Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΓΕΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ταξινόμηση κατά:   
ΜΟΥΣΕΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΕΣ
ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Εκδότης: ΒΑΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0640-0201

Τα μουσεία και οι μουσειακές συλλογές ανθρώπινης και φυσικής ιστορίας, που καθορίζουν τους τρόπους που αντιλαμβανόμαστε το παρελθόν, αποτελούν κοινωνικό φαινόμενο της νεοτερικής παράδοσης της Δύσης. Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να ορίσει τα μουσεία, τις συλλογές τους και τα αντικείμενα των συλλογών, ανατέμνοντας τις έννοιες του απολιθώματος, του φετίχ και της συστηματικής συσσώρευσης, καθώς και τα ψυχολογικά και κοινωνικά κίνητρα της συλλεκτικής δραστηριότητας. Εξηγεί πως τα μουσεία, σ’ ένα κόσμο εμπορευμάτων, λειτουργούν ως σημεία και σύμβολα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΦΗΜΕΡΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗΣ
Εκδότης: POLARIS
Κωδ. Πολιτείας: 3523-0068

Υπάρχουν έργα τέχνης αιώνια, έργα τέχνης απλώς κορακοζώητα και έργα τέχνης εφήμερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα τελευταία υστερούν σε τέχνη, μαστοριά, ψυχή και αλήθεια. Απλώς είναι φτιαγμένα έτσι που η χάρη τους να λάμπει για μια στιγμή μέσα στο χρόνο, και μετά να χάνεται σαν φευγαλέος ιριδισμός. Όχι τόσο γιατί δεν είναι αληθινά διαμάντια αλλά γιατί με τον καιρό αλλάζει η θέση του φωτός ή και η δική μας οπτική γωνία. Αν δεχτούμε ότι κάθε έργο τέχνης είναι μια απεγνωσμένη προσπάθεια του ανθρώπου να φτιαχτεί κάτι μνημειακό που να νικήσει το χρό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΠΑΡΙΣΙ, 23 ΙΟΥΝΙΟΥ 1870
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0124

Τις τελευταίες εβδομάδες της Δεύτερης Αυτοκρατορίας στη Γαλλία, λίγο πριν την Παρισινή Κομμούνα, στις 22 Μαΐου 1870, εκδίδεται το επίσημο διάταγμα που απονέμει στον ζωγράφο Gustave Courbet (1819-1877) το παράσημο της Λεγεώνας της Τιμής το νέο είχε αρχίσει ήδη να κυκλοφορεί από μέρες. Την επομένη της αναγγελίας, ο ζωγράφος αποποιείται αυτή τη διάκριση με ένα γράμμα του προς τον υπουργό Καλών Τεχνών Maurice Richard. Θα διαβάσουμε σε παράρτημα μια πρόχειρη μορφή αυτού του γράμματος, που βρέθηκε στα έγγραφα του Castagnary, και δημοσιεύτηκε γι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0068

Όταν ο Kandinsky λέει ότι η φόρμα πρέπει να εκφράσει κατά τον πιο εκφραστικό τρόπο το εσωτερικό της περιεχόμενο πρόκειται ουσιαστικά για το "ασύλληπτο" πέρασμά του απ' τον εξπρεσιονισμό στην αφαίρεση. Είναι η εποχή που έχει τελειώσει τη συγγραφή του "Για το Πνευματικό στην Τέχνη" και φτιάχνει την "πρώτη αφηρημένη ακουαρέλα". Τα γεωμετρικά σχήματα - σύμβολα που παρατηρούμε στα έργα του της περιόδου 1910-1920/22 αποτελούν τα σημεία της τελικής ευθείας, το κλειδί ανάμεσα στο προσωκρατικό όριο και στην κάθαρση του πέρατος. Αυτό που έχτισε στην...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΕΖΑΝ
ΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0079

Η επιλογή της παρουσίασης των δυο κειμένων του Μερλώ-Ποντύ που περιλαμβάνονται στον μικρό αυτό τόμο, πέραν του ότι μας δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο Γάλλος φιλόσοφος αντιλαμβάνεται το έργο τέχνης, την αισθητική στάση και τη σημασία της καλλιτεχνικής δημιουργίας, μας επιτρέπει επίσης να ακολουθήσουμε τα ίχνη της πορείας της σκέψης του από την εποχή της Φαινομενολογίας της αντίληψης (1945) μέχρι την προβληματική του Ορατού και του αόρατου (έργου που την ολοκλήρωσή του εμπόδισε ο πρόωρος θάνατος του φιλοσόφου),...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΨΥΧΡΟΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ (1950-1967)
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-1288

Πώς εκθέσεις τέχνης υπηρέτησαν ιδεολογικά και πολιτικά συμφέροντα μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο; Σε ποιες περιόδους του παρελθόντος και σε ποια έργα τέχνης ανατέθηκαν "διπλωματικές αποστολές" στα χαρακώματα του σκληρού ψυχροπολεμικού ανταγωνισμού; Πώς η Ελλάδα συνδέθηκε με τον μεταπολεμικό δυτικό πολιτισμό; Τι είδους εκθέσεις έβλεπε και πώς τις προσλάμβανε το αθηναϊκό κοινό; Πώς διαμορφώθηκαν οι μεταπολεμικές εθνικές πολιτιστικές ταυτότητες στην Ευρώπη; Στο βιβλίο αυτό εξετάζονται για πρώτη φορά σε έκταση μεγάλης κλίμακας διεθνείς εικαστικέ...
Διαβάστε περισσότερα...
PERFORMANCE NOW V.1: ΕΠΙΤΕΛΕΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ IN SITU
Εκδότης: ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2130-0343

Η πρόσφατα αυξημένη δραστηριοποίηση των Ελλήνων καλλιτεχνών στην performance art, αλλά και το ανανεωμένο ενδιαφέρον κοινού και εκθεσιακών χώρων, έκαναν ακόμη πιο αισθητή την έλλειψη ελληνικής βιβλιογραφίας για το συγκεκριμένο πεδίο. Στην παρούσα έκδοση ιστορικοί και θεωρητικοί της τέχνης, επιμελητές και καλλιτέχνες συμβάλλουν με τα άρθρα τους στο διάλογο, την εκπαίδευση και τον προβληματισμό σχετικά με την performance art. Στο πρώτο μέρος, Επιτελεστικές πρακτικές στην τέχνη, έργα της performance art αναλύονται εννοιολογικά ή σε σχέση με το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ 1 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΡΗΣΗΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1378

Η διάσωση και αξιοποίηση των μουσειακών συλλογών αποτελεί ένα πολυσύνθετο έργο. Τηρούμε σωστά μία μουσειακή συλλογή, όταν τηρούμε επιμελώς την αποθήκη της, όταν την τεκμηριώνουμε και τηρούμε συστηματικά τα αρχεία της και, γενικώς, όταν τηρούμε όλους τους όρους προστασίας και ασφάλειας των αντικειμένων που την αποτελούν. Οι όροι αυτοί δε πρέπει απαρεγκλίτως να τηρούνται και στην περίπτωση της έκθεσης ή της καθ’ οιονδήποτε τρόπο διαχείρισης και προβολής τους. (. . .) Τέλος, ουσιαστική προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα και το γενικότερο σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ 2 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΦΩΤΙΣΜΟΣ, ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΟΣ, ΣΗΜΑΝΣΗ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1379

(. . .) Εξ αντικειμένου, η έρευνα και η διατήρηση αποτελούν θεμελιώδεις, αλλά εσωτερικής φύσεως λειτουργίες του μουσειακού χώρου, η δε ψυχαγωγικότητα και διδακτικότητα συνθέτουν το δημόσιο πρόσωπό του. Καθώς η χάραξη των βασικών αξόνων της μουσειακής πολιτικής εξαρτάται από εξωμουσειακούς, εν πολλοίς, παράγοντες, η υλοποίησή της εναπόκειται, κυρίως, στους τρεις βασικούς συντελεστές της, τον επιμελητή, το μουσειολόγο και το μουσειογράφο, συνεπικουρουμένους από τους συντηρητές και τις υπόλοιπες μουσειακές ειδικότητες. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΟΥΣΕΙΑ: ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΤΗΣ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΕΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0050

Το βιβλίο επιχειρεί μια ουσιαστική εισαγωγή στις πολιτισμικές διαστάσεις των πραγμάτων, που στηρίζεται στις θεωρίες του υλικού πολιτισμού, τη σύγχρονη μουσειολογία και τη μουσειοπαιδαγωγική. Επεξεργάζεται την ιστορικότητα της ερμηνείας των πραγμάτων και εξετάζει τις τυπολογίες τους. Παρακολουθεί την ιστορική συγκρότηση των μουσείων και αναλύει την πολυσημία των μουσειακών αντικειμένων, ενώ ταυτοχρόνως παρουσιάζει κριτικά τις αναζητήσεις της σύγχρονης μουσειοπαιδαγωγικής. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΙΚΟΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0088

"Μόνο δύο ή τρία βιβλία ιστορίας της τέχνης έχουν ασκήσει ανάλογη επίδραση. Στις Μελέτες Εικονολογίας ο Έρβιν Πανόφσκι αποδεικνύει ότι η μελέτη της σημασίας ενός έργου τέχνης του παρελθόντος κάνει το συγκεκριμένο έργο όχι μόνο πιο οικείο, αλλά και πιο όμορφο. Εκτός, όμως, από πρότυπο εφαρμογής της εικονολογικής μεθόδου, οι "Μελέτες" είναι και ένα βιβλίο γραμμένο με οξυδέρκεια, κέφι και βαθιά γνώση του αντικειμένου, ένα βιβλίο που χαίρεται κανείς να το διαβάζει" (Millard Meiss, από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΤΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0514

Η κοινωνική παρουσία της τέχνης συμπεριλαμβάνει τον ξένο και στα τρία του γένη, σε αρσενικό και θηλυκό, ως ιστορικό υποκείμενο, σε αρσενικό, θηλυκό και ουδέτερο, ως ιστορικό αντικείμενο, ως φορέα αλλά και ως προσφορά ή μεταφορά, ως τόπο προέλευσης αλλά και ως τόπο υποδοχής, ως διαχωριστική γραμμή αλλά και ως σημείο σύγκλισης. Το ζήτημα του ξένου στην τέχνη ερμηνεύεται με κριτήρια την φυλετική, εθνοτική ή όποια άλλη διαφορετικότητα, την παραδοξότητα, την παράδοση ή τον μοντερνισμό. Τα γεωγραφικά σύνορα, όπως και η υπέρβασή τους, η κοινωνική...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟ
Εκδότης: ΓΚΟΒΟΣΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0910-0317

Σαν εκείνους τους ολόλαμπρους, κόκκινους, κίτρινους ήλιους που τόσο συχνά βλέπουμε στο απέραντο έργο του, έτσι κι η μεγαλοφυΐα του Βικέντιου Βαν Γκογκ προβάλλει μέσ' απ' τα Γράμματα, ωραία, αδρή και άτρωτη. Εδώ υπάρχει μονάχα ο Καλλιτέχνης που, απ' τα πρώτα του βήματα, ξέρει τι θέλει, ξέρει τι ζητάει και προ πάντων πώς να το πετύχει. Με μιαν αδάμαστη θέληση, με μια επιμονή χαλύβδινη, με μια διορατικότητα που μονάχα οι «από Θεού» διαθέτουν, ανεβαίνει το δύσκολο δρόμο του, σίγουρος για τη δουλειά του, βέβαιος για τη δόξα και την αθανασία. Κρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1430-0294

Ο Νικολάι Τσερνυσέφσκι υπήρξε όχι μόνον ένας από τους τρεις μεγάλους Ρώσους κριτικούς λογοτεχνίας, αλλά και ένας διακεκριμένος επιστήμονας, αυθεντικός στοχαστής, πρωτοπόρος στο κίνημα για την ριζοσπαστική επίλυση του αγροτικού ζητήματος, καθώς και αδιάλλακτος εχθρός της φεουδαρχίας. Στο παρόν βιβλίο, στο οποίο εξετάζει την αισθητική σχέση μεταξύ τέχνης και πραγματικότητας, ασκώντας κριτική στην ιδεαλιστική αντίληψη περί τέχνης, συμπεραίνει ότι η πραγματικότητα είναι ανώτερη από την τέχνη, ότι η τέχνη καθρεφτίζει την πραγματικότητα και ότι ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΗ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4105-0146

Η ενασχόληση με την επιμέλεια και την μελέτη της Συλλογής των Τοιχογραφιών στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο, μεταξύ των οποίων εξέχουσα θέση κατέχει το μοναδικό τοιχογραφικό σύνολο του ναού της Κοίμησης Θεοτόκου Επισκοπής Ευρυτανίας με οδήγησε στην διερεύνηση, την επεξεργασία και διεξοδική μελέτη του υλικού. Η υψηλή καλλιτεχνική στάθμη αυτού του σημαντικού συνόλου τριών στρωμάτων ζωγραφικής διακόσμησης, η αποτοίχιση των οποίων θεωρήθηκε επιβεβλημένη για την διάσωσή τους εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα σπάνιο απόκτημα για μουσειακή συλλο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΕΧΝΗ
Η ΥΠΕΡΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ
Κωδ. Πολιτείας: 3490-0429

Πολλοί δεν θα ενδιαφερθούν γι' αυτό το βιβλίο λόγω της εκκωφαντικής εξειδίκευσης που χαρακτηρίζει την εποχή μας (και όλα αυτά πέρα από το περίπου σαφώς ορισμένο σύμπαν των «Καλών Τεχνών»): οι ειδικοί της φωτογραφίας διαβάζουν μόνο βιβλία για τη φωτογραφία, οι ειδικοί των κόμικς για τα κόμικς... Οι φωτογράφοι έχουν τη δική τους (πολυμελή) κοινότητα με τους δικούς τους θεωρητικούς, επιμελητές, περιοδικά και φεστιβάλ. Το ίδιο και τα κόμικς, η γραφιστική, τα βιντεοπαιχνίδια ή η ροκ μουσική. Σταδιακά συμβαίνει το ίδιο και για τις διάφορες υποκα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, ΜΑΝΙΕΡΙΣΜΟΣ, ΜΠΑΡΟΚ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0018

Το πόσο αυθαίρετη είναι η συνηθισμένη διάκριση ανάμεσα στην Αναγέννηση και στη σύγχρονη εποχή και το πόσο είναι ρευστή η έννοια της "Αναγέννησης" καλύτερ' απ' όλα το δείχνει η δυσκολία που βρίσκουμε στο να παραχωρήσουμε, στη μια ή στην άλλη από τις κατηγορίες τούτες, προσωπικότητες σαν τον Πετράρχη και το Βοκκάκιο, τον Τζεντίλε ντα Φαμπριάνο και τον Πιζανέλλο, το Ζαν Φουκέ και τον Γιαν βαν Άϋκ. Αν το θέλει κανείς, μπορεί ακόμα και να θεωρήσει ότι ο Δάντης κι ο Τζιόττο ανήκουν στην Αναγέννηση, ενώ ο Σαίξπηρ κι ο Μολιέρος στο Μεσαίωνα. Εν πά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΩΣΕΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ
26 ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-1111

«Η Όλγα Μπακομάρου είναι «κεντρική κολώνα» στο χώρο της ελληνικής δημοσιογραφίας. Δημιούργησε είδος δημοσιογραφικό και λογοτεχνικό κάνοντας συνεντεύξεις. Έχει μιλήσει και γνωρίσει από κοντά όλους τους σύγχρονους μύθους της νεοελληνικής πραγματικότητας. Περίεργη, διεισδυτική, ακριβής, ικανή να διατηρήσει ζωντανή την στιγμή που έζησε, την προσφέρει σε μας και μας κάνει συμμέτοχους στο γεγονός. Ένα βιβλίο με ανεπανάληπτες συνεντεύξεις της Όλγας Μπακομάρου είναι μια μεγάλη εκδοτική στιγμή. Ένας μοναδικός τρόπος να σωθεί ο λόγος ανθρώπων που εί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΠΑΡΟΚ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ - ΓΛΥΠΤΙΚΗ - ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-1215

Μπαρόκ ονομάζουμε τη φάση της ιστορίας του πολιτισμού ανάμεσα στην Αναγέννηση και τον Διαφωτισμό ή ειδικότερα την ευρωπαϊκή τέχνη και λογοτεχνία του 17ου αιώνα, αλλά και τη μουσική του 18ου. Στο βιβλίο αυτό εξετάζονται οι σημαντικότεροι αρχιτέκτονες, γλύπτες και ζωγράφοι της περιόδου μέσα από τα πιο αντιπροσωπευτικά έργα τους. Καλλιτέχνες όπως ο Bernini, ο Caravaggio, ο Velazquez, ο Rubens, ο Rembrandt, ο Vermeer, με την ακτινοβολία της δημιουργίας τους έχουν υπερβεί τα όρια της Ευρώπης και της εποχής τους. Είναι πλέον οικουμενικοί. (Από τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΑΛΛΗ ΤΕΧΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3897-0021

Το μικρό τούτο τομίδιο δεν φιλοδοξεί να πραγματευτεί εμπεριστατωμένα το τεράστιο θέμα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, άλλα απλώς να βοηθήσει τόν αναγνώστη να συνειδητοποιήσει μερικά καίρια σημεία ή αντινομίες στις αντιλήψεις του για την τέχνη, που συνήθως περνούν απαρατήρητες. Όπως δηλώνει ο τίτλος, το θέμα μας δεν είναι γενικά η τέχνη, αλλά ειδικά η "Άλλη Τέχνη". Οι καλλιτέχνες πάντα έδωσαν στον κόσμο δείγματα της "Άλλης Τέχνης" πού υψώνουν το ανάστημα τους στις κουλτούρες όλων των λαών της γης και όλων των αιώνων. Παρ' όλα αυτά, η "Άλλη Τ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS