Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
GIOTTO
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0022

Μοιάζει με την ανακάλυψη του τροχού που άλλαξε την ιστορία της ανθρωπότητας ριζικά. Η τέχνη του Τζότο είναι αντιπροσωπευτική για την ιστορία του δυτικού πολιτισμού, καθώς έφερε την πρώτη ουσιαστική και ριζική ανανέωση στη ζωγραφική από την αρχαιότητα. Αν θέλουμε να κατανοήσουμε αυτή την ιστορική αλλαγή, πρέπει να συγκρίνουμε δυο έργα παρόμοια σε θέμα και λειτουργία: τη εκπληκτική Παναγία του Τσιμαμπούε, που βρίσκεται στο Λούβρο με την Παναγία Ένθρονη του Τζότο, που είναι πλέον στην Πινακοθήκη Ουφίτσι. Χρονικά ο ένας πίνακας απέχει από τον ...
Διαβάστε περισσότερα...
RAFFAELLO
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0028

Το 1508, τη χρονιά που έφτασε στη Ρώμη, στην πόλη όπου φιλοτέχνησε τα σπουδαιότερα έργα του, ο Ραφαήλ ήταν ένας αρκετά γνωστός καλλιτέχνης. Είχε ήδη εμπειρία αρκετών χρόνων, την οποία είχε αποκτήσει στην Ούμπρια -στην Τσίτα ντι Καστέλο και στην Περούτζα-, αλλά και κατά την παραμονή του σε μία από τις πιο καλλιεργημένες και εκλεπτυσμένες Αυλές της κεντρικής Ιταλίας. Ο Ραφαήλ γεννήθηκε στο Ουρμπίνο και την εκπαίδευσή του ανέλαβαν ο πατέρας του και η Αυλή της οικογένειας των Μοντεφέλτρο. Εργάστηκε εκεί ακολουθώντας τις αρχές της Αναγέννησης τ...
Διαβάστε περισσότερα...
RODIN
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0042

Ο Ροντέν ήταν ο πιο διάσημος καλλιτέχνης στην εποχή του, ο πιο περιζήτητοςκαι ο πιο ακριβοπληρωμένος. Αυτό σήμερα θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από όσους ασχολούνται με την ιστορία της τέχνης και μελετούν τη μετάβαση από το 19ο στον 20ό αιώνα, εστιάζοντας σε συγκεκριμένους καλλιτέχνες - π.χ., στον Μονέ, στον Σεζάν, στον Σερά και στον Βαν Γκογκ, που ανέτρεψαν τις παραδοσιακές έννοιες του σχεδίου και του χρώματος, ή στον Μεντάρντο Ρόσο, που αντιμετώπισε τη γλυπτική με μια επιθετική διάθεση. Για πρώτη φορά στην ιστορία της τέχνης η φήμη εν...
Διαβάστε περισσότερα...
MODIGLIANI
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0032

Βασανισμένος από προβλήματα υγείας -ήδη από τη βρεφική του ηλικία- και από συνεχείς δυσκολίες, ο Μοντιλιάνι πέθανε από φυματίωση σε ηλικία 35 ετών. Τον έλκυαν υπερβολικά το χασίς, το αλκοόλ και οι γυναίκες. Αντιμετώπισε τη σχεδόν ολοκληρωτική αδιαφορία των κριτικών και το μηδαμινό αγοραστικό ενδιαφέρον όσο ήταν εν ζωή, ενώ από την επόμενη κιόλας ημέρα του θανάτου του το έργο του τράβηξε απότομα την προσοχή των συλλεκτών. Εγκατέλειψε αναγκαστικά τη γλυπτική, την εκφραστική λύση που κατεξοχήν προτιμούσε. Η νεαρή σύντροφός του, η οποία κυοφορ...
Διαβάστε περισσότερα...
BERNINI
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0033

Και την ψυχή μου ακόμα θα έδινα για να μελετήσω τα σχέδια του Μπερνίνι για το Λούβρο, αλλά ο γέρος και επιφυλακτικός Ιταλός με άφησε να τα δω μόνο για λίγα λεπτά. Ήταν τρία μικρά σχέδια σε χαρτί, για τα οποία είχε εισπράξει κάποιες χιλιάδες σκούδα. Ο χρόνος που μου έδωσε αρκούσε μόνο για να τα αντιγράψω με τη φαντασία και τη μνήμη μου". Είναι τέλη Ιουνίου του 1665 και βρισκόμαστε στο Παρίσι. Τα λόγια αυτά ανήκουν στον Κρίστοφερ Ρεν. Ο μεγαλύτερος Άγγλος αρχιτέκτονας όλων των εποχών, σε επίσκεψή του στην αυλή του Βασιλιά Ήλιου, είχε την ευκ...
Διαβάστε περισσότερα...
RUBENS
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0034

Το Εγχειρίδιο του καλού αυλικού του Μπαλτάσαρ Καστιλιόνε αρχίζει με ένα δυνατό μήνυμα. Στο πρώτο κεφάλαιο ο συγγραφέας αναφέρεται στη σπρετσατούρα, δηλαδή την άνεση, την επιτηδευμένη ατημέλεια, την ικανότητα να κάνεις τα δύσκολα να φαίνονται εύκολα, την οποία θεωρεί το πρωταρχικό γνώρισμα του αληθινού αυλικού. Το να είναι δηλαδή κάποιος σε θέση να προσφέρει με αριστοτεχνική ευκολία τις υπηρεσίες του στον πρίγκιπα και στην Αυλή (Δημήτριος ο Φαληρεύς, 350-282 π.Χ., Περί ερμηνείας). Το Εγχειρίδιο του καλού αυλικού δημοσιεύθηκε στη Βενετία το ...
Διαβάστε περισσότερα...
VELAZQUEZ
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0043

Ο Ντιέγο Ροδρίγεθ ντε Σίλβα ι Βελάσκεθ γεννήθηκε το 1599 στη Σεβίλη. Ήταν ο πρωτότοκος γιος μιας οικογένειας με οκτώ παιδιά. Πατέρας του ήταν ο Χουάν Ροδρίγκεθ ντε Σίλβα, ένας Πορτογάλος ιδαλγός [(...) που σήμαινε απόγονος κάποιου- στα ισπανικά ήταν αυτός που ανήκε στην κατώτερη βαθμίδα της αριστοκρατίας και μπορούσε να μην εργάζεται), ο οποίος στα τέλη του 16ου αιώνα μετακόμισε στην Ισπανία από το Οπόρτο της Ανδαλουσίας όπου εργαζόταν ως συμβολαιογράφος, και μητέρα του η Χερόνιμα Βελάσκεθ. Το επώνυμό του το πήρε από τη μητέρα του, όπως συ...
Διαβάστε περισσότερα...
TIZIANO
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0046

Το 1538 ο Τιτσιάνο παραδίδει στη Γαληνότατη Δημοκρατία της Βενετίας τον πίνακα με τη Μάχη του Σπολέτο, που είχε υποσχεθεί στο Παλάτι των Δόγηδων εικοσιπέντε χρόνια πριν. Μάλιστα, σε ένα γράμμα του, τελευταία ημέρα του Μαΐου του 1513, ο ζωγράφος είχε δηλώσει: «Αν και είμαι περιζήτητος από την αγιότητά του, τον πάπα [Λέων Ι'] και από άλλους άρχοντες, προτιμώ να ζωγραφίζω για τον Μαζόρ Κονσέιο και να καταβάλλω όλες μου τις προσπάθειες και τις δυνάμεις όσο ζω», κρατώντας ζωντανή την επιθυμία «να αφήσω κάτι το μνημειώδες σε αυτή την ένδοξη πόλη...
Διαβάστε περισσότερα...
CANALETTO
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0049

Ο εξαιρετικός Βενετός καλλιτέχνης Τζοβάνι Αντόνιο Κανάλ, γνωστός ως Καναλέτο, εμφανίζεται σε μια εποχή ιδιαίτερα ευνοϊκή για τη Βενετία. Στα 1700 η Γαληνοτάτη βρίσκεται στο απόγειο της δόξας της. Μάρτυρες αυτής της δόξας είναι οι πολυάριθμες νέες κατασκευές, θρησκευτικές, δημόσιες και ιδιωτικές, οι επεκτάσεις και οι αναστηλώσεις, καθώς και οι σημαντικές παραγγελίες σειράς διακοσμήσεων. Τα νέα κτίρια γίνονται το σύμβολο της οικονομικής και πολιτικής εξουσίας της Δημοκρατίας. Οι καλλιτέχνες που καλούνται να εργαστούν στη Βενετία έχουν την απ...
Διαβάστε περισσότερα...
MONET
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0055

Το 1876, με την ευκαιρία της δεύτερης έκθεσης των ιμπρεσιονιστών, ο Στεφάν Μαλαρμέ γράφει μια κριτική, ένα από τα σπάνια κείμενά του για την τέχνη, για κάποιο αγγλικό περιοδικό με τίτλο The Art Monthly Review and Photographic Portfolio. Σε αυτό το σημαντικό άρθρο, ο ποιητής ξεχωρίζει στη ζωγραφική στο ύπαιθρο (en plein air) το κοινό χαρακτηριστικό ανάμεσα στη ζωγραφική του Μανέ και σε εκείνη των ιμπρεσιονιστών (σχεδόν όλοι ήταν νεότεροι), οι οποίοι δύο χρόνια νωρίτερα είχαν αποφασίσει να παρουσιάσουν τα έργα τους σε ανεξάρτητες εκθέσεις, χ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΙΚΗ ΚΑΡΑΓΑΤΣΗ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0033

"...υπακούσασα στο δυνατό καλλιτεχνικό της ένστικτο, μαςπαρουσιάζει τον κόσμο των πλουσίων συναισθημάτων της ολοένα εις μεγαλύτερο βάθος, δια του χρώματος, μα και δια της οξύτητος της καθαράς οράσεώς της, και μολονότι αγαπά την επίπεδο ζωγραφική, δεν περιορίζεται μόνο σε περίτεχνα απλώματα εγχρώμων επιφανειών, αλλά φέρνει την πυκνότητα και την γεύσι του βάθους, σε κάθε χρωματική επανωσιά ασχέτως θέματος, διότι η Νίκη Καραγάτση έχει, εις μέγα βαθμόν, την ικανότητα του οραματισμού και την οξύτητα της ισχυράς διασθήσεως, άνευ των οποίων δεν η...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΟΦΙΛΟΣ
Ο ΙΔΙΟΦΥΗΣ ΣΑΛΟΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0516

Άκουσα ότι ο Θεόφιλος ήταν ένας απαίδευτος ζωγράφος! Όμως παρατηρώντας προσεκτικά ορισμένους από τους «αγροτικού χαρακτήρα» πίνακές του, ιδιαίτερα εστιάζοντας στο πώς ο Θεόφιλος επιλέγει το θέμα, πώς το χαρακτηρίζει, το αντιλαμβάνεται, το συλλαμβάνει και το δουλεύει μέσα στο μυαλό του, μπορώ να πω ότι ο αλαφροΐσκιωτος αυτός γυρολόγος, ο κατατρεγμένος, ο παλαβός, όπως τον έλεγαν, διέθετε συγκροτημένη σκέψη και διεισδυτική ματιά. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΩΣ ΤΡΟΠΟΣ
ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘ' ΗΜΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0374

Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισε ο νεώτερος ελληνισμός μετά την από τους Τούρκους απελευθέρωσή του είναι, κατά τη γνώμη μας, η ανυπαρξία ενός αυτόνομου προσδιορισμού της ταυτότητάς του στη βάση της δικής του παράδοσης και με βάση τον παραδεδομένο τρόπο ζωής που έχτισε και διατήρησε για πολλούς αιώνες. Η αδυναμία αυτή πολύ γρήγορα οδήγησε σε απώλεια της πολιτισμικής του ταυτότητας και κατά συνέπεια σε απώλεια της ικανότητάς του να μετράει τον κόσμο και τη ζωή με δικά του κριτήρια εσωτερικά, σωματικά και καρδιακά. Επήλθε μοιραία η αλλοτρί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΟΡΦΗ
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ BAUHAUS ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ
Εκδότης: ΑΝΤΙΥΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5012-0000

Το "Σύνθεση και Μορφή" είναι το πιο ολοκληρωμένο τεκμήριο ενός από τα ορόσημα της μοντέρνας εκπαίδευσης στην τέχνη, το περίφημο "Βασικό Μάθημα του Bauhaus", στη Βαϊμάρη της Γερμανίας. Ο Ίττεν ήταν ο δάσκαλος που το οργάνωσε κατόπιν προσκλήσεως του Βάλτερ Γκρόπιους. Δημοσιεύθηκε το 1963 όταν ο Ίττεν ήταν ακόμη εν ζωή και αναθεωρήθηκε και εμπλουτίστηκε από τη χήρα του Ίττεν, Αννελίζε Ίττεν. Εμπεριέχει νέο υλικό από το "Βασικό Μάθημα του Bauhaus", καθώς επίσης και οπτικά παραδείγματα και περιγραφές των εκλεπτύνσεων που έγιναν από τον Ίττεν σε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΚΦΡΑΣΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΠΙΝΑΚΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3219-0075

Εις τον παρόντα τόμον περιέχονται εκτυπώματα από παλαιάς και νέας εικόνας, ιστορημένας επί ξύλου και επί των τοίχων, δια να ημπορέσει ο αναγνώστης να εννοήση καλλίτερον, σπουδάζοντάς τες, όσα είναι γραμμένα περί της ορθοδόξου εικονογραφίας εις τον α' τόμον. Κατά πρώτον παρουσιάζονται εικόνες ιστορημέναι από παλαιούς αγιογράφους, και ακολούθως αι νεώτεροι, με τρόπον όπου να φανεί σαφέστατα, ότι η ιερά παράδοσις της εικονογραφίας "μένουσα εν εαυτή, τα πάντα καινίζει". Από την σημερινήν ελληνικήν αγιογραφίαν εβάλαμεν έργα, όπου ιστορήθησαν α...
Διαβάστε περισσότερα...
BOTTICELLI
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0021

Την 1η Ιανουαρίου του 1449 στη Φλωρεντία, στο δήμο Σαν Λορέντσο, τμήμα της συνοικίας Λιόν ντ' Όρο της περιοχής του Σαν Τζοβάνι, γεννήθηκε ο Λορέντσο, ο οποίος θα ονομαζόταν αργότερα «Μεγαλοπρεπής», γιος του Πιέρο ντι Κόζιμο των Μεδίκων, του επονομαζόμενου Γκοτόζο (ποδαγρικός), και της Λουκρέτσια Τορναμπουόνι. Η οικογένειά του κατοικούσε ήδη στο πολυτελές παλάτι τους στην οδό Λάργκα -που πέντε χρόνια πριν είχε αρχίσει να οικοδομεί ο Μικελότσο-, εμπλουτίζοντάς το σιγά σιγά με πολύτιμους πίνακες, ακριβά έπιπλα και εκλεπτυσμένες συλλογές, οι ο...
Διαβάστε περισσότερα...
RENOIR
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0023

Ο Πιερ Ογκίστ Ρενουάρ προέρχεται από μια απλή οικογένεια, με παράδοση στις χειρονακτικές εργασίες: ο παππούς τσαγκάρης, ο πατέρας, η μητέρα και η αδερφή ράφτες, ο ένας αδερφός χρυσοχόος, ο άλλος σχεδιαστής μόδας. Ο Ογκίστ θεωρεί πολύ σημαντική αυτή την ικανότητα, «να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας», όπως θα πει μια μέρα στο γιο του Ζαν. «Όταν σκέφτομαι πως θα μπορούσα να είχα γεννηθεί σε μια οικογένεια διανοούμενων! Θα χρειαζόμουν χρόνια για να απελευθερωθώ από τις ιδέες τους και για να δω τα πράγματα όπως είναι [...]. Η ζωγραφική δεν είναι μ...
Διαβάστε περισσότερα...
CEZANNE
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0024

Τροπικό προβηγκιανό καλοκαίρι του 1906, ζέστη ανυπόφορη, που αποδυναμώνει το μυαλό. Κάθε απόγευμα ένα αμάξι πηγαίνει να πάρει το γέρο Σεζάν για να τον πάει να ποτίσει το αλογάκι του στις όχθες του ποταμού Αρκ ή κοντά στο δρομάκι που οδηγεί στο Μονμπριάν. Ο δάσκαλος γράφει στον αφοσιωμένο του Εμίλ Μπερνάρ λόγια πικραμένα -«θα το είχα θελήσει κοντά μου, γιατί η μοναξιά πάντα βαραίνει λίγο»- και αναφέρεται σε πονοκεφάλους και σε «μια αναστάτωση τόσο μεγάλη», που οφείλεται -ποιος ξέρει- «στην τρομακτική ζέστη». Η πρώτη αναγγελία του φθινοπώρου...
Διαβάστε περισσότερα...
REMBRANDT
Κωδ. Πολιτείας: 7865-0041

Στο πλούσιο καλλιτεχνικό στερέωμα του 17ου αιώνα, και πιθανόν στη διάρκεια ολόκληρης της περιόδου πριν από την εμφάνιση των μοντέρνων καλλιτεχνικών τάσεων, ο Ρέμπραντ ήταν ο μόνος ο οποίος φιλοτέχνησε τόσο πολλές αυτοπροσωπογραφίες. Το πρόσωπό του είναι γνωστό από τουλάχιστον 30 οξυγραφίες, 12 σχέδια και περισσότερους από 40 πίνακες, που δεν ήταν προϊόν ανάθεσης ούτε προορίζονταν για προστάτες ή χορηγούς, αλλά έγιναν για προσωπική ευχαρίστηση, στο πλαίσιο μιας εσωτερικής αναζήτησης. Αυτή η μανία αποτύπωσης του προσώπου του, στα νεανικά του...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Εκδότης: HISTORICAL QUEST
Κωδ. Πολιτείας: 6422-0053

Δεν έχουν όλες οι Χριστουγεννιάτικες Ιστορίες Ζωγραφικής θέμα θρησκευτικό. Χωρίς αμφιβολία βέβαια η Γέννηση του Χριστού έχει παρουσιαστεί στη ζωγραφική με αναρίθμητους και διαφορετικούς τρόπους ανά τους αιώνες. Η έλευση του Θείου Βρέφους στη γη και οι υπόλοιπες ιστορίες που συνδέονται με αυτή απεικονίστηκαν από τους καλλιτέχνες με ευλάβεια και πίστη, αλλά και με πολυτέλεια ή θεατρικότητα. Όμως δεν αποτελούν μόνο οι θρησκευτικές σκηνές την κατάλληλη εικονογράφηση της εορταστικής περιόδου. Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται επίσης έργα με θέμα τ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ
MANN THOMAS (NOBEL 1929)
€11.00 €5.50
(-50%)
Κερδίζετε €5.50
ΕΚΑΤΟ ΜΕΡΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ
BRITSI FAUSTO
€18.80 €7.52
(-60%)
Κερδίζετε €11.28

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Virginia Woolf: Κολυμπήσαμε στο Αιγαίο, με αχινούς και ανεμώνες Ποτέ μου δεν είδα τόσα πολλά λουλούδια – στην Αίγινα χτες ολόκληρο το βουνό ήτανε κόκκινο από τα ηλιάνθεμα και τις παπαρούνες – έκοψα μία, αλλά τα πέτ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS