Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΑ ΜΜΕ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0292

Στο βιβλίο αυτό οι συγγραφείς Roger Wimmer και Joseph Dominick σάς εξηγούν με εύκολο και κατανοητό τρόπο τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την εκπόνηση αποτελεσματικών ερευνών. Θα ανακαλύψετε τα διάφορα είδη ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας και θα κατανοήσετε τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και τη μεθοδολογία τους. Θα διαπιστώσετε τη σημασία της δεοντολογίας στην έρευνα - και τους κινδύνους της απόκρυψης και της εξαπάτησης. Θα μάθετε πώς να εντοπίζετε τις πληροφορίες που αναζητάτε στα περιοδικά, στις επιθεωρήσεις, στη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΣΕΣ ΛΕΞΕΙΣ;
ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΑ-ΡΕΠΟΡΤΑΖ 1995-2016
Κωδ. Πολιτείας: 9012-0051

"ΘΡΙΛΕΡ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟΝ Ο ΚΑΛΟΣ ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΔΕΙΝΟΣ γραφιάς έχει τα φόντα να το φέρει βόλτα και να επιβιώσει", χαρακτηρίζει το ολοζώντανο χρονικό της Όλγας Σελλά η Ρούλα Γεωργακοπούλου στον πρόλογό της. Και πράγματι, σ' αυτό το ανάδρομο ταξίδι στο χρόνο, αυτήν την σπιρτόζα και μαζί στοχαστική ανάκληση γεγονότων, προσώπων, στιγμών από την εικοσάχρονη διαδρομή της συγγραφέα στον χώρο του Τύπου και δη του πολιτιστικού ρεπορτάζ, παρακολουθεί κανείς μια νέα και άπειρη, αρχικά, δημοσιογράφο να θαμπώνεται, να γοητεύε...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1997-0108

Ο λόγος των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, πολλαπλασιασμένος αντίλαλος των διεθνών πρακτορείων ειδήσεων ή αυθεντικό προϊόν της εγχώριας κοινότητας των επαγγελματιών δημοσιογράφων και των συνεργατών αρθρογράφων που εκλαϊκεύουν τον λόγο των επιστημών, της τεχνολογίας και της θεωρητικής κριτικής, αποτελεί σε μεγάλο βαθμό μιαν αχαρτογράφητη επικράτεια. Εξίσου άγνωστος, ως προς το ιστορικό του διάνυσμα και τη γλωσσική/ειδολογική του σύσταση, είναι και ο πρωτεϊκός λόγος της μαζικής επικοινωνίας (διαφήμιση, ντοκιμαντέρ, τηλεοπτικές σειρές, κόμικς κ....
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ ΝΩΡΙΣ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ 1989-1997
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2616

Τι να είναι, άραγε, αυτό που λέμε πραγματικότητα; Αρχίζει και τελειώνει στα γεγονότα; Κι όταν τα γεγονότα περάσουν, περνάει μαζί τους και η πραγματικότητα; Κι αλήθεια, όταν τελειώνει η πραγματικότητα, ως πού τελειώνει; Ασαφές και αόριστο. Γι' αυτό υπάρχει και η άλλη όψη της δημοσιογραφίας. Που δεν εξαντλείται στην καταγραφή των γεγονότων και που δεν υποδύεται την πραγματικότητα. Γίνεται η ίδια γεγονός σε μια πραγματικότητα ατελείωτη όσο και ατελεύτητη. Όπως το διαρκές ιστορικό γεγονός που λέγεται άνθρωπος και το διαρκές αισθητικό αποτέλεσμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0726

Με την κυριαρχία της τηλεόρασης επανέρχεται ένα ιδιότυπος συνδυασμός υπερτροφικής κοινωνικότητας και ηθικής αμετροέπειας, που καταλήγει σε εκχυδαϊσμό της πολιτικής και του πολιτικού λόγου. Η περίπου πανταχόθεν διεκδικούμενη «διαφάνεια», το «δικαίωμα του κοινού να ξέρει την αλήθεια» για την ζωή των πολιτικών αλλοιώνει την έννοια του δημοσίου συμφέροντος. Το μεν «δημόσιο» γίνεται προέκταση του ιδιωτικού, το δε «συμφέρον» συρρικνώνεται στην ανάγκη της απλής περιέργειας. Στην κοινωνία του θεάματος αυτό που κυρίως έλκει, είναι το προσωπικό ήθος...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5152

Τα ΜΜΕ και το περιεχόμενό τους εξετάζονται υπό την οπτική του τρόπου επικοινωνίας που χαρακτηρίζει κάθε κοινωνία και ειδικότερα την κοινωνία της πληροφορίας. Σύμφωνα με τον συγγραφέα, η πληροφορία αποτελεί την ποσοτική-τεχνική μόνο πτυχή του περιεχομένου στις κοινωνίες της αφθονίας των Μέσων. Από ποιοτική-πολιτιστική άποψη, το περιεχόμενο συνιστά πληροφόρηση που προσφέρεται με ευχάριστο τρόπο (ενημέρωση). Οι ειδήσεις αποτελούν το σημαντικότερο και διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα του περιεχομένου. Για το λόγο αυτό εξετάζεται η διαμόρφωση και η ι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΕΚΒΙΕΜ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0024

Ρέκβιεμ για τα μαζικά μέσα επικοινωνίας. Ρέκβιεμ για μια αριστερά στιλ Εντσενσμπέργκερ που φαντασιώνει την κατάκτηση των μέσων επικοινωνίας απαράλλαχτα σαν την κατάκτηση των μέσων παραγωγής: απελευθερώνοντας το δυναμικό τους απελευθερώνουμε την κοινωνία! Ρέκβιεμ για όσους διατηρούν την αυταπάτη πως με μερικά στελέχη στην τηλεόραση και κάποια «ποιοτική» ταινία Παρασκευή βράδυ, εκτρέπουν τα μέσα ενάντια στην εξουσία που τα διαχειρίζεται... Ρέκβιεμ για μια καταστροφή των Μέσων, στη δομή τους, που πάει να πει Ρέκβιεμ για την Εξουσία... (Από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1533

Το βιβλίο αυτό έρχεται να συζητήσει νέες θεωρίες, μοντέλα, έννοιες και ερωτήματα που νοηματοδοτούν τη διαπολιτισμική επικοινωνία μέσα σε καθημερινές διαπολιτισμικές συναντήσεις. Η διαπολιτισμική επικοινωνία ως έννοια είναι χρήσιμη για την κατανόηση και την αποτελεσματική διαχείριση της πολιτισμικής διαφορετικότητας στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Οι συναλλαγές και η επικοινωνία με ανθρώπους διαφορετικών πολιτισμών (επανα)νοηματοδοτούνται στον χώρο και τον χρόνο και εντατικοποιούνται μέσα από τις τεχνολογίες επικοινωνίας, τα συστήματα μετα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΕΝΟΣ WAR ROOM)
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-2398

Η σωστή και αποτελεσματική Επικοινωνία είναι μία ιδιαίτερα σύνθετη υπόθεση. Αυτή η ερευνητική εργασία επιδιώκει σε τέσσερα κεφάλαια να εξετάσει μεθοδικά και διεξοδικά τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία ενός Πολυχώρου Επικοινωνίας, η εισαγωγή καινοτόμων εργαλείων, η αξιοποίηση των ώριμων νέων τεχνολογιών, η ποιότητα στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος και η ενίσχυση, (ή η αποκατάσταση) μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πολίτες. Η εργασία, προορισμένη για διεθνή έκδοση, χρησιμοποιεί εντατικώς δίγλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0508

Η επικοινωνία είναι μία από εκείνες τις ανθρώπινες δραστηριότητες που ο καθένας αναγνωρίζει, αλλά ελάχιστοι μπορούν να την ορίσουν ικανοποιητικά. Επικοινωνία είναι να μιλάει ο ένας στον άλλον, είναι η τηλεόραση, η διάδοση πληροφοριών, ο τρόπος που χτενιζόμαστε, η λογοτεχνική κριτική, και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ένα από τα ερωτήματα που προβληματίζουν τους ειδικούς είναι αν σωστά χρησιμοποιούμε τον όρο "αντικείμενο μελέτης", για κάτι τόσο ετερογενές και πολύπλευρο όπως στην πραγματικότητα είναι η ανθρώπινη επικοινωνία. Υπάρχει π.χ. προο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ (FAKE NEWS)
Ο ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1792

Η συγκεκριμένη μελέτη εξετάζει ένα σημαντικό πρόβλημα που απασχολεί σήμερα τον δημοσιογραφικό, πολιτικό και ακαδημαϊκό κόσμο, διεθνώς: τις παραποιημένες ειδήσεις (fake news), τις οποίες όμως διαχωρίζει από τις ψευδείς. Αν και τέτοιες ειδήσεις συναντάμε από τις απαρχές του Τύπου, στις μέρες μας αποτελούν πλέον ένα σύνθετο επικοινωνιακό, πολιτικό και οικονομικό φαινόμενο. Παρατηρείται στις "κοινωνίες της ενημέρωσης", στις οποίες κυριαρχούν τα (νέα) Μέσα και οι ειδήσεις, όταν πλέον δεν παρουσιάζονται τα γεγονότα υπό το πρίσμα κάποιων απόψεων,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ
Η ΓΕΝΝΗΣΗ, Η ΑΝΘΗΣΗ, Η ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΣΟΚ, 17Ν, ΚΟΣΚΩΤΑ, MEGA. Ο «ΜΥΘΟΣ»ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΕΣ Ο ΜΟΙΡΑΙΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΙΑΣ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-1416

Ποιος σκότωσε την "Ελευθεροτυπία"; Όχι, το βιβλίο αυτό δεν είναι αστυνομικό θρίλερ. Είναι ένα ντοκουμέντο για την ιστορία του Τύπου. Αναφέρεται στην εφημερίδα η οποία πρωταγωνίστησε στον εκδοτικό χώρο από τη Μεταπολίτευση μέχρι την οικονομική κρίση. Ο Ντένης Αντύπας εργάστηκε εκεί 13 χρόνια. Από απλός συντάκτης ύλης έως αρχισυντάκτης και διευθυντής συντάξεως. Γράφει, λοιπόν, από πρώτο χέρι, για όσα έκαναν θρύλο, αλλά και όσα στοίχειωσαν την εφημερίδα. Πώς προδόθηκε το όνειρο της αυτοδιαχείρισης; Πώς χτίστηκε και γκρεμίστηκε η σχέση με το Π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ, ΘΕΩΡΙΕΣ, ΜΕΣΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0649

Τις τελευταίες δεκαετίες, τα αστικά κέντρα έχουν σχεδιαστεί βάσει νέων πολεοδομικών προσεγγίσεων αρχιτεκτονικής και ανάπλασης, με στόχο οι πολίτες να διαθέτουν πολλαπλές επιλογές στη διαχείριση του ελεύθερου χρόνου τους. Σταδιακά, τα εμπορικά κέντρα και οι χώροι ψυχαγωγίας βρέθηκαν στα κέντρα των μεγάλων πόλεων, ενώ η δημιουργία νέων μουσείων συνδέθηκε με μια ευρύτερη πολιτιστική πολιτική. Τέλος, η απομάκρυνση των παραδοσιακών μεταποιητικών βιομηχανιών και η σταδιακή αντικατάστασή τους από οργανισμούς που διεκδικούν τον ελεύθερο χρόνο άλλα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΜΕ ΩΣ ΟΡΓΑΝΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0103

Όσοι έχουν πρόσβαση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων και των περιοδικών των διανοούμενων και ελέγχουν το μηχανισμό της εκπαίδευσης, θα μπορούσαν να αναφερθούν ως μια τάξη «κομισάριων». Ιδού η βασική λειτουργία τους: να σχεδιάσουν, διαδώσουν και δημιουργήσουν ένα σύστημα δογμάτων και πεποιθήσεων, τα οποία θα υπονομεύσουν την ανεξάρτητη σκέψη και θα εμποδίσουν την κατανόηση και ανάλυση των διεθνών καταστάσεων και των συνεπειών τους. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ
ΜΙΚΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-6005

Το εικοσιτετράωρο της καθημερινότητάς μας; Μια κόλαση περισπασμού. Περνάμε ώρες ολόκληρες μπροστά σε οθόνες, με συνεχείς ειδοποιήσεις, ατέλειωτα μηνύματα, αιτήματα, πληροφορίες, ανεξακρίβωτες ειδήσεις, φωτογραφίες, βίντεο. Οι συσκευές που κρατάμε μάς καλούν, μας καταδιώκουν, μας κατέχουν. Έχουμε άραγε μετατραπεί σε χρυσόψαρα, στερούμενοι κάθε δυνατότητα να ζήσουμε διαφορετικά, ανίκανοι να σκεφτούμε ή να ελπίσουμε, δεσμώτες της απόλυτης διαφάνειας, βυθισμένοι στον ωκεανό του Ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υποκείμενοι στον έλεγ...
Διαβάστε περισσότερα...
MEDIA
ΟΙ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0043

Τα «Media: Οι προεκτάσεις του ανθρώπου» είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα βιβλία του καιρού μας. Πρωτοκυκλοφόρησε στην Αμερική και την Ευρώπη πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια, προκαλώντας μια θύελλα ενθουσιασμού και αντιδράσεων. Το μήνυμά του, όμως, είναι πολύ πιο σημαντικό και επίκαιρο σήμερα. Οι επαναστατικές ιδέες του Μάρσαλ Μακλούαν για την επικοινωνιακή διαδικασία, από την εφεύρεση της τυπογραφίας ως την έλευση της τηλεόρασης και των ηλεκτρονικών υπολογιστών, γίνονται σήμερα πιο κατανοητές - όσο όλο και περισσότεροι άνθρωποι συνειδητ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1784 ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2329-0055

Προϊόν της ανταπόκρισης των συνεργατών του προγράμματος «Η Εγκυκλοπαίδεια του Ελληνικού Τύπου, 1784-1996», αλλά και πολύ ευρύτερου κύκλου ειδικών, ο ογκώδης αυτός τόμος των Πρακτικών αποδεικνύει το μεγάλο ενδιαφέρον για το θέμα «Τύπος» και συνάμα το ευρύ πεδίο που καλύπτει και έχει ακόμα να καλύψει η σχετική έρευνα. Στόχος του Συνεδρίου υπήρξε να διευρύνει τη συζήτηση και να απαντήσει στα ερωτήματα που θέτει η δημιουργία της πρώτης προσπάθειας να συνταχθεί μια Εγκυκλοπαίδεια, στη διττή μορφή της δηλαδή μία εργασία σε έντυπη μορφή με επιλε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0130

Όποιος δεν κατανοεί τα νέα μέσα ανήκει στους αναλφάβητους του 21ου αιώνα. Ένα αλφαβητάριο μας μαθαίνει να διαβάζουμε. Η πεποίθηση ότι ένας τέτοιος αλφαβητισμός είναι αναγκαίος σήμερα είναι ευρύτερα διαδεδομένη. Η προσοχή μας είναι άνισα κατανεμημένη μεταξύ των διάφορων μέσων: στο προσκήνιο βρίσκεται το Ίντερνετ. Η εξέχουσα σημασία του δεν μπορεί όμως να μας παρασύρει να αναγγείλουμε τον θάνατο των κλασικών μαζικών μέσων. Αυτοί οι δυο κόσμοι βρίσκονται σε αμοιβαία εξάρτηση: το Ίντερνετ χρειάζεται τα μαζικά μέσα για να προσελκύσει την προσοχ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ
Η ΕΚΡΗΞΗ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0040

Ποιος/λέει τι/από ποιο μέσο/σε ποιον/με τι αποτέλεσμα; Θέτοντας και ξεπερνώντας αυτά τα πρωταρχικά ερωτήματα σημαντικοί στοχαστές, ειδικοί και κριτικοί του 20ού αιώνα διερεύνησαν την έκρηξη της μαζικής επικοινωνίας. Τα κλασικά πλέον κείμενα που συγκεντρώνει αυτός ο τόμος καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα προσεγγίσεων, από την αμερικανική κοινωνιολογική έρευνα ως τη γερμανική κριτική θεωρία και από την πραγματιστική ανάλυση θεσμών και πρακτικών ως τη φουτουριστική τεχνολογική επαγγελία. Τι είναι τα "μαζικά μέσα"; Προεκτάσεις του λόγου ή των αισθήσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-0095

(. . .) Με άλλα λόγια, η παρούσα Κοινωνιολογία των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας προσεγγίζει τα μέσα ως επιμέρους κοινωνικό φαινόμενο της καπιταλιστικής κοινωνίας του 20ού αιώνα, η οποία αποτελεί τον ιστορικό χρόνο και τον κοινωνικό χώρο της ανάπτυξής τους, και εξετάζει τη σχέση του «ειδικού» με το «γενικό», και αντίστροφα. Διερευνά, δηλαδή, τον τρόπο και το βαθμό στον οποίο η κοινωνική οργάνωση και δυναμική του σύγχρονου καπιταλισμού καθόρισε, και καθορίζει, τη μορφή και κατεύθυνση που πήρε η επικοινωνία στην εποχή μας, και, ταυτόχρονα, τις ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΦΑΙΣ ΜΙΣΕΛ
€19.27 €6.74
(-65%)
Κερδίζετε €12.53
HOMO
STRINGER CHRIS
€45.00 €13.50
(-70%)
Κερδίζετε €31.50

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS