Ο Λογαριασμός μου

Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 30€ | Δωρεάν αντικαταβολή | Έως 24 άτοκες δόσεις | Έως -85% χαμηλότερες τιμές σε πάνω από 300.000 τίτλους

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Ταξινόμηση κατά:   
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0475

Η θεατρική κριτική συνιστά βασική συνιστώσα της επιστήμης του θεάτρου, παρά τον ισχυρό υποκειμενικό χαρακτήρα της. Από την ελληνική θεατρολογία απουσιάζουν οι συστηματικές μελέτες σχετικά με την ιστορία, καταγραφή και αξιολόγηση της κριτικής. Αν και η πρώτη μελέτη για την κριτική, όφειλε να εξετάσει τις απαρχές της, επιλέξαμε την μεσοπολεμική περίοδο ως την σημαντικότερη για την εδραίωσή της. Στόχος μας είναι όχι μόνο η παρουσίαση της δραστηριότητας της καθημερινής θεατρικής κριτικής που ασκείτο μέσω του ημερησίου Τύπου, αλλά η απόδοση της...
Διαβάστε περισσότερα...
ΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0684

Ο Δημόπουλος αποπειράται να φορτίσει με νόημα την έννοια «σκηνοθέτης», ακόμα κι όταν ο παραγωγός τού αναθέτει να διεκπεραιώσει ανόητα σενάρια, με ηθοποιούς βεντέτες και σταρ που θέλουν να επιβάλουν το δικό τους. Η κάμερα στα χέρια του είναι όργανο άρθρωσης της κινηματογραφικής γλώσσας και όταν ευνοήθηκε από το σενάριο (τα άλλα τού τα παραχωρούσε απλόχερα ο Φίνος), έστησε ταινίες που πέτυχαν χρυσές ισορροπίες γύρω από τους όρους «τέχνη», «ταμείο», «προσωπικό όραμα». Ταινίες, όπως: Τζο ο τρομερός, Το αμαξάκι, Ταξίδι, Μανταλένα, Ο άνθρωπος το...
Διαβάστε περισσότερα...
ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ... ΣΟΥΛΤΑΝΑ ΜΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0696

Το "Τι να σου πω... Σουλτάνα μου" είναι το τελευταίο διήγημα του βιβλίου που κρατάτε. Αλλά δεν είναι ακριβώς διήγημα. Αποτελεί μια "εκ βαθέων" εξομολόγηση του συγγραφέα για τα παράξενα περιστατικά που του αποκάλυψαν, σε τρυφερή ηλικία, τα μικρά και τα μεγάλα μυστικά του Έρωτα και του Θεάτρου. "Ο Τρέλιακας" είναι η φανταστική και στιγμιαία παρόρμηση ενός ανώνυμου αγωνιστή του '21 να δολοφονήσει τον ήρωα Θεόδωρο Κολοκοτρώνη. "Όταν ήμουν άνθρωπος" τιτλοφορείται ο εφιαλτικός μονόλογος ενός σκουληκιού που, καθώς σέρνεται στους δρόμους της Αθήνα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0506

Ο γραπτός λόγος (και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος) στηρίζεται στη συνοχή, την αφηγητική ανάπτυξη από το αίτιο στο αιτιατό, τη γενικότητα και την αφαίρεση, τη σαφήνεια και τον επίπεδο τόνο της φωνής. Η τηλεόραση από την άλλη πλευρά είναι εφήμερη, αποσπασματική, συγκεκριμένη κι έχει ύφος δραματικό. Τα νοήματά-της σχηματίζονται με αντιθέσεις και με την παράταξη αντιφατικών φαινομενικά σημείων, ενώ η "λογική"-της είναι προφορική και οπτική. Θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε πώς η αντίφαση ανάμεσα στο γραπτό και μη γραπτό τρόπο σκέψης είναι αποτέλεσ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΘΕΙΟΣ ΒΑΝΙΑΣ
ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ (ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0443
ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
1914-2007
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0312

[...] Με την προτροπή του εκδότη και ιστορικού Γιάννη Σολδάτου, βελτίωσα τη μορφή του βιβλίου, ώστε η νέα έκδοση να συμπληρώσει τις δυο προηγούμενες. Η μορφή και το περιεχόμενο της ύλης προσαρμόστηκαν στον τύπο που χρησιμοποιεί ο Haliwell στους οδηγούς του, έτσι ώστε το βιβλίο να αποτελέσει έναν πλήρη, αξιόπιστο οδηγό της φιλμογραφίας του ελληνικού κινηματογράφου. Στη διάρθρωση της ύλης χρησιμοποίησα το γνωστό και καθιερωμένο σε όλους τους κινηματογραφικούς οδηγούς σύστημα λεξικογράφησης. Οι ταινίες είναι ταξινομημένες κατ' απόλυτη αλφαβητ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΤ- ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0734

Ευρισκόμενος, όπως και πολλοί άλλοι, σε πλήρη αδυναμία να δώσω μιαν απάντηση στο ερώτημα, αν αυτό που συντελείται τα τελευταία χρόνια υπό τον τίτλο ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ οφείλεται σε εγκληματική ανευθυνότητα ή σε απολύτως υπεύθυνη εγκληματικότητα, έκατσα κι έγραψα αυτό το κείμενο. Παρακολουθούμε μια παράσταση της Αντιγόνης του Σοφοκλή να λαμβάνει χώρα, σύμφωνα με όλους τους κανόνες της σύγχρονης, αποδομητικής αντίληψης περί Αρχαίου Δράματος. Και ξαφνικά μια διακοπή ρεύματος προκαλεί την εμφάνιση ενός "Αρχαίου" ηθοποιού που λέγεται ...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0608

Αιμοδιψής δολοφόνος ή αφελές «θύμα», επαναστάτης ή νοητικά καθυστερημένος, ταλαντούχος ή αξιολύπητος, ο κινηματογραφικός τρελός διαμορφώνει τις κατεξοχήν στερεοτυπικές δομές στη συλλογική συνείδηση των δυτικών, κυρίως, κοινωνιών. Το αποτέλεσμα; Σύγχυση, στιγματισμός, διακρίσεις, επιδείνωση της νόσου. Εν τούτοις, όταν η φιλμική αποτύπωση της ψυχικής διαταραχής γίνεται σε αισθητική φόρμα μέτρου και σεβασμού, τότε ο κινηματογράφος αποστιγματίζει, διαφωτίζει και «θεραπεύει» ρίχνει φως στον κόσμο της ψυχής και της ψυχιατρικής. Στο βιβλίο επιχε...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο πόλεμος δεν τελείωσε ακόμη - ιστορικό μυθιστόρημα (χαρτόδετη έκδοση)
Λογοτεχνία
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0770

Χωρίς φόβο και πάθος. Χωρίς παρωπίδες και υπερβολές. Η σύγχρονη Ιστορία της Ελλάδος από τη Μικρασιατική Καταστροφή εώς τον Εμφύλιο και τα Ιουλιανά. Η μυθοπλασία διαδραματίζεται και εξιστορεί τα χρόνια του Εθνικού Διχασμού, της Κατοχής, των Δεκεμβριανών, του Εμφυλίου και των πρώτων μετεμφυλιακών χρόνων (1922-1965). Οι κεντρικοί χαρακτήρες και ο περίγυρός τους είναι φανταστικά πρόσωπα που συναναστρέφονται με ιστορικές προσωπικότητες, χωρίς να παραποιούνται και να αλλοιώνονται περιστατικά και γεγονότα, ενώ προκρίθηκε ένας κεφαλαιώδους σημασία...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΗΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0714

Η μελέτη αυτή αφορά το δράμα πρωτίστως και σχεδόν αποκλειστικά. Η εικόνα της γυναίκας ως θεατρικού προσώπου έχει απασχολήσει τη συγγραφέα σε όλη τη διάρκεια της θεατρολογικής της πορείας. Στην ιστορία του πολιτισμού η κοινωνική τάξη πραγμάτων υπήρξε πατριαρχική και οι γυναίκες όλων των τάξεων, σε όλους τους πολιτισμούς και όλες τις εποχές κατά κανόνα -πλην κάποιων ειδικών εξαιρέσεων- βρίσκονταν σε υποδεέστερη θέση. Δεν είναι παράξενο ότι κάποιου είδους φεμινιστική διαμαρτυρία στο θέατρο συναντάται από καταβολής, π.χ. στη Μήδεια του Ευριπίδ...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ερωτισμός
Κείμενα και άρθρα (2η έκδοση)
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0084

Όπως και να 'χει το πράγμα, είναι φανερό πως η pin-up ντύνεται όπως ντύνεται για δυο λόγους: για να ικανοποιήσει την κοινωνική λογοκρισία μιας προτεσταντικής χώρας, που αλλιώτικα δεν θα επέτρεπε την εξέλιξη της pin-up στη βιομηχανική και ημιεπίσημη κλίμακα, και, για να εκμεταλλευτεί αυτή τη λογοκρισία και να τη χρησιμοποιήσει ως ένα ακόμη παράγοντα διέγερσης. Η ακριβής ισορροπία ανάμεσα στις απαιτήσεις της λογοκρισίας και το μέγιστο της αξιοποίησής της, χωρίς να προκαλείται το κοινό αίσθημα, ορίζει την ύπαρξη της pin-up και τη διακρίνει σα...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΝΑ-ΓΝΩΣΕΙΣ 2011
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0537

Τα θεατρικά κείμενα που συμπεριλαμβάνονται σε αυτή την έκδοση, παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά με τη μορφή σκηνοθετημένης σκηνικής ανάγνωσης στις Αναγνώσεις 2011. Από τους πιο επιτυχημένους θεσμούς του θεάτρου μας, οι Αναγνώσεις στην τέταρτη διοργάνωσή τους στο Εθνικό θέατρο, δίνουν βάρος στη στήριξη της σύγχρονης ελληνικής θεατρικής γραφής και προτείνουν επτά καινούρια έργα ελλήνων θεατρικών συγγραφέων: Η Φανέλα του Βασίλη Κατσικονούρη, Συγχώρεσέ με των Αντώνη και Κωνσταντίνου Κούφαλη. Ένα... Δυο... Τρία... της Μαρίας Λαϊνά, Δράκοι του Σάκη...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ, ΣΤΙΛ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0489

Ο πρώτος διδάξας στη βαθύτερη (ακόμη και υπαρξιο-φιλοσοφική), νεωτερική επεξεργασία του φιλμικού χρόνου, υπήρξε -στον χώρο του κλασικού αμερικάνικου κινηματογράφου- ο ιδιοφυής Όρσον Ουέλς, με τον "Πολίτη Κέην" του (1941). Στο ευρωπαϊκό σινεμά, ο σκηνοθέτης που συνέλαβε πρώτος ένα μοντέρνο χειρισμό του κινηματογραφικού χρόνου, υπήρξε αναντίρρητα ο μεγάλος Ιταλός σκηνοθέτης Ρομπέρτο Ροσελίνι, κυρίως με τη ρηξικέλευθη ταινία του "Ταξίδι στην Ιταλία". Στο Ταξίδι στην Ιταλία, μια καθοριστική ταινία στην ιστορία του κινηματογράφου, ο Ροσελίνι ξε...
Διαβάστε περισσότερα...
ANIMATION - ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0413

Τι είναι ο κινηματογράφος animation; Όσο παράδοξο κι αν μπορεί να φανεί, η απάντηση δεν είναι εύκολη. Πιο εύκολο είναι να πει κάποιος τι δεν είναι ή, πιο συγκεκριμένα, τι δεν είναι αποκλειστικά και μόνο. Αντίθετα απ' ό,τι θα απαντούσε γρήγορα κάποιος, ο κινηματογράφος animation δεν είναι μόνο το κινούμενο σχέδιο ή, πολύ περισσότερο, δεν είναι μόνο κινηματογράφος για παιδιά. . . Η μεγαλύτερη διαφορά του με τον «άλλο» κινηματογράφο αφορά στην πρώτη του ύλη, τις κινούμενες εικόνες: εκεί που ο «άλλος» κινηματογράφος υιοθετεί μια τεχνική οφθαλμ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΑΚΙΡΑ ΚΟΥΡΟΣΑΒΑ - ΝΑΓΚΙΣΑ ΟΣΙΜΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0664

Ένα χαρακτηριστικό, ωστόσο, κοινό σε πολλές από τις ταινίες του Κουροσάβα, θεματικό και μορφικό, είναι αυτό που παρέχει, στα περισσότερα από τα ώριμα αριστουργήματά του, την κύρια άρθρωση ανάμεσα στα δύο επίπεδα. Πρόκειται για το χαρακτηριστικό πείσμα των πρωταγωνιστών του. Πράγματι, «επιμονή ακόμα και ανάμεσα στα δόντια του εχθρού» είναι μια φράση που περιγράφει όλους τους πρωταγωνιστές του Κουροσάβα. Το ενδιαφέρον του Οσίμα και των ομοίων του σ' ένα πλήθος ταινιών τους, κληρονομημένο πρωταρχικά από τον Μπρεχτ και τον Αϊζενστάιν -ή/και α...
Διαβάστε περισσότερα...
Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΟΚΤΩΒΡΗΣ
ΟΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕ Η ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0620

Ο Βασίλης Ραφαηλίδης είναι ένα πρόσωπο σχετικά μυθοποιημένο μέσα στο κινηματογραφικό μας θέαμα με άστοχες προσπάθειες απομυθοποίησής του. Τις χαρακτηρίζω έτσι αυτές τις προσπάθειες γιατί απλούστατα ξεκινούσαν πάντα ως αντίδραση των πληγωμένων Ελλήνων δημιουργών απέναντι στο δικό του ανάθεμα, δικαιολογημένο ή αδικαιολόγητο, στον ελληνικό κινηματογράφο. Ακούστηκαν πράγματα παράξενα κατά καιρούς, που αύξησαν το μύθο και που τον ήθελαν πράκτορα της Μόσχας, μετά πράκτορα των Αμερικανών και μετά διπλό πράκτορα και των δύο και τον μεγαλύτερο εχθρ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΡΟΜΠΕΡ ΜΠΡΕΣΟΝ - ΚΑΡΛ ΝΤΡΑΓΙΕΡ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0381

ΚΑΡΛ ΝΤΡΑΓΙΕΡ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΟΡΤΡΕΤΟΥ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΜΑΤΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΟΥ ΝΤΡΑΓΙΕΡ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ: ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ: ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΜΑ: ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΜΑΤΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΝΤΡΑΓΙΕΡ I. ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ II. KINHMATΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΗΣ ΖΑΝ ΝΤ' ΑΡΚ Ή ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΒΑΜΠΙΡ Ή ΤΟ ΣΥΓΚΕΧΥΜΕΝΟ ΜΕΡΕΣ ΟΡΓΗΣ Ή ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ Ο ΛΟΓΟΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΜΨΙΑ ΣΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΓΕΡΤΡΟΥΔΗ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΟΙ ΠΡΟΥΝΤΣ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0702

O Neilson, έχοντας καταβολές από το in yer face theater, καταφέρνει να πάει τη διαδικασία σε σκοτεινές και άβολες περιοχές, δημιουργώντας σουρεαλιστικά κωμικές καταστάσεις. Μας αποκαλύπτει πολύ προσωπικά μυστικά σχετικά με την εθελοντική αγαμία του ζευγαριού, τη διάχυτη αίσθηση ντροπής που τη συνοδεύει, τις ενοχικές κρίσεις που προκαλούν οι μοναχικοί αυνανισμοί, η χωρίς χαρά κατάδυση στον κόσμο της πορνογραφίας καθώς και τραύματα που κουβαλούν οι ήρωες και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην "προβληματική" σεξουαλική ζωή τους. Πώς διαχειρίζ...
Διαβάστε περισσότερα...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ (ΠΡΩΤΟΣ ΤΟΜΟΣ 1925-1975)
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0733

Το παρόν έργο αποτέλεσε μια απαιτητική δουλειά πάνω σε αρχειακό υλικό εφημερίδων και άλλων εντύπων της περιόδου 1925-1975 και αφορά την κριτική και θεώρηση του ελληνικού κινηματογράφου. Στόχος η ιστορική διερεύνηση και μελέτη του κριτικού λόγου και του σινεμά αυτού καθ' αυτού στον τόπο μας. Μέσα από τα κείμενα αυτά πληροφορούμαστε για την πορεία εξέλιξης του ίδιου του λόγου για τον ελληνικό κινηματογράφο, και επιπροσθέτως, πράγμα αναγκαίο και σημαντικό, για τις ηθικές αντιλήψεις και τους κώδικες της ελληνικής κοινωνίας, για την πολιτική κα...
Διαβάστε περισσότερα...
Η ΠΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΤΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Εκδότης: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Κωδ. Πολιτείας: 0080-0737

Μέσω της ανάλυσης περιεχομένου ενός corpus εκατόν ογδόντα ταινιών, το οποίο χρονικά καλύπτει την περίοδο 1947-1975, εντοπίζονται οι άξονες επί των οποίων οι δημιουργοί παρουσίασαν κινηματογραφικά τις εκπροσώπους ενός επαγγελματικού κλάδου, ο οποίος αναπτύχθηκε σχεδόν παράλληλα με τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο. Σημαντική θέση στην έρευνα αυτή κατέχει η ανάδειξη των στερεοτύπων, τα οποία συνδέονταν με τον κλάδο αυτό. Μετά από μία σύντομη επισκόπηση του κινηματογραφικού τοπίου της εποχής εκείνης, του θεσμού της υπηρέτριας, αλλά και του θεω...
Διαβάστε περισσότερα...

Πλοήγηση

Θεματική ενότητα
Θεματική κατηγορία
Υποκατηγορία

Φίλτρα

Ελληνικές / Ξένες Εκδόσεις
Ημερομηνία Έκδοσης
Διαθεσιμότητα
Περιοχή Τιμών
Συγγραφέας / Δημιουργός
Εκδότης / Κατασκευαστής

Podcast – Βίος και Πολιτεία

Προσφορές ΒιβλίωνΠερισσότερα

Η υπόσχεση
GALGUT DAMON
€17.70 €8.85
(-50%)
Κερδίζετε €8.85
ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΑΛΛΑΧ ΕΙΜΑΙ ΑΘΕΟΣ (KAFIR)
SHERWAN AMED
€14.84 €7.42
(-50%)
Κερδίζετε €7.42

Βρείτε μας στο...

X
Verisign Eurobank EFG
Paypal IRIS