Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ROSILI

Ταξινόμηση κατά:   
ΖΩΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0034

"Αυτό το βιβλίο δεν δίνει εύκολες λύσεις. Αντ' αυτού θα σας ωθήσει να αναλογιστείτε τα πιο σημαντικά ερωτήματα που σας απασχολούν. Δεν θα σας πει τι να σκεφτείτε. Αντ' αυτού, στόχος είναι να σας μάθει πώς να σκέφτεστε όσον αφορά τη ζωή και τους στόχους σας μέσα από δυναμικές έρευνες και επιστημονικές θεωρίες σχετικά με την επιτυχία και την αποτυχία, οι οποίες αναπτύχθηκαν στο Harvard Business School και σε άλλα ιδρύματα. Δεν θα σας δώσει ένα τυποποιημένο μοντέλο για την ευτυχία. Αντ' αυτού θα σας εξοπλίσει κατάλληλα για να οδηγήσετε εσείς ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0070

Η αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των δικτύων διανομής ενός προϊόντος καθώς και η οργάνωση των logistics, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας μιας επιχείρησης. Το βιβλίο αυτό αναλύει τις παραπάνω έννοιες και πραγματεύεται, μεταξύ άλλων: -Την έννοια, το αντικείμενο και τη σπουδαιότητα της διανομής ως επιχειρησιακής λειτουργίας -Τα προβλήματα της διανομής -Τους στόχους και τις στρατηγικές της διανομής -Το λιανεμπόριο και το χονδρεμπόριο ως φορείς των δικτύων διανομής -Τη σημασία της πληροφόρησης στα δίκτυα διανομής -...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΡΚΙΝ: ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0094

Το βιβλίο "Μακροοικονομική, Θεωρία και Πρακτική" αποτελεί μια ιδιαίτερα περιεκτική και ολοκληρωμένη παρουσίαση των μακροοικονομικών εννοιών. Έννοιες όπως οικονομική ανάπτυξη και μεγέθυνση, ελλείμματα, δημόσιο χρέος, φορολογία, επιτόκια, χρηματοοικονομικές αγορές, αγορές ομολόγων κ.ο.κ. δεν έχουν ποτέ χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν με τέτοια ένταση και σε τέτοιο εύρος στην καθημερινότητα από όλους τους φορείς ενημέρωσης αλλά και από τους πολίτες της χώρας μας όσο σήμερα. Σε μια περίοδο που τα οικονομικά έχουν γίνει κομμάτι της καθημερινότητας,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ Μ' ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΖΩ
ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΖΩΗΣ (100+1 ΠΗΓΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0086

Υπάρχουν στιγμές καθοριστικές στη ζωή ενός ανθρώπου. Στιγμές που, ενώ φθάνεις προς τον πάτο, ένα δυνατό χέρι σε τραβάει πάνω. Και αυτό το χέρι μπορεί να είναι ένα γεγονός, μία ευκαιρία, ένας άνθρωπος ή και ο ίδιος σου ο εαυτός, μεταξύ μας, σε κάθε περίπτωση, εμείς είμαστε αυτοί που παίρνουμε την πρωτοβουλία να αναδυθούμε. Αλλά τι είναι αυτό που δίνει το ερέθισμα, τη δύναμη και μας οδηγεί στην απόφαση αυτή; Μπορεί να είναι πολλά πράγματα, μεταξύ των οποίων και μια φράση. Μια φράση, ένα σύντομο ρητό που διαβάσαμε και μας έκανε να σκεφτούμε, ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - ΑΡΧΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ (ΤΖΩΡΤΖΑΚΗ ΑΛΕΞΙΑ, ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ)
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0012

Το βιβλίο αυτό, δεν αποτελεί μια απλή προσθήκη στην ήδη υπάρχουσα σχετική βιβλιογραφία, αλλά είναι κατά τη γνώμη μας, μια θετική προσπάθεια, με σκοπό να προσδώσει Ελληνική υπόσταση στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ. Γι’ αυτό, όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης, καθώς ξετυλίγεται το νήμα του θεωρητικού πλαισίου του Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ, αγκαλιάζει την ελληνική επιχείρηση από την αρχή μέχρι το τέλος του βιβλίου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
365 ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΕΤΟΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0065

Τι ενέργειες μπορεί να κάνει η επιχείρηση για την παγκόσμια ημέρα νερού; Πώς μπορεί να επικοινωνήσει ο Ελεύθερος Επαγγελματίας με τους πελάτες του την ημέρα για αλλαγή; Πού γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα "π"; Ποιος εμπλουτίζει τις σχέσεις με τους πελάτες την παγκόσμια ημέρα ευτυχίας; Γιατί γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα του ανέμου; Ποιον ωφελεί ο μήνας ευαισθητοποίησης για το στρες; Πότε γιορτάζεται η διεθνής ημέρα πικ νικ; Πώς δείχνει το κοινωνικό της πρόσωπο η επιχείρηση την παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας; Γιορτάστε το επιχειρείν κ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΣΕΛΙΔΑ
ΤΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0046

Αναρωτηθήκατε ποτέ αν θα μπορούσατε να χωρέσετε την επιχειρησιακή στρατηγική σας σε μία μόνο σελίδα; Αναρωτηθήκατε ποτέ αν θα μπορούσατε να είχατε τα σχέδια, τα σημεία επισήμανσης και την έκθεση προόδου όλα σε ένα μόνο μέρος; Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσο εύκολο θα ήταν να μοιράζεστε τα σχέδιά σας με άλλους; Τώρα μπορείτε, χάρη σε αυτό το καινοτόμο εργαλείο στρατηγικού σχεδιασμού τεσσάρων βημάτων, γνωστό και ως OGSM. Θα σας βοηθήσει να τελειοποιήσετε τη σκέψη σας αλλά και τον τρόπο γραφής, καθώς και να καταρτίσετε ένα μονοσέλιδο σχέδιο που θα σα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΕ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0001

Το βιβλίο "Αρχές Μάρκετινγκ, η ελληνική προσέγγιση" απευθύνεται στους φοιτητές για την εξυπηρέτηση των εκπαιδευτικών αναγκών τους πάνω σε θέματα Αρχών του Μάρκετινγκ και της εφαρμογής τους στην ελληνική πραγματικότητα. Η παρούσα έκδοση περιλαμβάνει και το Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες. Μια πληρέστερη και σφαιρική κάλυψη σε βάθος όλων των ζητημάτων που αφορούν το Μάρκετινγκ, μπορεί να αναζητήσει ο αναγνώστης στο βιβλίο των ιδίων συγγραφέων με τίτλο Μάρκετινγκ - Μάνατζμεντ, η ελληνική προσέγγιση. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0008

Το παρόν σύγγραμμα αφορά την επιστήμη και την πρακτική του μάρκετινγκ στο λιανικό και χονδρικό εμπόριο. Τα κεφάλαιά του διαπραγματεύονται τα κύρια θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων παρουσιάζει σημαντικές διαφορές και ιδιαιτερότητες έναντι της γενικής θεώρησης του μάρκετινγκ, η οποία παραδοσιακά εστιάζεται σε επιχειρήσεις παραγωγής. Το μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων αποτελεί σήμερα ένα ραγδαία αναπτυσσόμενο επιστημονικό κλάδο, ο οποίος ασχολείται με τα ιδ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0005

Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια συνέχεια του γνωστού βιβλίου "Μάρκετινγκ Λιανικού Εμπορίου" που ήταν το πρώτο βιβλίο, το οποίο κυκλοφόρησε στη χώρα μας με αυτό το εξειδικευμένο θέμα του Μάρκετινγκ. Τώρα στο Μάρκετινγκ Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου έχουν προστεθεί νέα στοιχεία, όπως: το σύστημα διανομής, το Μάρκετινγκ χονδρικού εμπορίου, καθώς και όλες οι εξελίξεις που έχουν συντελεστεί, τόσο στους παραπάνω τομείς, όσο και στον τομέα του Μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου. (. . .) (ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ DIGITAL ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0096

Το βιβλίο αυτό: Στο Α' Μέρος - Αναλύει την έννοια και τη σημασία του μάρκετινγκ για την οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα. Είναι η μηχανή του τρένου, που λέγεται επιχείρηση. - Δίνει την ελληνική υπόσταση του μάρκετινγκ μέσα από παραδείγματα και περιπτώσεις, που έχουν άμεση σχέση με την ελληνική επιχείρηση. - Δείχνει με κατανοητό τρόπο ότι η διαφορά μεταξύ επιτυχημένων και αποτυχημένων επιχειρήσεων οφείλεται σε αυτό που ονομάζεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αυτό αποτελεί το επίκεντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ και του βιβλίου. - Απ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0040

Ο σκοπός της ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ είναι να παρουσιάσει το αντικείμενο της λιανικής πώλησης όσο πιο απλά γίνεται ώστε η ανάλυση των εννοιών να είναι κατανοητή σε όλους. Δείχνει ποια είναι τα προβλήματα που έχουν σχέση με τη λιανική πώληση και πώς μπορούν να λυθούν. Παρουσιάζει τις αλλαγές που έχουν γίνει και αναφέρεται στο μέλλον του λιανικού εμπορίου στη σημερινή ηλεκτρονική εποχή. Σας καθοδηγεί πώς: - Να επιλέξετε τον καλύτερο τόπο εγκατάστασης και πως να κάνετε τη διαρρύθμιση του καταστήματός σας - Να οργανώσετε την ε...
Διαβάστε περισσότερα...
LOGISTICS, ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0100

Μία συνοπτική, εφαρμοσμένη και σύγχρονη εισαγωγή στην έννοια των Logistics και στο μάνατζμεντ της αλυσίδας εφοδιασμού, ιδανική για τους σύγχρονους μάνατζερς και τους φοιτητές. Τα Logistics και το μάνατζμεντ της αλυσίδας εφοδιασμού συνεχίζουν να μεταμορφώνουν το ανταγωνιστικό τοπίο, ενώ έχουν αναδειχθεί σε ένα από τα κεντρικά ζητήματα της σύγχρονης επιχείρησης. Το βιβλίο είναι δομημένο σε τέσσερα μέρη τα οποία περιλαμβάνουν: - Μία εισαγωγή στην έννοια των Logistics και στη συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα της Επιχείρησης και στη δημιουργ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΑΡΧΕΣ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0022

Η συμπεριφορά καταναλωτή αποτελεί ένα διεπιστημονικό πεδίο που μελετά τη συμπεριφορά των ατόμων ως καταναλωτών, δηλαδή ως οικονομικών παραγόντων που αξιολογούν, επιλέγουν, αγοράζουν και διαχειρίζονται προϊόντα και υπηρεσίες για ιδία χρήση. Στην ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς συμβάλουν επιστήμες όπως το μάρκετινγκ, η ψυχολογία και η οικονομική επιστήμη. Η συμπεριφορά καταναλωτή έχει συνδεθεί με τη θεωρία και την πρακτική του μάρκετινγκ, διότι συμβάλλει στην κατανόηση των στάσεων και των αποφάσεων που λαμβάνουν εκείνοι που δημιουργού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ (ΣΚΛΗΡΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
ΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0045

Η διαφήμιση διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε πολλούς τομείς της σύγχρονης ζωής καθώς συνεισφέρει στην επιτυχία επιχειρήσεων και οργανισμών, τόσο στον επιχειρηματικό, όσο και στον κοινωνικό τομέα. Η διαφήμιση αφορά κάθε μορφή πληρωμένης, μη προσωπικής, παρουσίασης και προβολής ιδεών, προϊόντων και υπηρεσιών από ένα συγκεκριμένο πρόσωπο ή οργανισμό που πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών, έντυπων, ψηφιακών ή άλλων μέσων επικοινωνίας. Οι επιχειρήσεις για να επικρατήσουν σ' ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, έχουν την ανάγκη της διαφήμισης ιδιαίτερα ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0062

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται προχωρημένα θέματα χρηματοοικονομικής λογιστικής και απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, επαγγελματίες λογιστές, διοικητικά στελέχη και ερευνητές. Με περισσότερα από 300 παραδείγματα που ξεδιπλώνονται στα 26 κεφάλαια του βιβλίου, βάσει του Νόμου 4308/2014 και την απαραίτητη θεωρητική εισαγωγή, παρουσιάζονται προχωρημένα θέματα χρηματοοικονομικής λογιστικής που σχετίζονται με όλα τα αντικείμενα που απασχολούν το σύγχρονο λογιστήριο. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, καλύπτονται θέματα που αφο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0038

Η αρνητική επίδραση της οικονομικής κρίσης στην ελληνική κοινωνία έφερε μια θετική αντίδραση στο ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο. Έτσι, πολλοί Έλληνες δημιούργησαν ή προσπαθούν να δημιουργήσουν επιχειρήσεις σε όλους τους τομείς της επιχειρηματικής δραστηριότητας, όπως στη γεωργία, στη μεταποίηση, στο εμπόριο, στην πληροφορική και γενικά στις υπηρεσίες, καθώς και να αναδιοργανώσουν τις υπάρχουσες. Το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ αποτελεί μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ένα μοναδικό σύμβουλο για όλους αυτούς που ασχολο...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΜΑΝΙΤΣΑ Μ' ;
ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ;
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0079

Το Ποια Κρίση Μανίτσα μ'; είναι ένα βιβλίο που έρχεται να απομυθοποιήσει την φήμη της "ανήμπορης" προσωπικής στάσης απέναντι σε κάθε επαγγελματική, οικονομική ή κοινωνική κρίση. Είναι ένα "do it yourself" εργαλείο προσωπικής ενεργοποίησης που φιλοδοξεί να σου αποδείξει πως τα πάντα είναι στο χέρι σου! Με έναν γρήγορο, απλό και καταλυτικό τρόπο θα σου δώσει τη δυνατότητα να επαναπροσδιορίσεις την στάση σου απέναντι σε αυτά που συμβαίνουν, ενώ ταυτόχρονα θα σου δώσει tips και διεξόδους που θα σε βοηθήσουν να αναβαθμίσεις την ποιότητα της ζωή...
Διαβάστε περισσότερα...
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0004

Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί έχουν στρέψει σήμερα το ενδιαφέρον τους περισσότερο παρά ποτέ άλλοτε στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων. Έχει γίνει δηλαδή αντιληπτό ότι οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά σε κάθε επιχείρηση. Επειδή, οι συγγραφείς πιστεύουν ότι κάθε στέλεχος είναι και ένας διευθυντής ανθρωπίνων πόρων το βιβλίο αυτό έχει γραφτεί για στελέχη και φοιτητές που έχουν ως μελλοντικό στόχο να διοικήσουν άλλους κατά την περίοδο της σταδιοδρομίας τους. (. . .) (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Εκδότης: ROSILI
Κωδ. Πολιτείας: 3823-0084

Εάν σας ρωτήσει κάποιος "ποιοι είναι οι λόγοι αποτυχίας ενός έργου;", θα σκεφτείτε τον σύντομο χρόνο, την ανεπάρκεια της ομάδας εργασίας, τον μειωμένο αριθμό εργαζομένων, τη μείωση κεφαλαίων από τον αρχικό προϋπολογισμό, νομοθεσία που άλλαξε τελευταία στιγμή, απαιτήσεις των πελατών που άλλαζαν διαρκώς... και ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Είμαι σίγουρος όμως όχι ελάχιστοι θα σκεφτούν την έλλειψη σωστής οργάνωσης και διοίκησης του έργου. Και σας διαβεβαιώνω ότι είναι ένας από τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας ή αποτυχίας ενός έργου. Η αποτελ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΙΔΟΥ ΕΓΩ
FOER JONATHAN-SAFRAN
€24.00 €12.00
(-50%)
Κερδίζετε €12.00
ΜΝΗΜΑΤΑ ΚΑΟΥΜΠΟΥΔΩΝ - ΠΑΤΡΙΔΑ - ΓΑΛΛΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΡΟΜΟΥ
BOLANO ROBERTO
€15.00 €7.50
(-50%)
Κερδίζετε €7.50

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS