Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ > ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ-ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ταξινόμηση κατά:   
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0555

Το χρήμα κάνει τον κόσμο να γυρίζει. Βαθιά μέσα μας, όλοι πιστεύουμε ότι μπορεί να μας κάνει ευτυχισμένους. Και ποιος δεν θα 'θελε να έχει την «πολυτέλεια» να μην ανησυχεί για το μέλλον, να μη σκέφτεται τα έξοδα, να ζει σ' ένα άνετο σπίτι ή να οδηγεί ένα ακριβό αυτοκίνητο; Ποιοι τα κατάφεραν όλα αυτά; Αυτοί που εφαρμόζουν τους «Κανόνες του χρήματος». Οι 100 χρυσοί κανόνες του βιβλίου σάς συμβουλεύουν πως ν' αυξήσετε κι εσείς τον πλούτο και την ευμάρειά σας, ιδιαίτερα στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Ο Richard Templar με αμεσότητα και ζων...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΞΥΠΝΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΩΣΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3490

Ποτέ άλλοτε η απαίτηση για κριτική σκέψη και αποτελεσματική δράση δεν ήταν όσο επιτακτική είναι σήμερα. Στο σημερινό κόσμο τα περιθώρια λάθους έχουν στενέψει πολύ. Στο συναρπαστικό αυτό βιβλίο, ο διακεκριμένος καθηγητής Επιχειρηματικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια Ίαν Μίτροφ, εξαίρετος ερευνητής και σύμβουλος πολλών επιχειρήσεων και δημόσιων οργανισμών, συνοψίζει το ερευνητικό και συμβουλευτικό του έργο τριών δεκαετιών. Το κεντρικό ερώτημά του είναι απλό: τι πρέπει να κάνουν τα στελέχη επιχειρήσεων, οι διαμορφωτές πολι...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΟΝΑΧΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ CEO
1000 ΧΡΟΝΙΑ ΑΘΩΝΙΚΟ MANAGEMENT
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ IWRITE
Κωδ. Πολιτείας: 6990-0103

Τι ήταν αυτό που ερέθισε το μάτι ενός τεκνοκράτη, επισκεπτόμενου το Άγιο Όρος; Πόσο κοντά με τον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο είναι η Μοναστική Πολιτεία στη Χερσόνησο του Άθω; Πόσο δόκιμη είναι η αναγωγή του Άγιου Όρους σε πολυεθνική εταιρεία και πόσο εφαρμόσιμη η δομή και οργάνωση μιας μονής σε μια σύγχρονη επιχείρηση; Μπορεί στο Αθωνικό Management να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου Management; Ποιες είναι οι κρυφές αλήθειες των μοναχών που κάνουν τη δραστηριότητά τους ολοφάνερα επιτυχημένη και ζηλευτή ακόμη κι από τα μεγαλύτερα ον...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΝΕΤΕ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ NAPOLEON HILL ΣΥΝΟΔΕΥΟΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΑΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ
Εκδότης: ΑΛΚΥΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 0210-0071

Το βιβλίο αυτό, που κυκλοφόρησε σε όλο τον κόσμο, θεωρείται, πλέον, αναμφισβήτητα κλασικό στον τομέα της φιλολογίας της ενθάρρυνσης. (. . .) Το βιβλίο "Γίνετε πλούσιοι με τη δύναμη της σκέψης" πέτυχε να αλλάξει τη ζωή εκατομμυρίων ανδρών, γυναικών και νεαρών ενηλίκων και αποτελεί θρύλο, που ενισχύεται σήμερα από τα επιτεύγματα του παρόντος και του παρελθόντος, ατόμων, που κατέχουν ηγετικές θέσεις στον κόσμο των επιχειρήσεων, των κυβερνήσεων και δημοσίων οργανισμών. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2410-0375

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αποκτά μια επιχείρηση μέσω της βελτίωσης των προϊόντων της και η ικανοποίηση των καταναλωτών οδηγούν τα διοικητικά στελέχη σε μια προσήλωση στην ποιότητα η οποία αποτελεί πλέον τον πυρήνα της φιλοσοφίας τους. Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14OOO και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις ση...
Διαβάστε περισσότερα...
SOCIAL MEDIA MARKETING
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΥΛΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1150-0378

Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που κάλυψε το ζωτικό αυτό αντικείμενο. Το βιβλίο δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την εργαλειοθήκη του μαρκετίστα. Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών....
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΒΙΒΛΙΟ
Εκδότης: ΔΙΟΠΤΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1200-1014

Τώρα μπορείτε να ανακαλύψετε κι εσείς τα μυστικά που θα αλλάξουν τη ζωή σας με το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Ο "Μεγαλύτερος Πωλητής στον Κόσμο" είναι το έργο που έχει επηρεάσει τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. - Θα επιμείνω μέχρι να πετύχω... Δεν γεννήθηκα σ' αυτόν τον κόσμο για να αποτύχω ούτε τρέχει η αποτυχία στις φλέβες μου... - Γεννήθηκα για να θριαμβεύσω, όχι για να σκύβω το κεφάλι - Γεννήθηκα για να γιορτάζω νίκες και όχι για να μεμψιμοιρώ - Πάντα θα αναζητώ τον σπόρο του θριάμβου σε κάθε αντιξοότητα Ο καθένας από εμάς είναι πωλ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εκδότης: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0170-0291

Το καινοτόμο αυτό εγχειρίδιο της ιστορίας των επιχειρήσεων συνδυάζει την οικονομική θεωρία με τα εμπειρικά στοιχεία για να χαρτογραφήσει την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δράσης κατά τα τελευταία διακόσια χρόνια στη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ιαπωνία και την Αυστραλία. Κάθε κεφάλαιο πραγματεύεται ένα ζήτημα τρέχουσας σημασίας, εισάγει θεωρίες για να φωτίσει το θέμα και εξετάζει τα ιστορικά στοιχεία και τις σχετικές διαμάχες. Μέσα στο βιβλίο ο αναγνώστης θα βρει μελέτες περιπτώσεων, πρωτότυπα έγγραφα, εικόνες, διαγράμματα, πίνακες...
Διαβάστε περισσότερα...
MAFIA MANAGER
ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ: ΕΝΑΣ ΜΑΚΙΑΒΕΛΛΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-6653

Πώς να επιτύχετε στον κόσμο των επιχειρήσεων και στη ζωή γενικότερα ακολουθώντας τους κανόνες της Μαφίας. Ο V., ένας μαφιόζος capo το όνομα και η γεωγραφική θέση του οποίου δεν αποκαλύπτονται, αναλύει τη φιλοσοφία του μεγαλύτερου καρτέλ στην υφήλιο και εκθέτει τη θεωρία της ηγεσίας όπως εφαρμόζεται στην «Αυτοκρατορία της Σιωπής» («ομερτά»). Ο Μακιαβέλλι ωχρία μπροστά στον V., ο οποίος διαθέτει κάτι που λείπει από τον μεγάλο Ιταλό συγγραφέα του Ηγεμόνα: το χιούμορ. Το Mafia Manager είναι ένας οδηγός της επιτυχίας και την ίδια στιγμή μια ει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΟΝ ΗΓΕΤΗ ΜΕΣΑ ΣΑΣ 2.0
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΗΓΕΤΗΣ
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2350-1780

Ένα κλασικό πλέον βιβλίο επαγγελματικής ανάπτυξης, που έχει κατορθώσει να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την ηγεσία Σε αυτή τη νέα έκδοση του κλασικού πια βιβλίου του, ο John C. Maxwell αποκαλύπτει πώς μπορεί να αναπτύξει κανείς το όραμα, τις αξίες, την επιρροή και τα κίνητρα που χαρακτηρίζουν κάθε επιτυχημένο ηγέτη. Πριν από είκοσι πέντε χρόνια, ο John Maxwell έγραψε ένα βιβλίο που άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την ηγεσία και βοήθησε περισσότερους από δύο εκατομμύρια ανθρώπους. Τώρα επιστρέφει στο πρωτοποριακό εκε...
Διαβάστε περισσότερα...
eΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0033

Η εκθετική ανάπτυξη της κάθε είδους τεχνολογίας και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες τους, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του επιχειρείν. Σε αυτό το περιβάλλον, το βιβλίο προσφέρει σε επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και σπουδαστές εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό και την υλοπ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΔΡΥΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Εκδότης: ΔΙΣΙΓΜΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1192-0138

Το βιβλίο απευθύνεται στον επιχειρηματία (υποψήφιο ή εν ενεργεία) και φιλοδοξεί να σταθεί αρωγός στα πρώτα δύσκολα βήματα αλλά και στη συνέχεια, σε όλη την επιχειρηματική του προσπάθεια. Αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό, που με ολιστική προσέγγιση, διαπραγματεύεται και εμβαθύνει, με απλό και κατανοητό τρόπο, σε θέματα που αφορούν στην επιχειρηματικότητα, στη χρηματοοικονομική λειτουργία και στη λογιστική παρακολούθηση. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0026

Το μάρκετινγκ στη χώρα μας παραμένει ένας χώρος σε μεγάλο βαθμό άγνωστος και παρεξηγημένος. Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι μικρομεσαίες ειδικά επιχειρήσεις, είναι επιφυλακτικές ως προς το όφελος που μπορεί να τους προσφέρει και το παραμελούν σε σχέση με τις πωλήσεις. Στην ευρύτερη κοινή γνώμη, το μάρκετινγκ δέχεται αρκετές κριτικές και βρίσκει συχνά αρνητική στάση απέναντί του. Το βιβλίο που κρατάτε τα χέρια σας φιλοδοξεί να προσφέρει στο ελληνικό εκπαιδευτικό και επαγγελματικό τοπίο μια πρόταση σύγχρονη που συνδέει τη θεωρία με την πράξη. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΔΗΓΟΣ COACHING
ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΗΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4030-0075

Ο Οδηγός Coaching προήλθε σαν ιδέα από τις ατελείωτες ώρες Coaching, εκπαίδευσης, αλλά και συζητήσεων που είχαμε με χιλιάδες ανθρώπους από τον χώρο των επιχειρήσεων και των οργανισμών σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, των σχολείων, των Πανεπιστημίων, φορέων της Κοινωνίας των Πολιτών, αλλά και με ανέργους, φοιτητές και άτομα τρίτης ηλικίας. Βασικό χαρακτηριστικό όλων αυτών των ανθρώπων είναι η διάθεση για προσωπική αλλαγή, κάτι που για εμάς που ασχολούμαστε με το Coaching, αποτελεί θεμελιώδη και βασική αρχή. Ευχαριστούμε όλους αυτούς τους ανθρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ (+ONLINE ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0083

Ο σκοπός του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές της Ανάλυσης Επενδύσεων και της Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου. Ειδικότερα, γράφοντας το βιβλίο αυτό, οι συγγραφείς είχαν τρεις στόχους. Πρώτον, να δημιουργήσουν ένα εγχειρίδιο, το οποίο θα βοηθά τους φοιτητές να λαμβάνουν αποτελεσματικές επενδυτικές αποφάσεις. Δεύτερο, να προσφέρουν ένα βιβλίο στην ελληνική πανεπιστημιακή αγορά, το οποίο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και στη συνέχεια, ως βιβλίο αναφοράς, σ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Εκδότης: UNIBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 6685-0001

Μια από τις σημαντικότερες και ταυτόχρονα πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση είναι η τιμολόγηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει στην αγορά. Το βιβλίο αυτό εξετάζει όλες τις σύγχρονες εξελίξει στο χώρο της τιμολόγησης και παρουσιάζει, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και εμπειρικές έρευνες, μια ολοκληρωμένη εικόνα της τιμολογιακής στρατηγικής. Εξετάζονται αναλυτικά: - Η έννοια και η σημασία της Τιμολόγησης. - Οι παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση. - Η σχέση τιμολόγησης και συμπεριφοράς καταναλωτή-πελ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3195-0084

Το βιβλίο ασχολείται με έναν συνδυασμό θεμάτων που δεν συναντάμε εύκολα στη πολιτιστική βιβλιογραφία, πόσο μάλλον στην ελληνική. Αυτό συμβαίνει γιατί η καινοτομία, το marketing και ο πολιτισμός είναι ερευνητικά πεδία που δεν έχουν αξιολογηθεί στο βαθμό που τους αναλογεί. Με βάση λοιπόν τη βιβλιογραφία αλλά και την επαγγελματική ενασχόληση του συγγραφέα με το θέμα, το βιβλίο μελετά τους μεγάλους και μικρούς ιδιωτικού και δημόσιου χαρακτήρα, πολιτιστικούς οργανισμούς και αναλύει τις προτάσεις της ακαδημαϊκής κοινότητας και πως οι φορείς αντι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Εκδότης: UNIBOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 6685-0013

Η Διοικητική Επιστήμη αποτελεί ένα βασικό συντελεστή για αποτελεσματικό μάνατζμεντ στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από αυξανόμενη πολυπλοκότητα, τεχνολογική έκρηξη, και διαρκείς αλλαγές στο επιχειρηματικό τοπίο, η Διοικητική Επιστήμη εφοδιάζει τον σημερινό .μάνατζερ με μεθοδολογίες, μοντέλο και εργαλεία ώστε να μπορεί να παίρνει γρήγορες και εμπεριστατωμένες αποφάσεις και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τον κίνδυνο σε ένα μεγάλο φάσμα επιχειρησιακών προβλημάτων. Παράλληλα, αξιοποιώντας το ανθρώπινο δυναμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (5η ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3615-0094

Το βιβλίο αποτελεί βασικό και ουσιώδες βοήθημα για προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές διαφορετικών ειδικοτήτων, όπως διοίκησης, οικονομίας, μηχανικών, πληροφορικών κ.α. στη μελέτη και κατανόηση των τεχνικών επιχειρησιακής έρευνας στις αντίστοιχες επιστήμες. Παράλληλα απευθύνεται και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που έχουν διαπιστώσει την αναγκαιότητα μιας επιστημονικής προσέγγισης των επιχειρησιακών προβλημάτων και επιθυμούν να εμπλουτίσουν και να ανανεώσουν τις γνώσεις τους σε μεθοδολογίες, τεχνικές και εργαλεία ανάλυσης. ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΗΘΟΣ ΠΑΘΟΣ ΛΟΓΟΣ
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-4207

Από την αρχαιότητα μέχρι το διάστημα. Από τον Σοπενάουερ μέχρι τον Μπρους Λι Από τη μουσική βιομηχανία μέχρι την άγρια ζούγκλα. Από τον Μέγα Αλέξανδρο μέχρι τον Μπάμπη. Το μυστικό, που ήταν κρυμμένο σε ένα εγχειρίδιο ρητορικής ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS