Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ... ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
INTERNET, TV, ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, ΜΜΕ
Εκδότης: ΟΞΥΓΟΝΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1576-0005

Το βιβλίο αυτό είναι γραμμένο από μια επαγγελματία ψυχολόγο που γνωρίζει πολύ καλά τα μυστικά της επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και απευθύνεται σε όλους όσοι ασχολούνται ή θέλουν να ασχοληθούν με αυτό που ονομάζουμε "τέχνη της επικοινωνίας" (δημοσιογράφοι, φοιτητές δημοσιογραφίας, εργαζόμενοι στις Δημόσιες Σχέσεις κ.ά.). Επίσης αποτελεί ένα πολύτιμο εγχειρίδιο επικοινωνίας για όλους τους ανθρώπους που θέλουν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπάνω στις σχέσεις τους με το συνάνθρωπο, με τους συνεργάτες και γενικότερα με το ευρύτερο προσωπικό, κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1533

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συζητήσει νέες θεωρίες, μοντέλα, έννοιες και ερωτήματα που νοηματοδοτούν τη διαπολιτισμική επικοινωνία μέσα σε καθημερινές διαπολιτισμικές συναντήσεις. Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως έννοια είναι χρήσιμη για την κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Οι συναλλαγές και η επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών (επανα)νοηματοδοτούνται στον χώρο και τον χρόνο και εντατικοποιούνται μέσα από τις τεχνολογίες επικοινωνίας, τα συστήματα μετα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0981

Επηρεάζουν τα ΜΜΕ τις διεθνείς σχέσεις; Ποιος ο ρόλος της δημοσιογραφίας και των επικοινωνιών στις διεθνείς υποθέσεις; Πριν από μία περίπου δεκαετία τα ερωτήματα αυτά σπανίως ετίθεντο και δευτερεύουσα μόνο θέση καταλάμβαναν στα ενδιαφέροντα των διεθνολόγων και των επικοινωνιολόγων. Σήμερα όμως βρίσκονται στο κέντρο του προβληματισμού που αναπτύσσεται γύρω από τη διεθνή πολιτική, τόσο σε καιρό ειρήνης όσο και στον πόλεμο. Η προπαγάνδα, οι σχέσεις των δημοσιογράφων με τους διπλωμάτες και τους στρατιωτικούς, η επιρροή των ΜΜΕ και της κοινής γ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΡΤ ΕΝ ΤΑΦΩ
ΠΩΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΓΙΝΕ ΕΦΙΑΛΤΗΣ
Εκδότης: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Κωδ. Πολιτείας: 5191-0000

Όλοι ξέρουμε τι γίνεται στην ΕΡΤ. Ή τουλάχιστον μπορούμε να φανταστούμε. Όμως για μια ακόμα φορά η πραγματικότητα ξεπερνά και την πιο άγρια φαντασία. Η μαρτυρία του Σπύρου Κρίμπαλη είναι η συγκλονιστική μαρτυρία ενός επαγγελματία της τηλεόρασης που έρχεται αντιμέτωπος με τη Βαθιά σήψη του συστήματος μόνο και μόνο επειδή επιμένει να κάνει τη δουλειά του. Άλλοτε αποστασιοποιημένος και άλλοτε εν θερμώ αποκαλύπτει με διεισδυτικότητα και χιούμορ έναν αθέατο αλλά κατά Βάθος γνώριμο κόσμο. Το Ραδιομέγαρο παρουσιάζεται ως το ιδανικό σκηνικό μιας ι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΛΟΓΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0484

Τα μέσα επικοινωνίας, ως φορείς ταυτοτήτων και υποστάσεων συμβολικού χαρακτήρα, διαχέουν μηνύματα που καθορίζουν κοινωνικές, πολιτισμικές και πολιτικές πρακτικές. Πέρα από τον καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα που έχουν, λειτουργούν επίσης και σε ένα επίπεδο συμβολικής κατασκευής αναπαραστάσεων, αναγνώρισης και θέασης που συγκροτούν έναν ιδεολογικό χαρακτήρα και συνιστούν κουλτούρα, τόσο στο πλαίσιο συγκρότησης της δημόσιας σφαίρας όσο και σ' αυτό της σύστασης του ιδιαίτερου, της ιδιωτικής σφαίρας. Μέσω των πρακτικών επικοινωνίας, τα μηνύματα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3950

Έχει γραφτεί ότι ο Γιώργος Κάρτερ είναι «ο ληξίαρχος και ιστορικός» της Ελληνικής Τηλεόρασης. Σ' αυτό το βιβλίο μας δίνει τώρα τη ληξιαρχική της πράξη και την αυθεντική ιστορία της. Και όχι μόνο. Μας περιγράφει άγνωστα γεγονότα, τηλεορατικές ιστορίες, που ανεβαίνουν για πρώτη φορά στο φως, «τεκμηριωμένες, καίριες και τσουχτερές οι περισσότερες», καθώς παρατηρεί ένας γνωστός κριτικός. Ο Γιώργος Κάρτερ, εξάλλου, ως εκφωνητής, παραγωγός εκπομπών και σκηνοθέτης, έζησε και το ελληνικό ραδιόφωνο στη μεταπολεμική του άνθηση. Για το ραδιόφωνο, την...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Εκδότης: ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3070-0059

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ) 1. ΠΡΩΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (15ος-16ος ΑΙΩΝΑΣ). ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΣ (17ος-18ος ΑΙΩΝΑΣ) 2. Ο 19ος ΑΙΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ 3. ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1914-1939) ΒΑΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΝΑΣΗ ΜΠΑΛΤΑ) 1. ΟΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟΙ ΒΙΕΝΝΑΙΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΓΡΑΦΟΙ. Ο ΠΡΟΕΑΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ (1784-1821) 2. Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (1821-1828) ΑΠΟ ΤΗΝ Κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0649

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
20+1 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0508

Γιατί ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ του 2015 τόσες πολλές χιλιάδες άνθρωποι φώναξαν μαζικά το σύνθημα "Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι"; Και γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ συγκεντρώνουν τον πιο χαμηλό δείκτη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε 38 χώρες παγκοσμίως; Οι 20 + 1 ιστορίες επιχειρούν μερικές απαντήσεις. Τις συναντάμε στις άθλιες διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών. Στον πατέρα που αυτοκτόνησε μετά τις αβάσιμες κατηγορίες τηλεοπτικής εκπομπής ότι βίασε την κόρη του. Στους 14 ανύποπτους πολίτες που πληροφορήθηκαν από εφημερίδα πως είναι τρομοκράτες. Στα τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 'Η ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, 19ος - 20ος ΑΙΩΝΑΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3520-0635

Στις 5 Οκτωβρίου 1873 δημοσιεύεται στην εφημερίδα Εφημερίς των Αθηνών η ιστορία ενός άπορου 17χρονου κοριτσιού από τον Πειραιά που μεταμφιέζεται σε αγόρι για να βρει στην Αθήνα εργασία και κατοικία. Είναι η πρώτη αφήγηση σε ελληνική εφημερίδα, η πρώτη "ιστορία με ανθρώπινο ενδιαφέρον" ("human interest story"), όπως την ονομάζουν οι Αμερικανοί, "fait divers", όπως την ονομάζουν οι Γάλλοι, ένα είδος με το οποίο ο Τύπος στρέφεται προς το πραγματικό και αναπαριστά ή εξιστορεί την καθημερινότητα. Το αστυνομικό δελτίο, τα δικαστικά πρακτικά, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0508

Η επικοινωνία είναι μία από εκείνες τις ανθρώπινες δραστηριότητες που ο καθένας αναγνωρίζει, αλλά ελάχιστοι μπορούν να την ορίσουν ικανοποιητικά. Επικοινωνία είναι να μιλάει ο ένας στον άλλον, είναι η τηλεόραση, η διάδοση πληροφοριών, ο τρόπος που χτενιζόμαστε, η λογοτεχνική κριτική, και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ένα από τα ερωτήματα που προβληματίζουν τους ειδικούς είναι αν σωστά χρησιμοποιούμε τον όρο "αντικείμενο μελέτης", για κάτι τόσο ετερογενές και πολύπλευρο όπως στην πραγματικότητα είναι η ανθρώπινη επικοινωνία. Υπάρχει π.χ. προο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0059

Τον Όργουελ τον φόβιζαν οι άνθρωποι που θα απαγόρευαν τα βιβλία. Τον Χάξλεϊ τον φόβιζε το γεγονός ότι δεν θα υπήρχε λόγος να απαγορευτεί ένα βιβλίο γιατί δεν θα βρισκόταν άνθρωπος πρόθυμος να διαβάσει. Ο Όργουελ φοβόταν εκείνους που θα μας στερούσαν την πληροφόρηση. Ο Χάξλεϊ φοβόταν εκείνους που θα μας υπερπληροφορούσαν τόσο ώστε να καταντήσουμε πλάσματα παθητικά και εγωιστικά. Ο Όργουελ φοβόταν ότι η αλήθεια θα φυλασσόταν μυστική. Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι η αλήθεια θα πνιγόταν σε έναν ωκεανό σύγχυσης. Ο Όργουελ φοβόταν ότι θα αναπτύσσαμε πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΣ ΤΟ ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-3233

Το εγχειρίδιο αυτό είναι ένας πρακτικός οδηγός που βοηθά τους σπουδαστές της δημοσιογραφίας να κατανοήσουν με ποιον τρόπο ένας επαγγελματίας δημοσιογράφος αξιολογεί, κρίνει, επεξεργάζεται και μεταδίδει την είδηση. Μπορεί, ωστόσο, να φανεί ενδιαφέρον και σε όποιον θα ήθελε να περιπλανηθεί στις αρχές της δημοσιογραφίας, ώστε να παρακολουθεί με διαφορετικό μάτι τις ειδήσεις στην τηλεόραση ή να διαβάζει με μεγαλύτερη προσοχή την εφημερίδα του. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5093

Ζούμε σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και πιο σύνθετος, πολύπλοκος και αντιφατικός. Παράλληλα, τα μέσα επικοινωνίας καταλαμβάνουν κυρίαρχη θέση σε αυτό τον κόσμο και συνήθως υπερισχύουν άλλων τομέων της κοινωνίας, αλλά και της οικονομίας. Συχνά, οι περισσότεροι κοινωνικοί θεσμοί, αν όχι όλοι, εξαναγκάζονται να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της σύγχρονης "διαμεσολαβημένης" κοινωνίας. Στόχος του βιβλίου είναι να αναδειχθούν σύγχρονα ζητήματα που απασχολούν το σύγχρονο και πολυσύνθετο πεδίο της επικοινωνίας. Οι συγγραφείς του βιβλίου θίγουν ζητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0057

Η γραφή ειδήσεων μπορεί να είναι δημιουργική και συναρπαστική. Το βιβλίο αυτό στοχεύει να σας πείσει γι' αυτό. Το βιβλίο χρησιμοποιεί τις αρχές της γραπτής διδασκαλικής κίνησης που εφαρμόζουν οι εφημερίδες με σκοπό να φέρει τη διδασκαλία μέσα στην τάξη. Οι καλοί εκδότες πάντα βοηθούσαν τους συγγραφείς να βελτιώσουν τα άρθρα τους. Αλλά κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980 πολλές εφημερίδες άρχισαν να προσλαμβάνουν δάσκαλους γραψίματος με την ειδικότητα του συμβούλου με σκοπό να δίνουν περισσότερη ατομική προσοχή στους συγγραφείς απ' αυτή...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΠΛΟΦΑΔΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΔΙΑΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1150-0058

Η Δημοσιογραφία είναι ο ιδανικός κόσμος για αληθινά αφοσιωμένους μπλοφαδόρους. Μόνο η Πολιτική, η Νομική και η Διαφήμιση πλησιάζουν. Και, παρόλο που οι περισσότεροι σ' αυτές τις δουλειές δεν το συνειδητοποιούν καν, μπλοφάρουν κανονικότατα. Κάθε χρόνο οι δημοσιογραφικές επιχειρήσεις κατακλύζονται από επίδοξους νέους δημοσιογράφους, η πλειοψηφία των οποίων δείχνει βαθμό ικανότητας που κυμαίνεται από την ολοκληρωτική βλακεία ως μια διανοητική αντίληψη κατώτερης υποστάθμης. Αλλά αυτό δεν είναι λόγος για να τους σταματήσει και, βέβαια, ούτε και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΜΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0103

Όσοι έχουν πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών των διανοούμενων και ελέγχουν το μηχανισμό της εκπαίδευσης, θα μπορούσαν να αναφερθούν ως μια τάξη «κομισάριων». Ιδού η βασική λειτουργία τους: να σχεδιάσουν, διαδώσουν και δημιουργήσουν ένα σύστημα δογμάτων και πεποιθήσεων, τα οποία θα υπονομεύσουν την ανεξάρτητη σκέψη και θα εμποδίσουν την κατανόηση και ανάλυση των διεθνών καταστάσεων και των συνεπειών τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0017

«Το βιβλίο αυτό δεν "αποκαλύπτει", αλλ' αντίθετα επιδιώκει να "θυμίσει", σ' όσους ενδιαφέρονται για την επιστήμη της δημοσιογραφίας, ότι η δημοσιογραφία είναι λειτούργημα κι ότι σαν λειτούργημα, θα πρέπει ν' αντιμετωπίζεται απ' όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, αλλά κι από την κοινή γνώμη. Για να υφίσταται όμως μία τέτοια "αντιμετώπιση", θα πρέπει οπωσδήποτε οι δεοντολογικοί δημοσιογραφικοί κανόνες να εφαρμόζονται και να καλλιεργούνται σωστά από τους ίδιους τους "εργάτες" της δημοσιογραφίας καθώς κι από τους υπεύθυνους δημοσιογρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ "ΡΙΑΛΙΤΙ"
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3879

Το βιβλίο αυτό προσπαθεί να εξηγήσει την έλευση των προγραμμάτων ριάλιτι στην διεθνή και κυρίως την ελληνική τηλεόραση και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο πρόγραμμα «Big Brother». Αναλύει τις καταβολές αυτού του νέου είδους προγράμματος, που ξεπερνά πια εθνικά και πολιτισμικά σύνορα, ενώ παράλληλα επιχειρεί την τηλεοπτική ανατομία του. Μελετά επίσης τις οικονομικές διαστάσεις των ριάλιτι, καθώς είναι ένα είδος προγράμματος που επιφέρει συνέργειες για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παραγωγούς, πιστεύοντας ότι για να κατανοήσουμε το φαινόμεν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Εκδότης: ΑΙΩΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0098-0106

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

USA: Ο 42ος ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ (ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
DOS-PASSOS JOHN
€31.80 €14.31
(-55%)
Κερδίζετε €17.49
ΡΟΥΜΕΛΗ
LEIGH-FERMOR PATRICK
€18.08 €9.04
(-50%)
Κερδίζετε €9.04

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος Καχτίτσης: Μὲ σηκωμένο τὸ γιακὰ τοῦ πανωφοριοῦ καὶ στραβὰ τὸ καβουράκι Θὰ ἔχετε παρατηρήσει ὅτι ὅταν κανεὶς φοβᾶται γιὰ κάτι, ἀκόμα καὶ ὅταν πρόκειται γιὰ ἀρρώστια, τότε εἶναι ποὺ συμμαχοῦν ὅλες οἱ σκοτεινὲς δυνάμεις, μὲ ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS