Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές πάνω από 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες Δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 150000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0124
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η θεωρία της αισθητικής έρχεται να βοηθήσει το άτομο να επικοινωνήσει, θέτοντας στη διάθεσή του μια γλώσσα του γούστου με την οποία μπορεί να κοινοποιήσει στους άλλους τι αισθάνεται, έχοντας υπόψη ότι η κοινοποίηση είναι κάτι διαφορετικό από τα αισθήματα. Πειστική μπορεί να είναι μόνο μια έννοια της επικοινωνίας στην οποία γίνεται προσπάθεια να ενταχθεί η αισθητικά τονισμένη μοναδικότητα και μη κοινοποιησιμότητα του ατόμου, και άρα το άτομο να παραμείνει ακαθόριστο, δηλαδή ελεύθερο να αυτοκαθοριστεί. Κατ' αυτά, το παρόν κείμενο είναι μια γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0251
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η σύγχρονη πολιτική είναι κατά κύριο λόγο διαμεσολαβημένη τόσο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί τα μηνύματά της όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνει το περιεχόμενο και τις στρατηγικές της. Η σχέση Πολιτικής και ΜΜΕ είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, πολυδιάστατη και πολυπαραγοντική. Τα σύγχρονα ΜΜΕ έρχονται να παρέμβουν τόσο στο στάδιο παραγωγής όσο και απεύθυνσης του πολιτικού λόγου. Επηρεάζουν την παραγωγή του πολιτικού λόγου, ο οποίος οφείλει να προσαρμοσθεί στις παραμέτρους που θέτουν τα μέσα για την παραγωγή του αλλά και την επικοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0024
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Ρέκβιεμ για τα μαζικά μέσα επικοινωνίας. Ρέκβιεμ για μια αριστερά στιλ Εντσενσμπέργκερ που φαντασιώνει την κατάκτηση των μέσων επικοινωνίας απαράλλαχτα σαν την κατάκτηση των μέσων παραγωγής: απελευθερώνοντας το δυναμικό τους απελευθερώνουμε την κοινωνία! Ρέκβιεμ για όσους διατηρούν την αυταπάτη πως με μερικά στελέχη στην τηλεόραση και κάποια «ποιοτική» ταινία Παρασκευή βράδυ, εκτρέπουν τα μέσα ενάντια στην εξουσία που τα διαχειρίζεται... Ρέκβιεμ για μια καταστροφή των Μέσων, στη δομή τους, που πάει να πει Ρέκβιεμ για την Εξουσία... (Από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1316
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τα τελευταία χρόνια ο όρος «ταυτότητα» έχει προκαλέσει σε σημαντικό βαθμό το ενδιαφέρον πολλών μελετητών από διάφορους ερευνητικούς χώρους, μεταξύ των οποίων και των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Ενημέρωσης (ΜΜΕ). Τα ΜΜΕ, ιδιαίτερα με την επέκταση και την εντατικοποίηση των επικοινωνιακών συστημάτων σε διεθνές επίπεδο και την καταλυτική διείσδυσή τους στο καθημερινό γίγνεσθαι, διαμεσολαβούν και κατασκευάζουν ή καλύτερα μεσοποιούν - ίσως περισσότερο από ποτέ και από οποιονδήποτε άλλη μηχανισμό - την κοινωνική πραγματικότητα στο κοινό. Η απ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1109
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Ο ορισμός της θεματολογίας συνίσταται στη σχέση και στον ανταγωνισμό, ανάμεσα στα ΜΜΕ, το κοινό και τις πολιτικές ελίτ προκειμένου να έλθουν στο φως της δημοσιότητας ορισμένα μόνο θέματα εις βάρος κάποιων άλλων. Πρόκειται για μια κατάσταση πολιτικής και κοινωνικής επιρροής που τείνει να αποκλείσει από τη δημόσια σφαίρα μια σειρά ζητημάτων τα οποία αποσιωπούνται. Η αναγόρευση ενός ζητήματος σε κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης, καθίσταται γνωστό στο κοινό και πιθανώς επιλαμβάνονται της λύσης του πολιτικοί και κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0649
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Η τηλεοπτική επικοινωνία, σε συνδυασμό με την εμπορευματική συμβολική παραγωγή, οδηγεί στην κρίση των ιδεολογιών της νεωτερικότητας και στην εμφάνιση της «εικονικής ιδεολογίας». Η τηλεόραση και η εικόνα στο σύνολό της δεν καταργεί την ιδεολογία, αλλά την περισώζει, θυσιάζοντας τους ιδεολόγους και τον εξειδικευμένο (κυρίως έντυπο) ιδεολογικό λόγο. Η εικονική ιδεολογία συμβιβάζει τις κοινωνικές αντιθέσεις με φυγόκεντρο τρόπο. Συμβάλλει στην ανάκληση παραδοσιακών αντιλήψεων και στην άρθρωσή τους με το σύγχρονο πολιτισμό, καθώς και σ' ένα γενι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 'Η ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0927
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Πως προετοιμάζουμε μια ομιλία, πως την αποδίδουμε, πως ξεπερνάμε το τρακ και πως ελέγχουμε τα συναισθήματα και τη φωνή μας. Πως αναπτύσσουμε τα επιχειρήματά μας και πως εξασκούμε τη μνήμη μας. Τι εκφράζουν οι κινήσεις μας και ποια είναι η σημασία του βλέμματος σε μια ομιλία. Τι πρέπει να ξέρουμε για να μπορούμε να διδάξουμε ένα μάθημα, να πουλήσουμε ένα προϊόν, να επηρεάσουμε γενικά ένα οποιοδήποτε ακροατήριο. Οι "Αγαπημένοι της Πολύμνιας", της μούσας που προστάτευε το προφορικό λόγο, είναι όλοι όσοι μπορούν ν' απαντήσουν σωστά στα παραπάν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0059
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Τον Όργουελ τον φόβιζαν οι άνθρωποι που θα απαγόρευαν τα βιβλία. Τον Χάξλεϊ τον φόβιζε το γεγονός ότι δεν θα υπήρχε λόγος να απαγορευτεί ένα βιβλίο γιατί δεν θα βρισκόταν άνθρωπος πρόθυμος να διαβάσει. Ο Όργουελ φοβόταν εκείνους που θα μας στερούσαν την πληροφόρηση. Ο Χάξλεϊ φοβόταν εκείνους που θα μας υπερπληροφορούσαν τόσο ώστε να καταντήσουμε πλάσματα παθητικά και εγωιστικά. Ο Όργουελ φοβόταν ότι η αλήθεια θα φυλασσόταν μυστική. Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι η αλήθεια θα πνιγόταν σε έναν ωκεανό σύγχυσης. Ο Όργουελ φοβόταν ότι θα αναπτύσσαμε πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0017
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

