Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΘΕΑΤΡΟ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-0241

Το 1950 περίπου ο Καραγκιοζοπαίχτης Σωτήρης Σπαθάρης (1892-1973) άρχισε, με την προτροπή φίλων του, να γράφει τ' Απομνημονεύματά του, που εκδόθηκαν για πρώτη φορά το 1960. Ο Άγγελος Σικελιανός θεωρεί το κείμενο αυτό μνημείο λόγου, στη σειρα των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη. Η σημερινή 4η έκδοση συμπληρώνεται με ένα κείμενο του Γιάννη Τσαρούχη για τους Σπαθάρηδες και πολλές ανέκδοτες έγχρωμες και μαυρόασπρες φωτογραφίες που παραχώρησε ειδικά ο γιος του Σωτήρη Σπαθάρη, ο Καραγκιοζοπαίχτης Ευγένιος Σπαθάρης και το Μουσείο Τσαρούχη. (Από τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΡΡΙΚΟΣ Ο Ε'
Εκδότης: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 1560-0005

Στο έργο τούτο, που ΄χει πρωταγωνιστή ένα βασιλιά, εθνικό ήρωα της Αγγλίας, και θέμα του την κατακτητική νικηφόρα του εξόρμηση εναντίον της Γαλλίας, ο Σαίξπηρ αποκαλύπτει και το ρόλο της Εκκλησσίας. Ο αρχιεπίσκοπος του Κάντερμπρυ και ο επίσκοπος Ελύ υποβάλλουν στο νεαρό βασιλιά μια πρότασή - απαίτησή του στο γαλλικό θρόνο. Και βέβαια ο Ερρίκος ο Ε΄ εδέχθη την ... αγία πρόταση μ΄ενθουσιασμό, αφού και παλιά και τότε και τώρα οι επιτυχίες της Εξουσίας κρίνονται περισσότερο από την ικανότητά της ν΄αρπάζει τα ξένα, παρά να δημιουργεί δικά της.....
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΝΕΙΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
Εκδότης: ΑΓΡΑ
Κωδ. Πολιτείας: 0020-1098

Γραμμένο κατά πάσα πιθανότητα μέσα στο χειμώνα 1595-96, δηλαδή λίγο πριν ή αμέσως μετά το "Ρωμαίος και Ιουλιέττα" (οι περισσότεροι κλίνουν προς τη δεύτερη εκδοχή), το "Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας" είναι αναμφίβολα το κορυφαίο δημιούργημα της πρώτης περιόδου του Σαίξπηρ και ένα από τα αρτιότερα του σαιξπηρικού κανόνα συνολικά. Ελάχιστα έργα του διεθνούς ρεπερτορίου, ακόμη και του ίδιου του Σαίξπηρ, μπορούν να σταθούν δίπλα στο "Όνειρο" και να το συναγωνιστούν στην τελειότητα της κατασκευής του, την πρωτοτυπία του, τη δραματουργική ευφυΐα και...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ - Η ΕΒΡΑΙΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0241

Από νέος, ο Μπρεχτ είχε διαδηλώσει το σεβασμό του στην "ασέβεια" απέναντι στα κείμενα των άλλων (και μάλιστα, τα κλασικά), που τη θεωρούσε μέγιστη ευσέβεια. Γι αυτό, και τα περισσότερα έργα του είναι "διασκευές" όχι μόνον αφηγημάτων κ.λ.π., αλλά και θεατρικών έργων της παλιάς ή της πρόσφατης σκηνικής παράδοσης. Την "πνευματική ιδιοκτησία" τη θεωρούσε καθαρά "αστική αντίληψη", και λίγο πριν πεθάνει, έγραφε : "Ο αληθινός σεβασμός για τα κλασικά έργα πρέπει να στρέφεται στο μεγαλείο των ιδεών τους και στο κάλλος της μορφής τους, κι εκδηλώνετα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΞΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΖΗΤΟΥΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0276

Τώρα που οι τολμηρές καινοτομίες του Λουΐτζι Πιραντέλλο δε σκανδαλίζουν πια το κοινό και η θέση του μέσα στη θεατρική ιστορία του αιώνα μας έχει στερεωθεί, μπορούμε να καταλάβουμε καλύτερα πού βρίσκεται, εκτός από την πρωτοτυπία, η βαθύτερη αξία αυτού του έργου. Η κυριότερη αρετή του είναι, χωρίς αμφιβολία, ο τρόπος, ο γνήσια θεατρικός τρόπος, με τον οποίο κατόρθωσε να ερμηνεύσει από τη σκηνή ένα οξύ για τη σκέψη και για το αίσθημα του σύγχρονου ανθρώπου πρόβλημα: τη ριζική αβεβαιότητα, την έλλειψη ενότητας, τη ρευστότητα και τις αντιφάσει...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Ο ΠΟΘΟΣ
Εκδότης: ΗΡΙΔΑΝΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1890-0365

Ο Στάνλεϋ Κοβάλσκι, ένας άξεστος Πολωνός, δεύτερη γενιά μετανάστης, και η γυναίκα του Στέλλα, που κατάγεται από ξεπεσμένη εύπορη οικογένεια του Νότου, ζουν στα Ηλύσια Πεδία, μια μίζερη παραποτάμια συνοικία της Νένας Ορλεάνης. Η αδελφή της Στέλλας, η Μπλανς Ντυμπουά, μια εύθραυστη, στολισμένη, ξεθωριασμένη καλλονή, καταδέχεται να έρθει και να ζητήσει καταφύγιο στο σπίτι του ζεύγους, όπου αρχίζει να ζει πνίγοντας τα προβλήματά της στο ποτό και μιλώντας συνέχεια για το ένδοξο παρελθόν της οικογένειάς της. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΙΛΑ
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΚΟΑΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2360-0072

Το σώμα μιλά κάθε στιγμή, ακόμα και αν σπανίως το συνειδητοποιούμε. Εκτός από το ότι είναι το κύριο μέσο επικοινωνίας που διαθέτουμε, είναι και το μέσο με το οποίο βιώνουμε τον κόσμο γύρω μας. Αυτό το βιβλίο καινοτομεί, αντιμετωπίζοντας το σώμα ως προσόν και όχι ως πρόβλημα που πρέπει να λυθεί, και μας ενθαρρύνει όλους - ερμηνευτές και μη - να ελευθερώσουμε τις δυνατότητές μας και να εκφραστούμε με μεγαλύτερη σαφήνεια. Οι καλοί ερμηνευτές - είτε είναι τραγουδιστές της όπερας, Σαιξπηρικοί ηθοποιοί, χορευτές του Μπούτο ή αστέρες του κινηματο...
Διαβάστε περισσότερα...
CRAVE [ΔΙΨΑ]
Εκδότης: ΚΟΑΝ
Κωδ. Πολιτείας: 2360-0121

C: Ένα ωραίο πρωινό του Μάη. B: Όχι δεν είναι αυτό. C: Θα μπορούσες να είσαι η μητέρα μου. M: Δεν είμαι η μητέρα σου. C: Κουβαλάω αυτή την ενοχή και δεν ξέρω γιατί. A: Μόνο ο Έρωτας μπορεί να με σώσει και ο Έρωτας με καταστρέφει. C: Σ' ένα λιβάδι. Σ' ένα υπόγειο. Σ' ένα κρεβάτι. Σ' ένα αυτοκίνητο....
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΤΥΠΙΚΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ ΣΤΗ ΔΥΣΗ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0727

Τρεις χιλιάδες χρόνια ιστορίας της δραματουργίας, άλλοτε άμεσα θεατρικής κι άλλοτε έμμεσα... Ανεξάντλητες οι μορφές των χώρων που τη στέγασαν ή εξακολουθούν να τη στεγάζουν... Άπειρες οι αντιδράσεις του κοινού απέναντι στα δρώμενα, την κάθε φορά, μέσα σε διαφορετικά αρχιτεκτονικά κελύφη... Ωστόσο, η ανά χείρας μελέτη αποπειράται να διακρίνει κάτι σαν απλό μοτίβο πίσω από τη χαοτική ποικιλία και να χαρτογραφήσει ένα σύστημα διαδοχής. [...] Με οδηγό τις «μεταμορφώσεις του θεατρικού χώρου», λοιπόν, η μελέτη προτείνει μιαν ευρύτερη θεατρολογικ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κωδ. Πολιτείας: 4350-0420

Το «Τέλος του Παιχνιδιού» είναι η ιστορία ενός ανθρώπου, του Χαμ, πολύ δυνατού, πολύ τυραννικού, που βρίσκεται σε μια κατάσταση πλήρους ανασφάλειας γιατί είναι τυφλός και δεν μπορεί να περπατήσει. Ζει σε μια πολυθρόνα και εξαρτιέται από έναν σύντροφο, κάτι σαν παραγιό και υπηρέτη μαζί, τον Κλοβ. Οι γονείς του Χαμ, ο Ναγκ και η Νελ (ο καθένας μέσα σ’ έναν σκουπιδοτενεκέ που του χρησιμεύει για στήριγμα, επειδή έχασαν το πόδια τους σε ένα ποδηλατικό δυστύχημα), ζουν πλάι του σε μια κατάσταση ακόμα μεγαλύτερης ανημποριάς, σε ένα στάδιο εξάρτησ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ
Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ - Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Κωδ. Πολιτείας: 5594-0172

Έναυσμα του παρόντος τόμου υπήρξε το Αφιέρωμα για τα τρία χρόνια από την πρόωρη "αναχώρηση" του Λεύτερη Βογιατζή το οποίο συνδιοργάνωσαν στην Πάτρα το Βιβλιοπωλείο "Πολύεδρο" με το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών τον Μάιο του 2016. Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκαν, μέσω σύντομων αλλά στοχευμένων εισηγήσεων, πτυχές του πολυσχιδούς αυτού έργου ενός Έλληνα σκηνοθέτη (και ηθοποιού) που άφησε έντονο το στίγμα του σε κοινό αλλά και συντελεστές που συνεργάστηκαν στην "κατασκευή" των παραστάσεών του. Στον παρόντα τόμο, περιλαμβάνοντα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΘΕΡΙΣΟΥΜΕ
Εκδότης: ΓΚΟΒΟΣΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0910-0700

Λάγια: Ζέστη ε; Χρίστος: Πολλή ζέστη σήμερα. Από μεθαύριο θ' αρχίσουμε το θέρο. Θαρθείς να δουλέψεις στα χωράφια; Λάγια: Θαρθώ! Χρίστος: Αυτό είναι καλό. Λάγια: Μα δεν πιστεύω να βάλει εργάτες να θερίσει ο Λάλιος. Έχει σπείρει λίγα χωράφια φέτο. Είταν τότες οι Γερμανοί εδώ και θάρχονταν ο Μπαντούνας να πάρει το φόρο να τους τον πάει. Χρίστος: Όμως σα θα χρειαστεί εργάτες θα κατέβεις, ε; Θα θερίσουμε μαζί. (Πάψη): Θάθελα νάμουν πλούσιος. Ήθελες νάμουνα πλούσιος; Λάγια: Τί μου το λες; Χρίστος: (πάει κοντά): Λάγια! Λάγια: Τί λες, θ' αργήσεις ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ
Εκδότης: ΑΛΦΕΙΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0250-0042

Φύσα, φύσα, βοριά μου χειμωνιάτικε, εσύ ψυχρός δεν είσαι τόσο, σαν του ανθρώπου την τυφλή αχαριστία. Τα δόντια σου αιχμηρά δεν είναι, μιας κι είσ' αόρατος στον κόσμο. Κρύα η ανάσα σου είναι μόνο. Χέι χο, χέι χο, τραγουδά χέι χο στο πράσινο το δέντρο. Απάτη οι πιο πολλές φιλίες - οι έρωτες μια σκέτη τρέλα! Χέι χο, χέι χο, τραγουδά χέι χο στο πράσινο το δέντρο, τη χαρά τραγουδά της ζωής μας! [Από την έκδοση]...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΤΩΧΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΗΣ
Εκδότης: ΚΟΡΟΝΤΖΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2378-0085

Γιατί κάνουμε τέχνη; Για να παραβιάσουμε τα όριά μας, να επεκτείνουμε τα όριά μας, να καλύψουμε το κενό μας, να ολοκληρωθούμε. Αυτό δεν αποτελεί συνθήκη, αλλά συνιστά μια πορεία, όπου, εκείνο που είναι σκοτεινό μέσα μας, φωτίζεται σιγά σιγά. Σε αυτό τον αγώνα με τις προσωπικές μας αλήθειες, σ' αυτή την προσπάθεια να ξεφλουδιστεί κομμάτι κομμάτι η μάσκα της ζωής, το θέατρο, με την πληρότητα της έρευνάς του, μου φαινόταν πάντα σαν ένας χώρος πρόκλησης. Έχει την ικανότητα να προκαλεί την ίδια του τη φύση, καθώς και το ακροατήριό του, παραβιάζ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΕΞΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΗΝΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0840

ΕΠΟΧΗ ΦΩΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ (1932-1934) ΕΠΟΧΗ Κ. ΜΠΑΣΤΙΑ - Δ. ΡΟΝΤΗΡΗ (1934-1941) ΕΠΟΧΗ ΚΑΤΟΧΗΣ - ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ (1941-1944) ΕΠΟΧΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΘΕΟΤΟΚΑ (1945-1946) ΕΠΟΧΗ ΔΗΜΗΤΡΗ ΡΟΝΤΗΡΗ (1946-1950) ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΕΟΤΟΚΑ (1950-1952) ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΡΟΝΤΗΡΗ (1953-1955) ΕΠΟΧΗ ΑΙΜΙΛΙΟΥ ΧΟΥΡΜΟΥΖΙΟΥ (1955-1964) ΕΠΟΧΗ ΜΙΝΩΤΗ - ΒΕΝΕΖΗ (1964-1967) ΕΠΟΧΗ ΕΠΤΑΕΤΙΑΣ (1967-1974) ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΙΝΩΤΗ (1974-1981) ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ «ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ» (1981-1993) ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ...
Διαβάστε περισσότερα...
IMPRO
Ο ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1418-0017

Χωρισμένο σε τέσσερα μέρη -"Στάτους", "Αυθορμητισμός", "Αφηγηματικές δεξιότητες", "Μάσκες και έκσταση"- που παρουσιάζονται περίπου στη σειρά με την οποία θα μπορούσε να τα προσεγγίσει μια θεατρική ομάδα, το βιβλίο εκθέτει τις τεχνικές και τις ασκήσεις που ο ίδιος ο Κιθ Τζόνστοουν θεώρησε ως τις πιο χρήσιμες και ενδιαφέρουσες. Το αποτέλεσμα είναι ένα βιβλίο ιδεών και συγχρόνως μια συναρπαστική εξερεύνηση της φύσης της αυθόρμητης δημιουργίας. Το βιβλίο είναι καρπός είκοσι χρόνων υπομονετικής και πρωτότυπης εργασίας. Πρόκειται για ένα σοφό, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0667

Η Ιστορία της σκηνογραφίας ακολουθεί τα ίχνη της δυτικής σκηνογραφίας και ενδυματολογίας από την αρχαιότητα μέχρι τον 20ό αιώνα. Με αφετηρία το αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό θέατρο εξετάζεται η αρχιτεκτονική, η σκηνογραφία και η ενδυματολογία της περιόδου, καθώς και η μεταφορά του αρχαίου δράματος στη σύγχρονη σκηνή. Το αρχαίο θέατρο διαδέχεται εκείνο της περιόδου μεταξύ 15ου-19ου αιώνα, ανιχνεύοντας τις σκηνογραφικές πρακτικές του αναγεννησιακού θεάτρου της Ιταλίας, της Αγγλίας και της Ισπανίας, του Κρητικού Θεάτρου της ώριμης Αναγέννησης, ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ( ΟΙ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΣΑΛΕΜ )
Εκδότης: ΔΩΔΩΝΗ
Κωδ. Πολιτείας: 1250-0004

Δωμάτιο στο σπίτι του Αιδεσιμώτατου Σαμουήλ Πάρρις στο Σάλεμ της Μασαχουσέτης, την άνοιξη της χρονιάς 1962. Ο Πάρρις είναι γονατισμένος κοντά στο κρεβάτι όπου βρίσκεται ξαπλωμένη ντυμένη και αναίσθητη η κόρη του, Μπέττη, 10 χρονώ. Την κοιτάζει με αγωνία, μουρμουρίζοντας κάποια προσευχή. Η μαύρη σκλάβα Τιτούμπα, 50 χρονώ, μπαίνει φοβισμένη. ΤΙΤΟΥΜΠΑ: Κυρ Αιδεσιμώτατε, η Μπέττη μας θα γίνει γρήγορα καλά; ΠΑΡΡΙΣ: Φύγε από δω. ΤΙΤΟΥΜΠΑ, οπισθοχωρώντας: Η Μπέττη μας δε θα πεθάνει;... Δε θα πεθάνει;... ΠΑΡΡΙΣ, σηκώνεται έξω φρενών: Φεύγα από μπρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΕΛΤΕΜΑΚΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0542

(...) Το "Μελτεμάκι" διαδραματίζεται σε μια νησιώτικη αμμουδιά και είναι γεμάτο τρυφερότητα, συγκίνηση, νοσταλγία, κωμικά επεισόδια κι έναν διάχυτο ερωτισμό που θα προκαλέσει με τον ερχομό του ένα "θηλυκό" μελτεμάκι, για να ταράξει τις σχέσεις των ηρώων, με καβγάδες, ζήλιες και πολλά άλλα ξεκαρδιστικά μπερδέματα. Στις ερωτικές τρικυμίες θα συμβάλει κι ένας "τραμουντάνας" με τη μορφή μιας νεαρής χήρας. Ένα παλιό γραμμόφωνο και οι τσαμπούνες των πανηγυριών του Δεκαπενταύγουστου συνοδεύουν τις διαθέσεις των ηρώων, με συντροφιά το κύμα, τα γλα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΣΟΝΑΤΑ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0564

Είναι τρομακτικό, όπως και η ίδια η ζωή, όταν πέφτουν τα λέπια από τα μάτια μας και βλέπουμε τα πράγματα όπως είναι. Το έργο έχει στέρεη φόρμα και περιεχόμενο, τη σοφία που έρχεται με την πάροδο της ηλικίας, καθώς η γνώση συσσωρεύεται και μαθαίνουμε να κατανοούμε. Με αυτόν τον τρόπο ο "υφαντής" υφαίνει τη μοίρα των ανθρώπων. Μυστικά σαν αυτά (του έργου) υπάρχουν σε κάθε σπίτι. Οι άνθρωποι είναι πολύ εγωιστές για να το παραδεχτούν. Οι περισσότεροι κομπάζουν για την καλή τους τύχη και κρύβουν τη μιζέρια τους. Ο Συνταγματάρχης παίζει την προσ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΜΠΑΜΠΑ;
FOURNIER JEAN-LOUIS
€13.19 €5.94
(-55%)
Κερδίζετε €7.25
SONIK, ΤΕΥΧΟΣ 102, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2015-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2016
€5.90 €2.36
(-60%)
Κερδίζετε €3.54

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS