Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΛΕΞΙΚΟ ΤΑΙΝΙΩΝ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ Α-Μ)
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0040

Αυτή η έκδοση του Λεξικού ταινιών, με κριτικές του Βασίλη Ραφαηλίδη, είναι οριστική, τελειωτική. Ο συγγραφέας είναι οριστικά, τελειωτικά, απών, πέραν αυτών που έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να σχεδιάζουν, να ανασυντάσσουν το προηγούμενο έργο τους, με μια έφεση απομυθοποίησης που κάποτε καταλήγει σε μια επιπλέον μυθοποίηση. (. . .) Στην εισαγωγή της πρώτης έκδοσης του Λεξικού ταινιών έγραφα μεταξύ άλλων: Το βιβλίο τούτο είναι ένα λεξικό ταινιών που δεν μπορούσε να ονομαστεί διαφορετικά προκειμένου να κυριολεκτούμε, αφού αποτελείται από λε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0386

Ο κινηματογράφος διανύει ήδη τον δεύτερο αιώνα της προσφοράς του στην ανθρωπότητα. Όταν βρισκόταν ακόμα στα πρώτα του βήματα, τότε που κανένας δεν τον λογάριαζε σαν τέχνη, ο Μελιές, έκπληκτος, είδε να μεταμορφώνεται μια παρισινή άμαξα σε νεκροφόρα. Ένα σκάλωμα της μηχανής λήψης του γέννησε την ιδέα των κινηματογραφικών τρικ. Αυτό ήταν και η αρχή του μοντάζ, έννοια άγνωστη, τότε. Η φιλμική δράση δεν ταυτίζεται με τον φυσικό χρόνο. Δυο δεκαετίες αργότερα θα έρθει η δαιμόνια παρέα των Κουλέσοφ, Αϊζενστάϊν, Βερτόφ, να ανακαλύψει ξανά τον κινημ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0571

Αλμυρός ουρανός Αν αργήσω, κοιμήσου... Σιγά τα αίματα!... Η Σάντρα στο φως Όθων και Ποθούλα Παραστάσεις των έργων του τόμου Κριτικές των έργων του τόμου...
Διαβάστε περισσότερα...
ΜΙΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0583

Το βιβλίο αυτό, γραμμένο με τη μορφή των ερωταπαντήσεων, ρίχνει φως σ' όλες τις σημαντικές πτυχές της διαδρομής του κινηματογράφου από την ανακάλυψή του μέχρι σήμερα. Με σύντομο και εύληπτο τρόπο, και με τριακόσιες φωτογραφίες, απευθύνεται στους σπουδαστές των κινηματογραφικών σχολών, αλλά και σε κάθε σινεφίλ. (Από την έκδοση)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΟΜΟΕΡΩΤΙΣΜΟΣ
ΟΙ ΣΕΙΡΕΣ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑΣ (1975-2019)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0662

Η μελέτη χαρτογραφεί και προσεγγίζει κριτικά το ευρύ φάσμα των αναπαραστάσεων του ομοερωτισμού στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, με έμφαση στις σειρές μυθοπλασίας. Στις σελίδες του βιβλίου καταγράφονται και σχολιάζονται, για πρώτη φορά συνολικά και εποπτικά, οι τηλεοπτικές εικόνες που εκφράζουν τη "σιωπή" και τον "υπαινιγμό", την ανοιχτή ομοερωτοφοβική παρουσίαση αλλά και τις τάσεις για μια μη μονοδιάστατη και παραχαραγμένη περιγραφή του βίου και της δράσης των ομοφυλοφίλων. Ορισμένες αναπαραστάσεις προέρχονται από τις διασκευές για τ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0184

«Κοίτα» του είπε ο Χάρι, «κοίτα εκεί κάτω. Θα αισθανόσουν πραγματικά οίκτο, αν μια απ' αυτές τις κηλίδες έπαυε να κινείται για πάντα; Αν σου έλεγα πως θα είχες είκοσι χιλιάδες λίρες για κάθε κηλίδα που θα σταματούσε, στ' αλήθεια, παλιόφιλε, θα μου 'λεγες, χωρίς δισταγμό, να κρατήσω τα λεφτά μου;» Με κύριο χαρακτηριστικό την αγωνία, στο κέντρο ενός σκληρού κόσμου, οι ήρωες του Γκράχαμ Γκρην διαλέγουν ή οδηγούνται σε σύγκρουση με τον αμοραλισμό της εξουσίας ή και του ατόμου. "Ο τρίτος άνθρωπος" γράφτηκε για τον κινηματογράφο κι έγινε η γνωστ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0056

«Τα πρώτα βήματα του κινηματογράφου στην Ελλάδα»: Το 1906, ο γάλλος οπερατέρ Λεόν, ανταποκριτής της Γκομόν, ήρθε από την Αίγυπτο και κάλυψε ειδησεογραφικά τους ενδιάμεσους Ολυμπιακούς Αγώνες που έγιναν στην Αθήνα, σε ανάμνηση των προ δεκαετίας επίσημων Ολυμπιακών Αγώνων. Ο Λεόν πολιτογραφήθηκε ως «ο πρώτος έλληνας κινηματογραφιστής». Το πρώτο αυτό «ελληνικό» ζουρνάλ βρήκε απήχηση στο κοινό, όχι σαν η «θαυμαστή» εφεύρεση που ήδη είχε καθιερωθεί, αλλά κύρια σαν θέμα και θέαμα ενός σημαντικού για τον τόπο γεγονότος. Τον επόμενο χρόνο μνημονεύ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΓΚΡΟ ΠΛΑΝ (33 + 31 ΜΟΝΟΛΟΓΟΙ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0414

[...] Αλλά ας γυρίσουμε στο θέμα μας, γιατί νομίζω ότι ξεφύγαμε λιγάκι. Το καινούργιο αυτό βιβλίο αποτελείται, όπως προαναφέραμε, από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος υπάρχουν μονόλογοι από έργα που γράφτηκαν στην αρχή και στη μέση της εποχής μας που άρχισε μετά τον Πόλεμο. Τότε δηλαδή που κυριαρχούσε η αισιοδοξία ότι όλα θα πάνε καλά κι όλοι θα αποκατασταθούν αισίως. Οι ήρωες των πρώτων αυτών μονολόγων, ουδέν υποψιάζονται, η αισιοδοξία της εποχής δεν τους επιτρέπει υποψίες και αμφιβολίες για τις καταστάσεις που βιώνουν. Ενεργούν, τέλεια συντονισ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η QUEER ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (1924-2016)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0615

Παρά τη σύνταξη ενός διεξοδικού καταλόγου με απαιτήσεις εξαντλητικής καταγραφής, η ανά χείρας μελέτη δεν αποτελεί μόνο ένα γενικό χρονικό των αναπαραστάσεων του ομοερωτισμού στον ελληνικό κινηματογράφο. Ο σχολιασμός και η κατάταξη σε κατηγορίες οκτακοσίων πενήντα ταινιών αποσκοπεί τόσο στη θεματολογική τους χαρτογράφηση όσο και στην ανασύσταση του "ομοφυλόφιλου κανόνα" της ελληνικής κινηματογραφίας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου επιχειρήθηκε ο συγκερασμός δύο μεθοδολογικών κατευθύνσεων: η ιστοριογραφική συνέχεια (από την "απόκρυψη" στη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ
40ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0323

Ο ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΕΛΗΘΑΝΑΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ - ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΜΠΡΑΜΟΥ ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ - «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ» ΕΝΑ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΖΑΝΝΑ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΓΡΙΒΑ ΤΡΙΑ ΠΡΟΦΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ Μ' ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ «Η ΟΡΓΑΝΩΣΙΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΩΣ. . .» ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΖΑΝΝΑ ΣΕΛΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΖΑΝΝΑ - ΑΝΑΤΥΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΕΝΤΕΥΚΤΗΡΙΟ» ΕΝΑ ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0408

Ο Άκης Δήμου στις παρυφές του 20ού προς τον 21ο αιώνα ήρθε να προστεθεί στην πολύ αξιόλογη ομάδα των μεταπολεμικών ελλήνων δραματουργών προσφέροντας μια τελείως προσωπική και αναγνωρίσιμη γραφή. Όταν εισήλθε στο στίβο, θα έλεγε κανείς ότι ο μόχθος των προηγούμενων αθλητών της θεατρικής κονίστρας είχαν εξαντλήσει ασκήσεις ύφους, θέματα, γλωσσικό κώδικα, οπτική γωνία, ιδεολογικά και κοινωνιολογικά μορφώματα. Το μεταπολεμικό μας θέατρο καλλιέργησε και το αστικό δράμα και το λαϊκό, το λούμπεν δραματικό και κωμικό θεματολόγιο και την ειρωνική γ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0668

Ήταν νύχτα βαθιά, περασμένα μεσάνυχτα, κ' ίσως κόντευε κ' η αυγή, όταν η γριά Αρετή ξύπνησε χωρίς να καταλάβει πώς, σαν από την άπειρη σιγαλιά, που ήταν χυμένη μέσα στο σπίτι, σαν από κάτι άγνωστο, που θέλησε να την ξαφνίσει κ' ύστερα χάθηκε. Η Αρετή είχε την πλάτη γυρισμένη κατά τη γωνιά, καθώς πλάγιαζε στο ένα παραγώνι, κ' έτσι δεν έβλεπε κατά τ' άλλο τ' αντικρινό, όπου ήταν το στρώμα της Χρυσούλας της κόρης της, κι όπου κοιμόνταν η Χρυσούλα. Έμεινε λίγες στιγμές η Αρετή ακίνητη με τα μάτια ανοιχτά, κι ανύσταχτα, χωρίς να βλέπει τίποτα ε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΡΓΙΣΜΕΝΑ ΝΙΑΤΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0582

Από τον ασυνείδητο ως τον συνειδητό κόσμο των ηρώων, όσον αφορά στη σχέση τους με τον εαυτό τους και όσον αφορά στις ανθρώπινες σχέσεις με τους γύρω τους, μπορεί κανείς να γίνει παρατηρητής και περιπατητής στα σκοτεινά και πολύπλοκα επίπεδα που καταγράφονται με τόση λεπτομέρεια στους διαλόγους του συγγραφέα. Ένας Φρόυντ θα ενδιαφερόταν εξαιρετικά, ακριβώς λόγω αυτής της πολυπλοκότητας, να κάνει το ψυχογράφημα κάθε ήρωα αυτού του θεατρικού αριστουργήματος. Οι χαρακτήρες φτάνουν σε μας με τις ιδιαιτερότητές τους, είτε μέσα από τις άμυνες που...
Διαβάστε περισσότερα...
ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0521

Το έργο αυτό επιχειρεί να περιγράψει το λυκόφως ενός κόσμου. Ένα τρίγωνο: ο Φραντς Κάφκα, η Ντόρα Ντιαμάντ, η κοπέλα που τον συντρόφευσε στα τελευταία χρόνια της ζωής του και ένα φανταστικό πρόσωπο, ο γιατρός Λέοπολντ Μάγιερ, αντιμέτωποι με τον τρόμο της ίδιας της ύπαρξης αλλά και με την εφιαλτική κοινωνική πραγματικότητα της δεκαετίας του 1920 στο Βερολίνο. Στο Βερολίνο της πείνας, της εξαθλίωσης και μιας αόριστης τρομακτικής απειλής καθώς ο ναζισμός βρίσκεται ήδη έξω από τις πύλες. Τρία πρόσωπα που προσπαθούν να ζήσουν και να διασώσουν τ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΡΕΑΛΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0035

Είναι μια πράξη δικαιοσύνης το γεγονός ότι εξαιτίας της ιστορικής του αξίας το φιλμ Παϊζά του Ροσελίνι συγκαταλέγεται μεταξύ των αριστουργημάτων του παγκόσμιου κινηματογράφου. Ο Ζωρζ Σαντούλ μάλιστα, δε δίστασε να επικαλεστεί τα Νοσφεράτου, Νιμπελούνγκεν, Απληστία. Προσυπογράφω αυτή την επιβράβευση αν και οποιαδήποτε σύγκριση του ροσελινικού έργου με το γερμανικό εξπρεσιονισμό είναι δυνατή μόνο σε επίπεδο αξιακών μεγεθών και όχι φυσικά ως προς τη βαθύτερη ουσία της αισθητικής του άποψης. Ο νέος ιταλικός ρεαλισμός συνήθως παραλληλίζεται με ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΙΑΣΕ ΜΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ
Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0424

Η διοργάνωση ενός συνεδρίου με θέμα τις αναπαραστάσεις της παιδικής ηλικίας στον ελληνικό κινηματογράφο - παλαιότερο και σύγχρονο - στοχεύει καταρχήν στην ανταλλαγή απόψεων ανάμεσα σε ειδικούς των κοινωνικών επιστημών, που έχουν εγγράψει τη διάσταση της παιδικής ηλικίας στα ερευνητικά ενδιαφέροντά τους - κοινωνιολόγους, ψυχολόγους, ιστορικούς, παιδαγωγούς, θεωρητικούς της λογοτεχνίας - από τη μία μεριά, και τους θεωρητικούς του κινηματογράφου και τους δημιουργούς από την άλλη. Η ανάδειξη της παιδικής ηλικίας ως ιδιαίτερου θέματος στην κινη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΑΙΝΙΩΝ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ Ν-Ω)
ΜΕ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0041

Αυτή η έκδοση του Λεξικού ταινιών, με κριτικές του Βασίλη Ραφαηλίδη, είναι οριστική, τελειωτική. Ο συγγραφέας είναι οριστικά, τελειωτικά, απών, πέραν αυτών που έχουν τη δυνατότητα να γράφουν, να σχεδιάζουν, να ανασυντάσσουν το προηγούμενο έργο τους, με μια έφεση απομυθοποίησης που κάποτε καταλήγει σε μια επιπλέον μυθοποίηση. (. . .) Στην εισαγωγή της πρώτης έκδοσης του Λεξικού ταινιών έγραφα μεταξύ άλλων: Το βιβλίο τούτο είναι ένα λεξικό ταινιών που δεν μπορούσε να ονομαστεί διαφορετικά προκειμένου να κυριολεκτούμε, αφού αποτελείται από λε...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΚΙΡΑ ΚΟΥΡΟΣΑΒΑ - ΝΑΓΚΙΣΑ ΟΣΙΜΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0664

Ένα χαρακτηριστικό, ωστόσο, κοινό σε πολλές από τις ταινίες του Κουροσάβα, θεματικό και μορφικό, είναι αυτό που παρέχει, στα περισσότερα από τα ώριμα αριστουργήματά του, την κύρια άρθρωση ανάμεσα στα δύο επίπεδα. Πρόκειται για το χαρακτηριστικό πείσμα των πρωταγωνιστών του. Πράγματι, «επιμονή ακόμα και ανάμεσα στα δόντια του εχθρού» είναι μια φράση που περιγράφει όλους τους πρωταγωνιστές του Κουροσάβα. Το ενδιαφέρον του Οσίμα και των ομοίων του σ' ένα πλήθος ταινιών τους, κληρονομημένο πρωταρχικά από τον Μπρεχτ και τον Αϊζενστάιν -ή/και α...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ
ΔΙΑΣΚΕΥΗ: ΕΛΕΝΗ ΜΕΡΚΕΝΙΔΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0575

Η Παναγία των Παρισίων είναι ένα μυθιστόρημα που αγαπιέται από όλους σε κάθε εποχή, γιατί εκφράζει τον πιο καθαρό ρομαντισμό του ανθρώπου, τον οποίο συχνά απωθεί για λόγους κοινωνικής σύμβασης. Τιμή μου που επωμίστηκα τη θεατρική διασκευή του. Οι ιδέες του καλού και του κακού, του δικαίου και του αδίκου, της ομορφιάς και της ασχήμιας -εννοώ της πραγματικής κι όχι της φαινομενικής-, παρελαύνουν στο μεγάλο αυτό έργο προσωποποιημένες στους ήρωές του. Δεν είναι τυχαίο που όλοι ερωτεύονται την Εσμεράλδα, ενσάρκωση της ομορφιάς, της ανυπότακτης ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0608

Αιμοδιψής δολοφόνος ή αφελές «θύμα», επαναστάτης ή νοητικά καθυστερημένος, ταλαντούχος ή αξιολύπητος, ο κινηματογραφικός τρελός διαμορφώνει τις κατεξοχήν στερεοτυπικές δομές στη συλλογική συνείδηση των δυτικών, κυρίως, κοινωνιών. Το αποτέλεσμα; Σύγχυση, στιγματισμός, διακρίσεις, επιδείνωση της νόσου. Εν τούτοις, όταν η φιλμική αποτύπωση της ψυχικής διαταραχής γίνεται σε αισθητική φόρμα μέτρου και σεβασμού, τότε ο κινηματογράφος αποστιγματίζει, διαφωτίζει και «θεραπεύει» ρίχνει φως στον κόσμο της ψυχής και της ψυχιατρικής. Στο βιβλίο επιχε...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

ΠροσφορέςΠερισσότερα

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΑΔΑΜ
WHITMAN WALT
€14.84 €7.42
(-50%)
Κερδίζετε €7.42
ΜΑΥΡΕΣ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΕΞΑΧΝΩΝΟΝΤΑΙ
COLPI MONICA
€10.30 €5.15
(-50%)
Κερδίζετε €5.15

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Virginia Woolf: Κολυμπήσαμε στο Αιγαίο, με αχινούς και ανεμώνες Ποτέ μου δεν είδα τόσα πολλά λουλούδια – στην Αίγινα χτες ολόκληρο το βουνό ήτανε κόκκινο από τα ηλιάνθεμα και τις παπαρούνες – έκοψα μία, αλλά τα πέτ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS