Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:   
ΑΝΤΡΕΙ ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0353

Καμιά άλλη τέχνη δεν συγκρίνεται με τον κινηματογράφοο στη δύναμη, την ακρίβεια και την πληρότητα με την οποία εκφράζει τη συνειδητοποίηση γεγονότων και αισθητικών δομών που υπάρχουν και αλλάζουν στο χρόνο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0583

Το βιβλίο αυτό, γραμμένο με τη μορφή των ερωταπαντήσεων, ρίχνει φως σ' όλες τις σημαντικές πτυχές της διαδρομής του κινηματογράφου από την ανακάλυψή του μέχρι σήμερα. Με σύντομο και εύληπτο τρόπο, και με τριακόσιες φωτογραφίες, απευθύνεται στους σπουδαστές των κινηματογραφικών σχολών, αλλά και σε κάθε σινεφίλ. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (1965-1981)
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0550

Στην περιοδολόγηση της ιστορίας του ελληνικού κινηματογράφου, ο Λεγόμενος "Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος" αποτελεί τομή στην οποία όλοι αναφέρονται, ακόμα και όσοι αμφισβητούν την ύπαρξή του. Και τούτο διότι σηματοδοτεί το τέλος μιας περιόδου και την αρχή μιας άλλης. Πράγματι, στα τέλη της δεκαετίας του '60, το παλιό, δηλαδή ο κινηματογράφος των μεγάλων εταιρειών παραγωγής σβήνει σταδιακά υπό την ασφυκτική πίεση της τηλεόρασης που τον αντικαθιστά στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας. Αναπόφευκτα κάτι νέο, κάτι διαφορετικό γεννιέται στη θέση ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 1895-1975
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0036

Ο κινηματογράφος, σαν εμπορική επιχείρηση, άρχισε στις 28 Δεκεμβρίου του 1895, στον Γκραν Καφέ, στο Παρίσι, όπου οι Αδελφοί Λιμιέρ από τη Λυών οργάνωσαν την πρώτη κινηματογραφική προβολή με εισιτήριο. Σε λιγότερο από δύο μήνες, στις 2 Φεβρουαρίου 1896, έγινε και η πρώτη δημόσια προβολή στο Λονδίνο, στην Πολυτεχνική σχολή της οδού Ρίτζεντ. Η καινούργια μορφή τέχνης άρχιζε ήδη να δείχνει τη θαυμαστή της ικανότητα να εξαπλώνεται πέρα από τα εθνικά σύνορα με ταχύτητα που δεν επιβραδύνθηκε ποτέ. Σε αυτό το εισαγωγικό κεφάλαιο δίνονται τεχνικές,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
1914-2007
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0312

[...] Με την προτροπή του εκδότη και ιστορικού Γιάννη Σολδάτου, βελτίωσα τη μορφή του βιβλίου, ώστε η νέα έκδοση να συμπληρώσει τις δυο προηγούμενες. Η μορφή και το περιεχόμενο της ύλης προσαρμόστηκαν στον τύπο που χρησιμοποιεί ο Haliwell στους οδηγούς του, έτσι ώστε το βιβλίο να αποτελέσει έναν πλήρη, αξιόπιστο οδηγό της φιλμογραφίας του ελληνικού κινηματογράφου. Στη διάρθρωση της ύλης χρησιμοποίησα το γνωστό και καθιερωμένο σε όλους τους κινηματογραφικούς οδηγούς σύστημα λεξικογράφησης. Οι ταινίες είναι ταξινομημένες κατ' απόλυτη αλφαβητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΙΛΜΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0045

Αυτό το βιβλίο περιέχει είκοσι σχετικά αυτοτελή κείμενα, που θα μπορούσαν να διαβαστούν είτε μεμονωμένα είτε στη σειρά τους. Ωστόσο, γράφηκαν για να αποτελέσουν, ακριβώς, μια σειρά με συγκεκριμένο στόχο: την εκλαΐκευση των βασικών εννοιών της κινηματογραφικής αισθητικής, χωρίς όμως τη μεθοδικότητα που θα ταίριαζε σε μια αισθητική πραγματεία για τον κινηματογράφο. Από δω και η σχετική αυτοτέλειά τους. [...] (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
12 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0053

Το βιβλίο αυτό χρωστάει την ύπαρξή του σε μια παρεξήγηση και μια απαίτηση. Παρεξήγηση γιατί, αυτός που το 'γραψε δεν είχε ιδέα ότι πως οι σημειώσεις που κράτησε για να βοηθηθεί στην προφορική ανάπτυξη μιας σειράς μαθημάτων για τον κινηματογράφο, που οργάνωσε τον Οκτώβριο του '69 το Πνευματικό και Καλλιτεχνικό Κέντρο "Ώρα", θα περνούσαν στο χαρτί μέσω ενός μαγνητοφώνου, κι απαίτηση γιατί, οι 120 τακτικοί ακροατές ζητούσαν επίμονα και έγγραφη μαρτυρία για τα πολλά και σκόρπια που λέχτηκαν κείνα τα βράδια, μέσα σε μια φιλική ατμόσφαιρα, που ο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΣΤΟ CELLULOID
ΕΞΟΡΚΙΣΜΟΙ, ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΘΗ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΣΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟΥ ΤΡΟΜΟΥ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-1280

Καρπός πολυετούς ενασχόλησης και "εφηβικής" αγάπης, το παρόν βιβλίο είναι ταυτόχρονα μία μελέτη, ένα στοίχημα και μία ανοιχτή πρόσκληση. Μελέτη, διότι επιχειρεί για πρώτη φορά στη νεοελληνική βιβλιογραφία να υπαγάγει τις ταινίες υπερφυσικού τρόμου στις επιστημολογικές απαιτήσεις της θρησκειολογικής έρευνας, και να καταστήσει σαφές ότι η έρευνα αυτή μπορεί να αποβεί εξαιρετικά γόνιμη για τη χριστιανική θεολογία. Στοίχημα, διότι φιλοδοξεί να δείξει ότι οι ταινίες υπερφυσικού τρόμου έχουν πολλά πράγματα να μας διδάξουν τόσο για τη φύση και τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0479

Η Εισαγωγή στην Τέχνη του Κινηματογράφου είναι μια από τις πιο σημαντικές και αναγνωρισμένες εισηγητικές μελέτες στην ανάλυση του κινηματογραφικού μέσου, ένα διδακτικό εγχειρίδιο χρήσιμο στα πανεπιστημιακά τμήματα του κλάδου. Στο βιβλίο εξετάζεται ο τρόπος δημιουργίας, λειτουργίας και πρόσληψης της κινηματογραφικής ταινίας με σκοπό την ευαισθητοποίηση των αναλυτικών και ερμηνευτικών ικανοτήτων και εν γένει της προσοχής του θεατή. Οι συγγραφείς Ντέιβιντ Μπόρντουελ και Κριστίν Τόμσον αναλύουν τα κινηματογραφικά είδη, την παραγωγή, την αφηγημ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ
Εκδότης: ΑΙΩΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0098-0063

Μέσα από εξωφρενικές και αλογόκριτες βιογραφίες, "Η Μυστική Ζωή των Μεγάλων Σκηνοθετών" αποκαλύπτει τα άγνωστα μυστικά όλων των αγαπημένων σας δημιουργών, από τον Ντέιβιντ Γκρίφιθ μέχρι τον Κουέντιν Ταραντίνο. Γιατί ο Τσάρλι Τσάπλιν αρνιόταν να κάνει μπάνιο για εβδομάδες; Είναι αλήθεια ότι ο Άλφρεντ Χίτσκοκ δεν είχε αφαλό; Έχει όντως καταψυχθεί το πτώμα του Γουόλτ Ντίσνεϊ; Γιατί ο Φράνσις Φορντ Κόπολα σκηνοθέτησε ένα 3-D πορνό; Αφού διαβάσετε αυτό το βιβλίο, οι θρύλοι της μεγάλης οθόνης δεν θα σας φανούν ποτέ πια ίδιοι! (Από την παρουσίαση...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Εκδότης: ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2135-0032

Ο στόχος αυτού του βιβλίου είναι να παρουσιάσει με τον πλέον προσβάσιμο και απλό τρόπο τις ιδέες και τις διαδικασίες που διέπουν τις κινηματογραφικές μελέτες. Χρησιμοποιώντας μια ποικιλία κριτικών προσεγγίσεων απέναντι στις κινηματογραφικές ταινίες, το βιβλίο αυτό στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στις ίδιες τις εμπειρίες των θεατών / σπουδαστών. Το περιεχόμενό του έχει οργανωθεί γύρω από τρεις προσβάσιμες και μη εξειδικευμένες εμπειρίες αναφορικά με τον κινηματογράφο: τις ιστορίες, τους χαρακτήρες και το θέμα. Το κάθε κεφάλαιο κάνει λεπτομερείς ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΣΙΩΛΗΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1032

Ο Σταύρος Τσιώλης αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση για τα ελληνικά κινηματογραφικά δεδομένα: χιουμορίστας και ποιητής, θυμόσοφος και ταξιδευτής, ανάλαφρος και ερωτικός, παραδοσιακός και μοντέρνος. [...] Στις ταινίες του [...] συνυπάρχουν ο δημιουργικός αυθορμητισμός της σκηνοθεσίας, το χιούμορ των διαλόγων και η μελαγχολία της ματιάς του πάνω σ' ένα κόσμο που γνωρίζει πολύ καλά, τον γεμάτο ομορφιά και μυστήριο κόσμο της ελληνικής επαρχίας. [...] Τα κείμενα, οι κριτικές και η συνέντευξη του σκηνοθέτη που δημοσιεύονται σ' αυτήν την μονογραφία, σ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΛΑΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΦΑΡΦΟΥΛΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4498-0021

Η μελέτη αυτή προσπαθεί να ρίξει φως στη γέννηση και στον προαναγγελθέντα θάνατο ενός ανεπανάληπτου καλλιτεχνικού και κοινωνικού φαινομένου που κυριάρχησε στην Ελλάδα δύο ολόκληρες δεκαετίες. Του λεγόμενου "Παλιού Ελληνικού Κινηματογράφου", που στην κρίσιμη εποχή μας επιμένει και εξακολουθεί να μας διδάσκει τον λαϊκό ηθικο-εθιμικό κώδικα της συμπεριφοράς και επικοινωνίας που όλα αυτά τα χρόνια τον είχαμε παραμερίσει. Το βιβλίο ρίχνει επίσης φως στις προπολεμικές ρίζες της ελιτίστικης αρνητικής κριτικής που αναπτύχθηκε στις δεκαετίες '70 κ...
Διαβάστε περισσότερα...
GREENLIGHTS
ΑΝΑΨΕ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΦΥΓΑΜΕ!
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0659

Από τα πενήντα χρόνια που είμαι στη ζωή, τα σαράντα δύο προσπαθώ να καταλάβω τον γρίφο της, γεμίζοντας ημερολόγια με πιθανά στοιχεία για τη λύση του τουλάχιστον τα τελευταία τριάντα πέντε. Σημειώσεις για επιτυχίες και αποτυχίες, για χαρές και λύπες, για όσα με έκαναν να νιώσω θαυμασμό, για εκείνα που με έκαναν να γελάσω δυνατά... Πώς θα είμαι δίκαιος. Πώς θα έχω λιγότερο άγχος. Πώς θα διασκεδάζω. Πώς θα πληγώνω τους άλλους λιγότερο. Πώς θα πληγώνομαι λιγότερο. Πώς θα γίνω καλός άνθρωπος. Πώς θα δώσω νόημα τη ζωή μου. Πώς θα γίνω ο καλύτερο...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΑΜΕΝΗ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΙΝΕΜΑ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1433

Ποιος βλέπει το Σάββατο της Ανάστασης τους "Βοσκούς" του Νίκου Παπατάκη στον υπολογιστή του; Ζούμε ακόμα στην Ελλάδα της Τώνιας Μαρκετάκη; Ποιος γράφει πέντε ιστορίες για την "Εκδρομή" του Τάκη Κανελλόπουλου; Και ποια θυμήθηκε τον Κηφισό ξεμπάζωτο και τα τραγούδια του Στράτου Διονυσίου βλέποντας τον "Έρωτα του Οδυσσέα" του Βασίλη Βαφέα; Τριάντα πέντε κείμενα νέων καλλιτεχνών για τριάντα πέντε ελληνικές ταινίες της περιόδου 1960-1990. Παράξενα, παραγνωρισμένα, παραμελημένα, παραπονεμένα, κλασικά και καταραμένα ελληνικά φιλμ αποτελούν το ένα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΑΙΝΙΩΝ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ Α-Μ)
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0040

Αυτή η έκδοση του Λεξικού ταινιών, με κριτικές του Βασίλη Ραφαηλίδη, είναι οριστική, τελειωτική. Ο συγγραφέας είναι οριστικά, τελειωτικά, απών, πέραν αυτών που έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να σχεδιάζουν, να ανασυντάσσουν το προηγούμενο έργο τους, με μια έφεση απομυθοποίησης που κάποτε καταλήγει σε μια επιπλέον μυθοποίηση. (. . .) Στην εισαγωγή της πρώτης έκδοσης του Λεξικού ταινιών έγραφα μεταξύ άλλων: Το βιβλίο τούτο είναι ένα λεξικό ταινιών που δεν μπορούσε να ονομαστεί διαφορετικά προκειμένου να κυριολεκτούμε, αφού αποτελείται από λε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΧΡΟΝΟΕΙΚΟΝΑ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0152

Με τον δεύτερο τόμο "Κινηματογράφος ΙΙ. Η χρονοεικόνα" ολοκληρώνεται η επαναξιολόγηση του κινηματογράφου από τον Ντελέζ, η οποία ξεκίνησε με τον πρώτο τόμο "Κινηματογράφος Ι. Η εικόνα - κίνηση". Αντλώντας από τη φιλοσοφία του Ανρί Μπερξόν, το έργο αυτό προσφέρει μια συναρπαστική ανάλυση για την αναπαράσταση του χρόνου στο φιλμ και την κινηματογραφική αντιμετώπιση της μνήμης, της σκέψης και του λόγου. Ο Ντελέζ χρησιμοποιεί παραδείγματα από σπουδαίους δημιουργούς όπως οι: Ρομπέρ Μπρεσόν, Σεργκέι Αϊζενστάιν, Φεντερίκο Φελίνι, Ζαν-Λικ Γκοντάρ,...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0448

Στον ελληνικό κινηματογράφο, η ενασχόληση με το φανταστικό ήταν τυχαία και περιστασιακή - ήταν και εξακολουθεί να είναι! Δεν υπήρξε ποτέ μια ελληνική Hammer Films, δηλαδή μια εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών ειδικευόμενη σε φιλμ τρόμου και επιστημονικής φαντασίας, ούτε μια ελληνική Universal, δηλαδή ένα μεγάλο στούντιο, που για κάποια σημαντική χρονική περίοδο να υπηρέτησε με συνέπεια το είδος. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ (ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2795-0061

Όλοι εξαργυρώνουμε, κάθε μέρα που περνά, κάθε ώρα και λεπτό της ζωής μας, κομμάτι-κομμάτι, με αναμνήσεις. "Λες και ήταν χθες" το βιβλίο των αναμνήσεων του μοναδικού κι ανεπανάληπτου Αλέκου Σακελλάριου! "Λες και ήταν χθες", που κάποιοι δακρύζαμε πότε από τα γέλια και πότε από τη συγκίνηση, καθώς παρακολουθούσαμε τις ταινίες του. Λες και είναι σήμερα! Λες και θα 'ναι πάντα! (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου) "Από τους σπουδαίους προγόνους μας κληρονομήσαμε δύο ένδοξους βράχους. Την Ακρόπολη και, τον Καιάδα. Και σταθήκαμε ανάξι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ (ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΙΑΣ)
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0003

Η απλότητα του βιβλίου κάνει τη σεναριογραφία προσιτή στον αρχάριο και πλαταίνει τους ορίζοντες των φτασμένων. Ο Syd Field δείχνει τα δομικά και τα υφολογικά εκείνα στοιχεία που κάνουν καλό ένα σενάριο. Διδάσκει με εποπτικό τρόπο την τεχνική για το γράψιμο ενός καλού σεναρίου. - Γιατί οι πρώτες δέκα σελίδες είναι τόσο σημαντικές; - Πώς η συνεργασία είναι αποδοτική; - Πώς διασκευάζεται ένα μυθιστόρημα, ένα θεατρικό έργο, ένα άρθρο, σε σενάριο; Ο Syd Field απαντά σε όλα αυτά τα ερωτήματα. Επαινέθηκε σαν το ριζοσπαστικότερο βιβλίο για τη σενα...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
DICKENS CHARLES
€9.90 €4.95
(-50%)
Κερδίζετε €4.95
ΦΥΣΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
BLOCH ERNST
€19.91 €9.96
(-50%)
Κερδίζετε €9.95

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS