Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΜΠΛΟΦΑΔΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΔΙΑΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1150-0058

Η Δημοσιογραφία είναι ο ιδανικός κόσμος για αληθινά αφοσιωμένους μπλοφαδόρους. Μόνο η Πολιτική, η Νομική και η Διαφήμιση πλησιάζουν. Και, παρόλο που οι περισσότεροι σ' αυτές τις δουλειές δεν το συνειδητοποιούν καν, μπλοφάρουν κανονικότατα. Κάθε χρόνο οι δημοσιογραφικές επιχειρήσεις κατακλύζονται από επίδοξους νέους δημοσιογράφους, η πλειοψηφία των οποίων δείχνει βαθμό ικανότητας που κυμαίνεται από την ολοκληρωτική βλακεία ως μια διανοητική αντίληψη κατώτερης υποστάθμης. Αλλά αυτό δεν είναι λόγος για να τους σταματήσει και, βέβαια, ούτε και...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ 'Η ΟΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΥΜΝΙΑΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0927

Πως προετοιμάζουμε μια ομιλία, πως την αποδίδουμε, πως ξεπερνάμε το τρακ και πως ελέγχουμε τα συναισθήματα και τη φωνή μας. Πως αναπτύσσουμε τα επιχειρήματά μας και πως εξασκούμε τη μνήμη μας. Τι εκφράζουν οι κινήσεις μας και ποια είναι η σημασία του βλέμματος σε μια ομιλία. Τι πρέπει να ξέρουμε για να μπορούμε να διδάξουμε ένα μάθημα, να πουλήσουμε ένα προϊόν, να επηρεάσουμε γενικά ένα οποιοδήποτε ακροατήριο. Οι "Αγαπημένοι της Πολύμνιας", της μούσας που προστάτευε το προφορικό λόγο, είναι όλοι όσοι μπορούν ν' απαντήσουν σωστά στα παραπάν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ
Εκδότης: ΚΑΤΑΡΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2270-0059

Τον Όργουελ τον φόβιζαν οι άνθρωποι που θα απαγόρευαν τα βιβλία. Τον Χάξλεϊ τον φόβιζε το γεγονός ότι δεν θα υπήρχε λόγος να απαγορευτεί ένα βιβλίο γιατί δεν θα βρισκόταν άνθρωπος πρόθυμος να διαβάσει. Ο Όργουελ φοβόταν εκείνους που θα μας στερούσαν την πληροφόρηση. Ο Χάξλεϊ φοβόταν εκείνους που θα μας υπερπληροφορούσαν τόσο ώστε να καταντήσουμε πλάσματα παθητικά και εγωιστικά. Ο Όργουελ φοβόταν ότι η αλήθεια θα φυλασσόταν μυστική. Ο Χάξλεϊ φοβόταν ότι η αλήθεια θα πνιγόταν σε έναν ωκεανό σύγχυσης. Ο Όργουελ φοβόταν ότι θα αναπτύσσαμε πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΩΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0939

Το βιβλίο εστιάζει στην ερμηνεία της εικόνας από την πλευρά του θεατή, ο οποίος καλείται να αναχθεί σε κριτική δύναμη της εικόνας, προσαποκτώντας ικανότητα κριτικού ή αυτού που ονομάζουμε αρχι-θεατή. Δια της εναλλαγής αναλυτικής μεθόδου και εμπειρικής παρατήρησης, επιχειρείται μία εν γένει θεώρηση και εποπτεία της εικόνας ως γενικής και αφηρημένης έννοιας, ως εικονικού σημείου, ως στοιχείου διατύπωσης, διαμόρφωσης και αποτύπωσης πολλαπλών εκφράσεων και σημασιοδοτήσεων στον πολιτισμικό τομέα και ως συνολική λειτουργία που "διαπραγματεύεται"...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΦΩΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0141

Ραδιόφωνο είναι ολόκληρο εκείνο το σύστημα των μηχανημάτων και των χώρων, απ' όπου οργανώνεται και εκπέμπεται το ραδιοφωνικό πρόγραμμα. Ραδιόφωνο όμως συνηθίσαμε να λέμε και τη συσκευή που λαμβάνει τα ραδιοφωνικά κύματα που εκπέμπονται από τους ραδιοπομπούς, τον δέκτη. Το μαγικό αυτό μηχάνημα, που με το γύρισμα ενός κουμπιού φέρνει στο σπίτι μας, μηνύματα και μουσική απ' όλα τα σημεία του πλανήτη μας, είναι η εξέλιξη του ασύρματου τηλέγραφου, δημιούργημα της τρίτης δεκαετίας του εικοστού αιώνα. Στην εποχή μας, η εξέλιξη του ραδιοφώνου είνα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0130

Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μας μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων. Αυτοί οι δυο κόσμοι βρίσκονται σε αμοιβαία εξάρτηση: το Ίντερνετ χρειάζεται τα μαζικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0606

Το βιβλίο που διαβάζετε στηρίζεται στην διδακτορική διατριβή μου με τίτλο «Οι δημοσιογράφοι στην Τουρκία και στην Ελλάδα: μελέτη πάνω στις αντιλήψεις των ελλήνων και των τούρκων δημοσιογράφων για την επικοινωνιακή διαδικασία», η οποία υποβλήθηκε στο τμήμα κοινωνιολογίας του ODTU. Τα δεδομένα της εργασίας προέρχονται, κατ΄αρχάς, από πολύωρες μαγνητοφωνημένες συνεντεύξεις με 21 έλληνες και 21 τούρκους δημοσιογράφους. Εκτός από τους 42 δημοσιογράφους, πήρα συνεντεύξεις, κρατώντας σημειώσεις, και από περισσότερους απο 100 δημοσιογράφους και αξ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2252

(. . .) Το βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο παρουσιάζει και εξετάζει τις επιδράσεις της τηλεόρασης στη σύγχρονη κοινωνία. Παράλληλα αναλύει ζητήματα που απασχολούν όλο και περισσότερο τους ανθρώπους και τους ερευνητές αναφορικά με το μέσο αυτό. Βασικά θέματα που συζητούνται είναι η συχνότητα προβολής βίαιων απεικονίσεων, η σχέση της τηλεόρασης με τη σύγχρονη πολιτική και τους πολιτικούς, η ενημέρωση που εισπράττουμε από την τηλεόραση διαμέσου είτε των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων είτε των (ενημερωτικών) «εκπομπών συζητήσεων», η σχέση της τηλεό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
Η ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2978

Στις μέρες μας τα Μέσα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας γνωρίζουν δραματικές μεταβολές που επηρεάζουν την ίδια τη φύση της ανθρώπινης επικοινωνίας και της πορείας ανάπτυξης του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος. Το βιβλίο αυτό αποσκοπεί να συμβάλλει στην κατανόηση των διαδικασιών ανάπτυξης και αλλαγής της βιομηχανίας των Μέσων και του ευρύτερου επικοινωνιακού χώρου στην Ελλάδα και διεθνώς, προσεγγίζοντας τα ζητήματα από τη σκοπιά της πολιτικής οικονομίας. Έτσι, αναλύονται ένα σύνολο οικονομικών, πολιτικών και τεχνολογικών αλλαγών που κατά κύ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΥΠΕΡΗΧΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ
Εκδότης: ΕΚΚΡΕΜΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1360-0019

Το σπίτι ανέκαθεν ταλαιπωρήθηκε από τον άλλο, από τον καλεσμένο, από την απειλή της απαλλοτρίωσης. Δεν συγκροτήθηκε παρά εντός αυτής της απειλής. Σήμερα, ωστόσο, παρατηρείται μια απαλλοτρίωση, μια απεδαφοποίηση, ένας εκτοπισμός, ένας διαχωρισμός του πολιτικού και του τοπικού, του εθνικού, του Κρατο-εθνικού και του τοπικού, τόσο ριζική που η απάντηση, θα έπρεπε να πούμε η αντίδραση, είναι τελικά: θέλω να είμαι σπίτι μου, θέλω να είμαι επιτέλους σπίτι μου, με τους δικούς μου κοντά στους συγγενείς μου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1908

Το βιβλίο "Εισαγωγή στην πολιτική επικοινωνία" φιλοδοξεί να προσφέρει μια συνολική κριτική θεώρηση των σχέσεων που συνδέουν τη σύγχρονη πολιτική με τα ΜΜΕ και τους δημοκρατικούς θεσμούς χρησιμοποιώντας ως αφετηριακό παράδειγμα τη βρετανική περίπτωση, αλλά και με εκτεταμένες αναφορές σε άλλες σύγχρονες κοινωνίες. Ο συγγραφέας αναλύει τη χρησιμοποίηση των ΜΜΕ από πολιτικά πρόσωπα όλων των κατηγοριών (κοινοβουλευτικούς, εκπροσώπους κομμάτων, συνδικαλιστές, ακόμη και τρομοκράτες), θέτοντας το ερώτημα κατά πόσο η πολιτική πράξη στη σύγχρονη κοι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΔΟΧΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΗΝΤΙΑΚΗ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2765-0086

Στα χρόνια όπου ο δημοσιογράφος χρειάζεται να επανεφεύρει τον εαυτό του -ψηφιακή αφήγηση, data journalism, δημοσιοογράφος-curator, δημοσιογράφος-entrepreneur- προκειμένου να επιβιώσει από την κρίση αλλά και από τον βαθύτερο μετασχηματισμό του πεδίου όπου κινείται, στα χρόνια όπου ο ίδιος ο αναγνώστης/ ακροατής/τηλεθεατής χρειάζεται να βρει νέους κώδικες -αντιμετώπιση των fake news, αξιολόγηση της είδησης που του φθάνει μαζί με το σχόλιο, clutter του μηντιακού υλικού- το αίτημα της ελευθερίας είναι πιο επίκαιρο παρά ποτέ. Ανάμεσα στην πίεση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Εκδότης: FAGOTTO
Κωδ. Πολιτείας: 4360-0111

"Ζητάμε ν' αλλάξουμε την παθητική σχέση ακροατή ραδιοφώνου, που υπήρχε μέχρι σήμερα. Να ενεργοποιήσουμε τον ακροατή με αφυπνιστικούς ερεθισμούς σε προβλήματα σκέψεως και τέχνης", δήλωνε σε συνέντευξή του για το Τρίτο Πρόγραμμα ο Μάνος Χατζιδάκις. Πράγματι, ένας δημόσιος ραδιοφωνικός σταθμός, προσανατολισμένος έως και τις αρχές της μεταπολίτευσης στην κλασική μουσική, κατάφερε μέσα στο διάστημα της επταετίας που ακολούθησε, να εξελιχθεί σε ένα ζωντανό και δημοφιλή πυρήνα πολιτισμού, εντελώς αντισυμβατικού με τις καθιερωμένες πολιτιστικές κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΜΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0103

Όσοι έχουν πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών των διανοούμενων και ελέγχουν το μηχανισμό της εκπαίδευσης, θα μπορούσαν να αναφερθούν ως μια τάξη «κομισάριων». Ιδού η βασική λειτουργία τους: να σχεδιάσουν, διαδώσουν και δημιουργήσουν ένα σύστημα δογμάτων και πεποιθήσεων, τα οποία θα υπονομεύσουν την ανεξάρτητη σκέψη και θα εμποδίσουν την κατανόηση και ανάλυση των διεθνών καταστάσεων και των συνεπειών τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1533

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συζητήσει νέες θεωρίες, μοντέλα, έννοιες και ερωτήματα που νοηματοδοτούν τη διαπολιτισμική επικοινωνία μέσα σε καθημερινές διαπολιτισμικές συναντήσεις. Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως έννοια είναι χρήσιμη για την κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Οι συναλλαγές και η επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών (επανα)νοηματοδοτούνται στον χώρο και τον χρόνο και εντατικοποιούνται μέσα από τις τεχνολογίες επικοινωνίας, τα συστήματα μετα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ - Ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΕΝΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΑΜΥΝΑΣ (ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΤΩΝ PETER WINTONICK KAI MARK ACHBAR)
Εκδότης: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3290-0014

Το Κατασκευάζοντας Συναίνεση: Ο ΝΟΑΜ ΤΣΟΜΣΚΥ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ είναι το βιβλίο της ονομαστής ταινίας με τον ίδιο τίτλο για τον παγκοσμίως ξακουστό γλωσσολόγο και κοινωνικό θεωρητικό Νόαμ Τσόμσκυ. Με 12 βραβεύσεις σε φεστιβάλ, η ταινία έχει παιχτεί σε κατάμεστες αίθουσες σε πάνω από 220 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Χαρτογραφεί τη ζωή του πιο περίφημου διαφωνούντος της Αμερικής, από τις ημέρες της παιδικής του ηλικίας που δούλευε στον πάγκο πώλησης εφημερίδων του θείου του στο Μανχάταν μέχρι το σημερινό του ρόλο ως ειλικρινούς κοι...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6005

Το εικοσιτετράωρο της καθημερινότητάς μας; Μια κόλαση περισπασμού. Περνάμε ώρες ολόκληρες μπροστά σε οθόνες, με συνεχείς ειδοποιήσεις, ατέλειωτα μηνύματα, αιτήματα, πληροφορίες, ανεξακρίβωτες ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο. Οι συσκευές που κρατάμε μάς καλούν, μας καταδιώκουν, μας κατέχουν. Έχουμε άραγε μετατραπεί σε χρυσόψαρα, στερούμενοι κάθε δυνατότητα να ζήσουμε διαφορετικά, ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ελπίσουμε, δεσμώτες της απόλυτης διαφάνειας, βυθισμένοι στον ωκεανό του Ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υποκείμενοι στον έλεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5152

Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ι...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΣΤΗ ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0168

Το κριτικό αυτό δοκίμιο ανατέμνει το γραπτό Τύπο την ώρα που η ψηφιακή επανάσταση και η ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων δυναμιτίζουν το οικοσύστημα των ΜΜΕ. Κάθε πολίτης της καινούργιας κοινωνίας-δίκτυο έχει τα προσόντα να γίνει "δημοσιογράφος" αρκεί να γνωρίζει απλά εργαλεία όπως τα ιστολογία, το Twitter ή το Facebook, τα οποία προσφέρουν ασύλληπτη επικοινωνιακή δύναμη. Για αυτό το λόγο, ορισμένοι φτάνουν στο σημείο να οραματίζονται στο εγγύς μέλλον τη "δημοσιογραφία χωρίς δημοσιογράφους", κατά το πρότυπο του κοινωνικού μέσου ενημέρωσης W...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3802

Για την αρχική επινόηση του αλφαβήτου και την τροποποίησή του από τους Έλληνες έχουν γραφεί πολλές και αντικρουόμενες θεωρίες - ο Δ. Κ. Ψυχογιός με το Βιβλίο του "Οι Λέξεις και οι Αριθμοί" προσθέτει ακόμη μία, προσφεύγοντας στα εργαλεία της δημιουργικής επιστημολογικής και σημειωτικής φαντασίας. Υποστηρίζει ότι κάθε απόπειρα να ερμηνευθεί η αρχική μορφή και η εξέλιξη του ελληνικού συστήματος γραφής πρέπει να λάβει σοβαρά υπ' όψιν της ότι το ελληνικό αλφάβητο, από καταβολής του, φαίνεται να είχε 27 σημεία τα οποία λειτουργούσαν ως γράμματα-...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β' ΕΝΙΑΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΚΑΤΣΟΥΛΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
€14.00 €5.60
(-60%)
Κερδίζετε €8.40
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΒΟΛΟΝΑΚΗΣ Κ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
€23.43 €10.54
(-55%)
Κερδίζετε €12.89

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Στρατής Τσίρκας: Κάπου μέσα του, ένα άλλος Ένας άνθρωπος μπορεί να είναι ολόψυχα δοσμένος σε μια ιδέα, ευγενικιά και δίκια, να ζει και ν' ανασαίνει για κείνη και μόνο για κείνη, κι ωστόσο να ξε...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS