Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0649

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ 1954-1958
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ
Εκδότης: ΕΡΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1670-0493

Στα 6765 λήμματα της παρούσας έκδοσης καταγράφεται η δραστηριότητα του «Ταχυδρόμου» την πενταετία 1954-1958. Πρόκειται για την πρώτη χρονικά περίοδο κυκλοφορίας του. Το πρώτο τεύχος του Ταχυδρόμου κυκλοφόρησε στις 17 Απριλίου 1954. (. . .) Η καταγραφή των δημοσιευμάτων ενός περιοδικού έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες, διαφέροντας από την καταγραφή των λημμάτων μιας εφημερίδας. (. . .) Ακόμη και η καταγραφή της τρέχουσας πολιτικής ειδησεογραφίας, αν και δεν αποτελεί θεωρητικά «δημοσίευμα», είναι ενδεικτική τάσεων και καταστάσεων του χρονικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 'Η ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, 19ος - 20ος ΑΙΩΝΑΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3520-0635

Στις 5 Οκτωβρίου 1873 δημοσιεύεται στην εφημερίδα Εφημερίς των Αθηνών η ιστορία ενός άπορου 17χρονου κοριτσιού από τον Πειραιά που μεταμφιέζεται σε αγόρι για να βρει στην Αθήνα εργασία και κατοικία. Είναι η πρώτη αφήγηση σε ελληνική εφημερίδα, η πρώτη "ιστορία με ανθρώπινο ενδιαφέρον" ("human interest story"), όπως την ονομάζουν οι Αμερικανοί, "fait divers", όπως την ονομάζουν οι Γάλλοι, ένα είδος με το οποίο ο Τύπος στρέφεται προς το πραγματικό και αναπαριστά ή εξιστορεί την καθημερινότητα. Το αστυνομικό δελτίο, τα δικαστικά πρακτικά, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0024

Ρέκβιεμ για τα μαζικά μέσα επικοινωνίας. Ρέκβιεμ για μια αριστερά στιλ Εντσενσμπέργκερ που φαντασιώνει την κατάκτηση των μέσων επικοινωνίας απαράλλαχτα σαν την κατάκτηση των μέσων παραγωγής: απελευθερώνοντας το δυναμικό τους απελευθερώνουμε την κοινωνία! Ρέκβιεμ για όσους διατηρούν την αυταπάτη πως με μερικά στελέχη στην τηλεόραση και κάποια «ποιοτική» ταινία Παρασκευή βράδυ, εκτρέπουν τα μέσα ενάντια στην εξουσία που τα διαχειρίζεται... Ρέκβιεμ για μια καταστροφή των Μέσων, στη δομή τους, που πάει να πει Ρέκβιεμ για την Εξουσία... (Από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (FAKE NEWS)
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1792

Η συγκεκριμένη μελέτη εξετάζει ένα σημαντικό πρόβλημα που απασχολεί σήμερα τον δημοσιογραφικό, πολιτικό και ακαδημαϊκό κόσμο, διεθνώς: τις παραποιημένες ειδήσεις (fake news), τις οποίες όμως διαχωρίζει από τις ψευδείς. Αν και τέτοιες ειδήσεις συναντάμε από τις απαρχές του Τύπου, στις μέρες μας αποτελούν πλέον ένα σύνθετο επικοινωνιακό, πολιτικό και οικονομικό φαινόμενο. Παρατηρείται στις "κοινωνίες της ενημέρωσης", στις οποίες κυριαρχούν τα (νέα) Μέσα και οι ειδήσεις, όταν πλέον δεν παρουσιάζονται τα γεγονότα υπό το πρίσμα κάποιων απόψεων,...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ 17Ν ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΗΛΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3730-0387

Το φαινόμενο της ελληνικής τρομοκρατίας δεν έχει αναλυθεί σε βάθος καθώς η Πολιτεία αποφάσισε να «κλείσει» το σχετικό φάκελο μαζί με την έκδοση των καταδικαστικών αποφάσεων για τα μέλη της Ε.Ο. 17Ν. Επίσης φαίνεται να μην έχουν συνειδητοποιήσει οι έλληνες τις διαστάσεις της αντιτρομοκρατικής πολιτικής ούτε στο επίπεδο του Κράτους Δικαίου ούτε στο επίπεδο της δίκαιης δίκης. Η πολιτική της βίας και η βία της πολιτικής έχουν αρχίσει πλέον να κινούνται εκτός ορίων και προκαλούν καθημερινά «παράπλευρες απώλειες» σε ελευθερίες και δικαιώματα. Στ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ - Ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΝΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ (ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΩΝ PETER WINTONICK KAI MARK ACHBAR)
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3290-0014

Το Κατασκευάζοντας Συναίνεση: Ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ είναι το βιβλίο της ονομαστής ταινίας με τον ίδιο τίτλο για τον παγκοσμίως ξακουστό γλωσσολόγο και κοινωνικό θεωρητικό Νόαμ Τσόμσκυ. Με 12 βραβεύσεις σε φεστιβάλ, η ταινία έχει παιχτεί σε κατάμεστες αίθουσες σε πάνω από 220 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Χαρτογραφεί τη ζωή του πιο περίφημου διαφωνούντος της Αμερικής, από τις ημέρες της παιδικής του ηλικίας που δούλευε στον πάγκο πώλησης εφημερίδων του θείου του στο Μανχάταν μέχρι το σημερινό του ρόλο ως ειλικρινούς κοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4031

Στοιχεία της δημοσιογραφίας είναι: Η πρώτη υποχρέωση της δημοσιογραφίας είναι απέναντι στην αλήθεια. Η δημοσιογραφία οφείλει πρώτα απ' όλα να είναι πιστή στους πολίτες. Η πεμπτουσία της είναι η προσήλωση στη διασταύρωση της πληροφορίας. Οι λειτουργοί της πρέπει να διατηρούν την ανεξαρτησία τους από εκείνους τη δραστηριότητα των οποίων καλύπτουν δημοσιογραφικά. Πρέπει να λειτουργεί σαν ένας ανεξάρτητος ελεγκτής της εξουσίας. Πρέπει να παρέχει βήμα δημόσιας κριτικής και συναίνεσης. Πρέπει να προσπαθεί να κάνει το σημαντικό γεγονός ενδιαφέρον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3555-0021

Ο πολιτισμός της εικόνας, εκτός από την οικονομία, την πολιτική, την ιδεολογία κ.ά. δεν αφήνει αλώβητη ούτε την εκπαίδευση. Σε αντίθεση με τη σχέση εκπαίδευσης και ΜΜΕ σε προηγούμενες εποχές, η κυριαρχία της τηλεόρασης και άλλων ΜΜΕ της εικόνας, εντέλει της εικονικής ιδεολογίας, συμβάλλει ώστε να βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη ένας εκτεταμένος εξεικονισμός της εκπαίδευσης. Εικόνες, φωτογραφίες, σχεδιαγράμματα κ.ά. αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη παρουσία στα σχολικά εγχειρίδια, παρατηρείται στροφή προς τις θεματικές ενότητες και διεύρυνση του ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-2502

Η ελληνική έκδοση του «ΜΜΕ και Κοινωνία» εγκαινιάζει τη σειρά μελετών για την επικοινωνία και τις πολιτισμικές σπουδές από τις «Εκδόσεις Πατάκη», με τη φιλοδοξία να προσθέσει ένα σημαντικό βιβλίο στην αυξανόμενη ελληνική βιβλιογραφία πάνω στα μέσα επικοινωνίας και το σύγχρονο πολιτισμό. Το «ΜΜΕ και Κοινωνία» θεωρείται πλέον ένα κλασικό βιβλίο, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των θεωρητικών προσεγγίσεων και της έρευνας στο χώρο της επικοινωνίας. Πρόκειται για μια συλλογή επιστημονικών άρθρων που πρωτίστως ενδιαφέρει φοιτητές και ερευνητές στον ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0649

Η τηλεοπτική επικοινωνία, σε συνδυασμό με την εμπορευματική συμβολική παραγωγή, οδηγεί στην κρίση των ιδεολογιών της νεωτερικότητας και στην εμφάνιση της «εικονικής ιδεολογίας». Η τηλεόραση και η εικόνα στο σύνολό της δεν καταργεί την ιδεολογία, αλλά την περισώζει, θυσιάζοντας τους ιδεολόγους και τον εξειδικευμένο (κυρίως έντυπο) ιδεολογικό λόγο. Η εικονική ιδεολογία συμβιβάζει τις κοινωνικές αντιθέσεις με φυγόκεντρο τρόπο. Συμβάλλει στην ανάκληση παραδοσιακών αντιλήψεων και στην άρθρωσή τους με το σύγχρονο πολιτισμό, καθώς και σ' ένα γενι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΝΕΩΝ 11-13 ΕΤΩΝ
Εκδότης: ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3070-0036

Τηλεόραση, κινηματογράφος, φωτογραφίες, κόμικς, βίντεο, αφίσες και πρόσφατα ηλεκτρονικές εικόνες αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της καθημερινής ζωής των παιδιών και των νέων. Ορισμένοι μιλούν για έναν πολιτισμό της εικόνας και μια νέα εποχή έκφρασης και δημιουργικότητας, ενώ άλλοι καταγγέλλουν τις βλαβερές επιδράσεις των ΜΜΕ και της μαζικής κουλτούρας στους νέους. Ωστόσο αυτό που φαίνεται να έχει ιδιαίτερη κοινωνική σημασία είναι οι χρήσεις των ΜΜΕ από τους ίδιους τους νέους. Οι χρήσεις αυτές περιλαμβάνουν συγχρόνως ομοιογενοποιητικές και δι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ «ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ»
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5233

Η ειδησεογραφική συνέντευξη έχει γίνει ένας σημαντικός φορέας για την παρουσίαση των ραδιοτηλεοπτικών ειδήσεων και του πολιτικού σχολιασμού, καθώς επίσης και ένας βασικός χώρος διεπαφής των θεσμών της δημοσιογραφίας και της κυβέρνησης. Αυτό το ιδιαίτερα αναγκαίο κείμενο εξετάζει τη θέση της ειδησεογραφικής συνέντευξης στην αγγλο-αμερικανική κοινωνία και μελετά την ιστορική της εξέλιξη στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βρετανία. Το κύριο μέρος του βιβλίου ασχολείται με τους θεμελιώδεις κανόνες και τις συμβάσεις που διαμορφώνουν τη συνομιλιακή ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Εκδότης: FUTURA
Κωδ. Πολιτείας: 4367-0172

Στην παρούσα μελέτη γίνεται προσπάθεια ανάλυσης της οπτικής κατασκευής της ανθρώπινης οδύνης σε καιρό πολέμου. Ακολουθώντας την άποψη της Sontag, σύμφωνα με την οποία, ακόμα και σήμερα που η ατέρμονη αναπαράσταση μέσω της τηλεόρασης, του κινηματογράφου, του βίντεο κ.λπ. είναι το φυσικό μας περιβάλλον, η φωτογραφία "προσφέρει έναν γρήγορο τρόπο για να κατανοήσουμε κάτι και μία συμπυκνωμένη μορφή για να το απομνημονεύσουμε", αναλύονται οι φωτογραφίες πολέμου στο συγκείμενο των καθημερινών ειδήσεων, καθώς προσφέρουν ένα πλούσιο ρηματικό και ο...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) AMUSING OURSELVES TO DEATH
Εκδότης: METHUEN PUBLISHING
Κωδ. Πολιτείας: 7746-0003

'When a population becomes distracted by trivia, when a cultural life is redefined as a perpetual round of entertainment, when serious public conversation becomes a form of baby-talk, when, in short, a people become an audience and their public business a vaudeville act, then a nation finds itself at risk; culture-death is a clear possibility.' This is the late Neil Postman's contention. First published in 1985, Amusing Ourselves to Death has established itself as a key text in cultural and media studies. Television, Postman argued, has ta...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΥΜΑΤΟΘΡΑΥΣΤΕΣ
ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3220-2617

Δυο φίλοι που γλίτωσαν από χιονοστιβάδα στα Ιμαλάια και χώρισαν λόγω της πανδημίας. Το ημερολόγιο "κόκκινης ζώνης" μιας έμπειρης λοιμωξιολόγου. Ο εθελοντής γιατρός που, παρότι είχε ένα τροχαίο καθ' οδόν προς το νοσοκομείο, ολοκλήρωσε την αποστολή του. Ο νοσηλευτής που πήρε το ρίσκο να στήσει μια αυτοσχέδια μονάδα αυξημένης φροντίδας κατ' οίκον. Η καθαρίστρια της κλινικής που χρειάστηκε να γίνει μετανάστρια για δεύτερη φορά. Ο εργαζόμενος στον ΠΟΥ που γλίτωσε από διεθνή θέατρα πολέμου και τον Έμπολα στην Αφρική κι αναγκάστηκε να κηδέψει τη ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0040

Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ως τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ως τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία. Τι είναι τα "μαζικά μέσα"; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσε...
Διαβάστε περισσότερα...
MEDIA
ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0043

Τα «Media: Οι προεκτάσεις του ανθρώπου» είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα βιβλία του καιρού μας. Πρωτοκυκλοφόρησε στην Αμερική και την Ευρώπη πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια, προκαλώντας μια θύελλα ενθουσιασμού και αντιδράσεων. Το μήνυμά του, όμως, είναι πολύ πιο σημαντικό και επίκαιρο σήμερα. Οι επαναστατικές ιδέες του Μάρσαλ Μακλούαν για την επικοινωνιακή διαδικασία, από την εφεύρεση της τυπογραφίας ως την έλευση της τηλεόρασης και των ηλεκτρονικών υπολογιστών, γίνονται σήμερα πιο κατανοητές - όσο όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0981

Επηρεάζουν τα ΜΜΕ τις διεθνείς σχέσεις; Ποιος ο ρόλος της δημοσιογραφίας και των επικοινωνιών στις διεθνείς υποθέσεις; Πριν από μία περίπου δεκαετία τα ερωτήματα αυτά σπανίως ετίθεντο και δευτερεύουσα μόνο θέση καταλάμβαναν στα ενδιαφέροντα των διεθνολόγων και των επικοινωνιολόγων. Σήμερα όμως βρίσκονται στο κέντρο του προβληματισμού που αναπτύσσεται γύρω από τη διεθνή πολιτική, τόσο σε καιρό ειρήνης όσο και στον πόλεμο. Η προπαγάνδα, οι σχέσεις των δημοσιογράφων με τους διπλωμάτες και τους στρατιωτικούς, η επιρροή των ΜΜΕ και της κοινής γ...
Διαβάστε περισσότερα...
BLOG
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠ' ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1082

Τα blog, ή καλύτερα τα ιστολόγια, δεν είναι μόνο ένα τεχνολογικό φαινόμενο που σχετίζεται με το Διαδίκτυο. Πρόκειται για μια μείζονος σημασίας κοινωνική, πολιτισμική και οικονομική εξέλιξη που απειλεί ν' αλλάξει ριζικά τα ΜΜΕ του πλανήτη και μαζί την ίδια την επικοινωνία, την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των πολιτών. Απ' τους τεχνόφιλους που βλέπουν μόνο τεράστιες ευκαιρίες ως τους τεχνοφοβικούς που προβλέπουν την οριστική απώλεια του νοήματος της ζωής, οι κατηγορίες εκατέρωθεν περισσεύουν. Αυτό που λείπει, μια κρίσιμη αποτίμηση του φαινομέ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS