ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Η δημοσιογραφία - έντυπη ή ηλεκτρονική - σαφώς και επηρέασε, αλλά και εξακολουθεί να επηρεάζει με τη δυναμική της τη διεθνή εξέλιξη της ανθρώπινης κοινωνίας· διερευνητική, αποκαλυπτική και βεβαίως ενημερωτική, αποτελεί σημείο αναφοράς πολύπλευρης και πολυδιάστατης ανάλυσης από πλευράς κοινωνιολόγων και επικοινωνιολόγων, όταν σε καθημερινή βάση ολοένα και διαπιστώνουν ότι όντως η εργασιακή αυτή "έκφραση", τείνει να εξελιχθεί από τέταρτη εξουσία σε πρώτη! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι άλλες εξουσίες και μάλιστα προϋπάρχουσες ιστορικά εκείν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
TV, Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Η τηλεόραση έχει τη μοναδική ικανότητα να προσφέρει μεγάλη απόλαυση και πολλά μηνύματα σε διάφορες κατηγορίες ανθρώπων. Σ' αυτό το βιβλίο, ο Τζον Φισκ εξετάζει το ρόλο της τηλεόρασης ως φορέα λαϊκής κουλτούρας. Μελετά παράλληλα τη σχέση ανάμεσα σ' αυτή την πολιτισμική διάσταση και την εμπορική πλευρά της τηλεόρασης ως προϊόν της πολιτισμικής βιομηχανίας, η οποία είναι συνυφασμένη με τον καπιταλισμό. Χρησιμοποιεί λεπτομερείς κειμενικές αναλύσεις και έρευνες κοινού για να δείξει πώς η τηλεόραση αποτυπώνεται στην κοινωνική εμπειρία και κατ' α... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Τον Όργουελ τον φόβιζαν οι άνθρωποι που θα απαγόρευαν τα βιβλία. Τον Χάξλεϊ τον φόβιζε το γεγονός ότι δεν θα υπήρχε λόγος να απαγορευτεί ένα βιβλίο γιατί δεν θα βρισκόταν άνθρωπος πρόθυμος να διαβάσει. Ο Όργουελ φοβόταν εκείνους που θα μας στερούσαν την πληροφόρηση. Ο Χάξλεϊ φοβόταν εκείνους που θα μας υπερπληροφορούσαν τόσο ώστε να καταντήσουμε πλάσματα παθητικά και εγωιστικά. Ο Όργουελ φοβόταν ότι η αλήθεια θα φυλασσόταν μυστική. Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι η αλήθεια θα πνιγόταν σε έναν ωκεανό σύγχυσης. Ο Όργουελ φοβόταν ότι θα αναπτύσσαμε πολι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
«Ω, ΑΓΙΕ ΑΙΘΕΡΑ...» (ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ)
Εκδότης: POLARIS
Σήμερα που ζούμε σε έναν ορυμαγδό εκπομπών, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών, και σε μια ανεμοθύελλα συχνοτήτων, όπου οι πάσης φύσεως σταθμοί σωρεύονται ο ένας πάνω στον άλλο και οι εκπομπές τους συγχέονται και εμπλέκονται, είναι δύσκολο να φανταστούμε πως υπήρξε μια εποχή που ο αιθέρας δεν είχε αποκαλύψει ακόμα τις μαγικές του ιδιότητες. Όλη αυτή η περιπετειώδης εποποιία, που διαπέρασε και συνδέθηκε με όσα γεγονότα σημάδεψαν τα παλαιότερα αλλά κυρίως τα πρόσφατα χρόνια της εθνικής μας ζωής, εξιστορείται στις σελίδες αυτού του έργου. Ανασύρουμ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Η τηλεοπτική επικοινωνία, σε συνδυασμό με την εμπορευματική συμβολική παραγωγή, οδηγεί στην κρίση των ιδεολογιών της νεωτερικότητας και στην εμφάνιση της «εικονικής ιδεολογίας». Η τηλεόραση και η εικόνα στο σύνολό της δεν καταργεί την ιδεολογία, αλλά την περισώζει, θυσιάζοντας τους ιδεολόγους και τον εξειδικευμένο (κυρίως έντυπο) ιδεολογικό λόγο. Η εικονική ιδεολογία συμβιβάζει τις κοινωνικές αντιθέσεις με φυγόκεντρο τρόπο. Συμβάλλει στην ανάκληση παραδοσιακών αντιλήψεων και στην άρθρωσή τους με το σύγχρονο πολιτισμό, καθώς και σ' ένα γενι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Όποιος προσέρχεται για να δράσει στον δημόσιο χώρο προσέρχεται σε περιβάλλον εξαρχής σκηνοθετημένο. Για να πετύχει τους στόχους του, πρέπει να αυτοσκηνοθετηθεί. Ποια είναι τα υλικά αυτής της σκηνοθεσίας; Πώς διαμορφώνεται το ύφος της δημόσιας παρουσίας; Τι είναι η στρατηγική, τι είναι τα ΜΜΕ και πώς εκπαιδεύεται το δημόσιο πρόσωπο; Πώς αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη πρωτοβουλίας; Πού συναντώνται η πολιτική και η επικοινωνία και πώς αλληλεπηρεάζονται; Με ποιον τρόπο πολιτικοί και πολιτευόμενοι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
Ρέκβιεμ για τα μαζικά μέσα επικοινωνίας. Ρέκβιεμ για μια αριστερά στιλ Εντσενσμπέργκερ που φαντασιώνει την κατάκτηση των μέσων επικοινωνίας απαράλλαχτα σαν την κατάκτηση των μέσων παραγωγής: απελευθερώνοντας το δυναμικό τους απελευθερώνουμε την κοινωνία! Ρέκβιεμ για όσους διατηρούν την αυταπάτη πως με μερικά στελέχη στην τηλεόραση και κάποια «ποιοτική» ταινία Παρασκευή βράδυ, εκτρέπουν τα μέσα ενάντια στην εξουσία που τα διαχειρίζεται... Ρέκβιεμ για μια καταστροφή των Μέσων, στη δομή τους, που πάει να πει Ρέκβιεμ για την Εξουσία... (Από ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΤΗΣ ΟΔΥΝΗΣ
Η τηλεόραση μας βομβαρδίζει καθημερινά με ειδήσεις για την ανθρώπινη οδύνη. Από τον σεισμό στην Αϊτή ως τα θύματα της εξέγερσης στη Συρία, μας φέρνει σε επαφή με τον κόσμο που υποφέρει. Μας δίνει όμως τα εφόδια να ερμηνεύσουμε την οδύνη και να συμπάσχουμε μ' αυτούς που υποφέρουν; Ή μας κρατά περιχαρακωμένους στην ηθική της εγγύτητας, όπου μας ενδιαφέρει μόνο ό,τι συμβαίνει μεταξύ μας; Ίσως σε εποχές κρίσης η εγγύτητα να φαίνεται πιο σημαντική. Όμως, οι πιο απαιτητικές και αποκαλυπτικές ηθικές σχέσεις είναι εκείνες με τους μακρινούς πάσχοντ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΔΥΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ι... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
20+1 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Γιατί ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ του 2015 τόσες πολλές χιλιάδες άνθρωποι φώναξαν μαζικά το σύνθημα "Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι"; Και γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ συγκεντρώνουν τον πιο χαμηλό δείκτη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε 38 χώρες παγκοσμίως; Οι 20 + 1 ιστορίες επιχειρούν μερικές απαντήσεις. Τις συναντάμε στις άθλιες διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών. Στον πατέρα που αυτοκτόνησε μετά τις αβάσιμες κατηγορίες τηλεοπτικής εκπομπής ότι βίασε την κόρη του. Στους 14 ανύποπτους πολίτες που πληροφορήθηκαν από εφημερίδα πως είναι τρομοκράτες. Στα τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
- Τι είναι η δημοσιογραφία; - Επάγγελμα του οποίου οι κώδικες εμπεδώνονται με την πρακτική εξάσκηση; - Είναι εργασία στην οποία μπορεί ο καθένας να επιδοθεί ακόμα και αν διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις; - Ή μήπως η δημοσιογραφία είναι επιστήμη μη κωδικοποιημένη στη χώρα μας; - Πως συγκροτείται καθημερινά μια εφημερίδα; - Ποιες είναι οι φάσεις που μεσολαβούν από τη δημοσιογραφική επισήμανση ενός γεγονότος μέχρι το τύπωμα; - Ποιες γνώσεις απαιτεί η δημοσιογραφική απόδοση της καθημερινότητας και ποιες αρχές καθορίζουν το δημοσιογραφικό λόγ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΚΙΤΡΙΝΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
"Αγαπημένη Σεμίνα... Σ' αυτό το τόσο πλούσιο "soundtrack" της ζωής σου, θυμόμαστε και εμείς "την εποχή της όρεξης", που όλα ήταν (ή μήπως φάνταζαν;) διαφορετικά. Έτσι απλά, για να μην ξεχνάμε πώς ήταν η ζωή χωρίς το δηλητήριο του φόβου..." (ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ) "Το βιβλίο της Σεμίνας είναι σαν χολλυγουντιανό τρέιλερ μιας ολόκληρης καριέρας και μιας πολύμορφης ζωής. Κατάφερε να τουιτάρει έναν ορυμαγδό αναμνήσεων, εμπειριών, κολασμένων και ακόλαστων στιγμών". (ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ) "Πολλά από τα μυστικά της, που δεν ξέρει κανείς, είναι στις σελίδες αυτο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Το βιβλίο "Θεωρίες Ανθρώπινης Επικοινωνίας" αποτελεί ένα σημαντικό εγχειρίδιο για τη μελέτη και την κατανόηση των φαινομένων της επικοινωνίας. Παρουσιάζει μια εξαντλητική και σφαιρική επισκόπηση των θεωριών στον επιστημονικό κλάδο της επικοινωνίας και καταφέρνει να συνθέσει την πληθώρα των επιστημονικών παραδόσεων που προσεγγίζουν τα φαινόμενα επικοινωνίας με εύληπτο και συνεκτικό τρόπο. Το εγχειρίδιο μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο και οδηγό για οποιονδήποτε θέλει να ασχοληθεί με την επικοινωνία. Μπορεί να βοηθήσει τους φοιτητές και... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Στο βιβλίο του «Σύντομη ιστορία της επικοινωνίας», ο Φιλήμων Μπαντιμαρούδης περιγράφει τα σημαντικότερα επικοινωνιακά επιτεύγματα του ανθρώπου, από την εποχή του Γουτεμβέργιου μέχρι σήμερα. Τις εξελίξεις αυτές τις αντιμετωπίζει κριτικά, εξετάζοντας τις επιδράσεις τους σε διάφορες, κυρίως, δυτικές κοινωνίες, και αναλύοντας ανθρώπινες συμπεριφορές που αλλοιώθηκαν, εξαιτίας των διαφόρων τεχνολογιών, και προσαρμόστηκαν σε νέα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Η εφεύρεση της τυπογραφίας αντιμετωπίζεται ως απαρχή της διαμόρφωσης του σύγχρονου δυτικού κ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 'Η ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Πως προετοιμάζουμε μια ομιλία, πως την αποδίδουμε, πως ξεπερνάμε το τρακ και πως ελέγχουμε τα συναισθήματα και τη φωνή μας. Πως αναπτύσσουμε τα επιχειρήματά μας και πως εξασκούμε τη μνήμη μας. Τι εκφράζουν οι κινήσεις μας και ποια είναι η σημασία του βλέμματος σε μια ομιλία. Τι πρέπει να ξέρουμε για να μπορούμε να διδάξουμε ένα μάθημα, να πουλήσουμε ένα προϊόν, να επηρεάσουμε γενικά ένα οποιοδήποτε ακροατήριο. Οι "Αγαπημένοι της Πολύμνιας", της μούσας που προστάτευε το προφορικό λόγο, είναι όλοι όσοι μπορούν ν' απαντήσουν σωστά στα παραπάν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Εκδότης: ΒΑΝΙΑΣ
Ο σύγχρονος κόσμος σημαδεύεται από μια πρωτοφανή έκρηξη των επικοινωνιών. Τα ΜΜΕ και οι νέες τεχνολογίες της επικοινωνίας παίζουν έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στη ζωή των ατόμων, των ομάδων και των κοινωνιών. Παρέχουν μια αδιάλειπτη ροή πληροφοριών, εικόνων και παραστάσεων. Καταργούν τις αποστάσεις, τροποποιούν τις έννοιες του χώρου και του χρόνου, αναπλάθουν το πραγματικό και κατασκευάζουν έναν κόσμο ομοιωμάτων. Η σημασία της μαζικής επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα μεγάλη στην κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Στις σημερινές συνθήκες τα ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ «ΣΥΝ-ΚΕΙΜΕΝΑ»
Εκδότης: ΕΡΩΔΙΟΣ
Η έννοια της επικοινωνίας θεωρείται ως ένα κατεξοχήν αμερικάνικο δημιούργημα στην ανάπτυξη της οποίας έχει παίξει σημαντικότατο ρόλο η ραγδαία τεχνολογική πρόοδος, σχεδόν από τα χρόνια της εφεύρεσης του τηλέγραφου από τον S. Morse κατά τα οποία εγκαινιάζεται η εποχή της πληροφόρησης, που μετά την βιομηχανική επανάσταση συμβάλλει τα μέγιστα στη γέννηση της επιστήμης της δημοσιογραφίας. Η δημοσιογραφία είναι ύψιστο κοινωνικό λειτούργημα -και οι δημοσιογράφοι σπουδαίοι κοινωνικοί λειτουργοί- και ο καθοριστικός ρόλος φαίνεται στη διάδοση και ε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
INTERNET, TV, ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΜΜΕ
Εκδότης: ΟΞΥΓΟΝΟ
Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο από μια επαγγελματία ψυχολόγο που γνωρίζει πολύ καλά τα μυστικά της επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και απευθύνεται σε όλους όσοι ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με αυτό που ονομάζουμε "τέχνη της επικοινωνίας" (δημοσιογράφοι, φοιτητές δημοσιογραφίας, εργαζόμενοι στις Δημόσιες Σχέσεις κ.ά.). Επίσης αποτελεί ένα πολύτιμο εγχειρίδιο επικοινωνίας για όλους τους ανθρώπους που θέλουν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπάνω στις σχέσεις τους με το συνάνθρωπο, με τους συνεργάτες και γενικότερα με το ευρύτερο προσωπικό, κ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Η ραγδαία ανάπτυξη των επικοινωνιών, τα τελευταία χρόνια, πολλαπλασίασε τις δυνατότητες μετάδοσης των πληροφοριών στον κόσμο. Η χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών κατήργησε τους περιορισμούς του χώρου και του χρόνου και επέτρεψε την πραγματοποίηση των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτιστικών ανταλλαγών, σε πλανητική κλίμακα, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Η επικοινωνία παγκοσμιοποιείται. Το ίδιο και η οικονομία. Η παγκοσμιοποίηση όμως αυτή συνοδεύεται από φαινόμενα ανισορροπίας που επιτείνουν τις ανισότητες, τόσο μεταξύ των χωρών, όσο και μεταξύ ... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
ΠροσφορέςΠερισσότερα
Κατά τ’ άλλα ...Περισσότερα
Ο Mark Twain αιωνίως διαβάζοντας σε αμερικανικό πάρκο ...

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα
Νίκος Καχτίτσης: Για ν’ αποδείξω ότι δεν αστειεύομαι
Ο κάτωθι υπογεγραμμένος, Σ. Π…, πρώην αρχαιοπώλης και ιδιοκτήτης ξενοδοχείων, και πάλαι ποτέ επιφανής κάτοικος της πόλεως Γάνδης, δηλώ υπευθύνως, και ...

Ασφαλείς Συναλλαγές
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |