδόν στην αρχή. Όχι γιατί δεν έχει προηγηθεί αξιόλογη προσπάθεια στο παρελθόν, αλλά γιατί και η μέθοδος διδασκαλίας της γλώσσας ως ξένης έχει αλλάξει και, κυρίως, γιατί η Νέα Ελληνική δεν έχει αρκούντως μελετηθεί, ώστε τα πορίσματα της έρευνας να μπορούν αμέσως να αξιοποιηθούν στη διδασκαλία. (...) Η διδασκαλία της Ελληνικής σε ξένους παραμένει ένα δύσκολο εγχείρημα. Η δυσκολία έγκειται, εκτός των άλλων, και στο ότι η εκμάθηση της Ελληνικής απαιτεί την κατάκτηση ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΣΤΟ ΜΕΤΑ-ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΟΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΣ ΕΙΣ ΑΣΚΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΣ - ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0040

[...] Οι λέξεις-κλειδιά, που ενώνουν τους δέκα αυτούς αιώνες μεταξύ (αρχαίας) Αθήνας και (βυζαντινής) Θεσσαλονίκης είναι το Φως και το Κάλλος ορατών τε πάντων και αοράτων. Ένα δίδυμο εννοιών τυπικά και καίρια ελληνικό, που διατρέχει την ελληνική διανόηση και τέχνη. Αναλογισθήτε, από τη μια πλευρά, την τέχνη του λόγου, από τον Όμηρο (ο δεκαετής τρωικός πόλεμος γίνεται για το κάλλος μιας γυναίκας και η μεγαλύτερη τιμωρία είναι το μη οράν φάος ηελίοιο), τον Πλάτωνα, τον Πλωτίνο, τις αρεοπαγιτικές συγγραφές, τον Ακάθιστο Ύμνο, τα ποιήματα του ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΙΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
ΥΛΙΚΟ, ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΟΣΜΟ 12
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0006

Οι δύο αυτές διαλέξεις παρουσιάσθηκαν στο Ίδρυμα Γουλανδρή-Χορν τον Μάιο του 1993, στα πλαίσια του κύκλου ομιλιών «Υλικό, φυσικό και πνευματικό περιβάλλον στον βυζαντινό και μεταβυζαντινό κόσμο». Οι συντάκτες προέκριναν την από κοινού έκδοση του κειμένου των δύο διαλέξεων, λόγω της θεματικής τους σαφήνειας και του, κατά κάποιον τρόπο, «συμπληρωματικού» χαρακτήρα τους. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΑΛΑΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0115

Θεωρούμενοι ως οι πρόγονοι των νεότερων Οσσετών (Οσσετίων) του Καύκασου, οι ιρανόφωνοι Αλανοί διέγραψαν μια εντυπωσιακή πορεία από την εποχή της πρώτης τους μετανάστευσης από τις νοτιοδυτικές ρωσσικές στέππες ως το Βυζάντιο, τη νοτιοδυτική Ευρώπη (Γαλατία και Ιβηρική Χερσόνησο) και, από εκεί, ως τη βόρεια Αφρική, στις πρώτες δεκαετίες του κρίσιμου πέμπτου αιώνα μ.Χ., όπου σημαντικό τμήμα τους ενσωματώθηκε (χωρίς όμως να «απορροφηθεί») στο γνωστό κράτος των Βανδάλων της Καρχηδόνας. Οι πολεμικές τους περιπλανήσεις κατά την ύστερη αρχαιότητα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ
ΣΤΑΘΜΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0045

Η σχέση της νεοελληνικής "παιδείας" με τους Αρχαίους αποτελεί μιαν από τις κυριότερες συνιστώσες στη διαμόρφωση της πνευματικής και της ευρύτερης ιδεολογικής φυσιογνωμίας του νέου ελληνισμού. Και ένα από τα ασφαλέστερα κριτήρια για την αξιολόγηση του συνόλου των πολιτισμικών πεπραγμένων στη νεώτερη Ελλάδα είναι ο βαθμός της δημιουργικής επαφής της νεοελληνικής συνείδησης με το αρχαιοελληνικό παρελθόν. [. . .] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΩΣ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ (726-1054)
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0109

Σε μια μικρή φράση του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου Πορφυρογέννητου, στο έργο του Έκθεσις της Βασιλείου Τάξεως, συμπυκνώνεται η αντίληψη των Βυζαντινών για την υπεροχή του αυτοκράτορά τους απέναντι σε όλους τους ηγεμόνες της εποχής: και ότε δόξη τω βασιλεί δέξασθαι αυτόν... οι επίσημοι απεσταλμένοι ηγεμόνων και Εκκλησίας θα έπρεπε να περιμένουν υπομονετικά στην Κωνσταντινούπολη μέχρι να έλθει η ώρα που θα γίνονταν επιτέλους δεκτοί από τον ανώτατο άρχοντα της Οικουμένης, το βυζαντινό αυτοκράτορα. Σε ένα ταξίδι στο χρόνο θα περιγραφούν όσα σοβ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0021

Ο καθένας από μας, που τρώει στο εστιατόριο ή και απλώς αγοράζει συχνά τρόφιμα, ξέρει ότι το κρέας κάθε λογής είναι σχετικά ακριβό και τα λαχανικά εποχής και τα όσπρια θεωρούνται, σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα, πιο διαδεδομένα, πιο συνηθισμένα, και συνεπώς πιο κατάλληλα για την καθημερινή κουζίνα. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΟΘΩΝΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΣΑΛΙΔΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΩΝ (Β΄ ΜΙΣΟ 10ου - Α΄ ΜΙΣΟ 11ου ΑΙΩΝΑ)
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0118

ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ του 19ου αιώνα στράφηκε η προσοχή από τους ευρωπαίους ιστορικούς της τέχνης προς τη μελέτη της βυζαντινής τέχνης, άρχισαν να επισημαίνονται και οι επιδράσεις της στη μεσαιωνική ευρωπαϊκή τέχνη. Τούτο παρατηρήθηκε πρώτα με τους ρώσους ερευνητές που υπογράμμισαν τις βαθιές ρίζες της ρωσικής τέχνης στη βυζαντινή παράδοση. Ακολούθησαν οι δυτικοευρωπαίοι ιστορικοί της τέχνης, οι οποίοι άρχισαν να επανεκτιμούν τη μεσαιωνική τέχνη της λατινικής Δύσης και συγχρόνως να ασχολούνται με τη σπουδή της βυζαντινής τέχνης. Ανιχνεύουν και αν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ/ΔΙΚΑΣΤΗ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0028

«Το θέμα που σήμερα έχω την τιμή να σας παρουσιάσω εμφανίζει πολλές δυσκολίες. Ο κύριος λόγος είναι ότι ο όρος "νομικός" στο Βυζάντιο δεν έχει σαφές και συγκεκριμένο εννοιολογικό περιεχόμενο. (...) Αυτοί που παρουσιάζονταν ως "νομικοί" ήταν άνθρωποι με μεγαλύτερη ή μικρότερη εμπειρία στο πεδίο του Δικαίου». (...) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0059

ΤΟΥΣ "ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ", δηλαδή τους κοσμικούς προσανατολισμούς του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως μετά την Άλωση μου ζήτησαν να σας παρουσιάσω απόψε. Αναδέχθηκα την τιμή και συναισθάνομαι το βάρος της ευθύνης να αναπτύξω ένα θέμα λεπτό και δύσκολο στα χρονικά όρια μιας διάλεξης. Το αποτολμώ ωστόσο επειδή πρόκειται να σας παρουσιάσω μια σημαντική στιγμή στην ιστορία αυτού του θεσμού -θα παρακολουθήσουμε πώς διαμορφώθηκαν οι κοσμικοί προσανατολισμοί του Πατριαρχείου την πρώτη περίοδο αμέσως μετά την Άλωση της Κωνσταντινούπολης- και ακόμα, επει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΥΣΗΣ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ
ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΥΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0069

Το έτος 476, έτος κατάρρευσης της ρωμαϊκής κυριαρχίας στο δυτικό τμήμα της Αυτοκρατορίας λόγω της επικράτησης των γερμανικών φύλων, αποτελεί ορόσημο για την ευρωπαϊκή ιστορία. Από τη μια μεριά οριοθετεί -σύμφωνα με πολλούς ερευνητές- την έναρξη του Μεσαίωνα και από την άλλη τη χωριστή πλέον πορεία των δύο τμημάτων της μέχρι τότε ενιαίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Το δυτικό τμήμα μη δυνάμενο να αντισταθεί στα πλήγματα των "βαρβαρικών" επιδρομών κατακερματίζεται σε διάφορες μικρότερες δυνάμεις που αγωνίζονται για την επιβίωσή τους για αρκετούς ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0056

«Η μελέτη της αρχαίας ελληνικής τέχνης αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για όποιον θέλει να γνωρίσει τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Είναι γνωστό ότι για εποχές για τις οποίες δε σώζονται γραπτές μαρτυρίες ή δεν είχαν γραπτό λόγο, τα αρχαία υλικά κατάλοιπα αποτελούν τη μόνη πηγή άντλησης πληροφοριών που βοηθά στην προσέγγιση και στη γνώση του πολιτισμού τους. Αλλά και στην περίπτωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού, όπου ο γραπτός λόγος του παρέχει τις έξοχες και συνάμα πολύτιμες δημιουργίες του, τα υλικά κατάλοιπα και τα κάθε λογής έργα τέχν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΔΙΑΠΤΩΤΗ ΜΑΓΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0018
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΥΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0116

Η κορυφαία αρχαιοελληνική δραματική ποίηση ανήκει σε μια συγκεκριμένη ιστορική περίοδο, τότε που ανθούσε και ο θεσμός της πόλης-κράτους. Από την ελληνιστική εποχή παρατηρείται μια διάσπαση των επί μέρους τεχνών, που απαρτίζουν την τέχνη του θεάτρου. Σε τοπικούς αγώνες εμφανίζονται πλέον επώνυμα οι υποκριτές κωμωδίας ή τραγωδίας, κωμωδοί και τραγωδοί, χορευτές και χοροδιδάσκαλοι, αυλωδοί, κιθαριστές, κροταλίστριες και τυμπανίστριες, φωνασκοί μίμοι και ορχηστές - παντόμιμοι. Αυτός ο θίασος των σκηνικών τεχνιτών αποκτά υπόσταση με το άνοιγμα ...
Διαβάστε περισσότερα...
"ΠΡΟΟΔΟΣ" ΚΑΙ "ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ" ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ 18ΟΥ ΑΙΩΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0041

Τρεις ημέρες πριν, την Κυριακή της Ορθοδοξίας, απαγγέλθηκε στην Εκκλησία το Συνοδικόν της Ορθοδοξίας, κείμενο υψηλού πάθους, που σφράγισε τον ενάμιση περίπου αιώνα της Εικονομαχίας με την αναστήλωση των εικόνων (726-843 μ.Χ.). Στο κείμενο τούτο θα προσαρτηθούν πέντε αιώνες αργότερα τα κατά τον Βαρλαάμ και Ακινδύνου κεφάλαια, μεστά θεολογικής έντασης, που θέτουν τελεία και παύλα στις έριδες του Ησυχασμού τον 14ο αιώνα. Τα δύο κείμενα έχουν μεγάλη εσωτερική συγγένεια και σημάδεψαν αμετάκλητα την πορεία της βυζαντινής και μεταβυζαντινής τέχνη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1996-0070

Η εθνικιστική αφύπνιση των Αλβανών τον περασμένο αιώνα αποτέλεσε αφετηριακό παράγοντα για τη δημιουργία εθνικής Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Αλβανία. Αλβανική κίνηση εκδηλώθηκε για πρώτη φορά το 1828 στο Λονδίνο με την έκδοση της Αγίας Γραφής, Παλαιάς και Καινής Διαθήκης, στο αλβανικό ιδίωμα με το ελληνικό όμως αλφάβητο. Μέχρι το ρωσοτουρκικό πόλεμο (1876-1878) δεν γινόταν σοβαρός λόγος για την Αλβανία και τους Αλβανούς στην ευρωπαϊκή πολιτική. Οι Αλβανοί, που είναι σε αρκετό βαθμό κατάλοιπο των αρχαίων Ιλλυριών, ξεκίνησαν τον αγών...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΦΑΡΣΑ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΡΣΗ
€7.96 €3.18
(-60%)
Κερδίζετε €4.78
Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ
BALTHAZART JACQUES
€24.00 €12.00
(-50%)
Κερδίζετε €12.00

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS