Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΑΠΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Η ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Η ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΗ - Η ΠΟΛΗ - Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0043

Το μονόπρακτο "Η διανυκτέρευση" παίχτηκε για πρώτη φορά, μαζί με τα μονόπρακτα "Η πόλη" και "Η παρέλαση", έχοντας τον γενικό τίτλο "Η πόλη", από το Θέατρο Τέχνης τον Μάιο του 1965 σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν και σκηνικά-κοστούμια Μαρίας Ρούσσου. Είχαν λάβει μέρος: Σοφία Μιχοπούλου (Γριά), Κατερίνα Καραγιάννη (Σοφία), Νίκος Χαραλάμπους (Μίμης). Επίσης, μεταδόθηκε από το Rai3 Radio τον Οκτώβριο του 1966. Το μονόπρακτο "Η πόλη" πρωτοπαίχτηκε από το Θέατρο Τέχνης τον Μάιο του 1965 σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν και σκηνικά-κοστούμια Μαρίας Ρούσσου...
Διαβάστε περισσότερα...
CAMILLE CLAUDEL: MUDNESS
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0049

Η Καμίλ Κλοντέλ είναι μία από τις ελάχιστες επώνυμες μάρτυρες της κτηνωδίας του αρσενικού κόσμου -πιθανώς η πιο εμβληματική του καιρού της. Στην εποχή της δεν υπήρχαν πια οι φλόγες της Ιερής Εξέτασης - ωστόσο ο διωγμός των γυναικών και η ενοχοποίηση της γυναικείας φύσης τους φυσικά και έθαλλε (και, σε διαφορετικά επίπεδα, θάλλει ακόμα). Η Καμίλ Κλοντέλ θέλησε να είναι δραματικά ελεύθερη και κατέληξε τραγικά μετέωρη: δεν αναγνωρίστηκε ως καλλιτέχνης από τους ομοτέχνους της, δεν αγαπήθηκε ως γυναίκα από τον εραστή της, δεν μετρήθηκε ως σύντρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΕΜΟΔΑΡΜΕΝΑ ΥΨΗ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0065

Η συγγραφή, έκδοση και αρχική πορεία του έργου υπήρξε περίεργη, γεγονός που μου το κατέστησε εξαρχής ενδιαφέρον. Οι πρώτες κριτικές της εποχής δεν ήταν καλές, οι ήρωές του θεωρήθηκαν στην καλύτερη περίπτωση ανήθικοι και στη χειρότερη τέρατα και δεν έγινε εμπορική επιτυχία. Η συγγραφέας έφτιαξε ανθρώπους ατελείς, που θέλουν πάση θυσία να ευτυχήσουν, ζώντας παράλληλα με τον τρόμο μιας μυστηριώδους ασθένειας που τους σκοτώνει σιγά σιγά και λίγα χρόνια αργότερα θα ταυτοποιούνταν ως "φυματίωση". Δεν έχει ευαίσθητους ήρωες που αγαπούν ακούραστα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0068

Πρωτοδιάβασα το Every Brilliant Thing το καλοκαίρι του 2015 και ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος. Τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα: αυτό το έργο ήθελα να το παίξω και αυτό το έργο έπρεπε να ανέβει στη σκηνή σε Ελλάδα και Κύπρο. Η μαμά ενός επτάχρονου κοριτσιού κάνει απόπειρα αυτοκτονίας. Το κοριτσάκι ξεκινάει μια λίστα με όλα τα υπέροχα πράγματα για τα οποία αξίζει να ζεις... Ενήλικας πια, έρχεται να μας διηγηθεί την ιστορία της. Και την ιστορία της Λίστας. Γιατί, όσο περνάνε τα χρόνια, η Λίστα μεγαλώνει... Το "Όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα" είναι ένα έ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0079

Τι είναι ο Ίων; Τραγωδία ή κωμωδία; Και ποιος είναι πρωταγωνιστής; Ο Ίων, ο θεϊκός νόθος, όπως δηλώνει ο τίτλος, ή μήπως η μάνα του, η Κρέουσα; Και ακόμη τι σημαίνει ο υπόγειος διάλογος του έργου με τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή; Και τι σημαίνουν οι απανωτές, προκλητικές σχεδόν, επαναλήψεις μέσα στο έργο; Μήπως διότι μας προτείνει από τον δρόμο του θεάτρου την έξοδο από την επανάληψη του ψυχαναγκασμού και της βίας στις σχέσεις των γενεών και των φύλων κάθε εποχής; [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
MASTER CLASS
ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0109

Το Master Class θα μπορούσε εύκολα να θεωρηθεί μελοδραματική παρλάτα σε δύο εικόνες, που παριστάνει το "τεκμήριο", και που με βάση τα διάσημα αυτά σεμινάρια δημιουργεί έναν μονόλογο-διάλογο της Κάλλας με τους συμμετέχοντες τραγουδιστές και τον εαυτό της, αποκαλύπτοντας λίγο έως πολύ πράγματα γνωστά της βιογραφίας της. Με την πρώτη ματιά είναι έτσι. Με τη δεύτερη και την τρίτη ματιά όμως, βρίσκεσαι μπροστά στο συνταρακτικό "λυκόφως μιας θεάς", που εγκλωβισμένη στον κύκλο του καλλιτεχνικού της αδιεξόδου, από τη μια, μα και βαθιά τραυματισμέν...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0124

Ο ΠΟΙΗΤΗΣ: Μη με σπρώχνεις συνέχεια μακριά σου. Δεν σου κάνω τίποτα - για την ώρα τουλάχιστον. Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ: Με σφίγγει ο κορσές. Ο ΠΟΙΗΤΗΣ: Βγάλ' τον. Η ΜΙΚΡΟΥΛΑ: Ναι, αλλά δεν θα πάρεις θάρρος. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
HOTEL ETERNITE
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0149

ΓΕΡΟΣ Κάθε μέρα κερδίζω το ψωμί μου στην αγορά που πουλάνε ψεύδη. Πάω νωρίς-νωρίς, στήνω τον πάγκο μου και απλά... κοιτάζω μακριά, περιμένοντας τον κόσμο να αγοράσει. Εδώ οι καλές ιστορίες. Οι αληθινές ιστορίες. Με λίγα μόνο χρήματα, τρυπώστε στη ζωή μου, στις σκέψεις μου, στην ψυχή μου. Πείτε ό,τι θέλετε. Κρίνετε όπως θέλετε. Κομματιάστε μας. Διαολοστείλτε μας. Πετάξτε μας στα σκουπίδια. Έτσι κι αλλιώς, πάντα εσείς γνωρίζετε καλύτερα. Το πάθος της αφήγησης των ιστοριών αγγίζει τα όρια του χάους των αναμνήσεων. Κι αυτό είναι πολύ επικίν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΙΜΑΛΦΗ
21 ΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ 1 ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0036

Δεν είναι ποίηση αυτές οι λέξεις. Τα τιμαλφή του μυαλού μου μόνο. Και σκόρπια βόλια. Οι λέξεις. Τι κι αν πούντιασαν στα χαρακώματα. Αντέχουν μεσονύχτια. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΛΙΓΟΥΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0062

Είμαι ευγνώμων, πριν απ' όλα στην Αλίκη Δανέζη Knutsen, που είχε την πρωτότυπη ιδέα να αναθέσει τη μετάφραση του Καλιγούλα της σε κάποιον που η μητρική του γλώσσα δεν είναι η ελληνική αλλά η γαλλική. Αυτό δεν είναι άσχετο: ο Καμύ είναι μέρος της κουλτούρας μου από τα σχολικά μου χρόνια, όταν μας μάθαιναν να εκτιμάμε τη γλώσσα κάθε συγγραφέα -όπως ακριβώς και δική του ιδιαίτερη γλώσσα- και να τη σεβόμαστε σαν τέτοια. Αυτός ο σεβασμός με οδήγησε στη δουλειά μου: να κρατήσω, όσο το δυνατόν, τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της γλώσσας του Καμύ. Μια γλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΛΑΝΤΟ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0092

Η Γουλφ ονομάζει το "Ορλάντο" βιογραφία, αλλά πρόκειται για μια αλλόκοτη βιογραφία. Πιστεύω ότι αποτελεί μια επανάσταση στο είδος της βιογραφίας. Η συγγραφέας πήρε πάρα πολλά στοιχεία από τη ζωή της Βίτα Σάκβιλ-Γουέστ και δημιούργησε ένα πρόσωπο, τον/την Ορλάντο, δανειζόμενη το όνομα ενός από τους ήρωες του σαιξπηρικού "Όπως σας αρέσει". Η Βίτα Σάκβιλ-Γουέστ, στην οποία είναι αφιερωμένο το μυθιστόρημα, ήταν μια πάμπλουτη αριστοκράτισσα, που για ένα διάστημα υπήρξε ερωμένη της συγγραφέως. Συμφωνώ με τον Χόρχε Λουίς Μπόρχες, που έγραψε πως "...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΒΕΡΒΕΝΙΩΤΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑ
ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΒΕΡΒΕΝΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΝΤΑΙ Ή ΧΑΘΗΚΑΝ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0106

Η Ελλάδα, παρά το μικρό της μέγεθος, βρίθει τοπικών διαλέκτων και ιδιωμάτων που της χαρίζουν έναν ανεκτίμητο γλωσσικό πλούτο. Εντούτοις, λέξεις που επέζησαν για χιλιετίες δυστυχώς χάνονται ή ήδη χάθηκαν στις μέρες μας μπροστά στη σαρωτική επέλαση της επίσημης ελληνικής γλώσσας. Η παρούσα έκδοση, λοιπόν, είναι μια προσπάθεια συγκέντρωσης, ετυμολογικής εξήγησης και κυρίως διάσωσης των λέξεων σε χρήση στα Βέρβενα Αρκαδίας, ένα χωριό που είναι κρυμμένο σε υψόμετρο 1160μ μέσα στον Πάρνωνα. Το πλούσιο βερβενιώτικο ιδίωμα, ως παραλλαγή του ευρύτε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΑΣΣΥ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0121

Κάτι μου λέει πως η Λάσσυ πέφτει σε κατάθλιψη τις ώρες που είσαι μακριά της. Δεν παίρνει αγάπη από σένα και τα ζώα τρέφονται με αγάπη. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ (ΕΝΑΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΤΑΧΤΣΗ)
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0127

Γιατί έτσι είναι η ζωή! Δεν κάθεται να λογαριάσει αν είχαμε ελαφρυντικά... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Το εγχείρημα να διασκευαστεί το "Τρίτο στεφάνι" για το θέατρο δεν είναι πρωτότυπο και είναι λογικό, μιας και η γλώσσα του, άμεση και ρέουσα, δημιουργεί χαρακτήρες ολοζώντανους, με σάρκα και οστά, που ξεπηδούν απ' το χαρτί και στέκονται μπροστά μας αναγνωρίσιμοι και οικείοι. Αυτή τη φορά, όμως, επελέγη η μορφή του θεατρικού μονολόγου - επιλογή μάλλον παράτολμη, μιας και στο μυθιστόρημα παρουσιάζεται ένα αναρίθμητο μωσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0133

Ο Ιππόλυτος, δραματουργικά, είναι ένα έργο "σπασμένο" σε δύο κομμάτια. Το πρώτο θα 'λεγε κανείς πως ανήκει στην "Αφροδίτη-έναρξη" και το δεύτερο στην "Αρτέμιδα-έκβαση". Στη μέση τέμνει το δράμα η αυτοκτονία της Φαίδρας. Μέχρις εκεί, διαποτίζει τα πάντα το ευώδες δηλητήριο της θεάς που μείζον γίγνεται θεού - της ίδιας, δηλαδή, της Μητέρας Φύσης. Όλα συντελούνται κάτω από την εναρκτήρια σκιά του σκαιού λόγου της που ενσπείρει το πάθος και το κάνει να γεννήσει το άνθος του Κακού μέσα στον Οίκο του Θησέα. Θεολογικές αναφορές στον θεό Έρωτα, μυ...
Διαβάστε περισσότερα...
HIMMELWEG
(Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ)
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0136

Με αφορμή ένα ιστορικό γεγονός του 1944, την επίσκεψη του αντιπροσώπου του Ερυθρού Σταυρού Μωρίς Ροσέλ στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Τερεζίν, το επονομαζόμενο "γκέτο-μοντέλο", ο Χουάν Μαγιόργκα δεν γράφει ένα έργο μνήμης για το Ολοκαύτωμα, αλλά ένα έργο για τη σημερινή πραγματικότητα, για τον σύγχρονο θεατή-Ροσέλ που αρνείται να "σπρώξει την πόρτα" και να δει με τα μάτια του τη φρίκη. Τον θεατή που αρκείται σε αυτά που του δείχνουν, σε αυτά που καθησυχάζουν τη συνείδησή του, όση συνείδηση του έχει απομείνει. Την ιστορική τραγωδία και τον τρό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0171

Λένε πως ανήκω στο μουσείο. Εγώ ανήκω στον εαυτό μου. Αφήστε με στη θέση μου. Δεν θέλω να με κρύψετε. Αν ήθελα να φύγω απ' το μουσείο, θα μπορούσα... (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) Στο έργο "Τα αγάλματα περιμένουν", ο γνωστός θεατρικός συγγραφέας προσεγγίζει το πρωτότυπο θέμα της απόκρυψης των αρχαίων αγαλμάτων σε μελλοντική εποχή κινδύνου. Το πρωτότυπο θέμα της απόκρυψης των αρχαίων αγαλμάτων σε μελλοντική εποχή κινδύνου προσεγγίζει το νέο θεατρικό έργο του Ανδρέα Φλουράκη "Τα αγάλματα περιμένουν", ένα έργο που συνδυάζε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0044

Το Σαν περάσουν πέντε χρόνια είναι ένα έργο "αναμονής" ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, δύο αναμονών: ο κεντρικός ήρωας του έργου, ο Νεαρός, υποχρεώνεται σε πενταετή διαστήματα αναμονής προκειμένου να κατακτήσει τα διαδοχικά αντικείμενα του πόθου του. Ο Λόρκα δεν δίνει εξηγήσεις σχετικά με το γιατί των αναμονών, απομακρυνόμενος, όπως προείπαμε, από οποιαδήποτε ρεαλιστική ή νατουραλιστική παράδοση του θεάτρου. Όσον αφορά στην "ιστορία" του έργου, αυτή μπορεί να έχει δύο τουλάχιστον αναγνώσεις που μοιάζουν αντίθετες μεταξύ τους, αλλά μπορούν ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΕΓΓΙΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0097

"Μου λες πόσο πολύ αγαπάς τους ανθρώπους. Πόσο ερωτευμένη είσαι με το θάρρος των ανθρώπων στο λεωφορείο. Ναι, και βέβαια τους αγαπάς. Γιατί σε τρία λεπτά μπορείς να κατέβεις. Τους αγαπάς γιατί δεν χρειάζεται να δεσμευτείς. Το ν' αγαπάς έναν άνθρωπο... α, αυτό είναι διαφορετικό. Να τον αγαπάς μ' όλη σου την καρδιά και επιπλέον ανοιχτά, χωρίς να το κρύβεις. Δύο άνθρωποι μαζί. Τότε είναι που υπάρχει το ρίσκο. Το ρίσκο δύο άνθρωποι να ξεκινήσουν στ' αλήθεια μια ζωή από κοινού". Την παράσταση Skylight (Φεγγίτης) του David Hare την πρωτοείδα στη...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΗΛΙΘΙΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0100

Αναζητώντας την έμπνευση στο χιονισμένο τοπίο της Ελβετίας και πιεζόμενος από ένα ασφυκτικό συμβόλαιο που το υπαγόρευσε η οικονομική του στενότητα, ο Ντοστογιέβσκι συνέλαβε και έπλασε την εικόνα ενός ήρωα που η πολυπλοκότητά του δεν είχε και δεν έχει προηγούμενο στην παγκόσμια λογοτεχνία. Ο πρίγκιπας Μίσκιν, ο ήρωας του βιβλίου, μέσα στον πρωτογονισμό και την αφέλειά του, αδυνατεί να κατανοήσει πως η αιτία της ανθρώπινης συμπεριφοράς είναι απείρως πιο περίπλοκη και ποικίλη από κάθε μεταγενέστερη ερμηνεία ή αίσθηση. Πλησιάζει τους πάντες με...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΠΟΖΙΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
€16.30 €6.52
(-60%)
Κερδίζετε €9.78
ΠΑΛΕΝΚΕ
ROSSI RENZO
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Alden Nowlan: Θησαυροί επί της γης Βάλε φόρμες, βγες έξω, ξεκίνα το τζόκινγκ. Μακριά από βούτυρο κι αυγά. Πρόσεχε το ποτό. Το πολύ ζεστό και το πολύ κρύο να τ’ αποφεύγεις. Τσιγάρο; Ο...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS