Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΙΘΑΚΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0012

Η προσωπικότητα, η σκηνοθετική δημιουργία και οι θεωρητικές αναζητήσεις του Βσέβολοντ Εμίλεβιτς Μεγιερχόλντ σφράγισαν βαθιά την ιστορία όχι μόνο του ρωσικού και του σοβιετικού, αλλά και του παγκόσμιου θεάτρου του 20ου αιώνα. Και είναι ευτύχημα για τους μεταγενέστερους ότι ο ίδιος ο δημιουργός, διαθέτοντας ένα υψηλό επίπεδο θεωρητικής συνειδητοποίησης της καλλιτεχνικής πρακτικής του και λαμπρά συγγραφικά προσόντα, άφησε ένα εξαιρετικό πλούτο κειμένων. Τα κείμενα αυτά μας δίνουν τη δυνατότητα να γνωρίσουμε "από πρώτο χέρι" το δημιουργικό του...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΝΑΚΡΙΣΗ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0011

Κατά την παρουσίαση αυτού του έργου, δεν πρέπει να επιχειρηθεί μια αναπαράσταση του δικαστηρίου, όπου έγινε ή δίκη για το στρατόπεδο. Μια τέτοια αναπαράσταση φαίνεται στο συγγραφέα του δράματος το ίδιο αδύνατη όσο καί μια παρουσίαση του στρατοπέδου στη σκηνή. Στο δικαστήριο εμφανίστηκαν εκατοντάδες μάρτυρες. Η αντιπαράθεση των μαρτύρων καί των κατηγορουμένων καθώς καί οι λόγοι καί οι αντίλογοι πλημμύριζαν από συναισθηματική έξαρση. Απ' όλα αυτά δεν μπορεί να μείνει στη σκηνή παρά μόνο ένα συμπύκνωμα της μαρτυρίας. Το συμπύκνωμα αυτό πρέπει...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΠΡΕΧΤ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ (ΔΟΚΙΜΙΑ)
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0006

Μια εμμονή ιδέα φαίνεται ν' απασχολεί, σχεδόν να καταδιώκει, τον Μπρεχτ σ' όλη του τη ζωή: η σχέση επιστήμης και τέχνης, τέχνης και θεάτρου σε μιαν επιστημονική εποχή -την εποχή μας-, ο θεατής και ο αναγνώστης μιας επιστημονικής εποχής. Εύκολα θα μπορούσε κανείς να συσχετίσει τα ερωτήματα αυτά με τη στροφή του Μπρεχτ στον μαρξισμό, κάτι πού δε θα ήταν σωστό, γιατί τα ερωτήματα προϋπάρχουν. Αποκτούν βέβαια με τη στροφή του Μπρεχτ στη μαρξιστική θεωρία μια πιο συγκεκριμένη μορφή και προπαντός μια διεξοδική επεξεργασία, ωστόσο οι ρίζες τους π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΒΟΝΝΗ, ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΤΗΣ ΒΟΥΡΓΟΥΝΔΙΑΣ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0000

Το θέατρό μου παρωδεί τον Σαίξπηρ και το τελευταίο μου έργο είναι φτιαγμένο πάνω στο πρότυπο της Οπερέττας. Αν στηρίζομαι στις παραδοσιακές μορφές, το κάνω επειδή είναι τελειότερες και επειδή ο αναγνώστης τις έχει συνηθίσει. Αλλά μην ξεχνάτε, παρακαλώ -το πράγμα είναι σημαντικό- ότι σε μένα η μορφή είναι πάντα παρωδία της μορφής. Την χρησιμοποιώ, αλλά ξεκόβω απ' αυτήν. Ψάχνω να βρω πώς δένονται τα αλλοτινά λογοτεχνικά είδη, που είναι αναγνώσιμα, με την πιο νέα, την πιο πρόσφατη αντίληψη του κόσμου. Περιφέρω το πιο επίκαιρο κοντραμπάντο μέσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΟΥ ΤΡΕΛΟΥ - ΜΠΑΛΛΟΣ - ΒΡΩΜΙΚΟ ΨΩΜΙ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0018

ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΟΥ ΤΡΕΛΟΥ Κάτι αλήθεια συμβαίνει εδώ κάτι μυστικό κάτι πλούσιο και παράξενο σαν τοπίο του βυθού. Ανθισμένες κερασιές κι απόγευμα ζεστό και πολύχρωμο χορτάρι για ν' αποκοιμηθώ. Αμαξάκια κάτασπρα φεύγουν απαλά και μας φέρνουνε σε σένα στα μέρη τα παλιά. Στο γαλάζιο θρόνο σου χρυσό μανδύα φοράς και σε δυο λοντάρια ήμερα τα πόδια σου ακουμπάς. Τόσα χρόνια πάλευα μόνος στα τυφλά και ταξίδεψα κι αρρώστησα και πέρασα πολλά. Τώρα όμως πλάι σου και πάλι περπατώ μέσ' τα χρώματα του κήπου σου και δίπλα στο νερό. Κοντά μου φωσφωρίζο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΓΑΜΟΣ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0004

Το δράμα αυτό είναι πρώτα απ' όλα δράμα της Μορφής. Ο σκοπός εδώ, δεν είναι όπως σε άλλα έργα, να βρούμε την πιο κατάλληλη μορφή, προκειμένου να εκφράσουμε μια οποιαδήποτε σύγκρουση προσώπων ή ιδεών, αλλά να δώσουμε την αιώνια σύγκρουσή μας με τη Μορφή. Αν σε κάποιο έργο του Σαίξπηρ, έλεγε κάποιος τον πατέρα του: "Γουρούνι", θα είχαμε να κάνουμε με το δράμα ενός γιού που βρίζει τον πατέρα του. Όταν όμως αυτό συμβαίνει σε τούτο το έργο, το δράμα συντελείται ανάμεσα σ' αυτόν που φωνάζει και στην ίδια του την κραυγή. . . (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Σ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΠΙΣΤΑΤΗΣ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0016

Ο Χάρολντ Πίντερ γεννήθηκε στο Λονδίνο το 1930. Έγραψε τα πρώτα έργα του Το Δωμάτιο, Το Βουβό Γκαρσόνι και Πάρτυ Γενεθλίων το 1957, και γνώρισε την πρώτη μεγάλη του επιτυχία με τον Επιστάτη το 1960. Από τότε έχει γράψει τρία ακόμη θεατρικά έργα: Γυρισμός (1964), Παλιοί Καιροί (1970) και Νεκρή Ζώνη (1974). Επίσης, μερικά μικρής διάρκειας έργα για το θέατρο, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Για τον κινηματογράφο, τα σενάρια .του περιλαμβάνουν τον Υπηρέτη, Ατύχημα, ό Μεσάζων, Αναζητώντας τον Χαμένο Καιρό, και πιο πρόσφατα ό Τελευταίος Μεγιστά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΕΠΤΑ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0002

Όταν κατά το 1834 ηθέλησαν οι ξένοι να ενσπείρωσι τον τρόμον εις τας ψυχάς μας, και επομένως την δουλικήν υπακοήν εις τας θελήσεις του δεσποτισμού των, κατεχώρησα Διαλόγους επτά εις την εφημερίδα η "Εποχή", δια των οποίων εσατύριζα και την σπατάλην των εθνικών χρημάτων, και την αναξιότητα μερικών στρατιωτικών, καθώς και τα αθέμιτα μέτρα της τότε Εϊδεκοκρατίας. Επειδή λοιπόν και δια παρακινήσεων των φίλων μου τους εκδίδω εις βιβλιάριον, επρόσθεσα και όγδοον, ένθα ο αναγνώστης παρατηρεί με ποιον σκοπόν ήλθαν εις την πατρίδα μας, και με ποιον...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΕΠΡΕΝΤΗΣ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0003

[...] Καταλληλότερον άλλο δεν εύρον, ειμή την σύνταξιν μιας Κωμωδίας και μ' όλον ότι εγνώριζον την αδυναμίαν μου, επείσθην όμως εις την ανάγκην και βεβαιώσου, φίλε, ότι, ως προς την απολαβήν της υγείας μου, απήλαυσα το ποθούμενον, ως όμως προς την σύνταξιν Κωμωδίας, η κρίσις αυτή ανήκει εις κάθε άλλον εκτός εμού. Έπειτα, ούτε από επαίνους ξιπάζομαι, διότι και απολαβήν στεφάνων από την Κωμωδίαν μου δεν εφαντάσθην, ούτε και από τα βέλη της αυταρεσκείας τρομάζω το είπα και εις την προκήρυξίν μου "ο καθείς ειν' ελεύθερος να γράφη, να αναγν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0017

Είχε πανσέληνο. Αυγουστιάτικη. Το πλοίο, μαγεμένο. Είχαν κοιμηθεί όλοι. Περπατούσα στο κοιμισμένο πλοίο. Χάζευα τις άβολες στάσεις που παίρνει ο άνθρωπος σαν κοιμάται. Χέρια από δω, πόδια από κει, κεφάλια γερμένα νεκρά. Άνθρωποι όλων των σχημάτων και ηλικιών. Δεν ήταν ύπνος αυτός. Ήταν σφαγή. Κι εγώ, ζωντανός, να κυκλοφορώ ανάμεσα στα πτώματα. Ένιωθα τη δύναμη του χάρου. Περπατούσα σε μια χώρα που την είχα εξολοθρεύσει. Ήμουνα ο θεός θάνατος. Κοίταζα το έργο μου και καμάρωνα τη δύναμή μου. Ήμουνα ένας ωραίος θάνατος, μ' αγέρωχο μέτωπο, με ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΟΡΤΗΓΟ
ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0008
ΜΠΑΛΛΟΣ
ΒΡΩΜΙΚΟ ΨΩΜΙ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0009
ΡΕΖΕΡΒΑ
ΣΤΙΧΟΙ - ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΕΣ - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0007
Ο ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΕΤΣΟΥΑΝ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0005
ΟΔΥΣΣΕΒΑΧ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0001
ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ
Η ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ
Εκδότης: ΙΘΑΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2000-0010

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΣΠΑΤΑΛΗΜΕΝΕΣ ΖΩΕΣ
BAUMAN ZYGMUNT
€17.91 €8.96
(-50%)
Κερδίζετε €8.95
ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΝΙΚΟΣ
€14.94 €7.47
(-50%)
Κερδίζετε €7.47

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Virginia Woolf: Κολυμπήσαμε στο Αιγαίο, με αχινούς και ανεμώνες Ποτέ μου δεν είδα τόσα πολλά λουλούδια – στην Αίγινα χτες ολόκληρο το βουνό ήτανε κόκκινο από τα ηλιάνθεμα και τις παπαρούνες – έκοψα μία, αλλά τα πέτ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS