Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΤΕΧΝΗ - ΘΕΑΤΡΟ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ > ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΠΑΖΟΛΙΝΙ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΛΙΑ
Κωδ. Πολιτείας: 2251-0005

"Όσοι, όπως εγώ, είχαν την μοίρα να μην ερωτεύονται σύμφωνα με τον κανόνα, καταλήγουν να υπερεκτιμήσουν το θέμα του έρωτα. Κάποιος φυσιολογικός μπορεί να υπομείνει -τι τρομερή λέξη- την αποχή από τον έρωτα, τις χαμένες ευκαιρίες, αλλά σε εμένα, η δυσκολία να ερωτευτώ μετέτρεψε σε εμμονή την ανάγκη να ερωτεύομαι, γιατί η λειτουργία δημιούργησε υπερτροφία στο όργανο, ενώ στην εφηβεία μου, ο έρωτάς μου φαινόταν μια άπιαστη χίμαιρα". (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
CLAUDE CHABROL
38ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-2246

Από τους σκηνοθέτες της νουβέλ βαγκ, ο Claude Chabrol είναι ο πιο πληθωρικός και ο πιο απρόβλεπτος. Η περίπτωσή του δεν έχει προηγούμενο, και το ενδιαφέρον που προκαλεί, σχεδόν ταυτίζεται μ' ένα έργο πλουραλιστικό σ' όλες του τις παραμέτρους: θεματικά, αισθητικά, φιλοσοφικά, κοινωνιολογικά. Το κύριο στοιχείο του, ίσως είναι η ανισότητα δηλαδή, μια δημιουργική διαδικασία που δεν είναι ευθύγραμμη και εμπεριέχει το στοιχείο της έκπληξης. [...] Στις πενήντα τόσες ταινίες του, φαίνεται η «βουλιμία» του να πει -όσο μπορεί πιο αποτελεσματικά- μι...
Διαβάστε περισσότερα...
WONG KAR-WAI
44ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-3806

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ, ΤΟΥ WONG KAR-WAI ΜΙΑ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΠΝΟΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΙΑ, ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ WONG KAR-WAI: ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ WONG KAR-WAI ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΥΛΟΥΝ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΑΣ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑΧΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ CHUNGKING EXPRESS ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΖΙ ΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ 2046 ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ Ο WONG KAR-WAI ΩΣ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ WONG KAR-WAI ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ DVD ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΥΡΕΤΗΡΙΑ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0382

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται τη σχέση του κινηματογράφου με τον έρωτα, με τις σχέσεις των δύο φύλων, τη σεξουαλικότητα και τον ερωτισμό τη νοηματοδότηση των θεμάτων αυτών μέσα στο αισθητικό φιλμικό σύνολο, την κινηματογραφική μορφή που παίρνουν αυτές οι σημασίες, και την ιδιαίτερη αισθητική και το νόημά τους στο κινηματογραφικό σύμπαν, ανά ταινία και σκηνοθέτη. Η επιλογή των σκηνοθετών έγινε με αφετηρία την αισθαντικότητά τους, αλλά όχι μόνον. Έγινε γιατί έχουν αναπτύξει στα έργα τους έναν προβληματισμό γύρω από το θέμα του έρωτα, γιατί έ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (+2 DVD)
ΞΑΝΑΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΔΥΟ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΚΗ ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-7037

Το βιβλίο αυτό, καρπός της συνάντησης του συγγραφέα Γιάννη Κιουρτσάκη με τον κινηματογραφιστή Λάκη Παπαστάθη, είναι μια δοκιμή διαλόγου της λογοτεχνίας με τον κινηματογράφο: μια κριτική εξερεύνηση όπου ο συγγραφέας, επιχειρώντας να φωτίσει το έργο του σκηνοθέτη με την προσωπική ανάγνωση των δυο πρώτων μεγάλου μήκους ταινιών του, αντλεί από αυτές την έμπνευση για να εμβαθύνει το δικό του έργο. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ
ΟΙ ΧΡΥΣΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 1314-0000

Το Λεξικό Ελληνικών Ταινιών είναι μία μοναδική κιβωτός. Περιέχει όλες τις μεγάλου μήκους ταινίες, από τις απαρχές του ελληνικού κινηματογράφου μέχρι το καλοκαίρι του 2000: συνολικά, 2.432 κινηματογραφικές ταινίες μεγάλου μήκους, μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ, 36 μεγάλου μήκους ταινίες θρησκευτικού περιεχομένου και 1.164 βιντεοταινίες, μαζί με 56 ακόμα φιλμ μεγάλου μήκους πρόσφατης παραγωγής, μερικά από τα οποία προβλήθηκαν πέρυσι στις κινηματογραφικές αίθουσες, ενώ τα υπόλοιπα θα αρχίσουν να προβάλλονται από τον Σεπτέμβριο του 2001. Το Λεξικό ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΔΡΟ ΑΛΜΟΔΟΒΑΡ
Εκδότης: ΗΛΕΚΤΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1831-0094

(. . .) Σε όλη τη διάρκεια των συζητήσεών του με τον Φρεντερίκ Στρως, ο λόγος του κινηματογραφιστή ξετυλίγεται ελεύθερα: αναπόληση της παιδικής ηλικίας, τεχνική επεξήγηση μιας σκηνής, αφήγηση ενός σεναρίου που δεν γυρίστηκε ποτέ, ερωτικός σχολιασμός των ταινιών-φετίχ, προσωπικές ερμηνείες της σημασίας ενός αντικειμένου, μιας εικόνας, ενός ρόλου. . . Οι παρεμβάσεις του Πέδρο Αλμοδόβαρ είναι τόσο παραγωγικές, όσο και ο κόσμος μέσα στον οποίο μας ξεναγούν: φωτογραφίες, σχέδια, κείμενα, παρτιτούρες, μακέτες. . . Έτσι, το βιβλίο συναντάει την κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ
ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΟΞΥ
Κωδ. Πολιτείας: 0160-0262

Κυρίες και κύριοι, καλωσήρθατε στη "Λατρεία του αίματος"! Από τις πλούσιες σε φωτογραφικό υλικό σελίδες της παρελαύνουν μερικές από τις πιο αιματοβαμμένες ταινίες στην Ιστορία του κινηματογράφου - ταινίες καλτ ως επί το πλείστον και τρας φιλμ που η θέασή τους τα καθιστά μια σπάνια πηγή ζωντανών συναισθημάτων και η προβολή τους δημιουργεί μια ανεπανάληπτη τελετουργική επικοινωνία. Ταινίες με τη λέξη "αίμα" στο τίτλο τους (τον πρωτότυπο ή την απόδοσή τους στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα), οι οποίες, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, σχετίζοντα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, 1895-1927
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0348

Οι σκοποί αυτού του βιβλίου είναι, κατά κύριο λόγο, δύο: από τη μια, να προσφέρει ένα γενικό προσανατολισμό, όσον αφορά στον κινηματογραφικό λόγο που παρήχθη την περίοδο του βωβού στην Ευρώπη και που, άμεσα ή έμμεσα, προσέλαβε ένα χαρακτήρα θεωρητικό από την άλλη, να περιγράψει και να εξετάσει, όσο πιο λεπτομερειακά γίνεται, τη φυσιογνωμία κάποιων από τους θεωρητικούς λόγους που, με εντονότερο τρόπο, παρουσιάζουν χαρακτηριστικά πραγματικών κινηματογραφικών θεωριών. Στο πρώτο μέρος, με τη μορφή μιας ιστορικής αναδρομής στην υποδοχή της κιν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1895-1944
Εκδότης: ΝΗΣΙΔΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3000-0009

Το βιβλίο μνημονεύει τη σκοτεινή αίθουσα ως ένα από τα τρία στοιχεία απόλαυσης του σινεμά. Αποτελεί φιλόπονο συλλεκτικό έργο ενός πιστού του κινηματογράφου ως λαϊκού θεάματος και ντοκουμέντο ιστορικής έρευνας. Έχει την ψυχή του ευαίσθητου και αλκοολικού θεατή μέσα του και τη σωστική φροντίδα του "ανώνυμου" χρονικογράφου μιας εποχής απ' έξω του. Αρχίζει με τη γενεαλογία των ονομάτων των αιθουσών της Θεσσαλονίκης. [...] Παρεκβαίνει μετά προς την περιοχή των επιγείων θεοτήτων που πέρασαν κι από τη Θεσσαλονίκη "ωραίες και μοιραίες" για την παρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0403

Η μελέτη ταινιών και η σύγκρισή τους με τα μυθιστορήματα, από τα οποία προέρχονται, αποτελεί ιδιαίτερο κλάδο των κινηματογραφικών σπουδών, τις τελευταίες δύο δεκαετίες στα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα του κόσμου. Στόχοι του συγγράμματος αυτού είναι η εισαγωγή του φοιτητή του κινηματογράφου, αλλά και του κάθε φίλου της μεγάλης οθόνης, στην έννοια της μεταφοράς, η ιστορική αναδρομή του φαινομένου και οι θεωρητικές και μεθοδολογικές έρευνες γύρω από το εν λόγω πεδίο, που πλέον έχουν αποδυναμώσει τις φωνές εκείνων που εμμένουν στην «πισ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ
ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0448

Στον ελληνικό κινηματογράφο, η ενασχόληση με το φανταστικό ήταν τυχαία και περιστασιακή - ήταν και εξακολουθεί να είναι! Δεν υπήρξε ποτέ μια ελληνική Hammer Films, δηλαδή μια εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών ειδικευόμενη σε φιλμ τρόμου και επιστημονικής φαντασίας, ούτε μια ελληνική Universal, δηλαδή ένα μεγάλο στούντιο, που για κάποια σημαντική χρονική περίοδο να υπηρέτησε με συνέπεια το είδος. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Κωδ. Πολιτείας: 1300-0113

Ένας ειδικός μελετητής του φανταστικού κινηματογράφου, ο Ζαν Πιέρ Μπουιξού, μέτρησε το 1978 τους κινηματογραφικούς δράκουλες και βρικόλακες, που είναι τα μυθικά παρακλάδια στο γενεαλογικό δέντρο του, και τους βρήκε έξι χιλιάδες! Ο διασημότερος και πλέον φιλοσοφημένος, αλλά και ο τελειότερος από αισθητικής απόψεως κινηματογραφικός Δράκουλας κυκλοφορεί στη μεγάλη κλασική ταινία του Φρίντριχ Βίλχελμ Μουρνάου "Νοσφεράτου, ο βρικόλακας" (1922), μια διασκευή του μυθιστορήματος του Μπραμ Στόουκερ, ενός μετριότατου άγγλου συγγραφέα του τέλους του ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 2705-0479

Η Εισαγωγή στην Τέχνη του Κινηματογράφου είναι μια από τις πιο σημαντικές και αναγνωρισμένες εισηγητικές μελέτες στην ανάλυση του κινηματογραφικού μέσου, ένα διδακτικό εγχειρίδιο χρήσιμο στα πανεπιστημιακά τμήματα του κλάδου. Στο βιβλίο εξετάζεται ο τρόπος δημιουργίας, λειτουργίας και πρόσληψης της κινηματογραφικής ταινίας με σκοπό την ευαισθητοποίηση των αναλυτικών και ερμηνευτικών ικανοτήτων και εν γένει της προσοχής του θεατή. Οι συγγραφείς Ντέιβιντ Μπόρντουελ και Κριστίν Τόμσον αναλύουν τα κινηματογραφικά είδη, την παραγωγή, την αφηγημ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤΙΑΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, 1930-1980
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 0870-0946

Το βιβλίο αυτό επικεντρώνεται στην ιδεολογία του πιο ανθεκτικού λαϊκού κινηματογράφου στον κόσμο - τη χολιγουντιανή ταινία. Με τη βοήθεια 364 καρέ σε μεγέθυνση, ο Robert B. Ray περιγράφει την ανάπτυξη μιας ιστορικά επικαθορισμένης φόρμας, παρέχοντας εκ του σύνεγγυς αναγνώσεις πέντε διαφορετικών κινηματογραφικών κειμένων: Καζαμπλάνκα, Μια υπέροχη ζωή, Ο άνθρωπος που σκότωσε τον Λίμπερτι Βάλανς, Ο νονός και Ταξιτζής. Όπως και οι ήρωες των ταινιών αυτών, η χολιγουντιανή κινηματογραφία ανέκαθεν απέφευγε τις δεσμεύσεις, είτε στην πλοκή ή στην τ...
Διαβάστε περισσότερα...
SHOHEI IMAMURA
Κωδ. Πολιτείας: 4373-0029

Ο Σοχέι Ιμαμούρα είναι, τουλάχιστον στη χώρα μας, ο μεγάλος άγνωστος της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς του ιαπωνικού κινηματογράφου. Με εξαίρεση δυο-τρεις ταινίες του, το υπόλοιπο έργο του δεν έχει προβληθεί στην Ελλάδα. Σύγχρονος ενός άλλου σπουδαίου δημιουργού του Νέου Κύματος της Ιαπωνίας, του Ναγκίσα Όσιμα (ο οποίος, βαριά άρρωστος πια, φαίνεται να έχει, δυστυχώς, αποσυρθεί), ο Ιμαμούρα συνεχίζει, παρά την προχωρημένη ηλικία του, να είναι ανήσυχος, αθυρόστομος, εικονοκλάστης και, συγχρόνως, μοντέρνος κινηματογραφιστής. (...) Το Φεστιβάλ ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΜΕΣΑ ΚΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ - ΤΕΧΝΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΓΛΩΣΣΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΘΕΩΡΙΑ
Εκδότης: GUTENBERG
Κωδ. Πολιτείας: 0920-1580

Από την πρώτη έκδοση του 1977 ως αυτή εδώ, την τέταρτη, ο James Monaco συγγράφει και συμπληρώνει αδιάκοπα το πώς διαβάζουμε μια ταινία παρατηρώντας τις κατακλυσμιαίες μεταλλάξεις που υφίστανται η δημιουργία, η διανομή και η κατανάλωση μιας ταινίας στην οπτικοακουστική βιομηχανία, στη σφαίρα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και στα επόμενα στάδια της ψηφιακής εποχής που φαίνονται μπροστά. Ανάμεσα στα λιγοστά μεταφρασμένα βιβλία θεωρητικών που ασχολούνται με ολόκληρη την έννοια «ταινία» (film) το "Πώς διαβάζουμε μια ταινία" είναι το πλέον πανο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-5054

Με τον ερχομό του ήχου, ο κινηματογράφος βαφτίζεται «ομιλών κινηματογράφος». Το γεγονός αυτό φανερώνει τη σημασία που αποκτά ο διάλογος, με τη μορφή συζητήσεων ή και άλλων περισσότερο ιδιότυπων τρόπων: μονόλογος, τραγουδισμένος λόγος, σχόλιο ενός κάδρου... Ανάλογα με τις εποχές, τα είδη, τις χώρες και τα αισθητικά διακυβεύματα, ο κινηματογραφικός διάλογος αποτελεί έναν τρόπο επινόησης, ο οποίος συνεχώς ανανεώνεται. Συνέβαλε δε αποφασιστικά στη ρήξη που δημιούργησε ο μοντερνισμός στον κινηματογράφο της δεκαετίας του 1960. Το ανά χείρας βιβλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΕΝΑΡΙΟ
ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Κωδ. Πολιτείας: 4306-0252

"Εν αρχή ην ο λόγος", και τον λόγο σε ένα θεατρικό, ή κινηματογραφικό, ή τηλεοπτικό έργο υπηρετεί το σενάριο. Ακολουθώντας πιστά τους "κανόνες" που αιώνες πριν όρισε ο Αριστοτέλης στην Ποιητική του -παρότι στην τέχνη όλα είναι ρευστά και υπό αναίρεση-, ο σύγχρονος σεναριογράφος, και κυρίως ο νεοεμφανιζόμενος, υπηρετεί το δικό του όραμα, αναζητώντας το προσωπικό του στίγμα. Στην προσπάθειά του αυτή το Σενάριο: Από τη θεωρία στην πράξη έχει να προσφέρει πολλά, τόσο με τη θεωρητική του ανάλυση και τα ποικίλα πρακτικά παραδείγματα που παραθέτε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0360

Ένα βιβλίο με τις θέσεις του Βασίλη Ραφαηλίδη για τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Όταν ένας φίλος καλείται να μιλήσει για έναν άλλο φίλο, ένας κριτικός καλείται να μιλήσει για έναν κινηματογραφιστή και τυχαίνει αυτοί οι δύο να είναι φίλοι, το πράγμα γίνεται εξ υπαρχής ύποπτο μεροληψίας, εκτός κι αν αυτός ο άλλος φίλος είναι ο Αγγελόπουλος, οπότε δεν μπαίνει πρόβλημα, βέβαια, καχυποψίας τέτοιας για ό,τι και να κάνει ο φίλος δε θα ήταν δυνατόν να τον κολακεύσει, γιατί ήδη το γεγονός καθεαυτό υπάρχει, η ποιότητα καθεαυτή υπάρχει, δε θ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ
PADURA LEONARDO
€19.08 €9.54
(-50%)
Κερδίζετε €9.54
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)
LLOYD JOHN
€15.72 €6.29
(-60%)
Κερδίζετε €9.43

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Eric Lichtblau: Στην πραγματικότητα, είχε διατελέσει ένοπλος φρουρός σε τρία στρατόπεδα συγκέντρωσης Για να καταφέρουν να σωθούν έπρεπε να εφεύρουν μια νέα ταυτότητα και να σχεδιάσουν ένα καινούργιο μέλλον σαν υποτιθέμενοι πρόσφυγες. Δεν θα ήταν πια Ν...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS