Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΓΛΩΣΣΑ - ΛΕΞΙΚΑ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΛΛΗΝΟ-ΠΟΛΩΝΙΚΟΙ, ΠΟΛΩΝΟ-ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Εκδότης: ΚΑΛΟΚΑΘΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2160-0356

Οι διάλογοι αυτοί έγιναν για να καλύψουν μια σοβαρή ανάγκη της ζήτησης από Έλληνες και Πολωνούς, της Ελληνικής και Πολωνικής γλώσσας αντίστοιχα. Οι λέξεις παρατάσσονται με αλφαβητική σειρά και μέσα σε αγκύλη δίνεται η προφορά τους. Είναι γραμμένοι στη δημοτική, με μονοτονικό σύστημα. Οι φράσεις ομαδοποιούνται ανάλογα με το κυρίως θέμα. Όσες λέξεις είναι σε παρένθεση, μπορούν να παραληφθούν. (Από την εισαγωγή της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 8370-0614

Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η ενσωμάτωση των τεχνών στην Προσχολική και Δημοτική Εκπαίδευση. Για αυτόν τον σκοπό: - μελετώνται σύγχρονες θεωρίες που συγκροτούν το υπόβαθρο της ενσωμάτωσης των τεχνών στις διδακτικές διαδικασίες, - περιγράφονται πάνω από 100 μοντέλα δραστηριοτήτων, το καθένα από τα οποία μπορεί να προσαρμοστεί σε αναρίθμητες διδακτικές συνθήκες και διδασκόμενα θέματα, - διατυπώνονται κριτήρια σχεδιασμού δραστηριοτήτων τέχνης που είναι κατάλληλες να ενσωματωθούν στην εκπαίδευση σε ένα επίπεδο υψηλότερο από το ισχύον, - προτεί...
Διαβάστε περισσότερα...
1001 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-0590

12 μήνες του χρόνου για να συμμετέχεις, να μιλάς, να κινείσαι, να δημιουργείς και ν' ανακαλύπτεις τα πάντα παίζοντας! 1001 δραστηριότητες που ακολουθούν όσα μαθαίνεις στο Νηπιαγωγείο και οργανώνονται γύρω από πέντε θεματικούς άξονες: -Ομαδική ζωή -Αθλήματα και ομαδικά παιχνίδια -Δημιουργικότητα και πέντε αισθήσεις -Ανακάλυψη του κόσμου -Γλώσσα. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0057

Η έννοια της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης εμπερικλείει το μακρο-επίπεδο του κράτους και των θεσμικών δομών του, το μεσο-επίπεδο του σχολείου και το μικρο-επίπεδο της σχολικής τάξης. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση θέτει προ των κρατικών δομών το ζήτημα της διαμόρφωσης πολιτικών σε εθνικό επίπεδο προς αναγνώριση του διαπολιτισμικού χαρακτήρα των κοινωνιών. Εν τούτοις, δεν είναι ταυτόσημη με την εκ προθέσεως επίσημη πολιτική του κράτους, αλλά βρίσκεται σε συνάρτηση με τις πρωτοβουλίες των επιμέρους ιθυνόντων και εκπαιδευτικών. Συνεπώς, η διαπολιτ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΕΣΤ ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ - ΔΟΘΕΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΕΠ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ
Εκδότης: ΜΑΤΙ
Κωδ. Πολιτείας: 2710-0130
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΟΣΥΝΗ
ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΩΝ ΒΕΝΕΤΩΝ ΥΠΗΚΟΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ
Εκδότης: ΕΝΑΛΙΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1506-0467

Το θέμα της εκπαίδευσης των βενετών υπηκόων στον παραδοσιακά ελληνικό χώρο, ζήτημα λεπτό και πρόσφορο όχημα διατύπωσης αποδοκιμαστικών σχολίων ή επαίνων για τους Βενετούς, τους κυρίαρχους από τη Δύση στα εδάφη της βυζαντινής αυτοκρατορίας, υπήρξε, για τους ίδιους τους υπηκόους τότε αλλά και για τους ερευνητές αργότερα, ένα αμφιλεγόμενο θέμα. Η Βενετία παρουσιάστηκε από τον 19ο αιώνα στην υπάρχουσα για το θέμα βιβλιογραφία ως η Κυρίαρχος που αρνούνταν την ίδρυση σχολείων στις κτήσεις της, υπερασπιζόμενη το αριστοκρατικό της πολίτευμα και πρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΜΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ!
Εκδότης: IWRITE.GR
Κωδ. Πολιτείας: 6990-0079

-Είσαι μαθητής και θέλεις να σπουδάσεις Νομική, αλλά δεν ξέρεις τι ακριβώς αφορά ο κλάδος και η επιστήμη της Νομικής ή... πού μπορείς να σπουδάσεις (δημόσιο ή ιδιωτικό πανεπιστήμιο); -Είσαι μαθητής που θέλει να σπουδάσει Νομική ή φοιτητής Νομικής που θέλει να ξέρει τις επαγγελματικές πόρτες και διεξόδους (νομικά και εξωνομικά επαγγέλματα με κύρος και λεφτά), που ανοίγονται μέσα από τη Νομική αλλά και τις μεταπτυχιακές ευκαιρίες εξειδίκευσης στον κλάδο αυτό; -Θέλεις να είσαι εσύ αυτός ή αυτή, που θα αγορεύει σε σημαντικές δίκες και σε μεγάλ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0000

Τα σχολεία 21ου αιώνα χαρακτηρίζονται από την ετερότητα των μαθητών τους. Οι μαθητές διαφέρουν όσον αφορά στην φυλή, στη θρησκεία, στην εθνικότητα αλλά επίσης υπάρχουν και μαθητές με αναπηρίες ή που έχουν κριθεί ως να έχουν ειδικές ανάγκες. Η συμπεριληπτική εκπαίδευση είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση για τα σχολεία που προσπαθούν να παρέχουν ίσες ευκαιρίες σε όλους τους μαθητές τους. Για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται η εμπλοκή σε αυτή τη διαδικασία των εκπαιδευτικών. Έτσι η συμπεριληπτική εκπαίδευση γίνεται πρόκληση και για τους εκπαιδευτικούς...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ
Η ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΝΕΑ ΠΝΟΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Εκδότης: ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1630-0552

Τη διδασκαλία τη συναντάμε παντού - όλοι την εξασκούν. Οι γονείς διδάσκουν τα παιδιά τους, οι εργοδότες τους υπαλλήλους τους οι προπονητές τους παίκτες τους, οι γυναίκες τους άνδρες τους (και αντίστροφα) και φυσικά οι επαγγελματίες δάσκαλοι διδάσκουν τους μαθητές τους. Το βιβλίο αυτό ασχολείται με το πώς μπορεί η διδασκαλία να γίνει πολύ πιο αποτελεσματική, πώς μπορεί να μεταδώσει περισσότερη γνώση και ώριμη σκέψη στους διδασκόμενους, ενώ ταυτόχρονα θα περιορίσει τις συγκρούσεις και θα ελευθερώσει περισσότερο χρόνο για διδασκαλία. Τι διαφο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-1545

Η Donna Mertens αποσαφηνίζει τις ποιοτικές, τις ποσοτικές και τις μεικτές μεθόδους και ενσωματώνει τις οπτικές των διαφόρων ερευνητικών παραδειγμάτων σε περιγραφές των παραπάνω μεθόδων. Πραγματεύεται τέσσερα βασικά επιστημονικά παραδείγματα: το μεταθετικιστικό, το κονστρουκτιβιστικό, το μετασχηματιστικό και το πραγματιστικό. Δίνεται επίσης έμφαση στη διεξαγωγή έρευνας στο πλαίσιο πολιτισμικά σύνθετων κοινοτήτων, με βάση τις φεμινιστικές προσεγγίσεις, καθώς και τις προσεγγίσεις των εθνικών και φυλετικών μειονοτήτων και των ατόμων με ειδικές...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΝΟΥΣ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-4852

Πότε αρχίζουν τα νήπια να μαθαίνουν; Τι μπορούν να κάνουν οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία -μέσω αναλυτικών προγραμμάτων, περιβαλλόντων μάθησης και διδακτικών μεθόδων- ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά να μάθουν πιο αποτελεσματικά; Το παρόν έργο παρουσιάζει τα αποτελέσματα των ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί τις τελευταίες δεκαετίες στο χώρο της επιστήμης της μάθησης και προτείνει τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί η εφαρμογή των ερευνητικών ευρημάτων στη σύγχρονη εκπαιδευτική πρακτική. Η αναδυόμενη επιστήμη της μάθησης, αξιοποιώ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Εκδότης: ΕΑΠ
Κωδ. Πολιτείας: 6156-0000

Η σειρά απαρτίζεται από χρηστικά και έγκυρα βιβλία με θέματα της εποχής μας, και όχι μόνο. Μια τεκμηριωμένη παρέμβαση σε ζητήματα αιχμής που απευθύνεται σε κάθε αναγνώστη με αγωνίες και ερωτήματα. Έχασαν τα ελληνικά για μία ψήφο την ευκαιρία να είναι η επίσημη γλώσσα των ΗΠΑ; Τα κομπιούτερ προγραμματίζονται, με πρωτοβουλία του Μπιλ Γκέιτς, στα αρχαία ελληνικά; Η ινδοευρωπαϊκή θεωρία έχει άραγε ξεπεραστεί; Πώς βέλαζαν τα αρχαία πρόβατα; Είναι η ελληνική μητέρα όλων των γλωσσών; Διαθέτει πέντε εκατομμύρια λέξεις; Το τελικό ν οξυγονώνει άραγε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (ΠΕΜΠΤΟΣ ΤΟΜΟΣ) ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ - ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εκδότης: ΤΣΟΥΡΕΑ
Κωδ. Πολιτείας: 4326-0257

Ο άνθρωπος πρώτα χρησιμοποίησε τον προφορικό και έπειτα το γραπτό λόγο. Με τον προφορικό λόγο ο άνθρωπος έχει άμεση επαφή με τους συνανθρώπους του. Στέλνει ή δέχεται μηνύματα άμεσα χωρίς να χρησιμοποιεί τεχνητά μέσα (π.χ. το τηλέφωνο). Μόνο όταν συζητάει με άλλον που βρίσκεται μακριά του, χρησιμοποιεί τα τεχνητά μέσα. Με τον προφορικό λόγο ο άνθρωπος φανερώνει τις ψυχικές διαθέσεις και μεταπτώσεις του. Αποδίδει όλες τις αποχρώσεις των συναισθημάτων και των ιδεών του. Γίνεται πιο πειστικός με τη χρήση του ζωντανού και δυνατού προφορικού λόγ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΡΕΥΜΑΤΩΝ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-0486

[...] Η Σύντομη ιστορία της γλωσσολογίας του Βρετανού R. H. Robins είναι μια μεθοδική επισκόπηση γνωστών και άγνωστων ρευμάτων γλωσσικής σκέψης από την αρχαία Ελλάδα ως τις μέρες μας, τοποθετώντας καίρια κάθε ρεύμα στον πολιτιστικό του περίγυρο. [...] (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Η ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ
Εκδότης: ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3210-0087

Το βιβλίο αυτό του καθηγητή Henri Tonnet αποτελεί μια ευσύνοπτη Εισαγωγή στην Ιστορία της νεοελληνικής γλώσσας. Ο συγγραφέας εξετάζει με βαθιά γνώση των πηγών τους σημαντικότερους σταθμούς στην εξελικτική πορεία της νεοελληνικής, η οποία διαμορφώθηκε σε μια μακρά χρονική περίοδο που αρχίζει γύρω στον 2ο μ.Χ. αιώνα και τελειώνει με τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους. Τα εισαγωγικά κεφάλαια για την Ιστορία της ελληνικής γραφής και τα γνωρίσματα της αρχαίας γλώσσας βοηθούν τον αναγνώστη να κατανοήσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διαμορφ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-0313

Γράφοντας την καινούργια αυτή έκδοση, θέλησα να δώσω τη γραμματική της ιταλικής γλώσσας, σε μια πιο ολοκληρωμένη μορφή, που να μην αφήνει στο σπουδαστή κενά και απορίες στη μελέτη της γλώσσας. Γι' αυτό θεώρησα σκόπιμο να προσθέσω κεφάλαια, όπως π. χ. τις ανωμαλίες στο σχηματισμό πληθυντικού των ουσιαστικών ή τη μετατροπή του άμεσου λόγου σε πλάγιο, που μπορεί να μην αντιμετωπίσει κανείς στην αρχή της σπουδής της γλώσσας αλλά σίγουρα θα τον προβληματίσουν αργότερα. Ολοκλήρωσα επίσης τον πίνακα των ανωμάλων ρημάτων στο τέλος του βιβλίου, ώστ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΕΚΑ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ
Κωδ. Πολιτείας: 1568-0032

Η ελληνική έκδοση του βιβλίου του Paulo Freire "Δέκα επιστολές προς αυτούς που τολμούν να διδάσκουν", έρχεται να καλύψει ένα πραγματικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία σχετικά με το έργο αυτού του φημισμένου Βραζιλιάνου παιδαγωγού, ο οποίος θεωρείται ως ο σημαντικότερος παιδαγωγός στον κόσμο στα τελευταία πενήντα χρόνια. Πρόκειται για ένα διεισδυτικό βιβλίο που προσπαθεί να δώσει απάντηση στα στερεότυπα που κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια στα εκπαιδευτικά συστήματα. Στο βιβλίο αυτό ο Freire μιλά στους εκπαιδευτικούς με βάση την εμπειρία τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΑΘΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0007

Πολλές ανησυχίες εκδηλώνονται τα τελευταία χρόνια για την τύχη της γλώσσας μας μετά την επίσημη αναγνώριση της δημοτικής από την πολιτεία. Είναι άραγε δικαιολογημένες; Για τα λάθη που διαπράττονται στη χρήση της γλώσσας από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αλλά και στον τύπο έχουν ακουστεί πολλές σωστές διαμαρτυρίες, ώστε θα ήταν περιττό να προσθέσω κι εγώ τη δική μου πάνω σ ένα αναμφισβήτητο γεγονός. Αν το καταπιάνομαι, είναι γιατί θέλω να σταθώ σε μερικά από κείνα τα λάθη που επαναλαμβάνονται, με την ελπίδα ότι όσοι αγαπούν τη γλώσσα μας και ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΑΘΗ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΑΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΡΘΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΤΑ ΝΕΑ»
Εκδότης: ΣΜΙΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3870-0009

Τα άρθρα που περιλαμβάνονται σ' αυτόν τον τόμο έχουν δημοσιευτεί στην εφημερίδα «Τα Νέα» από το Φεβρουάριο του '91 μέχρι τέλους Ιουλίου του '92 σε ειδική στήλη και ορισμένη ημέρα της εβδομάδας. Οι αναγνώστες των Νέων θα τα θυμούνται ασφαλώς, επειδή τα πιο πολλά είναι γραμμένα με ύφος ευτράπελο και διασκεδαστικό. «Τέρπειν άμα και διδάσκειν». Ας τα χαρούν άλλη μια φορά, τώρα που τους προσφέρονται συγκεντρωμένα. Τα άρθρα ακολουθούν τη χρονολογική σειρά δημοσίευσης στην εφημερίδα. (Από τον πρόλογο της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Εκδότης: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Κωδ. Πολιτείας: 5715-0024

Το βιβλίο αποτελεί συμβολή στην επανεκτίμηση του παραμυθιού ως παιδαγωγικού μέσου, καθώς και στην αξιοποίηση του πολιτισμικού αυτού αγαθού της λαϊκής παράδοσης στην εκπαίδευση (κυρίως στο Δημοτικό Σχολείο). Με αναφορά σε ιστορική-παιδαγωγική βιβλιογραφία, αλλά και σε νεότερη, προσδιορίζεται χρονολογικά η εισαγωγή του παραμυθιού στην εκπαίδευση, καθώς και οι στόχοι αυτού του παιδαγωγικού εγχειρήματος, οι οποίοι ποικίλλουν, εξελίσσονται και διαφοροποιούνται ανάλογα με τις κρατούσες ψυχοπαιδαγωγικές αλλά και ευρύτερα κοινωνικές αντιλήψεις. Π...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΜΠΕΝΒΕΝΟΥΤΟ ΤΣΕΛΛΙΝΙ
CELLINI BENVENUTO
€26.75 €10.70
(-60%)
Κερδίζετε €16.05
Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ (ΕΚΔΟΣΗ POCKET)
ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ
€6.60 €2.64
(-60%)
Κερδίζετε €3.96

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Η ευφυΐα θα ήταν η δυνατότητα να λες κάτι βαθύ με πολύ απλά λόγια [...]Ρίχτηκα με τα μούτρα στην αναζήτηση του προσωπικού μου θεού: ΤΗΝ ΑΠΛΟΤΗΤΑ. Όσο πιο συμπυκνωμένα και λακωνικά έγραφα τόσο λιγότερα περιθώρια για λ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS