Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ (ΤΕΥΧΟΣ 146)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0227

(. . .) Στόχος της αλύγιστης και άγριας οργής της πανέμορφης, μα όταν θυμώση φοβερής θεάς, είναι ο Ιππόλυτος, ο γιός του Θησέα και μιας Αμαζόνας. Δεν προσφέρει τη λατρεία του στη θεά του έρωτα. Αλλού βρίσκει τη χαρά του: Στην προσήλωση στη θεά της παρθενίας, στην Άρτεμη, και στο κυνήγι μαζί της μέσα στα σκιερά τα δάση. Έτσι κ' η ζηλοτυπία - κι' ας την αρνείται η πληγωμένη στον εγωισμό της θεά - της έχει μπήξει τα νύχια στην καρδιά. Θα εκδικηθή. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΩΝ (ΤΕΥΧΟΣ 148)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0361

Η τραγωδία "Ίων" έχει να παρουσιάση, εκτός από το γενικότερο καλλιτεχνικό της ενδιαφέρον, έμμεση εσωτερική σχέση με το θέμα της καταγωγής των Ελλήνων, που, σύμφωνα με τη μυθολογία, θεωρούνται γενάρχες των Ιώνων και τελικά ταυτίζονται με κείνους. Φανερή διαφαίνεται στο έργο η προσπάθεια του ποιητή να εμφανίση την Ιωνική φυλή σαν την πιο ένδοξη και πιο καθαρή απ' όλες τις γνωστές φυλές της αρχαιότητος, αποδίδοντας τη γέννησή της στον ίδιο το θεό Απόλλωνα. Με βάση τα πιο πάνω στοιχεία, η όλη πλοκή του μύθου στον "Ίωνα" ερμηνεύεται περισσότερο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΕΣΤΗΣ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1206

Πατέρας του Ευριπίδη ήταν ο κτηματίας Μνήσαρχος ή Μνησαρχίδης και μητέρα του η Κλειτώ από τον δήμο της Φλύας. Η γέννησή του τοποθετείται στα 484/485 π.Χ., σε ένα αγρόκτημα των γονιών του στη Σαλαμίνα. Συνομήλικος περίπου με τον Πρωταγόρα, μεγάλωσε στην Αθήνα την περίοδο που η σοφιστική κίνηση είχε ήδη ξεκινήσει την κατακτητική της πορεία. Η εύπορη καταγωγή του, έδωσε στον Ευριπίδη τη δυνατότητα να παρακολουθήσει μαθήματα του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, ενώ συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη και τον Αλκιβιάδη. Οι πνευματικές ανα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΕΚΑΒΗ
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0393

ΠΡΟΛΟΓΟΣ (1-97). Μπροστά στη σκηνή του Αγαμέμνονα, του αρχηγού των Αχαιών, που, γυρνώντας από το Ίλιο στην πατρίδα, έχουν στρατοπεδεύσει σε μιαν ακρογιαλιά στη θρακική Χερσόνησο, παρουσιάζεται, χαράματα ακόμα, μετέωρο ένα φάντασμα νεκρού και μιλεί: Είναι ο Πολύδωρος, ο πιο μικρός από τους γιους του Πρίαμου και της Εκάβης. Για να τον φυλάξη από τους κινδύνους του πολέμου τον είχε μπιστευτή με πολύ χρυσάφι ο πατέρας του εδώ στη Θρακική Χερσόνησο στο βασιλιά Πολυμήστορα. Μα το Ίλιο έπεσε, οι Αχαιοί σφάξανε τον Πρίαμο κι ο Πολυμήστορας, πατώντ...
Διαβάστε περισσότερα...
(H/B) EURIPIDES: FABULAE (VOLUME I)
CYCLOPS, ALCESTIS, MEDEA, HERACLIDAE, HIPPOLYTUS, ANDROMACHA, HECUBA
Εκδότης: CLARENDON PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 3876-0136

The Oxford Classical Texts, or Scriptorum Classicorum Bibliotheca Oxoniensis, are renowned for their reliability and presentation. The series consists of a text without commentary but with a brief apparatus criticus at the foot of each page. There are now over 100 volumes, representing the greater part of classical Greek and Latin literature. The aim of the series remains that of including the works of all the principal classical authors. Although this has been largely accomplished, new volumes are still being published to fill the remaini...
Διαβάστε περισσότερα...
(H/B) EURIPIDES: FABULAE (VOLUME II)
SUPPLICES, ELECTRA, HERCULES, TROADES, IPHIGENIA IN TAURIS, ION
Εκδότης: CLARENDON PRESS
Κωδ. Πολιτείας: 3876-0140

The Oxford Classical Texts, or Scriptorum Classicorum Bibliotheca Oxoniensis, are renowned for their reliability and presentation. The series consists of a text without commentary but with a brief apparatus criticus at the foot of each page. There are now over 100 volumes, representing the greater part of classical Greek and Latin literature. The aim of the series remains that of including the works of all the principal classical authors. Although this has been largely accomplished, new volumes are still being published to fill the remaini...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ: ΑΛΚΗΣΤΙΣ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-1996

Η μετάφραση της «Αλκήστιδος» από το σπουδαίο λόγιο, λογοτέχνη, δραματουργό και ιδρυτή της «Νέας Σκηνής» Κωνσταντίνο Χρηστομάνο (1867-1911) γράφτηκε και παραστάθηκε το Νοέμβριο του 1901. Αποτέλεσε μια από τις πρώτες μεταφράσεις αρχαίου δράματος στη δημοτική. Έκτοτε ελάνθανε, μέχρι τη δημοσίευση, το 1986, ευρέων αποσπασμάτων από τον Κώστα Γεωργουσόπουλο. Στην παρούσα έκδοση δημοσιεύεται για πρώτη φορά ολόκληρη. Η «Αλκηστις» είναι η παλαιότερη σωζόμενη τραγωδία του Ευριπίδη. Πρόκειται για ένα έργο που χαρακτηρίζεται από εναλλαγή συναισθημάτων...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ Η ΕΝ ΤΑΥΡΟΙΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0235

Ο Ευριπίδης είναι ο τρίτος της τριάδας των μεγάλων ποιητών της δραματικής ποίησης της αρχαίας Ελλάδας. Χαρακτηρίζεται ρεαλιστής συγγραφέας, καθώς δίνει τους χαρακτήρες των προσώπων των έργων του όπως είναι περίπου στην πραγματικότητα, και "από σκηνής φιλόσοφος", επειδή αντιμετωπίζει στοχαστικά τα θέματα που επεξεργάζεται. Από το πλούσιο έργο του μας σώζονται ένα "σατυρικό δράμα", ο Κύκλωψ, και δεκαοχτώ τραγωδίες: Άλκηστις, Ανδρομάχη, Μήδεια, Ηρακλείδαι, Ιππόλυτος, Εκάβη, Ικέτιδες, Ηρακλής μαινόμενος, Τρωάδες, Ιφιγένεια η εν Ταύροις, Ηλέκτρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΖΗΤΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 1805-0230

Ο Ευριπίδης είναι ο τρίτος της τριάδας των μεγάλων ποιητών της δραματικής ποίησης της αρχαίας Ελλάδας. Χαρακτηρίζεται ρεαλιστής συγγραφέας, καθώς δίνει τους χαρακτήρες των προσώπων των έργων του όπως είναι περίπου στην πραγματικότητα, και "από σκηνής φιλόσοφος", επειδή αντιμετωπίζει στοχαστικά τα θέματα που επεξεργάζεται. Από το πλούσιο έργο του μας σώζονται ένα "σατυρικό δράμα", ο Κύκλωψ, και δεκαοχτώ τραγωδίες: Άλκηστις, Ανδρομάχη, Μήδεια, Ηρακλείδαι, Ιππόλυτος, Εκάβη, Ικέτιδες, Ηρακλής μαινόμενος, Τρωάδες, Ιφιγένεια η εν Ταύροις, Ηλέκτρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΕΛΕΝΗ
Εκδότης: ΝΕΦΕΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2990-1332

Είτε νεφέλη στην Τροία, είτε ένσαρκη στην Αίγυπτο, η καταγωγή της Ελένης ως Ελένης είναι ερωτογενής, με όλες τις επιπτώσεις που έχει αυτή η διάσταση από καταβολής κόσμου. Παρόλο όμως που, έκτοτε, η διάσταση αυτή υποβιβάστηκε, παρόλο που ο σαρκικός πόθος όπως τον εκπροσωπεί η Ελένη εξομαλύνθηκε, και επιδιώχθηκε να συγκαλυφθεί ο σεξουαλικός παράγων και οι καταλυτικές του συνέπειες όπως τις ραψωδεί ο Όμηρος και τις διεκτραγωδεί ο Ευριπίδης στην ομώνυμη "τραγωδία" του, εντούτοις η Ελένη ως ενσάρκωση όχι μόνο του τέλειου κάλλους αλλά και της ασ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΒΑΚΧΕΣ
Εκδότης: ΑΡΜΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0460-0968

Στη βάση του τραγικού μύθου στις Βάκχες του Ευριπίδη υπάρχει ένας αγώνας κυριαρχίας μεταξύ δύο ισχυρών ανδρών. Ο Πενθέας και ο Διόνυσος μάχονται σε ένα σκληρό παιχνίδι εξουσίας. Ο Θεός εμπλέκεται σ' αυτό από διπλή τιμωρητική διάθεση. Θέλει να τιμωρήσει τις κόρες του Κάδμου που συκοφάντησαν τη μάνα του Θεού. Θέλει να τιμωρήσει τον εξάδελφό του Πενθέα που, ως άρχοντας της Θήβας, αντιστέκεται στην εισαγωγή της διονυσιακής λατρείας στη Θήβα. Όσο ο Πενθέας αρνείται να μυηθεί στη νέα λατρεία και δεν διαβάζει τα "δεικνύμενα", ο Θεός υποχρεώνεται ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΙΩΝ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-4418

Ο "΄Ιων" είναι ένα από τα αμφίσημα έργα του μεγάλου τραγωδού Ευριπίδη. Αν και τραγωδία, περιέχει κωμικοτραγικά στοιχεία και απλούς - αντιηρωικούς χαρακτήρες. Υπόθεση: Η Κρέουσα αποπειράται να δολοφονήσει το γιο της, τον Ίωνα, αγνοώντας πως πρόκειται για το χαμένο της παιδί. Η απόπειρα τελικά αποτυγχάνει και, παραδόξως, η τραγωδία έχει αίσιο τέλος. (Από την ιστοσελίδα του εκδότη)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΕΚΑΒΗ
Εκδότης: ΣΤΙΓΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3970-0298

[...] Από άποψη δραματουργική, η Εκάβη διαιρείται σε δύο, περίπου ισόστιχα και αντιθετικά αντίστοιχα, μέρη, το κάθε ένα με ιδιαίτερο τραγικό πυρήνα, που συγκροτείται από τον θάνατο ενός παιδιού της ηρωίδας: το πρώτο καλύπτει την πορεία της Πολυξένης προς την εθελούσια θυσία επάνω στον τάφο του Αχιλλέα, ενώ το δεύτερο εκκινά με τη διαπίστωση ενός θανάτου, του Πολυδώρου, για να καταλήξει στην εκδίκηση της Εκάβης εναντίον του Πολυμήστορα, του εγκληματία, με θύματα επίσης δύο παιδιά. Από το στρατόπεδο των Αχαιών, στο πρώτο, εκτός από τον Ταλθύ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΦΟΙΝΙΣΣΕΣ
Εκδότης: ΣΤΙΓΜΗ
Κωδ. Πολιτείας: 3970-0195

Τον καιρό που γραφόταν η τραγωδία των «Φοινισσών», ο πελοποννησιακός πόλεμος είχε ήδη διάρκεια τουλάχιστον είκοσι ετών, και οι επιπτώσεις του στην Αθήνα ήταν αισθητές όχι μόνο στον στρατιωτικό και οικονομικό τομέα αλλά και στην λειτουργία του πολιτεύματος. Μετά την καταστροφική εκστρατεία στη Σικελία (415-413), και ενώ οι Λακεδαιμόνιοι επανέλαβαν τις επιδρομές τους με ορμητήριο το οχυρό της Δεκέλειας, επακολούθησε και στο εσωτερικό της Αθήνας μια περίοδος εξαιρετικά ακανθώδης... Διατρέχοντας κανείς το κείμενο των «Φοινισσών» δεν μπορεί να ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΤΡΑΓΙΚΟΙ
ΑΙΣΧΥΛΟΣ - ΣΟΦΟΚΛΗΣ - ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
Εκδότης: ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Κωδ. Πολιτείας: 2760-4083

Στις αρχαίες τραγωδίες ανατέμνεται η ίδια η ζωή. Ο άνθρωπος, ως σύνθεση αντιθέσεων, παρουσιάζεται να υποφέρει, να χαίρεται, να ερωτεύεται, να μισεί, να καταριέται, να μετανιώνει, να συμπαραστέκεται, να παρατηρεί, να υπακούει, να αντιτάσσεται, να τιμωρεί, να τιμωρείται, να αδικεί, να αδικείται, να εύχεται, να επικαλείται, να ορκίζεται, να εκδικείται, να φιλοσοφεί. Κατά την ενασχόλησή μας με τα κείμενα σκεφτήκαμε να ξεχωρίσουμε κάποιες από τις ωραιότερες "στιγμές" τους, δηλαδή τα λόγια που "μιλάνε" πέραν του μύθου κάθε τραγωδίας και που μας ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΗΔΕΙΑ
(ΕΝΘΕΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ: ΑΡΧΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ)
Εκδότης: ΚΙΧΛΗ
Κωδ. Πολιτείας: 2274-0015

[...] Ίσως καμία άλλη γυναικεία μορφή του ευριπιδικού στερεώματος δεν αντιστέκεται τόσο στις συνήθεις ταξινομήσεις και δεν είναι τόσο πολυδιάστατη και αντιφατική όσο η Μήδεια, η οποία, όπως έχει γραφτεί, συνδυάζει την αυθάδεια (ισχυρογνωμοσύνη, πείσμα) του Αίαντα με τη δολιότητα του Οδυσσέα. Πριν ακόμη εμφανιστεί στη σκηνή και πριν ακουστεί καν, η Μήδεια είναι παρούσα μέσα από τα λόγια των ταπεινών προσώπων της Τροφού και του Παιδαγωγού. Την αρχική εικόνα της απόγνωσης διαδέχονται εικόνες ανησυχητικές και απειλητικές, που επιτείνονται από ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ - ΙΩΝ
Κωδ. Πολιτείας: 1010-0036

Ο Ιππόλυτος "στεφανηφόρος" ή "στεφανίας" ή δεύτερος θεωρείται ως ένα απ' τα καλύτερα έργα του Ευριπίδη και ολόκληρης της αρχαίας ελληνικής δραματικής ποιήσεως. Σύγχρονοι του ποιητή, Αλεξανδρινοί και Ρωμαίοι διανοούμενοι, μεσαιωνικοί μελετητές των αρχαίων κειμένων και νεώτεροι φιλόλογοι και τεχνοκρίτες ομολογούν αδίσταχτα την αξία της τραγωδίας αυτής και την εκτιμούν ως πραγματικό αριστούργημα. Οι σύγχρονοι του ποιητή, τόσο επιφυλακτικοί για την κρίση τους σχετικά με τον Ευριπίδη, του έδωσαν για τον "Ιππόλυτο" τη μία απ' τις τέσσερες όλες-ό...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ: ΦΟΙΝΙΣΣΑΙ
Εκδότης: ΠΑΤΑΚΗΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3330-3900

Οι "Φοίνισσαι", η εκτενέστερη από τις σωζόμενες τραγωδίες του Ευριπίδη, περιγράφουν τις ολέθριες συνέπειες της άφιξης του Πολυνείκη στη Θήβα, με σκοπό να απαιτήσει από τον αδελφό του Ετεοκλή το μερίδιο της εξουσίας που δικαιούται. (. . .) Οι "Φοίνισσαι" συγγενεύουν θεματικά με την τραγωδία "Επτά επί Θήβας" του Αισχύλου, και η συγκριτική ανάγνωση των δύο έργων προσφέρεται για τη μελέτη του ξεχωριστού ύφους που υιοθετούν οι δύο μεγάλοι τραγικοί, καθώς και του τρόπου που πραγματεύεται ο καθένας το μύθο. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΑΠΑΝΤΑ (ΔΩΔΕΚΑΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΕΛΕΝΗ
Εκδότης: ΚΑΚΤΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 2140-0052

Ο κατά Ευριπίδη μύθος της Ελένης. Ο Πάρης οδηγεί στην Τροία όχι τη βασίλισσα της Σπάρτης αλλά είδωλό της, ενώ η ίδια μεταφέρεται από τον Ερμή στην Αίγυπτο. Μετά την άλωση της Τροίας, άνεμοι παρασύρουν τον Μενέλαο στην Αίγυπτο, και οι δύο σύζυγοι αναγνωρίζονται τυχαία. Η Ελένη παρουσιάζεται ως πρότυπο συζύγου. Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) καταγόταν από τον Αθηναϊκό δήμο της Φλύας. Παρακολούθησε τη διδασκαλία του Αναξαγόρα, του Πρόδικου και του Πρωταγόρα, και συνδέθηκε φιλικά με τον Σωκράτη. Για πρώτη φορά πήρε μέρος σε δραματικό αγώνα το 455 ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ: ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΕΝ ΑΥΛΙΔΙ (ΤΕΥΧΟΣ 137)
Εκδότης: ΠΑΠΥΡΟΣ
Κωδ. Πολιτείας: 3250-0387

Συναθροισμένοι οι Αχαιοί με αρχηγό τον Αγαμέμνονα στην Αυλίδα, αντίκρυ από τη Χαλκίδα, περιμένουν να φυσήση πρύμος αέρας στα πανιά των καραβιών τους, για να σαλπάρουν για την Τροία, που θέλαν να την καταστρέψουν, γιατί το βασιλόπουλο ο Πάρις είχε αρπάξει από τη Σπάρτη την ωραία Ελένη, γυναίκα του βασιλιά Μενέλαου. Μα οι μέρες περνούν κι ο στόλος δε μπορεί να βγη από το λιμάνι της Αυλίδας, γιατί η θεά η Άρτεμη, θυμωμένη με τον Αγαμέμνονα, δεν αφήνει να φυσήση άνεμος. [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΕΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ
AUSTEN JANE
€14.00 €7.00
(-50%)
Κερδίζετε €7.00
ΣΥΝΩΜΟΣΙΕΣ
LEVY JOEL
€14.90 €7.45
(-50%)
Κερδίζετε €7.45

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Pedro-Juan Gutierrez: Ένας μοναχικός τύπος, απέναντι από τη θάλασσα, έπαιζε σαξόφωνο. Ένας μοναχικός τύπος, απέναντι από τη θάλασσα, έπαιζε σαξόφωνο. Ο τύπος έκανε εξάσκηση, έπαιζε σκάλες. Σε κάποια φάση άρχισε να παίζει τζαζ. Πολύ αργή...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS