Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΟΠΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Εκδότης: FUTURA
Κωδ. Πολιτείας: 4367-0172

Στην παρούσα μελέτη γίνεται προσπάθεια ανάλυσης της οπτικής κατασκευής της ανθρώπινης οδύνης σε καιρό πολέμου. Ακολουθώντας την άποψη της Sontag, σύμφωνα με την οποία, ακόμα και σήμερα που η ατέρμονη αναπαράσταση μέσω της τηλεόρασης, του κινηματογράφου, του βίντεο κ.λπ. είναι το φυσικό μας περιβάλλον, η φωτογραφία "προσφέρει έναν γρήγορο τρόπο για να κατανοήσουμε κάτι και μία συμπυκνωμένη μορφή για να το απομνημονεύσουμε", αναλύονται οι φωτογραφίες πολέμου στο συγκείμενο των καθημερινών ειδήσεων, καθώς προσφέρουν ένα πλούσιο ρηματικό και ο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΩΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0939

Το βιβλίο εστιάζει στην ερμηνεία της εικόνας από την πλευρά του θεατή, ο οποίος καλείται να αναχθεί σε κριτική δύναμη της εικόνας, προσαποκτώντας ικανότητα κριτικού ή αυτού που ονομάζουμε αρχι-θεατή. Δια της εναλλαγής αναλυτικής μεθόδου και εμπειρικής παρατήρησης, επιχειρείται μία εν γένει θεώρηση και εποπτεία της εικόνας ως γενικής και αφηρημένης έννοιας, ως εικονικού σημείου, ως στοιχείου διατύπωσης, διαμόρφωσης και αποτύπωσης πολλαπλών εκφράσεων και σημασιοδοτήσεων στον πολιτισμικό τομέα και ως συνολική λειτουργία που "διαπραγματεύεται"...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΛΟΓΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0484

Τα μέσα επικοινωνίας, ως φορείς ταυτοτήτων και υποστάσεων συμβολικού χαρακτήρα, διαχέουν μηνύματα που καθορίζουν κοινωνικές, πολιτισμικές και πολιτικές πρακτικές. Πέρα από τον καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα που έχουν, λειτουργούν επίσης και σε ένα επίπεδο συμβολικής κατασκευής αναπαραστάσεων, αναγνώρισης και θέασης που συγκροτούν έναν ιδεολογικό χαρακτήρα και συνιστούν κουλτούρα, τόσο στο πλαίσιο συγκρότησης της δημόσιας σφαίρας όσο και σ' αυτό της σύστασης του ιδιαίτερου, της ιδιωτικής σφαίρας. Μέσω των πρακτικών επικοινωνίας, τα μηνύματα ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΩΣ ΤΕΧΝΗ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΔΕΛΑΣΤΙΚ
Κωδ. Πολιτείας: 4306-0437

"Ενώ λοιπόν "βάζαμε τις τελευταίες πινελιές" πριν το βιβλίο πάρει τον δρόμο για το τυπογραφείο, μάθαμε το θλιβερό γεγονός. Ο Γιώργος Δελαστίκ, ο δάσκαλος, ο φίλος, ο σύντροφός μας έφυγε από τπ ζωή. Άφατη η θλίψη αλλά και η θέλησή μας να μείνει ζωντανό το σπουδαίο έργο του. Μέσα σε φορτισμένο κλίμα, σε συνεννόηση πάντα με τους οικείους του, θεωρήσαμε υποχρέωσή μας να προχωρήσει ως έχει η τελική έκδοση του βιβλίου, χωρίς μεταβολές, αλλαγές ή προσθήκες. Έχουμε επίγνωση πως το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας, και το οποίο διαμορφώθηκε στις συ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΚΟΣΙ ΟΚΤΩ ΗΜΕΡΕΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΙΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1288

Πως διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας; Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές; Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας; Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική; Κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα κόμματα επηρεάζουν τη διάταξη της ειδησεογραφικής θεματολογίας προεκλογικά; Υπάρχει κομματική προκατά...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
20+1 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0508

Γιατί ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ του 2015 τόσες πολλές χιλιάδες άνθρωποι φώναξαν μαζικά το σύνθημα "Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι"; Και γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ συγκεντρώνουν τον πιο χαμηλό δείκτη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε 38 χώρες παγκοσμίως; Οι 20 + 1 ιστορίες επιχειρούν μερικές απαντήσεις. Τις συναντάμε στις άθλιες διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών. Στον πατέρα που αυτοκτόνησε μετά τις αβάσιμες κατηγορίες τηλεοπτικής εκπομπής ότι βίασε την κόρη του. Στους 14 ανύποπτους πολίτες που πληροφορήθηκαν από εφημερίδα πως είναι τρομοκράτες. Στα τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6005

Το εικοσιτετράωρο της καθημερινότητάς μας; Μια κόλαση περισπασμού. Περνάμε ώρες ολόκληρες μπροστά σε οθόνες, με συνεχείς ειδοποιήσεις, ατέλειωτα μηνύματα, αιτήματα, πληροφορίες, ανεξακρίβωτες ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο. Οι συσκευές που κρατάμε μάς καλούν, μας καταδιώκουν, μας κατέχουν. Έχουμε άραγε μετατραπεί σε χρυσόψαρα, στερούμενοι κάθε δυνατότητα να ζήσουμε διαφορετικά, ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ελπίσουμε, δεσμώτες της απόλυτης διαφάνειας, βυθισμένοι στον ωκεανό του Ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υποκείμενοι στον έλεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4031

Στοιχεία της δημοσιογραφίας είναι: Η πρώτη υποχρέωση της δημοσιογραφίας είναι απέναντι στην αλήθεια. Η δημοσιογραφία οφείλει πρώτα απ' όλα να είναι πιστή στους πολίτες. Η πεμπτουσία της είναι η προσήλωση στη διασταύρωση της πληροφορίας. Οι λειτουργοί της πρέπει να διατηρούν την ανεξαρτησία τους από εκείνους τη δραστηριότητα των οποίων καλύπτουν δημοσιογραφικά. Πρέπει να λειτουργεί σαν ένας ανεξάρτητος ελεγκτής της εξουσίας. Πρέπει να παρέχει βήμα δημόσιας κριτικής και συναίνεσης. Πρέπει να προσπαθεί να κάνει το σημαντικό γεγονός ενδιαφέρον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ 4 ΟΘΟΝΕΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6030

Το επικοινωνιακό πεδίο αλλάζει τόσο ως προς το προσφερόμενο περιεχόμενο, όσο και ως προς τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι ανακαλύπτουν, χρησιμοποιούν, καταναλώνουν και αλληλεπιδρούν με τα σύγχρονα μέσα επικοινωνίας. Δεν βλέπουμε πια τηλεόραση με προσήλωση όπως παλαιότερα. Δεν διαβάζουμε εφημερίδες, και ούτε ακούμε ραδιόφωνο πέραν του αυτοκινήτου. Αντίθετα, ενημερωνόμαστε και ψυχαγωγούμαστε όλο και περισσότερο από το διαδίκτυο και τις ιστοσελίδες του. Σχολιάζουμε τα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα και τα κοινοποιούμε στα μέσα κοινωνι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΖΩΗΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-9368

Πριν από μερικά χρόνια, η αγγλική εφημερίδα The Guardian με κάλεσε να παρουσιάσω το βιβλίο μου "Η τέχνη της καθαρής σκέψης", που μόλις είχε μεταφραστεί στα αγγλικά. Ο αρχισυντάκτης Alan Rusbridger μάζεψε τη συντακτική ομάδα και η αίθουσα είχε γεμίσει. Ο Rusbridger ξερόβηξε και είπε βλοσυρά: "Μόλις μπήκα στον ιστότοπό σας και ανακάλυψα ένα μάλλον αμφιλεγόμενο άρθρο σας. Θα θέλαμε να μιλήσετε γι' αυτό, όχι για το καινούριο σας βιβλίο". Ξεροκατάπια. Στο άρθρο αυτό πρόβαλλα επιχειρήματα εναντίον της "κατανάλωσης" αυτού που παρήγαν κάθε μέρα οι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (FAKE NEWS)
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1792

Η συγκεκριμένη μελέτη εξετάζει ένα σημαντικό πρόβλημα που απασχολεί σήμερα τον δημοσιογραφικό, πολιτικό και ακαδημαϊκό κόσμο, διεθνώς: τις παραποιημένες ειδήσεις (fake news), τις οποίες όμως διαχωρίζει από τις ψευδείς. Αν και τέτοιες ειδήσεις συναντάμε από τις απαρχές του Τύπου, στις μέρες μας αποτελούν πλέον ένα σύνθετο επικοινωνιακό, πολιτικό και οικονομικό φαινόμενο. Παρατηρείται στις "κοινωνίες της ενημέρωσης", στις οποίες κυριαρχούν τα (νέα) Μέσα και οι ειδήσεις, όταν πλέον δεν παρουσιάζονται τα γεγονότα υπό το πρίσμα κάποιων απόψεων,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1533

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συζητήσει νέες θεωρίες, μοντέλα, έννοιες και ερωτήματα που νοηματοδοτούν τη διαπολιτισμική επικοινωνία μέσα σε καθημερινές διαπολιτισμικές συναντήσεις. Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως έννοια είναι χρήσιμη για την κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Οι συναλλαγές και η επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών (επανα)νοηματοδοτούνται στον χώρο και τον χρόνο και εντατικοποιούνται μέσα από τις τεχνολογίες επικοινωνίας, τα συστήματα μετα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
Εκδότης: ΜΙΝΩΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2800-3605

Αγγελίες, ειδοποιήσεις, ρεκλάμες, αλλά και ρεπορτάζ, ειδήσεις, σχόλια, χρονογραφήματα από την Παλιά Αθήνα (1834-1940). Μια εκλαϊκευμένη λαογραφική, ιστορική προσέγγιση της καθημερινότητας, μέσα από τις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων της εποχής, γραμμένη μάλιστα από τους ίδιους τους διαμορφωτές της. Περιλαμβάνει ανάλεκτα κείμενα, πλήρως εικονογραφημένα και, όπου χρειάζεται, σχολιασμένα, ενώ σε ένθετες σελίδες παρουσιάζεται ένας μεγάλος αριθμός επιλεγμένων χαρακτηριστικών διαφημίσεων της εποχής. Ένα χιουμοριστικό και διασκεδαστικό ταξί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 'Η ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, 19ος - 20ος ΑΙΩΝΑΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3520-0635

Στις 5 Οκτωβρίου 1873 δημοσιεύεται στην εφημερίδα Εφημερίς των Αθηνών η ιστορία ενός άπορου 17χρονου κοριτσιού από τον Πειραιά που μεταμφιέζεται σε αγόρι για να βρει στην Αθήνα εργασία και κατοικία. Είναι η πρώτη αφήγηση σε ελληνική εφημερίδα, η πρώτη "ιστορία με ανθρώπινο ενδιαφέρον" ("human interest story"), όπως την ονομάζουν οι Αμερικανοί, "fait divers", όπως την ονομάζουν οι Γάλλοι, ένα είδος με το οποίο ο Τύπος στρέφεται προς το πραγματικό και αναπαριστά ή εξιστορεί την καθημερινότητα. Το αστυνομικό δελτίο, τα δικαστικά πρακτικά, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ
ΑΡΘΡΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Κωδ. Πολιτείας: 4040-1004

Χάρις Αλεξίου: "Δε χορταίνω την αγάπη, θέλω κι άλλη." Αλέιδα Γκεβάρα: "Ο μπαμπάς μου δεν μπορούσε να πει ψέματα." Μίκης Θεοδωράκης: "Ο καπιταλισμός δημιούργησε τη νέα δυστυχία." X. & Π. Κατσιμίχας: "Θα φύγουμε πριν μας διώξει το επάγγελμα." Χάρρυ Κλυνν: "Στη χώρα που περισσεύει το γελοίο, λείπει το γέλιο." Πάνος Κοκκινόπουλος: "Η τέχνη είναι μέσο αντίδρασης." Λεξ: "Δεν είμαι καλλιτέχνης, είμαι εμπόδιο." Αλέκα Παπαρήγα: "Για εμάς, τους κομμουνιστές, δεν υπάρχει συνταξιοδότηση." Νίκος Πορτοκάλογλου: "Είμαστε κοινωνία απροσάρμοστων ανηλίκων."...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0024

Ρέκβιεμ για τα μαζικά μέσα επικοινωνίας. Ρέκβιεμ για μια αριστερά στιλ Εντσενσμπέργκερ που φαντασιώνει την κατάκτηση των μέσων επικοινωνίας απαράλλαχτα σαν την κατάκτηση των μέσων παραγωγής: απελευθερώνοντας το δυναμικό τους απελευθερώνουμε την κοινωνία! Ρέκβιεμ για όσους διατηρούν την αυταπάτη πως με μερικά στελέχη στην τηλεόραση και κάποια «ποιοτική» ταινία Παρασκευή βράδυ, εκτρέπουν τα μέσα ενάντια στην εξουσία που τα διαχειρίζεται... Ρέκβιεμ για μια καταστροφή των Μέσων, στη δομή τους, που πάει να πει Ρέκβιεμ για την Εξουσία... (Από ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΚΔΟΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΕΛΛΙΔΗΣ
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3290-0363

Ο Γιάννης Βελλίδης ανήκει σε μια κοινωνική κατηγορία που μοιάζει να έχει εκλείψει οριστικά και αμετάκλητα. Την κατηγορία των παραδοσιακών εκδοτών. Οι παραδοσιακοί εκδότες, σε αντιδιαστολή με τους σύγχρονους, είχαν ως μόνο αντικείμενο επιχειρηματικής δραστηριότητας τις εφημερίδες τους. Η ανάμειξή τους σε επιχειρήσεις εκτός εφημερίδων ήταν ανύπαρκτη. Κατά συνέπεια, η διαπλοκή Μέσων Ενημέρωσης και πολιτικής εξουσίας δεν είχε σε καμιά περίπτωση τη σημερινή τριγωνική μορφή -οικονομικά συμφέροντα, μέσα ενημέρωσης, πολιτική εξουσία. Θα ήταν υπερβ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5093

Ζούμε σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και πιο σύνθετος, πολύπλοκος και αντιφατικός. Παράλληλα, τα μέσα επικοινωνίας καταλαμβάνουν κυρίαρχη θέση σε αυτό τον κόσμο και συνήθως υπερισχύουν άλλων τομέων της κοινωνίας, αλλά και της οικονομίας. Συχνά, οι περισσότεροι κοινωνικοί θεσμοί, αν όχι όλοι, εξαναγκάζονται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης "διαμεσολαβημένης" κοινωνίας. Στόχος του βιβλίου είναι να αναδειχθούν σύγχρονα ζητήματα που απασχολούν το σύγχρονο και πολυσύνθετο πεδίο της επικοινωνίας. Οι συγγραφείς του βιβλίου θίγουν ζητ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΕΜΠΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1034

Στις 30 Ιουνίου 2005 μια νεαρή γυναίκα από τις Η.Π.Α. ονόματι Κάρολαιν Σμιθ, συμφώνησε ν' αναγραφεί στο μέτωπό της με τατουάζ το όνομα ενός καζίνο. Σκοπός της ήταν, όπως η ίδια είπε, να πληρώσει τα δίδακτρα του σχολείου του γιου της. Η τριαντάχρονη γυναίκα μετέτρεψε το πρόσωπό της σε μόνιμο διαφημιστικό χώρο, και το καζίνο της προσέφερε 10.000 δολάρια. «Το θέλω πραγματικά» εξήγησε η Σμιθ στους δημοσιογράφους, «Μπορεί στους άλλους να ακούγεται σα μια ηλιθιότητα, αλλά για μένα, οι 10.000 ισοδυναμούν μ' ένα εκατομμύριο!». Η εταιρεία τυχερών π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0119

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ ΔΥΟ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ
FITZGERALD FRANCIS-SCOTT
€15.90 €7.16
(-55%)
Κερδίζετε €8.74
ΤΙΜΠΟΥΚΤΟΥ
AUSTER PAUL
€16.96 €6.78
(-60%)
Κερδίζετε €10.18

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS