Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ROSILI

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0026

Το μάρκετινγκ στη χώρα μας παραμένει ένας χώρος σε μεγάλο βαθμό άγνωστος και παρεξηγημένος. Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι μικρομεσαίες ειδικά επιχειρήσεις, είναι επιφυλακτικές ως προς το όφελος που μπορεί να τους προσφέρει και το παραμελούν σε σχέση με τις πωλήσεις. Στην ευρύτερη κοινή γνώμη, το μάρκετινγκ δέχεται αρκετές κριτικές και βρίσκει συχνά αρνητική στάση απέναντί του. Το βιβλίο που κρατάτε τα χέρια σας φιλοδοξεί να προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. ...
Διαβάστε περισσότερα...
eΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0033

Η εκθετική ανάπτυξη της κάθε είδους τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες τους, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν. Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο προσφέρει σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και σπουδαστές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό και την υλοπ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0062

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται προχωρημένα θέματα χρηματοοικονομικής λογιστικής και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, επαγγελματίες λογιστές, διοικητικά στελέχη και ερευνητές. Με περισσότερα από 300 παραδείγματα που ξεδιπλώνονται στα 26 κεφάλαια του βιβλίου, βάσει του Νόμου 4308/2014 και την απαραίτητη θεωρητική εισαγωγή, παρουσιάζονται προχωρημένα θέματα χρηματοοικονομικής λογιστικής που σχετίζονται με όλα τα αντικείμενα που απασχολούν το σύγχρονο λογιστήριο. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, καλύπτονται θέματα που αφο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (+ONLINE ΓΛΩΣΣΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0064

Το βιβλίο "Εισαγωγή στην Οικονομική Επιστήμη: θεωρία και εφαρμογές" αποτελεί μια ιδιαίτερα περιεκτική και ολοκληρωμένη παρουσίαση της οικονομικής επιστήμης. Σκοπός του βιβλίου είναι: -Να βοηθήσει τον αναγνώστη να γνωρίσει τις αρχές που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του προβλήματος της εξοικονόμησης πόρων, των συγκεκριμένων οικονομικών ζητημάτων και των εναλλακτικών πολιτικών. -Να καθοδηγήσει τον αναγνώστη να κατανοήσει και να εφαρμόσει τον οικονομικό τρόπο σκέψης και να επιχειρηματολογεί με ακρίβεια και αντικειμενικότητα σχετικά με ο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ [2η ΕΚΔΟΣΗ]
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0087

Η αποτελεσματική διοίκηση των ανθρώπων είναι μια πρόκληση και η ψυχολογία μπορεί να βοηθήσει. Κίνητρα, ομάδες, ηγεσία, επιλογή, αξιολόγηση, προσωπικότητα, άγχος, αλλαγή, συναισθηματική νοημοσύνη, κουλτούρα, επικοινωνία, είναι κάποιες από τις έννοιες που αναλύονται σε αυτό το βιβλίο με σκοπό να αποτελέσει έναν χρήσιμο οδηγό στη διοίκηση των ανθρώπων. Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο για να προσφέρει την πρόσφατη γνώση στα επιστημονικά αντικείμενα της οργανωσιακής ψυχολογίας και συμπεριφοράς. Η καινούργια του έκδοση περιλαμβάνει μια σημαντική σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (2η ΕΚΔΟΣΗ) (ONLINE ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0088

Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. Ειδικότερα, γράφοντας το βιβλίο αυτό οι συγγραφείς είχαν τρεις στόχους. Πρώτον, να δημιουργήσουν ένα εγχειρίδιο, το οποίο θα βοηθά τους φοιτητές να λαμβάνουν αποτελεσματικές χρηματοοικονομικές αποφάσεις. Δεύτερο, να προσφέρουν ένα βιβλίο στην ελληνική πανεπιστημιακή αγορά, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και στη συνέχεια ως βιβλίο αναφοράς στην επαγγελματική στα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ - ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0091

Το βιβλίο αυτό συνδυάζει, θεωρητικά και κυρίως πρακτικά, τη χρηματοοικονομική λογιστική με την ανάλυση λογιστικών καταστάσεων. Στις σελίδες του περιγράφεται, απλά και κατανοητά, ολόκληρη η διαδικασία από τη συναλλαγή που θα πραγματοποιήσει μία επιχείρηση, μέχρι την απόφαση που θα ληφθεί για την επιχείρηση, από άτομα που μπορεί να βρίσκονται είτε εντός, είτε εκτός της επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα, μέσα στα 30 κεφάλαια του βιβλίου, αναλύονται τα λογιστικά γεγονότα της επιχείρησης, το πώς αυτά καταχωρούνται στα λογιστικά βιβλία, οι κανόνες χ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΑΣ!
ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΠΛΑΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΥΚΟΛΑ, ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ.
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0041

To βιβλίο αυτό απευθύνεται στους επιχειρηματίες των μικρών και των μεσαίων επιχειρήσεων και στους ελεύθερους επαγγελματίες. Είναι ένας πρακτικός οδηγός, βήμα βήμα, που θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας με στόχο την ανάπτυξή της. Γραμμένο σε απλή γλώσσα χωρίς τους δύσκολους ορισμούς του μάρκετινγκ και χωρίς περιττή θεωρία, σας καθοδηγεί να απαντήσετε σε ερωτήματα όπως: - Πως θα αναπτύξω την επιχείρησή μου; - Ποια στρατηγική προτείνεται να ακολουθήσω για να έχει η επιχείρησή μου υγιή ανάπτυξη; - Ποιες...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ ΓΙΑ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΔΑΚΡΥΑ
ΤΕΛΕΙΟΣ ΥΠΝΟΣ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0090

Έχετε ένα νεογέννητο, οπότε ο ύπνος είναι κάτι αδιανόητο, σωστά; Λάθος! Στη μήτρα, τα μωρά κοιμούνται ως και είκοσι ώρες την ημέρα. Προφανώς τα νεογέννητα δε χρειάζεται να "εκπαιδευθούν" όσον αφορά το πώς να κοιμηθούν. Ήδη το γνωρίζουν καλά, και έκαναν πολλή εξάσκηση. Γιατί, λοιπόν, οι περισσότεροι γονείς έχουν πρόβλημα να βάλουν το μωρό τους για ύπνο; Η Ελίζαμπεθ Πάντλεϊ, μια παγκοσμίως αναγνωρισμένη ειδικός σε θέματα παιδικού ύπνου, δημιούργησε αυτόν τον οδηγό για να εξηγήσει τους τρόπους με τους οποίους άθελά μας εμποδίζουμε να επέλθει ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0022

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική επιστήμη. Η συμπεριφορά καταναλωτή έχει συνδεθεί με τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ, διότι συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι που δημιουργού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0019

[...] Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψης των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Εξετάζονται οι επιδράσεις του διεθνούς εμπορίου, των άμεσων ξένων επενδύσεων και των πολυεθνικών επιχειρήσεων που δημιουργούνται με αυτές, στις χώρες όπου δραστηριοποιούνται, και περιγράφονται οι τρόποι οργάνωσης του Μάρκετινγκ, ανάλογα με τους εναλλακτικούς προσανατολισμούς της επιχείρησης (Κεφάλαιο 1). Η επιχείρηση διεθνοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τα συγκριτικά πλεονεκτήματα τόσο τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0005

Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια συνέχεια του γνωστού βιβλίου "Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου" που ήταν το πρώτο βιβλίο, το οποίο κυκλοφόρησε στη χώρα μας με αυτό το εξειδικευμένο θέμα του Μάρκετινγκ. Τώρα στο Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου έχουν προστεθεί νέα στοιχεία, όπως: το σύστημα διανομής, το Μάρκετινγκ χονδρικού εμπορίου, καθώς και όλες οι εξελίξεις που έχουν συντελεστεί, τόσο στους παραπάνω τομείς, όσο και στον τομέα του Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0042

Οι ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ οι ΜΕΘΟΔΟΙ της επιστήμης του μάρκετινγκ έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία, εδώ και πολλά χρόνια, στα καταναλωτικά προϊόντα. Το μάρκετινγκ όμως δεν περιορίζεται μόνο στα καταναλωτικά προϊόντα, αλλά αποτελεί μια από τις σημαντικότερες λειτουργίες των επιχειρήσεων εκείνων που προμηθεύουν με βιομηχανικά προϊόντα και υπηρεσίες τις βιομηχανικές επιχειρήσεις, τις βιοτεχνίες, τις δημόσιες επιχειρήσεις, τα ιδρύματα και άλλους οικονομικούς οργανισμούς. Όταν ο πελάτης είναι μια βιομηχανική επιχείρηση ή ένας άλλος οικονομικός οργανισμός, κε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0044

Οι Δημόσιες Σχέσεις, ως σύγχρονη επιστήμη με βαθιές όμως ρίζες στο παρελθόν, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της κοινωνίας, γιατί επηρεάζουν τον πυρήνα της ανθρώπινης δραστηριότητας, την οικονομική ζωή. Οι Δημόσιες Σχέσεις, δύο γνωστές και συνηθισμένες λέξεις, που, αν και εκφέρονται καθημερινά από τα χείλη εκατομμυρίων ανθρώπων, παραμένουν για τους ποίους όχι μόνον άγνωστες, αλλά και "παρεξηγημένες". Και τούτο γιατί (οι πολλοί) αγνοούν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις υπακούουν σε επιστημονικούς κανόνες, αρχές και μεθόδους, και επομένως ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (+ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0071

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται θεωρητικά αλλά κυρίως εφαρμοσμένα θέματα εσωτερικού ελέγχου και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, επαγγελματίες εσωτερικούς ελεγκτές, διοικητικά στελέχη και ερευνητές. Μετά το απαραίτητο θεωρητικό πλαίσιο και τα πρότυπα ελέγχου ακολουθούν 120 παραδείγματα, ερωτήματα κατανόησης, υποδείγματα και μελέτες περίπτωσης και για τα 17 κεφάλαια. Επίσης, παρουσιάζονται εφαρμοσμένα θέματα που σχετίζονται με όλα τα αντικείμενα που απασχολούν τα σύγχρονα τμήματα εσωτερικού ελέγχου επιχειρήσεων. Πιο συ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ (+ONLINE ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0083

Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές της Ανάλυσης Επενδύσεων και της Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου. Ειδικότερα, γράφοντας το βιβλίο αυτό, οι συγγραφείς είχαν τρεις στόχους. Πρώτον, να δημιουργήσουν ένα εγχειρίδιο, το οποίο θα βοηθά τους φοιτητές να λαμβάνουν αποτελεσματικές επενδυτικές αποφάσεις. Δεύτερο, να προσφέρουν ένα βιβλίο στην ελληνική πανεπιστημιακή αγορά, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και στη συνέχεια, ως βιβλίο αναφοράς, σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
50 ΓΡΙΦΟΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0048

50 γρίφοι εξάσκησης του μυαλού για να αλλάξετε τον τρόπο που σκέφτεστε. ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ - θα αποκτήσετε το θάρρος να σκέφτεστε ελεύθερα - θα μάθετε πώς να γεννάτε ιδέες - θα διαμορφώνετε στρατηγικές μαζί με τους άλλους (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
50 ΓΡΙΦΟΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0053

50 γρίφοι εξάσκησης του μυαλού για να αλλάξετε τον τρόπο που σκέφτεστε. ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ - θα μάθετε να αποφεύγετε τους περισπασμούς - θα επικεντρώνεστε σ' ό,τι είναι σχετικό - θα βελτιώσετε τον τρόπο που λαμβάνετε αποφάσεις (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΔΗΓΟΣ SOCIAL MEDIA MARKETING
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0085

Ένα έξυπνο εργαλείο για να προβάλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Θέλετε η επιχείρησή σας να έχει μια ισχυρή παρουσία στα social media; Να χτίσετε μια στενή σχέση αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας; Να προσελκύσετε νέους πελάτες; Αυτό το βιβλίο απευθύνεται στον επαγγελματία/επιχειρηματία που βλέπει στο ψηφιακό marketing ευκαιρίες ανάπτυξης, αλλά δε γνωρίζει πώς να τις αξιοποιήσει. Πρόκειται για ένα πρακτικό εγχειρίδιο που έχει σαν στόχο να σας μυήσει στον κόσμο του ψηφιακού μάρκετινγκ, και ιδιαίτερα στις πλατφόρμες κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0001

Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών τους πάνω σε θέματα Αρχών του Μάρκετινγκ και της εφαρμογής τους στην ελληνική πραγματικότητα. Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει και το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες. Μια πληρέστερη και σφαιρική κάλυψη σε βάθος όλων των ζητημάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ, μπορεί να αναζητήσει ο αναγνώστης στο βιβλίο των ιδίων συγγραφέων με τίτλο Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ, η ελληνική προσέγγιση. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΑΛΕΝΚΕ
ROSSI RENZO
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37
HIP HOP: CODE OF THE STREETS
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ
€5.87 €2.94
(-50%)
Κερδίζετε €2.93

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Αργύρης Χιόνης: Τύποι ήλων 2 Είπες βαθιά θα σκάψεις μες στον εαυτό σου, να τον γνωρίσεις, να τον καταχτήσεις ίσως. Μα τι νόμισες πως είναι ο εαυτός σου, ορυχείο στοές ν’ ανοίγεις ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS