Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ - ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΠΡΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Εκδότης: ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0388-0001

Για πρώτη φορά στην ελληνόγλωσση, αλλά και τη διεθνή βιβλιογραφία, προσφέρεται στους πολλούς θαυμαστές του αρχαίου ελληνικού κόσμου το νέο εκπληκτικό βιβλίο του Βλ. Ρασσιά, με κατατοπιστικά εισαγωγικά κείμενα πάνω στη λατρευτική λογική και πρακτική του ελληνικού πολυθεϊσμού και μια εύχρηστη, λεξικογραφική παράθεση άνω των 400 ελληνικών εορτών και ιεροπραξιών, καθώς και πλήθος σχεδίων και εικόνων. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΚΤΗΤΟΥ ΙΕΡΑΠΟΛΙΤΟΥ: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ
Εκδότης: ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΟΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 0388-0020

Το «Εγχειρίδιον» του στωϊκού φιλοσόφου Επίκτητου του Ιεραπολίτου, μία σύνοψη οδηγιών για το πώς να ζει ο άνθρωπος σε συμφωνία με την Φύση και την Λογική, σεβαστικός προς τον εαυτό του και προς όλα όσα τον περιβάλλουν, σε απόδοση στη νεοελληνική γλώσσα από τον συγγραφέα του «Θεοίς συζήν» Βλάση Ρασσιά, και εμφάνιση του πρωτοτύπου κειμένου στην αυθεντική κεφαλαιογράμματη γραφή των ελλήνων προγόνων μας. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΜΗΡΟΣ: «ΙΛΙΑΣ»
Εκδότης: ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1981-0020

«Αν και έχουν περάσει πάνω από 150 χρόνια "ελληνικού" κράτους παρ' όλα αυτά το όνειρο του Κοραή και των άλλων πρωτοπόρων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, για τη διάδοση των έργων των αρχαίων συγγραφέων στους Έλληνες, όχι μόνον δεν έχει γίνει πραγματικότητα, αλλά αντιθέτως όλοι μας έχουμε γίνει μάρτυρες ενός άνευ προηγουμένου διωγμού του ελληνικού πνεύματος και της ελληνικής παιδείας από το επίσημο κράτος. Εμείς, στις εκδόσεις "Γεωργιάδης - Βιβλιοθήκη των Ελλήνων", πάνω από 20 χρόνια τώρα δίνουμε με όλες μας τις δυνάμεις τον αγώνα για την επαν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ
Εκδότης: ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1981-0039

Σχόλια του νεοπλατωνικού φιλοσόφου Ιεροκλή στο ιερότερο ευαγγέλιο της ελληνικής μυσταγωγίας, τα «Χρυσά Έπη», απαραίτητα σε όποιον θέλει να εμβαθύνει στην πρακτική μυητική αγωγή του ανθρώπου και να εφαρμόσει στο βίο του τις 7 αρετές, ώστε να καταστεί «Θεός άμβροτος ουκέτι θνητός». (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΙΣΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ
Εκδότης: ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1981-0002

Χωρίς να παραγνωρίζωνται αι υπηρεσίαι που προσφέρει εις τον νεώτερον τεχνικόν Πολιτισμόν μας η γνώσις και η χρησιμοποίησης των ιδιοτήτων της ύλης, κρίνεται υπό των συγχρόνων μεγαλυτέρων πνευμάτων ως επικίνδυνος η τροπή που έχει λάβει ούτος δια της παρατηρούμενης ολοέν μείζονος αντικειμενικοποιήσεως των γνώσεών μας και του περιορισμού του Πνεύματος. Αι πνευματικοί ικανότητες του ανθρώπου -όχι αι διανοητικοί των Φυσικών Επιστημών, αλλ' αι γνωστικοί και απολυτρωτικαί του Νου- βαίνουν συνεχώς εκφυλιζόμεναι, συστελλόμεναι και αφανιζόμεναι. Η με...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΕΠΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 8392-0000

Το βιβλίο "διαβάζοντας τα Χρυσά Έπη τον Πυθαγόρα", είναι το πρώτο της σειράς "Περιήγηση στην Αρχαία Ελλάδα". Η μορφή και το έργο του μεγάλου μαθηματικού και φιλόσοφου, αλλά και η τεράστια επίδραση που έχει ως τις μέρες μας, στάθηκαν η αφορμή για τη μετάφραση αυτή. Η αναζήτηση της αιώνιας αλήθειας, αλλά και η προσπάθεια ολοκλήρωσης του πνεύματος και της συνείδησης του ατόμου, καλλιεργήθηκε με την πυθαγόρεια φιλοσοφία. Η μεταφραστική προσέγγισή μου στα Χρυσά Έπη, με οδήγησε σε μία βαθύτερη εξερεύνησή τους, φωτίζοντας εκείνα τα ξεχωριστά σημε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΒΗΤΟΣ: ΠΙΝΑΞ
ΤΟ ΧΡΥΣΟΥΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ - ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΩΚΡΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκδότης: ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1981-0078

Όσο ο άνθρωπος δεν αποφασίζει, ατομικώς, να γίνει κύριος των αδυναμιών του, να τάξει ως απόλυτο κυρίαρχο τον νου και την σωφροσύνη υπεράνω των φανταστικών αναγκών του σώματος και των παθών, να θέσει υπό αυστηρό έλεγχο τις ανάγκες του, να μάθει να διακρίνει το αναγκαίο από το πλαστό και να θέσει σε εφαρμογή την τριπλή υγεία (σωματική, ψυχική και νοητική), δεν θα υπάρξει ποτέ κοινωνία, την οποία ονειρευόμαστε. Ώστε, η εναρμόνιση των οργανικών και ψυχικών λειτουργιών του ατόμου, είναι ο κύριος σκοπός της ευτυχίας του και η βάση δημιουργίας ευ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΙΣΧΥΛΟΣ: ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ: ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΚΑΕΥΣ - ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΛΥΟΜΕΝΟΣ - ΜΥΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ - ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1981-0085

Ο δέσμιος τιτάνας ενσαρκώνει την πάλη της ανθρώπινης βούλησης προς την αναπόφευκτη μοίρα. Την σύγκρουση της επαναστατικής ορμής προς την πατροπαράδοτη τάξη. Την αναμέτρηση της φωτισμένης γνώσης προς τη δεισιδαιμονία. Την εκκωφαντική σύρραξη μεγαλοφυΐας και δόγματος. Ο Προμηθέας σημαίνει ότι για τον οραματιστή που βλέπει το μέλλον, η όρασή του γίνεται το όργανο που του κατασπαράζει τα σωθικά. Ο ελευθερωτής πάντοτε σταυρώνεται. Ο φιλάνθρωπος ευεργέτης καταδικάζεται να γεύεται τον άρτο της αγνωμοσύνης, επειδή ετόλμησε της πράξη της ευεργεσίας...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΣΙΟΔΟΣ: ΑΠΑΝΤΑ
ΘΕΟΓΟΝΙΑ - ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ - ΑΣΠΙΣ ΗΡΑΚΛΕΟΥΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0109

ΘΕΟΓΟΝΙΑ: Η γένεση των θεών και η δημιουργία του κόσμου, οι αγώνες και οι συγκρούσεις για την κοσμική τάξη μετά την επικράτηση του Δία. Η πρώτη προσπάθεια συστηματοποίησης της ελληνικής μυθολογίας. ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ: Με αφορμή τη φιλονικία με τον αδελφό του Πέρση, ο ποιητής κατακρίνει την αδικία, υμνεί το δίκαιο και εκθειάζει ως ιδεώδες την εργασία. Με πολλές συμβουλές για ηθικά ζητήματα, με πλήθος πληροφοριών, λαογραφικών και ηθολογικών, το έργο φέρνει στο προσκήνιο τον κόσμο των φτωχών γεωργών και ναυτικών, την καθημερινή ζωή τους και τον ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0141

Η ηρωίδα του έργου Λυσιστράτη πείθει τις Αθηναίες να καταφύγουν σε ερωτική αποχή έναντι των συζύγων τους με σκοπό τον τερματισμό του πολέμου. Στο τέλος επέρχεται η συμφιλίωση. Από τα δημοφιλέστερα αριστοφανικά έργα. Ο Αριστοφάνης, ο περίφημος κωμικός ποιητής, καταγόταν από τον αθηναϊκό δήμο των Κυδαθηναίων. Γεννήθηκε στα μέσα του 5ου αιώνα π.Χ. και η ακμή του τοποθετείται στην περίοδο άνθησης της πολιτικής ελευθερίας και όλων των μορφών τέχνης. Η επαφή του, αφ' ενός, με τον Όμηρο, τον Ησίοδο, τη χορική και λυρική ποίηση, καθώς και με τη δρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΙΡΓΙΛΙΟΥ ΑΙΝΕΙΑΣ
ΒΙΒΛΙΟ V
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3210-0200

Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΝΕΙΑΔΑ Ο Βιργίλιος δια της "Αινειάδος" έχει διερμηνεύσει με πολλήν δύναμιν το εθνικών συναίσθημα των Ρωμαίων. Οι Ρωμαίοι όταν επρόκειτο να προσδιορίσουν την καθαράν καταγωγήν των μεταξύ των εθνών, δεν εδίστασαν. Αρχικώς ο Έννιος, κατόπιν δε ο Κικέρων και ο Τίτος Λίβιος διεξεδίκησαν υπερηφάνως δια τον λαόν των γνωρίσματα υπεροχής, τα οποία και τον αναδεικνύουν απαράμιλλον. Είναι το οργανωτικόν πνεύμα, το οποίον αποτελεί δώρημα του άρχοντος, το αίσθημα του καθήκοντος, η απόλυτος υποταγή του ατόμου εις το ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΟΦΟΚΛΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0007

Οι Αχαιοί, πλέοντας για την Τροία, εγκαταλείπουν τον Φιλοκτήτη στη Λήμνο. Τον δέκατο χρόνο του πολέμου επισκέπτονται τον ήρωα ο Οδυσσέας και ο Νεοπτόλεμος για να του πάρουν τα όπλα του Ηρακλή, σύμφωνα με χρησμό. Ο Φιλοκτήτης αρνείται. Οι δύο απεσταλμένοι συγκρούονται. Εμφανίζεται ο Ηρακλής που μεταφέρει στον Φιλοκτήτη το θέλημα του Δία να πάει στην Τροία, όπου θα θεραπευτεί και θα σκοτώσει τον Πάρη. Ο Φιλοκτήτης συμμορφώνεται. Ο Σοφοκλής (497-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Κολωνό. Πήρε μέρος για πρώτη φορά σε δραματικό αγώνα το 468 π.Χ., όταν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝΟΣ: ΦΑΙΔΡΟΣ
Εκδότης: ΕΣΤΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1710-0889

Ο Ι. Ν. Θεοδωρακόπουλος θεωρούσε αδιανόητη κάθε είδους σοβαρή ενασχόληση με τη φιλοσοφία χωρίς μια μόνιμη αναστροφή με τα αρχαία ελληνικά φιλοσοφικά κείμενα. Ήταν επομένως φυσικό να κατέχουν οι πλατωνικοί διάλογοι κεντρική θέση στο πρόγραμμα της διδασκαλίας του στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο "Φαίδρος", ο διάλογος για το κάλλος και τον έρωτα, συγκέντρωνε περισσότερο από όλους τους άλλους την προσοχή και την αγάπη του: τον δίδαξε και τον ξαναδίδαξε στους φοιτητές του και, μονιμότερα, χάρισε σε όλους μας μια εξαίρετη έκδοσή ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΟΓΔΟΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΙΣ 8: ΒΟΙΩΤΙΚΑ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0077

Ελευθερές, Πλαταιές, Θήβα, δρόμος προς τη Χαλκίδα, Αυλίδα, Δήλιο, Τανάγρα, Θέσπια, Αλίαρτος, Κορώνεια, Ορχομενός, Λιβαδειά, Χαιρώνεια. Ο Παυσανίας γεννήθηκε γύρω στο 110 μ.Χ. στη Μαγνησία του Έρμου, στη Μ. Ασία, και πέθανε το 180. Έχοντας πιθανώς μόνιμη εργασία στη βιβλιοθήκη της Περγάμου και οικογενειακή περιουσία, έκανε από νέος πολλά ταξίδια στην Ελλάδα, την Αίγυπτο, τη Συρία, τη Ρώμη και αλλού. Η συγγραφή του, η "Ελλάδος Περιήγησις", προσφέρει πλούσιο αρχαιογνωστικό υλικό και υπήρξε για τους μεταγενέστερούς του πηγή άφθονων πληροφοριώ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ
Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0000

Η δίκη του μεγάλου φιλοσόφου και η απολογία του στο δικαστήριο, με την οποία φτάνει στην απόλυτη συνέπεια λόγων και πράξεων. Η κατηγορία εις βάρος του και η αντιμετώπισή της. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ζωή, τη φιλοσοφία και τον θάνατό του. Ο μεγάλος φιλόσοφος ήταν αιτία να στραφεί ο νεαρός Πλάτων στη φιλοσοφία, και η Σωκρατική εννοιο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΣΩΚΡΑΤΙΚΟΙ: ΑΠΑΝΤΑ (ΕΝΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0910

Προσωκρατικοί αποκαλούνται οι πρώτοι έλληνες φιλόσοφοι, που εμφανίστηκαν πριν από τον Σωκράτη και αναφέρονται και ως φυσικοί, καθώς και οι πρωιμότεροι από τους σοφιστές. Κύριο θέμα των αναζητήσεών τους ήταν η προέλευση του κόσμου και η βασική δομή της φύσης. Η φιλοσοφία γεννήθηκε στην Ιωνία κατά τον 6ο αι. π.Χ. με τους τρεις Μιλήσιους, τον Θαλή, τον Αναξίμανδρο και τον Αναξιμένη. Ο Θαλής είναι ο πρώτος που έθεσε το κοσμοθεωρητικό πρόβλημα. Ως πρώτη αιτία και απαρχή των όντων έθεσε το νερό, εισάγοντας έτσι μια ενιαία ερμηνευτική αρχή, και μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΕΚΑΤΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΒΑΚΧΑΙ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0135

Ο βασιλιάς των Θηβών Πενθέας αντιδρά στην καθιέρωση της λατρείας του Διονύσου στην πόλη. Ο Διόνυσος επιστρέφει μετά από μακρά απουσία. Ο Πενθέας στρέφεται εναντίον των Βακχών, ιερειών του θεού, αλλά βρίσκει τον θάνατο από τη μητέρα του Αγαύη και τις μαινάδες. Δράμα με θρησκευτικό κλίμα, βασική αναφορά στη διονυσιακή λατρεία. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΙΠΠΙΑΣ ΜΕΙΖΩΝ - ΙΠΠΙΑΣ ΕΛΑΤΤΩΝ
Ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ - Ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0184

ΙΠΠΙΑΣ ΜΕΙΖΩΝ ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ: Διάλογος του Σωκράτη με τον σοφιστή Ιππία με θέμα τον ορισμό του ωραίου. Το ωραίο και το χρήσιμο. Σκοπός της ύπαρξης του ανθρώπου η αναζήτηση της αλήθειας και της γνώσης. ΙΠΠΙΑΣ ΕΛΑΤΤΩΝ ή ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ: Με αφορμή μιαν απόφανση που αξιολογεί συγκριτικά την Ιλιάδα και την Οδύσσεια, ο Σωκράτης, ο Ιππίας και ο Εύδικος συζητούν περί ψεύδους. Η γνώση της αλήθειας προϋπόθεση του εκούσιου ψεύδους. Οι παραδοξολογίες των συμπερασμάτων του διαλόγου απορρίπτονται από τους συνομιλητές. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ.,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΗΘΙΚΑ ΕΥΔΗΜΕΙΑ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0194

Μία από τις τρεις περί ηθικής πραγματείες του Αριστοτέλη. Κυριότερα θέματα: Έννοια της ευδαιμονίας. Τα εντός και εκτός ψυχής αγαθά, η ηθική αρετή ως ενέργεια της ψυχής. Η αρετή ως μεσότης. Πίνακας των αρετών. Διανοητικές και ηθικές αρετές. Η προαίρεσις. Έννοια και είδη δικαιοσύνης. Η φιλία, η ηθική, κοινωνική και πολιτική σημασία της. Ο Αριστοτέλης, γιος του ιατρού Νικόμαχου γεννήθηκε στα Στάγιρα το 384 π.Χ. Για τα πρώτα έτη της ζωής του οι πληροφορίες είναι ελάχιστες. Σε ηλικία δεκαεπτά ετών πήγε στην Αθήνα για να φοιτήσει στην Πλατωνική ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΛΑΤΩΝ: ΠΟΛΙΤΕΙΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Ή ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ (ΒΙΒΛΙΑ Α', Β')
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0065

Ο περίφημος διάλογος "περί δικαίου", το σχέδιο οργάνωσης της ιδανικής κοινότητας δικαίου και παιδείας, η έκθεση των πολιτικών και ηθικών αρχών του φιλοσόφου. Βιβλία Α΄, Β΄. Εισαγωγή στον διάλογο, εξέταση της έννοιας της δικαιοσύνης σύμφωνα με τις επικρατούσες απόψεις της εποχής. Η δημιουργία της πολιτείας. Ο Πλάτων γεννήθηκε το 427 π.Χ., γόνος επιφανούς Αθηναϊκής οικογένειας. Έλαβε σπουδαία παιδεία και γνώρισε τα Ελληνικά φιλοσοφικά ρεύματα. Αυτό όμως που διαμόρφωσε καθοριστικά την ηθική και πνευματική του υπόσταση ήταν ο Σωκράτης, με τη ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Ο ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
WILDE OSCAR
€12.72 €6.36
(-50%)
Κερδίζετε €6.36
Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
CONNELLY MICHAEL
€9.00 €4.05
(-55%)
Κερδίζετε €4.95

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Οι ήρωες της λατινοαμερικανικής ανεξαρτησίας είχαν την εξής κατάληξη ... Οι ήρωες της λατινοαμερικανικής ανεξαρτησίας είχαν την εξής κατάληξη: Οι Μιγκέλ Ιδάλγο, Χοσέ Μαρία Μορέλος, Χοσέ Μιγκέλ Καρέρα και Φρανσίσκο ντε Μορα...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS