Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΟΙ ΔΙΑΣΗΜΟΤΕΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΕΩΣ ΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ
Κωδ. Πολιτείας: 2400-0007

Με υπερηφάνεια οι εκδόσεις "Κ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΕΑΣ" παραδίδουν στο ελληνικό κοινό το μεγαλειώδες εκδοτικό έργο "CAPIRE LA PITTURA" ("Κατανοώ τη Ζωγραφική"), του παγκοσμίως γνωστού ιταλικού εκδοτικού οίκου Gruppo Editoriale Fabbri), που έχει μεταφρασθεί στις κυριότερες γλώσσες και έχει κυκλοφορήσει σε δεκάδες εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο. Το έργο αναφέρεται στους κορυφαίους ζωγράφους των πεντέμιση τελευταίων αιώνων, στην καλλιτεχνική δράση και προσωπική ιστορία τους, στις σχολές που εδημιούργησαν και στα καλλιτεχνικά ρεύματα που προήλθα...
Διαβάστε περισσότερα...
MANTEGNA
Εκδότης: ORAMA - NAKAS
Κωδ. Πολιτείας: 8101-0423

Ο Αντρέα Μαντένια γεννήθηκε πιθανότατα το 1431, στο Ίζολα ντι Καρτούρο, ένα μικρό χωριό κοντά στην Πάδοβα που εκείνη την εποχή ανήκε στη Βιτσέντζα. Τα λιγοστά στοιχεία που αναφέρονται στην οικογένειά του τον περιγράφουν ως "ταπεινότατης καταγωγής". Ο πατέρας του, Μπιάτζο, είναι ένας ξυλουργός, ανήκει δηλαδή στην τάξη των κατώτερων τεχνιτών. Για τον νεαρότατο Μαντένια γνωρίζουμε μόνον ότι για κάποια περίοδο εργάστηκε ως βοσκός στην περιοχή γύρω από το χωριό του. Γύρω στο 1440 ξέρουμε ότι πήγε στην Πάδοβα. Εκεί ζούσε ο αδελφός του, Τομάζο, π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΙΚΙΩΝΗΣ: ΖΩΓΡΑΦΙΚΑ (ΔΙΤΟΜΟ)
Εκδότης: ΙΝΔΙΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2020-0021

(. . .) Ο Πικιώνης υπήρξε ένα φαινόμενο από τα ελάχιστα, αν όχι το μοναδικό. Ήταν όλα μαζί: αισθαντικός, πνευματικός, αισθησιακός. Και γι' αυτό το έργο του έχει παλμό, έλκει, γίνεται δικό μας. (. . .) Η αυτεπίγνωση που είχε συνεπάρει την πνευματική Ελλάδα με τις ευεργετικές συνέπειες για δεκαετίες, ώστε να εκλείψουν και τα τελευταία αποξηραμένα ακαδημαϊκά κατάλοιπα, ήταν τρόπος της σκέψης του. Τούτα τα βιβλία, οι δύο τόμοι, συμπληρώνουν και ολοκληρώνουν τον Πνευματικό Οδηγό αν μας περιμένουν και άλλα τόσο καλλίτερα. Πολύτιμο απόκτημα η έκ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ
ΤΟ ΜΠΑΡΟΚ
Εκδότης: ΒΑΝΙΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0640-0280

Εισαγωγή και γενικά χαρακτηριστικά της περιόδου. Εκκλησιαστική παντοδυναμία και πολιτική απολυταρχία. Η σύγκρουση του πάθους με τη λογική ή του υποκειμενικού με το αντικειμενικό. Προβληματικότητα και αντιφατικότητα των μορφών του Μπαρόκ. Η καλλιτεχνική δημιουργία μεταξύ του χθες και του αύριο. Γενικά στυλιστικά στοιχεία του Μπαρόκ και η ανάπτυξη των εθνικών και τοπικών καλλιτεχνικών τύπων. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΑΝ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5530

O Αλέκος Φασιανός πασίγνωστος για την ακάματη εικαστική του δημιουργία, έχει συνθέσει ταυτόχρονα ένα υψηλόκορμο λογοτεχνικό έργο. Άρθρα, κείμενα, μελέτες, προσωπογραφίες καλλιτεχνών, όλα γραμμένα με τον άμεσο, απλό και βαθύ, ζωηρό και εύληπτο τρόπο του, έχουν συγκροτηθεί σε βιβλία από τις Εκδόσεις Καστανιώτη. O μύθος της αιωνιότητας ολοκληρώνει μια τριλογία που συνελήφθη εξαρχής με κεντρικό θέμα την έννοια του "μύθου". Τη δημιουργία του, τις μορφές που γνωρίζει ανάλογα με τις ηλικίες των ανθρώπων, την αναγκαιότητά του, τέλος, για την ύπαρξ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3988

O ρομαντισμός ήταν "ένας τρόπος του αισθάνεσθαι" περισσότερο παρά ένα καλλιτεχνικό στιλ. Κατά την περίοδο 1775-1830, με φόντο τη Γαλλική Επανάσταση και τους πολέμους του Ναπολέοντα, οι Ευρωπαίοι καλλιτέχνες, ακολουθώντας το παράδειγμα των ποιητών και των συνθετών, κίνησαν τη δική τους ανταρσία ενάντια στα κυρίαρχα πολιτικά, θρησκευτικά και κοινωνικά ήθη της εποχής. Οι ρομαντικοί αναζητούσαν την προσωπική έκφραση και την ατομική απελευθέρωση, γεγονός που τους οδήγησε στη μεταμόρφωση της έννοιας της τέχνης, την οποία αντιμετώπιζαν ως εργαλεί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-1188

"Η πέννα δεν είναι το σύνεργό μου. Αισθάνομαι ότι σκέπτομαι ορθά, αλλά ο καταναγκασμός της πειθαρχίας που πρέπει να ακολουθήσω με τρομάζει. Θα το πιστέψετε ότι η υποχρέωση να γράψω μια σελίδα μου φέρνει κακοδιαθεσία;" Η φράση τούτη είναι του Ευγένιου Delacroix, της μεγάλης και ανανεωτικής φυσιογνωμίας της τέχνης. Παραθέτει τα λόγια του ο Baudelaire, σε ένα εκτενές κείμενό του μετά τον θάνατο του μεγάλου καλλιτέχνη. [...] Καταλαβαίνετε την αιτία, γιατί προέταξα τη φράση αυτή. Μου ταιριάζει. Δεν αισθάνομαι αμηχανία γιατί βρίσκομαι σ' αυτό το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΩΜΑ - ΣΚΙΤΣΟ
ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
Εκδότης: ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2130-0084

Σκοπός του βιβλίου είναι να γίνουν κατανοητά, μέσα από τα σχέδια και τους πίνακες, τα στοιχεία της γραφής του σχεδίου και του χρώματος, όπως οι αρχές και η αισθητική που τα διέπουν. Επίσης, με τη σύνθεση του συνόλου των έργων που παρουσιάζονται, στο βιβλίο επιδιώκεται ένα ικανοποιητικό αισθητικό αποτέλεσμα. Τα κείμενα είναι περιορισμένα στα απολύτως απαραίτητα, προκειμένου να παρουσιαστούν όσο το δυνατόν περισσότερα σχέδια. Δεν είναι, λοιπόν, απλώς ένα βιβλίο με εικονογράφηση που συμπληρώνει το κείμενο, αλλά ένα άλμπουμ σχεδίων στο οποίο ο...
Διαβάστε περισσότερα...
BOTTICELLI
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0021

Την 1η Ιανουαρίου του 1449 στη Φλωρεντία, στο δήμο Σαν Λορέντσο, τμήμα της συνοικίας Λιόν ντ' Όρο της περιοχής του Σαν Τζοβάνι, γεννήθηκε ο Λορέντσο, ο οποίος θα ονομαζόταν αργότερα «Μεγαλοπρεπής», γιος του Πιέρο ντι Κόζιμο των Μεδίκων, του επονομαζόμενου Γκοτόζο (ποδαγρικός), και της Λουκρέτσια Τορναμπουόνι. Η οικογένειά του κατοικούσε ήδη στο πολυτελές παλάτι τους στην οδό Λάργκα -που πέντε χρόνια πριν είχε αρχίσει να οικοδομεί ο Μικελότσο-, εμπλουτίζοντάς το σιγά σιγά με πολύτιμους πίνακες, ακριβά έπιπλα και εκλεπτυσμένες συλλογές, οι ο...
Διαβάστε περισσότερα...
CEZANNE
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0024

Τροπικό προβηγκιανό καλοκαίρι του 1906, ζέστη ανυπόφορη, που αποδυναμώνει το μυαλό. Κάθε απόγευμα ένα αμάξι πηγαίνει να πάρει το γέρο Σεζάν για να τον πάει να ποτίσει το αλογάκι του στις όχθες του ποταμού Αρκ ή κοντά στο δρομάκι που οδηγεί στο Μονμπριάν. Ο δάσκαλος γράφει στον αφοσιωμένο του Εμίλ Μπερνάρ λόγια πικραμένα -«θα το είχα θελήσει κοντά μου, γιατί η μοναξιά πάντα βαραίνει λίγο»- και αναφέρεται σε πονοκεφάλους και σε «μια αναστάτωση τόσο μεγάλη», που οφείλεται -ποιος ξέρει- «στην τρομακτική ζέστη». Η πρώτη αναγγελία του φθινοπώρου...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΩΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ FRANCIS BACON
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0092

Όταν πρωτοεκδόθηκε αυτό το βιβλίο, πριν αρκετά χρόνια, έγινε δεκτό σαν μια μοναδική συνεισφορά στη βιβλιογραφία της σύγχρονης τέχνης. Ο Stephen Spender υπόστήριξε σ' ένα κύριο άρθρο του στο Times Literary Supplement ότι "ίσως επηρεάσει τη ζωγραφική του τελευταίου τέταρτου του αιώνα μας τόσο, όσο επηρέασαν την ποίηση του '20 και του '30 τα κριτικά κείμενα του Ezra Pound και του T.S.Eliot". Ο Graham Greene, που το επέλεξε ως το βιβλίο της χρονιάς εκείνης, έγραψε στον Observer: "... Ένα συναρπαστικό ντοκουμέντο που μπορεί να θεωρηθεί ανάλογο ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΧΟΜΠΙΤ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΖ. Ρ. Ρ. ΤΟΛΚΙΝ
Κωδ. Πολιτείας: 4376-0145

Όταν ο Τζ.Ρ.Ρ. Τόλκιν έγραψε το Χόμπιτ, ήταν ήδη ένας αξιόλογος ερασιτέχνης ζωγράφος, που σχεδίαζε εικονογραφήσεις για το βιβλίο του όσο ακόμα ήταν σε χειρόγραφη μορφή. Όταν εκδόθηκε για πρώτη φορά το Χόμπιτ, περιείχε δέκα ασπρόμαυρες εικόνες, δύο χάρτες και σχέδια για το εξώφυλλο και το περικάλυμμα, φιλοτεχνημένα από τον ίδιο τον συγγραφέα. Αργότερα, ο Τόλκιν ζωγράφισε ακόμα πέντε σκηνές για έγχρωμες τυπογραφικές πλάκες, οι οποίες συγκαταλέγονται στα καλύτερα έργα του. Οι εικονογραφήσεις του για το Χόμπιτ προσέθεσαν μια διαφορετική διάστα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΜΒΡΙΩΝ ΙΕΡΑ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟΥΣ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΙΜΒΡΟΥ
Εκδότης: ΠΟΤΑΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3570-0380

Η ιδέα για την αποθησαύριση των κειμηλίων που φυλάσσονται στους ενοριακούς ναούς της Ίμβρου ξεκίνησε τη δεκαετία του 1990, όταν κατά τις επισκέψεις μου εκεί για τις ανάγκες του άρθρου «Οι ενοριακοί ναοί της Ίμβρου» (βλ. Χαλκιά 1993-1994) είχα παρατηρήσει, εκτός από τις εικόνες του τέμπλου και τις προσκυνηματικές, πλήθος εικόνων και άλλων εκκλησιαστικών έργων να είναι αποθηκευμένα σε κάθε ναό, σε συνθήκες κάθε άλλο παρά ιδανικές. Η επιθυμία μου να εξετάσω και να γνωρίσω όλα αυτά τα έργα και η αγωνία μου να συνταχθεί ένας κατάλογός τους, όχι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΤΕ ΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΕΣ
Εκδότης: ΝΤΟΥΝΤΟΥΜΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3050-0040

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΤΟΠΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: ΠΡΙΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΚΤΟ: ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ: ΤΟ ΙΡΛΑΝΔΙΚΟ ΤΟΠΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΟΓΔΟΟ: Η ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΑΤΟ: ΒΑΡΚΕΣ, ΛΙΜΑΝΙΑ, ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΕΛΑΓΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ: ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ, ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΝΔΕΚΑΤΟ: ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΕΠΙΜΕΤΡΟ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΚΡΑΦΙΤΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 8991-0006

Τα τελευταία δέκα χρόνια, εποχή που χαρακτηρίστηκε από την "κρίση", παρατηρείται μια αλλαγή στις παρεμβάσεις στους τοίχους και τις άλλες δημόσιες επιφάνειες της Αθήνας. Η τάση πολιτικοποίησης του γκράφιτι και της τέχνης του δρόμου συνδυάζεται με την τάση χρήσης αισθητικών μέσων στις, κατά τα άλλα, τυπικά πολιτικές παρεμβάσεις. Η δυναμική που εκφράζεται στους τοίχους αντανακλά, όμως, τη δυναμική μιας πολύπλευρης πολιτικής διεκδίκησης που αναπτύχθηκε στους δρόμους και στις γειτονιές. Η "κρίση", η ενίσχυση της ακροδεξιάς, ο φεμινισμός, η υποσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ 17ος-18ος ΑΙΩΝΑΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1701

Σε ποιο ιστορικό περιβάλλον, υπό ποιες προϋποθέσεις, με ποιους υποστηρικτικούς κοινωνικούς φορείς και υποδοχείς δημιουργούνται και διαχέονται τα καλλιτεχνικά στυλ -κλασικισμός, ροκοκό, νεοκλασικισμός- που χαρακτηρίζουν την παραγωγή των εικαστικών έργων στη Γαλλία κατά τον 17ο και 18ο αιώνα; Στο παρόν βιβλίο εξετάζεται ο ρόλος των θεσμών στη διαμόρφωση των συνθηκών παραγωγής και υποδοχής της ζωγραφικής, ειδικότερα στη συγκρότηση της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης και της κοινωνικής ταυτότητας των ζωγράφων, στη λειτουργία της τέχνης εντός του πλα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ (ΑΝΑ)ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1481

Από την εποχή της διατύπωσης του Σιμωνίδη του Κείου, όπως την διέσωσε ο Πλούταρχος, ότι η ζωγραφική είναι σιωπηλή ποίηση και η ποίηση ομιλούσα εικόνα («Σιμωνίδης την μεν ζωγραφίαν ποίησιν σιωπώσαν προσαγορεύει, την δε ποίησιν ζωγραφίαν λαλούσαν»), ποικίλες πρακτικές θεωρητικού και κριτικού λόγου (φιλοσοφικού, αισθητικού, λογοτεχνικού και εικαστικού περιεχομένου), όπως και οι ίδιες οι καλλιτεχνικές πρακτικές της λογοτεχνίας και της ζωγραφικής, σημασιοδοτούν αναφερόμενα (τον κόσμο της ανθρώπινης εμπειρίας του Χρόνου) και διεργασίες καλλιτεχν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΗ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑΣ - ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 2229-0000

Η Βυζαντινή αγιογραφία είναι η τέχνη η οποία ήκμασε στο Βυζάντιο με τις μορφές κυρίως της τοιχογραφίας, της ψηφιδογραφίας, της μικρογραφίας και των φορητών εικόνων. Ιστορικές και αρχαιολογικές έρευνες απέδειξαν ότι η τέχνη αυτή προήλθε από την εξελληνισμένη Ανατολή. Συγκεκριμένα, δύο είναι οι παραδόσεις μέσα από τις οποίες διαμορφώθηκε. Η αρχαία παράδοση (ελληνιστική) και η ανατολική παράδοση. Από τους διαδόχους του Μεγάλου Αλεξάνδρου εξαπλώθηκε η ελληνιστική τέχνη στην Ανατολή (Συρία, Μικρά Ασία κλπ) και αργότερα με τη ζωογόνο επίδραση το...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ
ΟΙ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ Ι. ΜΟΝΗΣ ΣΤΑΥΡΟΝΙΚΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 2013-0010

ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΟΥ Α΄ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΡΧΙΜ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΚΑΘΗΓΟΥΜΕΝΟΥ Ο ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ ΜΑΝΟΛΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ, ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ. ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΙ ΤΟΙΧΟΓΡAΦΙΕΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ. ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟΙ. ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝ ΡΥΘΜΩ
ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0234

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μάλλον το πρώτο εγχείρημα στ' ανάλογα βιβλιογραφικά χρονικά, κατά το οποίο η βυζαντινή ζωγραφική θεωρείται, όχι απλώς με το πρίσμα της τεχνικής ανάλυσης των δεδομένων της, αλλά κυρίως με στοχαστική και θεαρέστως φιλοσοφούσα διάθεση. Ο Γιώργος Κόρδης αποτολμά ν' ασχοληθεί σε βάθος με τ' αυτονόητα, και ν' αποκαλύψει την κοσμογονία που συντελείται στη σκέψη του, όταν αυτή διαλέγεται μ' έναν εσμό θεμάτων που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον και τις απορίες, ειδικών και μη. Γραμμένες με νεύρο και άτρεπτη ακρίβεια, οι σελίδες π...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΠΟ ΧΑΡΤΙ
WEI-LIANG DIANE
€4.98 €2.24
(-55%)
Κερδίζετε €2.74
ΜΑΤΣΟΥ ΠΙΤΣΟΥ
SILVESTRI FRANCESCO
€7.95 €3.58
(-55%)
Κερδίζετε €4.37

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Η ευφυΐα θα ήταν η δυνατότητα να λες κάτι βαθύ με πολύ απλά λόγια [...]Ρίχτηκα με τα μούτρα στην αναζήτηση του προσωπικού μου θεού: ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ. Όσο πιο συμπυκνωμένα και λακωνικά έγραφα τόσο λιγότερα περιθώρια για λ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS