Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0124

Η θεωρία της αισθητικής έρχεται να βοηθήσει το άτομο να επικοινωνήσει, θέτοντας στη διάθεσή του μια γλώσσα του γούστου με την οποία μπορεί να κοινοποιήσει στους άλλους τι αισθάνεται, έχοντας υπόψη ότι η κοινοποίηση είναι κάτι διαφορετικό από τα αισθήματα. Πειστική μπορεί να είναι μόνο μια έννοια της επικοινωνίας στην οποία γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί η αισθητικά τονισμένη μοναδικότητα και μη κοινοποιησιμότητα του ατόμου, και άρα το άτομο να παραμείνει ακαθόριστο, δηλαδή ελεύθερο να αυτοκαθοριστεί. Κατ' αυτά, το παρόν κείμενο είναι μια γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ.
Κωδ. Πολιτείας: 3730-0356

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γ. ΠΑΝΟΥΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α: ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ: ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ: ΜΜΕ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε: ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ: ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ: ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Εκδότης: ΒΑΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0640-0136

Ο σύγχρονος κόσμος σημαδεύεται από μια πρωτοφανή έκρηξη των επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ και οι νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή των ατόμων, των ομάδων και των κοινωνιών. Παρέχουν μια αδιάλειπτη ροή πληροφοριών, εικόνων και παραστάσεων. Καταργούν τις αποστάσεις, τροποποιούν τις έννοιες του χώρου και του χρόνου, αναπλάθουν το πραγματικό και κατασκευάζουν έναν κόσμο ομοιωμάτων. Η σημασία της μαζικής επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα μεγάλη στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Στις σημερινές συνθήκες τα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0649

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ «ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ» ΣΤΗ ΔΙΝΗ ΤΩΝ ΜΜΕ
ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0488

Με γνώμονα τις νέες πραγματικότητες στην εξωτερική πολιτική, που ελκύουν όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των ερευνητών και στην Ελλάδα, το βιβλίο αυτό διερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα ελληνικά ΜΜΕ (Τύπος και Τηλεόραση) καλύπτουν, αναπαριστούν μία περιοχή που είναι ευαίσθητη και ίσως ταμπού στην ελληνική εξωτερική πολιτική - τα λεγόμενα "εθνικά θέματα". Ειδικότερα, εξετάζει και αναλύει: Πρώτον, την εθνικιστική οπτική υπό την οποία παραδοσιακά προσεγγίζονται τα ζητήματα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: INTERBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 2060-0032

Το βιβλίο αυτό είναι μια απόπειρα μόνο παρέμβασης στον τεράστιο χώρο της Επικοινωνίας και των μέσων που υποτίθεται ότι τη διακονούν και την προάγουν. Οι σελίδες που ακολουθούν επομένως δε φιλοδοξούν να εξαντλήσουν κάποιον από τους τομείς της Επικοινωνίας. Αλλά να προβληματίσουν και περισσότερο να ανοίξουν κάποιους δρόμους (νέους;) για την κατανόηση της βαθύτερης σημασίας που έχει η επικοινωνία στις καθημερινές διαπροσωπικές σχέσεις των ανθρώπων. Έτσι οι εκδοχές και οι τοποθετήσεις μας αποτελούν πρόκληση, ίσως, μα και προσφορά στη διασάφηση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΛΥΧΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2570-0006

Σε εποχές κατά τις οποίες αμφισβητούνται ονομασίες και σε λίγο θ' αμφισβητούνται και εδάφη, εμείς πέραν των κραυγών μας -υστερικών και μη- υπονομεύουμε ακόμα και αυτή τούτη τη γλώσσα μας. Ευτυχώς, τα τελευταία χρόνια πυκνώνουν τα δείγματα αφύπνισης. Πιστεύουμε, ότι έχει καταστεί συνείδηση σε όλους όσοι σκέπτονται (γενικώς) και ανησυχούν (ειδικώς) ότι το όργανο για την επικοινωνία μας φθείρεται συνεχώς συρρικνώνεται νοθεύεται εξαφανίζεται. Ο "Λόγος Ελληνικός στη δημοσιογραφία" ως βιβλίο έχει σκοπό να επικουρήσει τους χειριστές (επαγγελμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Εκδότης: ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3070-0059

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ) 1. ΠΡΩΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (15ος-16ος ΑΙΩΝΑΣ). ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΣ (17ος-18ος ΑΙΩΝΑΣ) 2. Ο 19ος ΑΙΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ 3. ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1914-1939) ΒΑΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΝΑΣΗ ΜΠΑΛΤΑ) 1. ΟΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟΙ ΒΙΕΝΝΑΙΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΓΡΑΦΟΙ. Ο ΠΡΟΕΑΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ (1784-1821) 2. Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (1821-1828) ΑΠΟ ΤΗΝ Κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2917

Τα τελευταία χρόνια καταγράφεται στη χώρα μας και διεθνώς μια έντονη ανησυχία για το ρόλο της δημοσιογραφίας και των δημοσιογράφων στη σύγχρονη κοινωνία. Το βασικό ερώτημα που συχνά τίθεται είναι μέχρι πού φθάνουν τα όρια της δημοσιογραφικής κάλυψης και ποιες επιπτώσεις έχει στην κοινωνία που καλείται να υπηρετήσει. Ταυτόχρονα η δύναμη των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και των δημοσιογράφων αυξάνεται διαρκώς. Από την άλλη πλευρά, οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο χώρο των ΜΜΕ τις τελευταίες δεκαετίες και η διαδικασία της παγκοσμιοποίησης έχο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6005

Το εικοσιτετράωρο της καθημερινότητάς μας; Μια κόλαση περισπασμού. Περνάμε ώρες ολόκληρες μπροστά σε οθόνες, με συνεχείς ειδοποιήσεις, ατέλειωτα μηνύματα, αιτήματα, πληροφορίες, ανεξακρίβωτες ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο. Οι συσκευές που κρατάμε μάς καλούν, μας καταδιώκουν, μας κατέχουν. Έχουμε άραγε μετατραπεί σε χρυσόψαρα, στερούμενοι κάθε δυνατότητα να ζήσουμε διαφορετικά, ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ελπίσουμε, δεσμώτες της απόλυτης διαφάνειας, βυθισμένοι στον ωκεανό του Ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υποκείμενοι στον έλεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0037

Στο βιβλίο του «Σύντομη ιστορία της επικοινωνίας», ο Φιλήμων Μπαντιμαρούδης περιγράφει τα σημαντικότερα επικοινωνιακά επιτεύγματα του ανθρώπου, από την εποχή του Γουτεμβέργιου μέχρι σήμερα. Τις εξελίξεις αυτές τις αντιμετωπίζει κριτικά, εξετάζοντας τις επιδράσεις τους σε διάφορες, κυρίως, δυτικές κοινωνίες, και αναλύοντας ανθρώπινες συμπεριφορές που αλλοιώθηκαν, εξαιτίας των διαφόρων τεχνολογιών, και προσαρμόστηκαν σε νέα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Η εφεύρεση της τυπογραφίας αντιμετωπίζεται ως απαρχή της διαμόρφωσης του σύγχρονου δυτικού κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0168

Το κριτικό αυτό δοκίμιο ανατέμνει το γραπτό Τύπο την ώρα που η ψηφιακή επανάσταση και η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων δυναμιτίζουν το οικοσύστημα των ΜΜΕ. Κάθε πολίτης της καινούργιας κοινωνίας-δίκτυο έχει τα προσόντα να γίνει "δημοσιογράφος" αρκεί να γνωρίζει απλά εργαλεία όπως τα ιστολογία, το Twitter ή το Facebook, τα οποία προσφέρουν ασύλληπτη επικοινωνιακή δύναμη. Για αυτό το λόγο, ορισμένοι φτάνουν στο σημείο να οραματίζονται στο εγγύς μέλλον τη "δημοσιογραφία χωρίς δημοσιογράφους", κατά το πρότυπο του κοινωνικού μέσου ενημέρωσης W...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5152

Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4215

Το βιβλίο αυτό εξετάζει και αναλύει τις συνέπειες της αναδιάταξης του τηλεοπτικού, και κατ' επέκταση του επικοινωνιακού πεδίου στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Καταγράφει τις δυνάμεις και τις διεργασίες που κυριαρχούν στο νέο πεδίο της ευρωπαϊκής τηλεόρασης. Υποστηρίζει ότι η αναδιάρθρωση του τηλεοπτικού πεδίου αποτελεί μέρος μιας διαδικασίας που συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη αναδιάταξη των επικοινωνιακών συστημάτων και με την κυριαρχία των νεοφιλελεύθερων ιδεολογιών, οι οποίες ευνοούν την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας. Ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ
ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΤΟΥ 1907
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4260

Στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργείται συχνά η λανθασμένη εντύπωση πως φαινόμενα όπως η διαπλοκή οικονομικών συμφερόντων με την πολιτική αποτελούν «προϊόντα» της σύγχρονης εποχής και ιδίως της περιόδου που ονομάζουμε Μεταπολίτευση. Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τη στάση του αθηναϊκού Τύπου απέναντι σε μια ιστορική «αγορά του αιώνα», δηλαδή τις προμήθειες στρατιωτικών εξοπλισμών του 1907, που ως σκάνδαλον αιχμαλώτισε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, και αναλύει τις καθοριστικές δομές του ζητήματος, οι οποίες από πολλές απόψεις εί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
ΔΟΛΟΦΟΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΝΙΚΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3008-0214

"Γιατί τόσο χαμηλά; Ποιοι ευθύνονται; Αυτά τα ερωτήματα επιχειρεί να απαντήσει ο Νάσος Αθανασίου στο πρώτο από τα δημοσιογραφικά τετράδιά του που εκδίδουμε". Ο Νάσος Αθανασίου γράφει για τη δημοσιογραφία που δολοφονείται κάθε μέρα, κάθε ώρα, σχεδόν παντού στον πλανήτη, δηλαδή για ένα ειδεχθές έγκλημα που αρέσει στον κόσμο και, επειδή ακριβώς του αρέσει, γίνεται συνένοχος. Ο συγγραφέας κατονομάζει τους πρωταίτιους αυτής της δολοφονίας και αναλύει την εμπορική επιτυχία τους. Το φαινόμενο βρίσκει επιστημονική εξήγηση στην πολιτική ψυχολογία, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ, 1912-1923
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0190

Η περίοδος που ακολούθησε την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης χαρακτηρίζεται από μια έξαρση τόσο στην έκδοση νέων εφημερίδων, όσο και στη χρησιμοποίηση δημοσιογράφων που ήρθαν για το σκοπό αυτό από την Παλιά Ελλάδα -ιδίως από την Αθήνα- αλλά και από τα μεγάλα κέντρα του ελληνισμού, ιδίως από την Κωνσταντινούπολη, τη Σμύρνη και την Αίγυπτο. Εξάλλου, η ανώμαλη κατάσταση, που συνεχίστηκε με τον Παγκόσμιο Πόλεμο, ήταν η αιτία να εκδοθούν ξενόγλωσσες εφημερίδες για την ενημέρωση των ξένων στρατευμάτων. Τέλος, θα πρέπει να μη λησμονείται ότι οι σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΜΜΕ.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0280

Ο στόχος της μελέτης αυτής είναι διττός. Πρώτον, να παρουσιάσει την προβληματική της κρίσης αξιοπιστίας των ΜΜΕ, όπως αυτή γίνεται αισθητή ειδικότερα στο ευρωπαϊκό πλαίσιο. Δεύτερον, να διερευνήσει στην κατεύθυνση αυτή, το μέτρο της ευθύνης των εκπροσώπων του δημοσιογραφικού επαγγέλματος. Το ζήτημα στο οποίο τοποθετείται η συγγραφέας αφορά τη συμβολή των δημοσιογράφων στην κρίση αυτή, και αν η πιστή εφαρμογή των κανόνων ηθικής/δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος, συνιστά επαρκή συνθήκη για τη διευθέτησή της. Τα οπτικοακουστικά ΜΜ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 'Η ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0927

Πως προετοιμάζουμε μια ομιλία, πως την αποδίδουμε, πως ξεπερνάμε το τρακ και πως ελέγχουμε τα συναισθήματα και τη φωνή μας. Πως αναπτύσσουμε τα επιχειρήματά μας και πως εξασκούμε τη μνήμη μας. Τι εκφράζουν οι κινήσεις μας και ποια είναι η σημασία του βλέμματος σε μια ομιλία. Τι πρέπει να ξέρουμε για να μπορούμε να διδάξουμε ένα μάθημα, να πουλήσουμε ένα προϊόν, να επηρεάσουμε γενικά ένα οποιοδήποτε ακροατήριο. Οι "Αγαπημένοι της Πολύμνιας", της μούσας που προστάτευε το προφορικό λόγο, είναι όλοι όσοι μπορούν ν' απαντήσουν σωστά στα παραπάν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΔΙΑΤΡΗΤΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ - ΑΠΟ ΤΟΝ ΞΕΝΟ ΓΑΜΠΡΟ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
Εκδότης: ΗΡΟΔΟΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1900-0328

Το παρόν βιβλίο έχει στόχο να εξετάσει τις σχέσεις μεταξύ τηλεόρασης και κοινωνίας μέσα από τον μυθοπλαστικό λόγο. Πιο συγκεκριμένα, εκείνο που ενδιαφέρει την παρούσα μελέτη είναι ο τρόπος με τον οποίο στοιχεία της κοινωνικής πραγματικότητας και της επικαιρότητας συνδιαλέγονται με την τηλεοπτική μυθοπλασία και εμπλέκονται στην αντίληψη του κοινωνικού κόσμου που σχηματίζει το κοινό. Αυτός ο στόχος προσεγγίζεται μέσω της περιπτωσιολογικής ανάλυσης της τουρκικής τηλεοπτικής σειράς "Τα σύνορα της αγάπης" (Yabanci damat) που άρχισε να προβάλλετ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥ
VARGAS-LLOSA MARIO (NOBEL 2010)
€19.08 €9.54
(-50%)
Κερδίζετε €9.54
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Ε. ΤΡΥΦΩΝ
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS