Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΑ 1965-1975
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Εκδότης: ΘΕΜΕΛΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1920-0054

Η κινηματογραφία μιας χώρας είναι συνάρτηση πάρα πολλών παραγόντων που αλληλοεμπλέκονται σε μια πολυεπίπεδη διαδικασία με πολλά ενδιάμεσα στάδια και πολυάριθμες επιρροές. Οι γενικότερες ιστορικές και πολιτικές συγκυρίες, οι κοινωνικές ανακατατάξεις και αναταραχές, το πολιτιστικό γίγνεσθαι και κυρίως η οικονομική κατάσταση επηρεάζουν άμεσα και με αλληλοεξαρτώμενους μεταξύ τους όρους την κινηματογραφία μιας συγκεκριμένης περιόδου. Η προσέγγιση της ελληνικής κινηματογραφίας, 1965-1975 πραγματοποιείται μέσα από την ανάλυση του θεσμικού πλαισίο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ: ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0003

Michelangelo Antonioni - Aldo Tassone (Συζήτηση) - Σχετικά με μια ταινία για τον ποταμό Πάδο - Ένα βήμα μπροστά - Αυτοκτονίες στην πόλη - Πίστη στον Παβέζε - Κρίση και Νεορεαλισμός - Το "γεγονός" και η εικόνα - Πρόλογος σε έξι ταινίες - Πραγματικότητα και "σινεμά βεριτέ" Michelangelo Antonioni - Jean Luc Godard (Συζήτηση) - Το λευκό δάσος Michelangelo Antonioni - Pierre Billard (Συζήτηση) - Μια εσωτερική επανάσταση - Μπορούμε ακόμη να κάνουμε ντοκιμανταίρ; - Το προτελευταίο πλάνο Michelangelo Antonioni - Lietta Tornabuoni (Συζήτηση) - Το κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0360

Ένα βιβλίο με τις θέσεις του Βασίλη Ραφαηλίδη για τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Όταν ένας φίλος καλείται να μιλήσει για έναν άλλο φίλο, ένας κριτικός καλείται να μιλήσει για έναν κινηματογραφιστή και τυχαίνει αυτοί οι δύο να είναι φίλοι, το πράγμα γίνεται εξ υπαρχής ύποπτο μεροληψίας, εκτός κι αν αυτός ο άλλος φίλος είναι ο Αγγελόπουλος, οπότε δεν μπαίνει πρόβλημα, βέβαια, καχυποψίας τέτοιας για ό,τι και να κάνει ο φίλος δε θα ήταν δυνατόν να τον κολακεύσει, γιατί ήδη το γεγονός καθεαυτό υπάρχει, η ποιότητα καθεαυτή υπάρχει, δε θ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2964

Η κοινωνιολογική έρευνα μέχρι τις ημέρες μας προσέγγισε τον κινηματογράφο κατά κύριο λόγο, για να μην πούμε αποκλειστικά, ως ΜΜΕ. Σπανιότατα τον αντιμετώπισε ως τέχνη, ενώ δεν τον μελέτησε καθόλου ως τέχνη και ΜΜΕ συγχρόνως και συνδυαστικά. Οι άλλες «θεωρίες» (αισθητική, ιστορία, ψυχανάλυση, φιλοσοφία) τον απομόνωσαν στο πεδίο της τέχνης. Με αγχώδη μαχητικότητα και σύνθετα μέσα ανάλυσης υπερασπίστηκαν κατά καιρούς αυτή την ιδιότητα του κινηματογράφου. Ποτέ όμως δεν επιχείρησαν να διεισδύσουν στον λαβύρινθο ενός μοντέρνου ΜΜΕ που κατακτούσε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ; (ΕΠΙΤΟΜΗ - ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0676

"Μπορεί να υπάρξει τέχνη μετά το Άουσβιτς;" Αντιμέτωπος με το πιο πάνω ερώτημα που ο Αντόρνο έθετε αρνητικά αλλά και με το φάσμα ενός Πολίτη Καίην, μοναχικό εγώ, επίκεντρο των βασιλείων της παντοδυναμίας του ενός κοινωνικού σύμπαντος που γέρνει στο λυκόφως, μέσ' στο κοσμικό σύμπαν σαν προανάκρουσμα μιας ονειρεμένης αυγής, βλέποντας αυτό το όραμα να ρέει σαν ένας ατεμάχιστος οπτικός ωκεανός στην οθόνη του κινηματογράφου κι ακούγοντας την αρχετυπική φωνή του μεγάλου δασκάλου Πασκάλ. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ
ΚΡΙΤΙΚΗ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1465

Το μιούζικαλ ήταν το πιο δημοφιλές κινηματογραφικό είδος στην Ελλάδα της δεκαετίας του 1960. Τα τραγούδια του έγιναν αμέσως επιτυχίες, οι χοροί του χορεύτηκαν στα πάρτυ και οι άνθρωποι όλων των ηλικιών μιμήθηκαν τις μόδες του. Αυτά τα μιούζικαλ δεν ήταν απλές απομιμήσεις του Χόλυγουντ. Αντίθετα, το είδος απεικόνισε σημαντικούς κοινωνικούς και πολιτιστικούς προβληματισμούς και είχε σημαντική επίδραση στη λαϊκή κουλτούρα στην Ελλάδα. Τις δύο δεκαετίες της επιτυχίας του, το μιούζικαλ εξέφρασε την αισιοδοξία των καιρών ενώ παράλληλα συνέλαβε τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ 1970-2000
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0379

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1970-1980 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1970-1980 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ (1970-1980) ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '70 ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '70 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1980-1990 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1980-1990 ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ Α΄ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ-ΠΕΙΡΑΙΩΣ-ΠΡΟΑΣΤΙΩΝ (1980-1984) ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '80 ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '80 ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ 1990-2000 ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ 1990-2000 ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ '90 ΠΙΣΩ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '90...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (1965-1981)
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0550

Στην περιοδολόγηση της ιστορίας του ελληνικού κινηματογράφου, ο Λεγόμενος "Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος" αποτελεί τομή στην οποία όλοι αναφέρονται, ακόμα και όσοι αμφισβητούν την ύπαρξή του. Και τούτο διότι σηματοδοτεί το τέλος μιας περιόδου και την αρχή μιας άλλης. Πράγματι, στα τέλη της δεκαετίας του '60, το παλιό, δηλαδή ο κινηματογράφος των μεγάλων εταιρειών παραγωγής σβήνει σταδιακά υπό την ασφυκτική πίεση της τηλεόρασης που τον αντικαθιστά στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας. Αναπόφευκτα κάτι νέο, κάτι διαφορετικό γεννιέται στη θέση ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΛΦΡΕΝΤ ΧΙΤΣΚΟΚ
Εκδότης: ΟΞΥ
Κωδ. Πολιτείας: 0160-0527

«Good evening. I am Alfred Hithcock», «Καλησπέρα σας. Είμαι ο Άλφρεντ Χίτσκοκ». Με αυτό τον χαιρετισμό, τονίζοντας με λονδρέζικη προφορά τα δύο «κ» του Χί-τσ-κοκ, ο σκηνοθέτης παρουσίαζε το πρόγραμμά του στην τηλεόραση ή και τις ταινίες του ακόμα, σε ευρηματικά τρέιλερ. Πρόσωπο, συνήθως, ανεικόνιστο ο σκηνοθέτης, με τη θέση του πάντοτε πίσω απ' την κάμερα, είναι φιγούρα άγνωστη για τους θεατές των ταινιών του. Ο Άλφρεντ Χίτσκοκ ήταν εξαίρεση· εξαίρεση που έδωσε στο σινεμά δεκάδες ξεχωριστές ταινίες κι έναν ιδιαίτερο εκφραστικό τ(ρ)όπο, το ...
Διαβάστε περισσότερα...
12 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0053

Το βιβλίο αυτό χρωστάει την ύπαρξή του σε μια παρεξήγηση και μια απαίτηση. Παρεξήγηση γιατί, αυτός που το 'γραψε δεν είχε ιδέα ότι πως οι σημειώσεις που κράτησε για να βοηθηθεί στην προφορική ανάπτυξη μιας σειράς μαθημάτων για τον κινηματογράφο, που οργάνωσε τον Οκτώβριο του '69 το Πνευματικό και Καλλιτεχνικό Κέντρο "Ώρα", θα περνούσαν στο χαρτί μέσω ενός μαγνητοφώνου, κι απαίτηση γιατί, οι 120 τακτικοί ακροατές ζητούσαν επίμονα και έγγραφη μαρτυρία για τα πολλά και σκόρπια που λέχτηκαν κείνα τα βράδια, μέσα σε μια φιλική ατμόσφαιρα, που ο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΚΡΙΝΤΕΝΒΑΛΝΤ
ΦΑΝΤΑΣΤΙKΑ ΖΩΑ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ) - ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
Εκδότης: ΨΥΧΟΓΙΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4580-3973

Το ταξίδι στον Κόσμο της Μαγείας συνεχίζεται. . . O πανίσχυρος μάγος Γκέλερτ Γκρίντελβαλντ έχει συλληφθεί στη Νέα Υόρκη με τη βοήθεια του Νιουτ Σκαμάντερ και τώρα βρίσκεται φυλακισμένος στα υπόγεια του Κογκρέσου Μαγείας των ΗΠΑ. Ωστόσο, πραγματοποιώντας την απειλή του, καταφέρνει να το σκάσει και αρχίζει να συγκεντρώνει Ακολούθους, οι περισσότεροι από τους οποίους δεν υποπτεύονται καν τον αληθινό στόχο του: να αναθρέψει καθαρόαιμους μάγους που θα κυριαρχήσουν σε όλα τα μη μαγικά όντα. Σε μια προσπάθεια να ανακόψει τα σχέδια του Γκρίντελβαλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-7935

Το βιβλίο είναι ένας πρακτικός οδηγός για το ντοκιμαντέρ και μία εισαγωγή στη μέθοδο του Κινηματογράφου της Παρατήρησης. Οι δημιουργοί αυτής της προσέγγισης δίνουν έμφαση στον τρόπο και όχι στο θέμα. Δε γοητεύονται από την επικαιρότητα. Αναζητούν θέματα μικρής εμβέλειας, ώστε να διηγηθούν μια οικουμενική ιστορία. Ανιχνεύουν την ποίηση σε τελετουργίες της καθημερινής συμπεριφοράς και φωτίζουν πτυχές της ανθρώπινης φύσης που πολλά ντοκιμαντέρ αγνοούν. Στρέφονται προς την αμφισημία αντί για τη βεβαιότητα, τον υπαινιγμό αντί για τη νοηματοδότη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΔΡΟ ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ
Εκδότης: ΗΛΕΚΤΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1831-0094

(. . .) Σε όλη τη διάρκεια των συζητήσεών του με τον Φρεντερίκ Στρως, ο λόγος του κινηματογραφιστή ξετυλίγεται ελεύθερα: αναπόληση της παιδικής ηλικίας, τεχνική επεξήγηση μιας σκηνής, αφήγηση ενός σεναρίου που δεν γυρίστηκε ποτέ, ερωτικός σχολιασμός των ταινιών-φετίχ, προσωπικές ερμηνείες της σημασίας ενός αντικειμένου, μιας εικόνας, ενός ρόλου. . . Οι παρεμβάσεις του Πέδρο Αλμοδόβαρ είναι τόσο παραγωγικές, όσο και ο κόσμος μέσα στον οποίο μας ξεναγούν: φωτογραφίες, σχέδια, κείμενα, παρτιτούρες, μακέτες. . . Έτσι, το βιβλίο συναντάει την κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
365 ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
Εκδότης: ΟΞΥ
Κωδ. Πολιτείας: 0160-0221

Έχουν το δικό τους πιστό, φανατικό κοινό, που τις λατρεύει και τις αναζητεί παντού. Η "χρυσή εποχή" τους ξεκίνησε στις σκοτεινές αίθουσες των κινηματογράφων, αργότερα μεταφέρθηκαν στα "πίσω" ράφια των ενημερωμένων βιντεοκλάμπ και σήμερα τις βρίσκουμε τυλιγμένες σε σελοφάν, κρεμασμένες στα περίπτερα, αλλά και -κυρίως- στα μεταμεσονύκτια προγράμματα της συνδρομητικής τηλεόρασης (του δικού μας FilmNet). Τα ονόματα των ηθοποιών τους δεν είναι συνηθισμένα (Adajja, Celeste, Chloe, Fovea, Houston, Ovidie, Tara, Vicca είναι μερικά) και τα επίθετά ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-0540

Σκοπός του βιβλίου είναι μια λεπτομερής καταγραφή των αδυναμιών και δυνατοτήτων (weaknesses and strengths) του ευρωπαϊκού και αμερικάνικου συστήματος συμβολικής παραγωγής στα πλαίσια της κινηματογραφικής αγοράς, τα οποία αντιπαρατίθενται, το πρώτο ως σύστημα πολυδιάσπασης και χαμηλής εμπορικής αξίας και το δεύτερο ως η μοναδική «εθνική» κινηματογραφία (με την έννοια του παν-εθνικού) της Δυτικής Ευρώπης που ενώνει υπό την σκέπη της όλα τα ευρωπαϊκά κοινά. Επιχειρείται για το κάθε σύστημα μια διάγνωση των προβλημάτων «εικόνας» αλλά και «προσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1029

Σ' αυτό το βιβλίο μελετώνται οι διεργασίες και τα οράματα που οδήγησαν τα κινήματα των γυναικών να συγκλίνουν στη συγκρότηση του φεμινιστικού κινήματος. Παράλληλα εξετάζεται το πώς ο φεμινισμός επέδρασε στις πολιτικές της αναπαράστασης στην ψυχαναλυτική προσέγγιση, στη θεωρία του κινηματογράφου και στην αισθητική των πρωτοποριών. Παράλληλα, όμως, το βιβλίο αυτό αφηγείται και μια άλλη ιστορία, αυτή της συγγραφέως, που μαθαίνει σταδιακά μέσα από το φεμινισμό να εκφράζεται και να αρύεται δύναμη και πειθώ. Το έργο αυτό αποτελεί το θεμέλιο λίθο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 2020
ΕΤΗΣΙΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3203-0034

Κοντεύαμε να την ξεχάσουμε... Μίλησε γι' αυτήν ο Ζορζ Σαντούλ, την έκανε πράξη ο Ερίκ Ρομέρ και πολλοί άλλοι μιας προηγούμενης, θεωρητικά παρωχημένης γενιάς. Και οι δυο κάπου παραχωμένοι στα αζήτητα της θεωρίας, έμοιαζαν να έχουν απωλέσει τα κινηματογραφικά ερείσματά τους ανάμεσα σε φλιναφίζουσες κατασκευές και διαδικτυακές εξυπνάδες. Ευτυχώς, ο άνω των ενενήντα ετών Μάρκο Μπελόκιο πρόλαβε «να δει τους ποιητές» και με την επιμονή εφήβου βάλθηκε να θυμίσει -στην κρισιμότερη περίοδο της έβδομης τέχνης- τον λόγο για τον οποίον ένα πλάνο μπορε...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΚΑΛΒΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2145-0035

Γενικός σκοπός της συγγραφής αυτού του βιβλίου είναι η πρόταση μερικών νέων τρόπων προσέγγισης των μεγάλων προβλημάτων της κινηματογραφικής αισθητικής, έτσι ώστε κι η έρευνα νάναι συστηματικότερη και τ' αποτελέσματα εγκυρότερα. Καθοδηγητική αρχή υπήρξε η πεποίθηση ότι η μελέτη του κινηματογράφου δεν πρέπει να γίνεται μέσα σ' έναν κόσμο δικό του, μέσα σ' ένα κλειστό κινηματογραφικό σύμπαν απ το οποίο όλες οι ξένες αντιλήψεις και μέθοδοι είναι αποδιοπομπαίες. Η μελέτη του κινηματογράφου πρέπει να συμβαδίζει και ν' ανταποκρίνεται στις αλλαγές...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0479

Η Εισαγωγή στην Τέχνη του Κινηματογράφου είναι μια από τις πιο σημαντικές και αναγνωρισμένες εισηγητικές μελέτες στην ανάλυση του κινηματογραφικού μέσου, ένα διδακτικό εγχειρίδιο χρήσιμο στα πανεπιστημιακά τμήματα του κλάδου. Στο βιβλίο εξετάζεται ο τρόπος δημιουργίας, λειτουργίας και πρόσληψης της κινηματογραφικής ταινίας με σκοπό την ευαισθητοποίηση των αναλυτικών και ερμηνευτικών ικανοτήτων και εν γένει της προσοχής του θεατή. Οι συγγραφείς Ντέιβιντ Μπόρντουελ και Κριστίν Τόμσον αναλύουν τα κινηματογραφικά είδη, την παραγωγή, την αφηγημ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΝΟΗ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3070-0560

Αυτό που με συναρπάζει στο βιβλίο του Λουίς είναι ο πλούτος και η ποικιλία αυτού του πολύχρονου βίου που μοιράστηκε ανάμεσα σε τόσες χώρες και πολιτισμούς. Ξεκινάει από τον Μεσαίωνα και φτάνει στη σύγχρονη εποχή. Περνά από τον σουρεαλισμό, τον Ισπανικό Εμφύλιο, το Χόλιγουντ, το Μεξικό. Μια ζωή γεμάτη χιούμορ, μοναξιά, φιλία, φαντασία, ιδωμένη από ένα από τα πιο διεισδυτικά βλέμματα του καιρού μας, το βλέμμα ενός γελαστού ή κάποτε μελαγχολικού ερημίτη. Αυτό που επίσης συναρπάζει, όπως στα ισπανικά περιπετειώδη μυθιστορήματα, είναι η αγάπη γ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ
GRISHAM JOHN
€17.90 €8.95
(-50%)
Κερδίζετε €8.95
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΣΧΑ - ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΦΗΓΗΜΑΤΑ
ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ
€18.80 €9.40
(-50%)
Κερδίζετε €9.40

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS