Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές πάνω από 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες Δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 150000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Η επικοινωνία είναι μία από εκείνες τις ανθρώπινες δραστηριότητες που ο καθένας αναγνωρίζει, αλλά ελάχιστοι μπορούν να την ορίσουν ικανοποιητικά. Επικοινωνία είναι να μιλάει ο ένας στον άλλον, είναι η τηλεόραση, η διάδοση πληροφοριών, ο τρόπος που χτενιζόμαστε, η λογοτεχνική κριτική, και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ένα από τα ερωτήματα που προβληματίζουν τους ειδικούς είναι αν σωστά χρησιμοποιούμε τον όρο "αντικείμενο μελέτης", για κάτι τόσο ετερογενές και πολύπλευρο όπως στην πραγματικότητα είναι η ανθρώπινη επικοινωνία. Υπάρχει π.χ. προο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ως τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ως τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία. Τι είναι τα "μαζικά μέσα"; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΔΥΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Το κριτικό αυτό δοκίμιο ανατέμνει το γραπτό Τύπο την ώρα που η ψηφιακή επανάσταση και η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων δυναμιτίζουν το οικοσύστημα των ΜΜΕ. Κάθε πολίτης της καινούργιας κοινωνίας-δίκτυο έχει τα προσόντα να γίνει "δημοσιογράφος" αρκεί να γνωρίζει απλά εργαλεία όπως τα ιστολογία, το Twitter ή το Facebook, τα οποία προσφέρουν ασύλληπτη επικοινωνιακή δύναμη. Για αυτό το λόγο, ορισμένοι φτάνουν στο σημείο να οραματίζονται στο εγγύς μέλλον τη "δημοσιογραφία χωρίς δημοσιογράφους", κατά το πρότυπο του κοινωνικού μέσου ενημέρωσης W...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ (ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η εντατική και επαναλαμβανόμενη χρήση των μέσων από την πολιτική τάξη δείχνει την προνομιακή σχέση μεταξύ μέσων και εξουσίας. Γι' αυτόν τον λόγο, η διαπλοκή ανάμεσα στα μέσα και στην πολιτική ζωή αποτελεί βασικό παράγοντα για την κατανόηση των δομών εξουσίας της σύγχρονης κοινωνίας. Ο L. V. Thomas (προς τιμήν του οποίου γράφτηκε αυτός ο τόμος), υποστήριξε ότι η εξουσία συνδέεται στενά με το θάνατο (υπάρχει η "εξουσία του θανάτου", η εξουσία "πάνω στο θάνατο" και τέλος η εξουσία "μέσω του θανάτου" ως ψευδαίσθηση της φαντασιακά ζητούμενης αθ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ
ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ (2009-2016)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η τριετής έρευνα που διενεργήθηκε από το Εργαστήριο Οπτικοακουστικών Μέσων του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ επικεντρώθηκε στη διερεύνηση του νέου επικοινωνιακού πεδίου κατά την περίοδο της κρίσης και πώς αυτή επιδρά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις παραβιάσεων της δεοντολογίας στα ΜΜΕ (Media ethics). Καθώς θρυμματίζεται η δημόσια σφαίρα, οι παραβάσεις δεοντολογίας κλιμακώνονται, από την προσβολή της προσωπικότητας και τη δημοσιογραφία της κλειδαρότρυπας μέχρι την ενορχήστρωση ηθικών πανικών με στόχο οροθετικές γυναίκες, πρόσφυγες, με...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
INTERNET, TV, ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΜΜΕ
Εκδότης: ΟΞΥΓΟΝΟ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο από μια επαγγελματία ψυχολόγο που γνωρίζει πολύ καλά τα μυστικά της επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και απευθύνεται σε όλους όσοι ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με αυτό που ονομάζουμε "τέχνη της επικοινωνίας" (δημοσιογράφοι, φοιτητές δημοσιογραφίας, εργαζόμενοι στις Δημόσιες Σχέσεις κ.ά.). Επίσης αποτελεί ένα πολύτιμο εγχειρίδιο επικοινωνίας για όλους τους ανθρώπους που θέλουν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπάνω στις σχέσεις τους με το συνάνθρωπο, με τους συνεργάτες και γενικότερα με το ευρύτερο προσωπικό, κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η οικονομική προσέγγιση επικεντρώνεται στις οικονομικές πλευρές της λειτουργίας των ΜΜΕ. Τα οικονομικά μεγέθη των ΜΜΕ, ο βαθμός ανταγωνισμού στις αγορές των ΜΜΕ, η κερδοφορία τους και, γενικότερα, οι οικονομικές συνθήκες που χαρακτηρίζουν τα ΜΜΕ και οι οικονομικές τους προοπτικές αποτελούν τα βασικά θέματα ενδιαφέροντος. Η οικονομική προσέγγιση είναι αυτή που θα μας απασχολήσει κατά κύριο λόγο αν όχι αποκλειστικά στον παρόντα τόμο. Κάθε μέσο εξετάζεται σ' ένα κεφάλαιο και η δομή των κεφαλαίων είναι κοινή. Έτσι, στο κάθε κεφάλαιο παρουσιάζο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 'Η ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Πως προετοιμάζουμε μια ομιλία, πως την αποδίδουμε, πως ξεπερνάμε το τρακ και πως ελέγχουμε τα συναισθήματα και τη φωνή μας. Πως αναπτύσσουμε τα επιχειρήματά μας και πως εξασκούμε τη μνήμη μας. Τι εκφράζουν οι κινήσεις μας και ποια είναι η σημασία του βλέμματος σε μια ομιλία. Τι πρέπει να ξέρουμε για να μπορούμε να διδάξουμε ένα μάθημα, να πουλήσουμε ένα προϊόν, να επηρεάσουμε γενικά ένα οποιοδήποτε ακροατήριο. Οι "Αγαπημένοι της Πολύμνιας", της μούσας που προστάτευε το προφορικό λόγο, είναι όλοι όσοι μπορούν ν' απαντήσουν σωστά στα παραπάν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
ΜΑΖΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Στην αυγή της νεότερης κοινωνίας ο ντ’ Αλαμπέρ ζητούσε την ίδρυση ενός θεάτρου στη Γενεύη που θα διαπαιδαγωγούσε διασκεδάζοντας τους αυστηρούς πολίτες της. Απαντώντας του, ο Ρουσσώ επέκρινε τα θεάματα που αποσπούν τον άνθρωπο από τον εαυτό του και τους οικείους του και τον προσδένουν στη σκηνή. Τον επόμενο αιώνα ο Άρνολντ έλπιζε σε μια κουλτούρα που θα εισήγαγε όλους τους ανθρώπους σε μια ατμόσφαιρα γλυκύτητας και φωτός. Ενώ στον αντίποδα ο Νίτσε κατακεραύνωνε τη δημοσιογραφία που διαβρώνει τις επιστήμες και τις τέχνες, καταλύοντας την αλη...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο αυτό επιχειρεί μιαν ελεύθερη διαδρομή μέσα στους αιώνες της νεώτερης ιστορίας της Δύσης, είναι γραμμένο με παραστατικό και ευχάριστο τρόπο κι αποτελεί προϊόν της διπλής εμπειρίας του συγγραφέα του ως ιστορικού αλλά και ως δημόσιου λειτουργού, που υπηρέτησε τα Μ.Μ.Ε σε πολλές σημαντικές και υπεύθυνες θέσεις. Πραγματεύεται τον τρόπο, με τον οποίο οι δυτικές κοινωνίες οργάνωσαν δια μέσου των αιώνων τη γνώση τους γι' αυτές τις ίδιες αλλά και για τις άλλες. Παρακολουθεί βήμα-βήμα τη δύσκολη πορεία προς την κατάκτηση της ελευθερίας του...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (1980-2010)
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Η γλώσσα της τηλεοπτικής ενημέρωσης στη χώρα μας, περιέργως, δεν προσέλκυσε παρά ελάχιστα μέχρι τώρα το ενδιαφέρον των μελετητών, αν και επηρέασε σημαντικά τον δημόσιο λόγο, ιδίως μετά τη Μεταπολίτευση. Η τηλεοπτική γλώσσα των τελευταίων δεκαετιών καθορίστηκε από δύο συντεταγμένες: τη θεσμική λύση του γλωσσικού ζητήματος, που οδήγησε στην προοδευτική διαμόρφωση της κοινής νεοελληνικής, και το τέλος της "μονοφωνίας" της κρατικής τηλεόρασης, που συνοδεύτηκε από την ορμητική είσοδο των ιδιωτικών καναλιών και την εδραίωσή τους στη σφαίρα της δ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΛΥΧΝΟΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Σε εποχές κατά τις οποίες αμφισβητούνται ονομασίες και σε λίγο θ' αμφισβητούνται και εδάφη, εμείς πέραν των κραυγών μας -υστερικών και μη- υπονομεύουμε ακόμα και αυτή τούτη τη γλώσσα μας. Ευτυχώς, τα τελευταία χρόνια πυκνώνουν τα δείγματα αφύπνισης. Πιστεύουμε, ότι έχει καταστεί συνείδηση σε όλους όσοι σκέπτονται (γενικώς) και ανησυχούν (ειδικώς) ότι το όργανο για την επικοινωνία μας φθείρεται συνεχώς· συρρικνώνεται· νοθεύεται· εξαφανίζεται. Ο "Λόγος Ελληνικός στη δημοσιογραφία" ως βιβλίο έχει σκοπό να επικουρήσει τους χειριστές (επαγγελμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΣΑΒΒΑΛΑΣ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Η επικοινωνία είναι ένα από τα ισχυρότερα σύμβολα του 20ού αιώνα. Το ιδανικό της, η προσέγγιση ανθρώπων, αξιών και πολιτισμών, βρίσκεται στην καρδιά της σύγχρονης δημοκρατίας και θριαμβεύει με τη μεσολάβηση όλο και πιο γοητευτικών και αποδοτικών τεχνικών. Η επιτυχία της αυτή έχει κάνει πολλούς να βλέπουν στα δίκτυα και τα πολυμέσα την απάντηση στα προβλήματα της δημοκρατίας και το προσχέδιο για νέες μορφές αλληλεγγύης. Είναι όμως τα πράγματα τόσο αισιόδοξα; Ο σημαντικότερος, ίσως, Γάλλος επικοινωνιολόγος Dominique Wolton, μας προειδοποιεί ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Στο βιβλίο του «Σύντομη ιστορία της επικοινωνίας», ο Φιλήμων Μπαντιμαρούδης περιγράφει τα σημαντικότερα επικοινωνιακά επιτεύγματα του ανθρώπου, από την εποχή του Γουτεμβέργιου μέχρι σήμερα. Τις εξελίξεις αυτές τις αντιμετωπίζει κριτικά, εξετάζοντας τις επιδράσεις τους σε διάφορες, κυρίως, δυτικές κοινωνίες, και αναλύοντας ανθρώπινες συμπεριφορές που αλλοιώθηκαν, εξαιτίας των διαφόρων τεχνολογιών, και προσαρμόστηκαν σε νέα πολιτισμικά περιβάλλοντα. Η εφεύρεση της τυπογραφίας αντιμετωπίζεται ως απαρχή της διαμόρφωσης του σύγχρονου δυτικού κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΜΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Όσοι έχουν πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών των διανοούμενων και ελέγχουν το μηχανισμό της εκπαίδευσης, θα μπορούσαν να αναφερθούν ως μια τάξη «κομισάριων». Ιδού η βασική λειτουργία τους: να σχεδιάσουν, διαδώσουν και δημιουργήσουν ένα σύστημα δογμάτων και πεποιθήσεων, τα οποία θα υπονομεύσουν την ανεξάρτητη σκέψη και θα εμποδίσουν την κατανόηση και ανάλυση των διεθνών καταστάσεων και των συνεπειών τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1930-1950
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η πορεία της ραδιοφωνίας στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα 1930 - 1950. Στο διάστημα αυτό το ραδιόφωνο άρχισε να αποτελεί ουσιαστικό εξάρτημα της οικιακής τεχνολογίας, ακολουθώντας τη διαδρομή από τον έντυπο στον ηλεκτρονικό λόγο, όπου μέχρι την εμφάνιση της τηλεόρασης, το ραδιόφωνο κατείχε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο, ως το πρώτο ηλεκτρονικό ΜΜΕ. Καθώς ο αριθμός των συσκευών του ραδιοφώνου αυξανόταν, ταυτόχρονα διαμορφώνονταν τα ακροατήριά του, παράλληλα με την αύξηση των ραδιοφωνικών σταθμών και των προγραμμάτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο "Εισαγωγή στην πολιτική επικοινωνία" φιλοδοξεί να προσφέρει μια συνολική κριτική θεώρηση των σχέσεων που συνδέουν τη σύγχρονη πολιτική με τα ΜΜΕ και τους δημοκρατικούς θεσμούς χρησιμοποιώντας ως αφετηριακό παράδειγμα τη βρετανική περίπτωση, αλλά και με εκτεταμένες αναφορές σε άλλες σύγχρονες κοινωνίες. Ο συγγραφέας αναλύει τη χρησιμοποίηση των ΜΜΕ από πολιτικά πρόσωπα όλων των κατηγοριών (κοινοβουλευτικούς, εκπροσώπους κομμάτων, συνδικαλιστές, ακόμη και τρομοκράτες), θέτοντας το ερώτημα κατά πόσο η πολιτική πράξη στη σύγχρονη κοι...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ
ΜΠΑΚΟΣ Δ. ΗΛΙΑΣ
€9.81 €4.41
(-55%)
Κερδίζετε €5.40
ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ
GARDNER JAMES
€16.08 €6.43
(-60%)
Κερδίζετε €9.65

Κατά τ’ άλλα ...Περισσότερα

Νέοι σελιδοδείκτες στη Πολιτεία, από φωτογραφίες του Γιώργου Κομνηνού !

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Miguel de Unamuno: Ν' ακους τιε βλακείες που πετάνε κάθε μέρα ... εδώ μ’ έφερε μια νέα κρίση μισανθρωπίας ή, μάλλον, ανθρωποφοβίας, αφού τους ανθρώπους πιο πολύ τους φοβάμαι παρά τους μισώ. Μου κόλλησε κι εμένα ε...

Βρείτε μας στο...

Ασφαλείς Συναλλαγές

Verisign Eurobank EFG
Paypal MyBank
Verisign Eurobank EFG
Paypal MyBank