«Το βιβλίο αυτό δεν "αποκαλύπτει", αλλ' αντίθετα επιδιώκει να "θυμίσει", σ' όσους ενδιαφέρονται για την επιστήμη της δημοσιογραφίας, ότι η δημοσιογραφία είναι λειτούργημα κι ότι σαν λειτούργημα, θα πρέπει ν' αντιμετωπίζεται απ' όλους τους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, αλλά κι από την κοινή γνώμη. Για να υφίσταται όμως μία τέτοια "αντιμετώπιση", θα πρέπει οπωσδήποτε οι δεοντολογικοί δημοσιογραφικοί κανόνες να εφαρμόζονται και να καλλιεργούνται σωστά από τους ίδιους τους "εργάτες" της δημοσιογραφίας καθώς κι από τους υπεύθυνους δημοσιογρα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0095
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

(. . .) Με άλλα λόγια, η παρούσα Κοινωνιολογία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας προσεγγίζει τα μέσα ως επιμέρους κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, η οποία αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους, και εξετάζει τη σχέση του «ειδικού» με το «γενικό», και αντίστροφα. Διερευνά, δηλαδή, τον τρόπο και το βαθμό στον οποίο η κοινωνική οργάνωση και δυναμική του σύγχρονου καπιταλισμού καθόρισε, και καθορίζει, τη μορφή και κατεύθυνση που πήρε η επικοινωνία στην εποχή μας, και, ταυτόχρονα, τις ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0130
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μας μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων. Αυτοί οι δυο κόσμοι βρίσκονται σε αμοιβαία εξάρτηση: το Ίντερνετ χρειάζεται τα μαζικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 'Η ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, 19ος - 20ος ΑΙΩΝΑΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3520-0635
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στις 5 Οκτωβρίου 1873 δημοσιεύεται στην εφημερίδα Εφημερίς των Αθηνών η ιστορία ενός άπορου 17χρονου κοριτσιού από τον Πειραιά που μεταμφιέζεται σε αγόρι για να βρει στην Αθήνα εργασία και κατοικία. Είναι η πρώτη αφήγηση σε ελληνική εφημερίδα, η πρώτη "ιστορία με ανθρώπινο ενδιαφέρον" ("human interest story"), όπως την ονομάζουν οι Αμερικανοί, "fait divers", όπως την ονομάζουν οι Γάλλοι, ένα είδος με το οποίο ο Τύπος στρέφεται προς το πραγματικό και αναπαριστά ή εξιστορεί την καθημερινότητα. Το αστυνομικό δελτίο, τα δικαστικά πρακτικά, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
ΜΑΖΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0041
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στην αυγή της νεότερης κοινωνίας ο ντ’ Αλαμπέρ ζητούσε την ίδρυση ενός θεάτρου στη Γενεύη που θα διαπαιδαγωγούσε διασκεδάζοντας τους αυστηρούς πολίτες της. Απαντώντας του, ο Ρουσσώ επέκρινε τα θεάματα που αποσπούν τον άνθρωπο από τον εαυτό του και τους οικείους του και τον προσδένουν στη σκηνή. Τον επόμενο αιώνα ο Άρνολντ έλπιζε σε μια κουλτούρα που θα εισήγαγε όλους τους ανθρώπους σε μια ατμόσφαιρα γλυκύτητας και φωτός. Ενώ στον αντίποδα ο Νίτσε κατακεραύνωνε τη δημοσιογραφία που διαβρώνει τις επιστήμες και τις τέχνες, καταλύοντας την αλη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0029
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

(. . .) Το Περί δημοσιογραφίας απαντά σε ερωτήματα που απασχολούν κάθε ενεργό πολίτη. Απευθύνεται στον αναγνώστη ο οποίος επιθυμεί να γνωρίσει εκ των ένδον τον κόσμο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και την επίδρασή του στη ζωή μας. Το Περί δημοσιογραφίας φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα βασικό εγχειρίδιο μελέτης για κάθε σπουδαστή δημοσιογραφίας και όλους όσοι επιθυμούν να ασκήσουν το επάγγελμα του δημοσιογράφου και να υπηρετήσουν τον άνθρωπο και την αλήθεια. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3330
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται με συνοπτικό και κατανοητό τρόπο τα περισσότερα θεωρητικά μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί για να αναλύσουν και να περιγράψουν το φαινόμενο της επικοινωνίας, και ιδιαίτερα της μαζικής επικοινωνίας. Αναπτύσσονται οι πιο σημαντικές θεωρητικές προσεγγίσεις για την ανάλυση του φαινομένου της επικοινωνίας, οι οποίες έχουν εκπονηθεί στη διάρκεια των τελευταίων σαράντα ετών στην έρευνα των μέσων μαζικής ενημέρωσης με τη μορφή σχεδιαγραμμάτων. Επιπλέον, οι συγγραφείς εκπονούν νέα μοντέλα με σκοπό να προσαρμόσουν τις ν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0757
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Το βιβλίο αυτό κάνει μια αναδρομή στην ιστορία του Τύπου από την αρχή του γραπτού λόγου (δίσκος της Φαιστού) έως τα μεγάλα ειδισεογραφικά πρακτορεία. Κάνει σύντομη αναφορά στους σταθμούς της έντυπης δημοσιογραφίας ανά τον κόσμο και αναλύει το ρόλο του Τύπου σε επικοινωνιακό επίπεδο μέσα από την είδηση, τη διαφήμιση, το μήνυμα, την πληροφορία κλπ. Ακόμη περιλαμβάνει μια αναφορά στην Ιστορία του Ελληνικού Τύπου και προσπαθεί να δώσει το φαινόμενο της έντυπης δημοσιογραφίας στις πραγματικές του διαστάσεις. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (1980-2010)
Κωδ. Πολιτείας: 1997-0117
Δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Υπό την προϋπόθεση ύπαρξης αποθέματος στον εκδότη, αποστέλλεται κατά κανόνα σε 3-7 εργάσιμες μέρες.

Η γλώσσα της τηλεοπτικής ενημέρωσης στη χώρα μας, περιέργως, δεν προσέλκυσε παρά ελάχιστα μέχρι τώρα το ενδιαφέρον των μελετητών, αν και επηρέασε σημαντικά τον δημόσιο λόγο, ιδίως μετά τη Μεταπολίτευση. Η τηλεοπτική γλώσσα των τελευταίων δεκαετιών καθορίστηκε από δύο συντεταγμένες: τη θεσμική λύση του γλωσσικού ζητήματος, που οδήγησε στην προοδευτική διαμόρφωση της κοινής νεοελληνικής, και το τέλος της "μονοφωνίας" της κρατικής τηλεόρασης, που συνοδεύτηκε από την ορμητική είσοδο των ιδιωτικών καναλιών και την εδραίωσή τους στη σφαίρα της δ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ
ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΟΥ ΤΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ ΤΟΥ 1907
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4260
Περιορισμένη διαθεσιμότητα. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-6 εργάσιμες μέρες.

Στα σύγχρονα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης δημιουργείται συχνά η λανθασμένη εντύπωση πως φαινόμενα όπως η διαπλοκή οικονομικών συμφερόντων με την πολιτική αποτελούν «προϊόντα» της σύγχρονης εποχής και ιδίως της περιόδου που ονομάζουμε Μεταπολίτευση. Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τη στάση του αθηναϊκού Τύπου απέναντι σε μια ιστορική «αγορά του αιώνα», δηλαδή τις προμήθειες στρατιωτικών εξοπλισμών του 1907, που ως σκάνδαλον αιχμαλώτισε το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης, και αναλύει τις καθοριστικές δομές του ζητήματος, οι οποίες από πολλές απόψεις εί...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
20+1 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0508
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

Γιατί ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ του 2015 τόσες πολλές χιλιάδες άνθρωποι φώναξαν μαζικά το σύνθημα "Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι"; Και γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ συγκεντρώνουν τον πιο χαμηλό δείκτη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε 38 χώρες παγκοσμίως; Οι 20 + 1 ιστορίες επιχειρούν μερικές απαντήσεις. Τις συναντάμε στις άθλιες διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών. Στον πατέρα που αυτοκτόνησε μετά τις αβάσιμες κατηγορίες τηλεοπτικής εκπομπής ότι βίασε την κόρη του. Στους 14 ανύποπτους πολίτες που πληροφορήθηκαν από εφημερίδα πως είναι τρομοκράτες. Στα τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΤΡΙΝΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-8731
Άμεσα διαθέσιμο. Αποστέλλεται κατά κανόνα σε 2-4 εργάσιμες μέρες.

"Αγαπημένη Σεμίνα... Σ' αυτό το τόσο πλούσιο "soundtrack" της ζωής σου, θυμόμαστε και εμείς "την εποχή της όρεξης", που όλα ήταν (ή μήπως φάνταζαν;) διαφορετικά. Έτσι απλά, για να μην ξεχνάμε πώς ήταν η ζωή χωρίς το δηλητήριο του φόβου..." (ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ) "Το βιβλίο της Σεμίνας είναι σαν χολλυγουντιανό τρέιλερ μιας ολόκληρης καριέρας και μιας πολύμορφης ζωής. Κατάφερε να τουιτάρει έναν ορυμαγδό αναμνήσεων, εμπειριών, κολασμένων και ακόλαστων στιγμών". (ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ) "Πολλά από τα μυστικά της, που δεν ξέρει κανείς, είναι στις σελίδες αυτο...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΟΙ ΒΙΟΛΕΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ
JIO SARAH
€15.50 €6.20
(-60%)
Κερδίζετε €9.30
ΣΥΝΩΝΥΜΑ ΑΝΤΩΝΥΜΑ
ΜΑΝΔΑΛΑ ΜΑΡΙΑ
€13.00 €5.85
(-55%)
Κερδίζετε €7.15

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

James D Vance: Τον τελευταίο κανόνα δεν τον λέγαμε ανοιχτά Στο νοτιοδυτικό Οχάιο των παιδικών μου χρόνων, μαθαίναμε της αξία της μπέσας, της τιμής και της μαγκιάς. Η μύτη μου πρωτομάτωσε σε ηλικία πέντε ετών κ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal MyBank