Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0002

Η εκπαίδευση έχει αποκτήσει σήμερα για τη χώρα μας καθοριστική σημασία. Η θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης ήρθε σαν συνέχεια και συνέπεια της αναγνώρισης αυτού του γεγονότος, έφερε όμως στην επιφάνεια μια σειρά από προβλήματα. Ανάμεσα στα προβλήματα αυτά σημαντική θέση κατέχουν οι σχολικές δυσκολίες, τα προβλήματα δηλαδή μάθησης, επίδοσης και συμπεριφοράς με δυσμενείς επιπτώσεις τόσο στο σχολείο και στο οικογενειακό περιβάλλον, όσο και στη συνολική ψυχοκοινωνική ανάπτυξη. Η κατάσταση αυτή γίνεται όλο και πιο αισθητή από το γεγονός ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΛΙΝΙΚΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0008

Η ψυχιατρική του παιδιού και του εφήβου, είναι ένας κλάδος της ιατρικής που αναπτύσσεται ταχύτατα. Σημαντικές έρευνες τις τελευταίες δεκαετίες προσέφεραν καινούργιες γνώσεις, οι οποίες ωστόσο χρειάστηκαν κάποιο διάστημα για να φιλτραριστούν στην κλινική πρακτική. Η πρωταρχική "δουλειά" για τα παιδιά είναι να μεγαλώσουν και να αλλάξουν σε πολλαπλές διαστάσεις. Αυτό βρίσκεται εντός των δυνατοτήτων τους και αποτελεί ένα θεραπευτικό σύμμαχο. Η ψυχολογική διαταραχή στο παιδί είναι χρήσιμο να ορίζεται σα μία διαταραχή που αφορά τουλάχιστον σε τρ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0003

Η προσχολική ηλικία αποτελεί σταθμό στην ανάπτυξη του λόγου του παιδιού. Τα τελευταία χρόνια η έρευνα στην περιοχή αυτή έχει επικεντρωθεί στις αρχές, στα χαρακτηριστικά και στους κανόνες που διέπουν το λόγο του παιδιού της προσχολικής ηλικίας. Τα αποτελέσματα των ερευνών τονίζουν τη σχέση ανάμεσα στο λόγο του παιδιού και στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η γλωσσική επάρκεια του παιδιού θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση για τη μαθησιακή του επάρκεια. Στη συνθετική αυτή μονογραφία παρουσιάζονται οι επικρατέστερες θεωρήσεις και οι βασικοί σταθμοί τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0004

Το βιβλίο αυτό βασίζεται στις εισηγήσεις που έγιναν στο πλαίσιο του προγράμματος ημερίδων με θέμα: "Επιμόρφωση νηπιαγωγών της γενικής και ειδικής αγωγής στις μεθόδους της Πρώιμης Παρέμβασης". Το πρόγραμμα είχε ενταχθεί στην ενέργεια 1.1.Ζ2 και επιχορηγήθηκε από το Β' Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το πρόγραμμα είχε ως στόχο (α) να ευαισθητοποιηθούν οι νηπιαγωγοί, και μέσω αυτών η εκπαιδευτική κοινότητα σε θέματα που αφορούν στην πρόληψη και στην πρώιμη παρέμβαση, έτσι ώστε να περιοριστεί η επίδ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΜΙΑ ΨΥΧΟ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0001

Η ειδική εκπαίδευση αποτελούσε μέχρι πρόσφατα έναν εξειδικευμένο τομέα του εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος είχε ως στόχο την ανάπτυξη μεθόδων για την επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών προβλημάτων που αφορούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ειδικών σχολείων και ειδικών τάξεων, δομές που σήμερα αμφισβητούνται γιατί βασίζουν την ομαλή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος στον αποκλεισμό ορισμένων παιδιών. Άλλωστε οι εκπαιδευτικές εμπειρίες που παρέχονται μέσα σ' ένα τέτοιο πλαίσιο χαρακτηρίζονται α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ
ΒΑΣΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΝΕΥΡΟΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (NDT)
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0011

Βασιζόμενοι στις βασικές αρχές της νευροεξελικτικής αγωγής του ζεύγους Bobath αλλά και των Mary Quinton και Elizabeth Koeng, πρωτοπόρων σ' αυτό που στην καθομιλουμένη εννοούμε ως "Θεραπεία Bobath", οι συγγραφείς Lois Bly και Allison Whiteside προχώρησαν στην ανάπτυξη, δημιουργική διαφοροποίηση και τελειοποίηση των παραπάνω αρχών και μετουσίωσαν χρόνια συσσωρευμένης εμπειρίας, στη θεραπεία ασθενών με εγκεφαλική παράλυση και άλλες κινητικές διαταραχές, σε ένα απλό και προσιτό βιβλίο σε διαφορετικές ομάδες αναγνωστών. Το βιβλίο χωρίζεται σε 1...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0009

Τα τελευταία χρόνια οι "μαθησιακές δυσκολίες" απασχολούν γονείς, εκπαιδευτικούς, επιστήμονες, αλλά και επαγγελματίες διεθνώς και τείνουν να ταυτιστούν με την ίδια την ειδική εκπαίδευση, ιδιαίτερα στα παιδιά σχολικής ηλικίας. Η επικέντρωση αυτή του ενδιαφέροντος, η οποία άρχισε να γίνεται ορατή με την καθιέρωση της γενικής εκπαίδευσης, βασίστηκε στην παραδοχή ότι οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες έχουν φυσιολογική ή/και υψηλή νοημοσύνη. Κατά συνέπεια μπορούν να εκπαιδευτούν και να γίνουν ανεξάρτητα και παραγωγικά μέλη της κοινωνίας. Μάλισ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΥΝΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΛΑΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0010

Η ομάδα αποκατάστασης πρέπει να αποκτήσει οντότητα και όσοναφορά τη συγκρότησή της αλλά και την ενιαία δράση της. Αυτή τη δράση της έχουν ανάγκη οι ασθενείς με ΣΚΠ για να αντιμετωπίσουμε όλοι μαζί αποφασιστικά τα συμπτώματά της. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (1920-1950)
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0005

ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ 1. Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΟΜΑΚΩΝ: ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΕΣ, ΟΙ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ 2. ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ 3. ΠΟΜΑΚΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ: Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ 4. ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '40 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΣ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0007

Οι μαθησιακές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αναδείχτηκαν ως η πιο μελετημένη και γνωστή περίπτωση της ειδικής αγωγής που, λόγω της συχνότητάς της, τείνει να ταυτιστεί με την ίδια την ειδική αγωγή. Πρόκειται όμως ταυτόχρονα και για μια περίπτωση που έχει αμφισβητηθεί και αμφισβητείται γιατί δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να καθοριστεί ως ένας διακριτός κλάδος της γνώσης που να δίνει φως σε όλες τις όψεις του φαινομένου. Δεν βρέθηκε δηλαδή μέχρι σήμερα η αιτιώδης σχέση μεταξύ της φαινομενολογίας των μαθησιακών δυσκολιών και των παραγόντων που τις ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
ΜΙΑ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΣΧΕΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0006

Γιατί πολλοί μαθητές στη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης εμφανίζουν σοβαρές δυσκολίες στη σχολική μάθηση; Γιατί δεν μαθαίνουν; Γιατί δεν θέλουν να μάθουν; Τι συμβαίνει και ενώ οι μαθητές ξεκινούν τη σχολική τους πορεία με μια θετική κατά κανόνα στάση απέναντι στο σχολείο, φτάνουν πολλοί από αυτούς λίγα χρόνια αργότερα να παίρνουν αποστάσεις από αυτό, να το αμφισβητούν ή ακόμη και να το απορρίπτουν; Τι ακριβώς συμβαίνει μέσα στην τάξη, ποια είναι τα χαρακτηριστικά της δραστηριότητας του εκπαιδευτικού και των μαθητών που οδηγούν άλλοτε...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 3579-0000

Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μια εντατικοποίηση, μια τάση ομαδοποίησης και επικέντρωσης στα γνωστικά επιτεύγματα, η ανάγκη ενασχόλησης με την ιδιαιτερότητα του ατόμου και τα προσωπικά βιώματα φαίνεται ιδιαίτερα επίκαιρη. Η μελέτη αυτή στοχεύει στη διερεύνηση του υποκειμενικού χαρακτήρα της εμπειρίας του παιδιού σε μια καθοριστική περίοδο της ζωής του σε συνάρτηση με αυτήν των βασικών προσώπων που το πλαισιώνουν. Για να υλοποιηθεί αυτή η προσέγγιση συνέβαλαν με την κατάθεση των προσωπικών τους εμπειριών μητέρες και παιδαγωγοί που εμπ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ
KOSTOLANY ANDRE
€19.00 €8.55
(-55%)
Κερδίζετε €10.45
ΓΙΟΓΚΑ
FRASER TARA
€9.00 €4.50
(-50%)
Κερδίζετε €4.50

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS