Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:    Εκδόσεις:
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΜΥΘΟ ΔΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0360

Ένα βιβλίο με τις θέσεις του Βασίλη Ραφαηλίδη για τις ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Όταν ένας φίλος καλείται να μιλήσει για έναν άλλο φίλο, ένας κριτικός καλείται να μιλήσει για έναν κινηματογραφιστή και τυχαίνει αυτοί οι δύο να είναι φίλοι, το πράγμα γίνεται εξ υπαρχής ύποπτο μεροληψίας, εκτός κι αν αυτός ο άλλος φίλος είναι ο Αγγελόπουλος, οπότε δεν μπαίνει πρόβλημα, βέβαια, καχυποψίας τέτοιας για ό,τι και να κάνει ο φίλος δε θα ήταν δυνατόν να τον κολακεύσει, γιατί ήδη το γεγονός καθεαυτό υπάρχει, η ποιότητα καθεαυτή υπάρχει, δε θ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ 1839-1975
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0030

[...] Στη σύντομη πορεία των 150 χρόνων της η φωτογραφία σ' όλες τις μορφές της έχει επηρεάσει καθοριστικά τη ζωή μας και έχει προσφέρει θετικά στην ανθρώπινη κουλτούρα και διανόηση. Και αμετακίνητη παραμένει η πεποίθησή μου ότι αποτελεί το πιο δυνατό μέσο δημιουργικής έκφρασης της σύγχρονης εποχής. (Από την παρουσίαση της έκδοσης)...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0213

ΙΝΕΣ: Μεταξύ δολοφόνων. Είμαστε στην κόλαση, μικρούλα μου, και δε γίνεται ποτέ λάθος. Δεν καταδικάζουν ποτέ τους ανθρώπους για το τίποτα. ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... ΙΝΕΣ: Στην κόλαση... καταδικασμένοι... κολασμένοι... ΕΣΤΕΛΛΑ: Πάψτε... Πάψτε επιτέλους, σας απαγορεύω να μεταχειρίζεστε χοντροκομμένες λέξεις. ΙΝΕΣ: Κολασμένη η μικρή αγία. Κολασμένος ο ήρωας ο ανεπίληπτος. Όλοι μας κάποια στιγμή κάναμε το κέφι μας, δεν είναι έτσι; Υπάρχουν άνθρωποι που υπέφεραν εξαιτίας μας, που πέθαναν κι αυτό μας διασκέδαζε πολύ. Τώρα πρέπει να πληρώσουμε. ΓΚΑΡΣΕΝ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΗ ΠΟΡΝΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0214

ΛΙΖΙ: (σχεδόν με θαυμασμό. Είσαι σιχαμένος σαν γυναίκα. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως μπορεί ένας άντρας να είναι τόσο σιχαμένος. ΤΖΟΝ: Αποφάσισε. Ή υπογράφεις ή σε κλείνω μέσα. ΛΙΖΙ: Προτιμώ να με κλείσεις μέσα. Δε θέλω να πω ψέματα. ΦΡΕΝΤ: Δε θέλει να πει ψέματα η τσούλα. Και τι έλεγες όλη τη νύχτα; Όταν μου 'λεγες "αγάπη μου" και "μικρούλη μου" και "ψυχή μου", δεν έλεγες ψέματα; Όταν αναστέναζες και λιγωνόσουνα για να με κάνεις να πιστέψω πως φχαριστιόσουνα, δεν έλεγες ψέματα; ΛΙΖΙ: (με προκλητικότητα). Θα σε βόλευε, έτσι; Ε, λοιπόν...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΘΕΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ (ΚΟΛΑΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0247
ΘΕΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ (ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0457

Μ' όρτσα πανιά, Νους-Ναυς μου η ποντοπόρος πελάγη φρίκης έχει οπίσω αφήσει κι εσέ υμνεί εξιλαστήριο όρος τι, πεπτωκυία εξαγνίζεις φύση ω δεύτερο βασίλειο της κτήσης διάβα ψυχών προς παραδείσια ζήση. Λύρα νεκρή οιστρήλατη θ' ανθίσεις. Ηχούν χορδές λατρευτικές σας Μούσες. Κι αν Καλλιόπη την Ηχώ σας πείσεις ψαλμούς, όχι λυγμούς θ' αντιλαλούσες ως εν οργή σας μεταμορφώθηκαν σε Κίσσες, κόρες πριν γλυκολαλούσες. Λάμψεις σαπφείρινες ανακλάστηκαν στ' άπειρα πράο πρόσωπό σου αγέρα ρίγη μου ελπίδων νεκραναστήθηκαν κι ως μη θανής πνοή,...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΦΗΓΗΜΑ ΚΑΙ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ (ΕΝΤΕΚΑ ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0636

Οι πολύ σύγχρονοι και (μετα)μοντέρνοι όροι «αφήγημα» και «αφήγηση» έχουν, όπως συνήθως συμβαίνει, αρχαία προέλευση. Η «αφήγησις» συναντάται κυρίως στους αλεξανδρινούς γραμματικούς και ρήτορες, ενώ το «αφήγημα» σε συγγραφείς της χριστιανικής εποχής. Οι δύο όροι στην εποχή μας συχνά χρησιμοποιούνται ως ταυτόσημοι και όχι μόνο στην καθομιλουμένη: εμφανίζονται στο λεξιλόγιο της ρητορικής ακόμα και των πολιτικών και των δημοσιογράφων. Στη σύγχρονη θεωρία λογοτεχνίας το αφήγημα ορίζεται ως το αποτέλεσμα της αφηγηματικής πράξης, συνήθως του πεζού...
Διαβάστε περισσότερα...
ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ '50
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0650

Στην παρούσα έρευνα και μελέτη επιχειρούμε μια προσπάθεια ενοποίησης του τεμαχισμένου καθρέπτη της κοινωνικής και πολιτισμικής πραγματικότητας, μέσα από τις κινηματογραφικές ταινίες. Ενδεχομένως, να μην είναι δυνατή η συγκόλληση των επιμέρους κομματιών ώστε να έχουμε πλήρη και ολοκληρωμένη την κοινωνική και πολιτισμική εικόνα. Ωστόσο, όμως, τα κομμάτια του παζλ της κινηματογραφικής κοινωνίας ενώνονται, μορφοποιούνται και σχηματίζουν ένα μωσαϊκό, που, αν και ασπρόμαυρο, είναι ζωντανό, πολύχρωμο και αντανακλά την κοινωνική εικόνα, τον πολιτι...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΠΟ ΤΟΝ «ΓΟΛΓΟΘΑ ΜΙΑΣ ΟΡΦΑΝΗΣ» ΣΤΟ ΠΑ-ΣΟΚ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ... ΣΥ-ΡΙΖΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0070

Το κύριο θέμα, λοιπόν, αυτού του βιβλίου είναι ο εμπορικός κινηματογράφος της χώρας, από τις αρχές της δεκαετίας του '50 ως τα το τέλος της μεθεπόμενης δεκαετίας, κάπου εκεί με την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, λίγο πριν, λίγο μετά, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού το αντικείμενό μας δεν επηρεάστηκε άμεσα από μεταπολιτεύσεις, δικτατορίες και δημοκρατίες. Άλλοι ήταν οι παράγοντες που οδήγησαν στην εμπορική πτώση του ελληνικού εμπορικού κινηματογράφου, άσχετοι και ανεξάρτητοι από αυτούς που οδήγησαν στην πτώση της δικτατορίας. Ο τίτλος αυτού...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0075

Ο κινηματογράφος, σαν γραπτή γλώσσα της πραγματικότητας, έχει ενδεχομένως (κι αυτό θα φανεί καλύτερα στο μέλλον) την ίδια επαναστατική σημασία που είχε στο παρελθόν η "ανακάλυψη της γραφής". Η γραφή έδειξε πάνω απ' όλα στον άνθρωπο, τι ήταν η προφορική του γλώσσα. Αυτό ήταν σίγουρα το πρώτο βήμα της νέας πολιτισμικής συνείδησης του ανθρώπου που γεννήθηκε από την ανακάλυψη του αλφάβητου: η συνείδηση της προφορικής γλώσσας, ή με δυο λόγια, η συνείδηση της γλώσσας. Τις ίδιες επαναστατικές διαδικασίες που η γραπτή γλώσσα επέφερε σε σχέση με τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΠΑΖΟΛΙΝΙ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0116

Το όραμα που έχω για τον κινηματογράφο, ως γλώσσα, είναι ένα όραμα "διάχυτο" και "συνεχές", μια αναπαραγωγή της πραγματικότητας αδιάκοπη και ρέουσα, όπως η ίδια η πραγματικότητα. Εδώ, λοιπόν, η αγάπη μου για την πραγματικότητα αγκαλιάζει αφηρημένα όλη την πραγματικότητα, από την κορυφή ως τα νύχια: είναι μια διακήρυξη αγάπης ως πράξη πίστης, ατρόμητη και θεωρητική. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕ ΦΡΕΝΙΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0013

Ο Ζαν Κοκτό κατέχει μια μοναδική θέση στην κινηματογραφία του καιρού μας. Ήταν ο πρώτος μεγάλος ποιητής που έδειξε ενδιαφέρον για τις κινηματογραφικές ταινίες σαν ένα μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης. Έμαθε την τεχνική της κινηματογραφίας, ή, πιο σωστά, την ανακάλυψε ξανά ο ίδιος για τη δική του προσωπική χρήση. Έτσι, δημιούργησε "κινηματογραφική ποίηση", για να την προσθέσει στα άλλα είδη ποίησης με τα οποία είχε εμπλουτίσει τη Γαλλική Τέχνη: την ποίηση του θεάτρου και του μυθιστορήματος, της γραφικής τέχνης και της χορογραφίας. Γνωρίζοντας τα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1990-2002, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0358

Στην τελευταία δεκαετία του 20ού αιώνα, που στα μέσα της ο παγκόσμιος κινηματογράφος συμπλήρωσε τα εκατοντάχρονά του, ο αντίστοιχος ελληνικός, άλλοτε ακολουθούσε κι άλλοτε παρακολουθούσε μακρόθεν τα τεκταινόμενα στον διεθνή κινηματογραφικό στίβο. Δεν άλλαξε κάτι, ουσιαστικό, στον επιχειρησιακό χώρο του ντόπιου κινηματογράφου σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και ούτε διαφαινόταν παρόμοια αλλαγή, όπως και δεν παρατηρήθηκε στη διάρκεια της δεκαετίας. Στα τελευταία είκοσι χρόνια του αιώνα, δεν υπήρξε καμία επισκόπηση για τον κινηματογράφο τη...
Διαβάστε περισσότερα...
ANIMATION - ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0413

Τι είναι ο κινηματογράφος animation; Όσο παράδοξο κι αν μπορεί να φανεί, η απάντηση δεν είναι εύκολη. Πιο εύκολο είναι να πει κάποιος τι δεν είναι ή, πιο συγκεκριμένα, τι δεν είναι αποκλειστικά και μόνο. Αντίθετα απ' ό,τι θα απαντούσε γρήγορα κάποιος, ο κινηματογράφος animation δεν είναι μόνο το κινούμενο σχέδιο ή, πολύ περισσότερο, δεν είναι μόνο κινηματογράφος για παιδιά. . . Η μεγαλύτερη διαφορά του με τον «άλλο» κινηματογράφο αφορά στην πρώτη του ύλη, τις κινούμενες εικόνες: εκεί που ο «άλλος» κινηματογράφος υιοθετεί μια τεχνική οφθαλμ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0021

Η ξεχωριστή και συνεχής πενηντάχρονη σταδιοδρομία του Λεβ Κουλέσοφ εκτείνεται σ' ολόκληρη σχεδόν την ιστορία του Ρωσσικού και Σοβιετικού κινηματογράφου. Σημαντικός θεωρητικός, σκηνοθέτης και καθηγητής στο VGIK, στο Ινστιτούτο Κινηματογραφίας της Μόσχας, οι επιτυχίες και αποτυχίες της ζωής του Κουλέσοφ αντανακλούν το ίδιο το ήθος του Σοβιετικού κινηματογράφου. Κι όμως, λίγες ταινίες του έχουν προβληθεί στη Δύση και πλήθος βιβλίων του και σωρός άρθρων του παραμένουν αμετάφραστα έτσι, ο Κουλέσοφ παραμένει για μας μια σκοτεινή φυσιογνωμία, έν...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ)
ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΡΕΑΛΙΣΜΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0035

Είναι μια πράξη δικαιοσύνης το γεγονός ότι εξαιτίας της ιστορικής του αξίας το φιλμ Παϊζά του Ροσελίνι συγκαταλέγεται μεταξύ των αριστουργημάτων του παγκόσμιου κινηματογράφου. Ο Ζωρζ Σαντούλ μάλιστα, δε δίστασε να επικαλεστεί τα Νοσφεράτου, Νιμπελούνγκεν, Απληστία. Προσυπογράφω αυτή την επιβράβευση αν και οποιαδήποτε σύγκριση του ροσελινικού έργου με το γερμανικό εξπρεσιονισμό είναι δυνατή μόνο σε επίπεδο αξιακών μεγεθών και όχι φυσικά ως προς τη βαθύτερη ουσία της αισθητικής του άποψης. Ο νέος ιταλικός ρεαλισμός συνήθως παραλληλίζεται με ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
1900-1967, (ΧΑΡΤΟΔΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0319

Η εξέλιξη ενός πολιτιστικού φαινομένου και ειδικά ενός φαινομένου με κοινωνική απήχηση, όπως αυτή του κινηματογράφου, δεν είναι ανεξάρτητη από την πολιτική, και κοινωνική ιστορία του τόπου που το φιλοξενεί από την υπόλοιπη πνευματική ζωή, καθώς και από την παγκόσμια θέση του εν λόγω φαινομένου στην Ιστορία της ανθρωπότητας. Το αντικείμενο που πραγματεύεται αυτό το έργο, ο "Ελληνικός Κινηματογράφος", είναι συνάρτηση, παράλληλα και δεσμώτης των δύο συνθετικών του. Πρώτον: είναι "ελληνικός" οπότε, δέχτηκε την επίδραση του ιστορικού χώρου - ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΛΕΞΙΚΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ (ΕΠΙΤΟΜΟ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0465

[...] Το λεξικό αυτό έχει σπουδαστικό χαρακτήρα και αποβλέπει όσο μπορεί να δώσει με σαφήνεια ορισμένες βασικές γνώσεις για τα αισθητικά και τεχνικά ζητήματα του κινηματογράφου, σε κείνους που ενδιαφέρονται με σοβαρότητα γι' αυτόν, είτε είναι απλοί φίλοι του, είτε έμμεσα και άμεσα ενδιαφερόμενοι εργάτες του. Αποβλέπει επίσης και στην εκλαΐκευση (όσο βέβαια αυτό είναι δυνατό) για θέματα που από τη φύση τους χαρακτηρίζονται ως αμφιλεγόμενα ή δυσκολονόητα (όπως είναι ορισμένα θεωρητικά ζητήματα στην περιοχή του υπαρξισμού ή της φαινομενολογία...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΔΑΙΜΟΝΙΚΗ ΟΘΟΝΗ
Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0020

Στα χρόνια που ακολούθησαν αμέσως μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο η Γερμανία βρέθηκε αντιμέτωπη με ασυνήθιστες γι' αυτήν καταστάσεις. Το γερμανικό μυαλό συναντούσε δυσκολίες να προσαρμοστεί στην ιδέα ότι το όνειρο για την αυτοκρατορία είχε καταρρεύσει και στα πρώτα χρόνια της σύντομης ζωής της η Δημοκρατία της Βαϊμάρης είχε να επιτελέσει το δυσχερές έργο από τη μια μεριά να ανταποκριθεί στις εξωτερικές απαιτήσεις (τους βαρείς όρους που είχαν επιβληθεί στη Γερμανία κατά τη συνθήκη των Βερσαλλιών) και από την άλλη να διατηρήσει την ισορροπί...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ
ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΕΓΓΟΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0331

Στα ασφυκτικά πλαίσια, της φαρσοκωμωδίας μα κι έξω από αυτά, σαν δαιμονική φιγούρα που διασχίζει ασταμάτητα το κινηματογραφικό κάδρο, ο Βέγγος σήκωσε στην πλάτη το μαρτύριο του θεατή του και έπαιξαν μαζί το ρόλο του θύματος. Σαν αποτέλεσμα ήρθε η εξοικείωση με τη συμφορά, που για μια ακόμα φορά καραγκιοζοποιήθηκε κι από παράγοντας δεινών έγινε παράγοντας γέλιου. Ο Βέγγος, παίζοντας το ρόλο του στη σύγχρονη ελληνική τραγωδία, έγινε ο κλόουν της Ιστορίας μας ο πιο αγαπητός, που σκορπάει το γέλιο στα πρόσωπα που τον περιστοιχίζουν, μήπως και ...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

ΤΟ ΚΑΓΚΟΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
FERRETTI GIANLUCA
€9.90 €2.97
(-70%)
Κερδίζετε €6.93
ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΦΑΜΠΕΡ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ
ΖΕΗ ΑΛΚΗ
€16.60 €8.30
(-50%)
Κερδίζετε €8.30

ΣελιδοδείκτηςΠερισσότερα

Don Carpenter: Όπου τα λόγια καίνε, ενώ τα μάτια και οι καρδιές είναι παγωμένα Όσο και να προσπαθούσε, δεν μπορούσε να την καταλάβει, εκτός κι αν ίσχυε το προφανές, ότι απλώς είχε κουραστεί να είναι παντρεμένη μαζί του. Ίσως για ...

Βρείτε μας στο...

Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS