Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΟΙ ΒΑΡΟΝΟΙ ΤΩΝ MEDIA
ΧΘΕΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-3002

«Δεν υπηρέτησα κανέναν άλλον πέρα από την εφημερίδα και τον αναγνώστη. Δεν τρύπωσα ποτέ σε κρατική υπηρεσία. Δεν πήρα ποτέ ούτε μια δεκάρα από κόμματα, οργανώσεις, πολιτικούς, επιχειρηματίες, λεφτάδες, σκυλάδες, πράκτορες, ντόπιους και ξένους. Δεν υπάρχει άνθρωπος να πει ότι αγόρασε την πένα, το μυαλό, τη συνείδησή μου. Ο καλός Θεός με βοήθησε ν' αποφύγω τις κακοτοπιές, τους πειρασμούς, τα δολώματα, τους εκβιασμούς και όλα αυτά τα άνθη του κακού που πνίγουν το χώρο μας. Και χαίρομαι που άλλοι οχτώ στους δέκα συναδέλφους μου είναι ίδιοι και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1316

Τα τελευταία χρόνια ο όρος «ταυτότητα» έχει προκαλέσει σε σημαντικό βαθμό το ενδιαφέρον πολλών μελετητών από διάφορους ερευνητικούς χώρους, μεταξύ των οποίων και των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Ενημέρωσης (ΜΜΕ). Τα ΜΜΕ, ιδιαίτερα με την επέκταση και την εντατικοποίηση των επικοινωνιακών συστημάτων σε διεθνές επίπεδο και την καταλυτική διείσδυσή τους στο καθημερινό γίγνεσθαι, διαμεσολαβούν και κατασκευάζουν ή καλύτερα μεσοποιούν - ίσως περισσότερο από ποτέ και από οποιονδήποτε άλλη μηχανισμό - την κοινωνική πραγματικότητα στο κοινό. Η απ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 'Η ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0927

Πως προετοιμάζουμε μια ομιλία, πως την αποδίδουμε, πως ξεπερνάμε το τρακ και πως ελέγχουμε τα συναισθήματα και τη φωνή μας. Πως αναπτύσσουμε τα επιχειρήματά μας και πως εξασκούμε τη μνήμη μας. Τι εκφράζουν οι κινήσεις μας και ποια είναι η σημασία του βλέμματος σε μια ομιλία. Τι πρέπει να ξέρουμε για να μπορούμε να διδάξουμε ένα μάθημα, να πουλήσουμε ένα προϊόν, να επηρεάσουμε γενικά ένα οποιοδήποτε ακροατήριο. Οι "Αγαπημένοι της Πολύμνιας", της μούσας που προστάτευε το προφορικό λόγο, είναι όλοι όσοι μπορούν ν' απαντήσουν σωστά στα παραπάν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΤΗΣ ΟΔΥΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3351-0408

Η τηλεόραση μας βομβαρδίζει καθημερινά με ειδήσεις για την ανθρώπινη οδύνη. Από τον σεισμό στην Αϊτή ως τα θύματα της εξέγερσης στη Συρία, μας φέρνει σε επαφή με τον κόσμο που υποφέρει. Μας δίνει όμως τα εφόδια να ερμηνεύσουμε την οδύνη και να συμπάσχουμε μ' αυτούς που υποφέρουν; Ή μας κρατά περιχαρακωμένους στην ηθική της εγγύτητας, όπου μας ενδιαφέρει μόνο ό,τι συμβαίνει μεταξύ μας; Ίσως σε εποχές κρίσης η εγγύτητα να φαίνεται πιο σημαντική. Όμως, οι πιο απαιτητικές και αποκαλυπτικές ηθικές σχέσεις είναι εκείνες με τους μακρινούς πάσχοντ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-2502

Η ελληνική έκδοση του «ΜΜΕ και Κοινωνία» εγκαινιάζει τη σειρά μελετών για την επικοινωνία και τις πολιτισμικές σπουδές από τις «Εκδόσεις Πατάκη», με τη φιλοδοξία να προσθέσει ένα σημαντικό βιβλίο στην αυξανόμενη ελληνική βιβλιογραφία πάνω στα μέσα επικοινωνίας και το σύγχρονο πολιτισμό. Το «ΜΜΕ και Κοινωνία» θεωρείται πλέον ένα κλασικό βιβλίο, που καλύπτει ένα ευρύ φάσμα των θεωρητικών προσεγγίσεων και της έρευνας στο χώρο της επικοινωνίας. Πρόκειται για μια συλλογή επιστημονικών άρθρων που πρωτίστως ενδιαφέρει φοιτητές και ερευνητές στον ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Εκδότης: ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3070-0059

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ) 1. ΠΡΩΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ (15ος-16ος ΑΙΩΝΑΣ). ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΡΟΛΟΣ (17ος-18ος ΑΙΩΝΑΣ) 2. Ο 19ος ΑΙΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ 3. ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1914-1939) ΒΑΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΣΧΕΔΙΑΣΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ (ΝΑΣΗ ΜΠΑΛΤΑ) 1. ΟΙ ΠΡΟΔΡΟΜΟΙ ΒΙΕΝΝΑΙΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΓΡΑΦΟΙ. Ο ΠΡΟΕΑΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ (1784-1821) 2. Ο ΤΥΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (1821-1828) ΑΠΟ ΤΗΝ Κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΤΡΙΝΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-8731

"Αγαπημένη Σεμίνα... Σ' αυτό το τόσο πλούσιο "soundtrack" της ζωής σου, θυμόμαστε και εμείς "την εποχή της όρεξης", που όλα ήταν (ή μήπως φάνταζαν;) διαφορετικά. Έτσι απλά, για να μην ξεχνάμε πώς ήταν η ζωή χωρίς το δηλητήριο του φόβου..." (ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ) "Το βιβλίο της Σεμίνας είναι σαν χολλυγουντιανό τρέιλερ μιας ολόκληρης καριέρας και μιας πολύμορφης ζωής. Κατάφερε να τουιτάρει έναν ορυμαγδό αναμνήσεων, εμπειριών, κολασμένων και ακόλαστων στιγμών". (ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ) "Πολλά από τα μυστικά της, που δεν ξέρει κανείς, είναι στις σελίδες αυτο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ
Εκδότης: ΑΡΣΕΝΙΔΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0470-0110

Ο Ευάγγελος Λεμπέσης στάθηκε ένα από τα οξύτερα και, συνάμα, περισσότερο έντιμα και πρωτότυπα πνεύματα της ελληνικής κοινωνίας κατά το πρώτο ήμισυ του αιώνα που φθίνει. Δημοσιογράφος περιωπής, αλλά και -κυρίως- επιστήμων κοινωνιολόγος με σπάνια ευρυμάθεια και οξυδέρκεια και ανεξαρτησία σκέψης που τον άφηνε αδέσμευτο από οποιαδήποτε συμβατικότητα ή "κοινωνική σκοπιμότητα" της εποχής του, μας εχάρισε μελέτες - όπως "Η τεραστία κοινωνική σημασία των βλακών εν τω συγχρόνω βίω", "Η επαναστατική μάζα", η ανά χείρας "Κοινωνιολογία του Τύπου" κ.ά....
Διαβάστε περισσότερα...
«Ω, ΑΓΙΕ ΑΙΘΕΡΑ...» (ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ)
Εκδότης: POLARIS
Κωδ. Πολιτείας: 3523-0088

Σήμερα που ζούμε σε έναν ορυμαγδό εκπομπών, ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών, και σε μια ανεμοθύελλα συχνοτήτων, όπου οι πάσης φύσεως σταθμοί σωρεύονται ο ένας πάνω στον άλλο και οι εκπομπές τους συγχέονται και εμπλέκονται, είναι δύσκολο να φανταστούμε πως υπήρξε μια εποχή που ο αιθέρας δεν είχε αποκαλύψει ακόμα τις μαγικές του ιδιότητες. Όλη αυτή η περιπετειώδης εποποιία, που διαπέρασε και συνδέθηκε με όσα γεγονότα σημάδεψαν τα παλαιότερα αλλά κυρίως τα πρόσφατα χρόνια της εθνικής μας ζωής, εξιστορείται στις σελίδες αυτού του έργου. Ανασύρουμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ
Εκδότης: ΜΙΝΩΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2800-3605

Αγγελίες, ειδοποιήσεις, ρεκλάμες, αλλά και ρεπορτάζ, ειδήσεις, σχόλια, χρονογραφήματα από την Παλιά Αθήνα (1834-1940). Μια εκλαϊκευμένη λαογραφική, ιστορική προσέγγιση της καθημερινότητας, μέσα από τις καταναλωτικές συνήθειες των ανθρώπων της εποχής, γραμμένη μάλιστα από τους ίδιους τους διαμορφωτές της. Περιλαμβάνει ανάλεκτα κείμενα, πλήρως εικονογραφημένα και, όπου χρειάζεται, σχολιασμένα, ενώ σε ένθετες σελίδες παρουσιάζεται ένας μεγάλος αριθμός επιλεγμένων χαρακτηριστικών διαφημίσεων της εποχής. Ένα χιουμοριστικό και διασκεδαστικό ταξί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0002

Η ραγδαία ανάπτυξη των επικοινωνιών, τα τελευταία χρόνια, πολλαπλασίασε τις δυνατότητες μετάδοσης των πληροφοριών στον κόσμο. Η χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών κατήργησε τους περιορισμούς του χώρου και του χρόνου και επέτρεψε την πραγματοποίηση των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτιστικών ανταλλαγών, σε πλανητική κλίμακα, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Η επικοινωνία παγκοσμιοποιείται. Το ίδιο και η οικονομία. Η παγκοσμιοποίηση όμως αυτή συνοδεύεται από φαινόμενα ανισορροπίας που επιτείνουν τις ανισότητες, τόσο μεταξύ των χωρών, όσο και μεταξύ ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΛΑΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ 50 ΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, 1966-2016
Κωδ. Πολιτείας: 1756-0452

Τι κοινό έχουν οι τηλεοπτικές ειδήσεις με το καφενείο, τα "πρωινάδικα" με τις γυναικείες συνάξεις "για καφέ", οι σαπουνόπερες με το παραμύθι, το "παραδοσιακό" παιχνίδι και ο χορός με τους αντίστοιχους, θεματικά συναφείς, τηλεοπτικούς διαγωνισμούς, οι δεκάδες φολκλορικές εκδηλώσεις της λαϊκής εθιμικής ζωής με τις εξεικονίσεις τους στην τηλεόραση; Τέτοια ζητήματα μελετώνται και αναλύονται στην παρούσα εργασία, αναπαραστάσεις, δηλαδή, κάποιων εκδηλώσεων του σύγχρονου λαϊκού πολιτισμού στην τηλεόραση, με άλλα λόγια τίθενται ζητήματα αναπαραγω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4527

Το βιβλίο αυτό προσφέρει μια νέα οπτική στην κοινωνιολογία των μέσων ενημέρωσης. Υποστηρίζει ότι οι ισχυροί μπορεί μεν να κυριαρχούν στη θεματολογία της ειδησεογραφίας, αλλά όλο και περισσότερο, τα τελευταία χρόνια, οι λιγότερο πολιτικά ισχυρές ομάδες και οργανώσεις έχουν μάθει να χρησιμοποιούν πιο εξελιγμένες επικοινωνιακές στρατηγικές για να προσελκύουν την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και να περάσουν τα μηνύματά τους. Θα οδηγήσει αυτή η νέα κατάσταση σε έναν «εκδημοκρατισμό» της ενημέρωσης ή θα προτρέψει τους ισχυρούς να ενισχύσουν τον ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
20+1 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0508

Γιατί ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ του 2015 τόσες πολλές χιλιάδες άνθρωποι φώναξαν μαζικά το σύνθημα "Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι"; Και γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ συγκεντρώνουν τον πιο χαμηλό δείκτη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε 38 χώρες παγκοσμίως; Οι 20 + 1 ιστορίες επιχειρούν μερικές απαντήσεις. Τις συναντάμε στις άθλιες διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών. Στον πατέρα που αυτοκτόνησε μετά τις αβάσιμες κατηγορίες τηλεοπτικής εκπομπής ότι βίασε την κόρη του. Στους 14 ανύποπτους πολίτες που πληροφορήθηκαν από εφημερίδα πως είναι τρομοκράτες. Στα τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1993-2007
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4796

Στο βιβλίο αυτό χρησιμοποιούνται οι θεωρίες και οι μέθοδοι της επικοινωνιολογίας για τη μελέτη της τηλεοπτικής πολιτικής διαφήμισης στην Ελλάδα. Η έρευνα έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία και φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως πρότυπο για ποσοτικές αναλύσεις περιεχομένου στην πολιτική επικοινωνία. Στο πρώτο μέρος γίνεται παρουσίαση του ευρύτερου πλαισίου μέσα στο οποίο ικανοποιούνται οι επικοινωνιακές ανάγκες της πολιτικής διαφήμισης με την εμπορευματοποίηση του ραδιοτηλεοπτικού συστήματος, τη λογική του μέσου και το πολιτικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3841

[. . .] Καθώς η Ελλάδα ζει στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, προσφέροντας μια κατανοητή και σφαιρική επισκόπηση και ανάλυση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον αθλητισμό και στα ΜΜΕ, καθώς και των επιδράσεων που ασκεί αυτή η σχέση στον πολιτισμό. Το συλλογικό αυτό βιβλίο είναι γραμμένο από ειδήμονες στον κόσμο του αθλητισμού, της μαζικής επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας και των πολιτιστικών σπουδών. Μερικά από τα θέματα που καλύπτει είναι τα εξής: Το μάρκετινγκ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ Η ΕΝΔΟΞΗ
Εκδότης: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι.
Κωδ. Πολιτείας: 3830-0305

Κατά κοινή δόξα (ή ενδόξως) η προπαγάνδα είναι κακόσημη. Πλην όμως, η παραδοσιακή αυτή αντίδραση πάσχει αφού αποτελματώνεται στην αρνητικότητα παραβλέπουσα το πέραν. Έτσι, κατά το ταξίδι στην αθέατη πλευρά της προπαγάνδας αναδεικνύονται ο ρόλος των προπαγανδιζόμενων και η συνύφανσή της με τις ταυτοτικές διαδικασίες, την επικοινωνιακή διαχείριση, τη διαφήμιση, την εικόνα και τη μάρκα. Το ταξίδι αυτό οδηγεί τελικά στην αποποινικοποίηση της προπαγάνδας, μια και η τελευταία δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα μέσο από μακλιουανική θεώρηση. Το υπερμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΜΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Εκδότης: ΑΙΩΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0098-0106

Οι αλλαγές και οι προκλήσεις που έχουν επιφέρει οι νέες τεχνολογίες στο πεδίο των Μέσων και της επικοινωνίας είναι τεράστιες. Τα παραδοσιακά ΜΜΕ διέρχονται την σοβαρότερη ίσως κρίση της ιστορίας τους, τόσο σε ιδεολογικό, όσο και σε οικονομικό επίπεδο. Η γεφύρωση της οικονομικής και κοινωνικής διάστασης των ενημερωτικών οργανισμών, ο ρόλος του δημοσιογράφου και η ποιότητα της ενημέρωσης, παραμένουν ανοιχτά ζητήματα. Τα Μέσα βρίσκονται μπροστά σ' ένα δίλημμα: να αγνοήσουν τις εξελίξεις της εποχής και να παραμείνουν πυλωροί ενός περιεχομένου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3070-0514

Η ουσιαστική σχέση των σπορ και των ΜΜΕ ξεκινά στα μέσα του 20ου αιώνα. Από τότε μέχρι σήμερα πολλά άλλαξαν τόσο στα σπορ όσο και στα ΜΜΕ. Από όλα τα σπορ το ποδόσφαιρο είναι το δημοφιλέστερο. Από όλες τις διοργανώσεις οι Ολυμπιακοί Αγώνες είναι η μεγαλύτερη. Και από όλα τα ΜΜΕ η τηλεόραση ήταν αυτή που μετέτρεψε το ποδόσφαιρο σε κυρίαρχο θέαμα και τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε αθλητικό υπερθέαμα. Η μαζικότητα και η απήχηση του αθλητισμού δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορες πολιτική και οικονομία ούτε να μην έχει αντίκτυπο στην κουλτούρα. Το ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΕΜΠΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1034

Στις 30 Ιουνίου 2005 μια νεαρή γυναίκα από τις Η.Π.Α. ονόματι Κάρολαιν Σμιθ, συμφώνησε ν' αναγραφεί στο μέτωπό της με τατουάζ το όνομα ενός καζίνο. Σκοπός της ήταν, όπως η ίδια είπε, να πληρώσει τα δίδακτρα του σχολείου του γιου της. Η τριαντάχρονη γυναίκα μετέτρεψε το πρόσωπό της σε μόνιμο διαφημιστικό χώρο, και το καζίνο της προσέφερε 10.000 δολάρια. «Το θέλω πραγματικά» εξήγησε η Σμιθ στους δημοσιογράφους, «Μπορεί στους άλλους να ακούγεται σα μια ηλιθιότητα, αλλά για μένα, οι 10.000 ισοδυναμούν μ' ένα εκατομμύριο!». Η εταιρεία τυχερών π...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΟΡΝΟΓΕΡΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ)
BUKOWSKI CHARLES
€10.60 €5.30
(-50%)
Κερδίζετε €5.30
ΤΑΞΙΔΙ ΜΕΛΙΤΟΣ
ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΙΜΗΣ
€18.50 €8.32
(-55%)
Κερδίζετε €10.18

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος Καρούζος: Διάλογος πρῶτος Σὰ νὰ μὴν ὑπήρξαμε ποτὲ κι ὅμως πονέσαμε ἀπ᾿ τὰ βάθη. Οὔτε ποὺ μᾶς δόθηκε μία ἐξήγηση γιὰ τὸ ἄρωμα τῶν λουλουδιῶν τουλάχιστον.Ἡ ἄλλη μισή μας ἡλικ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS