Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές πάνω από 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες Δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 150000 τίτλους

Σελίδα επιλογών του αναγνώστη: antonis moros

Τελευταία Σχόλια

ΒιβλίοΣχόλιοΗμ/νια
Σχόλιο για το βιβλίο "PARADISO"
Ο Παράδεισος αποτελείται από τρία μέρη: στο πρώτο περιγράφονται οι παιδικές ηλικίες και οι οικογένειες των Χοσέ Σεμί και Χοσέ Εουχένιο. Παρά τη μη γραμμική αφήγηση, διακρίνεται ένα σαφές πλαίσιο αναφοράς που θα καθοδηγήσει την πλοκή. Στο δεύτερο περιγράφεται η εφηβεία και η φοιτητική ζωή του Σεμί και η φιλία του με τον Φρόνησις. Το τελευταίο μέρος αποτελείται από τρία φαινομενικά ασύνδετα κεφάλαια, ενδεχομένως κάποια όνειρα του Σεμί και η μοιραία συνάντηση με τον άνθρωπο που φέρει το εκπληκτικό όνομα Οππιάνο Λικάριο, ο οποίος αποτελεί έναν δεύτερο συνδετικό -ας πούμε- κρίκο πλοκής. Η λυρική γλώσσα του Λεζάμα Λίμα, η ευφάνταστη εικονοποιΐα σε βαθμό βερμπαλισμού, ο πλούτος της γνώσης και οι έξωθεν λογοτεχνικές προεκτάσεις καθιστούν την ανάγνωση ένα πολύτιμο δώρο. Η ενδεχόμενη δυσκολία υποκαθίσταται από την αναγνωστική ευχαρίστηση, σχεδόν εμπειρία. Πρόκειται για ένα μη γραμμικό μυθιστόρημα, μία συρραφή εικόνων με ανάερη βάση και φυγόκεντρη διάθεση (και πρόθεση υποθέτω). Ο Παράδεισος αποτελεί ένα ολικό μυθιστόρημα-ποίημα, ένα συγγραφικό καλειδοσκόπιο, ένα πολυεδρικό βιβλίο, ένα μπαρόκ αριστούργημα.
2019-02-05 15:38:37
Σχόλιο για το βιβλίο "2666"
Το 2666 είναι επιβλητικό -και υπερβολικό- στην έκτασή του, φορές απολαυστικό στην αφήγηση, μα συνάμα κουραστικό όταν η πλοκή μένει μετέωρη. Η γραφή του Μπολάνιο είναι φιλτραρισμένη και σκεπτικιστική, η πρόζα καθαρή και ρέουσα. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται σε τέσσερις κριτικούς λογοτεχνίας που αναζητούν τα ίχνη του αγαπημένου τους συγγραφέα Μπένο φον Αρτσιμπόλντι. Θέμα προσφιλές από τους Άγριους Ντεντέκτιβ. Στο πέμπτο κεφάλαιο γνωρίζουμε ενδελεχώς τον συγγραφέα Αρτσιμπόλντι. Στα τρία ενδιάμεσα κεφάλαια, η γραφή δεν χάνει το ενδιαφέρον της, μα η πλοκή μένει ασύνδετη, με αποκορύφωμα το ανιαρό -ούτε καν τολμηρό- τέταρτο μέρος, όπου περιγράφονται περίπου εκατόν πενήντα φόνοι γυναικών στη Σάντα Τερέσα, στο Μεξικό. Ενώ συνήθως ο όγκος αγιάζει τα μέσα, εδώ τα πέντε μέρη συνδέονται ανεπαίσθητα -έως καθόλου- με αποτέλεσμα το σύνολο να είναι ανούσιο. Είναι κρίμα, διότι η πρόζα του συγγραφέα δεν είναι προβληματική, κάθε άλλο, το βιβλίο ωστόσο έχει μείνει ημιτελές, λείπει ένα μελλοντικό σημείο τομής των ιστοριών. Θεωρώ ότι η συγγραφή του παρόντος, καθιστά τους Άγριους Ντεντέκτιβ κλασικό μυθιστόρημα. Κλείνοντας, ο τόμος της Άγρας είναι καλαίσθητος, μα προφανώς χωρίς επιμέλεια, διότι βρίθει γραμματικών, μορφολογικών, ακόμη και συντακτικών λαθών.
2019-02-05 15:10:23
Σχόλιο για το βιβλίο "ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ"
Ο πρωταγωνιστής των Χαμένων βημάτων είναι ένας μουσικολόγος -alter ego του συγγραφέα- βαθιά ουμανιστής και πάντοτε σκεπτικιστής. Βλέποντας να επιβεβαιώνεται η θεωρία του σχετικά με τις απαρχές της μουσικής ως μιμητισμό των ήχων της φύσης και των ζώων, ξεκινά ένα ταξίδι στα βάθη της ζούγκλας της Βενεζουέλας, προς αναζήτηση πρωτόγονων μουσικών οργάνων. Το ταξίδι του λειτουργεί αναδρομικά: επιστροφή στις ρίζες, στην πρωτόγονη ζωή, στις απαρχές του πολιτισμού. Απεκδύεται τις πολιτισμένες συνήθειες και αναγεννιέται. Η γλώσσα είναι πυκνή και μεστή νοημάτων. Η συσσώρευση γνώσης λειτουργεί για τον Καρπεντιέρ ως αντισταθμιστική μνήμη. Στην ζούγκλα περιγράφονται εικόνες που δεν έχουν ιδωθεί ποτέ. Παρουσιάζεται καινούργια αντίληψη για τον χρόνο του σώματος: καθένας είναι κύριος των βημάτων του, τα ορίζει αυτοβούλως. Η απόσταση της πρωτόγονης ζωής στην ζούγκλα από την σύγχρονη πόλη δεν καλύπτεται σε μερικά χιλιόμετρα, μα σε μερικές χιλιάδες χρόνια, ο χώρος και ο χρόνος συνενώνονται: τα χαμένα (χρόνος) βήματα (χώρος). Προχωρώντας βαθύτερα στη σέλβα, η ανάδρομη πορεία συμβαδίζει με την εσωτερική αναζήτηση για την χαμένη ταυτότητα, για επανεκκίνηση. Αποθεώνεται η φύση, η προκατακλυσμιαία δημιουργία, η ποίηση των λεπιδόπτερων και των σαλιγκαριών. Η γη ανήκει σε όλους, χωρίς σύνορα ή ορόσημα. Ο ήρωας συνειδητοποιεί τον άβουλο ρυθμό της πολιτισμένης ζωής, την ταύτιση σχεδόν της γέννησης με το γήρας. Προσπαθεί να εκλογικεύσει τα νέα δεδομένα, πλην εις μάτην: αδυνατεί να καταργήσει την πολιτισμική του διαμόρφωση, δεν βρίσκει σημείο επαναπροσδιορισμού.
2019-02-04 14:57:05
Σχόλιο για το βιβλίο "Ο ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΝ"
Ο θάνατος, γράφει ο Σιοράν, είναι επιτυχία, μία ευτυχής κατάληξη για κάποιον αποτυχημένο, ένα χαστούκι για κάποιον που συνεχώς προσπαθεί και ενίοτε επιτυγχάνει. Όσο παλιά μπορεί να θυμηθεί τον εαυτό του, συνεχίζει, μία εμμονή για παραίτηση. Το οξύμωρο με τον Σιοράν είναι ότι παρά τις διακηρύξεις του για τον θάνατο και τη μισανθρωπία του, παρά την απόρριψη των εκάστοτε κοινωνικών συστημάτων και την παραίτηση από τα πάντα, δεν νιώθει μετέωρος: δεν απορρίπτει επ\' ουδενί την ύπαρξη του θεού, το αντίθετο άλλωστε: αναγνωρίζει την καθημερινή μέθοδο που οδηγεί απαρέγκλιτα σε αυτόν, επισημαίνει ωστόσο συνεχώς την αποτυχία της. Και όσον αφορά τις λεκτικές του υπερβολές, ισχυρίζεται ότι δεν προκύπτει καμία πρωτοτυπία στη λογοτεχνία, αν δεν βασανίσεις, αν δεν συνθλίψεις τη γλώσσα.
2019-02-04 14:28:52
Σχόλιο για το βιβλίο "ΟΙ ΕΠΤΑ ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΙ"
Οι Επτά αγγελιαφόροι αποτελούν μία ευχάριστη έκπληξη: το ακατανόητο και το σουρεαλιστικό παίρνουν την θέση τους στην καθημερινότητα, η αναβλητικότητα και η μη περάτωση συνδράμουν για την δημιουργία μίας καφκικής πραγματικότητας ικανής να σε διαλύσει. Στα διηγήματα περιγράφονται διάφορες μάταιες ιστορίες: μία σταδιακή και αναπόφευκτη πορεία προς τον θάνατο, ένα τρένο που ποτέ δεν φτάνει στον προορισμό του, η βίωση του παραδόξου του Ζήνωνα μέχρι τον θάνατο, μία ερωτική επιστολή που ποτέ δεν αποστέλλεται. Οι καταστάσεις αδυναμίας γίνονται παθολογικές.
2019-02-04 14:00:44
Σχόλιο για το βιβλίο "ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΡΜΕΝΙΑ"
Το Ταξίδι στην Αρμενία αποτελεί ένα λογοτεχνικό κομψοτέχνημα, μία ποιητική πρόζα βιολογίας και αρχιτεκτονικής. Είναι αξιοσημείωτος ο τρόπος με τον οποίο ο συγγραφέας εκλαμβάνει τη φύση και πως μετουσιώνει αυτές τις εικόνες σε γραφή: η γλώσσα υψωμένη στη νιοστή δύναμη. Ο Μάντελσταμ είναι αποφατικός και απροσπέλαστος.
2019-02-04 13:52:26
Σχόλιο για το βιβλίο "ΛΟΡΔΟΣ ΤΖΙΜ"
Ένα εξαιρετικό ψυχογράφημα της ιδιοσυγκρασίας του λόρδου Τζιμ, του ενοχικού αυτού ναύτη, που έπεσε στο παράπτωμα να χάσει την εμπιστοσύνη των ανθρώπων και μάλιστα δύο φορές. Ο Τζιμ είναι περίπου σαν τον ξένο του Καμύ: δεν μπορεί να δεχθεί να μην είναι ψυχολογικά άρτιος, ο πιο αποδεκτός. Με ίσως λίγο παρατραβηγμένο τρόπο, όπως άλλωστε συνέβη και στη Νίκη.
2019-02-04 13:11:19
Σχόλιο για το βιβλίο "Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ"
Η Μελαγχολία της αντίστασης περιγράφει την μοναχική πορεία του Έστερ να αλλάξει τον κόσμο, έχοντας συνειδητοποιήσει την ματαιότητα του υπάρχειν, την πλήρη αποτυχία και αχρηστία του ανθρώπου, των συστημάτων και θεωριών κοινωνικής οργάνωσης. Συνοδοιπόρος του ο αλαφροΐσκιωτος και πανάγαθος Βάλουσκα, ως άγγελος επί γης. Τα άπειρα σκουπίδια που καλύπτουν τους δρόμους συνθέτουν ένα μετα-αποκαλυπτικό τοπίο, ενώ σχήμα πρωθύστερο αποτελεί η εμφάνιση της φάλαινας, ως άλλου λεβιάθαν, με εικονικό σκοπό τον γενικό αποπροσανατολισμό και την καθοδήγηση καταστροφικής μανίας. Ο Βάλουσκα παρουσιάζεται αγνός και ανόητος, ένας άλλος πρίγκιπας Μίσκιν, που μάλλον αποτρελαίνεται στην προσπάθεια του να διαχειριστεί τα τεκταινόμενα. Η γλώσσα είναι περίπλοκη -μα όχι δυσνόητη-, χάνοντας στην πορεία την δυναμική της (αν και αυτή η αποδόμηση μοιάζει να είναι ο στόχος του Κρασναχορκάι, όπως ο χρόνος θα \'φάει\' την τελευταία λέξη που γράφει, καθώς ο ίδιος επισημαίνει). Διασώζονται οι ιδέες του Έστερ και οι αρμονίες του Βερκμάιστερ, τίτλος που δίνεται στην ταινία του Μπέλα Ταρρ που βασίζεται στο βιβλίο.
2019-02-04 13:04:49
Σχόλιο για το βιβλίο "ΓΚΡΟΖΝΙ"
Το Γκρόζνι του Γιάζρα Χάλεντ διαβάζεται απνευστί, σαν χρονικό μίας ερημωμένης χώρας η οποία έχει από καιρό καταρρεύσει. Ποιήματα που μυρίζουν βενζίνη, βάλουν προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, στάζουν μίσος όταν είναι απαραίτητο. Επιπλέον, ο συγγραφέας δεν ξεχνά την προσωπική ευθύνη. Η γλώσσα του είναι κοφτερή σαν ξυράφι, βαθιά ειλικρινής και με δαιμονιώδη ρυθμό, που δημιουργεί ένα είδος μουσικότητας, σαν ένα στιχούργημα της ραπ.
2019-02-04 12:38:38
Σχόλιο για το βιβλίο "ΣΤ' ΑΜΠΕΛΙΑ"
Ο συγγραφέας περιγράφει την αγροτική ζωή στο χωριό Συκιά Λακωνίας, όπου πέρασε εννέα καλοκαίρια της παιδικής του ηλικίας. Δεν πρόκειται ωστόσο για μία αμιγή αυτοβιογραφία, όσο για μία εμβάθυνση στην ανθρώπινη ιδιοσυγκρασία, την κοινωνική ζωή, τη μετανάστευση και εν τέλει την ταξική διαστρωμάτωση. Γράφει με τρυφερότητα -μα όχι νοσταλγία- για μία εποχή που έχει περάσει ανεπιστρεπτί, για δύο-τρεις γενιές που είδαν από την μία τη χρήση του αρότρου και από την άλλη την προσελήνωση. Προτιμά την ανεπιτήδευτη απλότητα των ανθρώπων της παιδικής του ηλικίας, ακόμη κι αν αυτοί φορές του γίνονται αφόρητοι.
2019-01-31 15:57:11
Δείτε περισσότερα σχόλια...

Συστάσεις Βιβλίων

Δείτε περισσότερες συστάσεις...

Συστάσεις Συγγραφέων

#Όνομα
1.ΚΑΡΟΥΖΟΣ ΝΙΚΟΣ
2.BERNHARD THOMAS
3.MELVILLE HERMAN
4.PYNCHON THOMAS

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
OWEN DAVID
€14.90 €5.96
(-60%)
Κερδίζετε €8.94
ΔΟΚΙΜΙΑ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
MONTAIGNE MICHEL. DE
€23.84 €11.92
(-50%)
Κερδίζετε €11.92

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Θανάσης Βαλτινός: Όλη την ημέρα εκεί μέσα βόσκαμε ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΘΥΜΗΘΩ ΟΛΑ. Έκανα στο πυροβολικό. Στους άλλους πολέμους με είχαν στα βαρέα. Με ρίξαν στο ορειβατικό έπειτα. Να βγάνουν τα...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal MyBank