Ο Λογαριασμός μου

Από τα πιο δημοφιλή βιβλία σε τιμές -50% έως -85% https://www.politeianet.gr/protaseis-prosforwn/ta-pio-dimofili-biblia-se-times-50-eos-85-739

-20%, -25%, -30% έως -85% χαμηλότερες τιμές σε 150.000 τίτλους - Δωρεάν αποστολή και αντικαταβολή για αγορές πάνω από 30 € - 24 άτοκες δόσεις (με πιστωτική κάρτα)

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

«Το βιβλίο αυτό δεν "αποκαλύπτει", αλλ' αντίθετα επιδιώκει να "θυμίσει", σ' όσους ενδιαφέρονται για την επιστήμη της δημοσιογραφίας, ότι η δημοσιογραφία είναι λειτούργημα κι ότι σαν λειτούργημα, θα πρέπει ν' αντιμετωπίζεται απ' όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, αλλά κι από την κοινή γνώμη. Για να υφίσταται όμως μία τέτοια "αντιμετώπιση", θα πρέπει οπωσδήποτε οι δεοντολογικοί δημοσιογραφικοί κανόνες να εφαρμόζονται και να καλλιεργούνται σωστά από τους ίδιους τους "εργάτες" της δημοσιογραφίας καθώς κι από τους υπεύθυνους δημοσιογρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΣ ΤΟ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το εγχειρίδιο αυτό είναι ένας πρακτικός οδηγός που βοηθά τους σπουδαστές της δημοσιογραφίας να κατανοήσουν με ποιον τρόπο ένας επαγγελματίας δημοσιογράφος αξιολογεί, κρίνει, επεξεργάζεται και μεταδίδει την είδηση. Μπορεί, ωστόσο, να φανεί ενδιαφέρον και σε όποιον θα ήθελε να περιπλανηθεί στις αρχές της δημοσιογραφίας, ώστε να παρακολουθεί με διαφορετικό μάτι τις ειδήσεις στην τηλεόραση ή να διαβάζει με μεγαλύτερη προσοχή την εφημερίδα του. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ: ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη έχει παρατηρηθεί μια αληθινή επανάσταση στο χώρο των επικοινωνιών και ειδικότερα στο χώρο των ηλεκτρονικών μέσων μαζικής επικοινωνίας. Καταλυτικοί παράγοντες σ' αυτήν την αλλαγή υπήρξαν η μετάβαση από το καθεστώς του κρατικού μονοπωλίου στην απελευθέρωση των αγορών και η δημιουργία ιδιωτικών τηλεοπτικών καναλιών. (. . .) Τίθεται, λοιπόν, το εξής ερώτημα: σε αυτό το νέο επικοινωνιακό περιβάλλον μπορούν τα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια να έχουν ένα πρόγραμμα με δημόσια ευθύνη, που να είναι παράλληλα οικονομικά α...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο αυτό επιχειρεί μιαν ελεύθερη διαδρομή μέσα στους αιώνες της νεώτερης ιστορίας της Δύσης, είναι γραμμένο με παραστατικό και ευχάριστο τρόπο κι αποτελεί προϊόν της διπλής εμπειρίας του συγγραφέα του ως ιστορικού αλλά και ως δημόσιου λειτουργού, που υπηρέτησε τα Μ.Μ.Ε σε πολλές σημαντικές και υπεύθυνες θέσεις. Πραγματεύεται τον τρόπο, με τον οποίο οι δυτικές κοινωνίες οργάνωσαν δια μέσου των αιώνων τη γνώση τους γι' αυτές τις ίδιες αλλά και για τις άλλες. Παρακολουθεί βήμα-βήμα τη δύσκολη πορεία προς την κατάκτηση της ελευθερίας του...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το κριτικό αυτό δοκίμιο ανατέμνει το γραπτό Τύπο την ώρα που η ψηφιακή επανάσταση και η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων δυναμιτίζουν το οικοσύστημα των ΜΜΕ. Κάθε πολίτης της καινούργιας κοινωνίας-δίκτυο έχει τα προσόντα να γίνει "δημοσιογράφος" αρκεί να γνωρίζει απλά εργαλεία όπως τα ιστολογία, το Twitter ή το Facebook, τα οποία προσφέρουν ασύλληπτη επικοινωνιακή δύναμη. Για αυτό το λόγο, ορισμένοι φτάνουν στο σημείο να οραματίζονται στο εγγύς μέλλον τη "δημοσιογραφία χωρίς δημοσιογράφους", κατά το πρότυπο του κοινωνικού μέσου ενημέρωσης W...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΛΟΓΟ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τα μέσα επικοινωνίας, ως φορείς ταυτοτήτων και υποστάσεων συμβολικού χαρακτήρα, διαχέουν μηνύματα που καθορίζουν κοινωνικές, πολιτισμικές και πολιτικές πρακτικές. Πέρα από τον καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα που έχουν, λειτουργούν επίσης και σε ένα επίπεδο συμβολικής κατασκευής αναπαραστάσεων, αναγνώρισης και θέασης που συγκροτούν έναν ιδεολογικό χαρακτήρα και συνιστούν κουλτούρα, τόσο στο πλαίσιο συγκρότησης της δημόσιας σφαίρας όσο και σ' αυτό της σύστασης του ιδιαίτερου, της ιδιωτικής σφαίρας. Μέσω των πρακτικών επικοινωνίας, τα μηνύματα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια νέα οπτική στην κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης. Υποστηρίζει ότι οι ισχυροί μπορεί μεν να κυριαρχούν στη θεματολογία της ειδησεογραφίας, αλλά όλο και περισσότερο, τα τελευταία χρόνια, οι λιγότερο πολιτικά ισχυρές ομάδες και οργανώσεις έχουν μάθει να χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες επικοινωνιακές στρατηγικές για να προσελκύουν την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και να περάσουν τα μηνύματά τους. Θα οδηγήσει αυτή η νέα κατάσταση σε έναν «εκδημοκρατισμό» της ενημέρωσης ή θα προτρέψει τους ισχυρούς να ενισχύσουν τον ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΜΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Όσοι έχουν πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών των διανοούμενων και ελέγχουν το μηχανισμό της εκπαίδευσης, θα μπορούσαν να αναφερθούν ως μια τάξη «κομισάριων». Ιδού η βασική λειτουργία τους: να σχεδιάσουν, διαδώσουν και δημιουργήσουν ένα σύστημα δογμάτων και πεποιθήσεων, τα οποία θα υπονομεύσουν την ανεξάρτητη σκέψη και θα εμποδίσουν την κατανόηση και ανάλυση των διεθνών καταστάσεων και των συνεπειών τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τον Όργουελ τον φόβιζαν οι άνθρωποι που θα απαγόρευαν τα βιβλία. Τον Χάξλεϊ τον φόβιζε το γεγονός ότι δεν θα υπήρχε λόγος να απαγορευτεί ένα βιβλίο γιατί δεν θα βρισκόταν άνθρωπος πρόθυμος να διαβάσει. Ο Όργουελ φοβόταν εκείνους που θα μας στερούσαν την πληροφόρηση. Ο Χάξλεϊ φοβόταν εκείνους που θα μας υπερπληροφορούσαν τόσο ώστε να καταντήσουμε πλάσματα παθητικά και εγωιστικά. Ο Όργουελ φοβόταν ότι η αλήθεια θα φυλασσόταν μυστική. Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι η αλήθεια θα πνιγόταν σε έναν ωκεανό σύγχυσης. Ο Όργουελ φοβόταν ότι θα αναπτύσσαμε πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ
ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ (2009-2016)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η τριετής έρευνα που διενεργήθηκε από το Εργαστήριο Οπτικοακουστικών Μέσων του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ επικεντρώθηκε στη διερεύνηση του νέου επικοινωνιακού πεδίου κατά την περίοδο της κρίσης και πώς αυτή επιδρά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις παραβιάσεων της δεοντολογίας στα ΜΜΕ (Media ethics). Καθώς θρυμματίζεται η δημόσια σφαίρα, οι παραβάσεις δεοντολογίας κλιμακώνονται, από την προσβολή της προσωπικότητας και τη δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας μέχρι την ενορχήστρωση ηθικών πανικών με στόχο οροθετικές γυναίκες, πρόσφυγες, με...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η ελληνική έκδοση του «ΜΜΕ και Κοινωνία» εγκαινιάζει τη σειρά μελετών για την επικοινωνία και τις πολιτισμικές σπουδές από τις «Εκδόσεις Πατάκη», με τη φιλοδοξία να προσθέσει ένα σημαντικό βιβλίο στην αυξανόμενη ελληνική βιβλιογραφία πάνω στα μέσα επικοινωνίας και το σύγχρονο πολιτισμό. Το «ΜΜΕ και Κοινωνία» θεωρείται πλέον ένα κλασικό βιβλίο, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των θεωρητικών προσεγγίσεων και της έρευνας στο χώρο της επικοινωνίας. Πρόκειται για μια συλλογή επιστημονικών άρθρων που πρωτίστως ενδιαφέρει φοιτητές και ερευνητές στον ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΕΡΗΧΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
Εκδότης: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το σπίτι ανέκαθεν ταλαιπωρήθηκε από τον άλλο, από τον καλεσμένο, από την απειλή της απαλλοτρίωσης. Δεν συγκροτήθηκε παρά εντός αυτής της απειλής. Σήμερα, ωστόσο, παρατηρείται μια απαλλοτρίωση, μια απεδαφοποίηση, ένας εκτοπισμός, ένας διαχωρισμός του πολιτικού και του τοπικού, του εθνικού, του Κρατο-εθνικού και του τοπικού, τόσο ριζική που η απάντηση, θα έπρεπε να πούμε η αντίδραση, είναι τελικά: θέλω να είμαι σπίτι μου, θέλω να είμαι επιτέλους σπίτι μου, με τους δικούς μου κοντά στους συγγενείς μου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 'Η ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Πως προετοιμάζουμε μια ομιλία, πως την αποδίδουμε, πως ξεπερνάμε το τρακ και πως ελέγχουμε τα συναισθήματα και τη φωνή μας. Πως αναπτύσσουμε τα επιχειρήματά μας και πως εξασκούμε τη μνήμη μας. Τι εκφράζουν οι κινήσεις μας και ποια είναι η σημασία του βλέμματος σε μια ομιλία. Τι πρέπει να ξέρουμε για να μπορούμε να διδάξουμε ένα μάθημα, να πουλήσουμε ένα προϊόν, να επηρεάσουμε γενικά ένα οποιοδήποτε ακροατήριο. Οι "Αγαπημένοι της Πολύμνιας", της μούσας που προστάτευε το προφορικό λόγο, είναι όλοι όσοι μπορούν ν' απαντήσουν σωστά στα παραπάν...
Διαβάστε περισσότερα...
«Ω, ΑΓΙΕ ΑΙΘΕΡΑ...» (ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ)
Εκδότης: POLARIS
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Σήμερα που ζούμε σε έναν ορυμαγδό εκπομπών, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών, και σε μια ανεμοθύελλα συχνοτήτων, όπου οι πάσης φύσεως σταθμοί σωρεύονται ο ένας πάνω στον άλλο και οι εκπομπές τους συγχέονται και εμπλέκονται, είναι δύσκολο να φανταστούμε πως υπήρξε μια εποχή που ο αιθέρας δεν είχε αποκαλύψει ακόμα τις μαγικές του ιδιότητες. Όλη αυτή η περιπετειώδης εποποιία, που διαπέρασε και συνδέθηκε με όσα γεγονότα σημάδεψαν τα παλαιότερα αλλά κυρίως τα πρόσφατα χρόνια της εθνικής μας ζωής, εξιστορείται στις σελίδες αυτού του έργου. Ανασύρουμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Οι «Εικόνες Εγκλήματος» δεν είναι ένα ακόμα βιβλίο εγκληματολογίας: μέσα από κείμενα συγγραφέων προερχομένων από διάφορους επιστημονικούς χώρους, το περιεχόμενό του αντλείται από το διάλογο μεταξύ επιστήμης και μέσων μαζικής κουλτούρας και μ' αυτήν την έννοια αφορά σε εικόνες, αναπαραστάσεις του εγκλήματος. Πόσο «αθώες» είναι αυτές οι εικόνες; Μέσα από ποια φίλτρα διυλίζεται, αναπλάθεται αυτό που προσλαμβάνεται κοινωνικά ως έγκλημα; Αυτά τα ερωτήματα εξετάζονται για τον αναγνώστη ο οποίος ενδιαφέρεται να «αποκωδικοποιήσει» αυτές τις εικόνε...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΕΛΛΙΔΗΣ
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Ο Γιάννης Βελλίδης ανήκει σε μια κοινωνική κατηγορία που μοιάζει να έχει εκλείψει οριστικά και αμετάκλητα. Την κατηγορία των παραδοσιακών εκδοτών. Οι παραδοσιακοί εκδότες, σε αντιδιαστολή με τους σύγχρονους, είχαν ως μόνο αντικείμενο επιχειρηματικής δραστηριότητας τις εφημερίδες τους. Η ανάμειξή τους σε επιχειρήσεις εκτός εφημερίδων ήταν ανύπαρκτη. Κατά συνέπεια, η διαπλοκή Μέσων Ενημέρωσης και πολιτικής εξουσίας δεν είχε σε καμιά περίπτωση τη σημερινή τριγωνική μορφή -οικονομικά συμφέροντα, μέσα ενημέρωσης, πολιτική εξουσία. Θα ήταν υπερβ...
Διαβάστε περισσότερα...
TV, Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η τηλεόραση έχει τη μοναδική ικανότητα να προσφέρει μεγάλη απόλαυση και πολλά μηνύματα σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Σ' αυτό το βιβλίο, ο Τζον Φισκ εξετάζει το ρόλο της τηλεόρασης ως φορέα λαϊκής κουλτούρας. Μελετά παράλληλα τη σχέση ανάμεσα σ' αυτή την πολιτισμική διάσταση και την εμπορική πλευρά της τηλεόρασης ως προϊόν της πολιτισμικής βιομηχανίας, η οποία είναι συνυφασμένη με τον καπιταλισμό. Χρησιμοποιεί λεπτομερείς κειμενικές αναλύσεις και έρευνες κοινού για να δείξει πώς η τηλεόραση αποτυπώνεται στην κοινωνική εμπειρία και κατ' α...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η θεωρία της αισθητικής έρχεται να βοηθήσει το άτομο να επικοινωνήσει, θέτοντας στη διάθεσή του μια γλώσσα του γούστου με την οποία μπορεί να κοινοποιήσει στους άλλους τι αισθάνεται, έχοντας υπόψη ότι η κοινοποίηση είναι κάτι διαφορετικό από τα αισθήματα. Πειστική μπορεί να είναι μόνο μια έννοια της επικοινωνίας στην οποία γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί η αισθητικά τονισμένη μοναδικότητα και μη κοινοποιησιμότητα του ατόμου, και άρα το άτομο να παραμείνει ακαθόριστο, δηλαδή ελεύθερο να αυτοκαθοριστεί. Κατ' αυτά, το παρόν κείμενο είναι μια γ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΤΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ ΤΣΟΡΤΣΙΛ
ROGERS ANTHONY
€28.00 €9.80
(-65%)
Κερδίζετε €18.20
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
€23.43 €9.37
(-60%)
Κερδίζετε €14.06

Βίος και ΠολιτείαΠερισσότερα

Αλέξης Σταμάτης: «Επιμέλεια χάους», εξάλλου είναι αυτό που κάνουν και οι ένοικοί του Τα βιβλία του Αλέξη Σταμάτη: Το βιβλίο της βροχής, Μελίσσια, Ζωή, Χαμαιλέοντες, Μπορείς να κλάψεις μες στο νερό; , Μπαρ Φλωμπέρ, Σκότωσε ό,τι αγαπάς, ...

Κατά τ’ άλλα ...Περισσότερα

O Philip Roth διαβάζοντας

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Philipp Roth: Ερώτημα Ποιος είναι προετοιμασμένος για το αφόρητο που του μέλλεται; Ποιος είναι προετοιμασμένος για την τραγωδία και το ακατανόητο του πόνου; Κανείς. Η τραγ...

Βρείτε μας στο...

Ασφαλείς Συναλλαγές

Verisign Eurobank EFG
Paypal
MyBank