Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    < /form>
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0507

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σ' αυτούς που είτε έχουν θεωρητικό ενδιαφέρον για το ραδιόφωνο και γενικότερα για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, είτε κάποια πρακτική σχέση με τη ραδιοφωνική παραγωγή. Οι σκοποί του μπορούν να διατυπωθούν με παραπλανητική απλότητα. Ο πρώτος είναι να προσδιορίσει τα διακριτικά χαρακτηριστικά του ραδιοφωνικού μέσου, συγκρίνοντάς το με άλλους τρόπους επικοινωνίας, ατομικούς και συλλογικούς, λογοτεχνικούς και οπτικούς, και επίσης αναπτύσσοντας μια θεωρία σημείων, κωδίκων και συμβάσεων βάση της οποίας το ραδιοφωνικό μέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0176

Οι «Εικόνες Εγκλήματος» δεν είναι ένα ακόμα βιβλίο εγκληματολογίας: μέσα από κείμενα συγγραφέων προερχομένων από διάφορους επιστημονικούς χώρους, το περιεχόμενό του αντλείται από το διάλογο μεταξύ επιστήμης και μέσων μαζικής κουλτούρας και μ' αυτήν την έννοια αφορά σε εικόνες, αναπαραστάσεις του εγκλήματος. Πόσο «αθώες» είναι αυτές οι εικόνες; Μέσα από ποια φίλτρα διυλίζεται, αναπλάθεται αυτό που προσλαμβάνεται κοινωνικά ως έγκλημα; Αυτά τα ερωτήματα εξετάζονται για τον αναγνώστη ο οποίος ενδιαφέρεται να «αποκωδικοποιήσει» αυτές τις εικόνε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΜΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0103

Όσοι έχουν πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών των διανοούμενων και ελέγχουν το μηχανισμό της εκπαίδευσης, θα μπορούσαν να αναφερθούν ως μια τάξη «κομισάριων». Ιδού η βασική λειτουργία τους: να σχεδιάσουν, διαδώσουν και δημιουργήσουν ένα σύστημα δογμάτων και πεποιθήσεων, τα οποία θα υπονομεύσουν την ανεξάρτητη σκέψη και θα εμποδίσουν την κατανόηση και ανάλυση των διεθνών καταστάσεων και των συνεπειών τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0649

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6005

Το εικοσιτετράωρο της καθημερινότητάς μας; Μια κόλαση περισπασμού. Περνάμε ώρες ολόκληρες μπροστά σε οθόνες, με συνεχείς ειδοποιήσεις, ατέλειωτα μηνύματα, αιτήματα, πληροφορίες, ανεξακρίβωτες ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο. Οι συσκευές που κρατάμε μάς καλούν, μας καταδιώκουν, μας κατέχουν. Έχουμε άραγε μετατραπεί σε χρυσόψαρα, στερούμενοι κάθε δυνατότητα να ζήσουμε διαφορετικά, ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ελπίσουμε, δεσμώτες της απόλυτης διαφάνειας, βυθισμένοι στον ωκεανό του Ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υποκείμενοι στον έλεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Εκδότης: ΑΙΩΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0098-0106

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1533

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συζητήσει νέες θεωρίες, μοντέλα, έννοιες και ερωτήματα που νοηματοδοτούν τη διαπολιτισμική επικοινωνία μέσα σε καθημερινές διαπολιτισμικές συναντήσεις. Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως έννοια είναι χρήσιμη για την κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Οι συναλλαγές και η επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών (επανα)νοηματοδοτούνται στον χώρο και τον χρόνο και εντατικοποιούνται μέσα από τις τεχνολογίες επικοινωνίας, τα συστήματα μετα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-4509

Γεννιόμαστε μέσα στις ιστορίες. Μας συντροφεύουν στο προσκέφαλο της παιδικής μας ηλικίας, στις διηγήσεις των μεγάλων, στις παρέες των φίλων και στον χώρο της δουλειάς. Μας βοηθούν να εκφραστούμε, να συνδεθούμε με τους άλλους, να κατανοήσουμε το παρελθόν και να φανταστούμε το μέλλον. Μας ενώνουν με όσους αγαπούν τις ίδιες ιστορίες και μας κινητοποιούν να δράσουμε για κοινούς σκοπούς. Μας διδάσκουν, μας διασκεδάζουν και μας συγκινούν. Όλοι λέμε ιστορίες, ακόμα κι αν δεν θεωρούμε τους εαυτούς μας αφηγητές. Όμως, δεν είναι όλες οι ιστορίες ίδι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Εκδότης: ΒΑΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0640-0136

Ο σύγχρονος κόσμος σημαδεύεται από μια πρωτοφανή έκρηξη των επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ και οι νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή των ατόμων, των ομάδων και των κοινωνιών. Παρέχουν μια αδιάλειπτη ροή πληροφοριών, εικόνων και παραστάσεων. Καταργούν τις αποστάσεις, τροποποιούν τις έννοιες του χώρου και του χρόνου, αναπλάθουν το πραγματικό και κατασκευάζουν έναν κόσμο ομοιωμάτων. Η σημασία της μαζικής επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα μεγάλη στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Στις σημερινές συνθήκες τα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΣ ΤΟ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-3233

Το εγχειρίδιο αυτό είναι ένας πρακτικός οδηγός που βοηθά τους σπουδαστές της δημοσιογραφίας να κατανοήσουν με ποιον τρόπο ένας επαγγελματίας δημοσιογράφος αξιολογεί, κρίνει, επεξεργάζεται και μεταδίδει την είδηση. Μπορεί, ωστόσο, να φανεί ενδιαφέρον και σε όποιον θα ήθελε να περιπλανηθεί στις αρχές της δημοσιογραφίας, ώστε να παρακολουθεί με διαφορετικό μάτι τις ειδήσεις στην τηλεόραση ή να διαβάζει με μεγαλύτερη προσοχή την εφημερίδα του. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1109

Ο ορισμός της θεματολογίας συνίσταται στη σχέση και στον ανταγωνισμό, ανάμεσα στα ΜΜΕ, το κοινό και τις πολιτικές ελίτ προκειμένου να έλθουν στο φως της δημοσιότητας ορισμένα μόνο θέματα εις βάρος κάποιων άλλων. Πρόκειται για μια κατάσταση πολιτικής και κοινωνικής επιρροής που τείνει να αποκλείσει από τη δημόσια σφαίρα μια σειρά ζητημάτων τα οποία αποσιωπούνται. Η αναγόρευση ενός ζητήματος σε κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης, καθίσταται γνωστό στο κοινό και πιθανώς επιλαμβάνονται της λύσης του πολιτικοί και κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0119

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΔΥΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0337

Το βιβλίο του John B.Thompson «Νεωτερικότητα και Μέσα Επικοινωνίας» πλεονεκτεί ως προς το ότι εντάσσει τη μελέτη των μέσων, μαζικών και εξατομικευμένων, στο ευρύτερο παραδειγματικό πλαίσιο της σύγχρονης κοινωνικής θεωρίας. Ο Thompson ενδιαφέρεται πρωτίστως για τις επιδράσεις των μέσων, ένα θέμα που συγκεντρώνει την προσοχή του μεγαλύτερου μέρους της σύγχρονης θεωρίας και έρευνας στο χώρο της επικοινωνίας και των ΜΜΕ. Από πολλές και διαφορετικές σκοπιές, καταδεικνύει ότι τα μέσα επικοινωνίας μετέχουν, εξ αρχής και κατ' αρχήν, του σκληρού θε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0611

Κάθε ριζική αλλαγή στα μέσα επικοινωνίας έχει συνοδευτεί από μια έκρηξη θετικών προσδοκιών αλλά και δυσοίωνων προφητειών. Το ίδιο συνέβη και με την εμφάνιση των ψηφιακών μέσων, τα οποία συχνά αντιμετωπίζονται με ένα μείγμα ενθουσιώδους μελλοντολογίας και ακραίας καταστροφολογίας. Οι συγγραφείς του συλλογικού αυτού τόμου δεν επιδιώκουν να καταθέσουν μια ακόμα προφητεία ή πρόγνωση, αλλά να συμβάλουν στη νηφάλια διάγνωση, τη μεθοδική διερεύνηση και κατανόηση της ψηφιακής συνθήκης. Τι ακριβώς είναι τα ψηφιακά μέσα; Πώς αλλάζουν τα ήθη και τις ...
Διαβάστε περισσότερα...
Αποδελτίωση 3
Άρθρα και συνεντεύξεις
Κωδ. Πολιτείας: 4040-1074

Στις Αποδελτιώσεις της η Σεμίνα δεν καταγράφει το φαίνεσθαι, δεν απαριθμεί επιτυχίες. Ψάχνει, με το μεράκι πολύπειρου ερευνητή, τις κοινωνικές, οικονομικές, οικογενειακές συνθήκες και τα γεγονότα που γέννησαν και διαμόρφωσαν κάθε προσωπικότητα. Βρίσκει για τον καθέναν την καθοριστική στιγμή κατά την οποία πήρε την κομβική απόφαση για τη ζωή του, τη στιγμή που διάλεξε στρατόπεδο. Δεν ερμηνεύει μεταφυσικά το ταλέντο και τα χαρίσματα των συνομιλητών της, αλλά με μαεστρία τα καταγράφει ως προσωπική αντανάκλαση του κλίματος κάθε εποχής. Όλοι το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΣΩΣΤΑ Σ' ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ, ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ, ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ
Εκδότης: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0300-0001

Είναι κάτι καθημερινό. Ωστόσο η συνομιλία με τους ανθρώπους, ιδιαίτερα όσους δε γνωρίζουμε, μπορεί κάποτε να γίνει βασανιστική πρόκληση. Τώρα ο Λάρι Κινγκ, ο κορυφαίος συζητητής του CNN, που συζήτησε με όλους, από το Μιχαήλ Γκορμπατσόφ μέχρι το Μάικλ Τζόρνταν, μοιράζεται το μυστικό του: πώς θα επικοινωνήσετε με αυτοπεποίθηση και αποτελεσματικά σε κάθε περίσταση. Ανεξάρτητα από το αν βρίσκεστε σε κοκτέιλ πάρτι, επαγγελματική συνέντευξη ή κάνετε εσείς κάποια ομιλία, υπάρχουν απλά μυστικά που θα σας βοηθήσουν να πάρετε τους ακροατές με το μέρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΟΥΤΙ
ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
Εκδότης: BRAINFOOD
Κωδ. Πολιτείας: 5357-0102

Οι σελίδες αυτού του βιβλίου συνιστούν ένα "επιστημονικό ζάπινγκ" στην ιστορία της ιδιωτικής τηλεόρασης. Δελτία ειδήσεων, εκπομπές δημοσιογραφικής έρευνας, ριάλιτι σόου, Κάραλη, Λαζόπουλος, Ράδιο Αρβύλα, Κορομηλά, Μενεγάκη, Στεφανίδου, Μικρούτσικος, Πάνια, Αυθαίρετοι, Απαράδεκτοι, Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή, Παρά πέντε, Ευτυχισμένοι Μαζί, Το Σόι Σου, Χάι Ροκ, Αίθουσα του θρόνου, το 10, το Νησί, Φώσκολος, Δαλιανίδης, Κοκκινόπουλος, Παπακαλιάτης και πολλά ακόμη εμβληματικά πρόσωπα και εκπομπές που σφράγισαν την τηλεοπτική πραγματικότητα τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ
ΑΡΘΡΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Κωδ. Πολιτείας: 4040-1004

Χάρις Αλεξίου: "Δε χορταίνω την αγάπη, θέλω κι άλλη." Αλέιδα Γκεβάρα: "Ο μπαμπάς μου δεν μπορούσε να πει ψέματα." Μίκης Θεοδωράκης: "Ο καπιταλισμός δημιούργησε τη νέα δυστυχία." X. & Π. Κατσιμίχας: "Θα φύγουμε πριν μας διώξει το επάγγελμα." Χάρρυ Κλυνν: "Στη χώρα που περισσεύει το γελοίο, λείπει το γέλιο." Πάνος Κοκκινόπουλος: "Η τέχνη είναι μέσο αντίδρασης." Λεξ: "Δεν είμαι καλλιτέχνης, είμαι εμπόδιο." Αλέκα Παπαρήγα: "Για εμάς, τους κομμουνιστές, δεν υπάρχει συνταξιοδότηση." Νίκος Πορτοκάλογλου: "Είμαστε κοινωνία απροσάρμοστων ανηλίκων."...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ 2
ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4040-1045

"Αγαπημένη μου Σεμίνα, μας έχεις προσφέρει αξέχαστες ώρες μουσικές και επικοινωνίας. Θέλω να είσαι πάντα παρούσα και δημιουργική. Είσαι μια αξία που χρειαζόμαστε. Σ' ευχαριστώ που με τίμησες με τις συνεργασίες μας που έμειναν στο χρόνο! Κάθε επιτυχία στις εξαιρετικές Αποδελτιώσεις σου. Δώσε μας κι άλλα, αγαπημένη". (Χάρις Αλεξίου) "Αγαπημένη μου Σεμίνα, υπέροχες οι Αποδελτιώσεις σου με ξενύχτησαν. Αγάπησα κι εγώ τους ήρωες και τα θέματά σου. Η ικανότητά σου ν' αναδεικνύεις το σημαντικό και να ομορφαίνεις το ασήμαντο, η δυνατή σου πένα και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0095

(. . .) Με άλλα λόγια, η παρούσα Κοινωνιολογία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας προσεγγίζει τα μέσα ως επιμέρους κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, η οποία αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους, και εξετάζει τη σχέση του «ειδικού» με το «γενικό», και αντίστροφα. Διερευνά, δηλαδή, τον τρόπο και το βαθμό στον οποίο η κοινωνική οργάνωση και δυναμική του σύγχρονου καπιταλισμού καθόρισε, και καθορίζει, τη μορφή και κατεύθυνση που πήρε η επικοινωνία στην εποχή μας, και, ταυτόχρονα, τις ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

BannersLeft top

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ
ΒΕΡΓΑΔΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
€25.50 €12.75
(-50%)
Κερδίζετε €12.75
ΞΥΛΙΝΑ ΜΑΤΙΑ
GINZBURG CARLO
€23.32 €9.33
(-60%)
Κερδίζετε €13.99

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS