Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0360

Ένα βιβλίο με τις θέσεις του Βασίλη Ραφαηλίδη για τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Όταν ένας φίλος καλείται να μιλήσει για έναν άλλο φίλο, ένας κριτικός καλείται να μιλήσει για έναν κινηματογραφιστή και τυχαίνει αυτοί οι δύο να είναι φίλοι, το πράγμα γίνεται εξ υπαρχής ύποπτο μεροληψίας, εκτός κι αν αυτός ο άλλος φίλος είναι ο Αγγελόπουλος, οπότε δεν μπαίνει πρόβλημα, βέβαια, καχυποψίας τέτοιας για ό,τι και να κάνει ο φίλος δε θα ήταν δυνατόν να τον κολακεύσει, γιατί ήδη το γεγονός καθεαυτό υπάρχει, η ποιότητα καθεαυτή υπάρχει, δε θ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1575

(. . .) Το βιβλίο των Stam, Burgoyne Flitterman-Lewis είναι ένα περιεκτικό λεξικό εννοιών της σημειωτικής. Προστρέχοντας στη γλωσσολογία, την αφηγηματολογία, την ψυχανάλυση και τη διακειμενικότητα, αποτελεί ένα έργο αναφοράς για την κινηματογραφική θεωρία, δίνοντας τους ορισμούς 500 και πλέον σημαντικών εννοιών. Οι συγγραφείς πραγματεύονται κομβικά ζητήματα της σύγχρονης σημειωτικής και της κουλτούρας. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΜΠΡΟ ΑΡΧΕΙΟ
Η ΠΛΗΡΗΣ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΡΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
Εκδότης: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1985-3923

Η "Καραγιάννης - Καρατζόπουλος" ήταν η τελευταία μεγάλη κινηματογραφική εταιρεία που ιδρύθηκε στην Ελλάδα. Αυτό έγινε το 1966, ένα περίπου χρόνο πριν το στρατιωτικό πραξικόπημα της 21ης Απριλίου 1967, που επέβαλε αυστηρότερη λογοκρισία απ' ότι ήδη υπήρχε, κάνοντας έτσι ακόμα δυσκολότερη τη δουλειά των ανθρώπων, κάθε μορφής τέχνης και λόγου, και 2-3 χρόνια πριν ξεσπάσει η κρίση στον εγχώριο κινηματογράφο, που οδήγησε στο να μπει, σταδιακά μεν οριστικά δε, ταφόπλακα στο λεγόμενο "εμπορικό" κινηματογράφο. Αυτά βεβαίως δεν στάθηκαν εμπόδιο για...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΟΔΩΡΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ (ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΚΔΟΣΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΑΓΓΛΙΚΑ)
53ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 4373-0053

Περπάτησα πολύ στα αισθήματα, τα δικά μου και των άλλων, κι έμενε πάντα χώρος ανάμεσά τους Να περάσει ο πλατύς χρόνος. Κική Δημουλά Πώς να περιγράψει κανείς τον Θόδωρο Αγγελόπουλο; Πώς να συνοψίσει ένα έργο ασύγκριτο και μνημειώδες αισθητικά και κινηματογραφικά; Πώς να χωρέσει τις εκφάνσεις μιας δημιουργικής ευφυΐας που απλωνόταν σε μύριες διαστάσεις και αγκάλιαζε τη μνήμη, τον χρόνο, την πολιτική, την ποίηση, την Ιστορία, την Ελλάδα, το νερό, την ομίχλη, τον υπαρξισμό, την ιδεολογία και το θάνατο; Όπως λειτουργούν οι αναμνήσεις, έτσι απ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0021

Η ξεχωριστή και συνεχής πενηντάχρονη σταδιοδρομία του Λεβ Κουλέσοφ εκτείνεται σ' ολόκληρη σχεδόν την ιστορία του Ρωσσικού και Σοβιετικού κινηματογράφου. Σημαντικός θεωρητικός, σκηνοθέτης και καθηγητής στο VGIK, στο Ινστιτούτο Κινηματογραφίας της Μόσχας, οι επιτυχίες και αποτυχίες της ζωής του Κουλέσοφ αντανακλούν το ίδιο το ήθος του Σοβιετικού κινηματογράφου. Κι όμως, λίγες ταινίες του έχουν προβληθεί στη Δύση και πλήθος βιβλίων του και σωρός άρθρων του παραμένουν αμετάφραστα έτσι, ο Κουλέσοφ παραμένει για μας μια σκοτεινή φυσιογνωμία, έν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΝΗΜΗ ΑΠΕΙΘΑΡΧΗΤΗ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1301

Περιστοιχισμένος από τις σκιές εκείνων που αγάπησε και δεν είναι πια μαζί του (και όσων ζουν, διεκδικούν και αγωνίζονται για αξιοπρέπεια), ο Νίκος Κούνδουρος της πολιτικής ανυπακοής, της γενναιοδωρίας, του πνεύματος και των ταλέντων γράφει ιστορία ένα θησαυρό για να μπορέσουμε να ερμηνεύσουμε το σήμερα. Ο Νίκος Κούνδουρος καταθέτει τις μνήμες του από την Κατοχή, τα Δεκεμβριανά, την τρίχρονη περιπέτεια στη Μακρόνησο, τη φιλία του με τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Ελύτη, τον Μίκη Θεοδωράκη κι άλλες προσωπικότητες με τις οποίες συνδέθηκε στη ζωή το...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΜΕΡΑ, ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, Ο ΗΧΟΣ, ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0362

Το έργο αυτό συγκεκριμένα είναι πιστεύω ένα από τα πιο φωτεινά βιβλία που γράφτηκαν ποτέ για την τέχνη του κινηματογράφου, και συνιστά την απόλυτη αντίθεση απέναντι στη διανοητική πολυπλοκότητα και το δύσκολο στυλ του Αιζενστάιν. Ωστόσο, τόσο αυτός όσο κ ο Αιζενστάιν στόχευαν στον ίδιο στόχο, που ήταν η δημιουργία μιας αισθητικής για την τέχνη του κινηματογράφου. Το σημαντικό πράγμα που ο Μπέλα Μπαλάζ ξεκαθαρίζει είναι η σπουδαιότητα της θεωρίας και η έλλειψη εκτίμησής της σε σχέση με "τη μοναδική νέα τέχνη" - τον κινηματογράφο. "Την πιο σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-0232

Ο κινηματογράφος, ως αδιαμφισβήτητος ιστορικός παράγοντας, ασκεί την επιρροή του χάρη στα ιδιαίτερα εκφραστικά του μέσα. Ωστόσο, οι ιστορικοί μόλις τώρα έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν ότι ο κινηματογράφος, είτε πρόκειται για ντοκιμαντέρ είτε για ταινίες μυθοπλασίας, με τον ρητό λόγο που χρησιμοποιεί καθιστά προσπελάσιμο το υπορρητό και συνιστά ένα αρχείο ανεκτίμητης ιστορικής αξίας. Από τη Μεγάλη Χίμαιρα του Ρενουάρ μέχρι το Επώνυμο: Λακόμπ, Όνομα: Λυσιέν του Λουί Μαλ, από τον Εβραίο Συς μέχρι τον Τρίτο άνθρωπο του Κάρολ Ριντ, από το Μ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0465

[...] Το λεξικό αυτό έχει σπουδαστικό χαρακτήρα και αποβλέπει όσο μπορεί να δώσει με σαφήνεια ορισμένες βασικές γνώσεις για τα αισθητικά και τεχνικά ζητήματα του κινηματογράφου, σε κείνους που ενδιαφέρονται με σοβαρότητα γι' αυτόν, είτε είναι απλοί φίλοι του, είτε έμμεσα και άμεσα ενδιαφερόμενοι εργάτες του. Αποβλέπει επίσης και στην εκλαΐκευση (όσο βέβαια αυτό είναι δυνατό) για θέματα που από τη φύση τους χαρακτηρίζονται ως αμφιλεγόμενα ή δυσκολονόητα (όπως είναι ορισμένα θεωρητικά ζητήματα στην περιοχή του υπαρξισμού ή της φαινομενολογία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ - ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1939-1990
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0967

ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΟΥΝ; ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ; Κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και των συνεπειών του, από την οικονομική ως τη βιομηχανική παρακμή, οι Ευρωπαίοι βρέθηκαν αντιμέτωποι με παρόμοιες αλλαγές τόσο στην πολιτική όσο και στις απόψεις για τη ζωή ωστόσο ακόμα και λίγο πριν τη δημιουργία μίας ενιαίας Ευρωπαϊκής Κοινότητας, το υπόβαθρο των πολιτισμών τους είναι κάθε άλλο παρά ενοποιημένο. Στο βιβλίο του "Ευρωπαϊ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ; (ΕΠΙΤΟΜΗ - ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0676

"Μπορεί να υπάρξει τέχνη μετά το Άουσβιτς;" Αντιμέτωπος με το πιο πάνω ερώτημα που ο Αντόρνο έθετε αρνητικά αλλά και με το φάσμα ενός Πολίτη Καίην, μοναχικό εγώ, επίκεντρο των βασιλείων της παντοδυναμίας του ενός κοινωνικού σύμπαντος που γέρνει στο λυκόφως, μέσ' στο κοσμικό σύμπαν σαν προανάκρουσμα μιας ονειρεμένης αυγής, βλέποντας αυτό το όραμα να ρέει σαν ένας ατεμάχιστος οπτικός ωκεανός στην οθόνη του κινηματογράφου κι ακούγοντας την αρχετυπική φωνή του μεγάλου δασκάλου Πασκάλ. [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0331

Στα ασφυκτικά πλαίσια, της φαρσοκωμωδίας μα κι έξω από αυτά, σαν δαιμονική φιγούρα που διασχίζει ασταμάτητα το κινηματογραφικό κάδρο, ο Βέγγος σήκωσε στην πλάτη το μαρτύριο του θεατή του και έπαιξαν μαζί το ρόλο του θύματος. Σαν αποτέλεσμα ήρθε η εξοικείωση με τη συμφορά, που για μια ακόμα φορά καραγκιοζοποιήθηκε κι από παράγοντας δεινών έγινε παράγοντας γέλιου. Ο Βέγγος, παίζοντας το ρόλο του στη σύγχρονη ελληνική τραγωδία, έγινε ο κλόουν της Ιστορίας μας ο πιο αγαπητός, που σκορπάει το γέλιο στα πρόσωπα που τον περιστοιχίζουν, μήπως και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, 1895-1927
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0348

Οι σκοποί αυτού του βιβλίου είναι, κατά κύριο λόγο, δύο: από τη μια, να προσφέρει ένα γενικό προσανατολισμό, όσον αφορά στον κινηματογραφικό λόγο που παρήχθη την περίοδο του βωβού στην Ευρώπη και που, άμεσα ή έμμεσα, προσέλαβε ένα χαρακτήρα θεωρητικό από την άλλη, να περιγράψει και να εξετάσει, όσο πιο λεπτομερειακά γίνεται, τη φυσιογνωμία κάποιων από τους θεωρητικούς λόγους που, με εντονότερο τρόπο, παρουσιάζουν χαρακτηριστικά πραγματικών κινηματογραφικών θεωριών. Στο πρώτο μέρος, με τη μορφή μιας ιστορικής αναδρομής στην υποδοχή της κιν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (1965-1981)
ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0550

Στην περιοδολόγηση της ιστορίας του ελληνικού κινηματογράφου, ο Λεγόμενος "Νέος Ελληνικός Κινηματογράφος" αποτελεί τομή στην οποία όλοι αναφέρονται, ακόμα και όσοι αμφισβητούν την ύπαρξή του. Και τούτο διότι σηματοδοτεί το τέλος μιας περιόδου και την αρχή μιας άλλης. Πράγματι, στα τέλη της δεκαετίας του '60, το παλιό, δηλαδή ο κινηματογράφος των μεγάλων εταιρειών παραγωγής σβήνει σταδιακά υπό την ασφυκτική πίεση της τηλεόρασης που τον αντικαθιστά στον τομέα της οικιακής ψυχαγωγίας. Αναπόφευκτα κάτι νέο, κάτι διαφορετικό γεννιέται στη θέση ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0361

Θα ήταν ενδιαφέρον ν' ανιχνεύσουμε τα διάφορα μονοπάτια που ακολούθησαν οι εργάτες του κινηματογράφου, από τις δημιουργικές τους αρχές μέχρι τη σημερινή τους κατάληξη, τα οποία συναποτελούν το πολύχρωμο φόντο του σοβιετικού κινηματογράφου. Στις αρχές της δεκαετίας του '20 όλοι μας ήρθαμε στον σοβιετικό κινηματογράφο σαν σε κάτι που ακόμη δεν υπήρχε. Δεν ήρθαμε σε μια πόλη ήδη χτισμένη δεν υπήρχαν πλατείες, ούτε δρόμοι ούτε καν μικρά στριφογυριστά δρομάκια κι αδιέξοδα, όπως αυτά που μπορούμε να βρούμε σήμερα στην κινηματογραφική μας μητρό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΙΛΜΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0045

Αυτό το βιβλίο περιέχει είκοσι σχετικά αυτοτελή κείμενα, που θα μπορούσαν να διαβαστούν είτε μεμονωμένα είτε στη σειρά τους. Ωστόσο, γράφηκαν για να αποτελέσουν, ακριβώς, μια σειρά με συγκεκριμένο στόχο: την εκλαΐκευση των βασικών εννοιών της κινηματογραφικής αισθητικής, χωρίς όμως τη μεθοδικότητα που θα ταίριαζε σε μια αισθητική πραγματεία για τον κινηματογράφο. Από δω και η σχετική αυτοτέλειά τους. [...] (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΧΥΣ ΜΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ (ΠΕΡΙΕΧΕΙ DVD)
ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΩΣ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (1895-1940)
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-4035

Από τη δεκαετία του '70, που ο Marc Ferro έθεσε πρώτος το θέμα των σχέσεων του κινηματογράφου με την Ιστορία, οι θεωρητικές αναλύσεις, όπως και οι απόψεις γύρω από αυτές τις σχέσεις, έχουν λάβει μεγάλες διαστάσεις. Οι κύριες κατευθύνσεις όλης αυτής της ζύμωσης μπορούν να προσδιοριστούν χωρίζοντας το κινηματογραφικό υλικό (επίκαιρα, ντοκιμαντέρ και ταινίες μυθοπλασίας) σε δύο μεγάλες κατηγορίες: Ο κινηματογράφος ως ιστορικό τεκμήριο, ή καλύτερα ως «οπτική γωνία», αναφορικά με τους τρόπους που μία κοινωνία, σε μία συγκεκριμένη ιστορική περίο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ;
ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ (1967-1974)
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-5356

Το 1967 κυρίαρχα μέσα κυβερνητικής προπαγάνδας στην Ελλάδα είναι το ραδιόφωνο και ο κινηματογράφος με τα Επίκαιρα - τα δεκάλεπτα "εικονογραφημένα εμβατήρια" που προβάλλονται υποχρεωτικά κάθε εβδομάδα σε όλες τις αίθουσες της χώρας. Η μελέτη τους για την περίοδο 1967-1974 δείχνει την εικόνα που το καθεστώς της Χούντας σκηνοθετεί για τον εαυτό του, αλλά και κάτι σημαντικότερο - το πόσο αλλάζει ριζικά στα χρόνια αυτά η όψη της Ελλάδας. Δεν είναι μόνο η κατάργηση νόμων και η θέσπιση της ανεξέλεγκτης δόμησης, ή οι εικόνες από τα στρατόπεδα, τις...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Εκδότης: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3230-1806

Οι χαρακτήρες και οι σχέσεις που εμφανίζονται στην οθόνη δεν απεικονίζουν πάντα τα πράγματα όπως ακριβώς συμβαίνουν, ακόμη και όταν πρόκειται για ντοκιμαντέρ. Και όμως η κινηματογραφική ταινία αποτελεί ντοκουμέντο, αφού ο λόγος του δημιουργού -και ο φανταστικός- ριζώνει στον βιωμένο κόσμο και στις συγκεκριμένες κοινωνικοϊστορικές συνθήκες ζωής που εκφράζονται μέσα από το έργο του. Η παιδική ηλικία, μια πόλη που αναγκάζεται να απεκδυθεί τον πανάρχαιο χιτώνα της, ο ξένος που δεν έχει πού την κεφαλή κλίναι, η νοσταλγία του γενέθλιου τόπου ανα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Εκδότης: ΝΗΣΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3005-0174

Ο παρών συλλογικός τόμος, που επιμελήθηκαν οι Ειρήνη Σηφάκη, Άννα Πούπου και Αφροδίτη Νικολαΐδου, αποτελεί προϊόν μιας συνεργασίας που προέκυψε μέσα από κοινές αναζητήσεις και προβληματισμούς που αφορούν τον κινηματογράφο τόσο ως τρόπο καταγραφής και θέασης του αστικού τοπίου όσο και ως πολιτισμική πρακτική που καθορίζεται από μια προνομιούχα σχέση με την πόλη. Πρόκειται, λοιπόν για μια πρώτη απόπειρα χαρτογράφησης των θεματικών που αναδύονται μέσα από αυτή τη σχέση. Στόχος της έκδοσης είναι μέσα από αυτή την παρουσίαση διαφορετικών αντικε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΜΝΗΜΕΣ ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
DESNOES EDMUNDO
€9.54 €3.82
(-60%)
Κερδίζετε €5.72
ΟΙ ΕΡΩΤΕΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΣ Κ. ΓΙΑΝΝΗΣ
€25.44 €12.72
(-50%)
Κερδίζετε €12.72

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Νίκος Καρούζος: Διάλογος πρῶτος Σὰ νὰ μὴν ὑπήρξαμε ποτὲ κι ὅμως πονέσαμε ἀπ᾿ τὰ βάθη. Οὔτε ποὺ μᾶς δόθηκε μία ἐξήγηση γιὰ τὸ ἄρωμα τῶν λουλουδιῶν τουλάχιστον.Ἡ ἄλλη μισή μας ἡλικ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS