Αποτελέσματα από σύνθετη αναζήτηση:
ΑΞΙΟΛΟΓΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Εκδότης: ΓΡΗΓΟΡΗ Κωδ. Πολιτείας: 1000-1002
Η τιμή Πολιτείας σε σύγκριση με την τιμή έκδοσης είναι χαμηλότερη κατά 20% Το ανά χείρας συλλογικό έργο έχει δύο βασικούς στόχους: - Να αποσαφηνίσει έννοιες και θεωρητικές παραδοχές που συνδέονται με την αξιολόγηση του μαθητή στη σύγχρονη εκδοχή της, που είναι κυρίως η διαμορφωτική αξιολόγηση. - Να προτείνει ένα φάσμα πρακτικών διαμορφωτικής αξιολόγησης, που προέρχονται από τη σχολική τάξη. Στις μέρες μας, η αξιολόγηση του μαθητή έχει πάψει να συνδέεται αποκλειστικά και μόνο με τη βαθμολόγηση, αλλά, αντιθέτως, συνδέεται με τη μάθηση. Μιλάμε, δηλαδή, για "αξιολόγηση που έχει ως αποστολή να διασφαλίζει τη μάθηση" ... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής