Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ (ΤΕΥΧΟΣ 137)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0387

Συναθροισμένοι οι Αχαιοί με αρχηγό τον Αγαμέμνονα στην Αυλίδα, αντίκρυ από τη Χαλκίδα, περιμένουν να φυσήση πρύμος αέρας στα πανιά των καραβιών τους, για να σαλπάρουν για την Τροία, που θέλαν να την καταστρέψουν, γιατί το βασιλόπουλο ο Πάρις είχε αρπάξει από τη Σπάρτη την ωραία Ελένη, γυναίκα του βασιλιά Μενέλαου. Μα οι μέρες περνούν κι ο στόλος δε μπορεί να βγη από το λιμάνι της Αυλίδας, γιατί η θεά η Άρτεμη, θυμωμένη με τον Αγαμέμνονα, δεν αφήνει να φυσήση άνεμος. [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΒΑΚΧΑΙ
Κωδ. Πολιτείας: 0101-0282

Η τραγωδία του Ευριπίδη "Βάκχες" είναι ένα πολύ σημαντικό όσο και δύσκολο έργο από το οποίο προβάλλουν διαρκώς αναπάντητα ερωτήματα, ενώ ταυτόχρονα εγείρονται και σοβαρές αμφιβολίες για την ορθότητα της ερμηνευτικής του προσέγγισης. Δεν παύει, ωστόσο, να αποτελεί πρόκληση για τους μελετητές, καθώς η μελέτη αυτού του κειμένου συνδέθηκε με μείζονα φιλολογικά Προβλήματα, όπως είναι ο τόπος συγγραφής του και ο χρόνος της Παράστασης, η σχέση του με τη διονυσιακή λατρεία και τελετουργία,, οι «στόχοι» του ποιητή, αλλά και η συσχέτιση που έγινε κα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗ: ΜΗΔΕΙΑ
Εκδότης: ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΑ
Κωδ. Πολιτείας: 2230-0124

Η Μήδεια του Ευριπίδη αρχίζει όταν το ρομάντσο καί οί ημέρες της περιπέτειας έχουν τελειώσει. Η αναζήτηση του Χρυσόμαλλου Δέρατος, οί άθλοι του Ιάσονος, ό έρωτας της Μήδειας υπήρξαν θέματα άλλων ποιημάτων καί θεατρικών έργων. Μοιάζει με ευγενική ιστορία- όμως δεν φαίνεται ότι θα τελειώσει με καταστροφή; Ο Άπσυρτος καί ό Πελίας δολοφονήθηκαν με δόλιο τρόπο. Ο Ιάσων παντρεύτηκε μια βάρβαρη μάγισσα. Αυτό δεν μπορεί να είναι το τέλος. Τί συμβαίνει μετά ταύτα- όταν ή πρώτη έξαψη του πάθους και του ρομάντσου έχει τελειώσει; Τι γίνεται τότε; Ο Ιά...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΕΝΔΕΚΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΦΟΙΝΙΣΣΑΙ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0042

Γυναίκες της Φοινίκης, που στέλνονται στους Δελφούς ως λάφυρο από την άλωση της Τύρου, περνούν από τη Θήβα. Αναφορά σε σειρά τραγικών γεγονότων του θηβαϊκού κύκλου. Κατάληξη με την αναχώρηση του τυφλού Οιδίποδα που χειραγωγείται από την κόρη του Αντιγόνη. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 και από τότε δίδασκε τακτικά μέχρι τον θάνατό του. Άνθρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΕΚΑΤΟΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0137

Η σύζυγος του Έκτορα Ανδρομάχη μεταφέρεται στη Φθία ως λάφυρο του γιου του Αχιλλέα Νεοπτόλεμου. Αποκτούν γιο, τον Μολοσσό. Η σύζυγος του Νεοπτόλεμου Ερμιόνη προσπαθεί μαζί με τον πατέρα της Μενέλαο να σκοτώσει την Ανδρομάχη και τον γιο της. Ο γέροντας Πηλέας αποτρέπει τον φόνο. Ο Ορέστης, παλιός μνηστήρας της Ερμιόνης, σκοτώνει τον Νεοπτόλεμο. Η εμφάνιση της Θέτιδας κλείνει το δράμα: ο γιος της Ανδρομάχης θα γίνει ο γενάρχης του φύλου των Μολοσσών, ενώ ο Πηλέας θα ζήσει ως αθάνατος κοντά στη Θέτιδα και θα ξανασυναντήσει τον γιο του, τον Αχ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΕΚΑΤΟΣ ΕΝΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΑΛΚΗΣΤΙΣ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0140

Η Άλκηστις δέχεται να πεθάνει στη θέση του συζύγου της Αδμήτου, βασιλιά των Φερών. Ο φίλος του Αδμήτου Ηρακλής επεμβαίνει, επαναφέρει τη γυναίκα στη ζωή και τη δίνει πάλι στον σύζυγό της. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 και από τότε δίδασκε τακτικά μέχρι τον θάνατό του. Άνθρωπος μάλλον εσωστρεφής και αυστηρός, δεν ευτύχησε στην προσωπική ζω...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0079

Τι είναι ο Ίων; Τραγωδία ή κωμωδία; Και ποιος είναι πρωταγωνιστής; Ο Ίων, ο θεϊκός νόθος, όπως δηλώνει ο τίτλος, ή μήπως η μάνα του, η Κρέουσα; Και ακόμη τι σημαίνει ο υπόγειος διάλογος του έργου με τον Οιδίποδα Τύραννο του Σοφοκλή; Και τι σημαίνουν οι απανωτές, προκλητικές σχεδόν, επαναλήψεις μέσα στο έργο; Μήπως διότι μας προτείνει από τον δρόμο του θεάτρου την έξοδο από την επανάληψη του ψυχαναγκασμού και της βίας στις σχέσεις των γενεών και των φύλων κάθε εποχής; [...] (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΤΡΩΑΔΕΣ - ΒΑΚΧΑΙ - ΦΟΙΝΙΣΣΑΙ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0033

Η Τροία έπεσε στα χέρια των Αχαιών έπειτ' από αντίσταση δέκα ετών. Μέσα στη βαθειά γαλήνη της νύχτας ο Ποσειδών εμφανίζεται στην άκρη του έρημου στρατοπέδου των Αχαιών. Έρημου, γιατί όλα έχουν ετοιμασθή μετά τη νίκη, για την αναχώρηση. Είναι μελαγχολικός και είναι οργισμένος ο Ποσειδών. Για τελευταία φορά ήρθε ν' αντικρύσει την Τροία, που αυτός άλλοτε είχε κτίσει και είχε προστατεύσει. Τώρα είναι ταπεινωμένη η Τροία και ο ίδιος. Οι βωμοί του δεν υπάρχουν πειά, σύμφωνα με μια πανάρχαιη ελληνική αντίληψη. Ο θεός πρέπει να απομακρυνθεί. "Ει ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΚΥΚΛΩΨ
Εκδότης: ΚΙΧΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2274-0061

Ο Κύκλωψ του Ευριπίδη ανήκει στο αμφίβιο είδος του σατυρικού δράματος, που βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ τραγωδίας και κωμωδίας. Είναι μάλιστα το μοναδικό σατυρικό δράμα που μας σώζεται ακέραιο. Ο μύθος του έργου στηρίζεται στο γνωστό επεισόδιο της ένατης ραψωδίας της Οδύσσειας: ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του παγιδεύονται στη σπηλιά του Κύκλωπα Πολύφημου κάποιοι από αυτούς καταλήγουν βορά στα δόντια του ανθρωποφάγου τέρατος, αλλά οι υπόλοιποι κατορθώνουν τελικά να αποδράσουν χάρη στο ευφυές σχέδιο του Οδυσσέα να μεθύσουν τον άμαθο στο π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗ: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΤΑΥΡΟΙΣ
Εκδότης: ΚΕΔΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2300-1316

Εισαγωγή Ι. Ο μύθος της Ιφιγένειας στον Ευριπίδη ΙΙ. Η Άρτεμη - Ο μύθος της Ιφιγένειας πριν απ' τον Ευριπίδη. ΙΙΙ. "Βραυρών - Αλαί Αραφηνίδες" : Η εκεί λατρεία της Άρτεμης και της Ιφιγένειας IV. Ευριπίδης : βίος και έργο V. "Ιφιγένεια η εν Ταυροις" : σύνθεση του μύθου, πιθανές αφορμές δημιουργίας της, συμβολή του Ευριπίδη στη μυθική διάπλαση VI. Είναι τραγωδία η Ιφιγένεια; VII. Η γνώμη του Αριστοτέλη για την Ιφιγένεια την εν Ταύροις VIII. Επίδραση της Ιφιγένειας της εν Ταύροις στην κατοπινή δημιουργία. Η σταδιοδρομία του θέματος ΙΧ. Πορεία...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΤΡΑΓΩΔΙΑΙ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ-ΒΙΒΛΙΟΔΕΤΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0029

(. . .) Είχε την ευτυχία ο Ευριπίδης να ζήσει στην εποχή στην οποία έγινε το πιο καταπληκτικό πνευματικό ξύπνημα που είδε ο κόσμος και το οποίο ολοφάνερα και αποφασιστικά επέδρασε στο πνεύμα του. Ο Αναξαγόρας τον εμύησε στη φιλοσοφία. Άκουσε τα μαθήματα του Προδίκου, του Πρωταγόρα, του φυσικού Αρχελάου και, όπως λένε, είχε φιλία με το Σωκράτη, που ήταν θαυμαστής του ποιητή, κι ενώ δε συνήθιζε να πηγαίνει στο θέατρο, δεν άφηνε καμμιά παράσταση του Ευριπίδη και του έδινε μάλιστα τη γνώμη του και σχετικές συμβουλές για τα δράματα του. Κατείχε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 7308-0133

Ο Ιππόλυτος, δραματουργικά, είναι ένα έργο "σπασμένο" σε δύο κομμάτια. Το πρώτο θα 'λεγε κανείς πως ανήκει στην "Αφροδίτη-έναρξη" και το δεύτερο στην "Αρτέμιδα-έκβαση". Στη μέση τέμνει το δράμα η αυτοκτονία της Φαίδρας. Μέχρις εκεί, διαποτίζει τα πάντα το ευώδες δηλητήριο της θεάς που μείζον γίγνεται θεού - της ίδιας, δηλαδή, της Μητέρας Φύσης. Όλα συντελούνται κάτω από την εναρκτήρια σκιά του σκαιού λόγου της που ενσπείρει το πάθος και το κάνει να γεννήσει το άνθος του Κακού μέσα στον Οίκο του Θησέα. Θεολογικές αναφορές στον θεό Έρωτα, μυ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΕΛΕΝΗ
Εκδότης: DIAN BOOKS
Κωδ. Πολιτείας: 3929-0037

(. . .) Στον τρόπο που χειρίζεται τα κύρια πρόσωπα των έργων του, που δεν είναι πια εξαρτημένα από την προστασία των ιθυνόντων θεών, γίνεται φανερή μια υψηλού βαθμού ικανότητα διαγραφής των χαρακτήρων με πρωτοφανείς σε βάθος ψυχολογικές παρατηρήσεις. Ιδίως περιγράφει με ξεχωριστή διεισδυτικότητα τις περίπλοκες καταστάσεις και τα έντονα πάθη της γυναικείας ψυχής. Έτσι τα πρόσωπά του βρίσκονται πιο κοντά μας απ’ όσο οι ήρωες των άλλων τραγικών και ο κόσμος του δεν έχει τίποτα κοινό με την τάξη που οραματίζονται ο Αισχύλος και ο Σοφοκλής. Σ’ ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΕΚΑΤΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΒΑΚΧΑΙ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0135

Ο βασιλιάς των Θηβών Πενθέας αντιδρά στην καθιέρωση της λατρείας του Διονύσου στην πόλη. Ο Διόνυσος επιστρέφει μετά από μακρά απουσία. Ο Πενθέας στρέφεται εναντίον των Βακχών, ιερειών του θεού, αλλά βρίσκει τον θάνατο από τη μητέρα του Αγαύη και τις μαινάδες. Δράμα με θρησκευτικό κλίμα, βασική αναφορά στη διονυσιακή λατρεία. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΑΚΧΕΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-0778

Είναι κατατεθειμένη η όποια ιδεολογία μου μεταγραφής της Τραγωδίας - ήδη την εξέφρασα στην ΗΛΕΚΤΡΑ - για την ανάγκη και την αξία της σύγχρονης ακρόασης του τραγικού λόγου ανάγκη αλλά και, όπως αποδείχθηκε, αποτελεσματικότητα της μεταφοράς της αρχαίας φωνής σε αναγνωρίσιμες δραματικές εντάσεις - θέλω να πω, της σύγχρονης ελληνικής φωνής, χωρίς την μεσολάβηση άλλων, εγκαταστημένων στην ποίησή μας ιδιωματικών σχημάτων. Απλά θα υπερθεματίσω, καθώς σκέφτομαι πως - ίσως περισσότερο από άλλοτε - σήμερα, όπου όλες μας οι πνευματικές φροντίδες φαί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0230

Ο Ευριπίδης είναι ο τρίτος της τριάδας των μεγάλων ποιητών της δραματικής ποίησης της αρχαίας Ελλάδας. Χαρακτηρίζεται ρεαλιστής συγγραφέας, καθώς δίνει τους χαρακτήρες των προσώπων των έργων του όπως είναι περίπου στην πραγματικότητα, και "από σκηνής φιλόσοφος", επειδή αντιμετωπίζει στοχαστικά τα θέματα που επεξεργάζεται. Από το πλούσιο έργο του μας σώζονται ένα "σατυρικό δράμα", ο Κύκλωψ, και δεκαοχτώ τραγωδίες: Άλκηστις, Ανδρομάχη, Μήδεια, Ηρακλείδαι, Ιππόλυτος, Εκάβη, Ικέτιδες, Ηρακλής μαινόμενος, Τρωάδες, Ιφιγένεια η εν Ταύροις, Ηλέκτρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΑΛΚΗΣΤΙΣ
Εκδότης: ΣΤΙΓΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3970-0276

Διάφορες πηγές της παράδοσης μας πληροφορούν ότι ο Ευριπίδης έγραψε και παρουσίασε στους δραματικούς αγώνες των διονυσιακών εορτών περίπου, ή λίγο περισσότερα από, 90 δράματα. Αν ο αριθμός αυτός συνυπολογισθεί, κάπως σχηματικά, με βάση τις παραστάσεις στα Μεγάλα Διονύσια (για τα Λήναια, εορτή ειδικά αφιερωμένη στην κωμωδία, το θέμα της τραγωδίας παραμένει εξόχως ασαφές), όπου οι τραγικοί όφειλαν, υπό ομαλές συνθήκες, να παρουσιάζουν κάθε φορά τέσσερα δράματα, τρεις τραγωδίες και ένα σατυρικό, συνάγεται το συμπέρασμα ότι ο ποιητής πρέπει να...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΕΚΑΒΗ
Εκδότης: ΣΤΙΓΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3970-0298

[...] Από άποψη δραματουργική, η Εκάβη διαιρείται σε δύο, περίπου ισόστιχα και αντιθετικά αντίστοιχα, μέρη, το κάθε ένα με ιδιαίτερο τραγικό πυρήνα, που συγκροτείται από τον θάνατο ενός παιδιού της ηρωίδας: το πρώτο καλύπτει την πορεία της Πολυξένης προς την εθελούσια θυσία επάνω στον τάφο του Αχιλλέα, ενώ το δεύτερο εκκινά με τη διαπίστωση ενός θανάτου, του Πολυδώρου, για να καταλήξει στην εκδίκηση της Εκάβης εναντίον του Πολυμήστορα, του εγκληματία, με θύματα επίσης δύο παιδιά. Από το στρατόπεδο των Αχαιών, στο πρώτο, εκτός από τον Ταλθύ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΤΡΩΑΔΕΣ
Εκδότης: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2250-1268

Ένα θεατρικό κείμενο, ανεξάρτητα από το πότε, που και σε ποια γλώσσα γράφτηκε, έχει σαν πρωταρχικό προορισμό του να ζωντανέψει και να δικαιωθεί σκηνικά και υποκριτικά. Αν πετύχει, τότε το πιθανότερο είναι να επιζήσει και στη γραπτή μορφή του και να υποστεί τις ερμηνείες, αναλύσεις και αξιολογήσεις των σχολιαστών και των λογίων, που, με ελάχιστες εξαιρέσεις, διαθέτουν ελάχιστη θεατρική γνώση ή πείρα. Ο Ευριπίδης, με του οποίου το έργο έχω καταπιαστεί επανειλημμένως από το 1962 και μετά δουλεύοντας κατά το πλείστον πάνω σε δικές μου μεταφράσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΩΔΕΚΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΛΕΝΗ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0052

Ο κατά Ευριπίδη μύθος της Ελένης. Ο Πάρης οδηγεί στην Τροία όχι τη βασίλισσα της Σπάρτης αλλά είδωλό της, ενώ η ίδια μεταφέρεται από τον Ερμή στην Αίγυπτο. Μετά την άλωση της Τροίας, άνεμοι παρασύρουν τον Μενέλαο στην Αίγυπτο, και οι δύο σύζυγοι αναγνωρίζονται τυχαία. Η Ελένη παρουσιάζεται ως πρότυπο συζύγου. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

DE PROFUNDIS
WILDE OSCAR
€10.00 €5.00
(-50%)
Κερδίζετε €5.00
ΔΑΜΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΗΡΙΟ
MAGUIRE EMILY
€19.27 €6.74
(-65%)
Κερδίζετε €12.53

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Στρατής Τσίρκας: Κάπου μέσα του, ένα άλλος Ένας άνθρωπος μπορεί να είναι ολόψυχα δοσμένος σε μια ιδέα, ευγενικιά και δίκια, να ζει και ν' ανασαίνει για κείνη και μόνο για κείνη, κι ωστόσο να ξε...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS