Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4117

Το βιβλίο αυτό θέτει τρία βασικά ερωτήματα αναφορικά με τη σχέση ανάμεσα στα Μέσα Επικοινωνίας και στην κοινωνία. Ποια είναι η δύναμη των Μέσων Επικοινωνίας; Ποιος πραγματικά τα ελέγχει; Ποια είναι η σχέση Μέσων Επικοινωνίας και εξουσίας στην κοινωνία; Σε αυτό το νέο σημαντικό βιβλίο, ο Τζέιμς Κάραν εξετάζει τις διαφορετικές απαντήσεις που έχουν δοθεί πριν διατυπώσει τις δικές του προτάσεις. Το βιβλίο επίσης αποτελεί έναν καλογραμμένο οδηγό σχετικά με τις σημαντικότερες αντιπαραθέσεις στο πεδίο των μελετών των Μέσων Επικοινωνίας. Ποιο ρόλο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0040

Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ως τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ως τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία. Τι είναι τα "μαζικά μέσα"; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: FAGOTTO
Κωδ. Πολιτείας: 4360-0111

"Ζητάμε ν' αλλάξουμε την παθητική σχέση ακροατή ραδιοφώνου, που υπήρχε μέχρι σήμερα. Να ενεργοποιήσουμε τον ακροατή με αφυπνιστικούς ερεθισμούς σε προβλήματα σκέψεως και τέχνης", δήλωνε σε συνέντευξή του για το Τρίτο Πρόγραμμα ο Μάνος Χατζιδάκις. Πράγματι, ένας δημόσιος ραδιοφωνικός σταθμός, προσανατολισμένος έως και τις αρχές της μεταπολίτευσης στην κλασική μουσική, κατάφερε μέσα στο διάστημα της επταετίας που ακολούθησε, να εξελιχθεί σε ένα ζωντανό και δημοφιλή πυρήνα πολιτισμού, εντελώς αντισυμβατικού με τις καθιερωμένες πολιτιστικές κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΕΛΛΗΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1460-0211

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΘΕΜΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ - ΗΘΙΚΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Ο "ΙΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ" ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΓΡΑΦΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ (ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ) ΑΝΤΙ ΕΠΙΛΟΓΟΥ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΒΑΡΟΝΟΙ ΤΩΝ MEDIA
ΧΘΕΣΙΝΟΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ
Εκδότης: ΛΙΒΑΝΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2540-3002

«Δεν υπηρέτησα κανέναν άλλον πέρα από την εφημερίδα και τον αναγνώστη. Δεν τρύπωσα ποτέ σε κρατική υπηρεσία. Δεν πήρα ποτέ ούτε μια δεκάρα από κόμματα, οργανώσεις, πολιτικούς, επιχειρηματίες, λεφτάδες, σκυλάδες, πράκτορες, ντόπιους και ξένους. Δεν υπάρχει άνθρωπος να πει ότι αγόρασε την πένα, το μυαλό, τη συνείδησή μου. Ο καλός Θεός με βοήθησε ν' αποφύγω τις κακοτοπιές, τους πειρασμούς, τα δολώματα, τους εκβιασμούς και όλα αυτά τα άνθη του κακού που πνίγουν το χώρο μας. Και χαίρομαι που άλλοι οχτώ στους δέκα συναδέλφους μου είναι ίδιοι και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0274

Η εργασία αυτή προσφέρει μια σύντομη, κατανοητή εισαγωγή για όσους θέλουν να ενημερωθούν σχετικά με τη θεωρητική θεμελίωση της μαζικής επικοινωνίας. Το βιβλίο αυτό προβαίνει σε μια συνοπτική παρουσίαση των πιο σημαντικών προσεγγίσεων, προτύπων και θεωριών της επικοινωνιολογίας ξεκινά από το μονομερές-γραμμικό μοντέλο και φτάνει μέχρι τις σύγχρονες ολιστικές και φαινομενολογικές κατευθύνσεις. Επίσης γίνεται λόγος για την «κρίση» της επικοινωνιολογίας και για το ζήτημα, αν πράγματι είναι καιρός για μια «αλλαγή παραδείγματος» ή αν μια «αλλαγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε.
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0007

Στο βιβλίο αυτό οι αναγνώστες θα βρουν μια σειρά από μελέτες οι οποίες κατά κανόνα ακολουθούν την πειραματική μεθοδολογία, φιλοδοξούν να συμβάλουν στην οικοδόμηση της κοινωνικής ψυχολογίας των Μ.Μ.Ε. και εξετάζουν αναλυτικά και συστηματικά το είδος, τη μορφή, την ένταση και τον τρόπο με τον οποίο τα μέσα μαζικής επικοινωνίας επιχειρούν -και σε ένα βαθμό κατορθώνουν κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες- να ασκήσουν επιρροή πάνω στο κοινωνικό υποκείμενο. Το μεγάλο ενδιαφέρον δεν είναι μόνο το γεγονός ότι οι ερευνητές που φιλοξενούνται σε αυτό τον...
Διαβάστε περισσότερα...
MEDIA
ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0043

Τα «Media: Οι προεκτάσεις του ανθρώπου» είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα βιβλία του καιρού μας. Πρωτοκυκλοφόρησε στην Αμερική και την Ευρώπη πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια, προκαλώντας μια θύελλα ενθουσιασμού και αντιδράσεων. Το μήνυμά του, όμως, είναι πολύ πιο σημαντικό και επίκαιρο σήμερα. Οι επαναστατικές ιδέες του Μάρσαλ Μακλούαν για την επικοινωνιακή διαδικασία, από την εφεύρεση της τυπογραφίας ως την έλευση της τηλεόρασης και των ηλεκτρονικών υπολογιστών, γίνονται σήμερα πιο κατανοητές - όσο όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΕΝΟΣ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΤΥΠΟ ΛΟΓΟ
Κωδ. Πολιτείας: 4330-0484

Τα μέσα επικοινωνίας, ως φορείς ταυτοτήτων και υποστάσεων συμβολικού χαρακτήρα, διαχέουν μηνύματα που καθορίζουν κοινωνικές, πολιτισμικές και πολιτικές πρακτικές. Πέρα από τον καθαρά πληροφοριακό χαρακτήρα που έχουν, λειτουργούν επίσης και σε ένα επίπεδο συμβολικής κατασκευής αναπαραστάσεων, αναγνώρισης και θέασης που συγκροτούν έναν ιδεολογικό χαρακτήρα και συνιστούν κουλτούρα, τόσο στο πλαίσιο συγκρότησης της δημόσιας σφαίρας όσο και σ' αυτό της σύστασης του ιδιαίτερου, της ιδιωτικής σφαίρας. Μέσω των πρακτικών επικοινωνίας, τα μηνύματα ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5776

Όποιος προσέρχεται για να δράσει στον δημόσιο χώρο προσέρχεται σε περιβάλλον εξαρχής σκηνοθετημένο. Για να πετύχει τους στόχους του, πρέπει να αυτοσκηνοθετηθεί. Ποια είναι τα υλικά αυτής της σκηνοθεσίας; Πώς διαμορφώνεται το ύφος της δημόσιας παρουσίας; Τι είναι η στρατηγική, τι είναι τα ΜΜΕ και πώς εκπαιδεύεται το δημόσιο πρόσωπο; Πώς αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό και ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη πρωτοβουλίας; Πού συναντώνται η πολιτική και η επικοινωνία και πώς αλληλεπηρεάζονται; Με ποιον τρόπο πολιτικοί και πολιτευόμενοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΥΜΑΤΟΘΡΑΥΣΤΕΣ
ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3220-2617

Δυο φίλοι που γλίτωσαν από χιονοστιβάδα στα Ιμαλάια και χώρισαν λόγω της πανδημίας. Το ημερολόγιο "κόκκινης ζώνης" μιας έμπειρης λοιμωξιολόγου. Ο εθελοντής γιατρός που, παρότι είχε ένα τροχαίο καθ' οδόν προς το νοσοκομείο, ολοκλήρωσε την αποστολή του. Ο νοσηλευτής που πήρε το ρίσκο να στήσει μια αυτοσχέδια μονάδα αυξημένης φροντίδας κατ' οίκον. Η καθαρίστρια της κλινικής που χρειάστηκε να γίνει μετανάστρια για δεύτερη φορά. Ο εργαζόμενος στον ΠΟΥ που γλίτωσε από διεθνή θέατρα πολέμου και τον Έμπολα στην Αφρική κι αναγκάστηκε να κηδέψει τη ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2252

(. . .) Το βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο παρουσιάζει και εξετάζει τις επιδράσεις της τηλεόρασης στη σύγχρονη κοινωνία. Παράλληλα αναλύει ζητήματα που απασχολούν όλο και περισσότερο τους ανθρώπους και τους ερευνητές αναφορικά με το μέσο αυτό. Βασικά θέματα που συζητούνται είναι η συχνότητα προβολής βίαιων απεικονίσεων, η σχέση της τηλεόρασης με τη σύγχρονη πολιτική και τους πολιτικούς, η ενημέρωση που εισπράττουμε από την τηλεόραση διαμέσου είτε των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων είτε των (ενημερωτικών) «εκπομπών συζητήσεων», η σχέση της τηλεό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 'Η ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ, 19ος - 20ος ΑΙΩΝΑΣ
Εκδότης: ΠΟΛΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3520-0635

Στις 5 Οκτωβρίου 1873 δημοσιεύεται στην εφημερίδα Εφημερίς των Αθηνών η ιστορία ενός άπορου 17χρονου κοριτσιού από τον Πειραιά που μεταμφιέζεται σε αγόρι για να βρει στην Αθήνα εργασία και κατοικία. Είναι η πρώτη αφήγηση σε ελληνική εφημερίδα, η πρώτη "ιστορία με ανθρώπινο ενδιαφέρον" ("human interest story"), όπως την ονομάζουν οι Αμερικανοί, "fait divers", όπως την ονομάζουν οι Γάλλοι, ένα είδος με το οποίο ο Τύπος στρέφεται προς το πραγματικό και αναπαριστά ή εξιστορεί την καθημερινότητα. Το αστυνομικό δελτίο, τα δικαστικά πρακτικά, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1533

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συζητήσει νέες θεωρίες, μοντέλα, έννοιες και ερωτήματα που νοηματοδοτούν τη διαπολιτισμική επικοινωνία μέσα σε καθημερινές διαπολιτισμικές συναντήσεις. Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως έννοια είναι χρήσιμη για την κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Οι συναλλαγές και η επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών (επανα)νοηματοδοτούνται στον χώρο και τον χρόνο και εντατικοποιούνται μέσα από τις τεχνολογίες επικοινωνίας, τα συστήματα μετα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
20+1 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0508

Γιατί ένα ζεστό, καλοκαιρινό βράδυ του 2015 τόσες πολλές χιλιάδες άνθρωποι φώναξαν μαζικά το σύνθημα "Αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι"; Και γιατί τα ελληνικά ΜΜΕ συγκεντρώνουν τον πιο χαμηλό δείκτη εμπιστοσύνης ανάμεσα σε 38 χώρες παγκοσμίως; Οι 20 + 1 ιστορίες επιχειρούν μερικές απαντήσεις. Τις συναντάμε στις άθλιες διαπομπεύσεις οροθετικών γυναικών. Στον πατέρα που αυτοκτόνησε μετά τις αβάσιμες κατηγορίες τηλεοπτικής εκπομπής ότι βίασε την κόρη του. Στους 14 ανύποπτους πολίτες που πληροφορήθηκαν από εφημερίδα πως είναι τρομοκράτες. Στα τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0024

Ρέκβιεμ για τα μαζικά μέσα επικοινωνίας. Ρέκβιεμ για μια αριστερά στιλ Εντσενσμπέργκερ που φαντασιώνει την κατάκτηση των μέσων επικοινωνίας απαράλλαχτα σαν την κατάκτηση των μέσων παραγωγής: απελευθερώνοντας το δυναμικό τους απελευθερώνουμε την κοινωνία! Ρέκβιεμ για όσους διατηρούν την αυταπάτη πως με μερικά στελέχη στην τηλεόραση και κάποια «ποιοτική» ταινία Παρασκευή βράδυ, εκτρέπουν τα μέσα ενάντια στην εξουσία που τα διαχειρίζεται... Ρέκβιεμ για μια καταστροφή των Μέσων, στη δομή τους, που πάει να πει Ρέκβιεμ για την Εξουσία... (Από ...
Διαβάστε περισσότερα...
(P/B) INTERNATIONAL PERSPECTIVES ON PUBLISHING PLATFORMS
IMAGE, OBJECT, TEXT
Εκδότης: ROUTLEDGE
Κωδ. Πολιτείας: 3707-2964

With large-scale scholarly projects dedicated to digitizing print-based magazines and a concurrent turn towards digital mapping and data visualization, periodicals that were once accessible only in the archive now have the capacity to reach a wider audience, and make visible previously overlooked networks and connections enacted within and across the magazines. International Perspectives on Publishing Platforms: Image, Object, Text offers a unique contribution to the field of periodical studies, while also broadening the scope of purview t...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6005

Το εικοσιτετράωρο της καθημερινότητάς μας; Μια κόλαση περισπασμού. Περνάμε ώρες ολόκληρες μπροστά σε οθόνες, με συνεχείς ειδοποιήσεις, ατέλειωτα μηνύματα, αιτήματα, πληροφορίες, ανεξακρίβωτες ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο. Οι συσκευές που κρατάμε μάς καλούν, μας καταδιώκουν, μας κατέχουν. Έχουμε άραγε μετατραπεί σε χρυσόψαρα, στερούμενοι κάθε δυνατότητα να ζήσουμε διαφορετικά, ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ελπίσουμε, δεσμώτες της απόλυτης διαφάνειας, βυθισμένοι στον ωκεανό του Ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υποκείμενοι στον έλεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1109

Ο ορισμός της θεματολογίας συνίσταται στη σχέση και στον ανταγωνισμό, ανάμεσα στα ΜΜΕ, το κοινό και τις πολιτικές ελίτ προκειμένου να έλθουν στο φως της δημοσιότητας ορισμένα μόνο θέματα εις βάρος κάποιων άλλων. Πρόκειται για μια κατάσταση πολιτικής και κοινωνικής επιρροής που τείνει να αποκλείσει από τη δημόσια σφαίρα μια σειρά ζητημάτων τα οποία αποσιωπούνται. Η αναγόρευση ενός ζητήματος σε κοινωνικό πρόβλημα, το οποίο προβάλλεται από τα μέσα ενημέρωσης, καθίσταται γνωστό στο κοινό και πιθανώς επιλαμβάνονται της λύσης του πολιτικοί και κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1625

(. . .) Προβάλλει μέσα από αυτά τα κείμενα η αυτοπροσωπογραφία ενός ανθρώπου, στον οποίο η ζωή έδωσε απλόχερα στενοχώριες, του οποίου η παιδική ηλικία κύλησε στην ξενιτιά, στο κρύο και στην πείνα και ο οποίος κατάφερε να μετατρέψει εκείνη τη δύσκολη εκκίνηση σε συμπόνια. Μια συμπόνια που έγινε το κεφάλαιό του μέσα στη φτώχεια του Τρίτου Κόσμου, το γερό του χαρτί τις στιγμές του θανάσιμου κινδύνου και εντέλει η εξουσιοδότηση που του δόθηκε να κρίνει αυστηρά τον σύγχρονο κόσμο των μέσων ενημέρωσης. Συνέβη, αυτός ο πασίγνωστος σε όλο τον κόσμ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΟΙ ΝΑΥΜΑΧΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
FIELDS NIC
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37
Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΝΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ
ROTH JOSEPH
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS