ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΓΛΩΣΣΑ - ΛΕΞΙΚΑ > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΓΙΝΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0268
Αυτή η εισαγωγή στην εκπαίδευση και κατάρτιση από κάποιον ειδικό του τομέα είναι ιδανική για όσους ασχολούνται για πρώτη φορά με το δύσκολο έργο της εκπαίδευσης και ανάπτυξης των ανθρώπινων πόρων. Ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Leslie Rae δεν χρειάζεται συστάσεις. Για πολλά χρόνια έχει συμβουλεύσει επαγγελματίες εκπαιδευτές. Στο βιβλίο του αυτό στρέφει την προσοχή του στους νέους εκπαιδευτές και τους προσφέρει έναν χρήσιμο οδηγό με τις βασικές γνώσεις για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΕΥΚΟΛΙΕΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 8370-0405
Οι Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες τα τελευταία χρόνια αντιπροσωπεύουν ένα σοβαρό πρόβλημα για την εκπαιδευτική πραγματικότητα και έναν από τους πλέον καθοριστικούς παράγοντες της ακαδημαϊκής επιτυχίας των μαθητών. Το βιβλίο αυτό είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την ανίχνευση των μαθησιακών δυσκολιών των παιδιών και για τη δημιουργία ειδικών προγραμμάτων υποστήριξης και παρέμβασης. Οι θεωρίες, οι όροι και οι ενδείξεις των μαθησιακών δυσκολιών παρουσιάζονται στην αρχή του βιβλίου με γλώσσα απλή και εύληπτη. Ακολουθούν σαφείς οδηγίες για την υπ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 8370-0177
Το παρόν βιβλίο αποτελείται από κείμενα κριτικού προβληματισμού αναφορικά με την εκπαιδευτική πολιτική που ασκείται σε εθνικό και διεθνές επίπεδο στον τομέα της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης ατόμων με αναπηρίες. Αναλύονται ζητήματα εννοιολογικών προσεγγίσεων της αναπηρίας στο πλαίσιο προβληματικής της παγκοσμιοποίησης και της κοινωνικής δικαιοσύνης. Οι δομές της ειδικής εκπαίδευσης, η νομοθεσία και η παραδοσιακή κουλτούρα της ειδικής αγωγής προσεγγίζονται υπό το πρίσμα της ενταξιακής σκέψης ως παράγοντες διατήρησης του εκπαιδευτικού α... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 8370-0094
Το βιβλίο αυτό επιχειρεί να συμπληρώσει την εξειδικευμένη γνώση και το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό για τα παιδιά με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και την πρόσβασή τους στη σχολική ζωή, προσπαθώντας παράλληλα να αναδείξει με σαφήνεια τη σύνδεση ερευνητικής γνώσης και εκπαιδευτικής πρακτικής στην ειδική αγωγή. Υιοθετώντας ένα μοντέλο πολυπρισματικής και μη κατακερματισμένης αλλά συμπαγούς θεώρησης της ειδικής εκπαίδευσης, επιστήμονες από συγκεκριμένες κατηγορίες ειδικής αγωγής παρουσιάζουν πέντε αντιπροσωπευτικούς πληθυσμούς παιδ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΕΚΑ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ
Εκδότης: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ Κωδ. Πολιτείας: 1568-0032
Η ελληνική έκδοση του βιβλίου του Paulo Freire "Δέκα επιστολές προς αυτούς που τολμούν να διδάσκουν", έρχεται να καλύψει ένα πραγματικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία σχετικά με το έργο αυτού του φημισμένου Βραζιλιάνου παιδαγωγού, ο οποίος θεωρείται ως ο σημαντικότερος παιδαγωγός στον κόσμο στα τελευταία πενήντα χρόνια. Πρόκειται για ένα διεισδυτικό βιβλίο που προσπαθεί να δώσει απάντηση στα στερεότυπα που κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια στα εκπαιδευτικά συστήματα. Στο βιβλίο αυτό ο Freire μιλά στους εκπαιδευτικούς με βάση την εμπειρία τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΤΟΥ
Εκδότης: ΣΤΑΣΕΙ ΕΚΠΙΠΤΟΝΤΕΣ Κωδ. Πολιτείας: 8907-0049
"Δεν διστάζουμε να δηλώσουμε πως επιθυμούμε ανθρώπους που θα εξελίσσονται εσαεί, ικανούς να καταστρέφουν και να ανανεώνουν συνεχώς τα διαθέσιμα μέσα και να ανανεώνονται οι ίδιοι, ανθρώπους που η διανοητική τους ανεξαρτησία θα είναι η ανώτερη δύναμή τους, και δεν θα υποτάσσονται σε κανέναν. Ανθρώπους ανοιχτούς στα καλύτερα πράγματα, πρόθυμους να καλωσορίζουν νέες ιδέες, που θα φιλοδοξούν να ζήσουν πολλαπλές ζωές κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Η κοινωνία μας φοβάται τέτοιους ανθρώπους, επομένως δεν μπορεί κανείς να περιμένει πως θα επιθυμεί... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ ΠΟΔΟΛΟΓΙΑΣ - ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΥ ΝΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΟΝΥΧΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ
2. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΟΠΠΕΠ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Κωδ. Πολιτείας: 5594-0209
Μια καινούρια ενότητα βιβλίων εγκαινιάζουν οι εκδόσεις 24γράμματα. Πρόκειται για μια σειρά βιβλίων, που θα εμπλουτίζεται διαρκώς και θα περιλαμβάνει έγκυρες απαντήσεις στην τράπεζα θεμάτων του ΕΟΠΠΕΠ. Σκοπός είναι πληρέστερη προετοιμασία των αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών ΙΕΚ που επιθυμούν να πετύχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης. (Από τον εκδότη)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 8370-0163
Στο βιβλίο που έχετε στα χέρια σας καταγράφεται μια από τις συστηματικότερες ερευνητικές προσπάθειες που έχουν γίνει μέχρι τώρα στον ελληνόφωνο χώρο για την ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε θέματα ένταξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Αρχικά παρουσιάζεται το θεωρητικό πλαίσιο που σχετίζεται με το θέμα της εκπαίδευσης για την ένταξη. Ακολουθεί αναλυτική παρουσίαση της έρευνας, η οποία περιλαμβάνει τη συλλογή και ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων σχετικά με τις γνώσεις, τις στάσεις και τις δεξιό... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ
13. ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΟΠΠΕΠ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Κωδ. Πολιτείας: 5594-0339
Μια καινούρια ενότητα βιβλίων εγκαινιάζουν οι εκδόσεις 24γράμματα. Πρόκειται για μια σειρά βιβλίων, που θα εμπλουτίζεται διαρκώς και θα περιλαμβάνει έγκυρες απαντήσεις στην τράπεζα θεμάτων του ΕΟΠΠΕΠ. Σκοπός είναι πληρέστερη προετοιμασία των αποφοίτων των δημόσιων και ιδιωτικών ΙΕΚ που επιθυμούν να πετύχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης. (Από τον εκδότη)... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΟΘΕΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ (2004-2013)
Εκδότης: ΤΣΟΥΡΕΑ Κωδ. Πολιτείας: 4326-0210 Πρώτος, ο Αριστοτέλης θεώρησε ότι η κοινωνική συμβίωση αποτελεί πρωταρχική ανάγκη του ανθρώπου και πηγάζει απ' την κοινωνική του ορμή. Η πολιτική κοινότητα είναι φυσική ανάγκη για τον άνθρωπο. "Εκ φύσεως" νιώθει ο άνθρωπος την ανάγκη να συνυπάρξει με τους συνανθρώπους του. Επομένως, ο άνθρωπος είναι προορισμένος "εκ φύσεως" να ζει μέσα στην πόλη. Μόνο ζώντας στην πόλη μπορεί ο άνθρωπος να διασφαλίζει τα αναγκαία για την επιβίωσή του και να εξασφαλίζει την ευδαιμονία (ευτυχία) του. Ο Αριστοτέλης υποστηρίζει ότι ο άνθρωπος συμμετέχει στην πο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
22. ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΕΟΠΠΕΠ
Εκδότης: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Κωδ. Πολιτείας: 5594-0381
Το βιβλίο τούτο αποσκοπεί στη διευλκόλυνση των υποψηφίων για τις εξετάσεις πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ στην ειδικότητητα «εκπαιδευτές ενηλίκων». Στηρίχτηκε, αποκλειστικά, στις απαντήσεις που προτείνει η επιστημονική ομάδα του ΕΟΠΠΕΠ αλλά τις πυκνώνει για να βοηθηθούν οι υποψήφιοι στην προετοίμασα τους για τις εξετάσεις πιστοποίησης. Ως προς τη δομή, η Τράπεζα Θεμάτων είναι διαρθρωμένη σε εννέα (9) Θεματικές Ομάδες: Θεματική Ομάδα 1: Ομάδα Εκπαιδευομένων - Ομάδες στόχοι Θεματική Ομάδα 2: Δυναμική Ομάδας Θεματική Ομάδα 3: Θεωρητικό Πλαίσιο - Αρχ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΕΣΠΗ-Α
Εκδότης: ΠΕΔΙΟ Κωδ. Πολιτείας: 8370-0211
Η αξιολόγηση της συμπεριφοράς των παιδιών στο πλαίσιο της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης είναι στενά συνδεδεμένη με τη λήψη σημαντικών αποφάσεων για την ανάπτυξη, την αγωγή και την εκπαίδευσή τους. Με την αξιολόγηση οι παιδαγωγοί στηρίζουν τις αποφάσεις τους για τους τρόπους διαπαιδαγώγησης που θα εφαρμόσουν στην τάξη τους ή/και για την επιλογή τους να ζητήσουν πρόσθετη βοήθεια από ειδικούς συμβούλους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα προβλήματα συμπεριφοράς των παιδιών. Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται η αξιολόγηση της συμπερ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ, ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ
Εκδότης: ΚΡΙΤΙΚΗ Κωδ. Πολιτείας: 2410-0835
Οι συγγραφείς προτείνουν έναν συστηματικό τρόπο προσέγγισης του λογοτεχνικού φαινομένου μέσω της σταδιακής άσκησης στην κριτική ανάγνωση, στην άρθρωση ερμηνευτικού λόγου και στη δημιουργική ανταπόκριση στα λογοτεχνικά κείμενα. Στους ειδικότερους στόχους του βιβλίου περιλαμβάνονται: - Η επεξηγηματική παρουσίαση όρων, σχημάτων και τρόπων ανάγνωσης των λογοτεχνικών έργων, ποιητικών και πεζών, όπως η μεταφορά, η συνδήλωση, η συσχέτιση, η μετωνυμία, η ειρωνεία, η αφηγηματική φωνή και η εστίαση, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα, και με τρόπο... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Κωδ. Πολιτείας: 1312-0085
Το παρόν βιβλίο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε φοιτήτριες και φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων και των Τμημάτων εκείνων που προετοιμάζουν ειδικότητες εκπαιδευτικών για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς επίσης και σε εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν εισαγωγικές γνώσεις για τις βασικές εκπαιδευτικές εφαρμογές των Ψηφιακών Τεχνολογιών (ή Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών). Πρόκειται για τη 2η έκδοση, η οποία φιλοδοξεί να καλύψει νέες πτυχές των εκπαιδευτικών εφαρμογών της Ψηφιακής Τεχνολογίας, οι οποίες έχουν ε... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3330-4613
(. . .) Στα δώδεκα χρόνια που μεσολάβησαν από την πρώτη έκδοση, ο συγγραφέας έχει διευρύνει την προσέγγισή του στη διδασκαλία της σκέψης. Ενώ η κριτική σκέψη είναι σημαντική και εξαιρετικά πολύτιμη, δεν είναι αρκετή. Οι μαθητές πρέπει, επίσης, να αναπτύξουν δημιουργική καθώς και φιλόστοργη σκέψη. Η παρούσα νέα έκδοση προτείνει μεθόδους που ενσωματώνουν τη βιωματική εμπειρία, τις νοητικές πράξεις, τις δεξιότητες σκέψης και τις άτυπες πλάνες σε μια συντονισμένη προσέγγιση για τη βελτίωση του συλλογισμού και της κρίσης. Δείχνει, επίσης, πώς η... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ - ΣΥΓΓΡΑΦΗ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
Εκδότης: ΠΛΕΘΡΟΝ Κωδ. Πολιτείας: 3490-0244
Στις ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες η επιτυχία ενός διδακτορικού εξαρτάται από το πόσο πετυχημένες θα είναι οι επιμέρους εργασίες της εκπόνησής του -δηλαδή πώς θα φτιάξετε ένα αρχικό πλάνο, πώς θα δουλέψετε τα προσχέδια του κειμένου, πώς θα κάνετε αναθεωρήσεις, διορθώσεις, ανακατατάξεις και αναβαθμίσεις του υλικού σας και πώς θα διαμορφωθεί το τελικό κείμενο που θα παραδώσετε. Η ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων είναι εξίσου σημαντική με τα άλλα στοιχεία που επηρεάζουν ένα διδακτορικό -τις ερευνητικές ιδέες, τη σκληρή σας δουλειά και τ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΔΙΔΑΞΕ. ΜΠΟΡΕΙΣ;
ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΤΕΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ Κωδ. Πολιτείας: 3330-9830
"Ζεστό, ειλικρινές και γεμάτο πάθος. Η Andria Zafirakou είναι εδώ για να μας πει πώς έχουν τα πράγματα στα βρετανικά σχολεία, και ακόμη τι μπορούν να κάνουν γι' αυτό άνθρωποι που είναι γεννημένοι δάσκαλοι". (Kate Clanchy, συγγραφέας του βιβλίου Some Kids I Taught and What They Taught Me) "Η γενναιοδωρία της Zafirakou δημιουργεί μια αχτίδα ελπίδας σε έναν κόσμο που, κάποιες φορές, μπορεί να φαντάζει αδιέξοδος και σκοτεινός". (Guardian) "Επώδυνα ανθρώπινο... Αιχμηρά σοφό... Αναντικατάστατο". (Michael Attenborough CBE) "Μαγικός συνδυασμός ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
ΑΓΟΡΙ Ή ΚΟΡΙΤΣΙ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΙΚΗΣ - ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ Γ, Δ, Ε, ΣΤ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ)
Εκδότης: UNIVERSITY STUDIO PRESS Κωδ. Πολιτείας: 0870-0502
Ένα βιβλίο που ασχολείται με την προάσπιση και προαγωγή της ψυχικής και σωματικής υγείας και της κοινωνικής ευεξίας των παιδιών και των εφήβων, που στηρίζεται στη διδακτική εμπειρία της συγγραφέως στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι εκπαιδευτικοί, αλλά και κάθε άλλο ενδιαφερόμενο άτομο, μπορούν να αντλήσουν ιδέες και προτάσεις, ώστε να συμπαρασταθούν στα παιδιά, καθώς αναπτύσσονται, δηλαδή στο να είναι δραστήρια, να μπορούν να προγραμματίζουν, να παίρνουν αποφάσεις, να προβάλουν ή να απορρίπτουν αιτήματα, να επικοινωνούν με επιτυχία, να εκφράζ... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
Η ΕΝΤΑΞΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΗ, ΑΠΛΩΣ ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1675
Σε αυτό το μοναδικό στη μορφή και στο περιεχόμενο βιβλίο, ο Roger Slee αντλεί από τη θεωρία της μουσικής και της τέχνης, από προσωπικά βιώματα και την παγκόσμια εμπειρία, καθώς και από τη σύγχρονη εκπαιδευτική πολιτική και πρακτική για να διατυπώσει τα επιχειρήματά του για τη δημιουργία ενός σχολείου που θα αντιπροσωπεύει το είδος του κόσμου στον οποίο θέλουμε να ζήσουν τα παιδιά μας - έναν κόσμο αυθεντικών και όχι διαχωρισμένων κοινοτήτων. Το βιβλίο "Η ενταξιακή εκπαίδευση δεν είναι νεκρή, απλώς μυρίζει περίεργα" αποτελεί μια επίκαιρη συν... Διαβάστε περισσότερα... |
||||||
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκδότης: GUTENBERG Κωδ. Πολιτείας: 0920-1712
Το βιβλίο αυτό είναι καρπός της μελέτης, της επιστημονικής έρευνας και της διδακτικής εμπειρίας του συγγραφέα κατά την τελευταία δεκαετία. Απευθύνεται στους μαχόμενους φιλολόγους, στους φοιτητές φιλολογικών τμημάτων και σε κάθε ενδιαφερόμενο για θέματα διδασκαλίας της γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο εγχειρίδιο αυτό περιλαμβάνονται οι βασικότερες σύγχρονες προσεγγίσεις διδασκαλίας των σημαντικότερων τομέων του γνωστικού αντικειμένου της πρώτης/πρότυπης γλώσσας (γραμματικής, λεξιλογίου, παραγωγής και πρόσληψης κειμένων, διδασκαλίας... Διαβάστε περισσότερα... |
Πλοήγηση
Φίλτρα
Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Εκπτώσεις
Περιοχή Τιμών
Αριθμός Σελίδων
Ηλικίες Παιδικών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής