Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0054

Αστροφεγγιά! Ο Παναγιωτόπουλος άντεξε να δει στον πιο μαύρο ουρανό της ελληνικής ιστορίας τα αστέρια μιας γενιάς και πέρασε το φέγγος τους στο τόσο ανθρώπινο μυθιστόρημά του. Πάνω στις γραμμές του αντανακλάται όλος ο πόνος, οι ελπίδες και τα οράματα ενός κόσμου. Έτσι όπως τον έζησε. Σαν αυθεντικός μάρτυρας. Ο συγγραφέας εκφράσει βιωμένες αλήθειες. Άλλοτε με κραυγές και άλλοτε με ψίθυρους, αποτυπώνει μια Ελλάδα που παλεύει να βρει την αξιοπρέπεια και την ελπίδα της. Οι ήρωές του αγαπήθηκαν γιατί είναι αναγνωρίσιμοι και διαχρονικοί. Είναι πρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0133

Ο Ιππόλυτος, δραματουργικά, είναι ένα έργο "σπασμένο" σε δύο κομμάτια. Το πρώτο θα 'λεγε κανείς πως ανήκει στην "Αφροδίτη-έναρξη" και το δεύτερο στην "Αρτέμιδα-έκβαση". Στη μέση τέμνει το δράμα η αυτοκτονία της Φαίδρας. Μέχρις εκεί, διαποτίζει τα πάντα το ευώδες δηλητήριο της θεάς που μείζον γίγνεται θεού - της ίδιας, δηλαδή, της Μητέρας Φύσης. Όλα συντελούνται κάτω από την εναρκτήρια σκιά του σκαιού λόγου της που ενσπείρει το πάθος και το κάνει να γεννήσει το άνθος του Κακού μέσα στον Οίκο του Θησέα. Θεολογικές αναφορές στον θεό Έρωτα, μυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΧΩΡΙΣΕΙ...
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0141

Πολλά χρόνια πριν, στις Σέρρες, ο καλύτερός μου φίλος μού είχε πει: "Εσένα το ταλέντο σου είναι να μαζεύεις κόσμο, να κάθεσαι στο κέντρο και να τους λες ιστορίες. Δεν ξέρω πώς μπορεί να γίνει αυτό επάγγελμα, αλλά μακάρι να το καταφέρεις". Ακολούθησα τη συμβουλή του. Ξεκίνησα να διηγούμαι ιστορίες, μέσα από τηλεοπτικά σενάρια. Στην πορεία, όμως, ανακάλυψα πως περισσότερο από το να διηγούμαι μια ιστορία, να φτιάχνω την πλοκή και να καταστρώνω εκπλήξεις, που θα ξαφνιάσουν τον θεατή ή τον αναγνώστη, μου άρεσε να δημιουργώ τους ήρωες. Να αποφασ...
Διαβάστε περισσότερα...
HYPERSPACE Ή ΑΛΛΙΩΣ...
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0151

Η Ελλάδα της κρίσης και οι αποκρίσεις στα επιτακτικά ερωτήματα που έθεσε προικοδότησαν μεταξύ άλλων και τη θεατρική μας σκηνή με μια πλειάδα σχετικών έργων, διαφερόντων φυσικά ως προς το συγγραφικό ήθος, την κοινωνική στάση και το ερμηνευτικό βλέμμα του κάθε δημιουργού. Από την κρησάρα του χρόνου θα σωθούν φυσικά όσα καταφέρουν να σώσουν κάτι περισσότερο από τη συγκυριακή τους αφορμή, όσα προσπαθούν να υπερβούντα άμεσα συμφραζόμενα της εποχής δημιουργώντας ήρωες που η ασταθής, προβληματική τους έδραση στο παρόν στρέφει τα μάτια τους προς τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΡΕΣ
ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0177

Ο παππούς μου ήταν ένας ήσυχος άνθρωπος που φορούσε ακουστικό βαρηκοΐας και για να μη δυσκολεύει τους υπόλοιπους περνούσε τη μέρα του όσο πιο διακριτικά γινόταν, όπως οι περισσότεροι παππούδες και γιαγιάδες που έχω γνωρίσει. Η ακοή του χάθηκε τη μέρα που τορπίλισαν το πλοίο στο οποίο ήταν ναύτης. Ήταν 15 Αυγούστου 1940 και πλοίο, το καταδρομικό "Έλλη". Η αδυναμία μου να τον φανταστώ νέο και η συνειδητοποίηση πως οι μεγαλύτεροι υπήρξαν παρόντες σε γεγονότα που οι νεότεροι γνωρίσαμε μόνο σαν πιθανά θέματα των πανελληνίων εξετάσεων ήταν το έν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0034

Ο Ίψεν στο συγκεκριμένο τελευταίο του έργο -το οποίο βαφτίζει ως "έναν δραματικό επίλογο σε τρεις πράξεις"- επιχειρεί μια ολοκληρωτική αναδόμηση, αναθέαση της ίδιας (του) της ζωής. Πλέον έχοντας απομακρυνθεί από τα έργα "προτομές" -όπως ο ίδιος τα αποκάλεσε (Νόρα, Έντα Γκάμπλερ, Τζον Γκάμπριελ Μπόρκμαν, Σόλνες)- επιχειρεί μια διάνοιξη στην οικουμενικότητα. Βάζει στο επίκεντρο το ζήτημα του θανάτου, όχι, ως τρόμο, όχι ως φθορά, αλλά ως κάτι απολύτως απτό και καθημερινό. Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον θάνατο της τέχνης, τον θάνατο του μεγαλοϊδ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0088

Με ρωτούν κάποιες φορές με ποιο κριτήριο επιλέγω τα έργα που μεταφράζω, δηλαδή τα περισσότερα, αν σκεφτεί κανείς ότι από τα εκατό πάνω-κάτω μεταφρασμένα μέχρι σήμερα, είναι ζήτημα αν φτάνουν σε διψήφιο αριθμό όσα μεταφράστηκαν κατ' ανάθεση κάποιου θιάσου. Η αλήθεια είναι πως η επιλογή έχει δυσκολέψει τα τελευταία χρόνια, λόγω της ποσότητας αλλά και της ποιότητας των έργων που γράφονται στον ισπανόφωνο κόσμο. Διαβάζω καθημερινά τουλάχιστον ένα νέο έργο. Όσα με ενδιαφέρουν, τα γράφω αρχικά σε μια λίστα που την έχω βαφτίσει "καραντίνα". Σε αυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΕΓΓΙΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0097

"Μου λες πόσο πολύ αγαπάς τους ανθρώπους. Πόσο ερωτευμένη είσαι με το θάρρος των ανθρώπων στο λεωφορείο. Ναι, και βέβαια τους αγαπάς. Γιατί σε τρία λεπτά μπορείς να κατέβεις. Τους αγαπάς γιατί δεν χρειάζεται να δεσμευτείς. Το ν' αγαπάς έναν άνθρωπο... α, αυτό είναι διαφορετικό. Να τον αγαπάς μ' όλη σου την καρδιά και επιπλέον ανοιχτά, χωρίς να το κρύβεις. Δύο άνθρωποι μαζί. Τότε είναι που υπάρχει το ρίσκο. Το ρίσκο δύο άνθρωποι να ξεκινήσουν στ' αλήθεια μια ζωή από κοινού". Την παράσταση Skylight (Φεγγίτης) του David Hare την πρωτοείδα στη...
Διαβάστε περισσότερα...
MASTER CLASS
ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0109

Το Master Class θα μπορούσε εύκολα να θεωρηθεί μελοδραματική παρλάτα σε δύο εικόνες, που παριστάνει το "τεκμήριο", και που με βάση τα διάσημα αυτά σεμινάρια δημιουργεί έναν μονόλογο-διάλογο της Κάλλας με τους συμμετέχοντες τραγουδιστές και τον εαυτό της, αποκαλύπτοντας λίγο έως πολύ πράγματα γνωστά της βιογραφίας της. Με την πρώτη ματιά είναι έτσι. Με τη δεύτερη και την τρίτη ματιά όμως, βρίσκεσαι μπροστά στο συνταρακτικό "λυκόφως μιας θεάς", που εγκλωβισμένη στον κύκλο του καλλιτεχνικού της αδιεξόδου, από τη μια, μα και βαθιά τραυματισμέν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΟΥΛΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0142

Αν διατρέξει κανείς τη λογοτεχνική κληρονομιά του Φρανκ Βέντεκιντ και τη θεματική την οποία πραγματεύεται, είναι προφανές ότι το ζήτημα Γυναίκα είχε αρχίσει να τον απασχολεί ήδη σε πολύ νεαρή ηλικία και συνέχισε να τον απασχολεί μέχρι το τέλος της ζωής του. Στα έργα του Το Ξύπνημα της Άνοιξης, Χίνταλλα, Πνεύμα της Γης, Κουτί της Πανδώρας, Μίνε-Χάχα ή Η σωματική διαπαιδαγώγηση νεαρών κοριτσιών, Μουσική και Φραντσίσκα, ένα από τα θέματα που ερευνά είναι η φύση της γυναικείας σεξουαλικότητας και η θέση της γυναίκας σε μια ανδροκρατούμενη κοιν...
Διαβάστε περισσότερα...
HOTEL ETERNITE
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0149

ΓΕΡΟΣ Κάθε μέρα κερδίζω το ψωμί μου στην αγορά που πουλάνε ψεύδη. Πάω νωρίς-νωρίς, στήνω τον πάγκο μου και απλά... κοιτάζω μακριά, περιμένοντας τον κόσμο να αγοράσει. Εδώ οι καλές ιστορίες. Οι αληθινές ιστορίες. Με λίγα μόνο χρήματα, τρυπώστε στη ζωή μου, στις σκέψεις μου, στην ψυχή μου. Πείτε ό,τι θέλετε. Κρίνετε όπως θέλετε. Κομματιάστε μας. Διαολοστείλτε μας. Πετάξτε μας στα σκουπίδια. Έτσι κι αλλιώς, πάντα εσείς γνωρίζετε καλύτερα. Το πάθος της αφήγησης των ιστοριών αγγίζει τα όρια του χάους των αναμνήσεων. Κι αυτό είναι πολύ επικίν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0031

Κι εσύ υπήρξες πάντοτε πολύ καλός μαζί μου. Όμως το σπίτι μας ήταν σαν το δωμάτιο με τα παιχνίδια. Εγώ ήμουν η κούκλα και γυναίκα σου... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Η ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ - Η ΠΟΛΗ - Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0043

Το μονόπρακτο "Η διανυκτέρευση" παίχτηκε για πρώτη φορά, μαζί με τα μονόπρακτα "Η πόλη" και "Η παρέλαση", έχοντας τον γενικό τίτλο "Η πόλη", από το Θέατρο Τέχνης τον Μάιο του 1965 σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν και σκηνικά-κοστούμια Μαρίας Ρούσσου. Είχαν λάβει μέρος: Σοφία Μιχοπούλου (Γριά), Κατερίνα Καραγιάννη (Σοφία), Νίκος Χαραλάμπους (Μίμης). Επίσης, μεταδόθηκε από το Rai3 Radio τον Οκτώβριο του 1966. Το μονόπρακτο "Η πόλη" πρωτοπαίχτηκε από το Θέατρο Τέχνης τον Μάιο του 1965 σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν και σκηνικά-κοστούμια Μαρίας Ρούσσου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0068

Πρωτοδιάβασα το Every Brilliant Thing το καλοκαίρι του 2015 και ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος. Τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα: αυτό το έργο ήθελα να το παίξω και αυτό το έργο έπρεπε να ανέβει στη σκηνή σε Ελλάδα και Κύπρο. Η μαμά ενός επτάχρονου κοριτσιού κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. Το κοριτσάκι ξεκινάει μια λίστα με όλα τα υπέροχα πράγματα για τα οποία αξίζει να ζεις... Ενήλικας πια, έρχεται να μας διηγηθεί την ιστορία της. Και την ιστορία της Λίστας. Γιατί, όσο περνάνε τα χρόνια, η Λίστα μεγαλώνει... Το "Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα" είναι ένα έ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΑΜ ΜΠΑΚ
Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0089

Ήθελα να πιάσω το θέμα της μνήμης που διατρέχει αρκετά από τα έργα μου, αυτή τη φορά από την κωμική του πλευρά. Όλοι και όλα έχουν από μία - ακόμα και ο θάνατος, μόνο που δεν το ξέρει και κανείς ποτέ δεν προλαβαίνει να τη δει. Έτσι έγραψα το Καμ μπακ - Η κωμωδία της μνήμης. Προσπάθησα επιμελώς να αποφύγω κάθε ίχνος σοβαρότητας. Για κάτι ψιλά που μου ξεφύγαν, ζητάω συγνώμη... (Βασίλης Κατσικονούρης, από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΥΜ ΚΟΥΑΤ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0114

Πάρ' το απόφαση, η Ελλάδα δύο πράγματα έβγαζε, βγάζει και θα βγάζει, τσεβρέδες και χαφιέδες. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0117

Όταν ο Ίψεν εξέδωσε τους Βρικόλακες το 1881, δεν φανταζόταν πως η αντίδραση του αναγνωστικού κοινού και των κριτικών θα ήταν τόσο αρνητική και απορριπτική. Στο πρωινό φύλλο της Ny lllustrerad Tidning, στις 31 Δεκεμβρίου του 1881, έγραφε: "Ανάμεσα στα ποικίλα δώρα που αντάλλαξαν φέτος μεταξύ τους οι άνθρωποι, παρεισέφρησαν, κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο ευυπόληπτων οικογενειών, οι Βρικόλακες του καθ' όλα αξιοσέβαστου συγγραφέα Χένρικ Ίψεν. Εκ πρώτης όψεως το βιβλίο δεν μοιάζει επικίνδυνο. Πρόκειται για έναν μικρό τόμο τον εκδόσεων Cy...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΚΑΕΠΤΑ ΚΛΩΣΤΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0168

Τότε κατέβηκαν από τον ουρανό οι δεκάδες ιστορίες που ο Καστελάνης είχε ακούσει στη φυλακή, στο λιμάνι και τα καταγώγια. Σαν πύρινες γλώσσες σε μια δαιμονική επιφοίτηση έμπαιναν στο μυαλό του οι ζωές των ανθρώπων που είχε γνωρίσει. Με αστραπιαία ταχύτητα φίλτραρε με τον νου του τις πιο σκληρές και άδικες. Πόρνες, χαμίνια, μικροαπατεώνες, όλοι όσοι είχαν δει το απάνθρωπο πρόσωπο της κοινωνίας που τους είχε οδηγήσει σε μια ζωή φτώχειας, εγκλήματος και αποκλεισμού, χωρίς να την έχουν πραγματικά επιλέξει οι ίδιοι. Οι γλώσσες έγλειφαν κάθε χαρα...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΓΛΑΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0000

Ο Γλάρος είναι το πλέον σηματοδοτημένο φορμαλιστικά έργο του παγκόσμιου θεάτρου. Η εμβληματική παράσταση του Θεάτρου Τέχνης της Μόσχας του 1898 με την σκηνοθεσία του Κωνσταντίν Στανισλάφσκι υπήρξε η πρώτη σκηνική εφαρμογή της κλασικής πια υποκριτικής μεθόδου που έμεινε στην Ιστορία του Θεάτρου ως η Μέθοδος Στανισλάφσκι και η οποία κυριάρχησε στο παγκόσμιο θέατρο του 20ού αιώνα. Ξεκίνησα να μεταφράζω το έργο έχοντας την υποψία πως ο Γλάρος είναι κάτι μεγαλύτερο από τη Μέθοδο Στανισλάφσκι, της οποίας ο ρεαλισμός μου προκαλούσε -ειδικά για αυ...
Διαβάστε περισσότερα...
DAMNATIO MEMORIAE
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΛΗΣΜΟΝΗΜΕΝΗΣ ΦΥΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0006

Καταδίκη της μνήμης Επίσημη καταδίκη από τη Ρωμαϊκή Γερουσία της μνήμης αυτοκράτορα ή άλλου δημοσίου προσώπου οι πράξεις του οποίου δυσφήμισαν το ρωμαϊκό κράτος, με στόχο να σβηστεί κάθε ίχνος αυτού από την Ιστορία. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

MANAGEMENT ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ B2B
KOTLER PHILIP
€19.08 €8.59
(-55%)
Κερδίζετε €10.49
ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ
AUSTEN JANE
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Jaroslav Hasek:Αφού δεν θέλω να κρύψω ότι συγκαταλέγομαι στους θαυμαστές μου ... […] στην ιστορία όλης της ανθρωπότητας, μόνο ένας άνθρωπος εμφανίστηκε τόσο τέλειος απ' όλες τις απόψεις και αυτός δεν είναι άλλος από εμένα. Πάρτε γι...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS