Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕ ΦΡΕΝΙΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0013

Ο Ζαν Κοκτό κατέχει μια μοναδική θέση στην κινηματογραφία του καιρού μας. Ήταν ο πρώτος μεγάλος ποιητής που έδειξε ενδιαφέρον για τις κινηματογραφικές ταινίες σαν ένα μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης. Έμαθε την τεχνική της κινηματογραφίας, ή, πιο σωστά, την ανακάλυψε ξανά ο ίδιος για τη δική του προσωπική χρήση. Έτσι, δημιούργησε "κινηματογραφική ποίηση", για να την προσθέσει στα άλλα είδη ποίησης με τα οποία είχε εμπλουτίσει τη Γαλλική Τέχνη: την ποίηση του θεάτρου και του μυθιστορήματος, της γραφικής τέχνης και της χορογραφίας. Γνωρίζοντας τα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0331

Στα ασφυκτικά πλαίσια, της φαρσοκωμωδίας μα κι έξω από αυτά, σαν δαιμονική φιγούρα που διασχίζει ασταμάτητα το κινηματογραφικό κάδρο, ο Βέγγος σήκωσε στην πλάτη το μαρτύριο του θεατή του και έπαιξαν μαζί το ρόλο του θύματος. Σαν αποτέλεσμα ήρθε η εξοικείωση με τη συμφορά, που για μια ακόμα φορά καραγκιοζοποιήθηκε κι από παράγοντας δεινών έγινε παράγοντας γέλιου. Ο Βέγγος, παίζοντας το ρόλο του στη σύγχρονη ελληνική τραγωδία, έγινε ο κλόουν της Ιστορίας μας ο πιο αγαπητός, που σκορπάει το γέλιο στα πρόσωπα που τον περιστοιχίζουν, μήπως και ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0180

"Ο Καλόγερος", που ο Αντρέ Μπρετόν το θεωρεί ως ένα από τα αριστουργήματα του φανταστικού μυθιστορήματος. Το έργο προκάλεσε αίσθηση. Ο "Καλόγερος" διαβάστηκε πολύ και εκτιμήθηκε αμέσως διασκευάστηκε στο θέατρο (ανεβάστηκαν ένα δράμα και μία όπερα) και μεταφράστηκε. Ο Κόλεριτζ, αφού έκρινε ότι "Ο Καλόγερος" ήταν «καρπός μιας ιδιοφυίας ελάχιστα συνηθισμένης» του αναγνώρισε μεγάλες αρετές. Ο Αντρέ Μπρετόν έγραψε: «Είναι τη στιγμή εκείνη όπου αυτό το θαυμαστό, που υπάρχει στη Ράντκλιφ, και που δεν τολμά να εκδηλωθεί, ρητά το βλέπει κανείς να ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Η ΔΟΜΗ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0140

Πώς γράφεται ένα σενάριο; Τι είναι ο κινηματογραφικός ήρωας και σε τι διαφέρει από το χαρακτήρα; Ποια είναι τα σημαντικότερα αφηγηματικά μοτίβα; Με πόσους τρόπους μπορούμε να δομήσουμε μια κινηματογραφική ιστορία; Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχημένης σκηνοπλασίας; Είναι μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά αυτό το βιβλίο, που είναι μια μελέτη της δομής και της τεχνικής συγγραφής ενός κινηματογραφικού έργου και επιλέχτηκε ως βοήθημα σε δύο πανεπιστημιακές σχολές (Πανεπιστήμιο Αιγαίου και Πάντειος Σχολή). Γραμμένο από το συγγραφέα και ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΜ
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΜΕΡΑ, ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, Ο ΗΧΟΣ, ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0362

Το έργο αυτό συγκεκριμένα είναι πιστεύω ένα από τα πιο φωτεινά βιβλία που γράφτηκαν ποτέ για την τέχνη του κινηματογράφου, και συνιστά την απόλυτη αντίθεση απέναντι στη διανοητική πολυπλοκότητα και το δύσκολο στυλ του Αιζενστάιν. Ωστόσο, τόσο αυτός όσο κ ο Αιζενστάιν στόχευαν στον ίδιο στόχο, που ήταν η δημιουργία μιας αισθητικής για την τέχνη του κινηματογράφου. Το σημαντικό πράγμα που ο Μπέλα Μπαλάζ ξεκαθαρίζει είναι η σπουδαιότητα της θεωρίας και η έλλειψη εκτίμησής της σε σχέση με "τη μοναδική νέα τέχνη" - τον κινηματογράφο. "Την πιο σ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0359

Η συγγραφή του βιβλίου με τίτλο Ιστορία του κινηματογράφου από έλληνα συγγραφέα, μόλις πριν λίγα χρόνια θα χαρακτηριζόταν αμετροέπεια γιατί όσο κι αν η δουλειά του ιστορικού σχετίζεται με την τεκμηριωμένη καταγραφή γεγονότων, στηριγμένη σε βήματα προηγούμενων ερευνητών, η συγγραφή μιας ιστορίας κινηματογράφου απαιτεί και προσωπική άποψη. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως ο συγγραφέας, εκτός από πρόσβαση σε τεκμηριωμένη βιβλιογραφία, θα πρέπει να έχει και τη δυνατότητα να δει τις σημαντικότερες τουλάχιστον από τις αναφερόμενες ταινίες. Και, μέχρι π...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΣΩΤΕΡΙΚΑΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΝΑ «ΣΕΝΑΡΙΟ» ΤΗΣ ΟΜΟΤΙΤΛΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0441

Ο συγγραφέας Μάριος Ποντίκας έγραψε το θεατρικό έργο "Εσωτερικαί ειδήσεις" το 1980, σατιρίζοντας την ελληνική πραγματικότητα και τις συνήθειες των Ελλήνων της εποχής του. Η εκ νέου ανάγνωση του έργου εγείρει ερωτήματα σχετικά με το αν και κατά πόσο έχουν μεταβληθεί οι συμπεριφορές και οι συνήθειες των Ελλήνων, σαράντα χρόνια μετά τη συγγραφή του. Χαρακτηριστικά παραδείγματα σκιαγράφησης της ελληνικής καθημερινότητας της δεκαετίας του '80 αποτελούν η δυσλειτουργική σχέση του Δημόσιου Υπαλλήλου και του πολίτη-πελάτη, οι ατελείωτες, άνευ λόγο...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0321

Την τόσο φριχτή και όμως τόσο απλή ιστορία που αρχίζω να γράφω, ούτε περιμένω ούτε ζητώ να την πιστέψετε. Θα ήμουν, αλήθεια, τρελός αν περίμενα κάτι τέτοιο για μια υπόθεση, όπου οι ίδιες οι αισθήσεις μου αρνούνται τη μαρτυρία τους. Και όμως δεν είμαι τρελός - και ασφαλώς δεν ονειρεύομαι. Αλλά αύριο πρόκειται να πεθάνω και θα 'θελα να ξαλαφρώσω σήμερα την ψυχή μου. Σκοπός μου είναι να εκθέσω στον κόσμο, απλά, απέριττα και δίχως κανένα σχόλιο, μια σειρά κοινότατα γεγονότα που έχουν σχέση με το σπίτι μου. Αυτά τα γεγονότα, στις συνέπειές τους...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 1839-1975
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0030

[...] Στη σύντομη πορεία των 150 χρόνων της η φωτογραφία σ' όλες τις μορφές της έχει επηρεάσει καθοριστικά τη ζωή μας και έχει προσφέρει θετικά στην ανθρώπινη κουλτούρα και διανόηση. Και αμετακίνητη παραμένει η πεποίθησή μου ότι αποτελεί το πιο δυνατό μέσο δημιουργικής έκφρασης της σύγχρονης εποχής. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΤΑ ΤΟΥΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0670

Το Κοίτα τους υιοθετεί τη σπονδυλωτή διάρθρωση επεισοδίων για τη γελοιογράφηση καταστάσεων της ελληνικής κοινωνίας, που λειτουργούν ως αναπαραστατικός καθρέφτης της εποχής του συγγραφέα. Το έργο παροτρύνει να στρέψουμε το βλέμμα αφενός στην ελληνική οικογένεια που, ελλείψει σεβασμού και επικοινωνίας, ανατροφοδοτεί προβληματικές συμπεριφορές και αφετέρου, στους παραδομένους στην έλξη του χρήματος ανθρώπους, που επιδιώκουν την απόκτησή του με κάθε κόστος. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ
ΙΚΙΡΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0352

Το «Ικίρου» (1952), που στα ιαπωνικά σημαίνει «Να ζεις» (ελληνικός τίτλος «Ο Καταδικασμένος»), πραγματεύεται ένα θέμα πολύ κοινό στην ευρωπαϊκή και, κυρίως, τη ρωσική λογοτεχνία, που ο Κουροσάβα την ξέρει πολύ καλά: τι ακριβώς σημαίνει το να είσαι ζωντανός έξω και πέρα απ' τον ανεπαρκή βιολογικό ορισμό που δεν αναφέρεται μόνο στον άνθρωπο; Ο ήρωας της ταινίας είναι ένας από εικοσιπενταετία υπάλληλος στο Δημαρχείο, από εικοσιπενταετία χήρος, μ' έναν γιο παντρεμένο και λίγες οικονομίες στην Τράπεζα. Κάποτε, αυτή η ζωντανή προς το παρόν μούμι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΟΜΠΕΡΤ ΑΛΤΜΑΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0124
ΟΔΥΣΣΕΙΕΣ ΣΩΜΑΤΩΝ
ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0437

Το σώμα-εργαλείο της φιλμικής γλώσσας του Κούνδουρου πάσχει από το πρώτο πλάνο της «Μαγικής πόλης» έως το τελευταίο των «Φωτογράφων», μέσα σε ένα χώρο, τόσο ιστορικά καθορισμένο, όπως η Ελλάδα του μεταπόλεμου, του 1821, του τέλους του 19ου αιώνα, του 1922, όσο και συμβολικά τοποθετημένο, όπως Οδησσός αντί Μεσολόγγι, Λαύριο αντί Ασία, νταμάρια του λεκανοπεδίου αντί Αλμυρά Έρημος, ή ακόμα και αφαιρετικά, όπως οι χώροι στο «Ποτάμι» και ποιητικά, όπως οι χώροι στις «Μικρές Αφροδίτες», και πέρα από τις ταινίες του, στο θέατρο που κατά καιρούς κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0360

Ένα βιβλίο με τις θέσεις του Βασίλη Ραφαηλίδη για τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Όταν ένας φίλος καλείται να μιλήσει για έναν άλλο φίλο, ένας κριτικός καλείται να μιλήσει για έναν κινηματογραφιστή και τυχαίνει αυτοί οι δύο να είναι φίλοι, το πράγμα γίνεται εξ υπαρχής ύποπτο μεροληψίας, εκτός κι αν αυτός ο άλλος φίλος είναι ο Αγγελόπουλος, οπότε δεν μπαίνει πρόβλημα, βέβαια, καχυποψίας τέτοιας για ό,τι και να κάνει ο φίλος δε θα ήταν δυνατόν να τον κολακεύσει, γιατί ήδη το γεγονός καθεαυτό υπάρχει, η ποιότητα καθεαυτή υπάρχει, δε θ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΜΑΓΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0618

Ο Αρτό έπαιξε ένα ιδιοφυές παιχνίδι με τη φθορά: Όλες οι φωτογραφίες του που διασώζονται, και που είτε τον εμφανίζουν σαν σταρ του σινεμά στα νεανικά του χρόνια είτε σαν "κομμάτι φθαρμένης γεωλογίας", όπως θα αυτοαποκληθεί αργότερα, κλεισμένος στο ψυχιατρείο, είναι στημένες. Εκμεταλλεύτηκε τη φωτογραφία, το σημαντικότερο ερζάτς του εικοστού αιώνα, προκειμένου να μας οδηγήσει και να μας εγκλωβίσει σε μία και μοναδική παρατήρηση: Κοιτάξτε με πώς ήμουν και πώς έγινα. Και, βέβαια, η χρονική διαφορά ανάμεσα στον Αρτό της άφθαρτης και της φθαρμέ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΧΡΟΝΟΣ - ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ - ΜΟΝΤΑΖ
(ΘΕΣΗ - ΜΕΤΑΘΕΣΗ - ΣΥΝΘΕΣΗ) ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0008

Η διατριβή μου με τίτλο "Πραγματεία για το Μοντάζ" (που εκδόθηκε με επιχορήγηση του Υπουργείου Πολιτισμού από την Εταιρία Ελλήνων Σκηνοθετών το 1985), ήταν μια προσπάθεια κατάδειξης της "Τέχνης", της Κινηματογραφικής Τέχνης, δηλαδή του Μοντάζ, μέσα από συμπυκνωμένη γνώση και την εμπειρία μου. Ακόμα, πρέπει να πω, πως ήταν διατυπωμένη με -όση μπόρεσα- απλότητα, (σχεδόν εκλαΐκευση), μιας ανάλυσης των σημαντικότερων στοιχείων της Θεωρίας, Αισθητικής και Πρακτικής του Μοντάζ και ειδικότερα της παραδοσιακής, και σε οριζόντια ανάπτυξη Τέχνης και...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1990-2002, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0358

Στην τελευταία δεκαετία του 20ού αιώνα, που στα μέσα της ο παγκόσμιος κινηματογράφος συμπλήρωσε τα εκατοντάχρονά του, ο αντίστοιχος ελληνικός, άλλοτε ακολουθούσε κι άλλοτε παρακολουθούσε μακρόθεν τα τεκταινόμενα στον διεθνή κινηματογραφικό στίβο. Δεν άλλαξε κάτι, ουσιαστικό, στον επιχειρησιακό χώρο του ντόπιου κινηματογράφου σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και ούτε διαφαινόταν παρόμοια αλλαγή, όπως και δεν παρατηρήθηκε στη διάρκεια της δεκαετίας. Στα τελευταία είκοσι χρόνια του αιώνα, δεν υπήρξε καμία επισκόπηση για τον κινηματογράφο τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΑΙΝΙΩΝ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0042

Ο τρίτος τόμος καλύπτει τις κριτικές που έγραψε ο Βασίλης Ραφαηλίδης για τον ελληνικό κινηματογράφο. Απουσιάζουν οι κριτικές που αφορούν τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου και που κυκλοφορούν σε αυτόνομο βιβλίο με τίτλο Ταξίδι στο μύθο. Έχουμε να κάνουμε εδώ με μια ακόμη Ιστορία ή έστω ένα πανόραμα αυτού, που ο ίδιος αποκάλεσε πρώτος, Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο και που ξεκινάει από τα πρώτα του νηπιακά βήματα, στα 1965, για να φτάσει σήμερα στα γεράματά του. Ένας κινηματογράφος που γρήγορα μεγάλωσε και γρήγορα γέρασε. Ελάχιστα είναι τα κ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1900-1967, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0319

Η εξέλιξη ενός πολιτιστικού φαινομένου και ειδικά ενός φαινομένου με κοινωνική απήχηση, όπως αυτή του κινηματογράφου, δεν είναι ανεξάρτητη από την πολιτική, και κοινωνική ιστορία του τόπου που το φιλοξενεί από την υπόλοιπη πνευματική ζωή, καθώς και από την παγκόσμια θέση του εν λόγω φαινομένου στην Ιστορία της ανθρωπότητας. Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτό το έργο, ο "Ελληνικός Κινηματογράφος", είναι συνάρτηση, παράλληλα και δεσμώτης των δύο συνθετικών του. Πρώτον: είναι "ελληνικός" οπότε, δέχτηκε την επίδραση του ιστορικού χώρου - ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1967-1990 (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0357

"ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ" Τον Απρίλιο του 1967, η Ελλάδα είδε ξανά "τον ήλιο να χαίρεται και να χαμογελάει" παράξενα, όπως σε ανάλογες στιγμές της Σύγχρονης Ιστορίας της. Η Ιστορία Αντίστασης που γράφτηκε εκ των υστέρων και, λίγο πατριωτικά, λίγο λαϊκίστικα, αποδόθηκε σ' έναν ολόκληρο λαό, μοιάζει απλοϊκή. Αφήνει ιστορικά ανερμήνευτο το περίπου 90% ποσοστό ΝΑΙ στα Συντάγματα των δικτατόρων, παρά τα περί βίας και πλάνης λεχθέντα. Και στο χώρο του ελληνικού κινηματογράφου μένει ανερμήνευτη η έξαρση της κακογουστιάς. Αυτοί που μίλησαν για λογοκρισία στ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ
MARX HELMA
€52.50 €21.00
(-60%)
Κερδίζετε €31.50
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
BIRKEGAARD MIKKEL
€22.31 €8.92
(-60%)
Κερδίζετε €13.39

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Virginia Woolf: Κολυμπήσαμε στο Αιγαίο, με αχινούς και ανεμώνες Ποτέ μου δεν είδα τόσα πολλά λουλούδια – στην Αίγινα χτες ολόκληρο το βουνό ήτανε κόκκινο από τα ηλιάνθεμα και τις παπαρούνες – έκοψα μία, αλλά τα πέτ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS