Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές άνω των 30€ | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 350.000 τίτλους

ROSILI

Ταξινόμηση κατά:   
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (3η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0099

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική επιστήμη. Η συμπεριφορά καταναλωτή έχει συνδεθεί με τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ, διότι συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι που δημιουργού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (+ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0071

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται θεωρητικά αλλά κυρίως εφαρμοσμένα θέματα εσωτερικού ελέγχου και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, επαγγελματίες εσωτερικούς ελεγκτές, διοικητικά στελέχη και ερευνητές. Μετά το απαραίτητο θεωρητικό πλαίσιο και τα πρότυπα ελέγχου ακολουθούν 120 παραδείγματα, ερωτήματα κατανόησης, υποδείγματα και μελέτες περίπτωσης και για τα 17 κεφάλαια. Επίσης, παρουσιάζονται εφαρμοσμένα θέματα που σχετίζονται με όλα τα αντικείμενα που απασχολούν τα σύγχρονα τμήματα εσωτερικού ελέγχου επιχειρήσεων. Πιο συ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΓΙΟΓΙΟ ΧΩΡΙΣ ΔΑΚΡΥΑ
ΗΠΙΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ "ΑΝΤΙΟ" ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0077

Πείτε αντίο στις πάνες και υποδεχθείτε τη γρήγορη, αποτελεσματική εκπαίδευση με το γιογιό από τη συγγραφέα των μπεστ σέλερ σε θέματα συμβουλευτικής γονέων. Η εκπαίδευση του παιδιού σας με το γιογιό δεν είναι υποχρεωτικό να αποτελέσει μία αγχωτική εμπειρία. Η αυθεντία σε θέματα γονεϊκής συμβουλευτικής Elizabeth Pantley, βοηθά το παιδί σας να βρει τον δρόμο προς την ανεξάρτητη χρήση της τουαλέτας χωρίς απόγνωση, σύγχυση ή δάκρυα. Η εύκολη λύση της Elizabeth Pantley χωρίς δάκρυα θα σας βοηθήσει να: - Καθορίσετε τη σωστή στιγμή έναρξης της εκπ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ ΓΙΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΔΑΚΡΥΑ
ΤΕΛΕΙΟΣ ΥΠΝΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0090

Έχετε ένα νεογέννητο, οπότε ο ύπνος είναι κάτι αδιανόητο, σωστά; Λάθος! Στη μήτρα, τα μωρά κοιμούνται ως και είκοσι ώρες την ημέρα. Προφανώς τα νεογέννητα δε χρειάζεται να "εκπαιδευθούν" όσον αφορά το πώς να κοιμηθούν. Ήδη το γνωρίζουν καλά, και έκαναν πολλή εξάσκηση. Γιατί, λοιπόν, οι περισσότεροι γονείς έχουν πρόβλημα να βάλουν το μωρό τους για ύπνο; Η Ελίζαμπεθ Πάντλεϊ, μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη ειδικός σε θέματα παιδικού ύπνου, δημιούργησε αυτόν τον οδηγό για να εξηγήσει τους τρόπους με τους οποίους άθελά μας εμποδίζουμε να επέλθει ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0101

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται προχωρημένα θέματα χρηματοοικονομικής λογιστικής και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, επαγγελματίες λογιστές, διοικητικά στελέχη και ερευνητές. Μέσω των περισσοτέρων των 300 παραδειγμάτων που ξεδιπλώνονται στα 26 κεφάλαια του βιβλίου, βάσει του Νόμου 4308/2014 και της απαραίτητης θεωρητικής εισαγωγής, παρουσιάζονται εμπειρικά προχωρημένα θέματα χρηματοοικονομικής λογιστικής που σχετίζονται με όλα τα αντικείμενα που απασχολούν το σύγχρονο λογιστήριο. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, καλύπ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ (+ONLINE ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0083

Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές της Ανάλυσης Επενδύσεων και της Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου. Ειδικότερα, γράφοντας το βιβλίο αυτό, οι συγγραφείς είχαν τρεις στόχους. Πρώτον, να δημιουργήσουν ένα εγχειρίδιο, το οποίο θα βοηθά τους φοιτητές να λαμβάνουν αποτελεσματικές επενδυτικές αποφάσεις. Δεύτερο, να προσφέρουν ένα βιβλίο στην ελληνική πανεπιστημιακή αγορά, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και στη συνέχεια, ως βιβλίο αναφοράς, σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (2η ΕΚΔΟΣΗ) (ONLINE ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0088

Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. Ειδικότερα, γράφοντας το βιβλίο αυτό οι συγγραφείς είχαν τρεις στόχους. Πρώτον, να δημιουργήσουν ένα εγχειρίδιο, το οποίο θα βοηθά τους φοιτητές να λαμβάνουν αποτελεσματικές χρηματοοικονομικές αποφάσεις. Δεύτερο, να προσφέρουν ένα βιβλίο στην ελληνική πανεπιστημιακή αγορά, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και στη συνέχεια ως βιβλίο αναφοράς στην επαγγελματική στα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0001

Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών τους πάνω σε θέματα Αρχών του Μάρκετινγκ και της εφαρμογής τους στην ελληνική πραγματικότητα. Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει και το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες. Μια πληρέστερη και σφαιρική κάλυψη σε βάθος όλων των ζητημάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ, μπορεί να αναζητήσει ο αναγνώστης στο βιβλίο των ιδίων συγγραφέων με τίτλο Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ, η ελληνική προσέγγιση. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0063

Η Λογιστική δεν είναι τόσο τεχνική και περίπλοκη όσο μπορεί να νομίζετε. Στην πραγματικότητα βασίζεται σε πολύ απλές αρχές που μπορεί να καταλάβει οποιοσδήποτε. Μόλις μάθετε και κατανοήσετε τις αρχές αυτές, θα εντυπωσιαστείτε από το πόσο εύκολη είναι. Έχοντας πουλήσει περισσότερα από 100.000 αντίτυπα παγκοσμίως, αυτό το βιβλίο απευθύνεται στους πάντες κι ανάμεσα τους στους φοιτητές, στους επενδυτές και στους ελεύθερους επαγγελματίες. Λόγω του ότι είναι απλό και εύχρηστο, θα σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα μέσα από όλες τις βασικές αρχές και τις ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0078

Βασισμένο με σταθερό και μοναδικό τρόπο στις καλύτερες Ευρωπαϊκές και Αμερικανικές παραδόσεις και μελέτες, το βιβλίο αυτό αναλύει σε βάθος τη δυνατότητά μας να διαπραγματευόμαστε με επιτυχία στον κόσμο των επιχειρήσεων και στην πολική σκηνή. Διαπραγματευόμαστε κάθε μέρα. Στην οικογένειά μας, στις εταιρείες που εργαζόμαστε, στο δημόσιο βίο μας, στο διεθνές περιβάλλον και έχουμε να αντιμετωπίσουμε καθημερινά διάφορα πρότζεκτ, συμβόλαια και διενέξεις. Κάνετε όμως πρώτα τις σωστές κινήσεις; Προετοιμάζεστε πριν ενεργήσετε; Ακούτε πριν μιλήσετε;...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ - ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0091

Το βιβλίο αυτό συνδυάζει, θεωρητικά και κυρίως πρακτικά, τη χρηματοοικονομική λογιστική με την ανάλυση λογιστικών καταστάσεων. Στις σελίδες του περιγράφεται, απλά και κατανοητά, ολόκληρη η διαδικασία από τη συναλλαγή που θα πραγματοποιήσει μία επιχείρηση, μέχρι την απόφαση που θα ληφθεί για την επιχείρηση, από άτομα που μπορεί να βρίσκονται είτε εντός, είτε εκτός της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στα 30 κεφάλαια του βιβλίου, αναλύονται τα λογιστικά γεγονότα της επιχείρησης, το πώς αυτά καταχωρούνται στα λογιστικά βιβλία, οι κανόνες χ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0026

Το μάρκετινγκ στη χώρα μας παραμένει ένας χώρος σε μεγάλο βαθμό άγνωστος και παρεξηγημένος. Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι μικρομεσαίες ειδικά επιχειρήσεις, είναι επιφυλακτικές ως προς το όφελος που μπορεί να τους προσφέρει και το παραμελούν σε σχέση με τις πωλήσεις. Στην ευρύτερη κοινή γνώμη, το μάρκετινγκ δέχεται αρκετές κριτικές και βρίσκει συχνά αρνητική στάση απέναντί του. Το βιβλίο που κρατάτε τα χέρια σας φιλοδοξεί να προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ [2η ΕΚΔΟΣΗ]
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0087

Η αποτελεσματική διοίκηση των ανθρώπων είναι μια πρόκληση και η ψυχολογία μπορεί να βοηθήσει. Κίνητρα, ομάδες, ηγεσία, επιλογή, αξιολόγηση, προσωπικότητα, άγχος, αλλαγή, συναισθηματική νοημοσύνη, κουλτούρα, επικοινωνία, είναι κάποιες από τις έννοιες που αναλύονται σε αυτό το βιβλίο με σκοπό να αποτελέσει έναν χρήσιμο οδηγό στη διοίκηση των ανθρώπων. Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο για να προσφέρει την πρόσφατη γνώση στα επιστημονικά αντικείμενα της οργανωσιακής ψυχολογίας και συμπεριφοράς. Η καινούργια του έκδοση περιλαμβάνει μια σημαντική σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0098

Η σημερινή εποχή της ψηφιακής Οικονομίας 4.0 και της επιχειρηματικής δράσης μέσω της πύλης του διαδικτύου προσφέρει προκλήσεις και ευκαιρίες για την άσκηση του ψηφιακού μάρκετινγκ (ΨΜ), το οποίο είναι περισσότερο αποτελεσματικό, με χαμηλότερο κόστος επένδυσης, αλληλεπιδραστικό με τον πελάτη, άμεσα μετρήσιμο και προσανατολισμένο στα αποτελέσματα. Το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας στοχεύει στην κατανόηση, την παροχή γνώσης και την εξοικείωση, αλλά και τη στήριξη του αναγνωστικού κοινού μέσα από μια ολοκληρωμένη και δομημένη προσέγγιση στο ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (Γ' ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0039

Οι "Υπηρεσίες" αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο τομέα της παγκόσμιας οικονομίας και συνιστούν την κυρίαρχη οικονομική δραστηριότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Ως εκ τούτου, οι πρακτικές διοίκησης και μάρκετινγκ στον τομέα αυτό αναπτύσσονται ταχύτατα και εξελίσσονται συνεχώς. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη φύση των υπηρεσιών, καθιστά αναγκαία τη συστηματική τους διερεύνηση ξεχωριστά από τα προϊόντα. Η τρίτη έκδοση του βιβλίου "Μάρκετινγκ Υπηρεσιών" έρχεται να συμπληρώσει τη δεύτερη πολύ επιτυχημένη έκδοση του μοναδικού έως κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ
ΚΑΝΤΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΡΟΛΟΙ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0103

Θέλετε να αυξήσετε την ποιότητα της ζωής σας; Να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στην οικογένειά σας; Να γίνετε πιο αποδοτικοί στην εργασία σας; Να αυξήσετε την αποτελεσματικότητά σας σε κάποιο συγκεκριμένο τομέα; Να ξεκινήσετε μια νέα δραστηριότητα; Αυτές και πολλές ακόμα από τις απαντήσεις που είναι πιθανό να δώσετε έχουν έναν κοινό παρονομαστή: τον χρόνο. Όσο καλύτερα μάθετε να διαχειρίζεστε τον χρόνο σας, τόσο θα αυξάνεται η αποδοτικότητα κι η αποτελεσματικότητά σας, με αποτέλεσμα να πετυχαίνετε τους στόχους και τα αποτελέσματα που επιθυμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (+ONLINE ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0016

Το βιβλίο αυτό είναι μοναδικό στο είδος του και γίνεται επίκαιρο, αφού ολόκληρο το έργο των συγγραφέων εστιάζεται στην κοινωνική διάσταση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, που πολλές φορές είναι δύσκολο να προσδιοριστεί. -Προσφέρει με κατανοητό τρόπο τη μάθηση σχετικά με τη λειτουργία και τη συμπεριφορά της επιχείρησης τόσο σε ατομικό επίπεδο, όσο και σε επίπεδο δράσης αγορών επιχειρήσεων. Το βιβλίο περιλαμβάνει επίσης όλες τις πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο της μικροοικονομικής θεωρίας, όπως τη θεωρία παιγνίων, τον τρόπο που λειτουργούν οι παγκό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ!
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΥΚΟΛΑ, ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ.
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0041

To βιβλίο αυτό απευθύνεται στους επιχειρηματίες των μικρών και των μεσαίων επιχειρήσεων και στους ελεύθερους επαγγελματίες. Είναι ένας πρακτικός οδηγός, βήμα βήμα, που θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας με στόχο την ανάπτυξή της. Γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, σας καθοδηγεί να απαντήσετε σε ερωτήματα όπως: - Πως θα αναπτύξω την επιχείρησή μου; - Ποια στρατηγική προτείνεται να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη; - Ποιες...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΔΗΓΟΣ SOCIAL MEDIA MARKETING
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0085

Ένα έξυπνο εργαλείο για να προβάλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Θέλετε η επιχείρησή σας να έχει μια ισχυρή παρουσία στα social media; Να χτίσετε μια στενή σχέση αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας; Να προσελκύσετε νέους πελάτες; Αυτό το βιβλίο απευθύνεται στον επαγγελματία/επιχειρηματία που βλέπει στο ψηφιακό marketing ευκαιρίες ανάπτυξης, αλλά δε γνωρίζει πώς να τις αξιοποιήσει. Πρόκειται για ένα πρακτικό εγχειρίδιο που έχει σαν στόχο να σας μυήσει στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, και ιδιαίτερα στις πλατφόρμες κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ - (ONLINE ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0069

Το βιβλίο αυτό εστιάζει στην εφαρμογή της στατιστικής ανάλυσης σε επιχειρηματικά προβλήματα: παρουσιάζει τις πιο διαδεδομένες μεθόδους ανάλυσης δεδομένων στο χώρο των επιχειρήσεων δείχνει με πραγματικά παραδείγματα του τρόπους παρουσίασης και περιγραφής των στατιστικών δεδομένων καθοδηγεί τον αναγνώστη να καταλάβει πώς με τη βοήθεια της στατιστικής μπορεί να εξάγει συμπεράσματα περιγράφει με πραγματικά δεδομένα τις μεθόδους πρόβλεψης της εξέλιξης των οικονομικών μεγεθών. Το βιβλίο αποτελεί ένα περιεκτικό και κατανοητό οδηγό των πιο διαδ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ;
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
€19.70 €8.86
(-55%)
Κερδίζετε €10.84
Η Χέλγκα και οι άλλες
BARROSO
€4.71 €1.88
(-60%)
Κερδίζετε €2.83

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS