Ο Λογαριασμός μου

Από τα πιο δημοφιλή βιβλία σε τιμές -50% έως -85% https://www.politeianet.gr/protaseis-prosforwn/ta-pio-dimofili-biblia-se-times-50-eos-85-739

-20%, -25%, -30% έως -85% χαμηλότερες τιμές σε 150.000 τίτλους - Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές πάνω από 30 € - 24 άτοκες δόσεις (με πιστωτική κάρτα)

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το Διαδίκτυο ενισχύεται, το νεανικό κοινό απομακρύνεται από το γραπτό κείμενο, επεκτείνεται η κουλτούρα του δωρεάν, γενικεύεται η πειρατεία. Ο γραπτός Τύπος εγκαταλείπεται από τους αναγνώστες και τους διαφημιστές. Όλοι μιλούν, και δικαίως, για κρίση του Τύπου. Οι ζημίες συσσωρεύονται, η βιωσιμότητα των εφημερίδων απειλείται, οι απολύσεις είναι πλέον μαζικές. Η «ελευθεριακή» ιδεολογία του Internet μας έκανε να ονειρευτούμε έναν άλλο τρόπο επικοινωνίας. Ο Bernard Poulet αποδεικνύει ότι, πίσω από την πρόσοψη της ελεύθερης επικοινωνίας, οικοδο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΜΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Όσοι έχουν πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών των διανοούμενων και ελέγχουν το μηχανισμό της εκπαίδευσης, θα μπορούσαν να αναφερθούν ως μια τάξη «κομισάριων». Ιδού η βασική λειτουργία τους: να σχεδιάσουν, διαδώσουν και δημιουργήσουν ένα σύστημα δογμάτων και πεποιθήσεων, τα οποία θα υπονομεύσουν την ανεξάρτητη σκέψη και θα εμποδίσουν την κατανόηση και ανάλυση των διεθνών καταστάσεων και των συνεπειών τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η ραγδαία ανάπτυξη των επικοινωνιών, τα τελευταία χρόνια, πολλαπλασίασε τις δυνατότητες μετάδοσης των πληροφοριών στον κόσμο. Η χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών κατήργησε τους περιορισμούς του χώρου και του χρόνου και επέτρεψε την πραγματοποίηση των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτιστικών ανταλλαγών, σε πλανητική κλίμακα, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Η επικοινωνία παγκοσμιοποιείται. Το ίδιο και η οικονομία. Η παγκοσμιοποίηση όμως αυτή συνοδεύεται από φαινόμενα ανισορροπίας που επιτείνουν τις ανισότητες, τόσο μεταξύ των χωρών, όσο και μεταξύ ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1930-1950
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η πορεία της ραδιοφωνίας στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα 1930 - 1950. Στο διάστημα αυτό το ραδιόφωνο άρχισε να αποτελεί ουσιαστικό εξάρτημα της οικιακής τεχνολογίας, ακολουθώντας τη διαδρομή από τον έντυπο στον ηλεκτρονικό λόγο, όπου μέχρι την εμφάνιση της τηλεόρασης, το ραδιόφωνο κατείχε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, ως το πρώτο ηλεκτρονικό ΜΜΕ. Καθώς ο αριθμός των συσκευών του ραδιοφώνου αυξανόταν, ταυτόχρονα διαμορφώνονταν τα ακροατήριά του, παράλληλα με την αύξηση των ραδιοφωνικών σταθμών και των προγραμμάτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΠΡΟΛΟΓΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Ό,τι γνωρίζουμε για την κοινωνία και τον κόσμο της, το γνωρίζουμε σχεδόν αποκλειστικά από τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Ταυτόχρονα όμως έχουμε την υποψία ότι αυτή η γνώση χειραγωγείται ή ότι τουλάχιστον δημιουργείται με εξαιρετικά επιλεκτικό τρόπο. Για παράδειγμα, η γνώση καθοδηγείται από λίγους παράγοντες, οι οποίοι καθορίζουν την ειδησεογραφική αξία των πληροφοριών ή παρουσιάζουν τις ψυχαγωγικές εκπομπές ως ελκυστικές. Όμως η κριτική γνώση αυτής της διαδικασίας δεν έχει κατορθώσει να επικρατήσει. Η πραγματικότητα γίνεται υποχρεωτικά αποδ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΩΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο εστιάζει στην ερμηνεία της εικόνας από την πλευρά του θεατή, ο οποίος καλείται να αναχθεί σε κριτική δύναμη της εικόνας, προσαποκτώντας ικανότητα κριτικού ή αυτού που ονομάζουμε αρχι-θεατή. Δια της εναλλαγής αναλυτικής μεθόδου και εμπειρικής παρατήρησης, επιχειρείται μία εν γένει θεώρηση και εποπτεία της εικόνας ως γενικής και αφηρημένης έννοιας, ως εικονικού σημείου, ως στοιχείου διατύπωσης, διαμόρφωσης και αποτύπωσης πολλαπλών εκφράσεων και σημασιοδοτήσεων στον πολιτισμικό τομέα και ως συνολική λειτουργία που "διαπραγματεύεται"...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο "Θεωρίες Ανθρώπινης Επικοινωνίας" αποτελεί ένα σημαντικό εγχειρίδιο για τη μελέτη και την κατανόηση των φαινομένων της επικοινωνίας. Παρουσιάζει μια εξαντλητική και σφαιρική επισκόπηση των θεωριών στον επιστημονικό κλάδο της επικοινωνίας και καταφέρνει να συνθέσει την πληθώρα των επιστημονικών παραδόσεων που προσεγγίζουν τα φαινόμενα επικοινωνίας με εύληπτο και συνεκτικό τρόπο. Το εγχειρίδιο μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και οδηγό για οποιονδήποτε θέλει να ασχοληθεί με την επικοινωνία. Μπορεί να βοηθήσει τους φοιτητές και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ Η ΕΝΔΟΞΗ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Κατά κοινή δόξα (ή ενδόξως) η προπαγάνδα είναι κακόσημη. Πλην όμως, η παραδοσιακή αυτή αντίδραση πάσχει αφού αποτελματώνεται στην αρνητικότητα παραβλέπουσα το πέραν. Έτσι, κατά το ταξίδι στην αθέατη πλευρά της προπαγάνδας αναδεικνύονται ο ρόλος των προπαγανδιζόμενων και η συνύφανσή της με τις ταυτοτικές διαδικασίες, την επικοινωνιακή διαχείριση, τη διαφήμιση, την εικόνα και τη μάρκα. Το ταξίδι αυτό οδηγεί τελικά στην αποποινικοποίηση της προπαγάνδας, μια και η τελευταία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα μέσο από μακλιουανική θεώρηση. Το υπερμ...
Διαβάστε περισσότερα...
TV, Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η τηλεόραση έχει τη μοναδική ικανότητα να προσφέρει μεγάλη απόλαυση και πολλά μηνύματα σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Σ' αυτό το βιβλίο, ο Τζον Φισκ εξετάζει το ρόλο της τηλεόρασης ως φορέα λαϊκής κουλτούρας. Μελετά παράλληλα τη σχέση ανάμεσα σ' αυτή την πολιτισμική διάσταση και την εμπορική πλευρά της τηλεόρασης ως προϊόν της πολιτισμικής βιομηχανίας, η οποία είναι συνυφασμένη με τον καπιταλισμό. Χρησιμοποιεί λεπτομερείς κειμενικές αναλύσεις και έρευνες κοινού για να δείξει πώς η τηλεόραση αποτυπώνεται στην κοινωνική εμπειρία και κατ' α...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Η εργασία αυτή προσφέρει μια σύντομη, κατανοητή εισαγωγή για όσους θέλουν να ενημερωθούν σχετικά με τη θεωρητική θεμελίωση της μαζικής επικοινωνίας. Το βιβλίο αυτό προβαίνει σε μια συνοπτική παρουσίαση των πιο σημαντικών προσεγγίσεων, προτύπων και θεωριών της επικοινωνιολογίας· ξεκινά από το μονομερές-γραμμικό μοντέλο και φτάνει μέχρι τις σύγχρονες ολιστικές και φαινομενολογικές κατευθύνσεις. Επίσης γίνεται λόγος για την «κρίση» της επικοινωνιολογίας και για το ζήτημα, αν πράγματι είναι καιρός για μια «αλλαγή παραδείγματος» ή αν μια «αλλαγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΛΟΓΟ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ ΜΕΡΟΣ Α΄. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ 1. Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ 2. Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΜΕΡΟΣ Β΄. ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ: Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ 3. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΩΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ 4. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗΣ 4.Α. ΕΘΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 4.Β. ΔΩΡΕΑΝ ΤΥΠΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ CITY PRESS METRO ΕΝ ΕΙΔΕΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο αυτό ασχολείται σε βάθος με τις εφαρμογές της θεωρίας της επικοινωνίας και αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για όσους ασχολούνται με τις δημόσιες επικοινωνιακές εκστρατείες, την ενημέρωση του κοινού για θέματα υγείας, τις δημόσιες σχέσεις και άλλες δραστηριότητες που σχετίζονται με την επικοινωνιακή πρακτική. Βασικός του στόχος είναι να συνδυάσει τη θεωρία της επικοινωνίας με την εφαρμογή της στις πραγματικές συνθήκες, και γι’ αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βοήθημα για τη χάραξη στρατηγικών στις δημόσιες εκστρατείες. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τα τελευταία χρόνια καταγράφεται στη χώρα μας και διεθνώς μια έντονη ανησυχία για το ρόλο της δημοσιογραφίας και των δημοσιογράφων στη σύγχρονη κοινωνία. Το βασικό ερώτημα που συχνά τίθεται είναι μέχρι πού φθάνουν τα όρια της δημοσιογραφικής κάλυψης και ποιες επιπτώσεις έχει στην κοινωνία που καλείται να υπηρετήσει. Ταυτόχρονα η δύναμη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των δημοσιογράφων αυξάνεται διαρκώς. Από την άλλη πλευρά, οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο χώρο των ΜΜΕ τις τελευταίες δεκαετίες και η διαδικασία της παγκοσμιοποίησης έχο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στο βιβλίο του «Σύντομη ιστορία της επικοινωνίας», ο Φιλήμων Μπαντιμαρούδης περιγράφει τα σημαντικότερα επικοινωνιακά επιτεύγματα του ανθρώπου, από την εποχή του Γουτεμβέργιου μέχρι σήμερα. Τις εξελίξεις αυτές τις αντιμετωπίζει κριτικά, εξετάζοντας τις επιδράσεις τους σε διάφορες, κυρίως, δυτικές κοινωνίες, και αναλύοντας ανθρώπινες συμπεριφορές που αλλοιώθηκαν, εξαιτίας των διαφόρων τεχνολογιών, και προσαρμόστηκαν σε νέα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Η εφεύρεση της τυπογραφίας αντιμετωπίζεται ως απαρχή της διαμόρφωσης του σύγχρονου δυτικού κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΟ ΚΟΣΣΥΦΟΠΕΔΙΟ - ΣΥΜΠΟΣΙΟ
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Δεν μας αφορούσε η εθνοκάθαρση που επιχειρούσε ο Μιλόσεβιτς, μια και δεν είχε τόσο ''δραστήρια'' ακόμη ασχοληθεί - αλλά ούτε ουσιαστικά ενοχληθεί - η Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν μας αφορούσε γιατί τότε δε βρισκόταν το ΝΑΤΟ - με έναν νέο ρόλο -, οι σύμμαχοί μας, σε εμπόλεμη κατάσταση. Δε μας αφορούσε, γιατί φαινόταν ότι ήταν πολύ μακριά η Βοσνία και έπρεπε να κατέβει ο πόλεμος προς τα κάτω, να μας πλησιάσει, να αισθανθούμε την ανάσα του, για να το κάνουμε πρώτο θέμα στα ελληνικά ΜΜΕ. Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι μπορεί και να μη μας αφορούσε, γι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ - ΘΕΩΡΙΕΣ - ΜΕΘΟΔΟΙ
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η εξέλιξη της τεχνολογίας στην τρέχουσα και στις δύο προηγούμενες δεκαετίες του αιώνα μας σηματοδότησε την είσοδο της ανθρωπότητας σε μια νέα ιστορική περίοδο, την εποχή της "κοινωνίας της πληροφορίας". Η τεχνολογία της πληροφόρησης και της επικοινωνίας έχει διεισδύσει ήδη σε όλα τα κοινωνικά πεδία και τις εκφάνσεις του ανθρώπινου βίου. Συναντούμε λοιπόν τα Μέσα Επικοινωνίας στην Πολιτική, στην Οικονομία, στην Τέχνη και στην Επιστήμη, στην Εκπαίδευση και στη Μόρφωση, στην Εργασία και στον Ελεύθερο Χρόνο, στον δημόσιο και στον ιδιωτικό μας ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ
BRESLIN A. THOMAS
€26.26 €5.25
(-80%)
Κερδίζετε €21.01
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
KAFKA FRANZ
€9.02 €4.51
(-50%)
Κερδίζετε €4.51

Βίος και ΠολιτείαΠερισσότερα

Βαίλης Παπαθεοδώρου: Μια θετική αύρα, από τις λίγες στο κέντρο της πόλης Τα βιβλία του Βασίλη Παπαθεοδώρου: Το ημερολόγιο ενός δειλού, Η λευκή απεργία των ροζ φλαμίνγκο, Ναι Βιρτζίνια υπάρχει Άγιος Βασίλης, Σχολική παράστασ...

Κατά τ’ άλλα ...Περισσότερα

James Joyce Ο James Joyce στο Παρίσι το 1920, με την Sylvia Beach, στο βιβλιοπωλείο Shakespeare and Co.

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Benjamin Constant: Μ' ένα είδος συναισθηματικής μνήμης Ζούσαμε, τρόπον τινά, Ζούσαμε, τρόπον τινά, μ’ ένα είδος συναισθηματικής μνήμης, αρκετά ισχυρής ώστε η ιδέα του χωρισμού να μας είναι επώδυνη και πολύ...

Βρείτε μας στο...

Ασφαλείς Συναλλαγές

Verisign Eurobank EFG
Paypal